Klinkt appetijtelijk.quote:
Ik val er ook maar in hoor.quote:
quote:
Ga daar maar vanuit.. Ik ga nu de chat van twitch gebruiken. De timestamp op chattersworld is fucked. Wordt dus nog even kijken of die Twitch chat een beetje werkbaar is. Daar zijn geen secondes in de timestamp.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Leuk!
Ik hoor het wel als mijn diensten gewenst zijn
Weet niet of het verder wel IRL is, of dat volgorde van posts kunnen verschillenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ga daar maar vanuit.. Ik ga nu de chat van twitch gebruiken. De timestamp op chattersworld is fucked. Wordt dus nog even kijken of die Twitch chat een beetje werkbaar is. Daar zijn geen secondes in de timestamp.
quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet of het verder wel IRL is, of dat volgorde van posts kunnen verschillen
Anders gewoon wie het eerste in beeld is
quote:
BTW, moet je eens naar de linkerhand van de leadgitarist kijken.quote:
WTF!!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
BTW, moet je eens naar de linkerhand van de leadgitarist kijken.
Twee verlamde vingers en dan zo spelen.quote:
Gitaar in je hoofd!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die gitaar is niet normaal zit al een week in mijn hoofd
Waanzinnig ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Twee verlamde vingers en dan zo spelen.
Dank jequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:19 schreef Domnivoor het volgende:
Goedenavond! Wat kunnen jullie veel typen zeg
Ik heb zelfs mijn stones t shirt aan die is al zeker 40 jaar oud van mijn vader gehadquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen al gedanst, nu blijf ik zitten
Mijn vader had geen Stones-shirt, én ik heb geen shirt van hem gekregenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn stones t shirt aan die is al zeker 40 jaar oud van mijn vader gehad
Zijn hele linkerhand is misvormd door brandwonden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zijn hele linkerhand is misvormd door brandwonden.PrutserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will do what i must !!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zijn hele linkerhand is misvormd door brandwonden.Respect voor mensen met een handicap die daarmee extra hard werken om hun doel te bereikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |