Ik ook 🤣quote:
Jammer, ik denk ook dat het eraan ligt in welke regio je woont.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was misschien in het begin. Nu niet meer. Tenminste hier niet
Hier houdt echt niemand zich meer aan de anderhalve meter. Dat maakt het redelijk onmogelijk om zelf afstand te houden. Als blikken konden doden was ik nu een massamoordenaar. Kutluiquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was misschien in het begin. Nu niet meer. Tenminste hier niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:08 schreef chufi het volgende:
Hoe zie jij er uit met kapje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah XL hier heeft brede gangpaden en iedereen houd zich wel aan de afstandquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Hier houdt echt niemand zich meer aan de anderhalve meter. Dat maakt het redelijk onmogelijk om zelf afstand te houden. Als blikken konden doden was ik nu een massamoordenaar. Kutlui
Echt zo waardeloos hč, ik merk het ook als ik in Rotterdam ben, daar houdt ook niemand nog rekening met de anderhalve meter, terwijl de mensen dat hier in mijn woonplaats meestal wel doen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Hier houdt echt niemand zich meer aan de anderhalve meter. Dat maakt het redelijk onmogelijk om zelf afstand te houden. Als blikken konden doden was ik nu een massamoordenaar. Kutlui
Hoe zie jij er uit met kapje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen zijn verwend, egoīstisch en dom.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt zo waardeloos hč, ik merk het ook als ik in Rotterdam ben, daar houdt ook niemand nog rekening met de anderhalve meter, terwijl de mensen dat hier in mijn woonplaats meestal wel doen.
Op straat lukt het wel , maar in een winkel wordt het lastig... Viel me vandaag wel op dat ze hier in de super weer de 1.5 m hesjes aan hadden en dat er iemand bij de ingang stond om de binnenkomers te controlerenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik snap die 1,5 meter regel wel want je moet iets proberen maar eigenlijk werkt het niet
Hoe zie jij er uit met kapje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]We hebben dezelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja bij mijn Appie hebben ze weer vanalles op de vloer geplakt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Op straat lukt het wel , maar in een winkel wordt het lastig... Viel me vandaag wel op dat ze hier in de super weer de 1.5 m hesjes aan hadden en dat er iemand bij de ingang stond om de binnenkomers te controleren
Hier worden de regels ook wel goed nageleefd iedereen blijft een beetje op afstand ook als ik hardloop netjes met een boogje om anderen mensen heen dat soort dingenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt zo waardeloos hč, ik merk het ook als ik in Rotterdam ben, daar houdt ook niemand nog rekening met de anderhalve meter, terwijl de mensen dat hier in mijn woonplaats meestal wel doen.
Hoe zie jij er uit met kapje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
dat is hier ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Op straat lukt het wel , maar in een winkel wordt het lastig... Viel me vandaag wel op dat ze hier in de super weer de 1.5 m hesjes aan hadden en dat er iemand bij de ingang stond om de binnenkomers te controleren
Ben hier nog niet bij de Appie geweest ..quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja bij mijn Appie hebben ze weer vanalles op de vloer geplakt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:19 schreef notturna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geef je een likeje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |