Goedemorgenquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Had jij nog je muziekjes gepost vanmorgen vroeg?
Ohjee, niet via telefoon geprobeerd?quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:38 schreef puzziepie het volgende:
Mijn pc deed vanmorgen moeilijk![]()
Was al blij dat ik op FOK! kon komen
Ik FOK! niet mobielquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ohjee, niet via telefoon geprobeerd?
Ohquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik FOK! niet mobiel![]()
Mobieltjes zijn te klein
JA!!quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:39 schreef made het volgende:
doet fok niet moeilijk is het je pc wel.
ik heb echt altijd problemen als ik mobiel FOK! , dus dat heb ik afgeleerdquote:
Ik heb dat met een iPadquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik heb echt altijd problemen als ik mobiel FOK! , dus dat heb ik afgeleerd
Ja ook wel. En ja wie dat verzonnen heeft die 2 dagen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja hoor, prima weekend. T gaat alleen zo snel voorbij. En jij?
Beter draaien we het om. Twee dagen werken en 5 dagen weekend. Als we dan ook de vakantiedagen omdraaien, dus 5 weken per jaar werken en de rest vrij dan is het helemaal goedquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja ook wel. En ja wie dat verzonnen heeft die 2 dagen.
Ik vrees dat dit er niet in zit....quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
Beter draaien we het om. Twee dagen werken en 5 dagen weekend. Als we dan ook de vakantiedagen omdraaien, dus 5 weken per jaar werken en de rest vrij dan is het helemaal goed
Wie ben jij nou weerquote:
Doe eens wat aan al de teringzooi die 2020 heet danquote:
Nee. Zit ontbijt te etenquote:Op dinsdag 1 september 2020 05:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ben je weer in slaap gevallen?
Dit jaar kunnen we beter de kliko in gooienquote:Op dinsdag 1 september 2020 05:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe eens wat aan al de teringzooi die 2020 heet dan
Nee. Broodjes leverquote:Op dinsdag 1 september 2020 05:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ah het zal eens niet. Frituur aangeslingerd?
Wanneer is de verwachting dat wij weer kunnen zwaaien naar elkaar op centraal?quote:
Volgend jaar juniquote:Op dinsdag 1 september 2020 05:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wanneer is de verwachting dat wij weer kunnen zwaaien naar elkaar op centraal?
Wen je ook wel weer aanquote:
Echt welquote:
JC!quote:Op dinsdag 1 september 2020 08:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE *OK
Goed.quote:Op dinsdag 1 september 2020 08:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:Dud0r hoe was je weekje vakantie
quote:Op dinsdag 1 september 2020 08:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:Dud0r hoe was je weekje vakantie
quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Redelijk. Bedden waren kut en het weer was voor 2/3e van de week kut. Verder wel gezellig dingen gedaan maar die constante regen/miezer was gewoon kut.
Zat een spetterparadijs bij, zoals ze dat zelf noemde, leuk voor die kleine. Maar ja die was maar 1 dag open vanwege het weer. Dus wel blij dat hij er 1 dag in heeft kunnen spelen maar meer dagen was leuker geweest.
Jaquote:
Mwah. Veel te warmquote:Op dinsdag 1 september 2020 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja![]()
Deze week.is het wel weer prima weer.
inderdaad jammer vd regen enzo .gelukkig heeft de kleine dud0r wel kunnen genieten en zonde dat spetterparadijs maar 1 dag open was...quote:
Kut man. Volgende keer gewoon lekker boven op een berg je anusje bleken met wat vrienden.quote:
Ging pas open bij 20 graden dus we hebben nog mazzel gehad dat ze het een dag open gedaan hebbenquote:Op dinsdag 1 september 2020 09:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
inderdaad jammer vd regen enzo .gelukkig heeft de kleine dud0r wel kunnen genieten en zonde dat spetterparadijs maar 1 dag open was...
Dvennieeeequote:Op dinsdag 1 september 2020 09:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Kut man. Volgende keer gewoon lekker boven op een berg je anusje bleken met wat vrienden.
fijn voor mini dud0rquote:Op dinsdag 1 september 2020 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ging pas open bij 20 graden dus we hebben nog mazzel gehad dat ze het een dag open gedaan hebben
Ben je naar de fucking Shetlandeilanden gegaan ofzoquote:Op dinsdag 1 september 2020 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ging pas open bij 20 graden dus we hebben nog mazzel gehad dat ze het een dag open gedaan hebben
heyquote:
gedaan drie keerquote:
Volgende keer maar weer doen jaquote:Op dinsdag 1 september 2020 09:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Kut man. Volgende keer gewoon lekker boven op een berg je anusje bleken met wat vrienden.
Friesland. Dus bijna ja.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben je naar de fucking Shetlandeilanden gegaan ofzo
Prima, momenteel effe de hitte aan het ontvluchten in de bergen. 25 graden hier tegenover tegen de 38 thuis dus ideaalquote:
Eigenlijk vroeg je er wel een beetje om dusquote:Op dinsdag 1 september 2020 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgende keer maar weer doen ja
[..]
Friesland. Dus bijna ja.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Prima, momenteel effe de hitte aan het ontvluchten in de bergen. 25 graden hier tegenover tegen de 38 thuis dus ideaal
Mocht @:dud0r ooit eens een vakantie willen vieren die niet in het water valt, houd ik mijzelf aanbevolen
Nee dat is ook haast onmogelijkquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:39 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar het ligt ECHT niet aan hem hoor
Denk je?quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dat is ook haast onmogelijk
Dat wilde ik net zeggen :quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dan laten we het aan de enige echte @:paul over.
Ik heb nog verkering met kopjequote:Op dinsdag 1 september 2020 11:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen :
@:Paul geef eens opheldering
Stokjquote:
ligt eraan wat je er mee bedoeld stokjquote:
Tuurlijk liefie, hopelijk blijft mn foutje niet in haar hoofd hangen heequote:Op dinsdag 1 september 2020 12:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar dan![]()
Wel lief zijn voor Kopje
Niet te diep zuchten hèquote:
Dat kan je niet hebben heequote:Op dinsdag 1 september 2020 13:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Tuurlijk liefie, hopelijk blijft mn foutje niet in haar hoofd hangen hee
Als je nu begint met rijden dan ben je misschien net op tijd om me naar de kust te gaan.quote:
Als ik ergens geen zin in heb dan is het 'verkering'quote:
Hmm ik sla even over.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je nu begint met rijden dan ben je misschien net op tijd om me naar de kust te gaan.
Ja dat zeg je in deze bui.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik ergens geen zin in heb dan is het 'verkering'
Onze vriendschap staat onder druk.quote:
Nou, dat is weer een hele opluchting.quote:
Puzziequote:
Ben je trouwens wel goed op gewicht gebleven in je vakantie week?quote:
Morgen is weer weegdag.quote:Op dinsdag 1 september 2020 14:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ben je trouwens wel goed op gewicht gebleven in je vakantie week?
Konijnenmansquote:
Lekker bijgegeten op vakantie?quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 14:24 schreef dud0r het volgende:
Ja. Heb op 1 dag na wel elke dag of afgehaald of uit eten geweest.
Ik heb zo'n grote die ze ook voor olifanten gebruikenquote:
quote:
Wat?quote:
Frituurpan dat je er bentquote:Op dinsdag 1 september 2020 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb zo'n grote die ze ook voor olifanten gebruiken
[..]
[..]
Wat?
Lekker bij de wok bunkeren enzo
Ik heb maar twee keer patat gehaaldquote:
Terechtquote:
Ga eens werkenquote:
pppffff. Lui........quote:
Jij heldquote:Op dinsdag 1 september 2020 14:24 schreef dud0r het volgende:
Ja. Heb op 1 dag na wel elke dag of afgehaald of uit eten geweest.
Beter je energie besparen voor die weegschaal morgenquote:
Daar is het vakantie voor tochquote:
Beter kan ik nu even een dutje doen maar dat zit er niet in denk ik.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beter je energie besparen voor die weegschaal morgen
Aha, ja. Hou je gewoon van televisiesoaps of zoals die soap van @Paul :pquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ligt eraan wat je er mee bedoeld stokj
quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beter kan ik nu even een dutje doen maar dat zit er niet in denk ik.
Het was voor het eerst weer vroeg in tijden. Moest er om 0430 uit. En moet nog tot 1800 ongeveer en dan nog een uur naar huis rijden.quote:
Wow !!quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het was voor het eerst weer vroeg in tijden. Moest er om 0430 uit. En moet nog tot 1800 ongeveer en dan nog een uur naar huis rijden.
ja lang dagje vandaag.quote:
Dat is inderdaad een lang dagje!quote:
Ik begon om 06.45quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een lang dagje!
Ik moet ook tot 18:00 maar ben pas om 12:00 begonnen
Wow, pittig weekje!quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik begon om 06.45
Morgen van 19.00 tot 00.30 waarschijnlijk. Maar ben er waarschijnlijk morgen al rond 16.00
Maar even kijken hoe ik dat ga compenseren. Denk vrijdag maar een heel kort dagje
Gisteren en donderdag weer thuiswerken dus dat valt dan weer meequote:Op dinsdag 1 september 2020 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wow, pittig weekje!
Ik hoef alleen vandaag en donderdag te werken (donderdag van 09:00 tot 17:30) en morgen een college van anderhalf uur. En daarnaast nog zelfstudie, maar dat is nog niet veel
Waarom zo laat beginnen?quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik begon om 06.45
Morgen van 19.00 tot 00.30 waarschijnlijk. Maar ben er waarschijnlijk morgen al rond 16.00
Maar even kijken hoe ik dat ga compenseren. Denk vrijdag maar een heel kort dagje
Omdat er dan verschillende processen draaien waar naar gekeken moet worden.quote:
Ah spannendquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat er dan verschillende processen draaien waar naar gekeken moet worden.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat je tegen @:viesdik moet
???quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat je tegen @:viesdik moet
geen tijd man..quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo heeft de compa leider bepaalt blijkbaar...
@KerrieKip doe je mee met OSM?quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:17 schreef Viesdik het volgende:
[..]
geen tijd man..
misschien wil @:kerriekip voor mij invallen
En wat voor spel iets als Gears of War of iets als mens erger je niet?quote:
Nee voetbalquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:24 schreef KerrieKip het volgende:
[..]
En wat voor spel iets als Gears of War of iets als mens erger je niet?
Okokquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:52 schreef KerrieKip het volgende:
[..]
IK HAAT VOETBAL!!!!
Antwoord is dus ook NEE.
Ik moet donderdag ook thuiswerkenquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gisteren en donderdag weer thuiswerken dus dat valt dan weer mee
Uiteindelijk was het 1915 voor ik naar huis ging.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet donderdag ook thuiswerken
Nou nou zeg.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:52 schreef KerrieKip het volgende:
[..]
IK HAAT VOETBAL!!!!
Antwoord is dus ook NEE.
Wat een strafquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet donderdag ook thuiswerken
Ik heb 3 weken terug per ongeluk bijna een uur langer gewerkt dan ik ingepland stondquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uiteindelijk was het 1915 voor ik naar huis ging.
Ik heb Linux op me laptop en me xbox het huis uitgetrapt.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou nou zeg.
Wil je een ander spel spelen? Kom L4D2 spelen.
Lekker beetje fappen, beetje zuipen, en een klein beetje werkenquote:
Oh oh oh. Kan toch zomaar nietquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb 3 weken terug per ongeluk bijna een uur langer gewerkt dan ik ingepland stond![]()
Je kan Steam downloaden en het spel via daar spelen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:03 schreef KerrieKip het volgende:
[..]
Ik heb Linux op me laptop en me xbox het huis uitgetrapt.
Vergeet je niet 'een beetje stelen'?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker beetje fappen, beetje zuipen, en een klein beetje werken
Nee, heb er wel betaald voor gekregen. Werd serieus door mijn manager gebeldquote:
Ik steel al genoeg van mijn werkgever. Als ik de energie heb roep ik wel af en toe kut naar de buuf.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Vergeet je niet 'een beetje stelen'?
Laat muis het maar niet horen.......quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik steel al genoeg van mijn werkgever. Als ik de energie heb roep ik wel af en toe kut naar de buuf.
Ben je nooit op het matje geroepen door HR om die actie?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik steel al genoeg van mijn werkgever. Als ik de energie heb roep ik wel af en toe kut naar de buuf.
Snitch gespotquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Laat muis het maar niet horen.......
Ik het ook alleen als muis niet thuis isquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Laat muis het maar niet horen.......
Nee, die vinden het fantastisch als je zulke dingen doetquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben je nooit op het matje geroepen door HR om die actie?
I know, maar ik ga niet gamen op 13" screen. Sorry. sowieso moet ik me op mijn opleiding focussen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Je kan Steam downloaden en het spel via daar spelen.
Nog erger.....quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik het ook alleen als muis niet thuis is
Stiekem ben ik niet zo stoer, ik heb nog nooit kut geroepen naar de buufquote:
Zo, er wordt veel gedoogd daar. Maar een grapje moet af en toe kunnen. Het leukste is als jij het meent terwijl de ander denkt dat het een grapje is.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, die vinden het fantastisch als je zulke dingen doet
Jammer, misschien een andere keer dan.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:08 schreef KerrieKip het volgende:
[..]
I know, maar ik ga niet gamen op 13" screen. Sorry. sowieso moet ik me op mijn opleiding focussen.
Ben me aan het omscholen tot programmeur. Bak er niets van tot nu toe.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Jammer, misschien een andere keer dan.
Welke studie doe je? Ben je slimme meid/
Op mijn werk word er serieus best veel gedoogd.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo, er wordt veel gedoogd daar. Maar een grapje moet af en toe kunnen. Het leukste is als jij het meent terwijl de ander denkt dat het een grapje is.
Ahwquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Stiekem ben ik niet zo stoer, ik heb nog nooit kut geroepen naar de buuf
Deze vreemdgangers vliegen me om de oren op datingappsquote:
Dating apps lijken me echt een verschrikkingquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ahw
[..]
Deze vreemdgangers vliegen me om de oren op datingapps
quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:11 schreef KerrieKip het volgende:
[..]
Ben me aan het omscholen tot programmeur. Bak er niets van tot nu toe.
Tis echt zo dramatisch......quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dating apps lijken me echt een verschrikking![]()
Heb zelf maar maandje of 3 tinder gebruikt, maar naar mijn ervaringen zit 99% daar voor one night stands
Collega D maakte van alles een grapje. Helaas werd dat niet gedoogd. Ikzelf kon om een aantal grappen wel lachen (zolang ik er maar niks mee te maken had was het goedquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op mijn werk word er serieus best veel gedoogd.
De tandeloze heks heeft via Badoo alleen maar dates met mannen die haar als minnares willen...quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ahw
[..]
Deze vreemdgangers vliegen me om de oren op datingapps
Geen idee hobbymatig doe ik Linux dingetjes en nu leer ik Java. En dat doe ik zoveel mogelijk in Vim.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:14 schreef stokj het volgende:
[..]In de software is er altijd werk (totdat er een AI is die zelf software kan maken). Heb je al een focus op welk deel van programming je wilt gaan focussen? Front-end, back-end, full-stack, tester, devops?
Ja ik ook dus ook "mijn vrouw weet dat ik op Tinder sta!" Uhu...quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:15 schreef stokj het volgende:
[..]
De tandeloze heks heeft via Badoo alleen maar dates met mannen die haar als minnares willen...
Ik ben blij dat ik Muis gewoon in real life ben tegen gekomenquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tis echt zo dramatisch......
Dan ben je wel echt een bofkontquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik Muis gewoon in real life ben tegen gekomen
Verstandig! In VM kan je veel leuke dingen doen. Moet je wel de hyperviser aan hebben staan. Bij de meeste pc's en laptops staat die standaard uit. Linux is niet zo heel lastig.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:16 schreef KerrieKip het volgende:
[..]
Geen idee hobbymatig doe ik Linux dingetjes en nu leer ik Java. En dat doe ik zoveel mogelijk in Vim.
Oh Muis is je vrouw, ik dacht dat het uit het spreekwoord van kat en muis kwamquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik Muis gewoon in real life ben tegen gekomen
quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja ik ook dus ook "mijn vrouw weet dat ik op Tinder sta!" Uhu...
Ik het over Vim de texteditor niet een Virtuele Machine.....quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Verstandig! In VM kan je veel leuke dingen doen. Moet je wel de hyperviser aan hebben staan. Bij de meeste pc's en laptops staat die standaard uit. Linux is niet zo heel lastig.
Oh...jammer...dat zou het zo veel leuker maken. Maar misschien komt dat nog.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:20 schreef KerrieKip het volgende:
[..]
Ik het over Vim de texteditor niet een Virtuele Machine.....
Jij weet niet wat Vim is, maar ik doe wel alles zoveel mogelijk in de commandline via Linux ja.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh...jammer...dat zou het zo veel leuker maken. Maar misschien komt dat nog.
Die commands zijn wel leuk. Vooral als je iemand rechten moet toekennen op een bepaald niveau.
Met die texteditor kan je scriptjes maken etc. Kan je dan via de commandline aanroepen en laten uitvoeren.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:26 schreef KerrieKip het volgende:
[..]
Jij weet niet wat Vim is, maar ik doe wel alles zoveel mogelijk in de commandline via Linux ja.
Ik wil eerst die Java certificaten halen, misschien een portofolie op github hebben. En dan hengelen naar een traineeship....quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Met die texteditor kan je scriptjes maken etc. Kan je dan via de commandline aanroepen en laten uitvoeren.
Als je Java goed kent dan kan je elk object-georienteerde programmeertaal denk ik wel. Is wel even wennen qua syntax maar de semantiek is ongeveer hetzelfde.
Vooral het vak Testing is leuk. Beetje met determinanten en testgevallen spelen. De documentatie die je moet schrijven is wel merde. Software Maintenance is belangrijk maar zo stroperig.
Derrabbitquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb 3 weken terug per ongeluk bijna een uur langer gewerkt dan ik ingepland stond![]()
Er zijn van die kleine startup bedrijfjes die IT-talent zoeken. Ze leiden je dan in de praktijk op met certificering en je hebt tegelijkertijd jobba. En als je klaar bent dan ga je naar een bedrijf dat een volgende stap in je ontwikkeling kan betekenen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:31 schreef KerrieKip het volgende:
[..]
Ik wil eerst die Java certificaten halen, misschien een portofolie op github hebben. En dan hengelen naar een traineeship....
Ik wil eerst kijken of ik het kan, want Java gaat voor geen ene meter. Als ik het lees denk ik ja logisch, en daarna vergeet ik hetquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Er zijn van die kleine startup bedrijfjes die IT-talent zoeken. Ze leiden je dan in de praktijk op met certificering en je hebt tegelijkertijd jobba. En als je klaar bent dan ga je naar een bedrijf dat een volgende stap in je ontwikkeling kan betekenen.
Mwah valt wel mee hoor. Als ze zien dat je talent hebt dan willen ze je maar al te graag opleiden.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:34 schreef KerrieKip het volgende:
[..]
Ik wil eerst kijken of ik het kan, want Java gaat voor geen ene meter. Als ik het lees denk ik ja logisch, en daarna vergeet ik het![]()
Bovendien vragen veel van dat soort bedrijfes hbo/wo mijn hoogst genoten opleiding is mbo nivo 2
Kijk ik ga ook nog door het wiskunde traject van khanacademy.org, dus je wil dan wiskundig sterke programmeur worden. Kijken of dat lukt, normaal gesproken als ik wat mijn hoofd haal lukt het. Alleen dit niet (Java dan).quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee hoor. Als ze zien dat je talent hebt dan willen ze je maar al te graag opleiden.
Je moet de structuur leren. De rest van dat Java specifiekheid komt wel.
Komt wel. Zeker als je die wiskunde erbij pakt. Dan ga je anders denken en anders tegen problemen aankijken.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:38 schreef KerrieKip het volgende:
[..]
Kijk ik ga ook nog door het wiskunde traject van khanacademy.org, dus je wil dan wiskundig sterke programmeur worden. Kijken of dat lukt, normaal gesproken als ik wat mijn hoofd haal lukt het. Alleen dit niet (Java dan).
Ik reken mezelf dan ook rijk en ongelukkig met haarquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt een bofkont
Vrouw, vrouw, we zijn nog niet getrouwd dus haar titel is nog steeds vriendinquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh Muis is je vrouw, ik dacht dat het uit het spreekwoord van kat en muis kwam![]()
Voordat je het weet ben je getrouwd (of getrouwd zonder dat je het weetquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouw, vrouw, we zijn nog niet getrouwd dus haar titel is nog steeds vriendin
kerel fijne dag gehad?quote:
Kan snel gaan inderdaad. De ene avond stap je nog je bed in als een jolige vrijgezel en de volgende ochtend ben je getrouwd en heb je kinderen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Voordat je het weet ben je getrouwd (of getrouwd zonder dat je het weet)
Redelijke fijn, lekker uitgeslapen, lekker gewerkt, lekker gegeten. Dus ik mag niet klagen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kerel fijne dag gehad?
Ik wil niet zwartgallig doen hoorquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Voordat je het weet ben je getrouwd (of getrouwd zonder dat je het weet)
quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil niet zwartgallig doen hoor
Maar voordat je het weet ben je dood![]()
Fijne avond allen
ik ben weg![]()
uitgeslapen ... avonddienst gedraaid dus fijne dag gehadquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Redelijke fijn, lekker uitgeslapen, lekker gewerkt, lekker gegeten. Dus ik mag niet klagen.
Hoe was jouw dag?
Gelukkig!quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
uitgeslapen ... avonddienst gedraaid dus fijne dag gehad
het is mij om het even eigenlijk..... al heb je met een avonddienst meer tijd om leuke uitstapjes zoals fietsen of wandelen met zequote:Op dinsdag 1 september 2020 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig!
Wat voor diensten heb je het liefst?
Dit overkwam collega D dusquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan snel gaan inderdaad. De ene avond stap je nog je bed in als een jolige vrijgezel en de volgende ochtend ben je getrouwd en heb je kinderen.
En de snijboon, die is er 3x ingetrapt...quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan snel gaan inderdaad. De ene avond stap je nog je bed in als een jolige vrijgezel en de volgende ochtend ben je getrouwd en heb je kinderen.
Ook dat jaquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil niet zwartgallig doen hoor
Maar voordat je het weet ben je dood![]()
Fijne avond allen
ik ben weg![]()
Dat lijkt me idd ook leuk om te doen. Toen ik nog in Limbabwe woonde heb ik serieus getwijfeld of ik me niet als vrijwilliger aan ging melden om een middag in de week met bejaarden te gaan fietsen of wandelen bij een verzorgingstehuis waar mijn zusje werkte.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
het is mij om het even eigenlijk..... al heb je met een avonddienst meer tijd om leuke uitstapjes zoals fietsen of wandelen met ze
kan je beter betaald doen dan hoorquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd ook leuk om te doen. Toen ik nog in Limbabwe woonde heb ik serieus getwijfeld of ik me niet als vrijwilliger aan ging melden om een middag in de week met bejaarden te gaan fietsen of wandelen bij een verzorgingstehuis waar mijn zusje werkte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |