Justin_Case, Schakeltopia & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Mooie dag om te varen.quote:
hier ookquote:
Haje,was ik even vergeten.quote:Op zondag 30 augustus 2020 09:33 schreef Rob het volgende:
[..]
Nee brn met auto. Heerenveen..
Net lekker ontbeten.
GM Robquote:
Ben je lekker een weekendje op stap?quote:Op zondag 30 augustus 2020 09:33 schreef Rob het volgende:
[..]
Nee brn met auto. Heerenveen..
Net lekker ontbeten.
Zoiets.quote:Op zondag 30 augustus 2020 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je lekker een weekendje op stap?
KUKELEKUUUUUquote:
O leuk, dat was weer even geleden of niet dat je kon gaan kijken.quote:Op zondag 30 augustus 2020 09:37 schreef Rob het volgende:
[..]
Zoiets.
Er waren gisteren oefenwedstrijden van korfbalcluppie in gorredijl.
Om lekker relaxed te rijden vannacht hotel geslapen.
Anders wordt het allemaal re vermoeiend voor deze oude man
Jij solliciteert naar een plekje in m'n stoofpan?quote:
Wie is uw nr1?quote:Op zondag 30 augustus 2020 09:40 schreef Paul het volgende:
Vanavond de finale MissHolland!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jacq dit is echt mooi.quote:
jij bent mooiquote:
ToTquote:
Heer Tot.Een waarlijk goedemorgen.quote:
quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 09:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Tot.Een waarlijk goedemorgen.
Morguh ToTquote:
quote:
Die op links heeft een aardig figuur.quote:
Beste clip ever.quote:
Miss NL 2018?quote:Op zondag 30 augustus 2020 09:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die op links heeft een aardig figuur.
Jij ook.quote:
U vraagt, wij draaien.quote:
quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Anyway, Witchdoctor en Psycho psycho vind ik qua stadion-stamper sound wel aardig op elkaar lijken!
Niet grappig,ik mag je best welquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar kan ik me inschrijven om een studie te volgen?
Jij eerst.quote:
Ja,gaat mooi zo.quote:
Hey Kreequote:
Jij bent vast een kloon.quote:
Morge dottekequote:
Misschien een referentie naar Captain America of zo?quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ikke? Nee hoor. Heb sowieso geen kloons.
Geen ideequote:Op zondag 30 augustus 2020 10:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien een referentie naar Captain America of zo?
Excuus.dan.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ikke? Nee hoor. Heb sowieso geen kloons.
IK heb geen idee. Ben niet op die chat geweest.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:18 schreef kree het volgende:
[..]
Morge dotteke
Ik zat ff te denken na die bizarre chat gister op die antiland app. Haha had even geen zin meer om er nog maar weer door te gaan.. sugar baby voor 5000 dollar per week in NY
Dat kan niet serieus zijn toch. Maar heb nog niet gekeken of er nog terug gereageerd is eigenlijk.
Ben nu toch wel benieuwd
zie jij dat niet?quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoeveel views heeft Mini-ToT trouwens op de weblog?
🙈🙈🤬quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:23 schreef ToT het volgende:
[..]Mevrouw ToT krijgt hier ff ogen als schoteltjes!
Is zij surinaams hee?quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:23 schreef ToT het volgende:
[..]Mevrouw ToT krijgt hier ff ogen als schoteltjes!
Wouwquote:
Mini-ToT is een mix van 3 continenten.quote:
Ah!quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:26 schreef kree het volgende:
[..]
Nee niet zo onwijs fan van het genre zeg maar.
Dat heb ik eerder meegemaakt met Max.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Done.
Nu moet ik uitleggen waarom ze de groetjes krijgt!
Dat dacht ik dus ook, voor dat geld ga ik daar wel maandje heen enzoquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb geen idee. Ben niet op die chat geweest.
Maar is wel makkelijk verdienen
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT is een mix van 3 continenten.
Hij is deels Nederlands, Duits, Spaans, Filipijns en Ghanees.
Mooi is dat he. Heb er hier ook van🙈🙈🙈💋💋quote:
Zo iets gezelschaps gedoequote:Op zondag 30 augustus 2020 10:29 schreef ToT het volgende:
Sugar baby is normaal toch dat je lief moet doen voor ouwe mannetjes, die je daar dan geld voor geven? (Niet per sé seks of zo.)
Dat is sugar daddy.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:29 schreef ToT het volgende:
Sugar baby is normaal toch dat je lief moet doen voor ouwe mannetjes, die je daar dan geld voor geven? (Niet per sé seks of zo.)
Hoe weet jij dat nu weer🙈🙈🙈quote:
Ja zoiets dacht ik dus, behalve als ik het mag geloven trouwens aan de hand van het profiel.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:29 schreef ToT het volgende:
Ik weet veel van foute dingen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nu weer🙈🙈🙈
👍👍quote:
Hmmm apart wel dan!quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:32 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik dus, behalve als ik het mag geloven trouwens aan de hand van het profiel.
Dit is een vrouw die dit vroeg van 43 ofzo. Nouja aangezien ik 36 ben... dat is niet een onwijs verschil. Soort van MILF enzo. Maar zal eens kijken of ze nog gereageerd heeft het werd me beetje te laat om gister of vroeg in de ochtend eigenlijk er nog mee door te gaan. Maar het is daar 8 uur vroeger als hier.
Wie weet heeft ze nog wat gezegd. Vroeg om een foto. Nou ben benieuwd ...
Dan zit je bij.mij fout😁😁😁 ben een goed mens😎😎😎😎quote:
Ohquote:
Jij geeft me balans.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dan zit je bij.mij fout😁😁😁 ben een goed mens😎😎😎😎
wij zijn in balansquote:
trap daar aub niet inquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:36 schreef kree het volgende:
Als dat echt serieus is trouwens.... en het is niet een onwijs monster van een wijf. Dan klinkt het als goud in mijn oren.
Hahahaha
Maar ok, weet bijna zeker dat het natuurlijk niet klopt. Maarja USA mensen met geld doen soms rare dingen enzo. Sowieso als je in NY woont en dan beetje de goede stukken ervan dan moet je wel geld hebben denk ik.
Voelt haast alsof ik een soort hoer ben ofzo. Kan niet geloven dat dit waar is. Maar zal is ff kijken of er nog wat terug is.
Voor dat geld speel ik wel even hoer hoor. Lol
Ik weet hetquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
trap daar aub niet in
succes maar is niet echtquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet hetgeen zorgen.
. Maar wil wel even uitvissen eigenlijk wat de scam is en als het niet zo is....
wie weet zou het eigenlijk doen en heb ik best wel principes nog. Maar die gaan snel overboord op dit soort manier. Als het echt zou zijn. Nou eens kijken.
Nee, ik post hier al heel lang. Maar ik ben er bijna nooit meer.quote:
ok hee, zullen we verkeren?quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik post hier al heel lang. Maar ik ben er bijna nooit meer.
Kak geen reactie, Was beetje te verwachten natuurlijk toen ik wat verder ging doorvragen. Naja wie weet er zitten daar echt een hoop gekkies wel.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
succes maar is niet echt
pas er aub mee op .. want dan wordt t straks mijn geld kan ik niet aan komen. kan jij aub even krijg je het dubbele terug programma over geweestquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:42 schreef kree het volgende:
[..]
Kak geen reactie, Was beetje te verwachten natuurlijk toen ik wat verder ging doorvragen. Naja wie weet er zitten daar echt een hoop gekkies wel.
Antiland heet het is een app voor.
Maar er zitten wel serieuze mensen tussen ook.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:43 schreef kree het volgende:
[..]
Dat ging makkelijk hahahaha @:ToT. Lol
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:44 schreef Paul het volgende:
KopjechinoPaul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Nu we verkeerd zijn; neem mij mee uit eten vanavond.quote:
Ik heb ook geen idee wat het precies inhoudt, maar denk per geval verschillend.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:28 schreef kree het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, voor dat geld ga ik daar wel maandje heen enzo.
Maar mijn sugar baby, sowieso geen idee eigenlijk wat dat gaat inhouden. Hahaha
Maar hou het maar beetje op scam of iets achtig iets tot nu toe.
Wauwquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:44 schreef Paul het volgende:
KopjechinoPaul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Kopjechino
Paul
Paul kennende zal het kip met patat en appelmoes worden!quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nu we verkeerd zijn; neem mij mee uit eten vanavond.
Ik weet het, geen zorgen, zo ging ik er al in.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
pas er aub mee op .. want dan wordt t straks mijn geld kan ik niet aan komen. kan jij aub even krijg je het dubbele terug programma over geweest
Hij maakt straks vast ook wel een topic over dat jullie samen zijnquote:
Hey Kopjequote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:46 schreef ToT het volgende:
Paul kennende zal het kip met patat en appelmoes worden!
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij maakt straks vast ook wel een topic over dat jullie samen zijn
Kijk er nu al naar uitquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Hey Dotquote:
Boeie.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:46 schreef kree het volgende:
Oei dat is een gevaarlijk ding om hier te zeggen
Oke be carrefull aubquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het, geen zorgen, zo ging ik er al in.
Meer nog om even te checken hoever ik kon gaan ermee. Nouja ik ben al geblocked door de Nigeriaanse scam groep want krijg geen berichtjes meer nadat ik een pussy pic vanaf 200 euro naar 15 wist te krijgen.
Best heining wel om het tot het uiterste te drijven wel.
Voor een keertje dan iig. Maargoed staat in ander topic dat. Hij is geloof ik nog niet gesloten. LOL
Ja Paul is een beetje ehhh.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het met die hunk van de overkant, nog wel eens gezien?quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kijk er nu al naar uit
[..]
Hey Dot
[..]
Boeie.
Die paul t maakt hem dus geen reet uit welke vrouw als t er maar 1 is🙈quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die klopt sugar daddy ken ik wel. Mss is dit een sugar mommy ofzo danquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat het precies inhoudt, maar denk per geval verschillend.
Je kan het altijd proberen wie niet waagt wie niet wint
De term sugar daddy is komen overwaaien uit Amerika. Waar anders dan in dit toch wel vreemde land verzinnen ze anders deze term. Een sugar daddy wordt regelmatig vergezeld door zijn sugar babe en samen vormen ze een bijzondere verschijning die vele hoofden doet omdraaien. De vooroordelen zijn dan ook niet van de lucht als de sugar daddy zich met zijn sugar babe in het openbaar vertoont.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Paul is een beetje ehhh.....Bizar gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Die paul t maakt hem dus geen reet uit welke vrouw als t er maar 1 is🙈
👎quote:
Hou van die instelling welquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kijk er nu al naar uit
[..]
Hey Dot
[..]
Boeie.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach joh, enthousiast lief jong pubertje in het lijf van een 38-jarige of zo?
Doe ikquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Oke be carrefull aub
En bedankt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Nee, nooit meerquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:47 schreef Dotteke het volgende:
Hoe is het met die hunk van de overkant, nog wel eens gezien?
is goed liefiequote:Op zondag 30 augustus 2020 10:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nu we verkeerd zijn; neem mij mee uit eten vanavond.
zoek even op steggeman dacht dat hij programma over gemaakt had maar twijfelquote:
maak een nieuw onderschrift danquote:
bedoel het juist goed voor jou kopjeequote:
Nee misschien vatte ik het verkeerd op ofzo van Jacquelinehasselbainkquote:
Oh okéquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
bedoel het juist goed voor jou kopjee![]()
Iets over zijn opgeklopte melk in haar kopje laten druppelen of zo?quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
maak een nieuw onderschrift dan
Gifje gezien dat ik in die spoiler gepost had?quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee misschien vatte ik het verkeerd op ofzo van Jacquelinehasselbaink
ja meid want paul had mrsl gister probeerde hij moonlight jij komt binnen ..quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee misschien vatte ik het verkeerd op ofzo van Jacquelinehasselbaink
🤦🏼♀️quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:53 schreef ToT het volgende:
Iets over zijn opgeklopte melk in haar kopje laten druppelen of zo?
Heyquote:
Blijkbaar niet neequote:
Jaquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:53 schreef ToT het volgende:
Gifje gezien dat ik in die spoiler gepost had?
Dat soort mensen zijn vast ook gelukkig in hun eigen wereldquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ja meid want paul had mrsl gister probeerde hij moonlight jij komt binnen ..
Lekker ontbijten, ik heb het al op.quote:
paul is verders een schatjequote:Op zondag 30 augustus 2020 10:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dat soort mensen zijn vast ook gelukkig in hun eigen wereld
Blijkbaar jaquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ken ze wel, meeste gekeken.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zoek even op steggeman dacht dat hij programma over gemaakt had maar twijfel
Zit nu aan de shakes, dus heb al een shake op. En gister uit eten geweest, maar toen bijna niks gegeten. Nu spijt van.quote:
Dat geloof ik ook wel hoorquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
paul is verders een schatje
Zolang je hem af en toe maar een paar tikken verkoopt!quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
paul is verders een schatje
Ken jij haar?quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Kopjechino is niet ZOMAAR iemand! Doe normaal jullie!
Tuurlijk wel, maar dat geeft niet.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:55 schreef Paul het volgende:
Oh en was ik dat wel dan, of ook nietquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:55 schreef Paul het volgende:
[..]
https://www.suikerarrangement.nl/t19/wat-is-een-sugar-momma.htmquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:48 schreef kree het volgende:
[..]
Die klopt sugar daddy ken ik wel. Mss is dit een sugar mommy ofzo dan
Hmmms nouja, er is no way natuurlijk dat ik zoiets op de gok ga doen. Of wss helemaal nooit. Maar mss kan ze even een voorschot storten alvast als blijk van vertrouwen.:D:D:D
klopt en wat ik dan zo erg eraan vind en bedoel het goed maar de meeste die erin trappen zijn eenzaam en trappen met beide ogen in. en worden opgelicht tot en met. heb gezien dat mensen aan de grond er door zatenquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ken ze wel, meeste gekeken.
Nu is kees vd spek stuk beter.
Maar ok gaat allemaal over scams en dingen.
Je hoeft je niet zo’n zorgen te maken ik ben niet zo naïef als ik overkom hier vaak. Tuurlijk snap al dat er geen reet van klopt als mensen na een paar zinnen met iemand die ze niet kennen over geld gaan beginnen dan staan de alarmbellen bij mij al aan.
Normaal kap ik ze af. Maar dacht nu paar keer laat ik er eens een stuk in meegaan gewoon omdat ik benieuwd ben eigenlijk hoe mensen er in kunnen trappen.
Kan niet onwijs kwaad want ze kennen alleen een username daar van mij en ik ga ze verder ook niks geven.
Maar het is redelijk bizar wel. Hoever ze ook blijven gaan dat viel me op.
Maar als je een beetje normaal nadenkt dan moet iedereen toch weten dat er dan iets niet aan klopt. En toch mensen ruimen erin anders zouden ze er nl allang niet meer zijn.
Jammerquote:
gaat niet om jou in deze kopje... jij bent topquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dat geeft niet.
zuur he dat hij zo doetquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh en was ik dat wel dan, of ook niet
Jij was ook niet ZOMAAR iemand, jij wilde niet meer verkeren. Lag niet aan mij heequote:Op zondag 30 augustus 2020 10:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh en was ik dat wel dan, of ook niet
Hahaha het klinkt best goed cougar ook. LOLquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://www.suikerarrangement.nl/t19/wat-is-een-sugar-momma.htm
O, dat is jammer. Kan je niet meer overdoen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zit nu aan de shakes, dus heb al een shake op. En gister uit eten geweest, maar toen bijna niks gegeten. Nu spijt van.
Aftastenquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Paul wat was dat gister dan met moonlight?
je poste erna meteen al ow wacht nog een single hier in dtquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij was ook niet ZOMAAR iemand, jij wilde niet meer verkeren. Lag niet aan mij hee
Klopt is ook zo, nou door die vorige ben ik nu geblocked denk door de scammers. Gehehequote:Op zondag 30 augustus 2020 10:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt en wat ik dan zo erg eraan vind en bedoel het goed maar de meeste die erin trappen zijn eenzaam en trappen met beide ogen in. en worden opgelicht tot en met. heb gezien dat mensen aan de grond er door zaten
Ja.. Er loopt wel een andere militair van TN voorbij bijna elke dag als ik over het terrein loop (hij gaat precies de andere kant op dus kruisen we elkaar). Met mooie baardquote:
Je bent jong en je wilt wat. Je bent wild en je jongt watquote:
was geen aftasten ze wist van niets en jij poste al dat je met haar wasquote:
Je zit wel goed met al die mannen daar.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja.. Er loopt wel een andere militair van TN voorbij bijna elke dag als ik over het terrein loop (hij gaat precies de andere kant op dus kruisen we elkaar). Met mooie baard![]()
En hij zegt elke dag goedemorgen tegen mij (tegen de rest van de voorbijgangers niet hihi).
dat is best goed dan tochquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja.. Er loopt wel een andere militair van TN voorbij bijna elke dag als ik over het terrein loop (hij gaat precies de andere kant op dus kruisen we elkaar). Met mooie baard![]()
En hij zegt elke dag goedemorgen tegen mij (tegen de rest van de voorbijgangers niet hihi).
Hey Shiiquote:
Ja zonde he.. en wat over was heb ik aan de honden gegevenquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:59 schreef Dotteke het volgende:
O, dat is jammer. Kan je niet meer overdoen.
Die honden blijquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja zonde he.. en wat over was heb ik aan de honden gegeven
Waarschijnlijk is hij getrouwd of verloofd of weet ik veel. Zulke knappe mannen blijven niet onder de radarquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:01 schreef Dotteke het volgende:
Je zit wel goed met al die mannen daar.
Misschien moet je hem een keer aanspreken voor die er ook ineens vandoor is
Waarschijnlijk zoek ik er weer eens teveel achterquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
dat is best goed dan toch
Moonlight was niet van gediendquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:02 schreef ToT het volgende:
Wut? Zat Paul Moonlight gisteren te bestasten?
@:Paul; we hebben hier weer een schandaal voor je, voor op de Frontpage!
Wat wat was er een meet ofzo?quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:02 schreef ToT het volgende:
Wut? Zat Paul Moonlight gisteren te bestasten?
@:Paul; we hebben hier weer een schandaal voor je, voor op de Frontpage!
quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Moonlight was niet van gediend![]()
![]()
Moest even mijn vingers tellen daarna. Heb ze alle 10 nog gelukkigquote:
gewoon kijken hoe het loopt .quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij getrouwd of verloofd of weet ik veel. Zulke knappe mannen blijven niet onder de radar
[..]
Waarschijnlijk zoek ik er weer eens teveel achter
Ja, daar moet je altijd rekening mee houden. Maar niet geschoten is altijd mis moet je maar denken.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij getrouwd of verloofd of weet ik veel. Zulke knappe mannen blijven niet onder de radar
[..]
Waarschijnlijk zoek ik er weer eens teveel achter
quote:
was geen aftasten meid wist van niets hij claimde haar meteenquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou aftasten kun je ook anders opvatten.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Moest even mijn vingers tellen daarna. Heb ze alle 10 nog gelukkig
quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
was geen aftasten meid wist van niets hij claimde haar meteen![]()
![]()
Gehehe ok want die meet verhalen van fok zijn altijd wel grappig. Ben er nooit geweest btw. Maar die verhalen achteraf. OMG. Iig is het wel fun om te lezen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
nee paul probeert in dts alle vrije gezelle dames te charteren
Nee Joh Paul zit gewoon te geinenquote:
ik wil naar de dt meetquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:05 schreef kree het volgende:
[..]
Gehehe ok want die meet verhalen van fok zijn altijd wel grappig. Ben er nooit geweest btw. Maar die verhalen achteraf. OMG. Iig is het wel fun om te lezen.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
gewoon kijken hoe het loopt .
Zou niet eens weten wat ik moet zeggen danquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:03 schreef Dotteke het volgende:
Ja, daar moet je altijd rekening mee houden. Maar niet geschoten is altijd mis moet je maar denken.
Downtime meet?quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik wil naar de dt meet
gewoon groeten en vragen hoe het met hem gaat de rest loopt dan vanzelfquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Zou niet eens weten wat ik moet zeggen dan
Denk niet dat Paul een puber is, maar eerder een midlifecrisis heeft. Wat ook prima is, daar kan ik wel wat mee.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:06 schreef ToT het volgende:
Dus ja Kopje, je hebt nu vaste verkering met een wanhopig pubertje die van elke meid een hard ventieltje onderaan z'n lijf krijgt.
Oh nee, dit personage heeft hij volgens mij al sinds 2004 hier op FOK! hoor!quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Denk niet dat Paul een puber is, maar eerder een midlifecrisis heeft. Wat ook prima is, daar kan ik wel wat mee.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Denk niet dat Paul een puber is, maar eerder een midlifecrisis heeft. Wat ook prima is, daar kan ik wel wat mee.
Ja, dat is het lastige, over het weer beginnen is ook zo clichequote:Op zondag 30 augustus 2020 11:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Zou niet eens weten wat ik moet zeggen dan
Daarom, als hij een puber is dan zat hij in de kleuterklas al op FOK!quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:08 schreef ToT het volgende:
Oh nee, dit personage heeft hij volgens mij al sinds 2004 hier op FOK! hoor!
quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Whehe ja nee ik bedoel qua geest dan he!quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daarom, als hij een puber is dan zat hij in de kleuterklas al op FOK!
quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daarom, als hij een puber is dan zat hij in de kleuterklas al op FOK!
Is dat niet raar om aan een totaal onbekende te vragen?quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
gewoon groeten en vragen hoe het met hem gaat de rest loopt dan vanzelf
Wie weet, stel het regent heel hard dan kan ik daar iets over zeggenquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:09 schreef Dotteke het volgende:
Ja, dat is het lastige, over het weer beginnen is ook zo cliche
thee mopquote:
Psst @Paul, poepie van me. Hoe oud ben je?quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:10 schreef ToT het volgende:
Whehe ja nee ik bedoel qua geest dan he!
Ik begreep dat hij 38 is of zo?
quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:10 schreef Dotteke het volgende:
Jij bent in ieder geval goed uitgeslapen. ALert ben je wel
Schakelquote:
Nee ook nietquote:
Dat is waarquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is dat niet raar om aan een totaal onbekende te vragen?
[..]
Wie weet, stel het regent heel hard dan kan ik daar iets over zeggen
Hey Schakelquote:
Net zo oud als Mrslovequote:Op zondag 30 augustus 2020 11:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Psst @:Paul, poepie van me. Hoe oud ben je?
[..]
Gelukkig.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:13 schreef Schakeltopia het volgende:
laat ik nou denken dat het de laatste dag van de ronde was, maar dat is morgen pas
Hey Aloaquote:
Misschien is-ie een schilderij aan het maken?quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:Chufi . mario nog niet gespot
Komt wel goed ...quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:Chufi . mario nog niet gespot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |