Ik heb net een mcflurry cheesecake strawberry achter de kiezen, lekker comfortfoodquote:
dikzakquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb net een mcflurry cheesecake strawberry achter de kiezen, lekker comfortfood
Wat ben jij een smerig vies varken.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb net een mcflurry cheesecake strawberry achter de kiezen, lekker comfortfood
Hiddema heeft net als Grapperhaus zijn vrouw verloren. Hij is hier heel menselijk in inderdaad.quote:
Mijn huisarts zegt dat ik te dun benquote:
Vette bigquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat in de meeste gevallen ook gewoon kloptquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:41 schreef Slobeend het volgende:
De kijker wordt weer als achterlijk gezien.
Meer bier drinken.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn huisarts zegt dat ik te dun ben
Jij bent Angela uit the Office?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet mijn tijdstip.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Betekent niet dat je maar lekker allemaal troep moet gaan eten.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zoiets zou je niet moeten accepteren van je vrouwquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:40 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Z'n boontjes en aardappels drijven in een plas water.
Dan zou ik toch wat gezondere 'bijvoeding' nemen; genoeg keus.quote:
Waarheid.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zoiets zou je niet moeten accepteren van je vrouw
[ afbeelding ]
Over Trump heeft ze vast wel een mening.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:44 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Marloes kijkt naar de huizenmarkt en hoe dit op te lossen is.
Zei niemand ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |