Klopt wel zo’n beetje, maar dan pre-corona natuurlijk. Vond het persoonlijk ook weinig aan, veel te toeristisch en er hangt gewoon een grafsfeer. Het echt indrukwekkende sfeertje kan je meemaken bij Birkenau, wat heel doods en kil is. Een beetje alsof je Vitesse bezoekt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar wil ik eigenlijk nog wel een keer heen ja, zal wel een vergelijkbare sfeer zijn als in de ArenA
De moffen deden dat toch een stuk sneller ja.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:05 schreef Caland het volgende:
Nog steeds geen goal
Terwijl je die Polen toch altijd in het begin moet overrompelen.
Dit is de 2e (wereld)oorlogsgrap.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:05 schreef Caland het volgende:
Nog steeds geen goal
Dat hoeft pas in de 39e minuutquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:05 schreef Caland het volgende:
Nog steeds geen goal
Nee man met verschroeide rozemarijn en bloedsinaasappel dit dat alles.quote:
Dit ga ik onthoudenquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt wel zo’n beetje, maar dan pre-corona natuurlijk. Vond het persoonlijk ook weinig aan, veel te toeristisch en er hangt gewoon een grafsfeer. Het echt indrukwekkende sfeertje kan je meemaken bij Birkenau, wat heel doods en kil is. Een beetje alsof je Vitesse bezoekt.
Het is nog geen blitzkrieg.quote:
Nederland - Polenquote:
Neequote:Op vrijdag 4 september 2020 21:06 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik ben benieuwd of er ook Haxball komt bij een 0-0 ruststand
hij blijft alquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat denken jullie, moet Messi bij Barcelona blijven of weg daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |