Met een paar weken toewijding kan iedere volwassen vrouw dat. Maar ze staan doorgaans liever op de crosstrainer of voor de spiegel met van die schattige roze dumbells omdat ze geen bodybuilder willen wordenquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:02 schreef Chia het volgende:
Uit mijn tabellen blijkt dat 70 kg een vrij doorsnee gewicht is voor een vrouw om te kunnen squatten. @:Lonaa
Ik wel. Ik zei dat 70 kilo squatten prima was. Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik had het niet over man vrouw verschillen![]()
En ik zei dat dat (ongeacht m/v) af hangt van welke standaarden je hanteert. Volgens je eigen tabelletje wel ja. Volgens die van mij niet per se.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:24 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik wel. Ik zei dat 70 kilo squatten prima was. Dat is ook zo.
Prima. Wat jij wilt. Ik ga weer verder want ik heb nog meer te doen dan rondjes rond de tafel.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:25 schreef Chia het volgende:
[..]
En ik zei dat dat af hangt van welke standaarden je hanteert. Volgens je eigen tabelletje wel ja. Volgens die van mij niet per se.
Die vrouwen bestaan bijna niet meer.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Met een paar weken toewijding kan iedere volwassen vrouw dat. Maar ze staan doorgaans liever op de crosstrainer of voor de spiegel met van die schattige roze dumbells omdat ze geen bodybuilder willen worden
Jammer, ik houd wel van sterke vrouwen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:29 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Die vrouwen bestaan bijna niet meer.
Nee, bedoel vrouwen die 2 kg dumbells gebruiken en alleen cardio doen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:34 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Jammer, ik houd wel van sterke vrouwen.
Hier wel. Of lekker groepslessen body attackquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:29 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Die vrouwen bestaan bijna niet meer.
Nou, wees een soort van Jezus en red ze.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Hier wel. Of lekker groepslessen body attack
Echter het lichaam balanceert (bij mannen iig) het niveau van cortisol met testosteron.quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:23 schreef Elpis het volgende:
[..]
https://www.ntvg.nl/artik(...)an-hormonen/volledig
Cortisol onderdukt agressie. Lage niveaus worden gezien bij agressieve types.
Daar gaat je theorie.
Vrouwen zijn mietjes!!!quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:48 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik ben 1.80. nu jij weer
[..]
Ik ga low, bro.
Een vrouw kan prima veel. Denken dat vrouwen niet sterk zijnHou op, hoor.
[..]
Oh, jeetje. Word helemaal week van binnen
Hangt er maar vanaf waar je gaat trainen. Bij mij sportschool trainen veel van de mannen slechter dan de vrouwen trouwens.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:04 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nee, bedoel vrouwen die 2 kg dumbells gebruiken en alleen cardio doen.
Ik spreek voor mijzelf, mijn houding is perfect. Knock on wood. Ik train niet met mijn ego, wat mannen wel doen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:56 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Hangt er maar vanaf waar je gaat trainen. Bij mij sportschool trainen veel van de mannen slechter dan de vrouwen trouwens.
Ik heb wel wat beters te doen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:14 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nou, wees een soort van Jezus en red ze.
Klopt, niet allemaal, maar een hoop wel. Deze week twee kereltjes van 20 ongeveer, buikje, skinny fat. Gingen squatten. Met Pussypad (ok, dat moet je zelf weten) maar erger nog, 120 kilo en dan ongeveer 1/8e rep. Buiten het rack en de safeties.... als er een had gefaald had de ander hem nooit kunnen spotten.quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:09 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik spreek voor mijzelf, mijn houding is perfect. Knock on wood. Ik train niet met mijn ego, wat mannen wel doen.
Over een goede squatrek gesproken, heb je die ook voor thuis? Wat ik nu heb is tricky mocht ik wel eindelijk boven die 70 komen. Jij met je oneindige kennis weet dat vast wel.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:10 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Klopt, niet allemaal, maar een hoop wel. Deze week twee kereltjes van 20 ongeveer, buikje, skinny fat. Gingen squatten. Met Pussypad (ok, dat moet je zelf weten) maar erger nog, 120 kilo en dan ongeveer 1/8e rep. Buiten het rack en de safeties.... als er een had gefaald had de ander hem nooit kunnen spotten.
Kortom; ego liften to the max. Want stoer kijken deden ze wel. Wat ze niet zagen is het hoofdschudden van de mensen die zagen wat ze aan het doen waren. Waarschijnlijk dachten ze dat we onder de indruk waren.
Ik heb meer respect voor degene die gewoon begint met alleen de stang en na een paar maanden een fatsoenlijk gewicht tilt. Dat zijn ook de mensen die blijven. Die jongetjes van afgelopen donderdag zien we misschien nog 1 of 2 keer dit jaar.
Ik heb geen squatrack thuis en ook geen oneindige kennis. Geen plek voor een homegym in mijn garage.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:24 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Over een goede squatrek gesproken, heb je die ook voor thuis? Wat ik nu heb is tricky mocht ik wel eindelijk boven die 70 komen. Jij met je oneindige kennis weet dat vast wel.
Rogue is goed ja alleen wel duur.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:37 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik heb geen squatrack thuis en ook geen oneindige kennis. Geen plek voor een homegym in mijn garage.
Iets van atx of rogue is meestal wel goed.
Best duur ja.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Rogue is goed ja alleen wel duur.
Precies. Recept voor gezeik en ruzie.quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:31 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik zit al bij de ‘premium’ gym. Beter dan fff of bf. daar zitten de echte aso’s.
Waar train je?quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:04 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Had ik maar iemand die mij zo pushde tijdens het trainen. Denk dat ik dan meer resultaat zou boeken.
Als iemand zich geroepen voelt dm mij
Bijvoorbeeld. Of biefstuk bakken voor de protonzquote:
Powercage.nlquote:Op zaterdag 5 september 2020 15:24 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Over een goede squatrek gesproken, heb je die ook voor thuis? Wat ik nu heb is tricky mocht ik wel eindelijk boven die 70 komen. Jij met je oneindige kennis weet dat vast wel.
Safeties bij squaten? Je kan toch gewoon die barbell van je schouders latn rollen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:10 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Klopt, niet allemaal, maar een hoop wel. Deze week twee kereltjes van 20 ongeveer, buikje, skinny fat. Gingen squatten. Met Pussypad (ok, dat moet je zelf weten) maar erger nog, 120 kilo en dan ongeveer 1/8e rep. Buiten het rack en de safeties.... als er een had gefaald had de ander hem nooit kunnen spotten.
Kortom; ego liften to the max. Want stoer kijken deden ze wel. Wat ze niet zagen is het hoofdschudden van de mensen die zagen wat ze aan het doen waren. Waarschijnlijk dachten ze dat we onder de indruk waren.
Ik heb meer respect voor degene die gewoon begint met alleen de stang en na een paar maanden een fatsoenlijk gewicht tilt. Dat zijn ook de mensen die blijven. Die jongetjes van afgelopen donderdag zien we misschien nog 1 of 2 keer dit jaar.
Als je wil dat schijven, stang of grond naar de getver gaan, sure.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:12 schreef wuuht het volgende:
[..]
Safeties bij squaten? Je kan toch gewoon die barbell van je schouders latn rollen?
Zou kunnen, met de schade van dien. Alsquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:12 schreef wuuht het volgende:
[..]
Safeties bij squaten? Je kan toch gewoon die barbell van je schouders latn rollen?
Met bumper plates ja.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:12 schreef wuuht het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |