was geen aftasten ze wist van niets en jij poste al dat je met haar wasquote:
Je zit wel goed met al die mannen daar.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja.. Er loopt wel een andere militair van TN voorbij bijna elke dag als ik over het terrein loop (hij gaat precies de andere kant op dus kruisen we elkaar). Met mooie baard![]()
En hij zegt elke dag goedemorgen tegen mij (tegen de rest van de voorbijgangers niet hihi).
dat is best goed dan tochquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja.. Er loopt wel een andere militair van TN voorbij bijna elke dag als ik over het terrein loop (hij gaat precies de andere kant op dus kruisen we elkaar). Met mooie baard![]()
En hij zegt elke dag goedemorgen tegen mij (tegen de rest van de voorbijgangers niet hihi).
Hey Shiiquote:
Ja zonde he.. en wat over was heb ik aan de honden gegevenquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:59 schreef Dotteke het volgende:
O, dat is jammer. Kan je niet meer overdoen.
Die honden blijquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja zonde he.. en wat over was heb ik aan de honden gegeven
Waarschijnlijk is hij getrouwd of verloofd of weet ik veel. Zulke knappe mannen blijven niet onder de radarquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:01 schreef Dotteke het volgende:
Je zit wel goed met al die mannen daar.
Misschien moet je hem een keer aanspreken voor die er ook ineens vandoor is
Waarschijnlijk zoek ik er weer eens teveel achterquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
dat is best goed dan toch
Moonlight was niet van gediendquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:02 schreef ToT het volgende:
Wut? Zat Paul Moonlight gisteren te bestasten?
@:Paul; we hebben hier weer een schandaal voor je, voor op de Frontpage!
Wat wat was er een meet ofzo?quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:02 schreef ToT het volgende:
Wut? Zat Paul Moonlight gisteren te bestasten?
@:Paul; we hebben hier weer een schandaal voor je, voor op de Frontpage!
quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Moonlight was niet van gediend![]()
![]()
Moest even mijn vingers tellen daarna. Heb ze alle 10 nog gelukkigquote:
gewoon kijken hoe het loopt .quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij getrouwd of verloofd of weet ik veel. Zulke knappe mannen blijven niet onder de radar
[..]
Waarschijnlijk zoek ik er weer eens teveel achter
Ja, daar moet je altijd rekening mee houden. Maar niet geschoten is altijd mis moet je maar denken.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij getrouwd of verloofd of weet ik veel. Zulke knappe mannen blijven niet onder de radar
[..]
Waarschijnlijk zoek ik er weer eens teveel achter
quote:
was geen aftasten meid wist van niets hij claimde haar meteenquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou aftasten kun je ook anders opvatten.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Moest even mijn vingers tellen daarna. Heb ze alle 10 nog gelukkig
quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
was geen aftasten meid wist van niets hij claimde haar meteen![]()
![]()
Gehehe ok want die meet verhalen van fok zijn altijd wel grappig. Ben er nooit geweest btw. Maar die verhalen achteraf. OMG. Iig is het wel fun om te lezen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
nee paul probeert in dts alle vrije gezelle dames te charteren
Nee Joh Paul zit gewoon te geinenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |