Alweer rustig in Berlijn?quote:
Alles druipt rustig af zo te zien. Volgens mij komt er ook een enorme plensbui aanquote:
Malloten zijn hetquote:
Jammer, die had eerder moeten vallen 😛quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles druipt rustig af zo te zien. Volgens mij komt er ook een enorme plensbui aan
[ afbeelding ]
Ja echt he.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, die had eerder moeten vallen 😛
Verbazend ook dat er zoveel zijnquote:
Ik snap al maanden niet wat er aan de hand is. Zoveel onzin en demonstraties. Politie uitdagen. Schreeuwen en schelden. Echt ziekelijk allemaalquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Verbazend ook dat er zoveel zijn![]()
Echt hoor wat, bezield die lui om die hoeveelheid onzin zo ongegeneerd te geloven en rond te spuien
Maakt toch niet uit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:52 schreef pullup het volgende:
Maar goed jullie zullen het er eerder al over gehad hebben![]()
Kwam laat thuis en werd er mee geconfronteerd
De wereld steekt tegenwoordig raar in elkaar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap al maanden niet wat er aan de hand is. Zoveel onzin en demonstraties. Politie uitdagen. Schreeuwen en schelden. Echt ziekelijk allemaal
Beter hoor !!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:52 schreef pullup het volgende:
Maar goed jullie zullen het er eerder al over gehad hebben![]()
Kwam laat thuis en werd er mee geconfronteerd
Zeg dat wel. Een laar zetten alles op zijn kop. Maar mafklappers uit nederland gaan naar Berlijn om te protesteren. Lopen hutje mutje en komen terug......zijn ze besmet..... echt die lui denken niet na.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:54 schreef notturna het volgende:
[..]
De wereld steekt tegenwoordig raar in elkaar.
De gedachte gang van sommige mensen maak ik me ook weleens zorgen om.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Een laar zetten alles op zijn kop. Maar mafklappers uit nederland gaan naar Berlijn om te protesteren. Lopen hutje mutje en komen terug......zijn ze besmet..... echt die lui denken niet na.
Ja best wel een reden om alles kapot te maken. Het gaat nog wel even door. Mensen zijn niet echt slim wat dat betreft. Ik schaam mequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:54 schreef notturna het volgende:
[..]
De wereld steekt tegenwoordig raar in elkaar.
Helaas wel. Zou voor mij met mijn huidaandoening betekenen dat ik niet meer naar buiten zou kunnen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:57 schreef Straatverlichting het volgende:
Gewoon een maand lang iedereen 12+ een kapje op... verplicht!
Dan heeft iedereen dubbele bescherming. Je eigen kapje en die van een ander.
Of denk ik nu te simpel.. pff
Ik ook. Denk het kan nooit meer lang duren voor het uit de hand gaat lopenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:57 schreef notturna het volgende:
[..]
De gedachte gang van sommige mensen maak ik me ook weleens zorgen om.
Dat doet het toch alquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook. Denk het kan nooit meer lang duren voor het uit de hand gaat lopen
Ik meen te hebben gelezen dat katoen wel geschikt is voor jou.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Helaas wel. Zou voor mij met mijn huidaandoening betekenen dat ik niet meer naar buiten zou kunnen.
Ja idd. Van de week iemand een oudere dame in de apotheek die te dicht bij Sode kwam, dus die zegt er wat van. Is hij ineen heel erg brutaal.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best wel een reden om alles kapot te maken. Het gaat nog wel even door. Mensen zijn niet echt slim wat dat betreft. Ik schaam me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |