abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 4 september 2020 @ 15:48:43 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_194884919
https://www.nrc.nl/nieuws(...)uis-week-36-a4010411
https://www.theatlantic.c(...)-and-suckers/615997/

De Amerikaanse president Donald Trump zou zich tijdens zijn bezoek aan Frankrijk in 2018 zeer denigrerend hebben uitgelaten over de Amerikaanse militairen die tijdens de Eerste Wereldoorlog in Frankrijk zijn gesneuveld. Dat blijkt uit een onthulling van The Atlantic. Trump zou de 1.800 Amerikaanse militairen die het leven lieten tijdens de slag om Belleau Wood „sukkels” hebben genoemd om dat ze waren omgekomen.

Trump bracht in 2018 een bezoek aan Frankrijk om te herdenken dat de Eerste Wereldoorlog honderd jaar geleden was beëindigd. Hij zou de Amerikaanse begraafplaats bij Aisne-Marne bezoeken, maar zegde het bezoek af omdat het weer te slecht was. Volgens The Atlantic zou hij daarbij hebben gezegd: „Waarom zou ik naar die begraafplaats gaan? Die ligt vol losers.”

Dergelijke uitspraken over Amerikaanse militairen of het leger liggen politiek bijzonder gevoelig; Amerikaanse oorlogsveteranen hebben een bijzondere positie en hen beledigen geldt als zeer ongepast. Trump noemde de onthullingen van vrijdag „een leugen" en „een schande”. Tegen verslaggevers zei hij volgens persbureau AP: „Om te geloven dat ik negatieve uitlatingen zou doen over onze militairen en gesneuvelde helden, terwijl niemand voor het leger heeft gedaan wat ik heb gedaan.”

[ Bericht 7% gewijzigd door slashdotter3 op 05-09-2020 07:32:00 ]
pi_194884931
Fake news

:T
  vrijdag 4 september 2020 @ 15:50:54 #3
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194884953
Omdat hij zelf een chronische winner is, daardoor komt dat waarschijnlijk.

Of:
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 15:49 schreef Fugue het volgende:
Fake news

:T
pi_194884968
En de 'waarheid' zal wel weer compleet anders zijn. De media zegt 1, Trump zegt 2.

Geen van beiden heeft bewijs, maar ja...wie maalt daar nou om?
  vrijdag 4 september 2020 @ 15:55:27 #5
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_194885018
quote:
[...] terwijl niemand voor het leger heeft gedaan wat ik heb gedaan.”
:D

Hij zou ook eens even niet over zijn enorme prestaties beginnen zeg. |:)
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_194885043
Jaja uit 2018 waarom dan 2 jaar later.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_194885063
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 15:57 schreef spierbal het volgende:
Jaja uit 2018 waarom dan 2 jaar later.
Dat is ook het eerste wat ik me afvroeg.
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
pi_194885091
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 15:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En de 'waarheid' zal wel weer compleet anders zijn. De media zegt 1, Trump zegt 2.

Geen van beiden heeft bewijs, maar ja...wie maalt daar nou om?
Inderdaad. Zonder bewijs is dit item totaal niet interessant is.
pi_194885114
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 15:57 schreef spierbal het volgende:
Jaja uit 2018 waarom dan 2 jaar later.
Omdat de democraten totaal wanhopig zijn en alles aangrijpen om Trump in diskrediet te brengen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_194885156
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 16:01 schreef Montagui het volgende:

[..]

Omdat de democraten totaal wanhopig zijn en alles aangrijpen om Trump in diskrediet te brengen.
Om een andere reden kan je het niet bedenken dat dit opeens nieuwswaardig moet zijn.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 4 september 2020 @ 16:12:30 #11
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 4 september 2020 @ 16:15:19 #12
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_194885355
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 16:00 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Inderdaad. Zonder bewijs is dit item totaal niet interessant is.
Oh god. Er is heiligschennis gepleegd. Iemand heeft iets slechts over Sint Trump gezegd. Vlug! Trek de doos met retoriek open.

"Hoax!"
"Fake news!"
"Liberale leugens!"
"Maar haar e-mails!"

Het wordt allemaal zo voorspelbaar.

Oh ja, bijna deze parel vergeten:

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 16:01 schreef Montagui het volgende:

Omdat de democraten totaal wanhopig zijn en alles aangrijpen om Trump in diskrediet te brengen.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_194885446
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 16:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Oh god. Er is heiligschennis gepleegd. Iemand heeft iets slechts over Sint Trump gezegd. Vlug! Trek de doos met retoriek open.

"Hoax!"
"Fake news!"
"Liberale leugens!"
"Maar haar e-mails!"

Het wordt allemaal zo voorspelbaar.

Oh ja, bijna deze parel vergeten:
[..]

🥱
pi_194885466
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 15:57 schreef spierbal het volgende:
Jaja uit 2018 waarom dan 2 jaar later.
Omdat verkiezingen
pi_194885514
Verkiezingstijd... Ben geen Trump fan, maar dit soort verhalen zullen wel weer verschijnen voor beide kanten
pi_194885578
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 16:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Oh god. Er is heiligschennis gepleegd. Iemand heeft iets slechts over Sint Trump gezegd. Vlug! Trek de doos met retoriek open.

"Hoax!"
"Fake news!"
"Liberale leugens!"
"Maar haar e-mails!"

Het wordt allemaal zo voorspelbaar.

Oh ja, bijna deze parel vergeten:
[..]

Als fox morgen een vergelijkbaar artikel schrijft over Biden zonder bewijs, is het dan wel de ultieme waarheid?

Van iemand die problemen heeft met betalen voor beveiliging voor politieke tegenstanders, omdat mensen best zelf de gevolgen van hun stoute woorden mogen dragen, zou je op zijn minst enige voorzichtigheid verwachten bij het rondslingeren van roddels. Als Trump wordt afgeknald vanwege zijn woorden, dan zou je toch minstens willen hebben dat hij die woorden echt had gezegd toch? Toch?
pi_194885596
quote:
„Om te geloven dat ik negatieve uitlatingen zou doen over onze militairen en gesneuvelde helden, terwijl niemand voor het leger heeft gedaan wat ik heb gedaan.”
Hij lijkt te zijn vergeten wat hij over McCain heeft gezegd.

quote:
But Trump did describe McCain as a loser, citing his capture by enemy forces.

“I like people who weren’t captured,” Trump said at an Iowa summit during his presidential campaign in 2015, adding, “I don’t like losers.”

On July 18, 2015, Trump also tweeted a link to a political blog that quoted him at the same event.

“Via @fitsnews: ‘Donald Trump: John McCain is ‘A Loser,'” Trump said in a tweet with a link to the blog.
https://www.businessinsid(...)mccain-loser-2020-9/
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 4 september 2020 @ 16:30:20 #18
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194885646
Alweer een hoax. Brievenbus-, dubbel stemmen, very fine people, Ukraine hoax en de Russia Russia Russia collusion delusion.
Sources familiar with the matter heard someone who told something to anonymous sources.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_194885752
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 16:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Oh god. Er is heiligschennis gepleegd. Iemand heeft iets slechts over Sint Trump gezegd. Vlug! Trek de doos met retoriek open.

"Hoax!"
"Fake news!"
"Liberale leugens!"
"Maar haar e-mails!"

Het wordt allemaal zo voorspelbaar.

Oh ja, bijna deze parel vergeten:
[..]

Dat zeg ik allemaal niet.

Maar het lijkt me nogal duidelijk. Als er beelden van zijn waarop Trump dit zegt, heeft hij een serieus probleem. Nu is het gewoon een verhaal van horen zeggen, dat ook nog eens twee jaar oud is.
pi_194885815
Lijkt me onzin. Hij mocht McCain totaal niet, dat is wat anders dan duizenden soldaten in een massagraf 'losers' noemen. Wat een achterlijk bericht.
pi_194886939
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 17:18 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]
Tja hij heeft wel een punt met de nato contributie.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194887205
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 15:49 schreef Fugue het volgende:
Fake news

:T
Inderdaad.

twitter
  vrijdag 4 september 2020 @ 17:56:21 #24
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194887298
Ben niet zo'n grote fan van Trump, voor z'n presidentschap al niet, maar hier geloof ik toch maar bar weinig van.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_194887393
Het conceptuele denkvermogen van Trump is binair lbo-zwakstroomniveau: je bent voor hem of tegen hem, de beurs gaat omhoog of omlaag dus de economie gaat goed of slecht en als je gedood wordt in de oorlog heb je verloren. Zo'n uitspraak zou me dan ook niets verbazen. Het is niet zoveel anders dan de bagger die hij over McCain wist uit te kotsen. Then again, dat gegeven kan je natuurlijk ook mooi uitspelen als je dat zou willen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_194887430
We weten het niet. De een zegt dit, de ander dat.

twitter
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_194887545
Ik ken Trump een beetje en dit klinkt totaal niet als iets van Trump. Dat zou hij nooit doen. Zo is hij helemaal niet
pi_194887562
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 16:00 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Inderdaad. Zonder bewijs is dit item totaal niet interessant is.
Dit.

Als deze uitspraken niet aan iemand kunnen worden toegedicht, kun je er weinig mee.

Al geloof ik direct dat Trump deze dingen heeft gezegd. 'I like people who dont get captured', zei hij eerder al over POW John McCain. Deze uitspraken sluiten daar wel bij aan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_194887605
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 18:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
We weten het niet. De een zegt dit, de ander dat.

[ twitter ]
Juist ja. Trump was 'heel teleurgesteld'. Daarom was hij de enige wereldleider die niet aanwezig was bij de plechtigheid op de begraafplaats.

Het lukte iedereen om op de plek van bestemming te komen, behalve de president van het machtigste land ter wereld.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_194887640
Dan zouden er ook beelden van moeten zijn van zo’n bezoek.
  vrijdag 4 september 2020 @ 18:27:16 #31
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194887771
Het is heel handig gedaan om de nieuwscyclus te veranderen. Nancy Pelosi's bezoekje aan de kapper en daarna deze onder de bus gooien was gisteren de hele dag trending op Twitter en Facebook. En het is ook de dag van de job reports, dus deze hoax leidt daarvan goed af.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_194887800
Ach, de man schijnt sinds zijn aantreden gemiddeld een leugen per twee uur te hebben gedaan. Of ie dit nu wel of niet gezegd heeft of wel of niet ontkent is eigenlijk nauwelijks relevant. Zijn aanhangers geloven onvoorwaardelijk in hem en de rest van het land kan stikken.

Nog steeds bang voor een burgeroorlog daar.
  vrijdag 4 september 2020 @ 19:21:09 #33
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194888649
Ach, het niet zo dat The Atlantic een bepaalde reputatie heeft.

twitter
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_194888669
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 september 2020 19:21 schreef dellipder het volgende:
Ach, het niet zo dat The Atlantic een bepaalde reputatie heeft.

[ twitter ]
Dan zullen ze dit wel verzonnen hebben :Y
  vrijdag 4 september 2020 @ 19:29:03 #35
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194888777
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 september 2020 19:22 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dan zullen ze dit wel verzonnen hebben :Y
Dit mag iedereen zelf beoordelen, uiteraard.

twitter
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_194889106
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 18:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Juist ja. Trump was 'heel teleurgesteld'. Daarom was hij de enige wereldleider die niet aanwezig was bij de plechtigheid op de begraafplaats.

Het lukte iedereen om op de plek van bestemming te komen, behalve de president van het machtigste land ter wereld.
Je moet wel begrijpen dat zijn haar er wat raar uit gaat zien als het regent. Vanuit zijn standpunt een redelijk excuus.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 4 september 2020 @ 20:06:52 #37
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194889380
Dit is fakenews
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194889471
Het zou mij niks verbazen. Maar who cares wat die winterpeen brult.
pi_194892834
Kom eerst eens met concreet bewijs zou ik zeggen.
blablablabla
pi_194892919
Deze dame van Fox News meldt dat de berichtgeving van The Atlantic. Zegt natuurlijk niet alles, maar het is wel opvallend.

twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_194895492
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
Deze dame van Fox News meldt dat de berichtgeving van The Atlantic. Zegt natuurlijk niet alles, maar het is wel opvallend.

[ twitter ]
Bolton zegt dat het onzin is.


En Bolton is geen vriend van Trump.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sjemmert op 05-09-2020 07:08:42 ]
pi_194895706
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2020 06:53 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Bolton zegt dat het onzin is.


En Bolton is geen vriend van Trump.
Op het moment dat Trump deze idiote uitspraken deed was Bolton nog een zeer belangrijke adviseur van hem. Als het waar is, dan straalt dat ook weer negatief af op hem en dat is niet fijn voor zijn pro-militaire imago
pi_194895828
Je krijgt sterk de indruk dat de media maar wat verzint om Trump verder in het kwade daglicht te zetten.

En als je ook nog iets gaat bericht om iets wat twee jaar geleden is gezegd dan heb je gewoon als media niks te melden.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_194895885
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 08:19 schreef HSG het volgende:
Je krijgt sterk de indruk dat de media maar wat verzint om Trump verder in het kwade daglicht te zetten.

En als je ook nog iets gaat bericht om iets wat twee jaar geleden is gezegd dan heb je gewoon als media niks te melden.
Waar komt die indruk vandaan? Immers komt constant met idiote uitspraken op dwaze beweringen.
Het past ook heel goed bij eerdere bekende uitspraken. Of het nu nieuwswaardig is, is een tweede. Maar we zitten daar midden in de campagne, dan is blijkbaar alles nieuwswaardig...
pi_194895899
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2020 08:28 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Waar komt die indruk vandaan? Immers komt constant met idiote uitspraken op dwaze beweringen.
Het past ook heel goed bij eerdere bekende uitspraken. Of het nu nieuwswaardig is, is een tweede. Maar we zitten daar midden in de campagne, dan is blijkbaar alles nieuwswaardig...
Om zijn kandidaatschap van de presidentverkiezingen te beïnvloeden en zijn uitspraken staan los van wat de media allemaal post.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_194895904
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2020 06:53 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Bolton zegt dat het onzin is.


En Bolton is geen vriend van Trump.
Diezelfde Bolton zei het gisteren het volgende tegen Bloomberg:

Bolton Says Trump Remarks on Military ‘Despicable’ If Accurate

quote:
But Bolton, who published a book earlier this year that was heavily critical of his former boss, said the alleged remarks sounded accurate.

“I have not heard anybody say, ‘Oh, that doesn’t sound like the Donald Trump I know,’” Bolton said in the interview. Bolton said the remarks may have stemmed from Trump’s skepticism of U.S. wars in Iraq and Afghanistan.

“He was prone to say from time to time: ‘What did they get out of it? What was the worth of the war in Iraq and the war in Afghanistan?’” Bolton said. “That is a kind of insensitivity that Trump does have, there’s no doubt about it.”

Bolton was on the 2018 trip to Paris with Trump but said he didn’t hear the president disparage the dead Marines himself.

“I didn’t hear him say those things,” he said, adding later he probably would have included the remarks in his book if he had. “Now, did he say those things to other people later in the day? It’s certainly possible.”

Asked whether Trump has high regard for the military, Bolton said, “I don’t think he really holds anybody in high regard except his family.”
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_194895987
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 16:01 schreef Montagui het volgende:

[..]

Omdat de democraten totaal wanhopig zijn en alles aangrijpen om Trump in diskrediet te brengen.
Dit dus.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_194896075
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 17:56 schreef Dven het volgende:
Ben niet zo'n grote fan van Trump, voor z'n presidentschap al niet, maar hier geloof ik toch maar bar weinig van.
Mijn idee. Het is wel een erg dun verhaal.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_194896177
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 09:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Mijn idee. Het is wel een erg dun verhaal.
In ieder geval wel geloofwaardiger als trump die Biden van dementie beschuldigd. _O-
  zaterdag 5 september 2020 @ 09:17:01 #50
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194896184
Waarschijnlijk bedoelde hij alleen mensen die zich krijgsgevangen lieten maken, daar heeft hij het eerder over gezegd tenslotte. Trump is gewoon een Japanner!

Kapsel, ongesteld, misplaatste arrogantie, ze zullen de draftdodger, cadet bonespurs vast niet gemist hebben. Altijd weer gekut met het fotomoment als die oranje clown erbij is tenslotte.
pi_194896219
Hij liegt iig aantoonbaar over John McCain.

twitter


twitter


twitter


twitter


twitter


twitter


[ Bericht 22% gewijzigd door TheFreshPrince op 05-09-2020 09:29:22 ]
pi_194896345
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 15:55 schreef Eix het volgende:

[..]

:D

Hij zou ook eens even niet over zijn enorme prestaties beginnen zeg. |:)
Zijn bijnaam was Rambo van horen zeggen 😜
pi_194896449
Het probleem met Trump is dat ie ook het soort autoritaire leider is met een legerfetisj, maar zelf nooit een dag in z'n leven ook maar ergens voor gevochten heeft. Groot fan van het militaire ceremonieel (helemaal ten ere van hem, de grote leider), maar op het moment dat hij wordt aangevallen op het feit dat hij zelf de dienstplicht ontdoken heeft of dat zijn politieke tegenstrever een oorlogsheld is, dan gaat hij om zich heen slaan. Dan is iedereen die wel z'n dienstplicht heeft vervuld opeens een sukkel, is iemand die in Vietnam is neergeschoten en jarenlang gemarteld opeens een loser en ga zo maar door.

In hoeverre hij specifiek dit soort uitspraken heeft gedaan over de gesneuvelden in Frankrijk lijkt me lastig te verifiëren, maar het is wel weer tekenend dat hij reageert met de claim dat hij z'n vrouw in Washington belde om te zeggen hoe teleurgesteld hij was dat hij niet naar de begraafplaats kon, terwijl zijn vrouw er gewoon bij was in Frankrijk. Keihard liegen is gewoon z'n instinctieve reactie op alles.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_194896473
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 09:49 schreef Monolith het volgende:
Het probleem met Trump is dat ie ook het soort autoritaire leider is met een legerfetisj, maar zelf nooit een dag in z'n leven ook maar ergens voor gevochten heeft. Groot fan van het militaire ceremonieel (helemaal ten ere van hem, de grote leider), maar op het moment dat hij wordt aangevallen op het feit dat hij zelf de dienstplicht ontdoken heeft of dat zijn politieke tegenstrever een oorlogsheld is, dan gaat hij om zich heen slaan. Dan is iedereen die wel z'n dienstplicht heeft vervuld opeens een sukkel, is iemand die in Vietnam is neergeschoten en jarenlang gemarteld opeens een loser en ga zo maar door.

In hoeverre hij specifiek dit soort uitspraken heeft gedaan over de gesneuvelden in Frankrijk lijkt me lastig te verifiëren, maar het is wel weer tekenend dat hij reageert met de claim dat hij z'n vrouw in Washington belde om te zeggen hoe teleurgesteld hij was dat hij niet naar de begraafplaats kon, terwijl zijn vrouw er gewoon bij was in Frankrijk. Keihard liegen is gewoon z'n instinctieve reactie op alles.
En de dag erna wel tijd hebben om Putin te ontmoeten, als de informatie correct is.
pi_194896509
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 09:49 schreef Monolith het volgende:
, maar het is wel weer tekenend dat hij reageert met de claim dat hij z'n vrouw in Washington belde om te zeggen hoe teleurgesteld hij was dat hij niet naar de begraafplaats kon, terwijl zijn vrouw er gewoon bij was in Frankrijk. Keihard liegen is gewoon z'n instinctieve reactie op alles.
Hij liegt niet dat zijn gewoon tekenen van dementie. Laat de media dat als narratief voor dit leugentje gaan gebruiken. Gewoon om meer stoom uit trump zijn oren te laten komen en weer wat bizarre tweets voor de media om door te pakken uitlokken. :D
pi_194896571
Fox is ook niet heel mild voor Trump:

twitter
pi_194896671
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 september 2020 16:12 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Het heb gestaan op NRC :{w
:D
pi_194897211
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 18:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Juist ja. Trump was 'heel teleurgesteld'. Daarom was hij de enige wereldleider die niet aanwezig was bij de plechtigheid op de begraafplaats.

Het lukte iedereen om op de plek van bestemming te komen, behalve de president van het machtigste land ter wereld.
Tja, weet jij het? Ik weet niet wat er speelde op de achtergrond, jij wel?

Het is van beide kanten alleen hear say. Wil je hier serieus discussie over voeren? Lijkt me volstrekt zinloos.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_194897217
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
Deze dame van Fox News meldt dat de berichtgeving van The Atlantic. Zegt natuurlijk niet alles, maar het is wel opvallend.

[ twitter ]
Daar zegt hij niks geks.
pi_194897291
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 10:43 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Daar zegt hij niks geks.
Denk niet dat veteranen (of hun nabestaanden) het heel tof vinden om 'suckers' genoemd te worden omdat ze in Vietnam vochten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_194897342
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
Deze dame van Fox News meldt dat de berichtgeving van The Atlantic. Zegt natuurlijk niet alles, maar het is wel opvallend.

[ twitter ]
Ja maar was het geen stupid war? En iedereen die ging is was een sucker omdat ze zich lieten beïnvloeden door Amerikaans imperialistische propaganda en zo in een oorlog stapten die onnodig was.
pi_194897383
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 10:50 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja maar was het geen stupid war? En iedereen die ging is was een sucker omdat ze zich lieten beïnvloeden door Amerikaans imperialistische propaganda en zo in een oorlog stapten die onnodig was.
Je weet dat Amerikanen hun veteranen nogal hoog hebben zitten?

Natuurlijk was Vietnam een debiele oorlog, maar veteranen 'suckers' noemen doet het doorgaans niet erg goed in de VS.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_194897401
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 10:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Denk niet dat veteranen (of hun nabestaanden) het heel tof vinden om 'suckers' genoemd te worden omdat ze in Vietnam vochten.
Snap ik. Alsnog was het stom van de VS om zich ermee te bemoeien.
pi_194897463
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 10:54 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Snap ik. Alsnog was het stom van de VS om zich ermee te bemoeien.
Net zo goed dat het van trump niet al te slim is geweest om in het verleden zoveel mensen en groepen te schofferen wat nu als een boomerang terug komt. :P
  zaterdag 5 september 2020 @ 12:16:53 #65
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194898475
Ter verdediging van trump geloof ik best dat wanneer hij iets dergelijks gezegd zou hebben hij dat eigenlijk helemaal niet zo bedoeld.

Voor een narcist als trump moet het ontbreken van een flitsende militaire carrière met bijbehorende medailles best een pijnlijk punt zijn. In zijn bedje heeft trump vast al heel wat veldslagen glorieus afgesloten.

Andere mensen die wel de moed hadden ergens voor te staan en daar hun leven voor te geven zijn dus gewoon pijnlijk, ze herinneren hem aan zijn eigen gebrek.
  zaterdag 5 september 2020 @ 12:19:36 #66
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_194898506
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 10:50 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja maar was het geen stupid war? En iedereen die ging is was een sucker omdat ze zich lieten beïnvloeden door Amerikaans imperialistische propaganda en zo in een oorlog stapten die onnodig was.
Jij gelooft dat ze vrijwillig gingen? Ik zou me even inlezen over de ‘draft’.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_194898578
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 12:16 schreef mcmlxiv het volgende:
Ter verdediging van trump geloof ik best dat wanneer hij iets dergelijks gezegd zou hebben hij dat eigenlijk helemaal niet zo bedoeld.
Het past helemaal in de narcistische arrogantie van Trump zoiets te zeggen.
De fake-patriot valt weer eens door de mand. Ik vrees dat te veel potentiele trumpstemmers die ook zeggen patriot te zijn, hem ook deze onbeschoftheden vergeven en wederom op hem gaan stemmen>
  zaterdag 5 september 2020 @ 12:41:11 #68
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_194898746
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 10:50 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja maar was het geen stupid war? En iedereen die ging is was een sucker omdat ze zich lieten beïnvloeden door Amerikaans imperialistische propaganda en zo in een oorlog stapten die onnodig was.
Die soldaten waren gewoon dienstplichtig. Trump is er gewoon een van "met ze alle voor ons eige" en de enige suckers zijn de paupers die daadwerkelijk geloven dat hij voor de armen opkomt en diametraal tegen hun eigen belang in stemmen.
We have always been at war with Eastasia.
pi_194904376
twitter


twitter


[ Bericht 38% gewijzigd door Bluesdude op 05-09-2020 18:54:27 ]
  zaterdag 5 september 2020 @ 18:54:08 #70
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194904443
Big if true.

The walls are closing in...

Mueller time!!!!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator zaterdag 5 september 2020 @ 19:00:51 #71
54278 crew  Tijger_m
42
pi_194904522
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 10:50 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja maar was het geen stupid war? En iedereen die ging is was een sucker omdat ze zich lieten beïnvloeden door Amerikaans imperialistische propaganda en zo in een oorlog stapten die onnodig was.
Ja, dat was het wel maar dat kun je de gewone soldaten niet verwijten, die hadden geen keus. En op weigering stond gevangenisstraf, er was dienstplicht, he? Het was niet alsof ze een keuze hadden en velen kwamen vanuit omgevingen waar je land als soldaat dienen eeh grote eer was en melden zich vrijwillig.

En kijk anders de documentaire op Netflix over de Vietnam oorlog van Ken Burns, The Vietnam War, die is lang maar zeer de moeite waard en gaat terug tot het allereerste begin van Vietnam en hoe de VS zichzelf min of meer per ongeluk in een oorlog manoevreerde.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 5 september 2020 @ 19:14:09 #72
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194904718
twitter


twitter


#Fakenews gonna be fake.

Zo'n goed en hilarisch artikel.


Sources: Atlantic editor Jeffrey Goldberg weeps in his office ‘all the time’
Goldberg reported Friday that Trump derided fallen soldiers during a 2018 trip to France


En nog niet eens om deze zielige, totaal niet overtuigende verklaring van #fakenews loser Goldberg



"Mean tweets"...."FEAR!!!"

Lolololol

Enfin dit artikel is een aanrader.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_194905459
Trump is een hork maar hij heeft wel een punt.

De mannen die toen de loopgraven in gingen waren idioten. Ze waren niks meer dan kanonnenvoer. In die tijd kon je nog beter de wildernis in vluchten dan meevechten in de loopgraven.
  zaterdag 5 september 2020 @ 20:12:47 #74
8369 speknek
Another day another slay
pi_194905495
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 september 2020 19:14 schreef dellipder het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

#Fakenews gonna be fake.

Zo'n goed en hilarisch artikel.


Sources: Atlantic editor Jeffrey Goldberg weeps in his office ‘all the time’
Goldberg reported Friday that Trump derided fallen soldiers during a 2018 trip to France


En nog niet eens om deze zielige, totaal niet overtuigende verklaring van #fakenews loser Goldberg

[ afbeelding ]

"Mean tweets"...."FEAR!!!"

Lolololol

Enfin dit artikel is een aanrader.
Is Fox News nu ook al Left Wing Media? Wat blijft er over?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_194905598
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 20:09 schreef tstile het volgende:
Trump is een hork maar hij heeft wel een punt.

De mannen die toen de loopgraven in gingen waren idioten. Ze waren niks meer dan kanonnenvoer. In die tijd kon je nog beter de wildernis in vluchten dan meevechten in de loopgraven.
Men kan prima kritiek hebben op hun keuzes, al dan niet onder dwang van de Amerikaanse presidenten.
Het kan ook prima zonder die minachting en behoefte hen te vernederen.
Trump moet doorgaan zo... als hij de verkiezingen wil verliezen, zijn partij wil kapot maken. Van mij mag hij.
  zaterdag 5 september 2020 @ 20:26:20 #76
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194905625
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 20:12 schreef speknek het volgende:

[..]

Is Fox News nu ook al Left Wing Media? Wat blijft er over?
Ik heb het niet over "leftwing media" gehad. Echter #Fakenews is gewoon #Fakenews als de "bevestiging" (van Jenn Griffin) komt van exact dezelfde anonieme bron die door de Atlantic werd gebruikt. Deze flater zou lachwekkend zijn als het niet zo triest en armetierig is dat de journalying zo slecht is in hun werk.
En daarnaast is John Roberts, die gisteren met John Bolton had gesproken en die tegen hem had gezegd dat wanneer de Amerikaanse president Donald Trump had gezegd dat de #fakeNewsMedia probeert te beweren, dat hij heeft gezegd; hij een volledig hoofdstuk in zijn boek daaraan gewijd zou hebben, is van Fox News.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_194905646
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 20:23 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Men kan prima kritiek hebben op hun keuzes, al dan niet onder dwang van de Amerikaanse presidenten.
Het kan ook prima zonder die minachting en behoefte hen te vernederen.
Trump moet doorgaan zo... als hij de verkiezingen wil verliezen, zijn partij wil kapot maken. Van mij mag hij.
Het maakt wel uit in welke setting de uitspraak is gedaan. Als het in een kleine kring was en zonder het doel dat het zou uitlekken dan is het wel een verschil.

Ik denk dat veel staatshoofden en rijken neerkijken op gesneuvelde soldaten. Feit is dat ze jong gestorven zijn voor doelen die zelden echt nut hebben.
Dit terwijl de rijken zich tegoed doen aan al het moois wat de wereld te bieden heeft.
pi_194905651
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 20:23 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Men kan prima kritiek hebben op hun keuzes, al dan niet onder dwang van de Amerikaanse presidenten.
Het kan ook prima zonder die minachting en behoefte hen te vernederen.
Trump moet doorgaan zo... als hij de verkiezingen wil verliezen, zijn partij wil kapot maken. Van mij mag hij.
Vergeet ook niet dat waar het op Vietnam aankomt niet iedere Amerikaan een bevoorrecht rijkeluiszoontje is dat even een arts een fictief kwaaltje kan laten diagnosticeren om onder de dienstplicht uit te komen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_194905676
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 20:28 schreef tstile het volgende:

[..]

Het maakt wel uit in welke setting de uitspraak is gedaan. Als het in een kleine kring was en zonder het doel dat het zou uitlekken dan is het wel een verschil.
Het verschil is dat men niet betrapt word.
  zaterdag 5 september 2020 @ 20:32:44 #80
8369 speknek
Another day another slay
pi_194905742
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 september 2020 20:26 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb het niet over "leftwing media" gehad.
Ik neem aan dat je die twitter voor een reden postte.
quote:
Echter #Fakenews is gewoon #Fakenews als de "bevestiging" (van Jenn Griffin) komt van exact dezelfde anonieme bron die door de Atlantic werd gebruikt. Deze flater zou lachwekkend zijn als het niet zo triest en armetierig is dat de journalying zo slecht is in hun werk.
Dat is geen flater, dat bevestigt dat de bron legitiem is en dus geen fakenews. Of de bron zelf liegt is dan weer iets anders. The Atlantic praat over meerdere bronnen (zoals het een goed journalistiek medium betaamt natuurlijk, iets wat je schijnbaar niet herkent), dus dan zouden meerdere mensen iets verzonnen moeten hebben. Nogmaals geen flater van Griffin noch van the Atlantic.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_194905796
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 20:29 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het verschil is dat men niet betrapt word.
Tja tis net als Grab m by the pussy. Hij zegt het in kleine kring. Anderen zeggen het zelden tot nooit, maar genoeg mensen denken het.
  zaterdag 5 september 2020 @ 20:35:50 #82
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194905839
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 20:32 schreef speknek het volgende:

Ik neem aan dat je die twitter voor een reden postte.
Daar heb ik niets mee te maken en wil ik me verre van houden.

quote:
Dat is geen flater, dat bevestigt dat de bron legitiem is en dus geen fakenews. Of de bron zelf liegt is dan weer iets anders. The Atlantic praat over meerdere bronnen (zoals het een goed journalistiek medium betaamt natuurlijk, iets wat je schijnbaar niet herkent), dus dan zouden meerdere mensen iets verzonnen moeten hebben. Nogmaals geen flater van Griffin noch van the Atlantic.
Ik vind het een flater, een fiasco en een dom #FakeNews artikel van The Atlantic.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_194906097
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 september 2020 20:35 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik vind het een flater, een fiasco en een dom #FakeNews artikel van The Atlantic.
Trump heeft sowieso al aantoonbaar gelogen over McCain (zie post #51).
  zaterdag 5 september 2020 @ 20:56:51 #84
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194906241
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 20:48 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Trump heeft sowieso al aantoonbaar gelogen over McCain (zie post #51).
Mij boet het helemaal niet wat er over John McCain is gezegd, maar waar het zojuist over ging is dat er een verschil is tussen een herhaling en een bevestiging.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_194906311
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 september 2020 20:56 schreef dellipder het volgende:

[..]

Mij boet het helemaal niet wat er over John McCain is gezegd, maar waar het zojuist over ging is dat er een verschil is tussen een herhaling en een bevestiging.
Mij gaat het er om dat hij zelfs keihard liegt over uitspraken die hij op video heeft gedaan.
  zaterdag 5 september 2020 @ 21:02:51 #86
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194906367
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 21:00 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Mij gaat het er om dat hij zelfs keihard liegt over uitspraken die hij op video heeft gedaan.
Whatever wat jij vindt. Het #FakeNews artikel verandert daarmee niet.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 5 september 2020 @ 21:03:04 #87
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_194906371
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 20:34 schreef tstile het volgende:

[..]

Tja tis net als Grab m by the pussy. Hij zegt het in kleine kring. Anderen zeggen het zelden tot nooit, maar genoeg mensen denken het.
Als ik een vrouw zie denk ik nooit Grab em by the pussy en ik zie Amerikaanse dode militairen ook niet als suckers, maar er zal inderdaad een bepaald menstype zijn dat dat wel denkt en dergelijke deplorabelen zullen inderdaad op Trump stemmen.
We have always been at war with Eastasia.
pi_194906384
quote:
83s.gif Op zaterdag 5 september 2020 21:02 schreef dellipder het volgende:

[..]

Whatever wat jij vindt. Het #FakeNews artikel verandert daarmee niet.
Waarom zou het een fakenews artikel zijn? Omdat Trump het beweert?
  zaterdag 5 september 2020 @ 21:06:25 #89
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194906459
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 21:03 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Waarom zou het een fakenews artikel zijn? Omdat Trump het beweert?
Dit wordt een herhaling van zetten. Ik heb voldoende ingebracht en als het je werkelijk interesseerde, had je daar al kennis van genomen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_194906492
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 september 2020 21:06 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit wordt een herhaling van zetten. Ik heb voldoende ingebracht en als het je werkelijk interesseerde, had je daar al kennis van genomen.
Ik vond dat niet heel erg overtuigend, het is meer "twijfel zaaien" over het nieuws dan er echt iets aan ontkrachten.
  zaterdag 5 september 2020 @ 21:09:17 #91
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194906514
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 21:08 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik vond dat niet heel erg overtuigend, het is meer "twijfel zaaien" over het nieuws.
Precies wat van mijn bijdragen vond je niet overtuigend?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_194906604
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 september 2020 16:28 schreef OllieA het volgende:

[..]

Hij lijkt te zijn vergeten wat hij over McCain heeft gezegd.
[..]

https://www.businessinsid(...)mccain-loser-2020-9/
Hij zegt losers in de context dat ie de verkiezingen heeft verloren.... hij houdt niet van verliezers. Hij zei niet losers in de context dat het een pow is..
pi_194906694
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2020 21:12 schreef SOG het volgende:

[..]

Hij zegt losers in de context dat ie de verkiezingen heeft verloren.... hij houdt niet van verliezers. Hij zei niet losers in de context dat het een pow is..
Over het zijn van POW heeft hij gezegd, zoals in dat artikel staat: “He’s a war hero because he was captured, okay. I like people that weren’t captured.”

Ik weet niet wat erger is, maar ook dat lijkt me moeilijk verdedigbaar.

Bovendien is het verhaal uit The Atlantic onafhankelijk bevestigd door AP:

quote:
A new report details multiple instances of President Donald Trump making disparaging remarks about members of the U.S. military who have been captured or killed, including referring to the American war dead at the Aisne-Marne American Cemetery in France in 2018 as "losers" and "suckers."

Trump said Thursday that the story is "totally false."

The allegations were first reported in The Atlantic. A senior Defense Department official with firsthand knowledge of events and a senior U.S. Marine Corps officer who was told about Trump's comments confirmed some of the remarks to The Associated Press, including the 2018 cemetery comments.

The defense officials said Trump made the comments as he begged off visiting the cemetery outside Paris during a meeting following his presidential daily briefing on the morning of Nov. 10, 2018.

(...)

https://apnews.com/b823f2c285641a4a09a96a0b195636ed

De Washington Post:

quote:
(...)

A former senior administration official, who like others spoke on the condition of anonymity to speak candidly, confirmed to The Washington Post that the president frequently made disparaging comments about veterans and soldiers missing in action, referring to them at times as "losers."

In one account, the president told senior advisers that he didn't understand why the U.S. government placed such value on finding soldiers missing in action because they had performed poorly and gotten caught and deserved what they got, according to a person familiar with the discussion.

Trump believed people who served in the Vietnam War must be "losers" because they hadn't gotten out of it, according to a person familiar with the comments. Trump also complained bitterly to then-Chief of Staff John F. Kelly that he didn't understand why Kelly and others in the military treated McCain, who had been imprisoned and tortured during the Vietnam War, with such reverence. "Isn't he kind of a loser?" Trump asked, according to the person familiar with Trump's comments.

Trump, who received a medical deferment from Vietnam over alleged bone spurs, has said as much publicly about McCain. During the 2016 presidential election, Trump derided McCain's legacy as a war hero, saying of his years as a prisoner of war in North Vietnam, "I like people who weren't captured."

(...)

https://www.washingtonpos(...)43d03bc29_story.html
Een Fox News verslaggever:

quote:
[...]

"According to one former senior Trump administration official: 'When the President spoke about the Vietnam War, he said, 'It was a stupid war. Anyone who went was a sucker,'" Griffin tweeted.

This source also described "a character flaw" of the president, saying, "He could not understand why someone would die for their country," Griffin added.

[...]

Griffin said one of her sources told her the president was in a foul mood and asked why he had to visit two cemeteries during the visit.

"The President was not in a good mood. Macron had said something that made him mad about American reliability and the need perhaps for a European army. He questioned why he had to go to two cemeteries. 'Why do I have to do two'?"

[...]

One of the sources also confirmed that the president said during a planning session that it was "not a good look" to include the "wounded guys" in a July 4 military parade

[...]

https://www.businessinsid(...)troops-losers-2020-9


[ Bericht 36% gewijzigd door SnertMetChoco op 05-09-2020 21:24:28 ]
pi_194906741
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 21:03 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Als ik een vrouw zie denk ik nooit Grab em by the pussy en ik zie Amerikaanse dode militairen ook niet als suckers, maar er zal inderdaad een bepaald menstype zijn dat dat wel denkt en dergelijke deplorabelen zullen inderdaad op Trump stemmen.
Ok, Bill Clinton vloog ook mee met de Lolita Express. Kennedy was een rokkenjager etc
pi_194906789
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 21:20 schreef tstile het volgende:

[..]

Ok, Bill Clinton vloog ook mee met de Lolita Express. Kennedy was een rokkenjager etc
2 wrongs don't make a right ;)

Daarnaast zijn zij niet de zittende president.
  zaterdag 5 september 2020 @ 21:23:00 #96
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194906799
Trump is tot nu toe een van de weinige presidenten die geen oorlog begonnen is.

Verder is een dergelijke bewering zonder enige bewijslast gewoon totaal zinloos. Het is algemeen bekend dat een groot deel van de media niet achter Trump staat.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_194906811
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 21:23 schreef LXIV het volgende:
Trump is tot nu toe een van de weinige presidenten die geen oorlog begonnen is.

Verder is een dergelijke bewering zonder enige bewijslast gewoon totaal zinloos. Het is algemeen bekend dat een groot deel van de media niet achter Trump staat.
Welja joh, minimaal 4 keer onafhankelijk van elkaar bevestigd. Het is 1 groot complot zeker.
pi_194906841
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 21:17 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Over het zijn van POW heeft hij gezegd, zoals in dat artikel staat: “He’s a war hero because he was captured, okay. I like people that weren’t captured.”

Ik weet niet wat erger is, maar ook dat lijkt me moeilijk verdedigbaar.

Bovendien is het verhaal uit The Atlantic onafhankelij bevestigd door AP:
[..]

De Washington Post:
[..]

Een Fox News verslaggever:
[..]

4 anonieme bronnen volgens het witte huis t.o.v 8 niet anonieme bronnen die trumps verhaal bevestigen...

Leuk en aardig al die anonieme bronnen maar je hebt er niks aan. Wie gelooft dit nou?

Ja over de pow mccain is niet chique idd.
pi_194906849
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 21:22 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

2 wrongs don't make a right ;)

Daarnaast zijn zij niet de zittende president.
Nee maargoed,
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 21:22 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

2 wrongs don't make a right ;)

Daarnaast zijn zij niet de zittende president.
Ben het wel met je eens maargoed. Alles wat nu naar buiten komt over Trump boeit eigenlijk niet zoveel.

Ruim voordat 'ie president werd was het al duidelijk wat voor figuur het was. Maargoed ben benieuwd of hij nog een termijn krijgt.

Ik snap zelf niet dat hij ooit verkozen is. Echt een idioot vind ik het. Zegt wel iets over de kiezers ja
  zaterdag 5 september 2020 @ 21:25:59 #100
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194906860
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 21:23 schreef LXIV het volgende:
Trump is tot nu toe een van de weinige presidenten die geen oorlog begonnen is.

Verder is een dergelijke bewering zonder enige bewijslast gewoon totaal zinloos. Het is algemeen bekend dat een groot deel van de media niet achter Trump staat.
En de overzeese troepen naar huis wil brengen en tegen never ending wars is. Dit is tegen het zere been van de MIC.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 5 september 2020 @ 21:27:10 #101
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194906881
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 september 2020 21:25 schreef dellipder het volgende:

[..]

En de overzeese troepen naar huis wil brengen en tegen never ending wars is. Dit is tegen het zere been van de MIC.
Met Hitlery hadden we oorlog #2 alweer achter de kiezen. Daar ben ik van overtuigd..
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 5 september 2020 @ 21:27:16 #102
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194906884
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2020 21:25 schreef SOG het volgende:

[..]

4 anonieme bronnen volgens het witte huis t.o.v 8 niet anonieme bronnen die trumps verhaal bevestigen...

Leuk en aardig al die anonieme bronnen maar je hebt er niks aan. Wie gelooft dit nou?

Ik weet wel welke hoaxers dit heel erg graag willen geloven... O-)
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 5 september 2020 @ 21:31:24 #103
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194907003
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2020 21:25 schreef SOG het volgende:

[..]

4 anonieme bronnen volgens het witte huis t.o.v 8 niet anonieme bronnen die trumps verhaal bevestigen...

Leuk en aardig al die anonieme bronnen maar je hebt er niks aan. Wie gelooft dit nou?

Ja over de pow mccain is niet chique idd.
Het is juist het onnozele van het verhaal wat het best aannemelijk maakt. Trump denkt niet na voor hij praat, verbale diarree brengt hem continu in problemen.

Uiteindelijk doet het er niet toe, als hij herkozen wordt ondanks vier jaar wanbeleid dan verdiend het land niet beter.
pi_194907023
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 21:23 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Welja joh, minimaal 4 keer onafhankelijk van elkaar bevestigd. Het is 1 groot complot zeker.
Klopt, daarnaast liegt hij net zo gemakkelijk over een uitspraak over McCain die letterlijk op video staat.

Maar goed, als de Amerikanen opnieuw voor Trump stemmen krijgen ze de president die ze verdienen.

"Fool me once..."
pi_194907034
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 21:31 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Het is juist het onnozele van het verhaal wat het best aannemelijk maakt. Trump denkt niet na voor hij praat, verbale diarree brengt hem continu in problemen.

Uiteindelijk doet het er niet toe, als hij herkozen wordt ondanks vier jaar wanbeleid dan verdiend het land niet beter.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 21:32 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Maar goed, als de Amerikanen opnieuw voor Trump stemmen krijgen ze de president die ze verdienen.

[..]
GMTA
  zaterdag 5 september 2020 @ 21:36:27 #106
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_194907094
Zonder twijfel nog altiid beter voor de wereld dan het alternatief. ^O^
  zaterdag 5 september 2020 @ 21:37:53 #107
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_194907123
Fake news.
pi_194907252
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2020 21:25 schreef SOG het volgende:

[..]

4 anonieme bronnen volgens het witte huis t.o.v 8 niet anonieme bronnen die trumps verhaal bevestigen...

Leuk en aardig al die anonieme bronnen maar je hebt er niks aan. Wie gelooft dit nou?

Ja over de pow mccain is niet chique idd.
Sowieso kun je rekenen op wraak als je niet op basis van anonimiteit spreekt, zie wat er met Vindman is gebeurd en zelfs met zijn broer die niet eens er wat mee te maken had.

Zijn we het er over eens dat deze media niet zomaar onafhankelijk van elkaar iets uit hun duim zuigen en er daadwerkelijk mensen zijn die dit vertellen tegen deze media? Want als je dat al niet eens met me bent is er geen vertrekpunt.

Ik ben zeker geneigd dit te geloven. Is het voor mij 100% zeker? Nee, zeker niet.

Of het anoniem is of niet vind ik niet zo relevant in deze, hoewel het natuurlijk prettiger zou zijn als de mensen die hun verhaal vertelden aan de media dat niet anoniem deden. Echter kunnen die rekenen op wraak, waar de mensen die Trump hier verdedigen daar niet op hoeven te rekenen.

Overigens is er onder die mensen een aantal die volstrekt onbetrouwbaar zijn, zoals Sarah Huckabee Sanders, die gedurende haar verblijf in het Witte Huis alles aan elkaar loog om Trump te verdedigen. Iets wat voor een groot deel van zijn regering geldt, wat op zich al een probleem bloot legt van het continue gelieg.

Of zoals wel aardig samengevat in deze byline (hoewel het hele artikel wel aardig uiteenzet wat er zoals door wie is beweerd:

quote:
Did Trump call US war dead "losers" and "suckers"? The controversy, explained.

It's the word of reporters relaying what unnamed people are saying against the word of untrustworthy people being open about where they stand.

[...]


[ Bericht 3% gewijzigd door SnertMetChoco op 05-09-2020 21:51:56 ]
  zaterdag 5 september 2020 @ 21:50:08 #109
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194907379
twitter


twitter


#Fakenews gonna be fake
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_194907597
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 september 2020 21:50 schreef dellipder het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

#Fakenews gonna be fake
Zo'n screenshot zegt weinig, dat kan z'n team zo in elkaar knutselen.

En daarnaast, al zou de heli écht niet kunnen vliegen, er zijn meer manieren om 60km af te leggen.
De andere wereldleiders waren er wel.
  zaterdag 5 september 2020 @ 22:05:54 #111
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194907622
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:04 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Zo'n screenshot zegt weinig, dat kan z'n team zo in elkaar knutselen.

En daarnaast, al zou de heli niet kunnen vliegen, er zijn meer manieren om 60km af te leggen.
FOIA docs zeggen niets en de crap van anonymous sources zegt alles, volgens de hoaxers.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_194907636
quote:
83s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:05 schreef dellipder het volgende:

[..]

FOIA docs zeggen niets en de crap van anonymous sources zegt alles, volgens de hoaxers.
Je kan niet aan zo'n document zien of het authentiek is of iets dat in elkaar geknutseld is.

En nogmaals, andere wereldleiders waren wel aanwezig, er liggen wegen in Frankrijk.
Zelfs Gen. John Kelly was wél aanwezig. Het kon blijkbaar wel.





[ Bericht 8% gewijzigd door TheFreshPrince op 05-09-2020 22:22:48 ]
  zaterdag 5 september 2020 @ 22:12:30 #113
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194907724
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 21:36 schreef YoungDriller het volgende:
Zonder twijfel nog altiid beter voor de wereld dan het alternatief. ^O^
Van een liefhebber van moordende dictators verwacht ik ook geen andere mening.
pi_194907915
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 09:16 schreef Basp1 het volgende:

[..]

In ieder geval wel geloofwaardiger als trump die Biden van dementie beschuldigd. _O-
Nou, dat Biden dement is vind ik eerlijk gezegd een stuk aannemelijker. Heb je de mwn weekend horen praten? Bij zinnen van meer dan 5 worden raakt hij de draad kwijt:
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_194907964
Ook opvallend:

quote:
Trump claims he "called home, I spoke to my wife and I said 'I hate this. I came here to go to that ceremony.' And to the one that was the following day which I did go to. I said I feel terribly. And that was the end of it."

Facts First: Melania Trump was on the same trip with the President and was scheduled to attend the cemetery visit. She was not in the US.
A readout from the first lady's office at the time said that "Due to inclement weather, the First Lady and President were unable to visit the Aisne-Marne American Cemetery and Memorial in Belleau, France."
That evening, Trump and Melania went to a dinner together hosted by French President Emmanuel Macron.
pi_194908000
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nou, dat Biden dement is vind ik eerlijk gezegd een stuk aannemelijker. Heb je de mwn weekend horen praten? Bij zinnen van meer dan 5 worden raakt hij de draad kwijt:
Dat is allemaal nogal selectief geknipt. Heeft ook niets met dementie te maken, als je te maken hebt gehad met demente familieleden dan zou je dat weten en herkennen.

Even los wat je van de inhoud vindt, in deze video van gisteren was niets te merken van een "demente Joe Biden":


Los daarvan is het niet echt relevant in dit topic. Het gaat over vermeende uitspraken van Trump, niet over de gesteldheid van Biden.
  zaterdag 5 september 2020 @ 22:28:49 #117
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194908022
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nou, dat Biden dement is vind ik eerlijk gezegd een stuk aannemelijker. Heb je de mwn weekend horen praten? Bij zinnen van meer dan 5 worden raakt hij de draad kwijt:
Hopelijk houdt hij het nog vol tot halverwege de presidentsverkiezingen. Dat er niet snel een vervanger gekozen wordt. Dan is de herverkiezing van Trump in de tas.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_194908213
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:27 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat is allemaal nogal selectief geknipt. Heeft ook niets met dementie te maken, als je te maken hebt gehad met demente familieleden dan zou je dat weten en herkennen.

Even los wat je van de inhoud vindt, in deze video van gisteren was niets te merken van een "demente Joe Biden":


Los daarvan is het niet echt relevant in dit topic. Het gaat over vermeende uitspraken van Trump, niet over de gesteldheid van Biden.
Jeetje, hij heeft een keer een helder moment! Stop de persen.

Er zijn honderden filmjes van Biden die compleet de kluts kwijt is, waar toch echt niet in geknipt wordt. Misschien geen dementie, maar helder is hij niet.



"All men and women are created equal by....eeuuhh....you know the thing"

:')


Hier, dit is vorige week, is hij aan het raaskallen over 100 jaar covid19.compleet van het padje:


Daar is echt niet in geknipt hoor, dit is gewoon een hoogbejaarde die niet meer helder is.

En straks allemaal weer verbaasd en teleurgesteld als Trump wint. Wat verwacht je dan met zo'n seniele ouwe gek als tegenkandidaat.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_194908276
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]


Daar is echt niet in geknipt hoor, dit is gewoon een hoogbejaarde die niet meer helder is.

En straks allemaal weer verbaasd en teleurgesteld als Trump wint. Wat verwacht je dan met zo'n seniele ouwe gek als tegenkandidaat.
Waar heb je het over? Hij komt even niet uit zijn woorden, wat gewoon is bij de man aangezien hij dit al decennia doet en een stotteraar is, en zegt dat covid-19 dit jaar meer doden heeft veroorzaakt dan welke andere ziekte per jaar de afgelopen 100 jaar (geen idee of dit klopt trouwens, maar dat terzijde).

Lekker ontopic trouwens.
pi_194908299
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Jeetje, hij heeft een keer een helder moment! Stop de persen.

Er zijn honderden filmjes van Biden die compleet de kluts kwijt is, waar toch echt niet in geknipt wordt. Misschien geen dementie, maar helder is hij niet.


"All men and women are created equal by....eeuuhh....you know the thing"

:')

Hier, dit is vorige week, is hij aan het raaskallen over 100 jaar covid19.compleet van het padje:


Daar is echt niet in geknipt hoor, dit is gewoon een hoogbejaarde die niet meer helder is.

En straks allemaal weer verbaasd en teleurgesteld als Trump wint. Wat verwacht je dan met zo'n seniele ouwe gek als tegenkandidaat.
Nogmaals, hij is niet dement. Je mocht willen dat je nog zo fit was op zijn leeftijd, hij fietst en sport ook nog eens.

Trump sport ook wekelijks, in en uitstappen in z'n golfkarretje :P
pi_194908338
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:40 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Hij komt even niet uit zijn woorden, wat gewoon is bij de man aangezien hij dit al decennia doet, en zegt dat covid-19 dit jaar meer doden heeft veroorzaakt dan welke andere ziekte per jaar de afgelopen 100 jaar (geen idee of dit klopt trouwens, maar dat terzijde).
Nee, dat zegt hij niet. Hij is aan het raaskallen.

En als dit nou het enige zou zijn waar hij "even niet uit zijn woorden" komt. Maar nee, iedere week een nieuw filmpje waar je alleen maar bij kunt denken: " Waar heeft die man het in hemelsnaam over"

Het vergt bijzonder stevige oogkleppen om niet te zien dat de man niet helder meer is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_194908372
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee, dat zegt hij niet. Hij is aan het raaskallen.

En als dit nou het enige zou zijn waar hij "even niet uit zijn woorden" komt. Maar nee, iedere week een nieuw filmpje waar je alleen maar bij kunt denken: " Waar heeft die man het in hemelsnaam over"

Het vergt bijzonder stevige oogkleppen om niet te zien dat de man niet helder meer is.
Ach ja, Trump heeft het al weken over zakken soep, douchekoppen, kan hele woorden niet eens uitspreken, etc. Dat reken ik hem ook niet aan. Kijk liever naar de inhoud.
pi_194908384
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nogmaals, hij is niet dement. Je mocht willen dat je nog zo fit was op zijn leeftijd, hij fietst en sport ook nog eens.

Trump sport ook wekelijks, in en uitstappen in z'n golfkarretje :P
Noem het hoe je het wilt, de man is niet helder.

Fijn dat hij sport, vooral blijven doen, geestelijk is hij echter niet fit, dat is voor iedereen die zijn aversie tegen Trump even opzij kan zetten volstrekt duidelijk.

Zie je Sleepy Joe al onderhandelen met Poetin :')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 5 september 2020 @ 22:46:18 #124
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_194908394
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:44 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ach ja, Trump heeft het al weken over zakken soep, douchekoppen, kan hele woorden niet eens uitspreken, etc. Dat reken ik hem ook niet aan. Kijk liever naar de inhoud.
Ga toch weg. Als Trump zo seniel als Biden zou zijn, zou dat non-stop op het nieuws zijn. Als de Liegende Media daadwerkelijk iets van substantie tegen Trump hadden, dan hadden ze dat allang gebruikt.
pi_194908401
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee, dat zegt hij niet. Hij is aan het raaskallen.

En als dit nou het enige zou zijn waar hij "even niet uit zijn woorden" komt. Maar nee, iedere week een nieuw filmpje waar je alleen maar bij kunt denken: " Waar heeft die man het in hemelsnaam over"

Het vergt bijzonder stevige oogkleppen om niet te zien dat de man niet helder meer is.
Ik volg hem niet van dag tot dag, maar elke keer als ik in tune komt hij gewoon helder over hoor.

"Hij is aan het raaskallen" is echt onzin. "<komt niet uit woorden>... think about it, more lives this year, than any other year for the past 100 years."
pi_194908424
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:44 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ach ja, Trump heeft het al weken over zakken soep, douchekoppen, kan hele woorden niet eens uitspreken, etc. Dat reken ik hem ook niet aan. Kijk liever naar de inhoud.
Welke inhoud kijk je dan precies naar als er niks coherents uitkomt? De democratische Partij heeft niet eens een verhaal. Ze zijn tegen Trump, nou, dat is de inhoud.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_194908467
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:46 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik volg hem niet van dag tot dag, maar elke keer als ik in tune komt hij gewoon helder over hoor.

"Hij is aan het raaskallen" is echt onzin. "<komt niet uit woorden>... think about it, more lives this year, than any other year for the past 100 years."
Misschien moet je hem dan eens wel van dag tot dag volgen ipv alleen de filmpjes van de nos bekijken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_194908487
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Welke inhoud kijk je dan precies naar als er niks coherents uitkomt? De democratische Partij heeft niet eens een verhaal. Ze zijn tegen Trump, nou, dat is de inhoud.
Je bent in de war, Trump heeft geen eens een plan, maar een inhoudsloos puntenlijstje a la Wilders. De Republikeinse partij heeft dit keer geen eens een platform behalve dat ze Trump aanbidden.

Voor wat betreft Biden: https://joebiden.com/joes-vision/#
Voor wat betreft de Democratische partij: https://democrats.org/where-we-stand/party-platform/
pi_194908497
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Misschien moet je hem dan eens wel van dag tot dag volgen ipv alleen de filmpjes van de nos bekijken.
De NOS? Ik kijk soms hele interviews of speeches, mag dat ook?
pi_194908512
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:44 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ach ja, Trump heeft het al weken over zakken soep, douchekoppen, kan hele woorden niet eens uitspreken, etc. Dat reken ik hem ook niet aan. Kijk liever naar de inhoud.
Hij kan misschien woorden niet uitspreken maar hij weet halverwege zijn zin tenminste nog wat hij ging zeggen.

Je moet wel enorm subjectief naar de materie kijken als je wilt betogen dat Trump mentaal minder fit is dan Biden, dat meen je toch niet serieus hoop ik.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_194908543
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:50 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

De NOS? Ik kijk soms hele interviews of speeches, mag dat ook?
Uiteraard mag dat. Maar als het je dan niet opvalt dat de man niet helder is mis je toch wat.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_194908571
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Hij kan misschien woorden niet uitspreken maar hij weet halverwege zijn zin tenminste nog wat hij ging zeggen.
Really?

quote:
“Look, having nuclear — my uncle was a great professor and scientist and engineer, Dr. John Trump at MIT; good genes, very good genes, OK, very smart, the Wharton School of Finance, very good, very smart — you know, if you’re a conservative Republican, if I were a liberal, if, like, OK, if I ran as a liberal Democrat, they would say I’m one of the smartest people anywhere in the world — it’s true! — but when you’re a conservative Republican they try — oh, do they do a number — that’s why I always start off: Went to Wharton, was a good student, went there, went there, did this, built a fortune — you know I have to give my like credentials all the time, because we’re a little disadvantaged — but you look at the nuclear deal, the thing that really bothers me — it would have been so easy, and it’s not as important as these lives are — nuclear is so powerful; my uncle explained that to me many, many years ago, the power and that was 35 years ago; he would explain the power of what’s going to happen and he was right, who would have thought? — but when you look at what’s going on with the four prisoners — now it used to be three, now it’s four — but when it was three and even now, I would have said it’s all in the messenger; fellas, and it is fellas because, you know, they don’t, they haven’t figured that the women are smarter right now than the men, so, you know, it’s gonna take them about another 150 years — but the Persians are great negotiators, the Iranians are great negotiators, so, and they, they just killed, they just killed us, this is horrible.”
quote:
Je moet wel enorm subjectief naar de materie kijken als je wilt betogen dat Trump mentaal minder fit is dan Biden, dat meen je toch niet serieus hoop ik.
Ik heb geen idee wie daadwerkelijk mentaal minder fit is. Je merkt bij beiden wel dat ze een dagje ouder worden. Het mag vrij duidelijk zijn dat Trump een domme vent was en is.

Wat vind je trouwens hier van, van nota bene 3 en een half jaar terug:

pi_194908621
Maar goed, het ging over Trump en z'n vermeende aanval op overleden soldaten.

Niet over de geestelijke gesteldheid van Trump of Biden. Leuke afleidingsmanoeuvre maar niet on-topic.
  zaterdag 5 september 2020 @ 22:57:56 #134
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_194908680
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Maar goed, het ging over Trump en z'n vermeende aanval op overleden soldaten.

Niet over de geestelijke gesteldheid van Trump of Biden.
Haha, ineens is het "vermeende". Bijzonder hoe al die "vermeende" zaken allemaal ongefundeerd zijn. En als een stel junkies storten de Trumphaters zich elke keer weer op elk nieuw stukje "vermeende" gebeurtenissen. De onstilbare honger van haat.
pi_194908687
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:53 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Really?
[..]


[..]

Ik heb geen idee wie daadwerkelijk mentaal minder fit is. Je merkt bij beiden wel dat ze een dagje ouder worden. Het mag vrij duidelijk zijn dat Trump een domme vent was en is.

Wat vind je trouwens hier van, van nota bene 3 en een half jaar terug:

Dat ziet er eerder uit dat hij gewoon geen flauw idee heeft hoe de man eruit ziet dan dat hij in de war is.

Maar goed. In november wordt Trump weer voor 4 jaar verkozen en vraagt iedereen zich af waarom ze het niet aan zagen komen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_194908707
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:57 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Haha, ineens is het "vermeende". Bijzonder hoe al die "vermeende" zaken allemaal ongefundeerd zijn. En als een stel junkies storten de Trumphaters zich elke keer weer op elk nieuw stukje "vermeende" gebeurtenissen. De onstilbare honger van haat.
Ik gebruik "vermeende" om de discussie nog enigszins open te laten.
Ik had er ook met een gestrekt been in kunnen gaan maar daar wordt het niet gezelliger van.
pi_194908718
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Maar goed, het ging over Trump en z'n vermeende aanval op overleden soldaten.

Niet over de geestelijke gesteldheid van Trump of Biden. Leuke afleidingsmanoeuvre maar niet on-topic.
Die vermeende aanval is niet meer dan roddel en achterklap.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_194908785
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Die vermeende aanval is niet meer dan roddel en achterklap.
Vergeet niet dat het 2-ledig is wat er nu in de media is.

Hij ontkende ook gezegd te hebben dat hij McCain een loser had genoemd en dat blijkt gewoon op video te staan.

Trump heeft geen moeite met liegen, dat helpt hem niet echt nu.
pi_194908791
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat ziet er eerder uit dat hij gewoon geen flauw idee heeft hoe de man eruit ziet dan dat hij in de war is.

Maar goed. In november wordt Trump weer voor 4 jaar verkozen en vraagt iedereen zich af waarom ze het niet aan zagen komen.
Trump die niet weet hoe Rudy Giuliani eruit ziet?! Grapje zeker. Die kennen elkaar al decennia persoonlijk (nog los van dat Giuliani erg bekend is) en Giuliani zat daar om door Trump geintroduceerd te worden in een rol.

Als hij herkozen wordt zou dat jammer zijn, maar het lijkt er op dat je dat terecht zou vinden, terwijl je argumenten geen hout snijden:
- Trump heeft geen plannen, alleen een wensenlijstje. Biden wel.
- De republikeinse partij heeft geen platform, de Democratische partij wel.
- Ik wil best erkennen dat je aan Biden merkt dat hij oud is geworden, maar je merkt die dingen ook aan Trump, zowel mentaal als fysiek.

Waarom noem je Biden trouwens "Sleepy Joe"?

[ Bericht 1% gewijzigd door SnertMetChoco op 05-09-2020 23:08:41 ]
pi_194908954
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:02 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Vergeet niet dat het 2-ledig is wat er nu in de media is.

Hij ontkende ook gezegd te hebben dat hij McCain een loser had genoemd en dat blijkt gewoon op video te staan.

Trump heeft geen moeite met liegen, dat helpt hem niet echt nu.
Trump is een pathologisch leugenaar en ik denk dat hij ook enige persoonlijkheidstoornissen heeft. Maar voor deze uitspraken is gewoon geen bewijs en iedereen heeft een eigen agenda.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_194909213
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:03 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Trump die niet weet hoe Rudy Giuliani eruit ziet?! Grapje zeker. Die kennen elkaar al decennia persoonlijk (nog los van dat Giuliani erg bekend is) en Giuliani zat daar om door Trump geintroduceerd te worden in een rol.

Als hij herkozen wordt zou dat jammer zijn, maar het lijkt er op dat je dat terecht zou vinden, terwijl je argumenten geen hout snijden:
- Trump heeft geen plannen, alleen een wensenlijstje. Biden wel.
Trump heeft ook een gelikte website en heeft gewoon dezelfde agenda als in 2016. America First.

quote:
- De republikeinse partij heeft geen platform, de Democratische partij wel.
- Ik wil best erkennen dat je aan Biden merkt dat hij oud is geworden, maar je merkt die dingen ook aan Trump, zowel mentaal als fysiek.
Ja dat klopt. Ze zijn ook beiden hoogbejaard.
quote:
Waarom noem je Biden trouwens "Sleepy Joe"?
Omdat hij niet helder is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_194909412
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Trump heeft ook een gelikte website en heeft gewoon dezelfde agenda als in 2016. America First.
Dat klopt niet. Hij heeft een puntenlijstje uitgebracht. Een gelikte website is geen programma en America First een slogan. Verder zou het vrij tragisch zijn als je gelijk had, want dan had hij in 4 jaar met 2 jaar volledige republikeinse meerderheid geen flikker bereikt.

quote:
Ja dat klopt. Ze zijn ook beiden hoogbejaard.
De rest wat ik zei klopt ook, maar adresseer je niet. Ik zou beiden trouwens niet hoogbejaard noemen. Bejaard wel.

quote:
Omdat hij niet helder is.
Vreemde zaak dat je dat zo selectief doet dan en toevallig ook net de woordkeuze van Trump.
  zondag 6 september 2020 @ 00:14:06 #143
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194910035
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 15:57 schreef spierbal het volgende:
Jaja uit 2018 waarom dan 2 jaar later.
Democraten sleepy Joe wint nooit van de Donald dus verder gaan met verspreiden van dirt
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zondag 6 september 2020 @ 00:21:08 #144
8369 speknek
Another day another slay
pi_194910099
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 september 2020 20:35 schreef dellipder het volgende:
Daar heb ik niets mee te maken en wil ik me verre van houden.
Post het dan ook niet.
quote:
Ik vind het een flater, een fiasco en een dom #FakeNews artikel van The Atlantic.
Dat snap ik, het alternatief erkennen zal vast redelijk ondraaglijk voor je zijn. Ookal past het in het patroon van drie generaties lang draft dodgen, het een sucker noemen van John McCain, het schofferen van purple heart families, in diskrediet brengen van overleden soldaten, liegen over alibis etc etc.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 6 september 2020 @ 03:17:38 #145
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194910801
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:21 schreef speknek het volgende:


Post het dan ook niet.
Wat ik wel en/of niet post bepaal ik, maar jij begrijpt mijn reactie niet. Wat jij aanneemt, daar heb ik niets mee te maken.
quote:
Dat snap ik
Er is voor mij een ding duidelijk en dat is juist dat je er bar weinig van snapt, want er is een verschil tussen een herhaling en een bevestiging. Het is blijkbaar nodig dat ik mijn eerdere bericht moet uitleggen en hoewel dat ik dit doe voor jouw gemak heb ik daarbij sterk het vermoeden dat dit weinig effect zal sorteren. Ik kan het echter niet nog simpeler uitleggen, dus hiermee zal je het moeten doen. Of niet, maar dat zal mij in elk geval weinig boeien.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_194911135
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 15:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En de 'waarheid' zal wel weer compleet anders zijn. De media zegt 1, Trump zegt 2.

Geen van beiden heeft bewijs, maar ja...wie maalt daar nou om?
campagne tijd, dat begrip kennen we hier ook toen Rutte het had over het rode gevaar ( SP )
pi_194911760
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 03:17 schreef dellipder het volgende:


Er is voor mij een ding duidelijk en dat is juist dat je er bar weinig van snapt, want er is een verschil tussen een herhaling en een bevestiging.
Veel leugens en halve waarheden blijven herhalen en het wordt in het hoofd van veel mensen een voldongen feit. Zo werken de rechtse propaganda kanalen al jaren. De blinde paniek die er in het conservatieve kamp ontstaat omdat een msm media outlet zoiets doet is leuk om te zien. :D
  zondag 6 september 2020 @ 08:51:28 #148
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194911851
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:57 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Haha, ineens is het "vermeende". Bijzonder hoe al die "vermeende" zaken allemaal ongefundeerd zijn. En als een stel junkies storten de Trumphaters zich elke keer weer op elk nieuw stukje "vermeende" gebeurtenissen. De onstilbare honger van haat.
Vermeende ja, het is vooral weer zo’n dingetje om je over te verbazen. Of het waar is, geen idee, maar bij deze amateuristische pussy graaiende idioot zou het gewoon kunnen. Geen twijfel over mogelijk.

Rusland, das echt en bewezen. Net als nog talloze andere frauduleuze en bedrieglijke handelingen. Daar is geen twijfel over
pi_194911897
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 september 2020 18:02 schreef nostra het volgende:
Het conceptuele denkvermogen van Trump is binair lbo-zwakstroomniveau: je bent voor hem of tegen hem, de beurs gaat omhoog of omlaag dus de economie gaat goed of slecht en als je gedood wordt in de oorlog heb je verloren. Zo'n uitspraak zou me dan ook niets verbazen. Het is niet zoveel anders dan de bagger die hij over McCain wist uit te kotsen. Then again, dat gegeven kan je natuurlijk ook mooi uitspelen als je dat zou willen.
De man is vooral erg lomp. Maar iemand met een denkvermogen van lbo-zwakstroom, kan niet bereiken wat hij heeft bereikt.
  zondag 6 september 2020 @ 09:06:01 #150
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194911981
Deze reactie is niet inhoudelijk, maar allèz.
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 08:41 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Veel leugens en halve waarheden blijven herhalen en het wordt in het hoofd van veel mensen een voldongen feit. Zo werken de rechtse propaganda kanalen al jaren. De blinde paniek die er in het conservatieve kamp ontstaat omdat een msm media outlet zoiets doet is leuk om te zien. :D
Conspiracy theorie Russia collusion delusion hebben hoaxers vier haar lang geloofd met een wekelijkse "the walls are closing in" en "Mueller time". Nog steeds zijn er simpele losers die denken dat Donald Trump een marionet is van Vladimir Putin en dat de verkiezingen van 2016 Hillary zijn bestolen, dus ik ben het met jou eens.
Veel zieliger dan vier jaar onzin, leugens en anonymous sources napraten zou in mijn opinie niet mogelijk moeten zijn of het nu gaat over "the very fine people", Jussie Smollett, de Covington kids, Kavanaugh of de brievenbus hoax. Het is van de ene faux outrage naar de andere. Maar ergens denk ik dat de hoaxers de bodem van delusioal nog niet hebben bereikt.
Ik blijf in de buurt voor de ratio. :{
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_194911984
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 september 2020 21:25 schreef dellipder het volgende:

[..]

En de overzeese troepen naar huis wil brengen en tegen never ending wars is. Dit is tegen het zere been van de MIC.
Hij wil het misschien in woorden. In de praktijk slaagt hij er matig in. Obama deed het wat dat betreft beter.
pi_194912009
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 21:27 schreef LXIV het volgende:

[..]

Met Hitlery hadden we oorlog #2 alweer achter de kiezen. Daar ben ik van overtuigd..
Waarom kies jij, als openlijk extreemrechts typetje, eigenlijk voor een verbastering in deze richting? Godwins zijn immers op Trump veel meer van toepassing.
pi_194912136
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 september 2020 21:50 schreef dellipder het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

#Fakenews gonna be fake
Ik zou niet te enthousiast leunen op Bolton als ik jou was.

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 08:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Diezelfde Bolton zei het gisteren het volgende tegen Bloomberg:

Bolton Says Trump Remarks on Military ‘Despicable’ If Accurate
[..]

Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 6 september 2020 @ 09:30:58 #154
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194912214
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 09:22 schreef KoosVogels het volgende:

Ik zou niet te enthousiast leunen op Bolton als ik jou was.

Ik ben sowieso niet enthousiast als het gaat over deze topic, maar ik wil wel ter herinnering brengen dat bij de hoaxers John Bolton als redder werd omarmd in de aanloop naar de publicatie van zijn boek. Dit zou nu echt de Amerikaanse president Trump ten val brengen (en daarna het boek van Mary Trump and so on, and so on... :O )
Daarover hoor je de hoaxers op dit moment ook niet over, by the way.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_194912250
quote:
2s.gif Op zondag 6 september 2020 09:30 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik ben sowieso niet enthousiast als het gaat over deze topic, maar ik wil wel ter herinnering brengen dat bij de hoaxers John Bolton als redder werd omarmd in de aanloop naar de publicatie van zijn boek. Dit zou nu echt de Amerikaanse president Trump ten val brengen (en daarna het boek van Mary Trump and so on, and so on... :O )
Daarover hoor je de hoaxers op dit moment ook niet over, by the way.
Je gaat niet in op wat Bolton zegt. Anders dan wat her en der wordt beweerd, ontkent Bolton niet dat Trump deze uitlatingen heeft gedaan. Sterker, hij vindt de uitspraken niet 'out of character'.

Doe ermee wat je wil, maar ik zou Bolton niet als belangrijkste bron aanhalen in je poging Trump vrij te pleiten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 6 september 2020 @ 09:33:51 #156
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194912253
quote:
83s.gif Op zondag 6 september 2020 09:06 schreef dellipder het volgende:
Deze reactie is niet inhoudelijk, maar allèz.
[..]

Conspiracy theorie Russia collusion delusion hebben hoaxers vier haar lang geloofd met een wekelijkse "the walls are closing in" en "Mueller time". Nog steeds zijn er simpele losers die denken dat Donald Trump een marionet is van Vladimir Putin en dat de verkiezingen van 2016 Hillary zijn bestolen, dus ik ben het met jou eens.
Veel zieliger dan vier jaar onzin, leugens en anonymous sources napraten zou in mijn opinie niet mogelijk moeten zijn of het nu gaat over "the very fine people", Jussie Smollett, de Covington kids, Kavanaugh of de brievenbus hoax. Het is van de ene faux outrage naar de andere. Maar ergens denk ik dat de hoaxers de bodem van delusioal nog niet hebben bereikt.
Ik blijf in de buurt voor de ratio. :{
Je bedoelt dat onderzoek op basis waarvan diverse trump medewerkers zijn veroordeeld en op basis waarvan trump impeached is? Het onderzoek waarvan Mueller, een overtuigd Republikein, zelf zegt “het is niet aan mij om te veroordelen, maar.....”. Dat onderzoek bedoel je?

En ja de Democraten worden al decennia structureel beroofd. Het systeem is extreem conservatieven vriendelijk. Een binnenlandse stem is tot zes keer meer waard dan een kuststreek stem. Dus bestolen is nog vriendelijk. Structureel frauduleus is een betere bewoording. Dat er nog geen tweede burgeroorlog heeft plaatsgevonden is alleen te danken aan het feit dat de Rechts-extremistische idioten uit de binnenlanden tot nu toe aan de ketting hebben gelegen.
  zondag 6 september 2020 @ 09:37:18 #157
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194912291
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 09:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je gaat niet in op wat Bolton zegt. Anders dan wat her en der wordt beweerd, ontkent Bolton niet dat Trump deze uitlatingen heeft gedaan. Sterker, hij vindt de uitspraken niet 'out of character'.

Doe ermee wat je wil, maar ik zou Bolton niet als belangrijkste bron aanhalen in je poging Trump vrij te pleiten.
Ik heb John Bolton niet als belangrijkste bron. Dit maak jij ervan.
Van mij mag jij van alles geloven. Zelfs dat Micheal Cohen in Praag is geweest. Doe ermee wat je wil met de aantijgingen van anonymous sources. Dit heeft in het verleden al zoveel opgeleverd.
Succes!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 6 september 2020 @ 09:38:33 #158
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194912306
quote:
83s.gif Op zondag 6 september 2020 09:37 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb John Bolton niet als belangrijkste bron. Dit maak jij ervan.
Van mij mag jij van alles geloven. Zelfs dat Micheal Cohen in Praag is geweest. Doe ermee wat je wil met de aantijgingen van anonymous sources. Dit heeft in het verleden al zoveel opgeleverd.
Succes!
Een impeachment en diverse veroordelingen bedoel je? Das best veel, meer dan bij bijna alle voorgangers
pi_194912315
quote:
83s.gif Op zondag 6 september 2020 09:37 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb John Bolton niet als belangrijkste bron. Dit maak jij ervan.
Van mij mag jij van alles geloven. Zelfs dat Micheal Cohen in Praag is geweest. Doe ermee wat je wil met de aantijgingen van anonymous sources. Dit heeft in het verleden al zoveel opgeleverd.
Succes!
Uiteindelijk gaat het er niet om wat ik geloof, maar of de Amerikaanse kiezer waarde hecht aan deze claims.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 6 september 2020 @ 09:43:29 #160
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194912354
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 09:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Uiteindelijk gaat het er niet om wat ik geloof, maar of de Amerikaanse kiezer waarde hecht aan deze claims.
Het probleem blijft natuurlijk dat de trump stemmer best weet dat deze man een varken is. En varkens voelen zich op hun best in de modder.

De vraag is of voldoende mensen, met name in de swingstates, zat zijn door een varken vertegenwoordigd en “geleid” te worden.
pi_194912409
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 08:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

De man is vooral erg lomp. Maar iemand met een denkvermogen van lbo-zwakstroom, kan niet bereiken wat hij heeft bereikt.
Ik had het over zijn conceptuele denkvermogen. De man moet zijn ochtendbriefing in aap-noot-mies-vorm aangereikt krijgen, omdat hij het anders niet snapt en/of zijn aandacht er niet bij kan houden. Dat hij op sommige terreinen boerenslim is, is een ander verhaal.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_194912435
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 09:47 schreef nostra het volgende:

[..]

Ik had het over zijn conceptuele denkvermogen. De man moet zijn ochtendbriefing in aap-noot-mies-vorm aangereikt krijgen, omdat hij het anders niet snapt en/of zijn aandacht er niet bij kan houden. Dat hij op sommige terreinen boerenslim is, is een ander verhaal.
Oh zo, ja eens.

Ja, dat zie je wel vaker.
  dinsdag 8 september 2020 @ 15:37:16 #163
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194953995
Dus...op naar de volgende hoax.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_194954639
Aangezien hij dit soort uitspraken eerder heeft gedaan richting McCain (waarvan ook iedereen riep dat het een hoax en fakenews was totdat er wel bewijs bleek te zijn) kan ik best geloven dat liar-in-chief dit soort uitspraken heeft gedaan, maar ja wel beetje waardeloos zonder bewijs of video.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_194954765
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 september 2020 18:02 schreef nostra het volgende:
Het conceptuele denkvermogen van Trump is binair lbo-zwakstroomniveau: je bent voor hem of tegen hem, de beurs gaat omhoog of omlaag dus de economie gaat goed of slecht en als je gedood wordt in de oorlog heb je verloren. Zo'n uitspraak zou me dan ook niets verbazen. Het is niet zoveel anders dan de bagger die hij over McCain wist uit te kotsen. Then again, dat gegeven kan je natuurlijk ook mooi uitspelen als je dat zou willen.
Dat hij bij leven van McCain geen respect had voor 'm is, hoewel twijfelachtig, nog tot daar aan toe. Maar hij heeft in een publieke rally / speech 'na' de dood van McCain nog afgegeven op 'm. Dat was best smerig.

Recent n.a.v. deze commotie verklaarde dat hij McCain respecteerde, maar daar geloof ik op basis van z'n eigen uitspraken geen hol van.
pi_194954812
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:11 schreef Nielsch het volgende:
Aangezien hij dit soort uitspraken eerder heeft gedaan richting McCain (waarvan ook iedereen riep dat het een hoax en fakenews was totdat er wel bewijs bleek te zijn) kan ik best geloven dat liar-in-chief dit soort uitspraken heeft gedaan, maar ja wel beetje waardeloos zonder bewijs of video.
Er was ook geen bewijs dat Obama geen Amerikaans staatsburger zou zijn, die hoax had nog minder onderbouwing dan dit en werd een hit bij veel republikeinen. Terwijl dit uit bronnen komt uit Trump z'n eigen adminstratie.

Als diversen rondom Obama zouden aangeven dat Obama iets verkeerds had gedaan was daar ook best wel een issue.
pi_194980510
quote:
Oja? Heb je ook een linkje naar die tweets?
pi_194980546
Intussen hebben we Sarah Huckabee Sanders die vol op het leugen orgel ging ter verdediging van Dear Leader.

pi_194980913
Een paar dagen verder:

Hebben we inmiddels een video of desnoods krakerige audiofile waar 'oranje man slecht' daadwerkelijk deze uitspraken heeft gedaan..?

Hmmm..?

[ Bericht 16% gewijzigd door SuperKaas op 10-09-2020 04:22:04 ]
pi_194981937
On-the-record sources, paper trail rebut anonymous claims Trump disrespected American war dead

A growing list of senior officials traveling with President Trump in 2018 as well as official Navy documents rebut "The Atlantic" magazine's anonymously sourced claims about a canceled presidential visit to an American World War I cemetery in France.

https://justthenews.com/a(...)foia-documents-rebut
  donderdag 10 september 2020 @ 08:57:31 #172
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194981980
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2020 04:16 schreef SuperKaas het volgende:
Een paar dagen verder:

Hebben we inmiddels een video of desnoods krakerige audiofile waar 'oranje man slecht' daadwerkelijk deze uitspraken heeft gedaan..?

Hmmm..?
Schattig. We hebben nog een fan.
pi_194982107
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 08:57 schreef mcmlxiv het volgende:

Schattig. We hebben nog een fan.
Je kunt natuurlijk weer lekker op de man gaan spelen maar zo ondertussen blijft er steeds minder over van de claims van Jeffrey Goldberg...
  donderdag 10 september 2020 @ 09:19:10 #174
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194982337
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2020 09:07 schreef AchJa het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk weer lekker op de man gaan spelen maar zo ondertussen blijft er steeds minder over van de claims van Jeffrey Goldberg...
Wat zeker is dat hij weinig waardering voor krijgsgevangen heeft, de rest is schimmig.

Het past bij zijn persoonlijkheid, veel meer kun je er niet van zeggen.
pi_194983784
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 00:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
Intussen hebben we Sarah Huckabee Sanders die vol op het leugen orgel ging ter verdediging van Dear Leader.

[ afbeelding ]
Sowieso mag je wel naar een opticien als je bij deze man empathie meent waar te nemen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 26 september 2020 @ 15:47:40 #176
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195268444
Het blijkt dat dit verzonnen verhaal ging over een werkelijk voorval met Joe Biden in de hoofdrol.

twitter
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 26 september 2020 @ 15:50:40 #177
8369 speknek
Another day another slay
pi_195268481
Lekker geknipt stukje :').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 26 september 2020 @ 16:08:06 #178
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195268743
De campagne van Joe Biden heeft de juistheid bevestigd van de opgedoken video, maar stelt dat de opmerkingen voor de grap waren gemaakt.

Team Biden Says ‘Stupid Bastards’ Comment Was Made in Jest
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195268769
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 september 2020 15:47 schreef dellipder het volgende:
Het blijkt dat dit verzonnen verhaal ging over een werkelijk voorval met Joe Biden in de hoofdrol.

[ twitter ]
quote:
“Vice President Biden was jokingly encouraging the audience to clap for an airwoman on the stage, and a number of service members can be seen laughing and smiling at the comment. Seconds before, he praised them for 'the incredible sacrifices [they] make for our country,’” Biden campaign spokesperson Andrew Bates told The Daily Beast exclusively in a statement.

“He thanked them for their patriotism and courage throughout, and closed his remarks by saying, 'you’re the finest generation of warriors the world has ever, ever known'—receiving an enthusiastic ovation,” Bates said.

Biden made the utterance during a speech in Abu Dhabi on March 7, 2016 while he was serving under former President Barack Obama. He said: “I’ve been in and out of the Balkans 25 times; in and out of Iraq 26 times; in and out of Afghanistan about 10 or 12 times. And I have one regret every time I’m with you all—and I mean this sincerely—is the folks back home can't see you; can't see you in place. Don't get to fly on the mission with you. Don't understand—they appreciate, but they don't fully understand the incredible sacrifices you make for our country,” according to the official transcript, which was archived in the White House’s Office of the Vice President.

Biden then attempted to crack a few jokes. “And I want you to know notwithstanding what you may hear about me, I have incredibly good judgment. One, I married Jill. And two, I appointed Johnson to the academy. I just want you to know that. Clap for that, you stupid bastards. (Applause.) Come on, man. Man, you are a dull bunch. Must be slow here, man. I don't know,” he said.

Bron
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 26 september 2020 @ 16:10:31 #180
8369 speknek
Another day another slay
pi_195268783
Dat is natuurlijk overduidelijk, zijn zoon was een beroepsmilitair en men grinnikt dan ook om de stupid bastards. Zal wel een verwijzing naar iets daarvoor zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 26 september 2020 @ 17:10:54 #181
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_195269834
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]


[..]

Joe Biden die militairen toespreekt en stilstaat bij de gevallenen? Wat een gotspe; klootzak Biden is onderdeel van de kliek die al decennialang Amerikaanse mannen en vrouwen naar allerlei shithole countries stuurt om daar ‘democratie te brengen’ en dictators afzet die niet in de pas van de Amerikanen lopen. Duizenden Amerikaanse mannen en vrouwen die terugkomen in een lijkzak en een veelvoud daarvan gehandicapt en geestelijk beschadigd. En daarnaast onschatbare aantallen ‘people of colour’ in die landen die gestorven zijn door de hebzucht van diezelfde kliek, landen die nog enigszins functioneerden maar door Amerikaans ingrijpen verworden zijn tot een machtvacuum voor warlords en religieuze machtwellustelingen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  zaterdag 26 september 2020 @ 17:41:31 #182
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195270327
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:10 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Joe Biden die militairen toespreekt en stilstaat bij de gevallenen? Wat een gotspe; klootzak Biden is onderdeel van de kliek die al decennialang Amerikaanse mannen en vrouwen naar allerlei shithole countries stuurt om daar ‘democratie te brengen’ en dictators afzet die niet in de pas van de Amerikanen lopen. Duizenden Amerikaanse mannen en vrouwen die terugkomen in een lijkzak en een veelvoud daarvan gehandicapt en geestelijk beschadigd. En daarnaast onschatbare aantallen ‘people of colour’ in die landen die gestorven zijn door de hebzucht van diezelfde kliek, landen die nog enigszins functioneerden maar door Amerikaans ingrijpen verworden zijn tot een machtvacuum voor warlords en religieuze machtwellustelingen.
Want Trump en de zijnen maken geen deel uit van die kliek? Je weet dat de trump regering de rijkste regering uit de geschiedenis is? Vol met miljonairs en miljardairs? De kliek dus die volop gebruik maakt van de macht van Amerika?

Je ondertitel zegt voldoende eigenlijk, wit en bang, tja dan zijn de Biden's heel eng denk ik.
  zaterdag 26 september 2020 @ 21:22:13 #183
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_195273957
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:41 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Want Trump en de zijnen maken geen deel uit van die kliek? Je weet dat de trump regering de rijkste regering uit de geschiedenis is? Vol met miljonairs en miljardairs? De kliek dus die volop gebruik maakt van de macht van Amerika?

Je ondertitel zegt voldoende eigenlijk, wit en bang, tja dan zijn de Biden's heel eng denk ik.
Wat een dom geleuter :’)

Nee, zij maken geen deel uit van die kliek. Die kliek HAAT Trump omdat hij hun koninkrijkjes aan het slopen is. De kliek organiseert fake nieuws na fake nieuws, constante fake schandalen, impeachments, nepklokkenluiders, rellen en plunderingen en zet de rassen en klassen tegen elkaar op.

Trump was al rijk voordat hij de politiek in ging (zijn fortuin is zelfs afgenomen in de tijd van zijn presidentschap) maar mannetjes als Biden hebben 50 jaar lang hun zakken gevuld in de rollen die zij in DC ‘namens het volk’ vervulden. Trump mag dan voor velen een onaangenaam karakter zijn, hij is het breekijzer dat nodig was om de totaal verziekte Amerikaanse politiek en overheid open te breken.

Welke bloedige oorlogen en regime changes is Trump gestart? Geen. Hij heeft alleen de erfenissen van Bush en Obama/Clinton/Biden in Afganistan, Syrië, Irak, Libië in zijn schoot geworpen gekregen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  zaterdag 26 september 2020 @ 21:37:50 #184
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195274340
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 21:22 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Wat een dom geleuter :’)

Nee, zij maken geen deel uit van die kliek. Die kliek HAAT Trump omdat hij hun koninkrijkjes aan het slopen is. De kliek organiseert fake nieuws na fake nieuws, constante fake schandalen, impeachments, nepklokkenluiders, rellen en plunderingen en zet de rassen en klassen tegen elkaar op.

Trump was al rijk voordat hij de politiek in ging (zijn fortuin is zelfs afgenomen in de tijd van zijn presidentschap) maar mannetjes als Biden hebben 50 jaar lang hun zakken gevuld in de rollen die zij in DC ‘namens het volk’ vervulden. Trump mag dan voor velen een onaangenaam karakter zijn, hij is het breekijzer dat nodig was om de totaal verziekte Amerikaanse politiek en overheid open te breken.

Welke bloedige oorlogen en regime changes is Trump gestart? Geen. Hij heeft alleen de erfenissen van Bush en Obama/Clinton/Biden in Afganistan, Syrië, Irak, Libië in zijn schoot geworpen gekregen.
De amateur trump verdedigen en dan anderen van dom geleuter beschuldigingen.

Maar vertel wat heeft trump bereikt dan?
- het toegenomen begrotingstekort in tijden van hoogconjunctuur?
- het afbreken van het ziektekostenstelsel zonder alternatief?
- het opblazen van internationale accoorden om daar later op terug te komen?
- het totaal mislukte noord-Korea beleid?
- het record aan veroordeelde werknemers en kabinetsleden?
- het in de steek laten van bondgenoten als de Koerden in Syrië?
- of het uiterst succesvolle Corona beleid met alle onzinnige uitspraken?

Trump heeft niets bereikt, niets gebouwd, wel wat afgebroken en er vooral een enorme teringzooi van gemaakt.
pi_195275553
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 21:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
De kliek organiseert fake nieuws na fake nieuws, constante fake schandalen, impeachments, nepklokkenluiders, rellen en plunderingen en zet de rassen en klassen tegen elkaar op.
Mag ik je er aan herinneren dat Trump de uitvinder is van fake news. Sinds zijn aantreden heeft hij gemiddeld elke twee uur een leugen verteld. Er is nog nooit een president geweest die zo weinig vertrouwen heeft gehad bij de andere partij.

Nog steeds zie ik het als niet onmogelijk dat Trump een burgeroorlog ontketend in de usa. Een opmerking dat hij niet vrijwillig opstapt en bij voorbaat verkiezingen niet vertrouwd draagt wel erg bij aan mijn vrees.

Nee, die man is het slechtste wat de USA kon overkomen.
pi_195276992
Ergens wel grappig dat iemand achter Trump aanhobbelt tegelijk denkt te kunnen inschatten of mensen intelligent overkomen.

[ Bericht 1% gewijzigd door SnertMetChoco op 26-09-2020 23:42:20 ]
  zaterdag 26 september 2020 @ 23:31:28 #187
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195277260
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 september 2020 23:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ergens wel grappig dat iemand achter Trump aanhobbelt en tegelijk denkt te kunnen inschatten of mensen intelligent overkomen.
Het gros van Amerika hobbelt straks achter Trump aan. Ik kan echt niet wachten tot het presidentieel debat. ^O^
pi_195277346
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 23:31 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Het gros van Amerika hobbelt straks achter Trump aan. Ik kan echt niet wachten tot het presidentieel debat. ^O^
We hebben het over dezelfde Trump? Die zegt dat "men zegt" dat je van het geluid van windmolens kanker kunt krijgen?
  zaterdag 26 september 2020 @ 23:39:22 #189
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195277383
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 23:31 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Het gros van Amerika hobbelt straks achter Trump aan. Ik kan echt niet wachten tot het presidentieel debat. ^O^
Hey jij houdt van moordende dictators, dus ik begrijp jouw enthousiasme
pi_195277501
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 23:36 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

We hebben het over dezelfde Trump? Die zegt dat "men zegt" dat je van het geluid van windmolens kanker kunt krijgen?
Trump geeft de windmolens kanker met dat gezwam van 'm.
pi_195277563
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 23:39 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Hey jij houdt van moordende dictators, dus ik begrijp jouw enthousiasme
haha, Trump ook. Dat hebben ze gemeen :)

Valt het willen opheffen van medicare en het wegkijken bij Covid trouwens ook onder de noemer moordende dictator of komt er nu een zalvend en vingerwijzend praatje?
pi_195277605
Trumpgod _O_
pi_195277689
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 23:46 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Trump geeft de windmolens kanker met dat gezwam van 'm.
Ik moet toegeven dat ik voordat ik Trump hoorde spreken niet besefte dat je van geluid kanker kon krijgen.
  zondag 27 september 2020 @ 00:01:32 #194
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195277762
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 23:39 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Hey jij houdt van moordende dictators, dus ik begrijp jouw enthousiasme
En jij van geweldplegers, vernielers en moordenaars in de straten van de steden. Zo is de circel weer rond. ^O^
  zondag 27 september 2020 @ 00:01:59 #195
8369 speknek
Another day another slay
pi_195277780
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 23:52 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

94% Van de doden in de VS had een gemiddelde van 2,6cimorbiditeiten. Als dat je niet aan het denken zet, is dat jouw probleem.
Hoe slaat dat nou weer op je vorige van de realiteit losgezongen post. Ik zal het je wel vertellen: in het geheel niet.

70% van de VS heeft overgewicht, dus dat is al een comorbiditeit. 45% heeft hypertensie. Voeg daar nog dingen als diabetes, hartkwalen etc aan toe, en je zit rustig op 55% van het land die 2.6 comorbiditeiten heeft.

Dat nog afgezien van dat corona een trigger is gebleken van diabetes en hypertensie, dus dat mensen met 2.6 comorbiditeiten zijn gestorven betekent niet dat ze met 2.6 comorbiditeiten naar het ziekenhuis zijn gebracht.

Dit wederom onverlet dat het compleet niks met je vorige post te maken heeft. Zeker als je bedenkt waar in de VS mensen in het algemeen slanker zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Frutsel op 28-09-2020 08:28:04 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 27 september 2020 @ 00:10:28 #196
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195277877
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 00:01 schreef speknek het volgende:

[..]

Hoe slaat dat nou weer op je vorige van de realiteit losgezongen post. Ik zal het je wel vertellen: in het geheel niet.

70% van de VS heeft overgewicht, dus dat is al een comorbiditeit. 45% heeft hypertensie. Voeg daar nog dingen als diabetes, hartkwalen etc aan toe, en je zit rustig op 55% van het land die 2.6 comorbiditeiten heeft.

Dat nog afgezien van dat corona een trigger is gebleken van diabetes en hypertensie, dus dat mensen met 2.6 comorbiditeiten zijn gestorven betekent niet dat ze met 2.6 comorbiditeiten naar het ziekenhuis zijn gebracht.

Dit wederom onverlet dat het compleet niks met je vorige post te maken heeft. Zeker als je bedenkt waar in de VS mensen in het algemeen slanker zijn.
Dat zijn een paar bijzondere aannames. Ook bijzonder is dat de gemiddelde leeftijd van die overledenen boven de gemiddelde levensverwachting ligt. Levengsgevaarlijk, dat virusje.
pi_195278010
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 september 2020 23:56 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat ik voordat ik Trump hoorde spreken niet besefte dat je van geluid kanker kon krijgen.
Ergens in de jaren '00 van deze eeuw heb ik al eens een presentatie van Kent Hovind en Ken Ham gezien, dus ik was wel wat gewend. Niet wetend dat er vanaf 2016 ook een president zou zitten van 't zelfde niveau.

Tussen ons verder, maar ik begin met Trump zn rants het idee te krijgen dat hij vroeger zelf meerdere titels kreeg die hij nu uitdeelt. Als er iemand een low-energy person is, dan gaat de prijs naar Trump. Als het manneke met het ganse land in een crisis zit gaat ie golfen en 9 uren lang Fox kijken en tweeten.
pi_195278114
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 00:25 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ergens in de jaren '00 van deze eeuw heb ik al eens een presentatie van Kent Hovind en Ken Ham gezien, dus ik was wel wat gewend. Niet wetend dat er vanaf 2016 ook een president zou zitten van 't zelfde niveau.
Ah ja, deze lui. Ik weet niet meer hoe ik bij potholer54 kwam, maar dat zou zomaar Kent Hovind kunnen zijn:


Mocht je hem niet kennen is hij echt een heel goede youtuber omtrent allerhande claims over klimaatverandering, waar hij vroeger dat deed over andere wetenschap. (met goede youtuber bedoel ik inhoudelijk sterk, niet bepaald sterk qua editing enzo)

quote:
Tussen ons verder, maar ik begin met Trump zn rants het idee te krijgen dat hij vroeger zelf meerdere titels kreeg die hij nu uitdeelt. Als er iemand een low-energy person is, dan gaat de prijs naar Trump. Als het manneke met het ganse land in een crisis zit gaat ie golfen en 9 uren lang Fox kijken en tweeten.
Meh, ik denk dat hij best energie kan krijgen van die rallies van hem, maar in het Witte Huis dat niet heeft en dan maar TV gaat kijken. De man had dit nooit moeten doen, want beleid interesseert hem geen reet en begrijpt hij niet.
pi_195278241

"clap for that you stupid bastards" als ze niet automatisch klappen voor seniele biden

deze claim tegen trump is anoniem en zal nooit worden bewezen, omdat het fake is
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195278305
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 00:51 schreef epicbeardman het volgende:

"clap for that you stupid bastards" als ze niet automatisch klappen voor seniele biden

deze claim tegen trump is anoniem en zal nooit worden bewezen, omdat het fake is
Speciaal voor jou nog maar een keer dan, zoals KoosVogels postte:

quote:
Vice President Biden was jokingly encouraging the audience to clap for an airwoman on the stage, and a number of service members can be seen laughing and smiling at the comment. Seconds before, he praised them for 'the incredible sacrifices [they] make for our country,’” Biden campaign spokesperson Andrew Bates told The Daily Beast exclusively in a statement.

“He thanked them for their patriotism and courage throughout, and closed his remarks by saying, 'you’re the finest generation of warriors the world has ever, ever known'—receiving an enthusiastic ovation,” Bates said.

Biden made the utterance during a speech in Abu Dhabi on March 7, 2016 while he was serving under former President Barack Obama. He said: “I’ve been in and out of the Balkans 25 times; in and out of Iraq 26 times; in and out of Afghanistan about 10 or 12 times. And I have one regret every time I’m with you all—and I mean this sincerely—is the folks back home can't see you; can't see you in place. Don't get to fly on the mission with you. Don't understand—they appreciate, but they don't fully understand the incredible sacrifices you make for our country,” according to the official transcript, which was archived in the White House’s Office of the Vice President.

Biden then attempted to crack a few jokes. “And I want you to know notwithstanding what you may hear about me, I have incredibly good judgment. One, I married Jill. And two, I appointed Johnson to the academy. I just want you to know that. Clap for that, you stupid bastards. (Applause.) Come on, man. Man, you are a dull bunch. Must be slow here, man. I don't know,” he said.

Bron
Het is sowieso ook al duidelijk dat het een grap betreft, want het is zo over de top, wat in het era van Trump misschien niet meer kan.

Ik neem aan dat je Trump nu wel veroordeelt voor zijn gedrag? Of was het alleen wat concern trolling, omdat het je geen reet interesseert?
pi_195278346
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 01:01 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Speciaal voor jou nog maar een keer dan, zoals KoosVogels postte:
[..]

Het is sowieso ook al duidelijk dat het een grap betreft, want het is zo over de top, wat in het era van Trump misschien niet meer kan.

Ik neem aan dat je Trump nu wel veroordeelt voor zijn gedrag? Of was het alleen wat concern trolling, omdat het je geen reet interesseert?
Mooi verhaal van KoosVogels, als Trump dit live had gezegd waren de rapen gaar. Alleen dat iemand de hele situatie probeert uit te leggen en hoe het tot stand kwam is al wanhopig genoeg om dit te "veroordelen"

C'mon man, net zoals zijn vele uitspraken die allemaal terug te vinden zijn past deze er ook weer bij, net zoals die keer dat kinderen in een zwembad aan zijn beenharen zaten en hem over zijn benen streelde. Engnek is het die Biden.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195278401
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 01:08 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Mooi verhaal van KoosVogels, als Trump dit live had gezegd waren de rapen gaar. Alleen dat iemand de hele situatie probeert uit te leggen en hoe het tot stand kwam is al wanhopig genoeg om dit te "veroordelen"
Ik weet niet goed wat ik hiermee moet. Je zat domweg fout met dit fragment uit 2016.

Voor wat betreft Trump kan het zijn dat hij aan het kruis genageld was als hij dit deed, maar dat zullen we niet weten (los van dat zo'n 40% van het volk hem alles vergeeft, waar jij toe behoort). Wat we wel weten is dat jij Biden aan het kruis wilde nagelen voor een grap. En Trump niet, voor serieus de troepen voor rotte vis uitmaken. Wat zegt dat over jou dan?

quote:
C'mon man, net zoals zijn vele uitspraken die allemaal terug te vinden zijn past deze er ook weer bij, net zoals die keer dat kinderen in een zwembad aan zijn beenharen zaten en hem over zijn benen streelde. Engnek is het die Biden.
Dit past in zijn geheel niet in dat patroon. Dat beenhaargedoe vind ik erg weird, maar dit ding waar je mee kwam kan ik niet anders zien dan een grap.

Waarom kom je trouwens met dat soort dingen? Biden heeft wel van dat soort rare dingen, maar over Trump valt minimaal spotjes te maken hierover....

  zondag 27 september 2020 @ 08:46:16 #203
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195279621
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 00:10 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dat zijn een paar bijzondere aannames. Ook bijzonder is dat de gemiddelde leeftijd van die overledenen boven de gemiddelde levensverwachting ligt. Levengsgevaarlijk, dat virusje.
In de VS onder leiding van jouw grote voorbeeld inderdaad levensgevaarlijk. We hebben al eens aan je voorgerekend dat trump rechtstreeks verantwoordelijk is voor ongeveer 1/3 van de doden, pakweg 60.000 slachtoffers dus.

Met het huidige amateuristische gedoe heeft trump straks enkele honderdduizenden onnodige doden op zijn geweten. Je zal maar fan van zo’n man zijn.
pi_195280535
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 23:31 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Het gros van Amerika hobbelt straks achter Trump aan. Ik kan echt niet wachten tot het presidentieel debat. ^O^
Het gros van de Amerikanen heeft niet eens voor trump gekozen en gaat het straks ook niet doen. Alleen door het vreemde kiesmannen stelsel houden de republikeinen hun grote invloed.
  zondag 27 september 2020 @ 10:07:07 #205
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195280631
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:01 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Het gros van de Amerikanen heeft niet eens voor trump gekozen en gaat het straks ook niet doen. Alleen door het vreemde kiesmannen stelsel houden de republikeinen hun grote invloed.
Hoezo vreemd? De Amerikanen hebben deze vorm van getrapte verkiezingen al vanaf 1832 - vanaf 1880 in elke staat, dit is dus bijna twee eeuwen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 27 september 2020 @ 10:12:38 #206
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195280732
quote:
2s.gif Op zondag 27 september 2020 10:07 schreef dellipder het volgende:

[..]

Hoezo vreemd? De Amerikanen hebben deze vorm van getrapte verkiezingen al vanaf 1832 - vanaf 1880 in elke staat, dit is dus bijna twee eeuwen.
Oud betekent niet per definitie goed. De wereld verandert, systemen veranderen mee of lopen vast. Dit systeem is aan het vastlopen.

Het feit dat een stem uit het binnenland ruim zes keer meer waard dan aan de kust leidt steeds meer tot een verscheurd land.
  zondag 27 september 2020 @ 10:15:12 #207
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195280795
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:12 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Oud betekent niet per definitie goed. De wereld verandert, systemen veranderen mee of lopen vast. Dit systeem is aan het vastlopen.

Het feit dat een stem uit het binnenland ruim zes keer meer waard dan aan de kust leidt steeds meer tot een verscheurd land.
Wat jouw persoonlijke idee of gevoelens daarbij is, is mij om het even. Is voor mij totaal oninteressant.
De electoral college is niet "iets vreemds". In het Amerikaanse kiessysteem bestaat het al "een tijdje".
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 27 september 2020 @ 10:19:50 #208
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195280885
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 09:56 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Bron van je sprookje dat besmette mensen door democratische politici naar verzorgingshuizen werden gestuurd aub. Of is dit je zoveelste leugen?

Ik vind het eigenlijk onvoorstelbaar dat je lijkt te suggereren dat hierover jou niets bekend is. Wat voor een nieuws- en actualiteitenprogramma's volg je dan -of beter gezegd volg je niet? Btw dit is een retorische vraag.

https://web.archive.org/w(...)missions_-032520.pdf

Overigens wordt deze kwestie onderzocht door het ministerie van Justitie.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195281102
quote:
2s.gif Op zondag 27 september 2020 10:07 schreef dellipder het volgende:

[..]

Hoezo vreemd? De Amerikanen hebben deze vorm van getrapte verkiezingen al vanaf 1832 - vanaf 1880 in elke staat, dit is dus bijna twee eeuwen.
En steeds meer Amerikanen zijn er klaar mee:

61% of Americans Support Abolishing Electoral College
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195281117
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 23:41 schreef Ensiferum het volgende:
valt dat in het niet bij de huidige plandemie en het BLM-terrorisme
Eh, dat de US het zo slecht doet met die pandemie is toch echt niet aan een andere regering dan die van Trump te wijten lijkt mij.

Ook het BLM gedoe heeft de voedingsbodem door het regeringsbeleid van Trump. Minstens kan je stellen dat de reacties van Trump het nogal op de spits heeft gedreven. In plaats van sussen heeft hij het juist verder aangewakkerd.

En dan die gemiddeld twaalf onwaarheden per dag van die man. Dat slaat echt alle records. Anderen beschuldigen van fakenews heeft iets met een waard en het vertrouwen van de gasten te maken.
  zondag 27 september 2020 @ 10:39:49 #211
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195281229
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En steeds meer Amerikanen zijn er klaar mee:

61% of Americans Support Abolishing Electoral College
Boeiend!!!!
Voor een amendement op de Constitutie is er wel wat meer voor nodig dan een Gallup poll.

[ Bericht 0% gewijzigd door dellipder op 27-09-2020 10:54:17 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 27 september 2020 @ 10:39:59 #212
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195281233
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:32 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Eh, dat de US het zo slecht doet met die pandemie is toch echt niet aan een andere regering dan die van Trump te wijten lijkt mij.
Ah, jij weet blijkbaar niet dat het vooral de staten zijn die de respons bepalen. Dan kan je wel de Oranje Man de schuld geven, maar dan laat je vooral zien dat je high bent van je laatste dosis MSM.
quote:
Ook het BLM gedoe heeft de voedingsbodem door het regeringsbeleid van Trump. Minstens kan je stellen dat de reacties van Trump het nogal op de spits heeft gedreven. In plaats van sussen heeft hij het juist verder aangewakkerd.
Oh ja joh? Leg het eens uit. En leg ook eens uit hoe je wil "onderhandelen" met een groep die niets behalve totale capitulatie wil. Als je elke vorm van weerstand als "aanwakkeren" of escalatie zit, dan kan het zomaar zo zijn dat juist jij de terrorist/extremist bent.
quote:
En dan die gemiddeld twaalf onwaarheden per dag van die man. Dat slaat echt alle records. Anderen beschuldigen van fakenews heeft iets met een waard en het vertrouwen van de gasten te maken.
Als je ziet wat op die hoop wordt gegooid, dan zie je al dat het grootste deel van die "onwaarheden" de welbekende linksextremistische stropoppen zijn. Dat jij daar waarde aan hecht, prima. De intelligenteren onder ons rollen de ogen en gaan verder. Die beoordelen Trump om zijn daden.
pi_195281277
Hoeveel is er nou waar gebleken van de TT? Ik heb het niet echt gevolgd verder.
  zondag 27 september 2020 @ 10:43:01 #214
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195281293
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hoeveel is er nou waar gebleken van de TT? Ik heb het niet echt gevolgd verder.
Het ligt ergens tussen 0 en niets.
pi_195281301
quote:
14s.gif Op zondag 27 september 2020 10:43 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het ligt ergens tussen 0 en niets.
Was mijn inschatting om het niet te gaan volgen 'want zal wel weer fakenews zijn' verder toch de juiste.
  zondag 27 september 2020 @ 10:45:15 #216
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195281316
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hoeveel is er nou waar gebleken van de TT? Ik heb het niet echt gevolgd verder.
Ik ben niet de TS, maar de enige die de mannen en vrouwen van de krijgsmacht onbetwistbaar -het staat op video- heeft uitgescholden is Joe Biden.
Ja, maar het was een grapje.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195281335
quote:
2s.gif Op zondag 27 september 2020 10:45 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik ben niet de TS, maar de enige die de mannen en vrouwen van de krijgsmacht onbetwistbaar -het staat op video- heeft uitgescholden is Joe Biden.
Ja, maar het was een grapje.
Dat is de standaard reactie wat betreft Biden; hij versprak zich, hij maakte een grapje, foutje van zijn campagneteam, etc.

Het is wel grappig ergens ook.
  zondag 27 september 2020 @ 11:12:22 #218
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195281645
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:01 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Het gros van de Amerikanen heeft niet eens voor trump gekozen en gaat het straks ook niet doen. Alleen door het vreemde kiesmannen stelsel houden de republikeinen hun grote invloed.
Ik denk dat jij het nieuws niet volgt. Trump gaat winnen.
pi_195281705
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 11:12 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het nieuws niet volgt. Trump gaat winnen.
Fox News bedoel je?
  zondag 27 september 2020 @ 11:17:52 #220
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195281709
quote:
2s.gif Op zondag 27 september 2020 10:19 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk onvoorstelbaar dat je lijkt te suggereren dat hierover jou niets bekend is. Wat voor een nieuws- en actualiteitenprogramma's volg je dan -of beter gezegd volg je niet? Btw dit is een retorische vraag.

https://web.archive.org/w(...)missions_-032520.pdf

Overigens wordt deze kwestie onderzocht door het ministerie van Justitie.
Leuk je linkje, ik geloof onmiddellijk in gemaakte fouten.

Je alter ego impliceerde duidelijke opzet met het doel mensen te doden. Vertel waar is daar bewijs of überhaupt een aanwijzing van te vinden?
pi_195282564
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 10:39 schreef dellipder het volgende:

[..]

Boeiend!!!!
Voor een amendement op de Constitutie is er wel wat meer voor nodig dan een Gallup poll.
De mening van de meerderheid van de Amerikanen lijkt mij in deze zeer relevant. Jij doet overkomen alsof een kiesstelsel in beton is gegoten, simpelweg omdat het al 200 jaar bestaat. Dat is natuurlijk onzin.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195282837
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De mening van de meerderheid van de Amerikanen lijkt mij in deze zeer relevant. Jij doet overkomen alsof een kiesstelsel in beton is gegoten, simpelweg omdat het al 200 jaar bestaat. Dat is natuurlijk onzin.
Bij de bewezen hypocriete republikeinen kan het zomaar omslaan als het hun wel zou uitkomen. Dat zien we nu weer eens duidelijk met de gewenste benoeming van een rechter. Nu komt een modernisering van het kiessysteem hun ongelegen dus verandering kan niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')