Ik heb 3 weken terug per ongeluk bijna een uur langer gewerkt dan ik ingepland stondquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uiteindelijk was het 1915 voor ik naar huis ging.
Ik heb Linux op me laptop en me xbox het huis uitgetrapt.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou nou zeg.
Wil je een ander spel spelen? Kom L4D2 spelen.
Lekker beetje fappen, beetje zuipen, en een klein beetje werkenquote:
Oh oh oh. Kan toch zomaar nietquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb 3 weken terug per ongeluk bijna een uur langer gewerkt dan ik ingepland stond![]()
Je kan Steam downloaden en het spel via daar spelen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:03 schreef KerrieKip het volgende:
[..]
Ik heb Linux op me laptop en me xbox het huis uitgetrapt.
Vergeet je niet 'een beetje stelen'?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker beetje fappen, beetje zuipen, en een klein beetje werken
Nee, heb er wel betaald voor gekregen. Werd serieus door mijn manager gebeldquote:
Ik steel al genoeg van mijn werkgever. Als ik de energie heb roep ik wel af en toe kut naar de buuf.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Vergeet je niet 'een beetje stelen'?
Laat muis het maar niet horen.......quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik steel al genoeg van mijn werkgever. Als ik de energie heb roep ik wel af en toe kut naar de buuf.
Ben je nooit op het matje geroepen door HR om die actie?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik steel al genoeg van mijn werkgever. Als ik de energie heb roep ik wel af en toe kut naar de buuf.
Snitch gespotquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Laat muis het maar niet horen.......
Ik het ook alleen als muis niet thuis isquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Laat muis het maar niet horen.......
Nee, die vinden het fantastisch als je zulke dingen doetquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben je nooit op het matje geroepen door HR om die actie?
I know, maar ik ga niet gamen op 13" screen. Sorry. sowieso moet ik me op mijn opleiding focussen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Je kan Steam downloaden en het spel via daar spelen.
Nog erger.....quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik het ook alleen als muis niet thuis is
Stiekem ben ik niet zo stoer, ik heb nog nooit kut geroepen naar de buufquote:
Zo, er wordt veel gedoogd daar. Maar een grapje moet af en toe kunnen. Het leukste is als jij het meent terwijl de ander denkt dat het een grapje is.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, die vinden het fantastisch als je zulke dingen doet
Jammer, misschien een andere keer dan.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:08 schreef KerrieKip het volgende:
[..]
I know, maar ik ga niet gamen op 13" screen. Sorry. sowieso moet ik me op mijn opleiding focussen.
Ben me aan het omscholen tot programmeur. Bak er niets van tot nu toe.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Jammer, misschien een andere keer dan.
Welke studie doe je? Ben je slimme meid/
Op mijn werk word er serieus best veel gedoogd.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo, er wordt veel gedoogd daar. Maar een grapje moet af en toe kunnen. Het leukste is als jij het meent terwijl de ander denkt dat het een grapje is.
Ahwquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Stiekem ben ik niet zo stoer, ik heb nog nooit kut geroepen naar de buuf
Deze vreemdgangers vliegen me om de oren op datingappsquote:
Dating apps lijken me echt een verschrikkingquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ahw
[..]
Deze vreemdgangers vliegen me om de oren op datingapps
quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:11 schreef KerrieKip het volgende:
[..]
Ben me aan het omscholen tot programmeur. Bak er niets van tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |