Als ik hier in de winkel ben. Ben ik een van de weinige met een mondmasker op.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:56 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik denk het wel.. mits anderen ze ook dragen (en ik ben geen medicus).
De Robin Hood van Zeeuwlandquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nu deel ik ze uit aan mensen die ze nodig hebben zo ben ik
Dat siert je.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nu deel ik ze uit aan mensen die ze nodig hebben zo ben ik
Ik zou daar never nooit geen woeker prijzen voor durven vragen zo ben ik nietquote:
Mijn ma doet dat ook... en het werkt afschrikwekkend zegt ze. Mensen komen niet meer in de buurt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik hier in de winkel ben. Ben ik een van de weinige met een mondmasker op.
Nee je hebt ze van je baas gejatquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zou daar never nooit geen woeker prijzen voor durven vragen zo ben ik niet
Maar mensen schijnen wel meer afstand te houden van iemand met een mondmasker op.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik hier in de winkel ben. Ben ik een van de weinige met een mondmasker op.
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou, als ik zo’n ding aan mn reet hang word het een vlammenwerper.
Dus je hebt ze van ons gejat!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
dat project was betaald door de nederlandse regering
Nog ergerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
dat project was betaald door de nederlandse regering
Maar ook weer uitgedeeldquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dus je hebt ze van ons gejat!
Hier niet hoor. Ze komen gewoon naast je staan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:59 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Mijn ma doet dat ook... en het werkt afschrikwekkend zegt ze. Mensen komen niet meer in de buurt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou, als ik zo’n ding aan mn reet hang word het een vlammenwerper.
Dat was misschien in het begin. Nu niet meer. Tenminste hier nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar mensen schijnen wel meer afstand te houden van iemand met een mondmasker op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |