orange man bad?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Over Trump heeft ze vast wel een mening.
Beter naar de snackbar jaquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:44 schreef svann het volgende:
[..]
Dan zou ik toch wat gezondere 'bijvoeding' nemen; genoeg keus.
Laten we het Bart van Racoon vragen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:44 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Marloes kijkt naar de huizenmarkt en hoe dit op te lossen is.
Zei niemand ooit
Dag erna kon ze niks meer zien.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zoiets zou je niet moeten accepteren van je vrouw
[ afbeelding ]
Mannen die vreemd gaan vertrouw ik niet.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Over Trump heeft ze vast wel een mening.
Een gezonde maaltijd als drijvende boontjes en aardappeltje met ketchup eten voornamelijk.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Betekent niet dat je maar lekker allemaal troep moet gaan eten.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:45 schreef Coco. het volgende:
Giovanca past meer bij het jeugdjournaal, in haar hoofd is het altijd sesamstraat.
Je bent niet te vertrouwen. @onlogischquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mannen die vreemd gaan vertrouw ik niet.
Het vuur spatte uit die ogenquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shemalequote:Op dinsdag 1 september 2020 22:46 schreef Gehrman het volgende:
Wat een armen heeft die vrouw. Die breekt je swieber in tweeën.
Zou ik prima vinden, kan ik misschien eindelijk weer eens een normale broek aanquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:46 schreef Gehrman het volgende:
Wie? Turnster met die pukkels?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:46 schreef Gehrman het volgende:
Die mishandelt de trainers gewoonquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:46 schreef Gehrman het volgende:
Hij wil meer dat plebejers meer te spenderen krijgen, gewoon de uitkeringen wat verhogen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:48 schreef superniger het volgende:
Dit is allemaal te moeilijk voor mij.
tralalala_RECHTSquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij wil meer dat plebejers meer te spenderen krijgen, gewoon de uitkeringen wat verhogen.
Figurant voor een drillrap.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:49 schreef Caland het volgende:
Kan die Marloes niet gewoon die scheur dichthouden tenzij er een piemel in moet
Zinkt al weg.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:51 schreef Coco. het volgende:
Niemand neemt het VK serieus. Weg laten zinken dat eiland. (samen met Amsterdam)
Ik ookquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:48 schreef PSVCL het volgende:
Benieuwd of die Hiddema er nu ook met gestrekt been ingaat tegen de coronahoax ,anders is ie nepper dan nep
Dan wel.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:51 schreef Zipportal het volgende:
Krijgen we dan ook weer Elfstedentochten?
Ik zie een verband.
Het liefst zie ik een N-Euro voor Scandinavië, Nederland, Duitsland, Ierland, VK en Oostenrijk.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Terug naar de gulden en weer koppelen aan de Reichsmark
quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Popcorn staat klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |