Zou 't wat uit maken?quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat denken jullie, moet Messi bij Barcelona blijven of weg daar?
Ook een keer geweest (Auschwitz dan). Vond het wel indrukwekkend, maar dat kwam toen meer omdat er zoveel huilende mensen rondliepen dan dat werkkampje zelf kan ik me nog herinneren.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt wel zo’n beetje, maar dan pre-corona natuurlijk. Vond het persoonlijk ook weinig aan, veel te toeristisch en er hangt gewoon een grafsfeer. Het echt indrukwekkende sfeertje kan je meemaken bij Birkenau, wat heel doods en kil is. Een beetje alsof je Vitesse bezoekt.
hij moet blijven ze moeten gvd van onze tradities afblijvenquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi moet naar Fc Dordrechtquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een positieve 3quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:08 schreef Slobeend het volgende:
Welk cijfer geven jullie deze kit van Nederland?
Als ie niet minimaal zichzelf kan parkeren, is het een matige Kitt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:08 schreef Slobeend het volgende:
Jetrogod. Elke keer weer hardop lachen om deze foto en die quotequote:
Maar met flinke tegenzin.quote:
Ik ben even abuis, maar was de quote echt dat Auschwitz een legende was?quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Jetrogod. Elke keer weer hardop lachen om deze foto en die quote
Geen idee maar die Polen zijn meestal beter met kit.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:08 schreef Slobeend het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ben even abuis, maar was de quote echt dat Auschwitz een legende was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |