abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194897355
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 10:04 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Had ik maar iemand die mij zo pushde tijdens het trainen. Denk dat ik dan meer resultaat zou boeken.

Als iemand zich geroepen voelt dm mij ;(
Het is trouwens niet zo moeilijk. Als je denkt dat het niet meer gaat, doe je nog 1 herhaling meer. En elke training verhoog je het gewicht , zo niet doe je minstens een herhaling meer. Dit doende 3x per week.

Houd je dat vol ben je over een jaar een fitgirl, als je in die tijd ook gezond en de juiste hoeveelheid eet.

Het is super simpel. Alleen lastiger om ook echt lang vol te houden. Kwestie van wilskracht.Als je een klein beetje opziet tegen elke training/set. Maar het ook wel een uitdaging vindt zit je we op het goede niveau. Ga je volledig kapot dan moet je een beetje oppassen, maar de meeste mensen trainen lang niet hard genoeg. Misschien ik zelf ook wel.

[ Bericht 10% gewijzigd door Spanky78 op 05-09-2020 10:57:58 ]
Whatever...
pi_194897455
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 10:51 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Het is trouwens niet zo moeilijk. Als je denkt dat het niet meer gaat, doe je nog 1 herhaling meer. En elke training verhoog je het gewicht , zo niet doe je minstens een herhaling meer. Dit doende 3x per week.

Houd je dat vol ben je over een jaar een fitgirl, als je in die tijd ook gezond en de juiste hoeveelheid eet.

Het is super simpel. Alleen lastiger om ook echt lang vol te houden. Kwestie van wilskracht.
Ik kom niet verder dan 70 kg sqautten bij een laatste set van 6.

Wat ik ook doe.

Deadlift vorige x 3 x 5. Laatste set 65. Kom niet verder.

Ja, kan lager gaan in reps, maar netto doe ik dan niet meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2020 10:59:30 ]
pi_194897510
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2020 10:58 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Ik kom niet verder dan 70 kg sqautten bij een laatste set van 6.

Wat ik ook doe.

Deadlift vorige x 3 x 5. Laatste set 65. Kom niet verder.

Ja, kan lager gaan in reps, maar netto doe ik dan niet meer.
Voor een vrouw is 70 kilo best netjes.

Je kunt twee dingen doen als je vast zit. Doelpalen en opnieuw opbouwen. Dus terug naar 65 en dan elke training weer omhoog in gewicht. Eventueel pak je wat extra reps en sets op dat lagere gewicht. En je let extra op techniek. Dus ass to the grass en hard werken.

Je kunt ook proberen te microloaden, dat is dus 71 kilo, dat is bijna altijd te halen. Soms is 2,5 kilo gewoon te veel. Daarnaast moet je wel goed eten enzo. Als je te weinig eet word je niet snel sterker.
Whatever...
pi_194897534
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 11:02 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Je kunt twee dingen doen als je vast zit. Doelpalen en opnieuw opbouwen. Dus terug naar 65 en dan elke training weer omhoog in gewicht. Eventueel pak je wat extra reps en sets op dat lagere gewicht. En je let extra op techniek. Dus ass to the grass en hard werken.

Je kunt ook proberen te microloaden, dat is dus 71 kilo, dat is bijna altijd te halen. Soms is 2,5 kilo gewoon te veel. Daarnaast moet je wel goed eten enzo. Als je te weinig eet word je niet snel sterker.
Voor een vrouw? :')
pi_194897555
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 11:02 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Wat.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194897556
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 11:03 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Voor een vrouw? :')
Ja, voor een man is het weinig.

Vrouwen zijn meestal lichter en minder sterk. Niets aan te doen.

Laatste tip: je kunt ook werken aan je ‘sticking’ point. Het zwakke punt in je oefening. Bij squat meestal omhoog bewegen van onderin. Dat kun je dan met een legpress specifiek oefenen.
Whatever...
pi_194897563
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 september 2020 11:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wat.
Squatten met goede techniek? Jazeker, dat is gewoon prima.

Ik heb het dus niet over quarter reps doen. Gewoon full rom.
Whatever...
pi_194897580
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 11:06 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Squatten met goede techniek? Jazeker, dat is gewoon prima.
Nee, zeker. Het ging me om de 'voor een vrouw', een beetje. Voor een heleboel mannen is het ook best een prima gewicht.
  zaterdag 5 september 2020 @ 11:08:31 #234
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_194897593
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 september 2020 11:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee, zeker. Het ging me om de 'voor een vrouw', een beetje. Voor een heleboel mannen is het ook best een prima gewicht.
Ja als beginner. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_194897607
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 september 2020 11:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]

70? Vind ik niet heel veel als ik eerlijk ben. Terwijl het voor een vrouw best goed is
Whatever...
pi_194897615
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 11:09 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

70? Vind ik niet heel veel als ik eerlijk ben. Terwijl het voor een vrouw best goed is
Ik vind het, als vrouw, ook niet echt veel als ik eerlijk ben. Dus daar wrong (toch?) bij mij de schoen. :P
  zaterdag 5 september 2020 @ 11:09:54 #237
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_194897616
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 11:05 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ja, voor een man is het weinig.

Vrouwen zijn meestal lichter en minder sterk. Niets aan te doen.

Laatste tip: je kunt ook werken aan je ‘sticking’ point. Het zwakke punt in je oefening. Bij squat meestal omhoog bewegen van onderin. Dat kun je dan met een legpress specifiek oefenen.
Of pin squats, tempo squats of paused squats. _O_
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_194897619
quote:
16s.gif Op zaterdag 5 september 2020 11:08 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja als beginner. :P
Inderdaad. Alhoewel veel mannen niet squatten en dus ook nooit boven de 100 fatsoenlijk squatten.
Whatever...
pi_194897628
quote:
16s.gif Op zaterdag 5 september 2020 11:09 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Janken. ;(
pi_194897636
quote:
16s.gif Op zaterdag 5 september 2020 11:09 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Of halve squats (het onderste deel). Niet te veel gewicht pakken _O-
Whatever...
pi_194897656
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 september 2020 11:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vind het, als vrouw, ook niet echt veel als ik eerlijk ben. Dus daar wrong (toch?) bij mij de schoen. :P
Dan ben je ofwel sterk, ofwel je squat alleen de bovenste quarter rep.
Whatever...
pi_194897677
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 september 2020 11:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Janken. ;(
Als je zo ver komt ben je goed aan het trainen
Whatever...
pi_194897684
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 11:12 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dan ben je ofwel sterk, ofwel je squat alleen de bovenste quarter rep.
Sterk. :) En misschien wel uitzonderlijk sterk/goed in dat opzicht (in andere opzichten ook absoluut niet, trouwens)
pi_194897716
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 11:14 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Als je zo ver komt ben je goed aan het trainen
Ik twijfel er ook helemaal niet aan dat ik goed aan het trainen ben :D Naast CrossFit doet onze box ook weightlifting classes en powerliftingclasses met nationaal kampioenen als coaches.

Geen halfslachtige squats hier. :D
pi_194897721
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 september 2020 11:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Sterk. :) En misschien wel uitzonderlijk sterk/goed in dat opzicht (in andere opzichten ook absoluut niet, trouwens)
https://exrx.net/Testing/WeightLifting/SquatStandardsKg

Afhankelijk van hoe zwaar je bent is dit gewoon goed. Als je niet te zwaar bent gaat het al richting heel goed.
Whatever...
pi_194897742
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 september 2020 11:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik twijfel er ook helemaal niet aan dat ik goed aan het trainen ben :D Naast CrossFit doet onze box ook weightlifting classes en powerliftingclasses met nationaal kampioenen als coaches.

Geen halfslachtige squats hier. :D
Duidelijk.
Whatever...
pi_194897749
quote:
I have an app for that (beyond the white board). Die houdt bij, door je trainingen te loggen, waar je zwaktes liggen en zulks

Als ik even naar die website met bijbehorende gewichten kijk, dan klopt het wel ongeveer. :7
pi_194897799
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 11:19 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Duidelijk.
Ik denk niet dat je het allemaal slecht bedoeld ofzo he? Het gebeurd gewoon nog met regelmaat dat je niet serieus genomen wordt, als vrouw, als het gaat om zware dingen tillen. Daar reageer ik vrij heftig op, als het die kant op lijkt te neigen. :@
pi_194897847
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 09:52 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Hij lijkt mij dat niet bepaald.
Grappig, je zit fout. Heb gisteren toevallig nog mensen weggestuurd omdat iemand te bleef hangen (lees: kletsen :r ) bij het squat rack :') Dat doe je maar lekker thuis, opgetyft van t squat rack als je alleen maar gaat lullen.

Nog 135 kg deadlift gedaan gisteren _O_

[ Bericht 6% gewijzigd door Erasmus op 05-09-2020 11:38:56 ]
pi_194897921
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 september 2020 11:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je het allemaal slecht bedoeld ofzo he? Het gebeurd gewoon nog met regelmaat dat je niet serieus genomen wordt, als vrouw, als het gaat om zware dingen tillen. Daar reageer ik vrij heftig op, als het die kant op lijkt te neigen. :@
Nee hoor. Met gewichten tillen is dit voor vrouwen echt goed, mannen dus niet. Het verschil is daar groot. En dat is biologisch, dus niets aan te doen. Dus hierbij ‘voor een vrouw’ een daadwerkelijk nuttige aanduiding.

Als we het zouden hebben over het behalen van een opleiding, of salaris zou het anders zijn.
Whatever...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')