ik wil naar de dt meetquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:05 schreef kree het volgende:
[..]
Gehehe ok want die meet verhalen van fok zijn altijd wel grappig. Ben er nooit geweest btw. Maar die verhalen achteraf. OMG. Iig is het wel fun om te lezen.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
gewoon kijken hoe het loopt .
Zou niet eens weten wat ik moet zeggen danquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:03 schreef Dotteke het volgende:
Ja, daar moet je altijd rekening mee houden. Maar niet geschoten is altijd mis moet je maar denken.
Downtime meet?quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik wil naar de dt meet
gewoon groeten en vragen hoe het met hem gaat de rest loopt dan vanzelfquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Zou niet eens weten wat ik moet zeggen dan
Denk niet dat Paul een puber is, maar eerder een midlifecrisis heeft. Wat ook prima is, daar kan ik wel wat mee.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:06 schreef ToT het volgende:
Dus ja Kopje, je hebt nu vaste verkering met een wanhopig pubertje die van elke meid een hard ventieltje onderaan z'n lijf krijgt.
Oh nee, dit personage heeft hij volgens mij al sinds 2004 hier op FOK! hoor!quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Denk niet dat Paul een puber is, maar eerder een midlifecrisis heeft. Wat ook prima is, daar kan ik wel wat mee.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Denk niet dat Paul een puber is, maar eerder een midlifecrisis heeft. Wat ook prima is, daar kan ik wel wat mee.
Ja, dat is het lastige, over het weer beginnen is ook zo clichequote:Op zondag 30 augustus 2020 11:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Zou niet eens weten wat ik moet zeggen dan
Daarom, als hij een puber is dan zat hij in de kleuterklas al op FOK!quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:08 schreef ToT het volgende:
Oh nee, dit personage heeft hij volgens mij al sinds 2004 hier op FOK! hoor!
quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Whehe ja nee ik bedoel qua geest dan he!quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daarom, als hij een puber is dan zat hij in de kleuterklas al op FOK!
quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daarom, als hij een puber is dan zat hij in de kleuterklas al op FOK!
Is dat niet raar om aan een totaal onbekende te vragen?quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
gewoon groeten en vragen hoe het met hem gaat de rest loopt dan vanzelf
Wie weet, stel het regent heel hard dan kan ik daar iets over zeggenquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:09 schreef Dotteke het volgende:
Ja, dat is het lastige, over het weer beginnen is ook zo cliche
thee mopquote:
Psst @Paul, poepie van me. Hoe oud ben je?quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:10 schreef ToT het volgende:
Whehe ja nee ik bedoel qua geest dan he!
Ik begreep dat hij 38 is of zo?
quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:10 schreef Dotteke het volgende:
Jij bent in ieder geval goed uitgeslapen. ALert ben je wel
Schakelquote:
Dat is waarquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is dat niet raar om aan een totaal onbekende te vragen?
[..]
Wie weet, stel het regent heel hard dan kan ik daar iets over zeggen
Hey Schakelquote:
Net zo oud als Mrslovequote:Op zondag 30 augustus 2020 11:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Psst @:Paul, poepie van me. Hoe oud ben je?
[..]
Gelukkig.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:13 schreef Schakeltopia het volgende:
laat ik nou denken dat het de laatste dag van de ronde was, maar dat is morgen pas
Hey Aloaquote:
Misschien is-ie een schilderij aan het maken?quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:Chufi . mario nog niet gespot
Komt wel goed ...quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:Chufi . mario nog niet gespot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |