quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Erik Dijkstra en Willemijn Veenhoven, Margje Fikse en Kefah Allush, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen, Welmoed Sijtsma en Sander Schimmelpenninck, Nadia Moussaid en Pieter van der Wielen..
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Erik Dijkstra & Willemijn Veenhoven (BNNVARA)
• Dinsdag: Margje Fikse & Kefah Allush (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Nadia Moussaid & Pieter van der Wielen (VPRO)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Geen weekenduitzendingen meer?quote:
Vonnikook.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:36 schreef RipCity het volgende:
Erik Dijkstra is af:
‘We hebben Femke Halsema te hard aangepakt, ik heb daar een week buikpijn van gehad’
https://www.ed.nl/show/we(...)-van-gehad~a5fce415/
quote:
Fredje is een ongelofelijke faalhaas.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:18 schreef Bocaj het volgende:
https://www.parool.nl/ned(...)grapperhaus~b9532fd7
Hij heeft wel zijn geloofwaardigheid verspeeld!quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:18 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Fredje is een ongelofelijke faalhaas.
Loopt zoals altijd weer met een sisser af.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:31 schreef OProg het volgende:
De andere partijen zitten al handenwrijvend te wachten tot ze in de campagne vol kunnen gaan schieten op Hugo en Ferd.
Daar gaat het nu toch niet om? Er zijn twee CDA ministers die je straks in de campagne vol te lijf kan gaan als oppositie.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Loopt zoals altijd weer met een sisser af.
Ik las niet goed, zie nu inderdaad dat je de campagne bedoelt.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Daar gaat het nu toch niet om? Er zijn twee CDA ministers die je straks in de campagne vol te lijf kan gaan als oppositie.
Nee... vind het wel lachen... was sowieso geen voorstander van dit alles! Ik zou de Zweden aanpak verkiezen!quote:
Dat heeft die Navalny getestquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:38 schreef Gehrman het volgende:
Heeft iemand het Russische vaccin al via internet besteld?
Volgens mij stopt de VS hier veel geld inquote:
Ik had Wiskunde B.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:45 schreef BlackNero het volgende:
Sophie weet niet hoe statistiek werkt.
Het is gewoon een valide vraag hoor. Bij 135 mensen kun je relatief zeldzame bijwerkingen (minder dan 1% kans bv) vrij eenvoudig missen. Het idee achter een vaccin is natuurlijk dat je het aan miljoenen mensen gaat toedienen, dus dan tikt zo'n bijwerking toch aardig aan.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:45 schreef BlackNero het volgende:
Sophie weet niet hoe statistiek werkt.
Stukje Krokodil Drug. @monkyyyquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:47 schreef Gehrman het volgende:
In Ruskiland doen ze aan groepsimmuniteit voor HIV.
Stuur maar een mail naar zipportal@fok.nlquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:48 schreef svann het volgende:
* net inschakelt
Waar kan ik me aanmelden als proefpersoon?
Ze hebben al genoeg mensen maar je kunt nog meedoen met het Russische vaccin.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:48 schreef svann het volgende:
* net inschakelt
Waar kan ik me aanmelden als proefpersoon?
4700 roebelquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:49 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ze hebben al genoeg mensen maar je kunt nog meedoen met het Russische vaccin.
Van Novisjok-farma?quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:49 schreef Gehrman het volgende:
Ze hebben al genoeg mensen maar je kunt nog meedoen met het Russische vaccin.
Helder!quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is gewoon een valide vraag hoor. Bij 135 mensen kun je relatief zeldzame bijwerkingen (minder dan 1% kans bv) vrij eenvoudig missen. Het idee achter een vaccin is natuurlijk dat je het aan miljoenen mensen gaat toedienen, dus dan tikt zo'n bijwerking toch aardig aan.
Die ouders zullen nooit meer een normaal leven kunnen hebbenquote:
Het is na 22:00.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er zijn naaktfoto's van haar maar die mag ik niet plaatsen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Men komt er toch gewoon mee wegquote:Op maandag 31 augustus 2020 23:00 schreef svann het volgende:
Het enige resultaat zal zijn dat het in bepaalde Russische kringen gaat dagen dat men niet overal mee wegkomt bij collaterale buitenlandse schade.
In ieder geval wat betreft hun internationale aanzien.
Mag wel maar dan moet je ook een naaktfoto van Dolf Jansen posten voor de FOK!sters.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er zijn naaktfoto's van haar maar die mag ik niet plaatsen
ultra cringequote:
Als woonkamerbankautist trek ik dit ook niet.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:07 schreef Gehrman het volgende:
Als zolderkamerautist zijnde walg ik van dit soort emo-tv.
👀quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Mooi moment om de poes aan te zetten en het alarm binnen te roepen.
Stef Bos had gehoopt dat er ook andere bekende zangers meededen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:10 schreef H0D3NPYL het volgende:
Is dit een editie zonder bekende zangers?
Echt he...de beste man maakt een (menselijk) foutje en hij wordt bijna gevierendeeld door de linkse media.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:29 schreef svann het volgende:
[..]
En gezuig over dat fotomomentje van Grapperhaus.
Het is vooral Twitter toch waar de media niet meer omheen kan? Ik zie niet dat Grapperhaus echt gefileerd wordt door de media.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Echte he...de beste man maakt een (menselijk) foutje en hij wordt bijna gevierendeeld door de linkse media.
'je gezicht in de plooi houden' heet datquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:31 schreef Gehrman het volgende:
Merkwaardige huidplooien heeft Theo langs zijn kin.
Het gezeik op Grappergoat kwam in mijn beleving op de socials toch vooral van de complot- en rechtsgekkies. Opvallend vaak dezelfde mensen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Echte he...de beste man maakt een (menselijk) foutje en hij wordt bijna gevierendeeld door de linkse media.
Die is naar Forum gegaan omdat ze geen vrijwilligerswerk bij de PVV mocht doen.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:32 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die is naar Forum gegaan omdat ze geen vrijwilligerswerk bij de PVV mocht doen.
Sophie ging er gisteren nochtans met gestrekt been in.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:32 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het is vooral Twitter toch waar de media niet meer omheen kan? Ik zie niet dat Grapperhaus echt gefileerd wordt door de media.
Zag er nog steeds niet uit als een foto die een jaar eerder gemaakt zou zijn; de mensen staan niet letterlijk schouder aan schouder.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Die heb ik niet gekekenquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sophie ging er gisteren nochtans met gestrekt been in.
Ik heb altijd het idee dat zij makkelijk te hosselen is met wat rechtse praatjes.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:34 schreef Caland het volgende:
Ik heb Elsrechts al erg lang niet voorbij zien komen op de twitters.
Gaat het nog wel goed met haar?
Ze heeft een toptransfer gehad. Het gaat heel goed met Els.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:34 schreef Caland het volgende:
Heeft een nieuwe vlam.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:34 schreef Caland het volgende:
Dit in tegenstelling tot Hiddema.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:37 schreef Oostblokkert het volgende:
Marloes vindt zichzelf zó interessant.
Verlegen vrouwen bestaan gewoon niet meerquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:37 schreef Oostblokkert het volgende:
Marloes vindt zichzelf zó interessant.
also also alsoquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:37 schreef Caland het volgende:
Ik krijg door die stem van Marloes zin om haar op haar muil te slaan met een honkbalknuppel
Gewoon
Zonde. Gewoon vullen met 30cm fok.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:37 schreef Caland het volgende:
Ik krijg door die stem van Marloes zin om haar op haar muil te slaan met een honkbalknuppel
Gewoon
Nou nou.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:37 schreef Caland het volgende:
Gewoon
Ik ken haar van die domme vragen tegen Baudet die toen die uitspraken deed over vrouwen.quote:
Ik heb daar niets aan toe te voegaaaaah.quote:
Het plasticbordje missen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:40 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Z'n boontjes en aardappels drijven in een plas water.
Ik heb net een mcflurry cheesecake strawberry achter de kiezen, lekker comfortfoodquote:
dikzakquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb net een mcflurry cheesecake strawberry achter de kiezen, lekker comfortfood
Wat ben jij een smerig vies varken.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb net een mcflurry cheesecake strawberry achter de kiezen, lekker comfortfood
Hiddema heeft net als Grapperhaus zijn vrouw verloren. Hij is hier heel menselijk in inderdaad.quote:
Mijn huisarts zegt dat ik te dun benquote:
Vette bigquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat in de meeste gevallen ook gewoon kloptquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:41 schreef Slobeend het volgende:
De kijker wordt weer als achterlijk gezien.
Meer bier drinken.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn huisarts zegt dat ik te dun ben
Jij bent Angela uit the Office?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet mijn tijdstip.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Betekent niet dat je maar lekker allemaal troep moet gaan eten.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zoiets zou je niet moeten accepteren van je vrouwquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:40 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Z'n boontjes en aardappels drijven in een plas water.
Dan zou ik toch wat gezondere 'bijvoeding' nemen; genoeg keus.quote:
Waarheid.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zoiets zou je niet moeten accepteren van je vrouw
[ afbeelding ]
Over Trump heeft ze vast wel een mening.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:44 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Marloes kijkt naar de huizenmarkt en hoe dit op te lossen is.
Zei niemand ooit
orange man bad?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Over Trump heeft ze vast wel een mening.
Beter naar de snackbar jaquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:44 schreef svann het volgende:
[..]
Dan zou ik toch wat gezondere 'bijvoeding' nemen; genoeg keus.
Laten we het Bart van Racoon vragen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:44 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Marloes kijkt naar de huizenmarkt en hoe dit op te lossen is.
Zei niemand ooit
Dag erna kon ze niks meer zien.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mannen die vreemd gaan vertrouw ik niet.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Over Trump heeft ze vast wel een mening.
Een gezonde maaltijd als drijvende boontjes en aardappeltje met ketchup eten voornamelijk.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Betekent niet dat je maar lekker allemaal troep moet gaan eten.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:45 schreef Coco. het volgende:
Giovanca past meer bij het jeugdjournaal, in haar hoofd is het altijd sesamstraat.
Je bent niet te vertrouwen. @onlogischquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mannen die vreemd gaan vertrouw ik niet.
Het vuur spatte uit die ogenquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shemalequote:Op dinsdag 1 september 2020 22:46 schreef Gehrman het volgende:
Wat een armen heeft die vrouw. Die breekt je swieber in tweeën.
Zou ik prima vinden, kan ik misschien eindelijk weer eens een normale broek aanquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:46 schreef Gehrman het volgende:
Wie? Turnster met die pukkels?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:46 schreef Gehrman het volgende:
Die mishandelt de trainers gewoonquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:46 schreef Gehrman het volgende:
Hij wil meer dat plebejers meer te spenderen krijgen, gewoon de uitkeringen wat verhogen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:48 schreef superniger het volgende:
Dit is allemaal te moeilijk voor mij.
tralalala_RECHTSquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij wil meer dat plebejers meer te spenderen krijgen, gewoon de uitkeringen wat verhogen.
Figurant voor een drillrap.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:49 schreef Caland het volgende:
Kan die Marloes niet gewoon die scheur dichthouden tenzij er een piemel in moet
Zinkt al weg.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:51 schreef Coco. het volgende:
Niemand neemt het VK serieus. Weg laten zinken dat eiland. (samen met Amsterdam)
Ik ookquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:48 schreef PSVCL het volgende:
Benieuwd of die Hiddema er nu ook met gestrekt been ingaat tegen de coronahoax ,anders is ie nepper dan nep
Dan wel.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:51 schreef Zipportal het volgende:
Krijgen we dan ook weer Elfstedentochten?
Ik zie een verband.
Het liefst zie ik een N-Euro voor Scandinavië, Nederland, Duitsland, Ierland, VK en Oostenrijk.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Terug naar de gulden en weer koppelen aan de Reichsmark
quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Popcorn staat klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |