Dat heeft die Navalny getestquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:38 schreef Gehrman het volgende:
Heeft iemand het Russische vaccin al via internet besteld?
Volgens mij stopt de VS hier veel geld inquote:
Ik had Wiskunde B.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:45 schreef BlackNero het volgende:
Sophie weet niet hoe statistiek werkt.
Het is gewoon een valide vraag hoor. Bij 135 mensen kun je relatief zeldzame bijwerkingen (minder dan 1% kans bv) vrij eenvoudig missen. Het idee achter een vaccin is natuurlijk dat je het aan miljoenen mensen gaat toedienen, dus dan tikt zo'n bijwerking toch aardig aan.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:45 schreef BlackNero het volgende:
Sophie weet niet hoe statistiek werkt.
Stukje Krokodil Drug. @monkyyyquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:47 schreef Gehrman het volgende:
In Ruskiland doen ze aan groepsimmuniteit voor HIV.
Stuur maar een mail naar zipportal@fok.nlquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:48 schreef svann het volgende:
* net inschakelt
Waar kan ik me aanmelden als proefpersoon?
Ze hebben al genoeg mensen maar je kunt nog meedoen met het Russische vaccin.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:48 schreef svann het volgende:
* net inschakelt
Waar kan ik me aanmelden als proefpersoon?
4700 roebelquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:49 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ze hebben al genoeg mensen maar je kunt nog meedoen met het Russische vaccin.
Van Novisjok-farma?quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:49 schreef Gehrman het volgende:
Ze hebben al genoeg mensen maar je kunt nog meedoen met het Russische vaccin.
Helder!quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is gewoon een valide vraag hoor. Bij 135 mensen kun je relatief zeldzame bijwerkingen (minder dan 1% kans bv) vrij eenvoudig missen. Het idee achter een vaccin is natuurlijk dat je het aan miljoenen mensen gaat toedienen, dus dan tikt zo'n bijwerking toch aardig aan.
Die ouders zullen nooit meer een normaal leven kunnen hebbenquote:
Het is na 22:00.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er zijn naaktfoto's van haar maar die mag ik niet plaatsen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |