Als je moet uitleggen dat je dominant bent.... laat maarquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Grappig, je zit fout. Heb gisteren toevallig nog mensen weggestuurd omdat iemand te bleef hangen (lees: kletsen) bij het squat rack
Dat doe je maar lekker thuis, opgetyft van t squat rack als je alleen maar gaat lullen.
Nog 135 kg deadlift gedaan gisteren
Wat moet ik doen, stoer boos gaan zitten doen op een forum?quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:39 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Als je moet uitleggen dat je dominant bent.... laat maar
quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat moet ik doen, stoer boos gaan zitten doen op een forum?![]()
Ben meestal gewoon een vrolijke kerel. Dat daardoor aannames over worden gedaan, tsja.
Ik ben 1.80. nu jij weerquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:05 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ja, voor een man is het weinig.
Vrouwen zijn meestal lichter en minder sterk. Niets aan te doen.
Laatste tip: je kunt ook werken aan je ‘sticking’ point. Het zwakke punt in je oefening. Bij squat meestal omhoog bewegen van onderin. Dat kun je dan met een legpress specifiek oefenen.
Ik ga low, bro.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:12 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dan ben je ofwel sterk, ofwel je squat alleen de bovenste quarter rep.
Oh, jeetje. Word helemaal week van binnenquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Grappig, je zit fout. Heb gisteren toevallig nog mensen weggestuurd omdat iemand te bleef hangen (lees: kletsen) bij het squat rack
Dat doe je maar lekker thuis, opgetyft van t squat rack als je alleen maar gaat lullen.
Ik vind deze tabellen doorgaans iets representatiever https://strengthlevel.com/strength-standards/squatquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:50 schreef Rupibma het volgende:
Voor een vrouw is zo beledigend.
Kijk maar eens op de insta van Bret Contreras, vrouwen die 120 kg squatten is normaal na goed trainen.
fijn dat jij dat vindt, het ging mij om de zin dat vrouwen het niet kunnen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik vind deze tabellen doorgaans iets representatiever https://strengthlevel.com/strength-standards/squat
Het onderstreept toch ook jouw punt over die 120 kg.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:58 schreef Rupibma het volgende:
[..]
fijn dat jij dat vindt, het ging mij om de zin dat vrouwen het niet kunnen.
De reden dat ik thuis sport zijn dit soort mannen.
70 kilo is gewoon sterk. Voor een vrouw. Of jij met je 1,80 sterk bent kun je zelf opzoeken. Tabellen heb ik gedeeld.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:48 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik ben 1.80. nu jij weer
[..]
Ik ga low, bro.
Een vrouw kan prima veel. Denken dat vrouwen niet sterk zijnHou op, hoor.
Lul niet. Ik zeg nergens dat vrouwen het niet kunnen. Je tenen zijn te lang meisje.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:58 schreef Rupibma het volgende:
[..]
fijn dat jij dat vindt, het ging mij om de zin dat vrouwen het niet kunnen.
De reden dat ik thuis sport zijn dit soort mannen.
Ik negeer jouw posts meestal, Chai. Vandaar mijn halfbakken antwoord.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Het onderstreept toch ook jouw punt over die 120 kg.
Als je nu ipv dat meisje babygirl had gezet glee ik nu van mijn bank af.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:01 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Lul niet. Ik zeg nergens dat vrouwen het niet kunnen. Je tenen zijn te lang meisje.
En terecht. Maar je kunt beter je excuses aanbieden voor je onterechte aanname over mij. Ik had gewoon gelijk mbt kracht en verschillen tussen man en vrouw.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:03 schreef Rupibma het volgende:
Als je nu ipv dat meisje babygirl had gezet glee ik nu van mijn bank af.
Maar ik ben het niet helemaal met je eens?quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:12 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
En terecht. Maar je kunt beter je excuses aanbieden voor je onterechte aanname over mij. Ik had gewoon gelijk mbt kracht en verschillen tussen man en vrouw.
Maar het is dus maar net van welke standaarden je uitgaat.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:12 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
En terecht. Maar je kunt beter je excuses aanbieden voor je onterechte aanname over mij. Ik had gewoon gelijk mbt kracht en verschillen tussen man en vrouw.
135 kg deadliftquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Uiteraard. Laten we novice met novice vergelijken en intermediated met intermediate. Een ongetrainde man legt het af tegen een goed getrainde vrouw. Maar ongetraind va ongetraind en getraind va getraind. Dan is een man in vrijwe alle gevallen sterker.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar het is dus maar net van welke standaarden je uitgaat.
Die heeft niets met een mening te maken? Biologische feiten. Ik kan ook geen kind baren. Daar kan ik ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:14 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Maar ik ben het niet helemaal met je eens?
Ik had het niet over man vrouw verschillenquote:
Met een paar weken toewijding kan iedere volwassen vrouw dat. Maar ze staan doorgaans liever op de crosstrainer of voor de spiegel met van die schattige roze dumbells omdat ze geen bodybuilder willen wordenquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:02 schreef Chia het volgende:
Uit mijn tabellen blijkt dat 70 kg een vrij doorsnee gewicht is voor een vrouw om te kunnen squatten. @:Lonaa
Ik wel. Ik zei dat 70 kilo squatten prima was. Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik had het niet over man vrouw verschillen![]()
En ik zei dat dat (ongeacht m/v) af hangt van welke standaarden je hanteert. Volgens je eigen tabelletje wel ja. Volgens die van mij niet per se.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:24 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik wel. Ik zei dat 70 kilo squatten prima was. Dat is ook zo.
Prima. Wat jij wilt. Ik ga weer verder want ik heb nog meer te doen dan rondjes rond de tafel.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:25 schreef Chia het volgende:
[..]
En ik zei dat dat af hangt van welke standaarden je hanteert. Volgens je eigen tabelletje wel ja. Volgens die van mij niet per se.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |