Echt verbieden kunnen ze denk ik niet.. het blijft weer bij 1 van de "adviezen". Maar ik zou zeggen bestel ze dan in beperkte mate. Ze zijn al snel een euro of 4 per stuk dacht ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zijn die tekorten dan nog zo groot? Rondje internet en ik kan er zo honderden bestellen. Dan moet het voor de zorgsector toch nog makkelijker zijn om ze te krijgen?
Die zijn hartstikke duurquote:
Komt vooral,omdat er nu veel jongeren besmet zijn. Die schijnen er niet zo ziek van te worden. Groeps immuniteit gaat niet werken. Mensen kunnen het vsker als 1 x krijgen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet tevoorschijn toveren natuurlijk, er wordt nu natuurlijk ook ontzettend veel getest
Daarom zijn er nu ook meer besmettingen bekend, maar minder ic-opnames dus lijkt het mij dat er een groepsimmuniteit opgebouwd wordt.
In Zweden gaat het op dit moment ook prima eigenlijk zag ik op het nieuws, ondanks een pittige start. Ze wijten het toch uiteindelijk aan het houden aan de gedragsregels doordat ze in het begin niets hebben opgelegd gekregen en zo hun eigen verantwoordelijkheid nemen nog steeds.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet tevoorschijn toveren natuurlijk, er wordt nu natuurlijk ook ontzettend veel getest
Daarom zijn er nu ook meer besmettingen bekend, maar minder ic-opnames dus lijkt het mij dat er een groepsimmuniteit opgebouwd wordt.
Ongeveer wel. Ik heb de gewone kapjes liggen, FFP1. Voor mij voldoende. Ik zit al vanaf 12 maart in mijn auto en ga met de trein alleen als het echt moet. Gelukkig kan ik op bijna alle NS locaties parkeren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:42 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Echt verbieden kunnen ze denk ik niet.. het blijft weer bij 1 van de "adviezen". Maar ik zou zeggen bestel ze dan in beperkte mate. Ze zijn al snel een euro of 4 per stuk dacht ik.
Ow wacht.. ik kocht er paar maanden 10 voor E60.quote:
Ja geloof ik graag. Maar als je vermoed dat er nog wat aan gaat komen dan zorg je er toch voor dat er voldoende is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het aantal testen is ook explosief toegenomen. Als ik in Amersfoort ben kijk ik uit op een teststraat. Gewoon drie rijen auto’s naast elkaar.
Heb jij gelukquote:
Ik met veiligheids middelenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik blijf 3M met kantoorartikelen associeren ...
De testen zijn er wel genoeg had ik begrepen. Alleen de laboratoria kunnen de vraag niet meer aan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja geloof ik graag. Maar als je vermoed dat er nog wat aan gaat komen dan zorg je er toch voor dat er voldoende is.
Dat dus. Mijn neef weet ze ook te vinden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zijn die tekorten dan nog zo groot? Rondje internet en ik kan er zo honderden bestellen. Dan moet het voor de zorgsector toch nog makkelijker zijn om ze te krijgen?
Ongelooflijk dat ze zichzelf met hem durven vergelijken. En het ergste is dat ze niet eens doorhebben hoe dom ze over komen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dat is de verwende cultuur waar we inmiddels in leven. Oorlog is toch maar een lachertje of dat je niet naar een examenfeestje kan.
Ik dacht dat daar nog niet zo heel gevallen van bekend waren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vooral,omdat er nu veel jongeren besmet zijn. Die schijnen er niet zo ziek van te worden. Groeps immuniteit gaat niet werken. Mensen kunnen het vsker als 1 x krijgen.
Krijg een error melding 404quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:46 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ow wacht.. ik kocht er paar maanden 10 voor E60.
Maar zie nu dit bovenaan bij google
https://www.hulpmiddelwereld.nl/ffp3-masker-kopen
Gebrek aan opvoeding. Als ik vroeger een uitschijter van mijn vader kreeg, dan had ik die verdiend tegenwoordig gaan ze in discussie met hun ouder.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat ze zichzelf met hem durven vergelijken. En het ergste is dat ze niet eens doorhebben hoe dom ze over komen.
Waarom lukt het de Zweden dan wel maar demonstreren ze zich hier helemaal de moeder, vraag ik me dan af.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
In Zweden gaat het op dit moment ook prima eigenlijk zag ik op het nieuws, ondanks een pittige start. Ze wijten het toch uiteindelijk aan het houden aan de gedragsregels doordat ze in het begin niets hebben opgelegd gekregen en zo hun eigen verantwoordelijkheid nemen nog steeds.
Inmiddels in Nederland 4 stuksquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar nog niet zo heel gevallen van bekend waren.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:49 schreef notturna het volgende:
[..]
Gebrek aan opvoeding. Als ik vroeger een uitschijter van mijn vader kreeg, dan had ik die verdiend tegenwoordig gaan ze in discussie met hun ouder.
Ik hoorde gisteren iets over tekort aan plastic buisjesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De testen zijn er wel genoeg had ik begrepen. Alleen de laboratoria kunnen de vraag niet meer aan.
Ik blijf ze duur vinden. Je kan ze 1x dragen.quote:
3m is volgens mij een zweeds merkquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom lukt het de Zweden dan wel maar demonstreren ze zich hier helemaal de moeder, vraag ik me dan af.
quote:
Er wordt ze natuurlijik ontzettend onrecht aangedaan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat ze zichzelf met hem durven vergelijken. En het ergste is dat ze niet eens doorhebben hoe dom ze over komen.
Ja, die zijn nu helemaal niet aan te slepen natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren iets over tekort aan plastic buisjes
Het buurjongetje van mijn ouders heb ik als heel jong mannetje horen zegen dat hij de kindertelefoon ging bellen omdat hij zijn zin niet kreeg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]En dan ook echt van peuter af aan
Je weerstand zoveel mogelijk proberen te verhogen Dot.quote:
Ik heb er ook geen verklaring voorquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom lukt het de Zweden dan wel maar demonstreren ze zich hier helemaal de moeder, vraag ik me dan af.
Klopt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf ze duur vinden. Je kan ze 1x dragen.
Bingo tel uit je winst als je er iedere dag een nodig zou hebbenquote:
Je bent in de war met Ikea.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
3m is volgens mij een zweeds merk
Jup, en bij andere merken ook zag ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jezus die prijs dat is bullhit
Ja nou, een vreselijk onrecht! Je zou maar geen examenfeestje krijgen. Daar heb je de rest van je leven een trauma vanquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er wordt ze natuurlijik ontzettend onrecht aangedaan.
Dit is retailprijs. Jij kocht ze waarschijnlijk tegen inkoop. Plus de vraag is geëxplodeerd. Zie je ook terug.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jezus die prijs dat is bullhit
Ik raad deze ook niet aan eeeeh... mijn punt is iedereen een maand een kapje verplicht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bingo tel uit je winst als je er iedere dag een nodig zou hebben
Ik kreeg ze gratis van werkgever nog beter hehequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dit is retailprijs. Jij kocht ze waarschijnlijk tegen inkoop. Plus de vraag is geëxplodeerd. Zie je ook terug.
Nooit betalen wat je bij de baas kan halen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kreeg ze gratis van werkgever nog beter hehe
Ik doe toch al een kapje op heb drie dozen van 50 stuks. Alleen beschermen ze jezelf nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:54 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik raad deze ook niet aan eeeeh... mijn punt is iedereen een maand een kapje verplicht.
Ik denk het wel.. mits anderen ze ook dragen (en ik ben geen medicus).quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe toch al een kapje op heb drie dozen van 50 stuks. Alleen beschermen ze jezelf niet
Nu deel ik ze uit aan mensen die ze nodig hebben zo ben ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nooit betalen wat je bij de baas kan halen.
Het sleuteltje naaigarnituurtje is bijgeleverd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog wel even zelf in elkaar zetten
En aan het eind van het verhaal onderdelen overhouden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog wel even zelf in elkaar zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |