Echt he...de beste man maakt een (menselijk) foutje en hij wordt bijna gevierendeeld door de linkse media.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:29 schreef svann het volgende:
[..]
En gezuig over dat fotomomentje van Grapperhaus.
Het is vooral Twitter toch waar de media niet meer omheen kan? Ik zie niet dat Grapperhaus echt gefileerd wordt door de media.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Echte he...de beste man maakt een (menselijk) foutje en hij wordt bijna gevierendeeld door de linkse media.
'je gezicht in de plooi houden' heet datquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:31 schreef Gehrman het volgende:
Merkwaardige huidplooien heeft Theo langs zijn kin.
Het gezeik op Grappergoat kwam in mijn beleving op de socials toch vooral van de complot- en rechtsgekkies. Opvallend vaak dezelfde mensen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Echte he...de beste man maakt een (menselijk) foutje en hij wordt bijna gevierendeeld door de linkse media.
Die is naar Forum gegaan omdat ze geen vrijwilligerswerk bij de PVV mocht doen.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:32 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die is naar Forum gegaan omdat ze geen vrijwilligerswerk bij de PVV mocht doen.
Sophie ging er gisteren nochtans met gestrekt been in.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:32 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het is vooral Twitter toch waar de media niet meer omheen kan? Ik zie niet dat Grapperhaus echt gefileerd wordt door de media.
Zag er nog steeds niet uit als een foto die een jaar eerder gemaakt zou zijn; de mensen staan niet letterlijk schouder aan schouder.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Die heb ik niet gekekenquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sophie ging er gisteren nochtans met gestrekt been in.
Ik heb altijd het idee dat zij makkelijk te hosselen is met wat rechtse praatjes.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:34 schreef Caland het volgende:
Ik heb Elsrechts al erg lang niet voorbij zien komen op de twitters.
Gaat het nog wel goed met haar?
Ze heeft een toptransfer gehad. Het gaat heel goed met Els.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:34 schreef Caland het volgende:
Ik heb Elsrechts al erg lang niet voorbij zien komen op de twitters.
Gaat het nog wel goed met haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |