Alweer rustig in Berlijn?quote:
Alles druipt rustig af zo te zien. Volgens mij komt er ook een enorme plensbui aanquote:
Malloten zijn hetquote:
Jammer, die had eerder moeten vallen 😛quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles druipt rustig af zo te zien. Volgens mij komt er ook een enorme plensbui aan
[ afbeelding ]
Ja echt he.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, die had eerder moeten vallen 😛
Verbazend ook dat er zoveel zijnquote:
Ik snap al maanden niet wat er aan de hand is. Zoveel onzin en demonstraties. Politie uitdagen. Schreeuwen en schelden. Echt ziekelijk allemaalquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Verbazend ook dat er zoveel zijn![]()
Echt hoor wat, bezield die lui om die hoeveelheid onzin zo ongegeneerd te geloven en rond te spuien
Maakt toch niet uit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:52 schreef pullup het volgende:
Maar goed jullie zullen het er eerder al over gehad hebben![]()
Kwam laat thuis en werd er mee geconfronteerd
De wereld steekt tegenwoordig raar in elkaar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap al maanden niet wat er aan de hand is. Zoveel onzin en demonstraties. Politie uitdagen. Schreeuwen en schelden. Echt ziekelijk allemaal
Beter hoor !!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:52 schreef pullup het volgende:
Maar goed jullie zullen het er eerder al over gehad hebben![]()
Kwam laat thuis en werd er mee geconfronteerd
Zeg dat wel. Een laar zetten alles op zijn kop. Maar mafklappers uit nederland gaan naar Berlijn om te protesteren. Lopen hutje mutje en komen terug......zijn ze besmet..... echt die lui denken niet na.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:54 schreef notturna het volgende:
[..]
De wereld steekt tegenwoordig raar in elkaar.
De gedachte gang van sommige mensen maak ik me ook weleens zorgen om.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Een laar zetten alles op zijn kop. Maar mafklappers uit nederland gaan naar Berlijn om te protesteren. Lopen hutje mutje en komen terug......zijn ze besmet..... echt die lui denken niet na.
Ja best wel een reden om alles kapot te maken. Het gaat nog wel even door. Mensen zijn niet echt slim wat dat betreft. Ik schaam mequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:54 schreef notturna het volgende:
[..]
De wereld steekt tegenwoordig raar in elkaar.
Helaas wel. Zou voor mij met mijn huidaandoening betekenen dat ik niet meer naar buiten zou kunnen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:57 schreef Straatverlichting het volgende:
Gewoon een maand lang iedereen 12+ een kapje op... verplicht!
Dan heeft iedereen dubbele bescherming. Je eigen kapje en die van een ander.
Of denk ik nu te simpel.. pff
Ik ook. Denk het kan nooit meer lang duren voor het uit de hand gaat lopenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:57 schreef notturna het volgende:
[..]
De gedachte gang van sommige mensen maak ik me ook weleens zorgen om.
Dat doet het toch alquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook. Denk het kan nooit meer lang duren voor het uit de hand gaat lopen
Ik meen te hebben gelezen dat katoen wel geschikt is voor jou.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Helaas wel. Zou voor mij met mijn huidaandoening betekenen dat ik niet meer naar buiten zou kunnen.
Ja idd. Van de week iemand een oudere dame in de apotheek die te dicht bij Sode kwam, dus die zegt er wat van. Is hij ineen heel erg brutaal.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best wel een reden om alles kapot te maken. Het gaat nog wel even door. Mensen zijn niet echt slim wat dat betreft. Ik schaam me
Dat is wel het goede woord.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best wel een reden om alles kapot te maken. Het gaat nog wel even door. Mensen zijn niet echt slim wat dat betreft. Ik schaam me
Vind vooral het feit dat mensen een steeds korter lontje krijgen beangstigend. Niet in de laatste plaats omdat ik het bij mezelf ook soms begin te herkennen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook. Denk het kan nooit meer lang duren voor het uit de hand gaat lopen
Katoen lijkt iets beter te gaan dan de medische kapjes, dat klopt. Maar voor het hogere doel zou ik de medische moeten dragen. En daar gaat het mis.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:00 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik meen te hebben gelezen dat katoen wel geschikt is voor jou.
Wat gaat er mis? En tot nu toe is het alleen het OV.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Katoen lijkt iets beter te gaan dan de medische kapjes, dat klopt. Maar voor het hogere doel zou ik de medische moeten dragen. En daar gaat het mis.
Dan zou ik je een verplichte quarantaine opleggen van een maand, sorry.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Katoen lijkt iets beter te gaan dan de medische kapjes, dat klopt. Maar voor het hogere doel zou ik de medische moeten dragen. En daar gaat het mis.
Ik moest vandaag weer mensen aan de kant duwen in de AH ik kan daar niks aan doen opdonderen niet mijn weg blokkeren !!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vind vooral het feit dat mensen een steeds korter lontje krijgen beangstigend. Niet in de laatste plaats omdat ik het bij mezelf ook soms begin te herkennen.
Ik moet soms voor mijn werk met de trein naar locaties waar ik met de auto niet kan komen. Amsterdam of Rotterdam CS bijvoorbeeld. Onder het kapje broeit het dan gewoon, heb aangezichtsexzeem.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat gaat er mis? En tot nu toe is het alleen het OV.
Ok naar maar het is even niet andersquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik moet soms voor mijn werk met de trein naar locaties waar ik met de auto niet kan komen. Amsterdam of Rotterdam CS bijvoorbeeld. Onder het kapje broeit het dan gewoon, heb aangezichtsexzeem.
Ja dat ks erg. Ik was vorige week in de winkel. Komt een oudere vrouw pal naast mij staan. Ik vraag netjes of ze 1,5 meter afstand wil houden. Werd ze toch boos.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vind vooral het feit dat mensen een steeds korter lontje krijgen beangstigend. Niet in de laatste plaats omdat ik het bij mezelf ook soms begin te herkennen.
Ik heb een satijnen mondkapje. Dat zit ook best lekker... voor zover een mondkapje lekker kan zitten dan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat dat dan voor mij grote gevolgen zou hebben boeit niet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:04 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dan zou ik je een verplichte quarantaine opleggen van een maand, sorry.
En zo is het ook.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok naar maar het is even niet anders
Ik heb er een van drie maanden achter de rugquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:04 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dan zou ik je een verplichte quarantaine opleggen van een maand, sorry.
Misschien voor anderen welquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat dat dan voor mij grote gevolgen zou hebben boeit noet?
Wat vervelend sode. Hopelijk ks deze ellende snel achter de rug.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik moet soms voor mijn werk met de trein naar locaties waar ik met de auto niet kan komen. Amsterdam of Rotterdam CS bijvoorbeeld. Onder het kapje broeit het dan gewoon, heb aangezichtsexzeem.
Nee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat dat dan voor mij grote gevolgen zou hebben boeit niet?
Thanks, ik hoop het ook. Niet alleen voor mezelf, maar voor ons allemaal.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat vervelend sode. Hopelijk ks deze ellende snel achter de rug.
Hoe bedoel je dat dan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:09 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nee.
Algemeen belang + er is dan vast wel wat financiële compensatie te regelen.
Klopt ook maar zo schiet t niet op. En die demo's. M.E. er op af, uit elkaar slaan en oppleuren. Geen kapje -> boetequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Er is altijd iemand die op een klote manier geraakt wordt.
Dat moeten we dan maar afwachten he.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:09 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nee.
Algemeen belang + er is dan vast wel wat financiële compensatie te regelen.
Ik maak me ook weer op voor eenzame opsluiting. Zodra de boel weer losbarst blijf ik binnen. Risico geval.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Thanks, ik hoop het ook. Niet alleen voor mezelf, maar voor ons allemaal.
Wat ik net tikte..quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:57 schreef Straatverlichting het volgende:
Gewoon een maand lang iedereen 12+ een kapje op... verplicht!
Dan heeft iedereen dubbele bescherming. Je eigen kapje en die van een ander.
Of denk ik nu te simpel.. pff
Gaan mensen weer op vakantie naar code oranje landen en zo blijft het weer binnenkomen.quote:
Er is vast wel wat te regelen met de baas / overheidquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat moeten we dan maar afwachten he.
Als je die mogelijkheid hebt zou ik dat zeker doen, en kun je op veilige momenten misschien even naar buiten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik maak me ook weer op voor eenzame opsluiting. Zodra de boel weer losbarst blijf ik binnen. Risico geval.
Het duurt te lang. Maar we kunnen niets anders dan afwachten en voorzichtig zijn.
Ja, dat snap ik ook niet. Dat mensen zonodig op vakantie moeten nu. Ze hadden de grenzen dicht moeten houdenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:14 schreef notturna het volgende:
[..]
Gaan mensen weer op vakantie naar code oranje landen en zo blijft het weer binnenkomen.
Ik vrees het ook.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die coronna maat regels zijn voorlopig nog niet weg
Iets te makkelijk, vriend.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:14 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Er is vast wel wat te regelen met de baas / overheid
Ze hebben recht op hun vakantie. Het is een eerste levensbehoeft, lijkt het.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet. Dat mensen zonodig op vakantie moeten nu. Ze hadden de grenzen dicht moeten houden
Waar het mij om gaat is duidelijker beleid.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:14 schreef notturna het volgende:
[..]
Gaan mensen weer op vakantie naar code oranje landen en zo blijft het weer binnenkomen.
Ja heb de vorige keer ook drie maanden binnen gezeten. Komt goed. In de vroege ochtend even een wandeling doenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je die mogelijkheid hebt zou ik dat zeker doen, en kun je op veilige momenten misschien even naar buiten.
En inderdaad, we kunnen alleen maar voorzichtig zijn. Niet alleen voor onszelf, maar ook voor elkaar.
Dat ben ik wel met je eens. Het zwalkt nu een beetje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:16 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Waar het mij om gaat is duidelijker beleid.
Ja, je zou ook eens een jaar zonder doen. Grote ramp 🤪quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze hebben recht op hun vakantie. Het is een eerste levensbehoeft, lijkt het.
Van mij zou je die compensatie wel krijgen iig. Als je maar thuis blijft (dan maar zonder kapje door je aandoening)quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Iets te makkelijk, vriend.
Dat hangt er maar net vanaf hoe de vlag er op dat moment bij hangt voor baas of overheid.
We zijn gewoon een verwende generatiequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze hebben recht op hun vakantie. Het is een eerste levensbehoeft, lijkt het.
Dat is een asociaal gedrag, geen hond trekt zich aan de regels en gaan feest vieren. Ach wat maakt het uit, en een week later bij oma op visite.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet. Dat mensen zonodig op vakantie moeten nu. Ze hadden de grenzen dicht moeten houden
Ja idd. Helaas wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
We zijn gewoon een verwende generatie
Dat zeker. Kijk b.v. Naar Berlijn vanmiddag duizenden mensen dicht op elkaar. Maar een festival mag dan weer niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:16 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Waar het mij om gaat is duidelijker beleid.
Groot gelijk. En dan in de hele vroege uren gelijk even wat boodschappen doen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb de vorige keer ook drie maanden binnen gezeten. Komt goed. In de vroege ochtend even een wandeling doen
Ach maar oma heeft al een mooi leven gehad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een asociaal gedrag, geen hond trekt zich aan de regels en gaan feest vieren. Ach wat maakt het uit, en een week later bij oma op visite.
Dat vind ik aardig. Zodra het nodig is, DM ik je even.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:17 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Van mij zou je die compensatie wel krijgen iig. Als je maar thuis blijft (dan maar zonder kapje door je aandoening)
Ja. Tot een van hun dierbare getroffen wordt. Dan piepen ze wel anders.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een asociaal gedrag, geen hond trekt zich aan de regels en gaan feest vieren. Ach wat maakt het uit, en een week later bij oma op visite.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat vind ik aardig. Zodra het nodig is, DM ik je even.
Beter zichzelf zwaar ziek. Karmaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Tot een van hun dierbare getroffen wordt. Dan piepen ze wel anders.
Vorige keer mocht niet. Werd verdacht van corona. En toen werd er bijna niet getest. na 12 weken kwam de ha een test doen. Was negatief. Maar ben tot op de dag van vandaag nog verkouden en keelpijn op en af.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Groot gelijk. En dan in de hele vroege uren gelijk even wat boodschappen doen.
Ik doe altijd een kapje op als ik naar de winkel ga.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:20 schreef Straatverlichting het volgende:
Ach misschien moet ik het gewoon uit mezelf maar gaan doen. Naar buiten = kapje op. Heb er nog 200 liggen.
Ja dat inderdaad. Moet je ze dan zien janken.quote:
Degene die echt werken mag je niet dragen wegens tekort. Ook zo raar. Mijn neef kan er Duizenden kopenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:23 schreef Straatverlichting het volgende:
Ik hoorde trouwens een klein testje of je kapjes (een beetje) werken. Zet er 1 op en probeer een aansteker uit de blazen.
Verschijnselen kunnen lang blijven hangen, ook al heb je geen corona. De GGD’s slaan nu al alarm over het gebrek aan testcapaciteit in labaratoria. Die tijden gaan dus weer terug komen vrees ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vorige keer mocht niet. Werd verdacht van corona. En toen werd er bijna niet getest. na 12 weken kwam de ha een test doen. Was negatief. Maar ben tot op de dag van vandaag nog verkouden en keelpijn op en af.
Daar heb ik er nog een paar van.. maar die bewaar ik maar (met zo'n filtertje erin)quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Degene die echt werken mag je niet dragen wegens tekort. Ook zo raar. Mijn neef kan er Duizenden kopen
Ik heb 2 doosjes 3m maskers maar ik gebruik ze niet eensquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:26 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Daar heb ik er nog een paar van.. maar die bewaar ik maar (met zo'n filtertje erin)
Jij zit toch alleen maar op je dak.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb 2 doosjes 3m maskers maar ik gebruik ze niet eens
Heb het al vanaf eind dec. Kom er niet door.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Verschijnselen kunnen lang blijven hangen, ook al heb je geen corona. De GGD’s slaan nu al alarm over het gebrek aan testcapaciteit in labaratoria. Die tijden gaan dus weer terug komen vrees ik.
Ja FFP3quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet tevoorschijn toveren natuurlijk, er wordt nu natuurlijk ook ontzettend veel getestquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het al vanaf eind dec. Kom er niet door.
Ja je snapt het niet he. Ze hebben het al maanden over de tweede golf. En dan presteren ze het nog om niet voldoende Materialen ,en te hebben.
Jup.. en die mogen niet voor ons burgertjesquote:
En in de tuinquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zit toch alleen maar op je dak.
Zijn gewoon te koop hoor. Kost alleen een paar duiten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:30 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Jup.. en die mogen niet voor ons burgertjes
Het aantal testen is ook explosief toegenomen. Als ik in Amersfoort ben kijk ik uit op een teststraat. Gewoon drie rijen auto’s naast elkaar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het al vanaf eind dec. Kom er niet door.
Ja je snapt het niet he. Ze hebben het al maanden over de tweede golf. En dan presteren ze het nog om niet voldoende Materialen ,en te hebben.
Jawel.. maar zijn voor medici wegens tekort.. Tja, ethisch dilemma.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zijn gewoon te koop hoor. Kost alleen een paar duiten.
Ik deel ze uit aan de buren en vrienden zelf draag ik ze nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:33 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Jawel.. maar zijn voor medici wegens tekort.. Tja, ethisch dilemma.
Zijn die tekorten dan nog zo groot? Rondje internet en ik kan er zo honderden bestellen. Dan moet het voor de zorgsector toch nog makkelijker zijn om ze te krijgen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:33 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Jawel.. maar zijn voor medici wegens tekort.. Tja, ethisch dilemma.
Straks zijn ze over datumquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja dat is de verwende cultuur waar we inmiddels in leven. Oorlog is toch maar een lachertje of dat je niet naar een examenfeestje kan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:24 schreef mazaru het volgende:
Tijdje terug stond er een open brief van een 94-jarige man uit Rotterdam in de krant
[ afbeelding ]
Hij werd hier trending mee op Twitter. Toen waren er antwoorden gestuurd hierop waar je haren van overeind gingen staan.
Dat het wel heel erg was voor meneer Hoek, maar nu konden zij niet naar een eindexamenfeestje. Meneer Hoek moest wel begrijpen dat dat minstens zo erg was. Eentje had er zelfs al een jurk voor gekocht die ze nu niet aan kon naar dat feestje.
Echt verbieden kunnen ze denk ik niet.. het blijft weer bij 1 van de "adviezen". Maar ik zou zeggen bestel ze dan in beperkte mate. Ze zijn al snel een euro of 4 per stuk dacht ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zijn die tekorten dan nog zo groot? Rondje internet en ik kan er zo honderden bestellen. Dan moet het voor de zorgsector toch nog makkelijker zijn om ze te krijgen?
Die zijn hartstikke duurquote:
Komt vooral,omdat er nu veel jongeren besmet zijn. Die schijnen er niet zo ziek van te worden. Groeps immuniteit gaat niet werken. Mensen kunnen het vsker als 1 x krijgen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet tevoorschijn toveren natuurlijk, er wordt nu natuurlijk ook ontzettend veel getest
Daarom zijn er nu ook meer besmettingen bekend, maar minder ic-opnames dus lijkt het mij dat er een groepsimmuniteit opgebouwd wordt.
In Zweden gaat het op dit moment ook prima eigenlijk zag ik op het nieuws, ondanks een pittige start. Ze wijten het toch uiteindelijk aan het houden aan de gedragsregels doordat ze in het begin niets hebben opgelegd gekregen en zo hun eigen verantwoordelijkheid nemen nog steeds.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet tevoorschijn toveren natuurlijk, er wordt nu natuurlijk ook ontzettend veel getest
Daarom zijn er nu ook meer besmettingen bekend, maar minder ic-opnames dus lijkt het mij dat er een groepsimmuniteit opgebouwd wordt.
Ongeveer wel. Ik heb de gewone kapjes liggen, FFP1. Voor mij voldoende. Ik zit al vanaf 12 maart in mijn auto en ga met de trein alleen als het echt moet. Gelukkig kan ik op bijna alle NS locaties parkeren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:42 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Echt verbieden kunnen ze denk ik niet.. het blijft weer bij 1 van de "adviezen". Maar ik zou zeggen bestel ze dan in beperkte mate. Ze zijn al snel een euro of 4 per stuk dacht ik.
Ow wacht.. ik kocht er paar maanden 10 voor E60.quote:
Ja geloof ik graag. Maar als je vermoed dat er nog wat aan gaat komen dan zorg je er toch voor dat er voldoende is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het aantal testen is ook explosief toegenomen. Als ik in Amersfoort ben kijk ik uit op een teststraat. Gewoon drie rijen auto’s naast elkaar.
Heb jij gelukquote:
Ik met veiligheids middelenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik blijf 3M met kantoorartikelen associeren ...
De testen zijn er wel genoeg had ik begrepen. Alleen de laboratoria kunnen de vraag niet meer aan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja geloof ik graag. Maar als je vermoed dat er nog wat aan gaat komen dan zorg je er toch voor dat er voldoende is.
Dat dus. Mijn neef weet ze ook te vinden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zijn die tekorten dan nog zo groot? Rondje internet en ik kan er zo honderden bestellen. Dan moet het voor de zorgsector toch nog makkelijker zijn om ze te krijgen?
Ongelooflijk dat ze zichzelf met hem durven vergelijken. En het ergste is dat ze niet eens doorhebben hoe dom ze over komen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dat is de verwende cultuur waar we inmiddels in leven. Oorlog is toch maar een lachertje of dat je niet naar een examenfeestje kan.
Ik dacht dat daar nog niet zo heel gevallen van bekend waren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vooral,omdat er nu veel jongeren besmet zijn. Die schijnen er niet zo ziek van te worden. Groeps immuniteit gaat niet werken. Mensen kunnen het vsker als 1 x krijgen.
Krijg een error melding 404quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:46 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ow wacht.. ik kocht er paar maanden 10 voor E60.
Maar zie nu dit bovenaan bij google
https://www.hulpmiddelwereld.nl/ffp3-masker-kopen
Gebrek aan opvoeding. Als ik vroeger een uitschijter van mijn vader kreeg, dan had ik die verdiend tegenwoordig gaan ze in discussie met hun ouder.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat ze zichzelf met hem durven vergelijken. En het ergste is dat ze niet eens doorhebben hoe dom ze over komen.
Waarom lukt het de Zweden dan wel maar demonstreren ze zich hier helemaal de moeder, vraag ik me dan af.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
In Zweden gaat het op dit moment ook prima eigenlijk zag ik op het nieuws, ondanks een pittige start. Ze wijten het toch uiteindelijk aan het houden aan de gedragsregels doordat ze in het begin niets hebben opgelegd gekregen en zo hun eigen verantwoordelijkheid nemen nog steeds.
Inmiddels in Nederland 4 stuksquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar nog niet zo heel gevallen van bekend waren.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:49 schreef notturna het volgende:
[..]
Gebrek aan opvoeding. Als ik vroeger een uitschijter van mijn vader kreeg, dan had ik die verdiend tegenwoordig gaan ze in discussie met hun ouder.
Ik hoorde gisteren iets over tekort aan plastic buisjesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De testen zijn er wel genoeg had ik begrepen. Alleen de laboratoria kunnen de vraag niet meer aan.
Ik blijf ze duur vinden. Je kan ze 1x dragen.quote:
3m is volgens mij een zweeds merkquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom lukt het de Zweden dan wel maar demonstreren ze zich hier helemaal de moeder, vraag ik me dan af.
quote:
Er wordt ze natuurlijik ontzettend onrecht aangedaan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat ze zichzelf met hem durven vergelijken. En het ergste is dat ze niet eens doorhebben hoe dom ze over komen.
Ja, die zijn nu helemaal niet aan te slepen natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren iets over tekort aan plastic buisjes
Het buurjongetje van mijn ouders heb ik als heel jong mannetje horen zegen dat hij de kindertelefoon ging bellen omdat hij zijn zin niet kreeg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]En dan ook echt van peuter af aan
Je weerstand zoveel mogelijk proberen te verhogen Dot.quote:
Ik heb er ook geen verklaring voorquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom lukt het de Zweden dan wel maar demonstreren ze zich hier helemaal de moeder, vraag ik me dan af.
Klopt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf ze duur vinden. Je kan ze 1x dragen.
Bingo tel uit je winst als je er iedere dag een nodig zou hebbenquote:
Je bent in de war met Ikea.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
3m is volgens mij een zweeds merk
Jup, en bij andere merken ook zag ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jezus die prijs dat is bullhit
Ja nou, een vreselijk onrecht! Je zou maar geen examenfeestje krijgen. Daar heb je de rest van je leven een trauma vanquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er wordt ze natuurlijik ontzettend onrecht aangedaan.
Dit is retailprijs. Jij kocht ze waarschijnlijk tegen inkoop. Plus de vraag is geëxplodeerd. Zie je ook terug.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jezus die prijs dat is bullhit
Ik raad deze ook niet aan eeeeh... mijn punt is iedereen een maand een kapje verplicht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bingo tel uit je winst als je er iedere dag een nodig zou hebben
Ik kreeg ze gratis van werkgever nog beter hehequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dit is retailprijs. Jij kocht ze waarschijnlijk tegen inkoop. Plus de vraag is geëxplodeerd. Zie je ook terug.
Nooit betalen wat je bij de baas kan halen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kreeg ze gratis van werkgever nog beter hehe
Ik doe toch al een kapje op heb drie dozen van 50 stuks. Alleen beschermen ze jezelf nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:54 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik raad deze ook niet aan eeeeh... mijn punt is iedereen een maand een kapje verplicht.
Ik denk het wel.. mits anderen ze ook dragen (en ik ben geen medicus).quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe toch al een kapje op heb drie dozen van 50 stuks. Alleen beschermen ze jezelf niet
Nu deel ik ze uit aan mensen die ze nodig hebben zo ben ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nooit betalen wat je bij de baas kan halen.
Het sleuteltje naaigarnituurtje is bijgeleverd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog wel even zelf in elkaar zetten
En aan het eind van het verhaal onderdelen overhouden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog wel even zelf in elkaar zetten
Als ik hier in de winkel ben. Ben ik een van de weinige met een mondmasker op.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:56 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik denk het wel.. mits anderen ze ook dragen (en ik ben geen medicus).
De Robin Hood van Zeeuwlandquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nu deel ik ze uit aan mensen die ze nodig hebben zo ben ik
Dat siert je.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nu deel ik ze uit aan mensen die ze nodig hebben zo ben ik
Ik zou daar never nooit geen woeker prijzen voor durven vragen zo ben ik nietquote:
Mijn ma doet dat ook... en het werkt afschrikwekkend zegt ze. Mensen komen niet meer in de buurt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik hier in de winkel ben. Ben ik een van de weinige met een mondmasker op.
Nee je hebt ze van je baas gejatquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zou daar never nooit geen woeker prijzen voor durven vragen zo ben ik niet
Maar mensen schijnen wel meer afstand te houden van iemand met een mondmasker op.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik hier in de winkel ben. Ben ik een van de weinige met een mondmasker op.
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou, als ik zo’n ding aan mn reet hang word het een vlammenwerper.
Dus je hebt ze van ons gejat!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
dat project was betaald door de nederlandse regering
Nog ergerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
dat project was betaald door de nederlandse regering
Maar ook weer uitgedeeldquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dus je hebt ze van ons gejat!
Hier niet hoor. Ze komen gewoon naast je staan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:59 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Mijn ma doet dat ook... en het werkt afschrikwekkend zegt ze. Mensen komen niet meer in de buurt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou, als ik zo’n ding aan mn reet hang word het een vlammenwerper.
Dat was misschien in het begin. Nu niet meer. Tenminste hier nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar mensen schijnen wel meer afstand te houden van iemand met een mondmasker op.
Ik ook 🤣quote:
Jammer, ik denk ook dat het eraan ligt in welke regio je woont.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was misschien in het begin. Nu niet meer. Tenminste hier niet
Hier houdt echt niemand zich meer aan de anderhalve meter. Dat maakt het redelijk onmogelijk om zelf afstand te houden. Als blikken konden doden was ik nu een massamoordenaar. Kutluiquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was misschien in het begin. Nu niet meer. Tenminste hier niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:08 schreef chufi het volgende:
Hoe zie jij er uit met kapje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah XL hier heeft brede gangpaden en iedereen houd zich wel aan de afstandquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Hier houdt echt niemand zich meer aan de anderhalve meter. Dat maakt het redelijk onmogelijk om zelf afstand te houden. Als blikken konden doden was ik nu een massamoordenaar. Kutlui
Echt zo waardeloos hè, ik merk het ook als ik in Rotterdam ben, daar houdt ook niemand nog rekening met de anderhalve meter, terwijl de mensen dat hier in mijn woonplaats meestal wel doen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Hier houdt echt niemand zich meer aan de anderhalve meter. Dat maakt het redelijk onmogelijk om zelf afstand te houden. Als blikken konden doden was ik nu een massamoordenaar. Kutlui
Hoe zie jij er uit met kapje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen zijn verwend, egoïstisch en dom.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt zo waardeloos hè, ik merk het ook als ik in Rotterdam ben, daar houdt ook niemand nog rekening met de anderhalve meter, terwijl de mensen dat hier in mijn woonplaats meestal wel doen.
Op straat lukt het wel , maar in een winkel wordt het lastig... Viel me vandaag wel op dat ze hier in de super weer de 1.5 m hesjes aan hadden en dat er iemand bij de ingang stond om de binnenkomers te controlerenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik snap die 1,5 meter regel wel want je moet iets proberen maar eigenlijk werkt het niet
Hoe zie jij er uit met kapje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]We hebben dezelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja bij mijn Appie hebben ze weer vanalles op de vloer geplakt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Op straat lukt het wel , maar in een winkel wordt het lastig... Viel me vandaag wel op dat ze hier in de super weer de 1.5 m hesjes aan hadden en dat er iemand bij de ingang stond om de binnenkomers te controleren
Hier worden de regels ook wel goed nageleefd iedereen blijft een beetje op afstand ook als ik hardloop netjes met een boogje om anderen mensen heen dat soort dingenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt zo waardeloos hè, ik merk het ook als ik in Rotterdam ben, daar houdt ook niemand nog rekening met de anderhalve meter, terwijl de mensen dat hier in mijn woonplaats meestal wel doen.
Hoe zie jij er uit met kapje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
dat is hier ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Op straat lukt het wel , maar in een winkel wordt het lastig... Viel me vandaag wel op dat ze hier in de super weer de 1.5 m hesjes aan hadden en dat er iemand bij de ingang stond om de binnenkomers te controleren
Ben hier nog niet bij de Appie geweest ..quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja bij mijn Appie hebben ze weer vanalles op de vloer geplakt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:19 schreef notturna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geef je een likeje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
Lekker hoorquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Likje van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik ken je tronie al zonder kapjequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:24 schreef notturna het volgende:
Kijk zo durf ik wel met mijn tronie opFok! te komen.
Ik ook, of heel erg in de vertequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:24 schreef notturna het volgende:
Kijk zo durf ik wel met mijn tronie opFok! te komen.
Dit is de eerste van mij. Ben ik nou ontmaagd ofzo?quote:
Je likontmaagdingquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Dit is de eerste van mij. Ben ik nou ontmaagd ofzo?
Tsss als het tijd is het tijd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je likontmaagding![]()
Het zal een keer tijd worden zeg.
Het lijkt me beter dat ik nu even niks zeg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je likontmaagding![]()
Het zal een keer tijd worden zeg.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het lijkt me beter dat ik nu even niks zeg.
Dat lijkt mij dan ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik de jouwe ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik ken je tronie al zonder kapje
Ssshhhhtquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nooit over nagedacht, maar zou moeten kunnen denk ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:31 schreef tonja het volgende:
Zou een stroopwafel met nutella lekker zijn?
Je gaat het zo proberen volgens mij.. Doen zou ik zeggenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:31 schreef tonja het volgende:
Eet het en je weet het.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:31 schreef tonja het volgende:
Als ze groen uitgeslagen hier verder post, weten wij genoeg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Je gaat het zo proberen volgens mij.. Doen zou ik zeggen
Dat zul ze vast niet laten zienquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:33 schreef notturna het volgende:
[..]
Als ze groen uitgeslagen hier verder post, weten wij genoeg.
Wil je een waterijsje? Kun je daar zelf lekker aan likken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet eens een likje!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Wil je een waterijsje? Kun je daar zelf lekker aan likken.
Maandag pas chuffi.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:38 schreef chufi het volgende:
Zitten jullie al op de boot? Of heeft die geen wifi?
Ja erg hè. Snap het echt nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Perenijsjequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Wil je een waterijsje? Kun je daar zelf lekker aan likken.
Ik vermoed dat hij een pruimenijsje wil.quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:42 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij een pruimenijsje wil.
Als je dan daar een moet gaan likken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:43 schreef tonja het volgende:
[..]
"Jantje zag eens pruimen hangen, als eieren zo groot".
Het word nu wel beangstigend.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:43 schreef tonja het volgende:
[..]
"Jantje zag eens pruimen hangen, als eieren zo groot".
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het word nu wel beangstigend.
Misschien gaat het wel over kwarteleitjesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het word nu wel beangstigend.
Dat moet net te handelen zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Misschien gaat het wel over kwarteleitjes
Gofferquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:42 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij een pruimenijsje wil.
Klinkt appetijtelijk.quote:
Ik val er ook maar in hoor.quote:
quote:
Ga daar maar vanuit.. Ik ga nu de chat van twitch gebruiken. De timestamp op chattersworld is fucked. Wordt dus nog even kijken of die Twitch chat een beetje werkbaar is. Daar zijn geen secondes in de timestamp.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Leuk!
Ik hoor het wel als mijn diensten gewenst zijn
Weet niet of het verder wel IRL is, of dat volgorde van posts kunnen verschillenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ga daar maar vanuit.. Ik ga nu de chat van twitch gebruiken. De timestamp op chattersworld is fucked. Wordt dus nog even kijken of die Twitch chat een beetje werkbaar is. Daar zijn geen secondes in de timestamp.
quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet of het verder wel IRL is, of dat volgorde van posts kunnen verschillen
Anders gewoon wie het eerste in beeld is
quote:
BTW, moet je eens naar de linkerhand van de leadgitarist kijken.quote:
WTF!!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
BTW, moet je eens naar de linkerhand van de leadgitarist kijken.
Twee verlamde vingers en dan zo spelen.quote:
Gitaar in je hoofd!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die gitaar is niet normaal zit al een week in mijn hoofd
Waanzinnig ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Twee verlamde vingers en dan zo spelen.
Dank jequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:19 schreef Domnivoor het volgende:
Goedenavond! Wat kunnen jullie veel typen zeg
Ik heb zelfs mijn stones t shirt aan die is al zeker 40 jaar oud van mijn vader gehadquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen al gedanst, nu blijf ik zitten
Mijn vader had geen Stones-shirt, én ik heb geen shirt van hem gekregenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn stones t shirt aan die is al zeker 40 jaar oud van mijn vader gehad
Zijn hele linkerhand is misvormd door brandwonden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zijn hele linkerhand is misvormd door brandwonden.PrutserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will do what i must !!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zijn hele linkerhand is misvormd door brandwonden.Respect voor mensen met een handicap die daarmee extra hard werken om hun doel te bereikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |