Voordat je het weet ben je getrouwd (of getrouwd zonder dat je het weetquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouw, vrouw, we zijn nog niet getrouwd dus haar titel is nog steeds vriendin
kerel fijne dag gehad?quote:
Kan snel gaan inderdaad. De ene avond stap je nog je bed in als een jolige vrijgezel en de volgende ochtend ben je getrouwd en heb je kinderen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Voordat je het weet ben je getrouwd (of getrouwd zonder dat je het weet)
Redelijke fijn, lekker uitgeslapen, lekker gewerkt, lekker gegeten. Dus ik mag niet klagen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kerel fijne dag gehad?
Ik wil niet zwartgallig doen hoorquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Voordat je het weet ben je getrouwd (of getrouwd zonder dat je het weet)
quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil niet zwartgallig doen hoor
Maar voordat je het weet ben je dood![]()
Fijne avond allen
ik ben weg![]()
uitgeslapen ... avonddienst gedraaid dus fijne dag gehadquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Redelijke fijn, lekker uitgeslapen, lekker gewerkt, lekker gegeten. Dus ik mag niet klagen.
Hoe was jouw dag?
Gelukkig!quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
uitgeslapen ... avonddienst gedraaid dus fijne dag gehad
het is mij om het even eigenlijk..... al heb je met een avonddienst meer tijd om leuke uitstapjes zoals fietsen of wandelen met zequote:Op dinsdag 1 september 2020 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig!
Wat voor diensten heb je het liefst?
Dit overkwam collega D dusquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan snel gaan inderdaad. De ene avond stap je nog je bed in als een jolige vrijgezel en de volgende ochtend ben je getrouwd en heb je kinderen.
En de snijboon, die is er 3x ingetrapt...quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan snel gaan inderdaad. De ene avond stap je nog je bed in als een jolige vrijgezel en de volgende ochtend ben je getrouwd en heb je kinderen.
Ook dat jaquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil niet zwartgallig doen hoor
Maar voordat je het weet ben je dood![]()
Fijne avond allen
ik ben weg![]()
Dat lijkt me idd ook leuk om te doen. Toen ik nog in Limbabwe woonde heb ik serieus getwijfeld of ik me niet als vrijwilliger aan ging melden om een middag in de week met bejaarden te gaan fietsen of wandelen bij een verzorgingstehuis waar mijn zusje werkte.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
het is mij om het even eigenlijk..... al heb je met een avonddienst meer tijd om leuke uitstapjes zoals fietsen of wandelen met ze
kan je beter betaald doen dan hoorquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd ook leuk om te doen. Toen ik nog in Limbabwe woonde heb ik serieus getwijfeld of ik me niet als vrijwilliger aan ging melden om een middag in de week met bejaarden te gaan fietsen of wandelen bij een verzorgingstehuis waar mijn zusje werkte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |