abonnement Unibet Coolblue
pi_194757966
En weer verder hier *O*
pi_194758023
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Int wild tegenkomen? Does that work?
Een decennium geleden wel, “vroeger” kwam ik gewoon mensen tegen offline.
Nu spreekt iemand me niet aan in de kroeg maar hello’d me de dag daarna op happen, wasda?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194758150
10 jaar geleden was het ook gewoon internetdaten hoor. Tinder bestond toen nog niet, maar relatieplanet en Lexa enzo waren toen best populair. Als je het hebt over 20 jaar geleden, toen werd internetdaten als iets voor wanhopige, contactgestoorde gekkies gezien.

We worden oud :'(
Sarcasme. Herken het.
pi_194758156
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:26 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Een decennium geleden wel, “vroeger” kwam ik gewoon mensen tegen offline.
Nu spreekt iemand me niet aan in de kroeg maar hello’d me de dag daarna op happen, wasda?
_O-

Is toch stom?! Social skills zijn echt beperkt de laatste tijd.
Ik merk het ook, man flirt maar durft niks te zeggen...en ik heb zoiets van , je kunt me gerust aanspreken hoor
pi_194758175
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:35 schreef Spirit82 het volgende:
10 jaar geleden was het ook gewoon internetdaten hoor. Tinder bestond toen nog niet, maar relatieplanet en Lexa enzo waren toen best populair. Als je het hebt over 20 jaar geleden, toen werd internetdaten als iets voor wanhopige, contactgestoorde gekkies gezien.

We worden oud :'(
Oh, zo eens ook ja haha. Ik heb enkele korte relaties overgehouden aan zulke sites ook :D En dat was idd 20 jaar terug, misschien zelfs langer :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194758222
Mijn relaties waren gewoon in het wild. Dat is van ongeveer 5 jaar geleden.
De laatste in een restaurant. We zagen elkaar, ik gaf een glimlach en een knipoog en toen kwam hij naar mijn tafeltje. :D
pi_194758333
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:35 schreef Spirit82 het volgende:
10 jaar geleden was het ook gewoon internetdaten hoor. Tinder bestond toen nog niet, maar relatieplanet en Lexa enzo waren toen best populair. Als je het hebt over 20 jaar geleden, toen werd internetdaten als iets voor wanhopige, contactgestoorde gekkies gezien.

We worden oud :'(
Ik wil niet oud zijn ;(

Vroeger had je ook al cu2, sugababes/superdudes/hyves waar je contacten kon opdoen. Op zich ook wel mooie tijden.

Wel eens dat in the wild wel leuker is maar denk dat de kansen gewoon kleiner zijn. Het is minder gericht zeg maar. Niet lang terug schreef iemand in een plaatselijk krantje een column (leuk detail, ze had mij recent op tinder een like gegeven) over vrijgezel zijn en het idee waarbij vrijgezellen in de supermarkt een kleur mandje konden dragen om zo te showen in het blauw laat mij met rust engerd of geel voor ik ben beschikbaar en wil graag met je op stap :D
pi_194758360
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:35 schreef Brybry het volgende:

[..]

_O-

Is toch stom?! Social skills zijn echt beperkt de laatste tijd.
Ik merk het ook, man flirt maar durft niks te zeggen...en ik heb zoiets van , je kunt me gerust aanspreken hoor
Jij kan toch ook iets zeggen? :)
pi_194758375
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:47 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik wil niet oud zijn ;(

Vroeger had je ook al cu2, sugababes/superdudes/hyves waar je contacten kon opdoen. Op zich ook wel mooie tijden.

Wel eens dat in the wild wel leuker is maar denk dat de kansen gewoon kleiner zijn. Het is minder gericht zeg maar. Niet lang terug schreef iemand in een plaatselijk krantje een column (leuk detail, ze had mij recent op tinder een like gegeven) over vrijgezel zijn en het idee waarbij vrijgezellen in de supermarkt een kleur mandje konden dragen om zo te showen in het blauw laat mij met rust engerd of geel voor ik ben beschikbaar en wil graag met je op stap :D
Goed concept behalve dat ik als vrouw dus nooit geel zou dragen want dat geeft elke engerd een goed excuus om een poging te wagen.
Draag ik een blauw mandje.. denkt iedereen dat ik voorzien ben. Ook die leuke vent waardoor ik best aangesproken had willen worden :)
pi_194758397
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:47 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik wil niet oud zijn ;(

Vroeger had je ook al cu2, sugababes/superdudes/hyves waar je contacten kon opdoen. Op zich ook wel mooie tijden.

Wel eens dat in the wild wel leuker is maar denk dat de kansen gewoon kleiner zijn. Het is minder gericht zeg maar. Niet lang terug schreef iemand in een plaatselijk krantje een column (leuk detail, ze had mij recent op tinder een like gegeven) over vrijgezel zijn en het idee waarbij vrijgezellen in de supermarkt een kleur mandje konden dragen om zo te showen in het blauw laat mij met rust engerd of geel voor ik ben beschikbaar en wil graag met je op stap :D
Wat grappig! :D
pi_194758421
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:40 schreef Amee het volgende:
Mijn relaties waren gewoon in het wild. Dat is van ongeveer 5 jaar geleden.
De laatste in een restaurant. We zagen elkaar, ik gaf een glimlach en een knipoog en toen kwam hij naar mijn tafeltje. :D
Smooth. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:47 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik wil niet oud zijn ;(

Vroeger had je ook al cu2, sugababes/superdudes/hyves waar je contacten kon opdoen. Op zich ook wel mooie tijden.

Wel eens dat in the wild wel leuker is maar denk dat de kansen gewoon kleiner zijn. Het is minder gericht zeg maar. Niet lang terug schreef iemand in een plaatselijk krantje een column (leuk detail, ze had mij recent op tinder een like gegeven) over vrijgezel zijn en het idee waarbij vrijgezellen in de supermarkt een kleur mandje konden dragen om zo te showen in het blauw laat mij met rust engerd of geel voor ik ben beschikbaar en wil graag met je op stap :D
Best wel een goed idee :s)
pi_194758434
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:47 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik wil niet oud zijn ;(

Vroeger had je ook al cu2, sugababes/superdudes/hyves waar je contacten kon opdoen. Op zich ook wel mooie tijden.

Wel eens dat in the wild wel leuker is maar denk dat de kansen gewoon kleiner zijn. Het is minder gericht zeg maar. Niet lang terug schreef iemand in een plaatselijk krantje een column (leuk detail, ze had mij recent op tinder een like gegeven) over vrijgezel zijn en het idee waarbij vrijgezellen in de supermarkt een kleur mandje konden dragen om zo te showen in het blauw laat mij met rust engerd of geel voor ik ben beschikbaar en wil graag met je op stap :D
Die is wel leuk ja :Y

Maar ook wel wat Uhmmpie zegt :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194758443
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:53 schreef Womanly het volgende:

[..]

Smooth. :P
[..]

Best wel een goed idee :s)
Ja, anders gebeurt er niets. Haha!
pi_194758477
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:26 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Een decennium geleden wel, “vroeger” kwam ik gewoon mensen tegen offline.
Nu spreekt iemand me niet aan in de kroeg maar hello’d me de dag daarna op happen, wasda?
Hello'd?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194758494
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:35 schreef Brybry het volgende:

[..]

_O-

Is toch stom?! Social skills zijn echt beperkt de laatste tijd.
Ik merk het ook, man flirt maar durft niks te zeggen...en ik heb zoiets van , je kunt me gerust aanspreken hoor
Hoe bedoel je flirt zonder iets te zeggen?

Als ik niet in de mood ben om iemand aan te spreken moet ik het ook zeker niet doen, werkt niet joh.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194758517
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:47 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik wil niet oud zijn ;(

Vroeger had je ook al cu2, sugababes/superdudes/hyves waar je contacten kon opdoen. Op zich ook wel mooie tijden.

Wel eens dat in the wild wel leuker is maar denk dat de kansen gewoon kleiner zijn. Het is minder gericht zeg maar. Niet lang terug schreef iemand in een plaatselijk krantje een column (leuk detail, ze had mij recent op tinder een like gegeven) over vrijgezel zijn en het idee waarbij vrijgezellen in de supermarkt een kleur mandje konden dragen om zo te showen in het blauw laat mij met rust engerd of geel voor ik ben beschikbaar en wil graag met je op stap :D
Dan pakt iedereen gewoon het blauwe mandje hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194758537
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:50 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Goed concept behalve dat ik als vrouw dus nooit geel zou dragen want dat geeft elke engerd een goed excuus om een poging te wagen.
Draag ik een blauw mandje.. denkt iedereen dat ik voorzien ben. Ook die leuke vent waardoor ik best aangesproken had willen worden :)
In de supermarkt is er normaliter niet echt een aanleiding..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194758580
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:55 schreef Amee het volgende:

[..]

Ja, anders gebeurt er niets. Haha!
En dan op haar aflopen, strak aankijken, en een bus slagroom in haar mandje leggen. Dan een knipoog geven en doorlopen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194758589
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Oh, zo eens ook ja haha. Ik heb enkele korte relaties overgehouden aan zulke sites ook :D En dat was idd 20 jaar terug, misschien zelfs langer :D
Hmm ben jij al zo oud dan?
Hihi
pi_194758602
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 10:06 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm ben jij al zo oud dan?
Hihi
38 :@

Hihi
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194758608
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 10:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

In de supermarkt is er normaliter niet echt een aanleiding..
Flirten kan ook gewoon in de supermarkt.

Zelfs weleens gevraagd voor een threesome in de supermarkt.

Maar tich vind ik adverteren dat ik graag met iemand uit wil... hier in de supermarkt niet echt het beste idee ooit.
Zal de lokatie van mijn supermarkt ook een rol in spelen :)
pi_194758633
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 10:07 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

38 :@

Hihi
Ik dacht.... een jaar of 8 jonger minstens :)

Leuk :)
pi_194758641
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Die is wel leuk ja :Y

Maar ook wel wat Uhmmpie zegt :)
Als man heb je daar over het algemeen wat minder last van. :)
pi_194758645
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 10:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik dacht.... een jaar of 8 jonger minstens :)

Leuk :)
Zelfs online wordt ik jonger geschat :D O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194758694
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 10:10 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Als man heb je daar over het algemeen wat minder last van. :)
Mja maar alleen mannen met een geel mandje heb je ook weinig aan.
pi_194758726
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 10:15 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja maar alleen mannen met een geel mandje heb je ook weinig aan.
Allemaal gele mandjes want geil :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194758745
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:47 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik wil niet oud zijn ;(

Vroeger had je ook al cu2, sugababes/superdudes/hyves waar je contacten kon opdoen. Op zich ook wel mooie tijden.

Wel eens dat in the wild wel leuker is maar denk dat de kansen gewoon kleiner zijn. Het is minder gericht zeg maar. Niet lang terug schreef iemand in een plaatselijk krantje een column (leuk detail, ze had mij recent op tinder een like gegeven) over vrijgezel zijn en het idee waarbij vrijgezellen in de supermarkt een kleur mandje konden dragen om zo te showen in het blauw laat mij met rust engerd of geel voor ik ben beschikbaar en wil graag met je op stap :D
Dat is best wel een leuk idee! Hey maar ze heeft je geliked, heb je haar al een berichtje gedaan??
pi_194758795
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 10:10 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zelfs online wordt ik jonger geschat :D O+
Komt door je kinderlijke spellingsfouten :X ;) ;) ;)

Geintje natuurlijk!
pi_194758830
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:16 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Komt door je kinderlijke spellingsfouten :X ;) ;) ;)

Geintje natuurlijk!
Even huilen hoor ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:22:56 #30
441859 crew  Lenny77
pi_194758944
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Even huilen hoor ;(
geeft zakdoekje
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:25:42 #31
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194759004
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:11 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Allemaal gele mandjes want geil :P
Krijg je gezeik thuis, want de buuf zag je met een geel mandje in de supermarkt _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:26:34 #32
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194759010
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 10:10 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zelfs online wordt ik jonger geschat :D O+
Lekker is dat he? :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194759138
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:26 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Lekker is dat he? :7
Behoorlijk ja :D
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Krijg je gezeik thuis, want de buuf zag je met een geel mandje in de supermarkt _O-
"JE BENT BESCHIKBAAR VUILE VENT!"

"De rest was op-"

"IK GA HET JE VROUW VERTELLEN!"

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:22 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

geeft zakdoekje
O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194759253
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 10:15 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja maar alleen mannen met een geel mandje heb je ook weinig aan.
Die kunnen samen bier gaan zuipen.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:37:42 #35
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194759257
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:32 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Behoorlijk ja :D
[..]

"JE BENT BESCHIKBAAR VUILE VENT!"

"De rest was op-"

"IK GA HET JE VROUW VERTELLEN!"
[..]

O+
Ik heb dat ook, alleen komt dat foto-share moment natuurlijk een keer, en ik ben niet zo handig met die filtertjes :D :|W

Ik woon in het oosten; hier gaan ze dat niet in je gezicht zeggen, dan wordt gewoon je wederhelft geinformeerd via de tamtam.. :') Open, eerlijk en recht voor zijn raap is hier not done, dan ben je een aso.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194759310
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:37 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Open, eerlijk en recht voor zijn raap is hier not done, dan ben je een aso.
Gelukkig geen last van hier in Rotterdam
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:46:19 #37
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194759458
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:39 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Gelukkig geen last van hier in Rotterdam
I know, werk de laatste tijd regelmatig een beetje die kant op, en god was is dat altijd weer lekker als je weer gewoon je bek open kunt trekken tegen iemand zonder elk woord op een weegschaaltje te leggen _O_ _O_

Het begint ook steeds interessanter te worden om weer een fiks eind die kant op te verkassen, al zou ik niet weer in de stad zelf willen wonen.. Wonen is hier weer een stuk beter stiekem.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194759656
Hier wordt flink over en weer geflirt zeg. :P
Stiekem is hier iedereen benieuwd naar hoe iedereen eruit ziet. B-)
pi_194759789
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:56 schreef Gruj0 het volgende:
Hier wordt flink over en weer geflirt zeg. :P
Stiekem is hier iedereen benieuwd naar hoe iedereen eruit ziet. B-)
Gisteren zijn veel vragen beantwoord ;)
pi_194759815
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:03 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Gisteren zijn veel vragen beantwoord ;)
Ik merkte het vanochtend. :P
pi_194759868
Ik kan mijn date maar moeilijk peilen en hij mij waarschijnlijk ook niet , en ik heb toch iets aan mezelf gemerkt; M'n mannelijke autistenbrein is soms echt fucked up.

Dus ik weet een zeer aantrekkelijke man van Tinder te hengelen, heb daar dates mee. Er gebeurt het e.a. en dan ben ik weer uitgekeken...denk echt dat ik meer geniet van de jacht dan van de trofee }:|
pi_194759873
Ik heb mijn tweede blok te pakken, gaat goed zo :P

Wat gesprekken met die man gehad maar ik kon er niks mee. Hij communiceert vreemd, zinnen zonder hoofdletters en interpunctie. Geen leuk gesprek. En klagen over vrouwen. Dat die wel de eerste stap mogen zetten en meer van dat soort dingen.

Heb uiteindelijk een vriendelijk bericht gestuurd en aangegeven dat ik een verdere vervolg niet zat zitten en het hier bij wilde laten. Wenste hem ook nog eens veel succes in zijn verdere zoektocht.

Antwoord van hem: "Bla bla bla. Je leest niet eens". En een blok :')

Bla bla bla echt _O- Toch wel een passief agressief dingetje, zo'n blok. Man3
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194759893
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:07 schreef Prisha het volgende:
Ik heb mijn tweede blok te pakken, gaat goed zo :P

Wat gesprekken met die man gehad maar ik kon er niks mee. Hij communiceert vreemd, zinnen zonder hoofdletters en interpunctie. Geen leuk gesprek. En klagen over vrouwen. Dat die wel de eerste stap mogen zetten en meer van dat soort dingen.

Heb uiteindelijk een vriendelijk bericht gestuurd en aangegeven dat ik een verdere vervolg niet zat zitten en het hier bij wilde laten. Wenste hem ook nog eens veel succes in zijn verdere zoektocht.

Antwoord van hem: "Bla bla bla. Je leest niet eens". En een blok :')

Bla bla bla echt _O- Toch wel een passief agressief dingetje, zo'n blok. Man3
Klinkt niet echt als een happy camper :D
pi_194759896
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:07 schreef Prisha het volgende:
Ik heb mijn tweede blok te pakken, gaat goed zo :P

Wat gesprekken met die man gehad maar ik kon er niks mee. Hij communiceert vreemd, zinnen zonder hoofdletters en interpunctie. Geen leuk gesprek. En klagen over vrouwen. Dat die wel de eerste stap mogen zetten en meer van dat soort dingen.

Heb uiteindelijk een vriendelijk bericht gestuurd en aangegeven dat ik een verdere vervolg niet zat zitten en het hier bij wilde laten. Wenste hem ook nog eens veel succes in zijn verdere zoektocht.

Antwoord van hem: "Bla bla bla. Je leest niet eens". En een blok :')

Bla bla bla echt _O- Toch wel een passief agressief dingetje, zo'n blok. Man3
:D
Jij even blij dat je daar niet mee hebt afgesproken
pi_194759903
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:06 schreef Brybry het volgende:
Ik kan mijn date maar moeilijk peilen en hij mij waarschijnlijk ook niet , en ik heb toch iets aan mezelf gemerkt; M'n mannelijke autistenbrein is soms echt fucked up.

Dus ik weet een zeer aantrekkelijke man van Tinder te hengelen, heb daar dates mee. Er gebeurt het e.a. en dan ben ik weer uitgekeken...denk echt dat ik meer geniet van de jacht dan van de trofee }:|
Gewoon niet de juiste persoon die je weet te boeien/interesseren. Het overanalyseren van jezelf is echt nutteloos en voegt niet veel toe. :)
pi_194759912
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:09 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Gewoon niet de juiste persoon die je weet te boeien/interesseren.
Zou het?

Ik heb voor dat er intimiteit is dan echt vlinders en ben helemaal enthousiast en *Poef, het is weg*
pi_194759914
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:08 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Klinkt niet echt als een happy camper :D
nee _O- Hij wilde weten of ik tegen mannen met motoren was. En toen wilde hij weten of ik voor of tegen lengte was :?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194759919
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:10 schreef Prisha het volgende:

[..]

nee _O- Hij wilde weten of ik tegen mannen met motoren was. En toen wilde hij weten of ik voor of tegen lengte was :?
Hoe kun je nou voor of tegen lengte zijn.

Iedereen heeft toch EEN lengte...
pi_194759924
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:10 schreef Prisha het volgende:

[..]

nee _O- Hij wilde weten of ik tegen mannen met motoren was. En toen wilde hij weten of ik voor of tegen lengte was :?
Wait whut? :?
pi_194759928
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hoe kun je nou voor of tegen lengte zijn.

Iedereen heeft toch EEN lengte...
Dat was precies mijn antwoord _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194759933
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:08 schreef Brybry het volgende:

[..]

:D
Jij even blij dat je daar niet mee hebt afgesproken
Nou dat :)
pi_194760085
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:10 schreef Brybry het volgende:

[..]

Zou het?

Ik heb voor dat er intimiteit is dan echt vlinders en ben helemaal enthousiast en *Poef, het is weg*
Hebben jullie dat ook al uitgesproken naar elkaar of kijk je het nog even aan ook al is dat gevoel weg? Heb je het idee dat het echt iets is bij jezelf wat dat veroorzaakt?
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:21:00 #53
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194760089
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:06 schreef Brybry het volgende:
Ik kan mijn date maar moeilijk peilen en hij mij waarschijnlijk ook niet , en ik heb toch iets aan mezelf gemerkt; M'n mannelijke autistenbrein is soms echt fucked up.

Dus ik weet een zeer aantrekkelijke man van Tinder te hengelen, heb daar dates mee. Er gebeurt het e.a. en dan ben ik weer uitgekeken...denk echt dat ik meer geniet van de jacht dan van de trofee }:|
Ik rijm die 'mannelijke autisten-brein' remark niet helemaal? :?

Maar blijkbaar heeft die desbetreffende kerel niet wat ik noem; 'de X-factor', de factor die iemand interessant maakt voor meer dan een weekendje fun ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194760135
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:10 schreef Prisha het volgende:

[..]

nee _O- Hij wilde weten of ik tegen mannen met motoren was. En toen wilde hij weten of ik voor of tegen lengte was :?
Wel een beetje negatief ingeschoten van hem. Hij kan ook gewoon enthousiast vertellen dat hij into motorrijden is en als jij daar echt iets op tegen zou hebben komt dat vanzelf wel naar voren toch.
Dat lengte ding is vreemd... Misschien is hij erg lang en doelt hij op als je voor lengte bent dat je het niet erg vind als hij uitzonderlijk lang is (zeg 2 meter of meer). Maar goed, next.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:23:50 #55
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194760137
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:07 schreef Prisha het volgende:
Ik heb mijn tweede blok te pakken, gaat goed zo :P

Wat gesprekken met die man gehad maar ik kon er niks mee. Hij communiceert vreemd, zinnen zonder hoofdletters en interpunctie. Geen leuk gesprek. En klagen over vrouwen. Dat die wel de eerste stap mogen zetten en meer van dat soort dingen.

Heb uiteindelijk een vriendelijk bericht gestuurd en aangegeven dat ik een verdere vervolg niet zat zitten en het hier bij wilde laten. Wenste hem ook nog eens veel succes in zijn verdere zoektocht.

Antwoord van hem: "Bla bla bla. Je leest niet eens". En een blok :')

Bla bla bla echt _O- Toch wel een passief agressief dingetje, zo'n blok. Man3
Ik heb denk ik op 2 apps, in totaal, 3 blocks staan ofzo? Ik vind het ook steeds bijzonder dat mensen zo graag op dat knoppie rammelen. Blijkbaar een lange tijd onderdrukt geweest in de relatie ofzo, en dat gevoel van 'macht' dat je dat kunt is blijkbaar dan onweerstaanbaar ofzo.. ik maak me er al niet eens meer druk om :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194760140
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:20 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Hebben jullie dat ook al uitgesproken naar elkaar of kijk je het nog even aan ook al is dat gevoel weg? Heb je het idee dat het echt iets is bij jezelf wat dat veroorzaakt?
Ik las overigens dat veel mensen vooral op zoek zijn naar de highs in een relatie. Ondanks dat die vaak gepaard gaan met dieptepunten warbij je heel veel moeite moet doen weer terug naar een high te komen.

Ipv dat ze gaan voor een stabiele relatie... want dat is saai.

En dan het vervolgens gek vinden... als die highs... na een tijd minder worden...
dus dan gaan ze weer opnieuw zoeken naar iemand die soms heel leuk en spannend is.. en de rest van de tijd eigenlijk niet zo past.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:25:06 #57
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194760156
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:10 schreef Brybry het volgende:

[..]

Zou het?

Ik heb voor dat er intimiteit is dan echt vlinders en ben helemaal enthousiast en *Poef, het is weg*
overgang? :D :X :X :X :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194760166
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:20 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Hebben jullie dat ook al uitgesproken naar elkaar of kijk je het nog even aan ook al is dat gevoel weg? Heb je het idee dat het echt iets is bij jezelf wat dat veroorzaakt?
We hebben niet uitgesproken dat we een relatie met elkaar zien zitten , meer in algemeen gepraat over hoe we daten en relaties zien...

Heb wel het idee dat iets is wat bij mij ligt, snel uitgekeken zijn. Heb sowieso veel over mezelf geleerd en ik denk dat ik oprecht nog nooit echt verliefd ben geweest en heel vaak lust voor liefde verwar
pi_194760183
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik rijm die 'mannelijke autisten-brein' remark niet helemaal? :?

Maar blijkbaar heeft die desbetreffende kerel niet wat ik noem; 'de X-factor', de factor die iemand interessant maakt voor meer dan een weekendje fun ;)
Dat zou ook kunnen.

Bedoel dat ik door m'n autisme wat mannelijker denk over het algemeen.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:29:00 #60
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194760206
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:23 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik las overigens dat veel mensen vooral op zoek zijn naar de highs in een relatie. Ondanks dat die vaak gepaard gaan met dieptepunten warbij je heel veel moeite moet doen weer terug naar een high te komen.

Ipv dat ze gaan voor een stabiele relatie... want dat is saai.

En dan het vervolgens gek vinden... als die highs... na een tijd minder worden...
dus dan gaan ze weer opnieuw zoeken naar iemand die soms heel leuk en spannend is.. en de rest van de tijd eigenlijk niet zo past.
In het begin is het toch altijd helemaal leuk en geweldig, en gek doen, en lekker impulsief, grenzen opzoeken enzo... maar na verloop van tijd moet je een 'normaal' vinden, balans, en dan lijkt het ineens saaier.. maar je kunt ook niet all day every day feest vieren en gek doen de rest van je leven.. :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:30:32 #61
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194760223
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:27 schreef Brybry het volgende:

[..]

Dat zou ook kunnen.

Bedoel dat ik door m'n autisme wat mannelijker denk over het algemeen.
Oh, kewl, zin om de ketting van mijn motor effe te smeren? O+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194760242
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Oh, kewl, zin om de ketting van mijn motor effe te smeren? O+
Poah, zet het bier maar koud piem. :7
pi_194760244
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

In het begin is het toch altijd helemaal leuk en geweldig, en gek doen, en lekker impulsief, grenzen opzoeken enzo... maar na verloop van tijd moet je een 'normaal' vinden, balans, en dan lijkt het ineens saaier.. maar je kunt ook niet all day every day feest vieren en gek doen de rest van je leven.. :P
Maar kennelijk zoeken veel mensen dat wel.. en als het dan geen feest meer is moeten ze een nieuw feestbeestje.
pi_194760253
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:25 schreef Brybry het volgende:

[..]

We hebben niet uitgesproken dat we een relatie met elkaar zien zitten , meer in algemeen gepraat over hoe we daten en relaties zien...

Heb wel het idee dat iets is wat bij mij ligt, snel uitgekeken zijn. Heb sowieso veel over mezelf geleerd en ik denk dat ik oprecht nog nooit echt verliefd ben geweest en heel vaak lust voor liefde verwar
Bedoelde meer of je dat poef is weg stuk bij hem hebt neergelegd. Zou ergens wel zonde zijn als je zo'n toffe man laat schieten. Niet dat je hem aan het lijntje moet houden maar misschien is hij wel echt heel leuk als jij jezelf kan aanleren het net vanuit een ander perspectief kan zien. Had wel het idee dat die man wel iets met je deed. Is het echt enkel lust dan uiteraard hem niet aan de lijn houden of hij moet er ook okay mee zijn natuurlijk.
pi_194760273
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar kennelijk zoeken veel mensen dat wel.. en als het dan geen feest meer is moeten ze een nieuw feestbeestje.
Klopt hoor wat je zegt. Hoewel, in mijn geval merk ik dat ik m'n interesse verlies als ik sex heb gehad, of het nou fantastisch of niet was.
pi_194760280
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar kennelijk zoeken veel mensen dat wel.. en als het dan geen feest meer is moeten ze een nieuw feestbeestje.
Mensen willen geen standaard saai leven, maar dat is het leven. Zelfs voor de meest bekende acteurs wordt het leven op een gegeven moment "saai" alles went. Het punt is dat mensen dat moeten accepteren en dat het gewoon is.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:33:37 #67
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194760281
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:32 schreef Brybry het volgende:

[..]

Poah, zet het bier maar koud piem. :7
Hmkay :7

* rent naar de Jumbo
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194760305
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:32 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Bedoelde meer of je dat poef is weg stuk bij hem hebt neergelegd. Zou ergens wel zonde zijn als je zo'n toffe man laat schieten. Niet dat je hem aan het lijntje moet houden maar misschien is hij wel echt heel leuk als jij jezelf kan aanleren het net vanuit een ander perspectief kan zien. Had wel het idee dat die man wel iets met je deed. Is het echt enkel lust dan uiteraard hem niet aan de lijn houden of hij moet er ook okay mee zijn natuurlijk.
Ja, zou inderdaad zonde zijn, hij leek wel echt iets met me te doen en ik vind het nog steeds een leuke man maar vind het lastig zulke dingen uit te spreken...
pi_194760329
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:25 schreef Brybry het volgende:

[..]

We hebben niet uitgesproken dat we een relatie met elkaar zien zitten , meer in algemeen gepraat over hoe we daten en relaties zien...

Heb wel het idee dat iets is wat bij mij ligt, snel uitgekeken zijn. Heb sowieso veel over mezelf geleerd en ik denk dat ik oprecht nog nooit echt verliefd ben geweest en heel vaak lust voor liefde verwar
Ik denk dat het daar ook ligt bij jezelf goed leren kennen en niet "op zoek" zijn naar iets. Als iemand leuk is, fine ga er dan voor en ga het niet overanalyseren. Als het leuk is is het leuk en ga geen zelfanalyse toepassen, want dan wordt het een self fulfilling prophecy uiteindelijk.

Bovenstaande is makkelijk gezegd want ik vermoed dat dit een patroon in je leven is, dus je zal er zelf mee aan de slag moeten.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:38:29 #70
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194760357
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar kennelijk zoeken veel mensen dat wel.. en als het dan geen feest meer is moeten ze een nieuw feestbeestje.
Ja, dat zijn dus zogenaamde happy singles, die zitten gewoon niet te wachten op een relatie en en willen alleen maar lollen..Ik hang er een beetje tussenin denk ik.. ik wil heus een leuke relatie, maar tot die tijd doe ik gewoon lekker waar ik zin in heb.
Mijn meissie is daarbuiten ergens, en ik blijf net zo lang proefzoenen en testrijden tot ik dr heb, al moet ik ze allemaal stuk voor stuk proberen >:) :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194760378
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:33 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Mensen willen geen standaard saai leven, maar dat is het leven. Zelfs voor de meest bekende acteurs wordt het leven op een gegeven moment "saai" alles went. Het punt is dat mensen dat moeten accepteren en dat het gewoon is.
Als ik zo om me heen kijk in dit topic.. mis ik dergelijke acceptatie toch een beetje :)
pi_194760407
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:35 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ja, zou inderdaad zonde zijn, hij leek wel echt iets met me te doen en ik vind het nog steeds een leuke man maar vind het lastig zulke dingen uit te spreken...
Misschien is het ook wel een soort 'in control' dingetje. Zolang het beetje gezellig is, soms afspreken, soort fwb dan heb je veel controle. Kan je een keer niet geen man of vrouw overboord. Kletsen gaat makkelijk want ondanks dat het misschien wat oppervlakkig blijft is het veelal gezellige praat. Maar zodra je uitspreekt meer te voelen komen er andere factoren bij kijken en heb je niet alles meer echt zelf in de hand. Natuurlijk kan je er dan nog steeds altijd zelf de stekker uittrekken of juist er nog meer aan doen, maar een deel van de controle valt wel weg omdat je meer afbuigt naar je laten meevoeren met de stroom in zo'n geval.

Of: xFriendx lul niet zo slap :D
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:41:27 #73
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194760409
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:33 schreef Brybry het volgende:

[..]

Klopt hoor wat je zegt. Hoewel, in mijn geval merk ik dat ik m'n interesse verlies als ik sex heb gehad, of het nou fantastisch of niet was.
Da's idd wel bijzonder; meestal is het bij vrouwsels precies andersom; als die sex eenmaal een feit is, wordt het serieus ;) Is iig wel mijn ervaring.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194760414
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:39 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Als ik zo om me heen kijk in dit topic.. mis ik dergelijke acceptatie toch een beetje :)
Die "saaiheid" vind ik geweldig, want dat is precies wat iemand gewoon relaxed maakt. En dus niet altijd looking for the next rush, dat zijn leuke relaties in het begin, maar nooit lange termijn
pi_194760446
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Da's idd wel bijzonder; meestal is het bij vrouwsels precies andersom; als die sex eenmaal een feit is, wordt het serieus ;) Is iig wel mijn ervaring.
In de regel is het wel zo dat een vrouw sex heeft als ze verliefd is en dat de man sex nodig heeft om verliefd te blijven.

En ik zeg "in de regel", dus een generieke gedachte die vaak van toepassing kan zijn.
pi_194760460
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:33 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Mensen willen geen standaard saai leven, maar dat is het leven. Zelfs voor de meest bekende acteurs wordt het leven op een gegeven moment "saai" alles went. Het punt is dat mensen dat moeten accepteren en dat het gewoon is.
Ik heb juist nu het idee dat mijn leven zo'n 'saai' (ik ervaar het niet zo, voel mij er prima bij) burgerlijk leventje is :D
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:44:45 #77
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194760471
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:35 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ja, zou inderdaad zonde zijn, hij leek wel echt iets met me te doen en ik vind het nog steeds een leuke man maar vind het lastig zulke dingen uit te spreken...
Het is zó gruwelijk lekker om dat gewoon tóch te doen, wat heb je te verliezen? Nu sta je dadelijk ook met lege handen, je kunt er alleen maar mee winnen :) . App die kerel en stort gewoon je hartje uit, wat kan er gebeuren? dattie ineens heel begripvol is?
Straks pleur een goudklompie weg, zonde toch? ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194760554
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het is zó gruwelijk lekker om dat gewoon tóch te doen, wat heb je te verliezen? Nu sta je dadelijk ook met lege handen, je kunt er alleen maar mee winnen :) . App die kerel en stort gewoon je hartje uit, wat kan er gebeuren? dattie ineens heel begripvol is?
Straks pleur een goudklompie weg, zonde toch? ;)
Haha :D Die schop onder m'n kont kan ik goed gebruiken _O-

Nou, bij de derde date zorg ik dat ik mij tijdens die date kwetsbaar opstel O-) :Y
pi_194760558
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het is zó gruwelijk lekker om dat gewoon tóch te doen, wat heb je te verliezen? Nu sta je dadelijk ook met lege handen, je kunt er alleen maar mee winnen :) . App die kerel en stort gewoon je hartje uit, wat kan er gebeuren? dattie ineens heel begripvol is?
Straks pleur een goudklompie weg, zonde toch? ;)
Ik zeg altijd tegen mensen wat ik van ze vindt. Wel de positieve dingen hoor. Zal niet zeggen dat iemand viesdik is :') , maar als ik vind dat iemand een bepaalde positieve eigenschap heeft zeg ik dat altijd. :Y

Ik denk dat dat belangrijk is om te delen niet alleen naar een date toe, maar in het algemeen.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:50:20 #80
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194760560
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:43 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

In de regel is het wel zo dat een vrouw sex heeft als ze verliefd is en dat de man sex nodig heeft om verliefd te blijven.

En ik zeg "in de regel", dus een generieke gedachte die vaak van toepassing kan zijn.
Mjah, mensen zijn verschillend... ik heb geen sex nodig om verliefd te blijven.. ik heb een mattie nodig, een echte betere helft, we need to be a team.. sex is een extraatje.. Veel mensen meten de kwaliteit van hun relatie in het aantal keren sex per periode, maar ik vind juist al het andere vele malen belangrijker.. Maar ik ben denk ik niet uit dezelfde template getrokken als de rest van het manvolk, sowieso ben ik nogal een beetje 'anders' volgens mij. :@
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194760572
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:50 schreef Brybry het volgende:

[..]

Nou, bij de derde date zorg ik dat ik mij tijdens die date kwetsbaar opstel O-) :Y
Heeft niks te maken met kwetsbaar zijn, jij bent gewoon jij. Je zegt wat je denkt. :P
pi_194760589
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mjah, mensen zijn verschillend... ik heb geen sex nodig om verliefd te blijven.. ik heb een mattie nodig, een echte betere helft, we need to be a team.. sex is een extraatje.. Veel mensen meten de kwaliteit van hun relatie in het aantal keren sex per periode, maar ik vind juist al het andere vele malen belangrijker.. Maar ik ben denk ik niet uit dezelfde template getrokken als de rest van het manvolk, sowieso ben ik nogal een beetje 'anders' volgens mij. :@
ik deel jouw mening wel hoor!
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:53:00 #83
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194760603
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:50 schreef Brybry het volgende:

[..]

Haha :D Die schop onder m'n kont kan ik goed gebruiken _O-

Nou, bij de derde date zorg ik dat ik mij tijdens die date kwetsbaar opstel O-) :Y
Ik heb er geen problemen mee om dat tijdens de chat al te doen.. ik ben in de chat exact zo als irl.. geen filtertjes, geen voorzichtig gedoe, geen verrassingen.. ik ben ik, you like, or GTFO,.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194760608
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mjah, mensen zijn verschillend... ik heb geen sex nodig om verliefd te blijven.. ik heb een mattie nodig, een echte betere helft, we need to be a team.. sex is een extraatje.. Veel mensen meten de kwaliteit van hun relatie in het aantal keren sex per periode, maar ik vind juist al het andere vele malen belangrijker.. Maar ik ben denk ik niet uit dezelfde template getrokken als de rest van het manvolk, sowieso ben ik nogal een beetje 'anders' volgens mij. :@
Sex is best wel een belangrijk onderdeel vind ik voor de band die je hebt. En daar zit geen minimale frequentie op als het maar vaak genoeg gebeurd voor beide.
pi_194760609
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mjah, mensen zijn verschillend... ik heb geen sex nodig om verliefd te blijven.. ik heb een mattie nodig, een echte betere helft, we need to be a team.. sex is een extraatje.. Veel mensen meten de kwaliteit van hun relatie in het aantal keren sex per periode, maar ik vind juist al het andere vele malen belangrijker.. Maar ik ben denk ik niet uit dezelfde template getrokken als de rest van het manvolk, sowieso ben ik nogal een beetje 'anders' volgens mij. :@
Daar is toch helemaal niks mis mee? En zijn we niet allemaal opzoek naar een maatje?
pi_194760616
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:53 schreef Brybry het volgende:

[..]

Daar is toch helemaal niks mis mee? En zijn we niet allemaal opzoek naar een maatje?
maatjes heb ik genoeg :')
pi_194760629
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:53 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

maatjes heb ik genoeg :')
Joh, ik ook. Maar ik heb geen sex met m'n maatjes _O-
Jij wel?

Uiteindelijk wil ik gewoon een beste vriend waar ik ook spannende avonturen mee kan beleven. Ik dacht dat iedereen zo dacht :?
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:56:32 #88
441859 crew  Lenny77
pi_194760648
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:53 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

maatjes heb ik genoeg :')
Wil je geen maatje zijn met je partner?

Als ik geen maatjes kan zijn dan stopt het gewoon voor mij hoor. Wil niet alleen degene zijn waar je je soepje mee eet en in bed kruipt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:57:51 #89
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194760662
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:50 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik zeg altijd tegen mensen wat ik van ze vindt. Wel de positieve dingen hoor. Zal niet zeggen dat iemand viesdik is :') , maar als ik vind dat iemand een bepaalde positieve eigenschap heeft zeg ik dat altijd. :Y

Ik denk dat dat belangrijk is om te delen niet alleen naar een date toe, maar in het algemeen.
Me too, het heeft gewoon echt 0,0 zin om verstoppertje te gaan spelen.. mocht je date iets worden, gaat daarna sowieso de giftwrap en het strikje eraf, dus waarom toneelspelen of dingen achterhouden of mooier maken dan ze zijn? Dat zijn achteraf alleen maar tegenvallertjes die gaan opstapelen en ervoor zorgen dat het 'tegenvalt' .. Mensen zijn al zo onrealistisch af en toe.. het leven is niet zwart-wit, het leven is tienmiljoentrilbiljard² shades of grey.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 28-08-2020 14:06:56 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194760674
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hello'd?
Ja, op happen kan je elkaar liken en matchen zoals op Tinder . Maar je kan iemand ook een hello sturen om zijn/haar aandacht te trekken. Helaas zijn dat meestal niet echt mijn types _O-
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:59:48 #91
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194760686
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:53 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Sex is best wel een belangrijk onderdeel vind ik voor de band die je hebt. En daar zit geen minimale frequentie op als het maar vaak genoeg gebeurd voor beide.
Psies ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 13:00:56 #92
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194760699
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:53 schreef Brybry het volgende:

[..]

Daar is toch helemaal niks mis mee? En zijn we niet allemaal opzoek naar een maatje?
Blijkbaar niet, als je kijkt naar die party-animals :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194761073
Denk toch echt dat ik m'n date wat heb afgeschrikt, hoor al even niets meer :D
pi_194761111
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:55 schreef Brybry het volgende:

[..]

Joh, ik ook. Maar ik heb geen sex met m'n maatjes _O-
Jij wel?

Uiteindelijk wil ik gewoon een beste vriend waar ik ook spannende avonturen mee kan beleven. Ik dacht dat iedereen zo dacht :?
Nope.. er zijn ook mensen die hun relatie afmeten aan de frequentie van seks.

Been there, done that.. en kreeg niet eens een tshirt.
pi_194761120
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:08 schreef Brybry het volgende:
Denk toch echt dat ik m'n date wat heb afgeschrikt, hoor al even niets meer :D
Of hij is gewoon druk met iets anders.. of een antwoord aan het overwegen..
geef het tijd :)

En in het ergste geval.. heb je niks verloren wat je anders niet ook kwijt was geweest.
pi_194761143
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nope.. er zijn ook mensen die hun relatie afmeten aan de frequentie van seks.

Been there, done that.. en kreeg niet eens een tshirt.
Niet eens een t-shirt :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Of hij is gewoon druk met iets anders.. of een antwoord aan het overwegen..
geef het tijd :)

En in het ergste geval.. heb je niks verloren wat je anders niet ook kwijt was geweest.
Ja, kan allerlei redenen hebben. Ik stuur morgen wel een berichtje wat er loos is
pi_194761160
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nope.. er zijn ook mensen die hun relatie afmeten aan de frequentie van seks.

Been there, done that.. en kreeg niet eens een tshirt.
Of kreeg je je t-shirt niet terug? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194761170
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:58 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja, op happen kan je elkaar liken en matchen zoals op Tinder . Maar je kan iemand ook een hello sturen om zijn/haar aandacht te trekken. Helaas zijn dat meestal niet echt mijn types _O-
Ik kreeg op happen vooral berichtjes van mensen die 20 jaar of meer jonger waren dan ik.
En ik ben geen 50 zegmaar...

En dan wijzen op mijn leeftijd en kind.. geen probleem.. want mensen van hun eigen leeftijd waren veel te speels.

Nou eh... bedankt. Maar toch maar niet.
pi_194761179
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:15 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Of kreeg je je t-shirt niet terug? :P
Ik kreeg wel meer niet terug _O-
pi_194761232
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik kreeg wel meer niet terug _O-
Rust? Energie? Je nier?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194761259
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Rust? Energie? Je nier?
Die kreeg ik uiteindelijk wel terug ja.
Duurde even... maar toch :)
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:31:25 #102
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194761382
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:08 schreef Brybry het volgende:
Denk toch echt dat ik m'n date wat heb afgeschrikt, hoor al even niets meer :D
Ik zou hem blocken >:)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:32:27 #103
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194761398
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nope.. er zijn ook mensen die hun relatie afmeten aan de frequentie van seks.

Been there, done that.. en kreeg niet eens een tshirt.
Uitzoeken hier in de kast; rechtse stapel is available ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194761419
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Uitzoeken hier in de kast; rechtse stapel is available ^O^
Jij bent er ook zo eentje die de tshirts houdt?
En ze dan later heel nonchalant weg geven? _O-
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:33:36 #105
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194761423
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Of hij is gewoon druk met iets anders.. of een antwoord aan het overwegen..
geef het tijd :)

En in het ergste geval.. heb je niks verloren wat je anders niet ook kwijt was geweest.
"ik zoek niks, want ik ben niks kwijt-profiel" gespot!
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:35:20 #106
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194761459
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:15 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik kreeg op happen vooral berichtjes van mensen die 20 jaar of meer jonger waren dan ik.
En ik ben geen 50 zegmaar...

En dan wijzen op mijn leeftijd en kind.. geen probleem.. want mensen van hun eigen leeftijd waren veel te speels.

Nou eh... bedankt. Maar toch maar niet.
Vraag volgende keer de namen en rugnummers van die beschikbare 18-jarige speeltjes effe? 2 keer 18 is ook 36, en dat vind ik best acceptabel O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:36:37 #107
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194761479
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:33 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Jij bent er ook zo eentje die de tshirts houdt?
En ze dan later heel nonchalant weg geven? _O-
ik telde pas mijn T-shirts :X ... time to let some of them go :|W

En ik pas per definitie de T-shirts van mijn dates niet; if so, dan gaat er ergens iets niet helemaal goed :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194761508
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

"ik zoek niks, want ik ben niks kwijt-profiel" gespot!
Wat? _O-
pi_194761527
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:36 schreef Sounddragon het volgende:

En ik pas per definitie de T-shirts van mijn dates niet; if so, dan gaat er ergens iets niet helemaal goed
Van je exen? Waarom heb je die nog
pi_194761607
quote:
80s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Vraag volgende keer de namen en rugnummers van die beschikbare 18-jarige speeltjes effe? 2 keer 18 is ook 36, en dat vind ik best acceptabel O-)
Ik ging er eigenlijk vanuit dat je wel voor de dames ging..
Wn dit waren doorgaans “jongetjes”.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:44:30 #111
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194761610
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Wat? _O-
Ken je die niet? wemelt ervan... : "Ik zoek niks, want ik ben niks kwijt".. standaard profieltekst.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:38 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Van je exen? Waarom heb je die nog
Goed lezen... mijn vrouwen zijn per definitie kleiner dan ik... wat moet ik met die dingetjes?

Vrouwen die 3/4XL Tshirts dragen swipe ik gewoon links _O-

Ik heb gewoon een shitload aan T-shirts :@ :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:45:59 #112
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194761633
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik ging er eigenlijk vanuit dat je wel voor de dames ging..
Wn dit waren doorgaans “jongetjes”.
Hun leeftijdgenoten waren te speels... die knullegies hoef ik idd niet, auto wassen doe ik zelf wel. O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194761635
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:36 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik telde pas mijn T-shirts :X ... time to let some of them go :|W

En ik pas per definitie de T-shirts van mijn dates niet; if so, dan gaat er ergens iets niet helemaal goed :')
Kun je ze nog wel achterhouden voor die stapel in de kast.. zodat je ze later heel genereus weg kunt geven :)
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:50:31 #114
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194761704
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Kun je ze nog wel achterhouden voor die stapel in de kast.. zodat je ze later heel genereus weg kunt geven :)
Neh, geen ruimte voor, zou niet weten waarom ik shirtjes van exen in mijn kast moet :') Maar ik heb nog wel shirtjes die vroeger 'slim-fit' waren, maar nu zitten als een te kort zwangerschapsjurkje :D , die worden meestal ingepikt als slaap-tee's. Alles wat in mijn kast ligt is gewoon original van mij-mij.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194761748
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ken je die niet? wemelt ervan... : "Ik zoek niks, want ik ben niks kwijt".. standaard profieltekst.
[..]

Goed lezen... mijn vrouwen zijn per definitie kleiner dan ik... wat moet ik met die dingetjes?

Vrouwen die 3/4XL Tshirts dragen swipe ik gewoon links _O-

Ik heb gewoon een shitload aan T-shirts :@ :X
Deze kende ik idd niet.......ik lees juist in profielen: ik haak af als je zegt dat je niet op zoek bent, als je niet op zoek bent zet je jezelf niet op een datingapp :)
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:56:30 #116
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194761803
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Deze kende ik idd niet.......ik lees juist in profielen: ik haak af als je zegt dat je niet op zoek bent, als je niet op zoek bent zet je jezelf niet op een datingapp :)
Zijn gewoon speledaters.. zoeken geen relatie, en dus wel wat anders.. en dat zijn er best veel onder de single moms O-)

Sowieso werkt zoeken naar een relatie niet.. relaties ontstaan, die vind je niet.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194761819
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:56 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Zijn gewoon speledaters.. zoeken geen relatie, en dus wel wat anders.. en dat zijn er best veel onder de single moms O-)

Sowieso werkt zoeken naar een relatie niet.. relaties ontstaan, die vind je niet.
Dat laatste ben ik wel mee eens inderdaad :Y
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:59:05 #118
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194761851
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik wel mee eens inderdaad :Y
Staat letterlijk zo in mijn profiel. :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194761875
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Staat letterlijk zo in mijn profiel. :)
Goed zo :D
pi_194762542
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:56 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Zijn gewoon speledaters.. zoeken geen relatie, en dus wel wat anders.. en dat zijn er best veel onder de single moms O-)

Sowieso werkt zoeken naar een relatie niet.. relaties ontstaan, die vind je niet.
Enige is dat nieuwe mensen ontmoeten wel de kans op een voltreffer verhoogd :)
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:54:44 #121
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194762638
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 15:45 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Enige is dat nieuwe mensen ontmoeten wel de kans op een voltreffer verhoogd :)
Ja psies, dat ben je dus ook in feite aan het doen :Y

Alleen is het probleem dat de mensen die in dat vijvertje rondzwemmen, vaak dus die playdates zijn die lekker aan het rondhuppelen zijn; en als je er dan eentje vindt waar je een goed gevoel bij hebt om iets mee te beginnen, die dat nou nét niet willen :{
Een heleboel vrouwen zitten volgens mij domweg te wachten tot ze Mr. Perfect kunnen liken, en Mr perfect weet dattie popi is, en die maakt daar lekker misbruik van.
Als je een beetje realistisch denkt en analyseert wat er nou eigenlijk gebeurt in die apps, ga je tot de conclusie komen dat de kans dat je echt een lifetime partner gaat vinden op die apps best wel heel erg klein. maar het is een leuk tijdverdrijf op zich, en je weet het maar nooit; de staatsloterij is ook te winnen :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194762871
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 15:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja psies, dat ben je dus ook in feite aan het doen :Y

Alleen is het probleem dat de mensen die in dat vijvertje rondzwemmen, vaak dus die playdates zijn die lekker aan het rondhuppelen zijn; en als je er dan eentje vindt waar je een goed gevoel bij hebt om iets mee te beginnen, die dat nou nét niet willen :{
Een heleboel vrouwen zitten volgens mij domweg te wachten tot ze Mr. Perfect kunnen liken, en Mr perfect weet dattie popi is, en die maakt daar lekker misbruik van.
Als je een beetje realistisch denkt en analyseert wat er nou eigenlijk gebeurt in die apps, ga je tot de conclusie komen dat de kans dat je echt een lifetime partner gaat vinden op die apps best wel heel erg klein. maar het is een leuk tijdverdrijf op zich, en je weet het maar nooit; de staatsloterij is ook te winnen :+
Daar ben ik tot dusver... niet heel succesvol in :)

En nieuwe mensen leren kennen.. is op het moment ook lastiger dan laten we zeggen.. een jaar geleden :)
pi_194762945
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:15 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik kreeg op happen vooral berichtjes van mensen die 20 jaar of meer jonger waren dan ik.
En ik ben geen 50 zegmaar...

En dan wijzen op mijn leeftijd en kind.. geen probleem.. want mensen van hun eigen leeftijd waren veel te speels.

Nou eh... bedankt. Maar toch maar niet.
Haha, ik heb wel een keer 10 jaar jonger gedate, nog wel acceptabel vond ik O-).

Ik heb ook een keer mijn filter helemaal open gezet op Tinder. Allemaal superlikes van 18-jarigen en 55+ :{w _O-
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194762967
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 16:17 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Haha, ik heb wel een keer 10 jaar jonger gedate, nog wel acceptabel vond ik O-).

Ik heb ook een keer mijn filter helemaal open gezet op Tinder. Allemaal superlikes van 18-jarigen en 55+ :{w _O-
Filter open zetten doe ik niet meer. Krijg dan alleen 50+ :'(
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:34:03 #125
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194763195
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 16:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Daar ben ik tot dusver... niet heel succesvol in :)

En nieuwe mensen leren kennen.. is op het moment ook lastiger dan laten we zeggen.. een jaar geleden :)
Ja, het is allemaal niet meer zo simpel als het was voor Covid, maar op zich wel te doen.. als je kijkt naar hoeveel 'risico's' je loopt tijdens domweg boodschappen doen of een openbaar gebouw betreden, is een one on one meeting op zich een aanvaardbaar risico vind ik. Ik ben wel redelijk kritisch over wat iemand bijvoorbeeld voor werk doet.. als dat een risicootje is, denk ik wel even twee keer na.. Als ze leuk genoeg is, stel ik vooraf alvast voor dat als we we elkaar besmetten, dat we samen in Q gaan natuurlijk 8-) :7

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 16:17 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Haha, ik heb wel een keer 10 jaar jonger gedate, nog wel acceptabel vond ik O-).

Ik heb ook een keer mijn filter helemaal open gezet op Tinder. Allemaal superlikes van 18-jarigen en 55+ :{w _O-
10 jaar jonger is prima, heb ik echt 0 problemen mee. Voorkeur zelfs; mijn leeftijdsgenotes vind ik doorgaans behoorlijk stoffig. Filter staat op max mijn eigen leeftijd.

Als je ergens in de 30 bent is dat wel al tricky natuurlijk :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194763234
Hier 28 tot 55+ als filter. Maar geen hele gekke dingen als iemand van 60 of zo die mij liked. Jongste date was 29 en oudste 44. Geen hele bijzondere dingen eigenlijk.
pi_194763255
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 16:36 schreef xFriendx het volgende:
Hier 28 tot 55+ als filter. Maar geen hele gekke dingen als iemand van 60 of zo die mij liked. Jongste date was 29 en oudste 44. Geen hele bijzondere dingen eigenlijk.
Hier op 30 tm 40.

Gewoon de date pool die ik wil.
pi_194763366
Voorheen op Paiq had ik regelmatig mannen van rond de 50 die mij een fotoreactie chatverzoek stuurden. Dat is mij toch wel wat te oud :P
pi_194764326
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:23 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Wel een beetje negatief ingeschoten van hem. Hij kan ook gewoon enthousiast vertellen dat hij into motorrijden is en als jij daar echt iets op tegen zou hebben komt dat vanzelf wel naar voren toch.
Dat lengte ding is vreemd... Misschien is hij erg lang en doelt hij op als je voor lengte bent dat je het niet erg vind als hij uitzonderlijk lang is (zeg 2 meter of meer). Maar goed, next.
Vrouwen willen toch lange mannen zodat ze hakken kunnen dragen zonder dat ze denken ik zie er belachelijk uit.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_194764498
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Wat? _O-
Hetzelfde als ik verwacht een originele reaktie van een verder leeg profiel. Of mannen die met een kind op de foto staan met de tekst die is niet van mij.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_194764595
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 17:57 schreef vipergts het volgende:

[..]

Hetzelfde als ik verwacht een originele reaktie van een verder leeg profiel. Of mannen die met een kind op de foto staan met de tekst die is niet van mij.
Ja er staan aardig wat klassiekers op datingapps :D
pi_194765092
Wooooooooooow.

Dus ik spreek met een match over kinderen/exen en geef aan dat ik een hele goede relatie heb met m'n ex.

Zegt ie dat dat m'n kansen op de datingmarkt aardig verkleind want tja, wie zit daar nou op te wachten _O- _O- _O- _O- _O-
pi_194765195
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 16:38 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Hier op 30 tm 40.

Gewoon de date pool die ik wil.
Ik 25-45, mijn voorkeur is eigenlijk een paaar jaar jonger :7
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194765212
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:32 schreef Brybry het volgende:
Wooooooooooow.

Dus ik spreek met een match over kinderen/exen en geef aan dat ik een hele goede relatie heb met m'n ex.

Zegt ie dat dat m'n kansen op de datingmarkt aardig verkleind want tja, wie zit daar nou op te wachten _O- _O- _O- _O- _O-
Liever een dikke vechtscheiding met getraumatiseerde kinderen....
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194765216
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:32 schreef Brybry het volgende:
Wooooooooooow.

Dus ik spreek met een match over kinderen/exen en geef aan dat ik een hele goede relatie heb met m'n ex.

Zegt ie dat dat m'n kansen op de datingmarkt aardig verkleind want tja, wie zit daar nou op te wachten _O- _O- _O- _O- _O-
Heeft ie ergens toch wel een punt?

Veel mannen zien vrouwen met kinderen niet als relatiemateriaal. En andersom.

Er zijn zoveel factoren die meespelen voor zowel mannen als vrouwen. Fysieke kenmerken en eerdere levenskeuzes bijvoorbeeld. Dit is er een van.

Dat het geen populaire mening is en liever niet wil horen is een andere discussie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2020 18:39:19 ]
pi_194765218
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:32 schreef Brybry het volgende:
Wooooooooooow.

Dus ik spreek met een match over kinderen/exen en geef aan dat ik een hele goede relatie heb met m'n ex.

Zegt ie dat dat m'n kansen op de datingmarkt aardig verkleind want tja, wie zit daar nou op te wachten _O- _O- _O- _O- _O-
Ik zou niet kunnen daten met iemand met een slechte relatie met een ex je hoeft de deur niet plat te lopen maar gewoon als volwassen met elkaar omgaan als je kinderen hebt hoort er gewoon bij.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_194765233
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:38 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Heeft ie ergens toch wel een punt?

Veel mannen zien vrouwen met kinderen niet als relatiemateriaal.

Er zijn zoveel factoren die meespelen voor zowel mannen als vrouwen. Fysieke kenmerken en eerdere levenskeuzes bijvoorbeeld. Dit is er een van.

Dat het geen populaire mening is en liever niet wil horen is een andere discussie.
Nee. Het ging niet over de kinderen, die heeft hij zelf ook. Het ging specifiek over het hebben van een goede relatie met m'n ex. Zelf heeft ie namelijk een heks als ex , zoals hij het zelf zegt.
pi_194765237
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:32 schreef Brybry het volgende:
Wooooooooooow.

Dus ik spreek met een match over kinderen/exen en geef aan dat ik een hele goede relatie heb met m'n ex.

Zegt ie dat dat m'n kansen op de datingmarkt aardig verkleind want tja, wie zit daar nou op te wachten _O- _O- _O- _O- _O-
Rare gedachte. Ik vind het juist fijn als de relatie met de ex goed is. Als je zo'n zure ex hebt dan gunnen die ander vaak het geluk niet en blijven irritant doen naar je date en soms zelfs naar jezelf toe. Bij 1 date lang terug wel een keer gehad dat ze zei dat haar ex had gezegd dat hij mij wel een keer zou opzoeken. Ook niet echt om blij van te worden.
pi_194765241
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:39 schreef Brybry het volgende:

[..]

Nee. Het ging niet over de kinderen, die heeft hij zelf ook. Het ging specifiek over het hebben van een goede relatie met m'n ex. Zelf heeft ie namelijk een heks als ex , zoals hij het zelf zegt.
Dat is wel raar ja :D
pi_194765262
De vermoeiendste bio’s vind ik degene die niet overeenkomen met de chat.

Bio: ik ben op zoek naar een serieuze relatie

Chat: neuken 😏
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194765266
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:38 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Liever een dikke vechtscheiding met getraumatiseerde kinderen....
Echt hè 8)7
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:38 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik zou niet kunnen daten met iemand met een slechte relatie met een ex je hoeft de deur niet plat te lopen maar gewoon als volwassen met elkaar omgaan als je kinderen hebt hoort er gewoon bij.
Precies, na die opmerking dat z'n ex een heks is was ik er wel klaar mee.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:39 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Rare gedachte. Ik vind het juist fijn als de relatie met de ex goed is. Als je zo'n zure ex hebt dan gunnen die ander vaak het geluk niet en blijven irritant doen naar je date en soms zelfs naar jezelf toe. Bij 1 date lang terug wel een keer gehad dat ze zei dat haar ex had gezegd dat hij mij wel een keer zou opzoeken. Ook niet echt om blij van te worden.
Ik zie het juist als positief, een goede band hebben. En jou opzoeken? WTF?!
pi_194765288
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:41 schreef Brybry het volgende:

[..]

Echt hè 8)7
[..]

Precies, na die opmerking dat z'n ex een heks is was ik er wel klaar mee.
[..]

Ik zie het juist als positief, een goede band hebben. En jou opzoeken? WTF?!
Ja, hij was jaloers en hij kon het niet hebben dat een ander met haar aan het daten was dus was min of meer soort bedreiging van wegwezen. Maar goed, gelukkig nooit iets gebeurd :)
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 18:43:48 #143
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194765305
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:39 schreef Brybry het volgende:

[..]

Nee. Het ging niet over de kinderen, die heeft hij zelf ook. Het ging specifiek over het hebben van een goede relatie met m'n ex. Zelf heeft ie namelijk een heks als ex , zoals hij het zelf zegt.
Je weet dat ondanks dat men soms graag wil het niet altijd mogelijk is he? Sommige mensen zijn gewoon gestoord.
pi_194765321
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:42 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ja, hij was jaloers en hij kon het niet hebben dat een ander met haar aan het daten was dus was min of meer soort bedreiging van wegwezen. Maar goed, gelukkig nooit iets gebeurd :)
Wow :')

Nou jongens, ik heb een reden waarom ie dat helemaal niks vind. 'Want dan weet ik dat ik niet de enige ben'

Werk aan je onzekerheid of gooi jezelf weg 8)7
pi_194765325
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:43 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je weet dat ondanks dat men soms graag wil het niet altijd mogelijk is he? Sommige mensen zijn gewoon gestoord.
Ja hoor, dat besef ik me al te goed maar deze gast.... :')
pi_194765347
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:44 schreef Brybry het volgende:

[..]

Wow :')

Nou jongens, ik heb een reden waarom ie dat helemaal niks vind. 'Want dan weet ik dat ik niet de enige ben'

Werk aan je onzekerheid of gooi jezelf weg 8)7
wut :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194765372
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:44 schreef Brybry het volgende:

[..]

Wow :')

Nou jongens, ik heb een reden waarom ie dat helemaal niks vind. 'Want dan weet ik dat ik niet de enige ben'

Werk aan je onzekerheid of gooi jezelf weg 8)7
Lijkt mij echt zo'n figuur die jou voor zichzelf wil hebben op de verkeerde manier. Altijd willen weten waar je bent, wat je gedaan hebt etc. Want z'n onzekerheid schiet door het dak als je met een kennis een bak koffie gaat doen.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 18:48:21 #148
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194765383
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:45 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ja hoor, dat besef ik me al te goed maar deze gast.... :')
Weet niet hoe de gesprekken waren en welke indicaties er waren maar mannen zijn daar wel een tikkeltje erger/gestoorder in heb ik het idee.
pi_194765387
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:47 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Lijkt mij echt zo'n figuur die jou voor zichzelf wil hebben op de verkeerde manier. Altijd willen weten waar je bent, wat je gedaan hebt etc. Want z'n onzekerheid schiet door het dak als je met een kennis een bak koffie gaat doen.
Dit ja.

Ik ben inmiddels geblockt :D Hij was me net voor.
pi_194765443
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:48 schreef Brybry het volgende:

[..]

Dit ja.

Ik ben inmiddels geblockt :D Hij was me net voor.
weer die block _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194765485
Brybry verzamelt blocks :D
pi_194765562
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:48 schreef Brybry het volgende:

[..]

Dit ja.

Ik ben inmiddels geblockt :D Hij was me net voor.
Dat is wel snel!
Negeren ipv blokkeren zou juist de ergste wraak zijn. Niemand kan ertegen genegeerd te worden :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2020 19:00:41 ]
pi_194765793
_O- _O-
pi_194765821
Had ik net een leuke match erbij, ben ik opeens geblockt :{
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:10:46 #155
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194765822
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:39 schreef Brybry het volgende:

[..]

Nee. Het ging niet over de kinderen, die heeft hij zelf ook. Het ging specifiek over het hebben van een goede relatie met m'n ex. Zelf heeft ie namelijk een heks als ex , zoals hij het zelf zegt.
Nog een stammenoorlog erbij, vindt ie dus erg leuk? :?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194765825
Gematcht met een meisje op Paiq en mee gepraat. Ze is wel lief, alleen is het gesprek totaal niet zoals met de dame waar ik volgende week een date mee heb. En voelt het daardoor ook niet echt goed.

En toen haar foto zichtbaar was was ik nou ook niet echt onder de indruk. Sterker nog, ik vind haar totaal niet aantrekkelijk.

Maar ik kan het gewoon niet over m'n hart verkrijgen om haar te verwijderen of te blokkeren. Nu heb ik dan zoiets van, ik log gewoon niet meer in Paiq en hopelijk verwijderd ze mij gewoon.

Struggles dit. Ik heb dan toch liever dat ik dan degene ben die geblock of geghost word. Hoe gek dat ook klinkt.
pi_194765827
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:10 schreef Faxie het volgende:
Had ik net een leuke match erbij, ben ik opeens geblockt :{
Ahw.......niet leuk ;(
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:11:16 #158
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194765835
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:48 schreef Brybry het volgende:

[..]

Dit ja.

Ik ben inmiddels geblockt :D Hij was me net voor.
Waarom sowieso blokken, je kan toch ook niks zeggen op een gegeven moment als iemand debiel doet. Vind dat altijd zo kinderachtig.
pi_194765840
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ahw.......niet leuk ;(
_O-
pi_194765844
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:10 schreef Faxie het volgende:
Had ik net een leuke match erbij, ben ik opeens geblockt :{
Wat heb je gezegd dat haar zo afschrikt dan?
pi_194765859
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

_O-
Oh niet zo erg dus :o :D
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:12:42 #162
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194765868
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:11 schreef Amee het volgende:

[..]

Wat heb je gezegd dat haar zo afschrikt dan?
Faxie kennende is hij waarschijnlijk over zijn transformers begonnen.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:13:08 #163
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194765877
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:10 schreef Solid-Snake het volgende:
Gematcht met een meisje op Paiq en mee gepraat. Ze is wel lief, alleen is het gesprek totaal niet zoals met de dame waar ik volgende week een date mee heb. En voelt het daardoor ook niet echt goed.

En toen haar foto zichtbaar was was ik nou ook niet echt onder de indruk. Sterker nog, ik vind haar totaal niet aantrekkelijk.

Maar ik kan het gewoon niet over m'n hart verkrijgen om haar te verwijderen of te blokkeren. Nu heb ik dan zoiets van, ik log gewoon niet meer in Paiq en hopelijk verwijderd ze mij gewoon.

Struggles dit. Ik heb dan toch liever dat ik dan degene ben die geblock of geghost word. Hoe gek dat ook klinkt.
Waarom ben je niet gewoon eerlijk. Dat je denkt dat jullie toch geen match zijn.
Uit angst maar niet meer inloggen is ook zo zonde.

Waarom wordt je er zelf onzeker van?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194765884
Ik maakte maar een flauwe grap als referentie naar die post van brybry hoor :') ;(
pi_194765908
quote:
12s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:12 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Faxie kennende is hij waarschijnlijk over zijn transformers begonnen.
Daar is niet mis mee, toch? :P
pi_194765914
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:13 schreef Faxie het volgende:
Ik maakte maar een flauwe grap als referentie naar die post van brybry hoor :') ;(
Keihard ingetuind :@
pi_194765960
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Waarom ben je niet gewoon eerlijk. Dat je denkt dat jullie toch geen match zijn.
Uit angst maar niet meer inloggen is ook zo zonde.

Waarom wordt je er zelf onzeker van?
Omdat ze mij volgens mij wel leuk vind. En ik het gewoon kut vind om iemand te moeten afwijzen.

Ik snap alleen niet zo goed waar je het onzekere vandaan haalt.
pi_194765990
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:16 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Omdat ze mij volgens mij wel leuk vind. En ik het gewoon kut vind om iemand te moeten afwijzen.

Ik snap alleen niet zo goed waar je het onzekere vandaan haalt.
Haar hoop stijgt alleen maar dus langer wachten maakt de klap alleen maar groter.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:18:36 #169
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194766006
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:14 schreef Amee het volgende:

[..]

Daar is niet mis mee, toch? :P
Oh nee, maar je zal ze er best tussen hebben hoor. Vaak genoeg merk je het wel als je dan een bepaalde hobby hebt dat men er niks van moet hebben of het niet in hun straatje past :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:16 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Omdat ze mij volgens mij wel leuk vind. En ik het gewoon kut vind om iemand te moeten afwijzen.

Ik snap alleen niet zo goed waar je het onzekere vandaan haalt.
Juist reden om gewoon eerlijk te zijn tegen haar, ook dit hoort erbij.
pi_194766032
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:18 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Oh nee, maar je zal ze er best tussen hebben hoor. Vaak genoeg merk je het wel als je dan een bepaalde hobby hebt dat men er niks van moet hebben of het niet in hun straatje past :P

Op die manier krijg je nooit een partner. Haha!
pi_194766217
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:10 schreef Faxie het volgende:
Had ik net een leuke match erbij, ben ik opeens geblockt :{
:D _O-
pi_194766357
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:10 schreef Solid-Snake het volgende:
Gematcht met een meisje op Paiq en mee gepraat. Ze is wel lief, alleen is het gesprek totaal niet zoals met de dame waar ik volgende week een date mee heb. En voelt het daardoor ook niet echt goed.

En toen haar foto zichtbaar was was ik nou ook niet echt onder de indruk. Sterker nog, ik vind haar totaal niet aantrekkelijk.

Maar ik kan het gewoon niet over m'n hart verkrijgen om haar te verwijderen of te blokkeren. Nu heb ik dan zoiets van, ik log gewoon niet meer in Paiq en hopelijk verwijderd ze mij gewoon.

Struggles dit. Ik heb dan toch liever dat ik dan degene ben die geblock of geghost word. Hoe gek dat ook klinkt.
Dit is ook het nadeel van Paiq, omdat je pas later de foto ziet. Als je haar niet wil verwijderen of je wil het niet zeggen dan heb je de keus uit kortaf antwoorden, negeren of niet inloggen.
pi_194766394
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:33 schreef Womanly het volgende:

[..]

Dit is ook het nadeel van Paiq, omdat je pas later de foto ziet. Als je haar niet wil verwijderen of je wil het niet zeggen dan heb je de keus uit kortaf antwoorden, negeren of niet inloggen.
In die zin werkt Tinder eigenlijk gewoon veel beter. Heel leuk in theorie, dat idee dat je elkaar eerst even leert kennen zonder foto. Maar de praktijk is toch anders.
pi_194766456
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:35 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

In die zin werkt Tinder eigenlijk gewoon veel beter. Heel leuk in theorie, dat idee dat je elkaar eerst even leert kennen zonder foto. Maar de praktijk is toch anders.
Idd. Het idee is heel nobel maar voor mij werkte het ook niet.op tinder idem, met slechte fotos of geen fotos meteen naar links.
pi_194766487
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:35 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

In die zin werkt Tinder eigenlijk gewoon veel beter. Heel leuk in theorie, dat idee dat je elkaar eerst even leert kennen zonder foto. Maar de praktijk is toch anders.
Ja vind ik ook hoor. Het gevaar is ook nog dat je een leuk gesprek hebt maar als de foto dan tegenvalt is het zo extra teleurstellend ofzo.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:41:20 #176
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194766503
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:33 schreef Womanly het volgende:

[..]

Dit is ook het nadeel van Paiq, omdat je pas later de foto ziet. Als je haar niet wil verwijderen of je wil het niet zeggen dan heb je de keus uit kortaf antwoorden, negeren of niet inloggen.
Je kan ook een tientje er tegenaan gooien en dan eerst kijken of diegene je een beetje ligt, kan je maanden mee voort. :s)
pi_194766530
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:41 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je kan ook een tientje er tegenaan gooien en dan eerst kijken of diegene je een beetje ligt, kan je maanden mee voort. :s)
Mwa weet niet of ik dat zou doen op Paiq. Niet vaak iemand leuks tegengekomen daar. Daarnaast werken die leeftijd filters ook niet altijd correct.
pi_194766563
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:40 schreef Womanly het volgende:

[..]

Ja vind ik ook hoor. Het gevaar is ook nog dat je een leuk gesprek hebt maar als de foto dan tegenvalt is het zo extra teleurstellend ofzo.
Ja dat. Was heel snel klaar met Paiq

huehue
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:47:53 #179
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194766587
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:43 schreef Womanly het volgende:

[..]

Mwa weet niet of ik dat zou doen op Paiq. Niet vaak iemand leuks tegengekomen daar. Daarnaast werken die leeftijd filters ook niet altijd correct.
Vind het zelf gewoon makkelijk, vooral omdat je dan ook niet in situaties zoals bovengenoemd komt :s)
Maar hier heb ik vooral het probleem dat ze op 150km+ wonen. _O-
pi_194766608
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:47 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Vind het zelf gewoon makkelijk, vooral omdat je dan ook niet in situaties zoals bovengenoemd komt :s)
Maar hier heb ik vooral het probleem dat ze op 150km+ wonen. _O-
Niemand in Amsterdam zit op Paiq? :P
pi_194766615
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:40 schreef Womanly het volgende:

[..]

Ja vind ik ook hoor. Het gevaar is ook nog dat je een leuk gesprek hebt maar als de foto dan tegenvalt is het zo extra teleurstellend ofzo.
Ja precies.

In die zin heb ik dan geluk dat de dame waarmee het leuk klikt ze mij een foto reactie had gestuurd. Dus ik zag meteen haar foto.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:52:44 #182
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194766664
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:49 schreef Womanly het volgende:

[..]

Niemand in Amsterdam zit op Paiq? :P
Dat idee krijg ik niet nee, voornamelijk degene die in het oosten van het land wonen. Hoewel dat natuurlijk geen probleem hoeft te zijn als iemand echt leuk is. :)
pi_194766674
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:49 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja precies.

In die zin heb ik dan geluk dat de dame waarmee het leuk klikt ze mij een foto reactie had gestuurd. Dus ik zag meteen haar foto.
Ja nu in het echt nog :P
pi_194766687
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:52 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat idee krijg ik niet nee, voornamelijk degene die in het oosten van het land wonen. Hoewel dat natuurlijk geen probleem hoeft te zijn als iemand echt leuk is. :)
Is wel ver hoor :{w
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:55:57 #185
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194766724
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:53 schreef Womanly het volgende:

[..]

Is wel ver hoor :{w
Het buitenland is ver. :6 :D

Maar jij zou het afkappen als je iemand ver leuk vind en diegene woont zo ver weg?
pi_194766812
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:55 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het buitenland is ver. :6 :D

Maar jij zou het afkappen als je iemand ver leuk vind en diegene woont zo ver weg?
Ik heb weleens wat langere afstand gedaan en dat vond ik niet zo'n succes maar dan waren we alleen afhankelijk van het OV, overstappen enzo. Deed je er nog best een tijdje over. Maar afgezien dat ik liever iemand in de buurt heb dat je spontaan kunt afspreken, kan ik niet echt een antwoord geven op je vraag. Het zal er per persoon vanaf hangen. Als je iemand echt leuk vindt dan lijkt me het moeilijk af te kappen.
pi_194767376
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:58 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat is wel snel!
Negeren ipv blokkeren zou juist de ergste wraak zijn. Niemand kan ertegen genegeerd te worden :P
Genegeerd worden door iemand waar ik kortstondig contact mee heb gehad doet mij niks eigenlijk. :P
pi_194767402
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 20:33 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Genegeerd worden door iemand waar ik kortstondig contact mee heb gehad doet mij niks eigenlijk. :P
Zal jou dan eens keihard negeren :P
pi_194767429
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Waarom ben je niet gewoon eerlijk. Dat je denkt dat jullie toch geen match zijn.
Uit angst maar niet meer inloggen is ook zo zonde.

Waarom wordt je er zelf onzeker van?
Sommige mensen kunnen slecht met een afwijzing omgaan. Gaan zich slecht gedragen of krijgen een (nog) slechter beeld van zichzelf. Ik denk dat hij in geen van allebei interesse heeft.

Dat is wel het nadeel van Paiq ja. Maar als je die app toch al gebruikt, kan je beter alleen dat foto toernooi gebruiken. Dan weet je direct wie je voor je hebt. Weet alleen niet hoeveel je uit zo'n toernooi kan halen. Liken en berichtje sturen was het? :?
pi_194767439
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 20:35 schreef Amee het volgende:

[..]

Zal jou dan eens keihard negeren :P
Dat doe je nu al niet getuige deze post dusss :P :Y
pi_194768203
Mannen die alleen antwoorden met :

Oké haha :{

Heb “oké haha” teruggestuurd en wacht nu op antwoord
start het gesprek dan niet.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 21:21:48 #192
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194768248
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:39 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Rare gedachte. Ik vind het juist fijn als de relatie met de ex goed is. Als je zo'n zure ex hebt dan gunnen die ander vaak het geluk niet en blijven irritant doen naar je date en soms zelfs naar jezelf toe. Bij 1 date lang terug wel een keer gehad dat ze zei dat haar ex had gezegd dat hij mij wel een keer zou opzoeken. Ook niet echt om blij van te worden.
Als 'ie wat lekkers meeneemt, zijn ex ofzo, is hij van harte welkom ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:40 schreef Avianflu het volgende:
De vermoeiendste bio’s vind ik degene die niet overeenkomen met de chat.

Bio: ik ben op zoek naar een serieuze relatie

Chat: neuken 😏
Wat doe jij met iemand met een 'serieuze relatie-profiel'? :P :+

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:32 schreef Brybry het volgende:
Wooooooooooow.

Dus ik spreek met een match over kinderen/exen en geef aan dat ik een hele goede relatie heb met m'n ex.

Zegt ie dat dat m'n kansen op de datingmarkt aardig verkleind want tja, wie zit daar nou op te wachten _O- _O- _O- _O- _O-
Hmnee, hij verkleint zin eigen markt, kwestie van invalshoek ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:39 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Idd. Het idee is heel nobel maar voor mij werkte het ook niet.op tinder idem, met slechte fotos of geen fotos meteen naar links.
Sowieso :Y, je zit op een datingsite, post foto's. Als je niet wilt dansen, ga je ook niet op de dansvloer staan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:40 schreef Womanly het volgende:

[..]

Ja vind ik ook hoor. Het gevaar is ook nog dat je een leuk gesprek hebt maar als de foto dan tegenvalt is het zo extra teleurstellend ofzo.
Dit.

quote:
6s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:55 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het buitenland is ver. :6 :D

Maar jij zou het afkappen als je iemand ver leuk vind en diegene woont zo ver weg?
Km of 5 hiervandaan, alles is relatief.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194768333
@Sounddragon _O-

Heb besloten dat ik misschien wel weer iemand wil tegen komen met de mogelijkheid tot meer. Dat het niet bij voorbaat al is uitgesloten. *;

Anyway, ik zoek nog een goede omschrijving om de lading te dekken.

Wat denken jullie van dit :
Ik wil graag daten met de mogelijkheid tot meer zonder dingen te overhaasten of forceren.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194768356
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 21:28 schreef Avianflu het volgende:
@:sounddragon _O-

Heb besloten dat ik misschien wel weer iemand wil tegen komen met de mogelijkheid tot meer. Dat het niet bij voorbaat al is uitgesloten. *;

Anyway, ik zoek nog een goede omschrijving om de lading te dekken.

Wat denken jullie van dit :
Ik wil graag daten met de mogelijkheid tot meer zonder dingen te overhaasten of forceren.
Ik had eerst 'Ben niet specifiek op zoek, maar kom graag iets leuks tegen'
pi_194768370
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 21:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik had eerst 'Ben niet specifiek op zoek, maar kom graag iets leuks tegen'
Ja, voor mannen leuk. Maar bij vrouwen leest een man alleen “ down to fuck”
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194768389
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 21:31 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja, voor mannen leuk. Maar bij vrouwen leest een man alleen “ down to fuck”
_O-
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 21:44:23 #197
441859 crew  Lenny77
pi_194768548
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 21:19 schreef Avianflu het volgende:
Mannen die alleen antwoorden met :

Oké haha :{

Heb “oké haha” teruggestuurd en wacht nu op antwoord
start het gesprek dan niet.
Alleszins beter dan Oké hihi :r
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194768550
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 21:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

_O-
Nog iets van die Vlaamse dame gehoord eigenlijk?
pi_194768559
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 21:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Alleszins beter dan Oké hihi :r
_O-
Dat wel ja hihihi
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194768560
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 21:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nog iets van die Vlaamse dame gehoord eigenlijk?
Nog steeds niks :')
pi_194768567
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 21:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nog steeds niks :')
Toch een catfish? -O-
pi_194768589
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 21:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Toch een catfish? -O-
Zal wel niet, lokatie klopt met waar ze woont (staat op haar website)
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 21:48:36 #203
441859 crew  Lenny77
pi_194768592
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 21:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nog steeds niks :')
Ik was het niet :{w
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194768602
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 21:48 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik was het niet :{w
En nog een ander die ook niks zegt, snif.

Nog wel contact met die van HongKong, maar die zoekt een westerse vent om mee te trouwen gok ik :P
pi_194768606
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 21:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zal wel niet, lokatie klopt met waar ze woont (staat op haar website)
Ah okee, wel echt een gemiste kans van haar dan.....
pi_194768636
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 21:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ah okee, wel echt een gemiste kans van haar dan.....
Ja echt he
pi_194768646
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 21:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja echt he
Ja! O+
pi_194768903
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 21:19 schreef Avianflu het volgende:
Mannen die alleen antwoorden met :

Oké haha :{

Heb “oké haha” teruggestuurd en wacht nu op antwoord
start het gesprek dan niet.
Oké haha.
pi_194768915
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:11 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Oké haha.
Was jij het ? Zijn teksten komen wel overeen met jouw openingszin 🤭🤔
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194768923
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:10 schreef Solid-Snake het volgende:
Gematcht met een meisje op Paiq en mee gepraat. Ze is wel lief, alleen is het gesprek totaal niet zoals met de dame waar ik volgende week een date mee heb. En voelt het daardoor ook niet echt goed.

En toen haar foto zichtbaar was was ik nou ook niet echt onder de indruk. Sterker nog, ik vind haar totaal niet aantrekkelijk.

Maar ik kan het gewoon niet over m'n hart verkrijgen om haar te verwijderen of te blokkeren. Nu heb ik dan zoiets van, ik log gewoon niet meer in Paiq en hopelijk verwijderd ze mij gewoon.

Struggles dit. Ik heb dan toch liever dat ik dan degene ben die geblock of geghost word. Hoe gek dat ook klinkt.
Zeg dan gewoon dat er geen aantrekking is... :')
Vind het zo triest dat blocken/ghosten. Je hebt toch ballen meegekregen?
pi_194769012
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:40 schreef Avianflu het volgende:
De vermoeiendste bio’s vind ik degene die niet overeenkomen met de chat.

Bio: ik ben op zoek naar een serieuze relatie

Chat: neuken 😏
Een serieuze relatie begint met een serieus goede neukbeurt.
pi_194769056
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:12 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Was jij het ? Zijn teksten komen wel overeen met jouw openingszin 🤭🤔
Je had mij wel geliked dus, in deze hypothetische situatie :)
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:23:13 #213
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194769075
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:19 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Een serieuze relatie begint met een serieus goede neukbeurt.
Beetje lafjes ketsen is geen goede start nee :P
pi_194769090
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:19 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Een serieuze relatie begint met een serieus goede neukbeurt.
Oké oke, maar werk er dan even rustig naar toe. O-)
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194769099
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:22 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Je had mij wel geliked dus, in deze hypothetische situatie :)
Ik wacht nog op de befaamde openingszin
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194769107
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:24 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Oké oke, maar werk er dan even rustig naar toe. O-)
Oké haha
pi_194769113
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:24 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Oké oke, maar werk er dan even rustig naar toe. O-)
Voorspel is belangrijk
pi_194769114
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:24 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik wacht nog op de befaamde openingszin
Neuken?
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:25:18 #219
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194769116
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 21:28 schreef Avianflu het volgende:
@:sounddragon _O-

Heb besloten dat ik misschien wel weer iemand wil tegen komen met de mogelijkheid tot meer. Dat het niet bij voorbaat al is uitgesloten. *;

Anyway, ik zoek nog een goede omschrijving om de lading te dekken.

Wat denken jullie van dit :
Ik wil graag daten met de mogelijkheid tot meer zonder dingen te overhaasten of forceren.
Mjah, dat snapte ik gisteren al, maar ik moest hem tóch FF inkoppen :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:24 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik wacht nog op de befaamde openingszin
"Ik heb besloten dat de volgende leukerd misschien wel langer mag blijven dan 3 weken'

"Denk jij dat jij degene bent die langer mag blijven als een maand?; meld je dan hier"

"Wegens tegenvallende FWB-ervaringen nu op zoek naar iets in een wat vastere vorm"

"Als je heel geweldig bent, mag je me misschien houden"

"Wegens omscholing naar relatiemateriaal, derhalve nu ook beschikbaar als zodanig"

"gezocht: serieuze relatie voor halve dagen"
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194769221
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]

"Ik heb besloten dat de volgende leukerd misschien wel langer mag blijven dan 3 weken'

"Denk jij dat jij degene bent die langer mag blijven als een maand?; meld je dan hier"

"Wegens tegenvallende FWB-ervaringen nu op zoek naar iets in een wat vastere vorm"

"Als je heel geweldig bent, mag je me misschien houden"

"Wegens omscholing naar relatiemateriaal, derhalve nu ook beschikbaar als zodanig"

"gezocht: serieuze relatie voor halve dagen"
_O_ _O-

Thanks, wel grappiger. Ga is nadenken :+
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194769283
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:30 schreef Avianflu het volgende:

[..]

_O_ _O-

Thanks, wel grappiger. Ga is nadenken :+
Als je corona onder de leden hebt gehad, mag je avianflu proberen te overleven. :+
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:36:09 #222
441859 crew  Lenny77
pi_194769343
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:33 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Als je corona onder de leden hebt gehad, mag je avianflu proberen te overleven. :+
Das wel een leuke!!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194769369
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Das wel een leuke!!
😂, maar dan wordt ik mss herkend
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194769416
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:37 schreef Avianflu het volgende:

[..]

😂, maar dan wordt ik mss herkend
Ik krijg wel een beetje een snotneusje van jou hoor :@
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:39:06 #225
441859 crew  Lenny77
pi_194769425
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:37 schreef Avianflu het volgende:

[..]

😂, maar dan wordt ik mss herkend
-O-

Misschien zoiets?
Speeltijd is voorbij, nu voor het echie!!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194769456
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:37 schreef Avianflu het volgende:

[..]

😂, maar dan wordt ik mss herkend
Je hebt je foto hier ook al gehad dus je kan sowieso al herkend worden :P
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:43:42 #227
441859 crew  Lenny77
pi_194769543
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:40 schreef Womanly het volgende:

[..]

Je hebt je foto hier ook al gehad dus je kan sowieso al herkend worden :P
En die heb ik dus gemist.. ;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194769586
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

En die heb ik dus gemist.. ;(
Niet getreurd, komt goed. :P
pi_194769588
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:25 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Neuken?
:D
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:47:06 #230
441859 crew  Lenny77
pi_194769630
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:45 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Niet getreurd, komt goed. :P
Hoe dan???
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194769639
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:45 schreef Avianflu het volgende:

[..]

:D
@Cockwhale, dit is een ja. :P

Bro's moeten elkaar helpen. B-)
pi_194769649
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Hoe dan???
Avianflu lief DMmen en vragen of ze je wil besmetten met haar foto via DM.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:48:29 #233
441859 crew  Lenny77
pi_194769665
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:47 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

@:Cockwhale, dit is een ja. :P

Bro's moeten elkaar helpen. B-)
Had hij niet iets veel ergers gezegd dan neuken?? :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194769690
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:48 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Had hij niet iets veel ergers gezegd dan neuken?? :@
Geen idee, ben niet zo lang in dit topique. :@
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:49:42 #235
441859 crew  Lenny77
pi_194769698
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:48 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Avianflu lief DMmen en vragen of ze je wil besmetten met haar foto via DM.
Das een beetje raar he :{
Plus klinkt zelfs een beetje bi, en laat ik dat niet zijn. Ben gewoon ERG nieuwsgierig :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194769724
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Das een beetje raar he :{
Plus klinkt zelfs een beetje bi, en laat ik dat niet zijn. Ben gewoon ERG nieuwsgierig :P
Raarder dan je post over de foto zal het niet worden. :P Denk dat een foto als vrouwen onder elkaar best kan. :P
Hoef zelf geen foto, dus geen request van mijn kant iig. :P
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:51:50 #237
441859 crew  Lenny77
pi_194769738
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:49 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Geen idee, ben niet zo lang in dit topique. :@
Dit was m:

Ik zeg altijd, hoi vuige spermacontainer.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194769752
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:48 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Had hij niet iets veel ergers gezegd dan neuken?? :@
Ja iets over een vuig hol ofzo _O-
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:52:50 #239
441859 crew  Lenny77
pi_194769757
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:51 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Raarder dan je post over de foto zal het niet worden. :P Denk dat een foto als vrouwen onder elkaar best kan. :P
Hoef zelf geen foto, dus geen request van mijn kant iig. :P
Dus jij bent niet nieuwsgierig?
Lijkt me heerlijk...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194769759
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:51 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit was m:

Ik zeg altijd, hoi vuige spermacontainer.
:N

Ik dacht dat hij haar had gevraagd om te neuken en dat die " :D " een ja betekende. :')
Misschien moet ik als ik wat nuchterder ben weer terugkomen hier. :')
pi_194769774
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:51 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit was m:

Ik zeg altijd, hoi vuige spermacontainer.
Das wel een goede voor een sinterklaasgedicht O-)
pi_194769775
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Das een beetje raar he :{
Plus klinkt zelfs een beetje bi, en laat ik dat niet zijn. Ben gewoon ERG nieuwsgierig :P
Een beetje bi _O-
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:53:31 #243
441859 crew  Lenny77
pi_194769776
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:52 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja iets over een vuig hol ofzo _O-
Zie post 237 :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:54:10 #244
441859 crew  Lenny77
pi_194769795
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:52 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

:N

De enige juiste reactie _O-
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194769796
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:52 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

:N

Ik dacht dat hij haar had gevraagd om te neuken en dat die " :D " een ja betekende. :')
Misschien moet ik als ik wat nuchterder ben weer terugkomen hier. :')
Ben je weer bezopen joh :+
pi_194769798
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:52 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dus jij bent niet nieuwsgierig?
Lijkt me heerlijk...
Ik kan mijn nieuwsgierigheid bedwingen. :P
pi_194769826
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:54 schreef Womanly het volgende:

[..]

Ben je weer bezopen joh :+
Hoezo alweer zeg? :N :{ ;(
pi_194769833
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:55 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hoezo alweer zeg? :N :{ ;(
Mensenkennis? :P
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:56:42 #249
441859 crew  Lenny77
pi_194769841
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:54 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik kan mijn nieuwsgierigheid bedwingen. :P
Ik kan heel veel bedwingen... helaas is nieuwsgierigheid mijn zwakte..
Ik noem het eigenlijk interesse, klinkt mooier!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194769843
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:52 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja iets over een vuig hol ofzo _O-
Oh wou je die horen? Goed, ik fluister het wel in je oor, tijdens de sessie.
pi_194769847
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:56 schreef Womanly het volgende:

[..]

Mensenkennis? :P
Ik heb normaal gesproken nooit wat. :P
pi_194769860
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:56 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik heb normaal gesproken nooit wat. :P
Geniet van je water dan :P
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:57:40 #253
441859 crew  Lenny77
pi_194769861
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:56 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik heb normaal gesproken nooit wat. :P
Waarom nou wel?
Zie je? Interesse!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194769936
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Waarom nou wel?
Zie je? Interesse!
Een feestje mag wel soms. :P
pi_194769951
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:57 schreef Womanly het volgende:

[..]

Geniet van je water dan :P
Van Vod(k)a genieten we idd :P
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:03:08 #256
441859 crew  Lenny77
pi_194769960
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 23:01 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Een feestje mag wel soms. :P
-O-
Wij zitten landelijk nog met een max van 5 vaste mensen in een bubbel...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194769975
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 23:03 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

-O-
Wij zitten landelijk nog met een max van 5 vaste mensen in een bubbel...
ZOOM feestje :D
Creativiteit hier sterft uit. :P
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:10:06 #258
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194770076
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 23:03 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

-O-
Wij zitten landelijk nog met een max van 5 vaste mensen in een bubbel...
Kwestie van heel selectief zijn :7

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:56 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik kan heel veel bedwingen... helaas is nieuwsgierigheid mijn zwakte..
Ik noem het eigenlijk interesse, klinkt mooier!
Vrouw-eigen, doe je niks tegen :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194770494
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 23:02 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Van Vod(k)a genieten we idd :P
Wodka O+
pi_194770733
Alcohol :')
Niet gewoon speedballen :')
pi_194770928
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 23:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Alcohol :')
Niet gewoon speedballen :')
Laat je door ons niet tegenhouden.
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 00:08:22 #262
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194770963
Niet aan de wodka-Coke zitten :|W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194770986
quote:
83s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 00:08 schreef Sounddragon het volgende:
Niet aan de wodka-Coke zitten :|W
Wodka coke?

Gewoon fatsoenlijke wodka kopen en dan puur.
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 00:10:13 #264
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194770999
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 00:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wodka coke?

Gewoon fatsoenlijke wodka kopen en dan puur.
Die is al op, ik heb alleen nog maar mixmeuk :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 00:11:39 #265
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194771027
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 23:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Alcohol :')
Niet gewoon speedballen :')
Speedballen :')
Gewoon snowballen toch? :9~ :9~ :9~
pi_194771716
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 07:53 schreef Avianflu het volgende:
Ja jullie hebbe wat gemist :Y .

Zit een beetje in een paar baal dagen eigenlijk wat betreft daten :@, zal wel door het laatste scharrel fiasco komen.

Die stomme Corona moet gewoon ophouden zodat we iemand in het wild tegen kunnen komen...

Hebben jullie een duidelijk beeld van wat je zoekt in een relatie?
Grote billen en borsten. :9~
pi_194771724
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

En die heb ik dus gemist.. ;(
Same here... :(
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 01:10:52 #268
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194771736
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 01:09 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Same here... :(
Ik niet B-)
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 01:17:40 #269
441859 crew  Lenny77
pi_194771803
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 01:10 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Ik niet B-)
De jouwe heb ik ook gemist :{
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 01:38:38 #270
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194771973
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 01:17 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

De jouwe heb ik ook gemist :{
De mijne ook :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194773412
quote:
12s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:12 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Faxie kennende is hij waarschijnlijk over zijn transformers begonnen.
Dat heb ik ooit als eerste reactie gehad een vrouw van 40 die liet weten dat ze poppen verzamelde en dat ik het er maar mee moest doen. Ik heb maar vertelt dat ik als kind de poppen van mijn zus gesloopt heb. Wisten jullie dat Ken niet in de roze Barbie jeep past omdat zijn benen dan afbreken. Daarna had mijn zus een gehandicapte Ken.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 08:55:47 #272
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_194773468
Wijven op dating apps willen alleen maar naar festivals en reizen, maar een beetje neuken ho maar :')
Beati pauperes spiritu
pi_194773682
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 01:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Grote billen en borsten. :9~
:'(
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194773819
Volgende week vrijdag trouwens afgesproken met iemand van Tinder. Ben een beetje sceptisch omdat ik hem voor mijn gevoel heb “gefriendzoned” maar ben benieuwd....

Bovenstaand heb ik trouwens ook gewoon eerlijk gezegd tegen hem.

De dag daarna uit met een vriendin, al is iemand tegenkomen op een terras lastig op het moment maar genoeg om over bij te praten met haar.

Hopelijk kom ik ex-FWB niet tegen, die gaat op dezelfde plekken uit :{
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194774025
Wat een ellende op deze wereld.. :'(
Allemaal mensen die elkaars foto('s) hebben gemist :'( :'( :{ ;(
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 09:59:03 #276
441859 crew  Lenny77
pi_194774033
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:58 schreef Gruj0 het volgende:
Wat een ellende op deze wereld.. :'(
Allemaal mensen die elkaars foto('s) hebben gemist :'( :'( :{ ;(
Het kan bijna niet erger :'(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194774038
Ik heb ook vanalles gemist :'(
pi_194774041
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:58 schreef Gruj0 het volgende:
Wat een ellende op deze wereld.. :'(
Allemaal mensen die elkaars foto('s) hebben gemist :'( :'( :{ ;(
:6
Ik heb niks gemist hoor *O*
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194774050
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:59 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Het kan bijna niet erger :'(
:'(

quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:59 schreef Brybry het volgende:
Ik heb ook vanalles gemist :'(
:'( Sterkte aan jullie allebei.
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 10:00:58 #280
441859 crew  Lenny77
pi_194774060
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:59 schreef Avianflu het volgende:

[..]

:6
Ik heb niks gemist hoor *O*
ik hoor de: 'lekker peuh' tot hier :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194774061
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:59 schreef Avianflu het volgende:

[..]

:6
Ik heb niks gemist hoor *O*
Jij was dan ook de slechterik hier. Alleen die kan zich zo vermaken over de ellende van anderen. :N
pi_194774071
POLL
pi_194774091
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

ik hoor de: 'lekker peuh' tot hier :P
:s)
De fok mannen zijn best leuk ^O^ , vraag mij steeds meer af hoe Tinder in elkaar zit :? .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194774102
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:01 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Jij was dan ook de slechterik hier. Alleen die kan zich zo vermaken over de ellende van anderen. :N
}) , ik vind mezelf best leuk eigenlijk O-)
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194774114
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:01 schreef Brybry het volgende:
[poll=365]
Fok! profielen, Tinder profielen of whatever profielen? :?
pi_194774140
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:03 schreef Avianflu het volgende:

[..]

:s)
De fok mannen zijn best leuk ^O^ , vraag mij steeds meer af hoe Tinder in elkaar zit :? .
Hoe bedoel je hoe Tinder in elkaar zit?
pi_194774201
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:07 schreef Womanly het volgende:

[..]

Hoe bedoel je hoe Tinder in elkaar zit?
Waarom er zo weinig likes zijn voor mannen die best leuk zijn. Ik weet niet of ik deze specifiek fokkers zou liken tijdens een avondje swipen maar ik heb echt wel matches met “dezelfde types obv tinderprofiel” dus ik vraag mij af of en hoe vaak sommige profielen worden voorgesteld.

Maar Tinder wil waarschijnlijk graag dat mannen gaan betalen voor premium.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194774812
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:13 schreef Avianflu het volgende:
Waarom er zo weinig likes zijn voor mannen die best leuk zijn.
:')
pi_194775016
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:13 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Waarom er zo weinig likes zijn voor mannen die best leuk zijn.
Hoe weet je dat?
pi_194775037
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:13 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Waarom er zo weinig likes zijn voor mannen die best leuk zijn. Ik weet niet of ik deze specifiek fokkers zou liken tijdens een avondje swipen maar ik heb echt wel matches met “dezelfde types obv tinderprofiel” dus ik vraag mij af of en hoe vaak sommige profielen worden voorgesteld.

Maar Tinder wil waarschijnlijk graag dat mannen gaan betalen voor premium.
Om dat Tinder omkomt in de profielen die door Tinder beheert worden waarschijnlijk. Ik kom regelmatig dezelfde vrouwen tegen, ik heb ze al naar links en rechts geswiped gesuperliked mijn afstand verminderd ze blijven maar voorbij komen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_194775043
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:14 schreef Womanly het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Dat hebben sommige hier gedeeld, hoeveel likes ze hebben.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194775064
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:16 schreef vipergts het volgende:

[..]

Om dat Tinder omkomt in de profielen die door Tinder beheert worden waarschijnlijk. Ik kom regelmatig dezelfde vrouwen tegen, ik heb ze al naar links en rechts geswiped gesuperliked mijn afstand verminderd ze blijven maar voorbij komen.
Maar dat is bij de mannen net zo, Volgensmij zijn dat mannen die of premium hebben of hun profiel vaak opnieuw activeren omdat ze getrouwd zijn ofzo.
Als het Tinder profielen zijn had ik wel iets knappere mannen verwacht.

En ik heb er wel een keer eentje gematcht _O- en mee face time gebeld. Was overduidelijk iemand in een relatie.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194775240
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:18 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Maar dat is bij de mannen net zo, Volgensmij zijn dat mannen die of premium hebben of hun profiel vaak opnieuw activeren omdat ze getrouwd zijn ofzo.
Als het Tinder profielen zijn had ik wel iets knappere mannen verwacht.

En ik heb er wel een keer eentje gematcht _O- en mee face time gebeld. Was overduidelijk iemand in een relatie.
Bij mannen weet ik het niet daar val ik niet op maar ik denk dat de verhouding man en vrouw een beetje scheef is op datingsite en dat er wat vulling tussen staat om niet steeds er zijn geen profielen in de buurt die aan je eisen voldoen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_194775314
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:27 schreef vipergts het volgende:

[..]

Bij mannen weet ik het niet daar val ik niet op maar ik denk dat de verhouding man en vrouw een beetje scheef is op datingsite en dat er wat vulling tussen staat om niet steeds er zijn geen profielen in de buurt die aan je eisen voldoen.
Ah zo, ja zou kunnen. Geen idee. Maar zijn dat dan allemaal onrealistisch mooie profielen of wat?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194775376
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:31 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ah zo, ja zou kunnen. Geen idee. Maar zijn dat dan allemaal onrealistisch mooie profielen of wat?
De een wel de ander niet. Ik denk dat die gewoon een zooi foto's inkopen. Sowieso word ik al achterdochtig van de onrealistisch mooie vrouwen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_194775397
Mooie vrouwen :')
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:46:42 #297
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194775531
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:16 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Dat hebben sommige hier gedeeld, hoeveel likes ze hebben.
Op Tinder swipe je er 100, no likes, op Lexa krijg ik likes zonder te swipen, alleen maar door online te zijn, een paar per dag sowieso :Y

Wat op Lexa wel heel erg opvalt is dat als je niet online bent, de likes ook een stuk minder in aantal zijn, dus wdb zou het me ook niks verbazen als daar ook een soort van algoritme mee aan het klooien is, óf er zitten veel vrouwen op die groene bolletjes te azen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194775584
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:05 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Fok! profielen, Tinder profielen of whatever profielen? :?
Maakt niet uit *O*
pi_194775614
Waar ik me aan stoor op Tinder zijn de profielen zonder bio/verhaaltje...
Leuk voor je dat je een goed bekkie hebt maar ik moet weten wat erin zit. Zulke profielen like dus bijna nooit.

Net gematched trouwens met iemand uit m'n stad, minder dan 1km en dezelfde rare interesses als ik heb...lijkt wel interessant.
pi_194775634
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Op Tinder swipe je er 100, no likes, op Lexa krijg ik likes zonder te swipen, alleen maar door online te zijn, een paar per dag sowieso :Y

Wat op Lexa wel heel erg opvalt is dat als je niet online bent, de likes ook een stuk minder in aantal zijn, dus wdb zou het me ook niks verbazen als daar ook een soort van algoritme mee aan het klooien is, óf er zitten veel vrouwen op die groene bolletjes te azen.
Maar like je dan echt 100 vrouwen op een dag??? Zoveel leuke kom je toch niet tegen.....
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194775651
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:52 schreef Brybry het volgende:
Waar ik me aan stoor op Tinder zijn de profielen zonder bio/verhaaltje...
Leuk voor je dat je een goed bekkie hebt maar ik moet weten wat erin zit. Zulke profielen like dus bijna nooit.

Net gematched trouwens met iemand uit m'n stad, minder dan 1km en dezelfde rare interesses als ik heb...lijkt wel interessant.
Leuk, hopelijk volgt er een leuke chat :)
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')