Zijn ze al bij de finish?quote:Op woensdag 2 september 2020 16:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit topic is altijd spannend, zelfs als er niks gezegd wordt.
Het is wel echt heel erg vandaag ja.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De vraag is meer of ze dat vandaag nog gaan halen.
De omgeving is wel mooi.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is wel echt heel erg vandaag ja.
Is tegenwoordig ook weer hip, bijv bij "hippe" restaurants... de Heerlyckheid. (Incl. CK! )quote:Op woensdag 2 september 2020 15:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
wel bijzonder, sommige woorden zijn met "ij" zoals nu, maar ook woorden die met "y" zijn (terwijl nu met "ij"). Ze worden door elkaar heen gebruikt lijkt het?
Al het nepvlees, kipstuckjesquote:Op woensdag 2 september 2020 16:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is tegenwoordig ook weer hip, bijv bij "hippe" restaurants... de Heerlyckheid. (Incl. CK! )
Terug naar onze roots.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is tegenwoordig ook weer hip, bijv bij "hippe" restaurants... de Heerlyckheid. (Incl. CK! )
Watjesquote:Op woensdag 2 september 2020 16:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hebben ze de rotonde weggehaald in de finale.![]()
Terwijl het wel degelijk stukjes zijn, dus wat dat betreft zouden ze beter het kipgedeelte verkeerd kunnen spellenquote:
Zelfs de natuur moet wijken voor de Tour.quote:
Met hooivorken en al naar Frankrijkquote:Op woensdag 2 september 2020 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zelfs de natuur moet wijken voor de Tour.
Ja maar kicp klinkt zo raarquote:Op woensdag 2 september 2020 16:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Terwijl het wel degelijk stukjes zijn, dus wat dat betreft zouden ze beter het kipgedeelte verkeerd kunnen spellen
Zou je kunnen zeggen dat je er de energie niet voor hebt?quote:Op woensdag 2 september 2020 17:01 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben zo slecht in motivatiebrieven
Ik ben ook niet goed aan motivatie brieven schrijven en toch elke een baan gevonden.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:01 schreef molloot200 het volgende:
Hopelijk is jullie dag beter
quote:Op woensdag 2 september 2020 16:54 schreef Momo het volgende:
Marktplaats is een bijzondere plek. Meneer wil 100 codes voor morgen hebben, niet later!. Moet ik allemaal overtypen, maar zelf reageert hij pas 2 uur later op een vraag.
Kypquote:
Qipquote:
Hels is dat altijd. Ik ben ook zelden echt zo enthousiast als ik me in zo'n brief moet voordoenquote:Op woensdag 2 september 2020 17:01 schreef molloot200 het volgende:
Hopelijk is jullie dag beter
Of de motivatie nietquote:Op woensdag 2 september 2020 17:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou je kunnen zeggen dat je er de energie niet voor hebt?
quote:Op woensdag 2 september 2020 17:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Hels is dat altijd. Ik ben ook zelden echt zo enthousiast als ik me in zo'n brief moet voordoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |