abonnement Unibet Coolblue
pi_194735808
En weer verder hier *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194735839
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 21:51 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Weet je wel hoeveel mannen exact deze profielen hebben? Ook met tex “me allessies” of “proud daddy”. Dit is echt niet alleen aan vrouwen voorbehouden hoor. En ik vind het best mooi eigenlijk. Mijn types zijn het niet, maar er zijn genoeg vaders en moeders die hun kinderen lang zo belangrijk niet vinden.
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat jij jouw kinderen kennis liet maken met iemand die je date? Best een tijd als het serieus is, of na een aantal dates? Of per persoon verschillend?

Ik had een date een tijdje terug met een man, die in de eerste half uur dat we zaten vertelde dat zijn kinderen niet wisten dat hij aan het daten was. Mochten ze ook niet weten, hoewel hij dacht dat zijn oudste dochter wel iets vermoedde. En dat hij zeker een jaar zijn dates niet laat kennismaken met zijn kinderen. Hij was er best heftig in ook.

Ik dacht dat een jaar best lang is maar ik weet eigenlijk niet wat normaal is, dit was de eerste keer dat ik iemand gedate had die kinderen had (ze waren 15 en 17).
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 26 augustus 2020 @ 21:58:13 #3
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194735860
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 21:51 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Weet je wel hoeveel mannen exact deze profielen hebben? Ook met tex “me allessies” of “proud daddy”. Dit is echt niet alleen aan vrouwen voorbehouden hoor. En ik vind het best mooi eigenlijk. Mijn types zijn het niet, maar er zijn genoeg vaders en moeders die hun kinderen lang zo belangrijk niet vinden.
Dat is exact hetzelfde, ook overdreven.

Er zijn natuurlijk altijd uitersten.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 21:57 schreef Prisha het volgende:

[..]

Hoe lang duurt het eigenlijk voordat jij jouw kinderen kennis liet maken met iemand die je date? Best een tijd als het serieus is, of na een aantal dates? Of per persoon verschillend?

Ik had een date een tijdje terug met een man, die in de eerste half uur dat we zaten vertelde dat zijn kinderen niet wisten dat hij aan het daten was. Mochten ze ook niet weten, hoewel hij dacht dat zijn oudste dochter wel iets vermoedde. En dat hij zeker een jaar zijn dates niet laat kennismaken met zijn kinderen. Hij was er best heftig in ook.

Ik dacht dat een jaar best lang is maar ik weet eigenlijk niet wat normaal is, dit was de eerste keer dat ik iemand gedate had die kinderen had (ze waren 15 en 17).
Lijkt mij nogal raar, was dat dan iemand die het helemaal niet wou gaan vertellen of hoe zag hij dat zelf?

Zelf zou ik het niet prettig vinden eerlijk gezegd dat geheimzinnige, helemaal als het over kinderen gaat die wat ouder zijn.
pi_194735995
quote:
6s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 21:58 schreef S95Sedan het volgende:

Lijkt mij nogal raar, was dat dan iemand die het helemaal niet wou gaan vertellen of hoe zag hij dat zelf?

Zelf zou ik het niet prettig vinden eerlijk gezegd dat geheimzinnige, helemaal als het over kinderen gaat die wat ouder zijn.
Pas na een jaar denk ik? Hij zei dat ie dat strikt gescheiden hield. En hij had om de week en in de vakanties de kinderen en dan was zijn tijd voor de kinderen dus dan kon je niet afspreken. Snap ik wel. Maar de weekend dat ie dan de kinderen niet had, daar had ie 1 dag school (hij was aan het omscholen) en dan was hij daarna moe en wilde hij savonds alleen zijn. En de andere dag (zondag) wilde hij dag uitrusten.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194735999
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 21:57 schreef Prisha het volgende:

[..]

Hoe lang duurt het eigenlijk voordat jij jouw kinderen kennis liet maken met iemand die je date? Best een tijd als het serieus is, of na een aantal dates? Of per persoon verschillend?

Ik had een date een tijdje terug met een man, die in de eerste half uur dat we zaten vertelde dat zijn kinderen niet wisten dat hij aan het daten was. Mochten ze ook niet weten, hoewel hij dacht dat zijn oudste dochter wel iets vermoedde. En dat hij zeker een jaar zijn dates niet laat kennismaken met zijn kinderen. Hij was er best heftig in ook.

Ik dacht dat een jaar best lang is maar ik weet eigenlijk niet wat normaal is, dit was de eerste keer dat ik iemand gedate had die kinderen had (ze waren 15 en 17).
Ik heb mijn huidige vriend voorgesteld na 4 maanden daten. Maar dat kwam mede ook door Corona. Doordat we meer thuis zaten en ik een handje hulp goed kon gebruiken. We hebben het er wel uitgebreid en meerdere keren over gehad, of het niet te snel was, wat onze intenties waren etc. Maar mijn dochter is 7 en redelijk makkelijk in het accepteren van mensen/veranderingen. Misschien ligt dat anders als kinderen wat ouder zijn of veel moeite hebben met verandering.
Sarcasme. Herken het.
pi_194736025
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 22:04 schreef Prisha het volgende:

[..]

Pas na een jaar denk ik? Hij zei dat ie dat strikt gescheiden hield. En hij had om de week en in de vakanties de kinderen en dan was zijn tijd voor de kinderen dus dan kon je niet afspreken. Snap ik wel. Maar de weekend dat ie dan de kinderen niet had, daar had ie 1 dag school (hij was aan het omscholen) en dan was hij daarna moe en wilde hij savonds alleen zijn. En de andere dag (zondag) wilde hij dag uitrusten.
Klinkt niet echt alsof hij ruimte wilde maken voor een relatie...
Sarcasme. Herken het.
pi_194736109
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 22:06 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Klinkt niet echt alsof hij ruimte wilde maken voor een relatie...
Nee, zo voelde ik dat ook. Maar ik was wel benieuwd hoe anderen dat met kinderen deden. Iedereen zal er ook wel anders in staan. 1 jaar leek me best wel lang.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 26 augustus 2020 @ 22:10:26 #8
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194736111
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 22:04 schreef Prisha het volgende:

[..]

Pas na een jaar denk ik? Hij zei dat ie dat strikt gescheiden hield. En hij had om de week en in de vakanties de kinderen en dan was zijn tijd voor de kinderen dus dan kon je niet afspreken. Snap ik wel. Maar de weekend dat ie dan de kinderen niet had, daar had ie 1 dag school (hij was aan het omscholen) en dan was hij daarna moe en wilde hij savonds alleen zijn. En de andere dag (zondag) wilde hij dag uitrusten.
Lijkt mij niet echt ideaal. Helemaal omdat je op een gegeven moment toch iets wil gaan opbouwen, dus zoiets moet een beetje vanzelf gaan.

Mij zou het niet prettig lijken en het gevoel geven alsof iemand niet serieus is.
pi_194736155
quote:
6s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 22:10 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Lijkt mij niet echt ideaal. Helemaal omdat je op een gegeven moment toch iets wil gaan opbouwen, dus zoiets moet een beetje vanzelf gaan.

Mij zou het niet prettig lijken en het gevoel geven alsof iemand niet serieus is.
Ja dat voelde ook inderdaad zo. Niet serieus of niet echt de tijd en aandacht willen geven. Dat bleef ook bij die ene date.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194736208
Even voor de duidelijkheid ik verberg niet dat ik een kind heb. Ik leg er alleen niet de nadruk op met teksten als “Proud mommy” dat spreek voor zich in mijn optiek.

Ik ga er van uit dat mannen op Tinder een vrouw zoeken, niet een moeder. Ik laat weten dat ik een kind heb ( in mij profiel, met een emoticon ik vind dat duidelijk maar schijnbaar zijn de meningen verdeeld haha) en daar kunnen ze mee doen en laten wat ze willen.

Iemand hier heeft mijn bio gezien dus 😜
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194736278
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 22:15 schreef Avianflu het volgende:
Even voor de duidelijkheid ik verberg niet dat ik een kind heb. Ik leg er alleen niet de nadruk op met teksten als “Proud mommy” dat spreek voor zich in mijn optiek.

Ik ga er van uit dat mannen op Tinder een vrouw zoeken, niet een moeder. Ik laat weten dat ik een kind heb ( in mij profiel, met een emoticon ik vind dat duidelijk maar schijnbaar zijn de meningen verdeeld haha) en daar kunnen ze mee doen en laten wat ze willen.

Iemand hier heeft mijn bio gezien dus 😜
Er is wel een verschil tussen "proud mammy" en vermelden in je bio dat je een kind heb.....persoonlijk zou ik dat gewoon beschrijven ipv alleen een emoticon gebruiken....
pi_194736286
Ik zou ook lekker de emoticon laten staan hoor! Duidelijk zat lijkt me, en als iemand dat niet snapt is dat zijn probleem. Vind het al netjes dat je het meldt, want je bent niemand iets verplicht.
Sarcasme. Herken het.
pi_194736344
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 22:10 schreef Prisha het volgende:

[..]

Nee, zo voelde ik dat ook. Maar ik was wel benieuwd hoe anderen dat met kinderen deden. Iedereen zal er ook wel anders in staan. 1 jaar leek me best wel lang.
Ja dat is wel lang ja, maar misschien heeft hij er een bepaalde reden voor. Ik vind het dubbel, want stel nou dat je date totaal niet klikt met je kind(eren). Dan heb je ook een probleem. En zoiets weet je liever niet pas na een jaar lijkt me. Het is een moeilijke afweging.
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 26 augustus 2020 @ 22:25:53 #14
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194736472
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 22:12 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ja dat voelde ook inderdaad zo. Niet serieus of niet echt de tijd en aandacht willen geven. Dat bleef ook bij die ene date.
Begrijp ik wel. Je blijft ook een beetje op zo'n punt hangen waar je eigenlijk geen steek verder komt.

Maar wat was zijn eigen invulling ervan dan, na een jaar zou het opeens anders gaan en wel kunnen?

quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 22:15 schreef Avianflu het volgende:
Even voor de duidelijkheid ik verberg niet dat ik een kind heb. Ik leg er alleen niet de nadruk op met teksten als “Proud mommy” dat spreek voor zich in mijn optiek.

Ik ga er van uit dat mannen op Tinder een vrouw zoeken, niet een moeder. Ik laat weten dat ik een kind heb ( in mij profiel, met een emoticon ik vind dat duidelijk maar schijnbaar zijn de meningen verdeeld haha) en daar kunnen ze mee doen en laten wat ze willen.

Iemand hier heeft mijn bio gezien dus 😜
Maar door het zo onduidelijk neer te zetten laat je dat dus niet weten. Je gaat er vanuit dat het duidelijk is, voor jou, niet voor degene tegenover je.
pi_194736608
Haha, ik vond die emoticon dus oprecht gewoon duidelijk. Maar als de meningen zo verdeeld zijn ga ik dat dan maar in woord en geschrift vermelden.

Heb er wel vaker last van dat ik iets duidelijk vind en een ander er de ballen van snapt 😂
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194736624
Vind zelf de icoontjes meestal wel opvallen. Alleen weet je soms nog niet van hoeveel kinderen er sprake is (1 of 5 is nog best een verschil). Hoewel sommigen ook iets neerzetten als icoon x2 bijvoorbeeld.
pi_194737140
Ik had zelf een jaar wachten in gedachten met een eventuele nieuwe partner voorstellen aan mijn kind......
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194737267
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 22:50 schreef Avianflu het volgende:
Ik had zelf een jaar wachten in gedachten met een eventuele nieuwe partner voorstellen aan mijn kind......
Hoezo een jaar?
pi_194737321
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 22:56 schreef Womanly het volgende:

[..]

Hoezo een jaar?
Weet ik niet, mijn eigen “jeugdtrauma” denk ik.
Mijn moeder had vrij snel een nieuwe partner en voor mijn gevoel vormde we ook vrij snel een nieuw gezin.
Daar heb ik lang, en mss wel nog steeds in zekere mate, last van gehad.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194737348
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 22:50 schreef Avianflu het volgende:
Ik had zelf een jaar wachten in gedachten met een eventuele nieuwe partner voorstellen aan mijn kind......
Dat is wel heel lang...
pi_194737503
Wat is normaal dan?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194737608
Paar maanden? Waar het bij de 1 misschien zo goed klikt dat 4 okay is en bij een ander het beter voelt als 8. Zal van je date en misschien van je kinderen afhankelijk zijn. Een jaar vind ik ook wel veel ja.
pi_194737692
Ik vind het niet zo heel gek. Soms ken je elkaar pas na een langere tijd goed voordat je besluit hem of haar aan je kinderen voor te stellen. En voor de een is dat een paar maanden, en voor de ander een jaar of langer.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 27 augustus 2020 @ 00:52:56 #24
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194739002
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 22:10 schreef Prisha het volgende:

[..]

Nee, zo voelde ik dat ook. Maar ik was wel benieuwd hoe anderen dat met kinderen deden. Iedereen zal er ook wel anders in staan. 1 jaar leek me best wel lang.
Voor zover ik merk, is dat alleenstaande moeders (in mijn vijver 80 -90%) daten in de weekenden dat de kids er niet zijn, ik heb er tot nu toe 2 waarbij ik de kinderen redelijk rap ontmoet heb, en dat ging op zich prima :Y
Ligt denk ik ook wel aan de leeftijd van de kinderen.. vanaf een bepaalde leeftijd kun je ze wel dingen uitleggen en gaan ze ook anders tegen dingen aankijken... vaak hebben ze ook nog een papa-kant van hun leven, en wellicht heeft papa ook een vriendinnetje, dus waarom zou mama geen vriendje kunnen hebben.

Ik heb ook één Tinder-vriendin waarmee ik gewoon echt alleen een vriendschappelijke relatie heb, die help ik nogal eens met klusjes enzo in huis, en haar kids vinden dat ik mama d'r nieuwe vriend moet worden :D _O-

Het is natuurlijk best van veel factoren afhankelijk wanneer je kinderen gaat confronteren met een nieuwe kerel.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194739023
'Mama wie is die man die elke zondag het vlees komt aansnijden?'
  donderdag 27 augustus 2020 @ 01:00:34 #26
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194739050
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 23:05 schreef Avianflu het volgende:
Wat is normaal dan?
Ik denk dat het allergrootste criterium moet zijn dat het een serieuze relatie is, en niet dat je vooraf al weet dat het een shorty wordt.. Je kinderen gaan er niet beter van worden als je elke paar maanden een andere kerel hebt, daar gaan ze een keertje iets van vinden. Ik vind dat opvoedkundig ook niet echt geweldig; je wilt ze ook niet meegeven dat dat 'normaal' is, want je bent wel hun voorbeeld, dus wat jij doet, is 'goed', en voor hen dus wel norm-bepalend.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 27 augustus 2020 @ 01:02:17 #27
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194739070
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 00:55 schreef Faxie het volgende:
'Mama wie is die man die elke zondag het vlees komt aansnijden?'
"Die van deze week? of die van twee weken geleden?'
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194739090
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 01:00 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik denk dat het allergrootste criterium moet zijn dat het een serieuze relatie is, en niet dat je vooraf al weet dat het een shorty wordt.. Je kinderen gaan er niet beter van worden als je elke paar maanden een andere kerel hebt, daar gaan ze een keertje iets van vinden. Ik vind dat opvoedkundig ook niet echt geweldig; je wilt ze ook niet meegeven dat dat 'normaal' is, want je bent wel hun voorbeeld, dus wat jij doet, is 'goed', en voor hen dus wel norm-bepalend.
Misschien is dat het probleem, dat ik iedereen als tijdelijk behandel. Een date mag blij zijn als hij mijn kat en hond ontmoet 😬.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 01:10:30 #29
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194739108
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 01:05 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Misschien is dat het probleem, dat ik iedereen als tijdelijk behandel. Een date mag blij zijn als hij mijn kat en hond ontmoet 😬.
Slapen die niet op bed dan? :P

Ja, misschien wel, Op de manier waarop jij date, en dan doel ik meer op de intentie, lijkt het me logisch dat je dat gescheiden houdt. Maar als je als mama overduidelijk helemaal hoteldebotel bent, gaan die kids op een gegeven moment vanzelf vragen naar 'die meneer'.. want meestal weten die kinderen heus wel dat mama afspraakjes heeft, of een vriendje, die hebben dat volgens mij rapper door dan je denkt. :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194739124
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 01:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Slapen die niet op bed dan? :P

Ja, misschien wel, Op de manier waarop jij date, en dan doel ik meer op de intentie, lijkt het me logisch dat je dat gescheiden houdt. Maar als je als mama overduidelijk helemaal hoteldebotel bent, gaan die kids op een gegeven moment vanzelf vragen naar 'die meneer'.. want meestal weten die kinderen heus wel dat mama afspraakjes heeft, of een vriendje, die hebben dat volgens mij rapper door dan je denkt. :)
Haha, ik ben er sinds mijn laatste scharrel (lees ff terug) achter dat ik toch niet van steen ben 🥰. Dus wellicht komt het nog goed 😂
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 01:14:54 #31
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194739134
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 01:12 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Haha, ik ben er sinds mijn laatste scharrel (lees ff terug) achter dat ik toch niet van steen ben 🥰. Dus wellicht komt het nog goed 😂
Ik ben bijgelezen, no worries... jammer dat die jongeman nog niet toe is aan een relatie, anders had je meteen spijkers met koppen kunnen slaan ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194739146
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 01:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik ben bijgelezen, no worries... jammer dat die jongeman nog niet toe is aan een relatie, anders had je meteen spijkers met koppen kunnen slaan ;)
Ja uiteraard, het ligt niet aan mij want ik ben gewoon FANTASTISCH 😂. Nee maar echt, op zicht
Is het wel fijn dat ik weer iets van gevoel ervaren heb en er ook daadwerkelijk iets mee heb gedaan ipv ontkennen 😬.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 01:20:43 #33
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194739159
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 01:17 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja uiteraard, het ligt niet aan mij want ik ben gewoon FANTASTISCH 😂. Nee maar echt, op zicht
Is het wel fijn dat ik weer iets van gevoel ervaren heb en er ook daadwerkelijk iets mee heb gedaan ipv ontkennen 😬.
Ain't we all :7

Ja, goede stap.. je wist het voor jezelf eigenlijk al natuurlijk, dus het beginnnetje was er wel al, maar nu heb je het gedaan, en het viel niet eens tegen *O* ... er komen ook gewoon eikels die er niet relaxed op reageren natuurlijk, maar die eerste stap is belangrijk, nu proberen om stapjes te blijven zetten, dan wordt het vanzelf lopen ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194739178
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 01:20 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ain't we all :7

Ja, goede stap.. je wist het voor jezelf eigenlijk al natuurlijk, dus het beginnnetje was er wel al, maar nu heb je het gedaan, en het viel niet eens tegen *O* ... er komen ook gewoon eikels die er niet relaxed op reageren natuurlijk, maar die eerste stap is belangrijk, nu proberen om stapjes te blijven zetten, dan wordt het vanzelf lopen ;)
Zal best, al heb ik niet snel gevoelens dus de jongeman was een unicum.

Ik kan misschien wel wat empathischer gaan reageren op mannen die gevoelens krijgen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 01:46:17 #35
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194739229
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 01:27 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Zal best, al heb ik niet snel gevoelens dus de jongeman was een unicum.

Ik kan misschien wel wat empathischer gaan reageren op mannen die gevoelens krijgen.
Dat je die niet snel hebt, is gewoon je muurtje volgens mij.. en zodra je merkt dat er eentje aan je muurtje zit te bikken, kegel je ze eruit ;)
In dat hele FWB-gebeuren zijn gevoelens het grote probleem.. zodra één van de twee die krijgt, worden dingen lastig. Helaas krijg je door sex vaak wel een soort van emotionele band, zeker na een tijdje en ga dan maar eens zorgen dat de rupsjes de boom niet in gaan klimmen, het is bijna een vicieuze cirkel te noemen :)

We gaan een fikkie stoken, maar we willen het niet warm krijgen :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194740119
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 01:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat je die niet snel hebt, is gewoon je muurtje volgens mij.. en zodra je merkt dat er eentje aan je muurtje zit te bikken, kegel je ze eruit ;)
In dat hele FWB-gebeuren zijn gevoelens het grote probleem.. zodra één van de twee die krijgt, worden dingen lastig. Helaas krijg je door sex vaak wel een soort van emotionele band, zeker na een tijdje en ga dan maar eens zorgen dat de rupsjes de boom niet in gaan klimmen, het is bijna een vicieuze cirkel te noemen :)

We gaan een fikkie stoken, maar we willen het niet warm krijgen :D
😂, nu werd ik er zelf uit gekegeld.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194740147
Het gaat niet zozeer om de mening van je kind als in “het zijn er wel veel”, maar kinderen hechten zich aan mensen. De mijne in elk geval wel. En het kind heeft ook verdriet als een relatie uit gaat. En dat is het laatste wat je als ouder wil: je kind verdriet doen met je “foute” keuzes.
Sarcasme. Herken het.
pi_194740503
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 01:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Slapen die niet op bed dan? :P

Getver, al die kattenharen in bed
Het is wat.......
pi_194740949
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 22:10 schreef Prisha het volgende:

[..]

Nee, zo voelde ik dat ook. Maar ik was wel benieuwd hoe anderen dat met kinderen deden. Iedereen zal er ook wel anders in staan. 1 jaar leek me best wel lang.
Hmm veel mensen hebben in hun ouderschapsplan ook dingen staan als verplicht kennis maken met de ex (vind ik persoonlijk niet zo nodig...) of een termijn voordat je de nieuwe liefde voorstelt aan de kinderen.
Vaak is dat een half jaar oid.

Hier ging het ongepland iets sneller deze keer.
Gingen dochters nieuwe huisdieren ophalen en moesten ineens naar alkmaar ipv hoofddorp en ik heb dus geen auto.
Vanaf waar ik woon een behoorlijk stuk plus veel minder goed bereikbaar.
Dus toen is mee geweest.
Daarna kwam hij een tjjd lang hooguit 1x in de week als dochterlief er was en bleef dan niet slapen. Uiteindelijk werd dat langzaam aan steeds vaker.
Dochterlief vroeg zelf ook vaak meteen bij binnenkomst of hij ook nog zou komen die week.. dus dat werd al snel 2x per week met slapen..
En toen kwam corona... het is met werk niet zo handig dus eet/slaapt hij doordeweeks vaak hier en is overdag thuis. En in het weekend zijn we ook met zn 3en.

Het is vaak ook een beetje hoe het loopt...
maar een beetje terughoudendheid kan geen kwaad.. je weet toch niet hoe het loopt. Ook niet als je zelf vol goede bedoelingen zit.
En wat spirit zegt... ze raken toch aan iemand gehecht dus ook zij hebben verdriet als het uit gaat. En dat wil je je kind niet aan doen uiteindelijk.

Overigens zou ik met 15/17 jaar er wel iets makkelijker in worden... die kunnen ten eerste meer relativeren en ze zullen er veel minder snel bij blijven als je nieuwe vriend(in) langs komt.
Hebben al een eigen leven.. gaan veel zelfstandiger de deur uit...
en snappen heus ook dat paps/mams ook een leven heeft.
Ook niet meteen in 4 weken gaan samenwonen dan.. maar her is dan wel makkelijker denk ik.
pi_194741011
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 08:39 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Getver, al die kattenharen in bed
Maar goed dat je niet in mijn bed slaapt dan :)

Ooit online iemand die zei: dat leer ik je katten gewoon af want dat vind ik vies.

Prima... maar mijn katten en ik vind het prima.
Dus uiteindelijk heb ik hem maar afgeleerd om in mijn bed te willen slapen.
Daarna vond ie me niet aardig meer :(
pi_194741053
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 09:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar goed dat je niet in mijn bed slaapt dan :)

Ooit online iemand die zei: dat leer ik je katten gewoon af want dat vind ik vies.

Prima... maar mijn katten en ik vind het prima.
Dus uiteindelijk heb ik hem maar afgeleerd om in mijn bed te willen slapen.
Daarna vond ie me niet aardig meer :(
Mijn bed hetzelfde haha. Al heb ik nu dus een scharrel die allergisch blijkt te zijn, dat is toch best lastig |:(
Nu dus maar bed verschonen voor hij komt en dan toch echt de katten buiten de slaapkamer houden...
pi_194741231
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 09:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar goed dat je niet in mijn bed slaapt dan :)

Ooit online iemand die zei: dat leer ik je katten gewoon af want dat vind ik vies.

Prima... maar mijn katten en ik vind het prima.
Dus uiteindelijk heb ik hem maar afgeleerd om in mijn bed te willen slapen.
Daarna vond ie me niet aardig meer :(
Als ik ooit zo'n soort opmerking zou krijgen was het instant exit.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194741479
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 10:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Als ik ooit zo'n soort opmerking zou krijgen was het instant exit.
Nahja dat ie het liever niet wil he... prima.
Maar meteen “dat leer ik ze wel af”
Wtf.. in wie zn huis denk je dat je bent?

Net als iemand die ooit vond dat het tijd was om afscheid te nemen van de familie van mijn ex... want die tijd was geweest.
Dat bepaal ik zelf wel dus.
pi_194741487
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 09:43 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Mijn bed hetzelfde haha. Al heb ik nu dus een scharrel die allergisch blijkt te zijn, dat is toch best lastig |:(
Nu dus maar bed verschonen voor hij komt en dan toch echt de katten buiten de slaapkamer houden...
Gaat ook beetje om de manier waarop he :)
En dat is vrij goed excuus waarom ze toen ik getrouwd was nog... ook nooit op bed sliepen.
pi_194741501
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 10:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Net als iemand die ooit vond dat het tijd was om afscheid te nemen van de familie van mijn ex... want die tijd was geweest.
Dat bepaal ik zelf wel dus.
dat werd door die persoon geëist? wat :o
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194741553
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 10:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nahja dat ie het liever niet wil he... prima.
Maar meteen “dat leer ik ze wel af”
Wtf.. in wie zn huis denk je dat je bent?

Net als iemand die ooit vond dat het tijd was om afscheid te nemen van de familie van mijn ex... want die tijd was geweest.
Dat bepaal ik zelf wel dus.
Dat bedoel ik dus. Je kent iemand net en meteen denken ze regels te moeten stellen. Fuck off, zoek maar een ander slaafje. Ik ga geen dingen niet meer doen omdat jij dat zo graag wilt.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 10:24 schreef Prisha het volgende:

[..]

dat werd door die persoon geëist? wat :o
Ook meegemaakt en gehoord, komt nog regelmatig voor ook.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 27 augustus 2020 @ 10:59:41 #47
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194742004
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 07:15 schreef Avianflu het volgende:

[..]

😂, nu werd ik er zelf uit gekegeld.
Sja, goede spiegel :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194742026
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 09:43 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Mijn bed hetzelfde haha. Al heb ik nu dus een scharrel die allergisch blijkt te zijn, dat is toch best lastig |:(
Nu dus maar bed verschonen voor hij komt en dan toch echt de katten buiten de slaapkamer houden...
Mijn vriend is ook hartstikke allergisch voor katten, dus die van mij komen niet in de slaapkamer. Kleine moeite denk ik, wat je ook voor iemand over moet hebben. Maar eisen.. woah.. als een date het als eis zou hebben, zou de date er inderdaad uitvliegen! Doei!!
Sarcasme. Herken het.
pi_194742103
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 10:23 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Gaat ook beetje om de manier waarop he :)
En dat is vrij goed excuus waarom ze toen ik getrouwd was nog... ook nooit op bed sliepen.
Ja zeker mee eens hoor! Inderdaad iemand die je meteen al dingen wil 'aanleren'. Waarom niet iemand nemen zoals hij/zij is?!
pi_194742119
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 10:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Sja, goede spiegel :7
Ja, ik wil niet zeggen dat hij gevoelens heeft ofzo hoor, dat zal vast wel niet. Maar zijn hele manier van doen om alles wat ook maar enigszins intimiteit oproept te ontwijken komt mij akelig bekend voor 😂.

Gelukkig deed hij wel relaxed verder. Het is gewoon een leuke kerel.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 11:08:09 #51
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194742147
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 07:26 schreef Spirit82 het volgende:
Het gaat niet zozeer om de mening van je kind als in “het zijn er wel veel”, maar kinderen hechten zich aan mensen. De mijne in elk geval wel. En het kind heeft ook verdriet als een relatie uit gaat. En dat is het laatste wat je als ouder wil: je kind verdriet doen met je “foute” keuzes.
Je kind kan er ook van opsteken dat mensen kunnen komen en gaan in je leven en dat dingen zijn die ook gebeuren.. Maar het moet natuurlijk geen schering en inslag zijn. Leeftijd van het kind is natuurlijk erg belangrijk; wat oudere jeugd kijkt daar heel anders tegenaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 27-08-2020 12:15:30 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194742151
Nieuwe Tinder openingszin:
Hey, lekker ding.

Waarom niet iets leuks uit mijn bio Of foto’s haha, daar staat echt wel iets in waar je mee kan werken.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194742189
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 11:08 schreef Avianflu het volgende:
Nieuwe Tinder openingszin:
Hey, lekker ding.

Waarom niet iets leuks uit mijn bio Of foto’s haha, daar staat echt wel iets in waar je mee kan werken.
Kort maar krachtig, eenvoudig maar prachtig.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 27 augustus 2020 @ 11:16:22 #54
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194742263
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 08:39 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Getver, al die kattenharen in bed
Ben daar ook niet echt een fan van.. Ik ben serieus dierenvriend, maar mijn bed is mijn bed, dieren wonen en slapen op de vloer op kleden, dekens en in krabpalen en manden. Katten hebben vaak meer privileges, maar bedden, tafels en aanrechten e.d. zijn no-go area als een dier een beetje decent is opgevoed.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194742543
Ik heb zelf katten die niet in de slaapkamer komen maar heb er eigenlijk geen problemen mee als die van haar dat wel doen.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 11:08 schreef Avianflu het volgende:
Waarom niet iets leuks uit mijn bio Of foto’s haha, daar staat echt wel iets in waar je mee kan werken.
Als er een bio ingevuld is vind ik dat zelf altijd wel de juiste ingang inderdaad, ergens dieper op in gaan.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 11:50:49 #56
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194742873
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 11:08 schreef Avianflu het volgende:
Nieuwe Tinder openingszin:
Hey, lekker ding.

Waarom niet iets leuks uit mijn bio Of foto’s haha, daar staat echt wel iets in waar je mee kan werken.
Omdat hij je een lekker ding vindt :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194742900
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 11:08 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je kind kan er ook van opsteken dat mensen kunnen komen en gaan in je leven en dat dingen zijn die ook gebeuren.. Maar het moet natuurlijk geen schering en inslag zijn. Leeftijd van het kind is natuurlijk erg belangrijk; wat oudere jeugd kijk daar heel anders tegenaan.
Uhu.. maar bij voorkeur niet elke 3 weken.
Daar steken ze dan ook wat op.. maar of dat is wat je ze mee wil geven? :)
  donderdag 27 augustus 2020 @ 12:16:53 #58
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194743291
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 11:51 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Uhu.. maar bij voorkeur niet elke 3 weken.
Daar steken ze dan ook wat op.. maar of dat is wat je ze mee wil geven? :)
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 11:08 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je kind kan er ook van opsteken dat mensen kunnen komen en gaan in je leven en dat dingen zijn die ook gebeuren.. Maar het moet natuurlijk geen schering en inslag zijn. Leeftijd van het kind is natuurlijk erg belangrijk; wat oudere jeugd kijkt daar heel anders tegenaan.
Nee, dat zei ik dus *) O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194743362
quote:
6s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 11:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Omdat hij je een lekker ding vindt :D
Waarom zou je anders naar rechts swipen :+
pi_194743367
inbe4, omdat de bio je heel erg aanspreekt. ;)
  donderdag 27 augustus 2020 @ 12:23:46 #61
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194743378
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 11:06 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja, ik wil niet zeggen dat hij gevoelens heeft ofzo hoor, dat zal vast wel niet. Maar zijn hele manier van doen om alles wat ook maar enigszins intimiteit oproept te ontwijken komt mij akelig bekend voor 😂.

Gelukkig deed hij wel relaxed verder. Het is gewoon een leuke kerel.
Mjah, ik heb zéker met FWB-dingetjes ook wel een beetje die insteek, want ik wéét gewoon dat als één van de 2 wat meer gevoelens begint te krijgen, de boel scheef gaat trekken, en dan kun je er beter mee nokken, want hoe verder je dat laat gaan, hoe groter de ellende.. je hebt een soort van agreement dat het 'playtime only' is en dat je geen relatie wilt, en als één van de twee dan alsnog verliefd wordt, en de ander blijft bij het originele standpunt omdat de ander gewoon geen relatiemateriaal is voor diegene, kun je wachten op vonken en vuur, en dan niet op de manier die je wilt.
Dat hele FWB gebeuren is gewoon een fiks mijnenveld, en je moet allebei redelijk stevig in je schoenen staan wil je dat langere tijd gaan volhouden zonder geneuzel.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194743386
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 12:22 schreef rival het volgende:

[..]

Waarom zou je anders naar rechts swipen :+
Ik word alleen maar naar rechts geswiped om mijn sprankelende persoonlijkheid hoor 🤨.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 12:25:57 #63
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194743410
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 12:22 schreef rival het volgende:

[..]

Waarom zou je anders naar rechts swipen :+
Sleepnetten gewoon eh.. sommige mensen swipen alles waarmee ze 'het niet zouden doen' naar links, en de rest gewoon op rechts..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194743413
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 12:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mjah, ik heb zéker met FWB-dingetjes ook wel een beetje die insteek, want ik wéét gewoon dat als één van de 2 wat meer gevoelens begint te krijgen, de boel scheef gaat trekken, en dan kun je er beter mee nokken, want hoe verder je dat laat gaan, hoe groter de ellende.. je hebt een soort van agreement dat het 'playtime only' is en dat je geen relatie wilt, en als één van de twee dan alsnog verliefd wordt, en de ander blijft bij het originele standpunt omdat de ander gewoon geen relatiemateriaal is voor diegene, kun je wachten op vonken en vuur, en dan niet op de manier die je wilt.
Dat hele FWB gebeuren is gewoon een fiks mijnenveld, en je moet allebei redelijk stevig in je schoenen staan wil je dat langere tijd gaan volhouden zonder geneuzel.
Klopt wel, daarom ben ik er al uitgestapt in het “ik vind je leuk” stadium. Het was wachten tot ik verliefd werd niet of.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194743440
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 12:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Sleepnetten gewoon eh.. sommige mensen swipen alles waarmee ze 'het niet zouden doen' naar links, en de rest gewoon op rechts..
Haha, ik sleepnet dan schijnbaar ook. Alleen zijn er niet zoveel mannen waarmee ik het zou doen 😂.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194743674
wijven die denken dat ze lekker zijn omdat ze naar rechts geswiped worden :')

ik zat heel kort op tinder zonder foto en ik had blijkbaar dat ik ook voor mannen gezien kon worden

had gelijk 30+ likes
pi_194743709
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 11:08 schreef Avianflu het volgende:
Nieuwe Tinder openingszin:
Hey, lekker ding.

Waarom niet iets leuks uit mijn bio Of foto’s haha, daar staat echt wel iets in waar je mee kan werken.
Lekkerding baseren ze toch op je foto's? ;)
pi_194743778
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 12:43 schreef Dimachaerus het volgende:
wijven die denken dat ze lekker zijn omdat ze naar rechts geswiped worden :')

ik zat heel kort op tinder zonder foto en ik had blijkbaar dat ik ook voor mannen gezien kon worden

had gelijk 30+ likes
En nog wat mee gedaan? :7
pi_194743781
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 12:43 schreef Dimachaerus het volgende:
wijven die denken dat ze lekker zijn omdat ze naar rechts geswiped worden :')

ik zat heel kort op tinder zonder foto en ik had blijkbaar dat ik ook voor mannen gezien kon worden

had gelijk 30+ likes
Zo makkelijk inderdaad. Als je homo bent, met niet hele specifieke voorkeuren, dan vis je ook zo 100 op een dag binnen.

Maar ja, als hetero heb je daar geen fuck aan. Streelt je ego ook niet echt. Alleen wel grappig als je geliked wordt door knappere kerels dan de gemiddelde vrouw in haar hele leven heeft gehad. Maar dan nog doet het niks voor je ego eigenlijk.
pi_194743908
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 12:43 schreef Dimachaerus het volgende:
wijven die denken dat ze lekker zijn omdat ze naar rechts geswiped worden :')

ik zat heel kort op tinder zonder foto en ik had blijkbaar dat ik ook voor mannen gezien kon worden

had gelijk 30+ likes
Haha, maar swipe jij dan echt aftandse vrouwen naar rechts waar je echt niks mee kunt?

Ik zat 20 minuten na installatie op 99+ likes, toen dacht ik idd wel “yeah right” 😂😂😂.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 13:04:50 #71
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194743983
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 12:26 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Klopt wel, daarom ben ik er al uitgestapt in het “ik vind je leuk” stadium. Het was wachten tot ik verliefd werd niet of.
Sja, zoek er eens eentje waarbij dat niet hoeft, en kijk eens wat er gebeurt als je het wél laat gaan... you might like ;)
Het is 'maar' een relatie, het is niet zo dat continenten sneller gaan verschuiven als dat mis loopt.. dingen gaan soms mis, maar soms ook gewoon niet.. er zijn ergere dingen in de wereld als een relatie die op niets uitdraait.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194744061
Oppas geregeld en toch op date gegaan , het was weer gezellig. *O* Weet alleen nog niet of het iets gaat zijn voor de langere termijn....

Het klikt, we vinden elkaar aantrekkelijk, we hebben gezamenlijke interesses dus de basis is maar....Hij is pas een jaar gescheiden en ik ga er vanuit dat je dan nog even wilt spelen.

Ik zie het allemaal wel :D
  donderdag 27 augustus 2020 @ 13:19:26 #73
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194744215
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 13:09 schreef Brybry het volgende:
Oppas geregeld en toch op date gegaan , het was weer gezellig. *O* Weet alleen nog niet of het iets gaat zijn voor de langere termijn....

Het klikt, we vinden elkaar aantrekkelijk, we hebben gezamenlijke interesses dus de basis is maar....Hij is pas een jaar gescheiden en ik ga er vanuit dat je dan nog even wilt spelen.

Ik zie het allemaal wel :D
Klinkt goed, spelen is een prima begin toch? :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194744418
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 09:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar goed dat je niet in mijn bed slaapt dan :)
True. Zal meneer Uhmmpie ook niet zo leuk vinden _O-

quote:
Ooit online iemand die zei: dat leer ik je katten gewoon af want dat vind ik vies.

Prima... maar mijn katten en ik vind het prima.
Dus uiteindelijk heb ik hem maar afgeleerd om in mijn bed te willen slapen.
Daarna vond ie me niet aardig meer :(
Toen mijn ex 24 jaar geleden bij mij kwam wonen nam ze ook twee katten mee. die sliepen normaal bij haar in bed. Vanaf dat moment dus niet meer :D
Het is wat.......
pi_194744517
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 13:30 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

True. Zal meneer Uhmmpie ook niet zo leuk vinden _O-
[..]

Toen mijn ex 24 jaar geleden bij mij kwam wonen nam ze ook twee katten mee. die sliepen normaal bij haar in bed. Vanaf dat moment dus niet meer :D
Mja.. deze zijn net kauwgom :)

Als ik in de keuken ben.. zijn ze daar ook.
Same voor andere plekken in huis.

En nu geen deur in de slaapkamer... dus minimaal bruut geweld als iemand ze wil weren.
pi_194744550
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 13:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja.. deze zijn net kauwgom :)

Als ik in de keuken ben.. zijn ze daar ook.
Same voor andere plekken in huis.

En nu geen deur in de slaapkamer... dus minimaal bruut geweld als iemand ze wil weren.
Onze kinderen doen altijd een deur achter zich dicht. Is er zo "ingeramd" omdat de katten alleen in de kamer en keuken mochten komen. Ook niet buiten.
Het is wat.......
pi_194744566
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 13:19 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Klinkt goed, spelen is een prima begin toch? :P
Ja hoor :9
pi_194744590
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 13:36 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Onze kinderen doen altijd een deur achter zich dicht. Is er zo "ingeramd" omdat de katten alleen in de kamer en keuken mochten komen. Ook niet buiten.
Ik vroeger ook hoor.
Sowieso ook de woonkamerdeur moest gewoon dicht... of stond toch minstens op een kier.

Nu een deurlooshuis.. dus tja.
Maar moet bekennen dat het mij ook minder uitmaakt eigenlijk
  donderdag 27 augustus 2020 @ 13:38:33 #79
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194744592
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 12:27 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Haha, ik sleepnet dan schijnbaar ook. Alleen zijn er niet zoveel mannen waarmee ik het zou doen 😂.
Ik deed dat in het begin, maar al die nutteloze chat uren met dames waarvan je weet dat het hem niet gaat worden zijn zoooo zonde van de tijd.. ik ben inmiddels echt best selectief, of ik moet een like krijgen van een vrouw die ik gewoon interessant vind omdat ze 'anders' of bijzonder is in mijn ogen wil ik nog wel eens het gesprek aan gaan, maar ik like echt lang niet meer zoveel als in het begin, want dat backfiret vrij vlotjes in de vorm van 32 chats waarvan je er van 30 weet dat het bij voorbaat kansloos is.. zit je hele dagen te tiepselen.. been there, done that, no T-shirt.

Als ik mijn daily 100 swipe op Lexa, dan houd ik er in de regel misschien 2 of 3 over.. de rest gaat echt de teil in, 0 komt ook voor trouwens..

[ Bericht 6% gewijzigd door Sounddragon op 27-08-2020 13:43:36 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 27 augustus 2020 @ 13:50:38 #80
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194744791
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 13:36 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Onze kinderen doen altijd een deur achter zich dicht. Is er zo "ingeramd" omdat de katten alleen in de kamer en keuken mochten komen. Ook niet buiten.
Vroeger had ik buitenkatten, die sliepen vaak buiten, in de winter kwamen ze wat vaker binnen maffen, maar niet in de slaapkamer, de honden ook niet.. slaapkamer is off-territory, bank ook voor honden, honden horen op de grond. In mijn laatste relatie hadden we ook binnenkatten, die kwamen wel in de achtertuin, maar wilden daar alleen zijn als minimaal één van ons 2en buiten was.. ging je naar binnen, deden zij dat meestal ook. En dan was beneden van hen, en boven gewoon off limits. Tussendeur was gewoon dicht.

Ik háát haar op mijn kussen.. mocht het voorkomen dat ik ergens blijf slapen waar haarballen op het bed bivakkeren, draai ik voor het slapen mijn kussensloop binnenstebuiten, want die ettertjes slapen zelden op het voeteneind, maar meestal op je kussen, want dat ruikt naar de baas/bazin. :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194744862
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 13:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Vroeger had ik buitenkatten, die sliepen vaak buiten, in de winter kwamen ze wat vaker binnen maffen, maar niet in de slaapkamer, de honden ook niet.. slaapkamer is off-territory, bank ook voor honden, honden horen op de grond. In mijn laatste relatie hadden we ook binnenkatten, die kwamen wel in de achtertuin, maar wilden daar alleen zijn als minimaal één van ons 2en buiten was.. ging je naar binnen, deden zij dat meestal ook. En dan was beneden van hen, en boven gewoon off limits. Tussendeur was gewoon dicht.

Ik háát haar op mijn kussen.. mocht het voorkomen dat ik ergens blijf slapen waar haarballen op het bed bivakkeren, draai ik voor het slapen mijn kussensloop binnenstebuiten, want die ettertjes slapen zelden op het voeteneind, maar meestal op je kussen, want dat ruikt naar de baas/bazin. :P
Haha lekker dan.

Je kunt hier beter gewoon met je hoofd op het kussen slapen hoor. Want ze slapen OF op mijn arm.. OF bij mn voeten.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 14:00:16 #82
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194744993
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 13:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Haha lekker dan.

Je kunt hier beter gewoon met je hoofd op het kussen slapen hoor. Want ze slapen OF op mijn arm.. OF bij mn voeten.
Is dat een uitnodiging? :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194745094
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 14:00 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Is dat een uitnodiging? :D
Nou die plek is vanavond al vergeven vrees ik :)

En niet eens aan de kat
  donderdag 27 augustus 2020 @ 14:06:38 #84
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194745112
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 14:05 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou die plek is vanavond al vergeven vrees ik :)

En niet eens aan de kat
Aai was kiddink eh :P Ik weet dat je bezet bent ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194745156
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 14:06 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Aai was kiddink eh :P Ik weet dat je bezet bent ;)
Die ligt er OOK al niet _O-
pi_194745195
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 14:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Die ligt er OOK al niet _O-
_O- _O-
Het is wat.......
  donderdag 27 augustus 2020 @ 14:35:06 #87
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194745480
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 14:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Die ligt er OOK al niet _O-
Oeh, now it's getting kinky I guess :D :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194745896
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 14:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Oeh, now it's getting kinky I guess :D :+
En dan hoor je straks dat het gewoon om der kind gaat :@
  donderdag 27 augustus 2020 @ 15:26:53 #89
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194746143
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 14:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Oeh, now it's getting kinky I guess :D :+
Ach, je slaaf bij het voeteneind hebben liggen is nog niet eens zo heel erg volgens mij.
Heb wel ergere verhalen gehoord :D
pi_194746253
Zo mensen hun fantasie slaat op hol :')
  donderdag 27 augustus 2020 @ 15:36:26 #91
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194746309
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 15:09 schreef rival het volgende:

[..]

En dan hoor je straks dat het gewoon om der kind gaat :@
Dat zou ook nog kunnen idd :D _O- _O- _O-

quote:
11s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 15:26 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ach, je slaaf bij het voeteneind hebben liggen is nog niet eens zo heel erg volgens mij.
Heb wel ergere verhalen gehoord :D
Djeez, rlly? :D :|W :|W

quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 15:32 schreef Womanly het volgende:
Zo mensen hun fantasie slaat op hol :')
There's a lot of strange things goin' on in the world :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194746551
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 15:32 schreef Womanly het volgende:
Zo mensen hun fantasie slaat op hol :')
Wanhopigheid much :P
pi_194747050
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 15:32 schreef Womanly het volgende:
Zo mensen hun fantasie slaat op hol :')
Ik hou mn mond... dit is veel leuker _O-
  donderdag 27 augustus 2020 @ 16:37:42 #94
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194747198
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 11:08 schreef Avianflu het volgende:
Nieuwe Tinder openingszin:
Hey, lekker ding.

Waarom niet iets leuks uit mijn bio Of foto’s haha, daar staat echt wel iets in waar je mee kan werken.
Of ‘hey knapperd’.

Of nog erger: ‘hey knappert’ :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194747286
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 16:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Of ‘hey knapperd’.

Of nog erger: ‘hey knappert’
Hoe is het?
Hoe is je weekend?
Ga je nog wat doen dit weekend?

etc etc mensen zijn niet zo origineel.
pi_194747416
Hey you’re beautiful, I like you.
Jammer voor hem dat ik een b*tch ben dan.....

Helaas geen humor, ik typte terug “with a rotten personality” maar hij snapte de grap niet 🤷♀

[ Bericht 26% gewijzigd door Avianflu op 27-08-2020 17:07:03 ]
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 16:54:37 #97
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194747522
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 16:48 schreef Avianflu het volgende:
Hey you’re beautiful, I like you.
Jammer voor hem dat ik een b*tch ben dan.....

Helaas geen humor, ik typte terug “with a rotten personality” maar hij snapte de grap niet 🤷♀

Een verspilde superlike voor hem
Het een sluit het ander niet uit toch? :s)

Heb je Faxie inmiddels al gevonden overigens? :P
pi_194747568
Kunnen we niet een 'Raad het Tinder profiel' gaan doen ofzo?
Ben wel nieuwsgierig _O-
pi_194747728
quote:
6s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 16:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Heb je Faxie inmiddels al gevonden overigens? :P
Maybe 😬
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 17:06:48 #100
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194747769
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 16:56 schreef Brybry het volgende:
Kunnen we niet een 'Raad het Tinder profiel' gaan doen ofzo?
Ben wel nieuwsgierig _O-
Mijn Lexa profiel is veel leuker dan mijn Tinder profiel; Tinder: 500 tekens, Lexa: 2000 :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 27 augustus 2020 @ 17:07:17 #101
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194747785
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:04 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Maybe 😬
Die smilie doet weinig goeds vermoeden :D _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194747787
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:06 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mijn Lexa profiel is veel leuker dan mijn Tinder profiel; Tinder: 500 tekens, Lexa: 2000 :P
Pics or it didn't happen :D
pi_194747793
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:04 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Maybe 😬
Oh oh..
  donderdag 27 augustus 2020 @ 17:07:50 #104
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194747796
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:07 schreef Brybry het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen :D
Je wilde zoeken toch? veel plezier ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194747839
Ik kreeg vandaag een bericht van een meisje: "Eindelijk iemand met een leuk profiel, zit je 200km hier vandaan".

Knap kind ook nog. -O-
  donderdag 27 augustus 2020 @ 17:19:00 #106
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194748018
quote:
Oh, en als je me niet aan het lachen maakt ben je af :W
:D _O- _O- _O- _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194748152
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:04 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Maybe 😬
:o
pi_194748266
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 16:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Of ‘hey knapperd’.

Of nog erger: ‘hey knappert’ :')
Ik zeg altijd, hoi vuige spermacontainer.
pi_194748268
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:07 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je wilde zoeken toch? veel plezier ^O^
Zal m'n best gaan doen
pi_194748305
Veel Fok!dates in de toekomst dus :P
pi_194748344
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:33 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik zeg altijd, hoi vuige spermacontainer.
Hier zou ik dus echt om moeten lachen 😂. Ik zou het gesprek aangaan iig
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 17:44:50 #112
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194748403
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:40 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Hier zou ik dus echt om moeten lachen 😂. Ik zou het gesprek aangaan iig
Owwkeeejj.. :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 27 augustus 2020 @ 17:50:08 #113
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194748483
Eigenlijk zou het leuk zijn om als FOK!k(st)ers iets in onze profielen te zetten waardoor we elkaar kunnen spotten..

(R&P) ofzo :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194748505
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:50 schreef Sounddragon het volgende:
Eigenlijk zou het leuk zijn om als FOK!k(st)ers iets in onze profielen te zetten waardoor we elkaar kunnen spotten..

(R&P) ofzo :P
of "Heil Danny!"
pi_194748515
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Owwkeeejj.. :X
Sorry, ik hou van grove humor 😂
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 17:52:57 #116
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194748529
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:51 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

of "Heil Danny!"
Ehm, doe jij dat maar, dan doe ik wel iets wat iets minder opvalt O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194748799
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

:o
Ik dacht hetzelfde :o
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194748803
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:09 schreef Duiveltja het volgende:
Ik kreeg vandaag een bericht van een meisje: "Eindelijk iemand met een leuk profiel, zit je 200km hier vandaan".

Knap kind ook nog. -O-
Wat zijn 200 km...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194748938
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:40 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Hier zou ik dus echt om moeten lachen 😂. Ik zou het gesprek aangaan iig
In praktijk is een insta-block vrijwel altijd gegarandeerd.
pi_194749114
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 18:22 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

In praktijk is een insta-block vrijwel altijd gegarandeerd.
Hup, op zoek naar Avianflu!! *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 27 augustus 2020 @ 19:06:59 #121
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_194749736
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 18:12 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Wat zijn 200 km...
Tering eind fietsen. ;)
soooo, da's mooi!
pi_194750127
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 18:12 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Wat zijn 200 km...
Ik ben het nooit uit de weg gegaan, maar spontaan even langs gaan is er dan niet bij. Het is een hoop planwerk en reistijd en ik snap wel dat sommigen daar niet op zitten te wachten. Maarja, als het echt een leukerd is en je hebt een auto en tijd... :P
Sarcasme. Herken het.
pi_194750402
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:50 schreef Sounddragon het volgende:
Eigenlijk zou het leuk zijn om als FOK!k(st)ers iets in onze profielen te zetten waardoor we elkaar kunnen spotten..

(R&P) ofzo :P
Goeie ^O^

Als iedereen dat even doet :D
  donderdag 27 augustus 2020 @ 20:04:42 #124
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194750727
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 19:49 schreef Brybry het volgende:

[..]

Goeie ^O^

Als iedereen dat even doet :D
Fxd.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194751034
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 18:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Hup, op zoek naar Avianflu!! *O*
Ik woon in het noorden. Avianflu niet vermoed ik ;)
  donderdag 27 augustus 2020 @ 20:25:22 #126
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194751249
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:51 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Sorry, ik hou van grove humor 😂
Ik ben heul niet zo moeilijk, maar dat is nou niet echt mijn eerste keus om een chat binnen te vallen :D _O- _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194751535
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 20:17 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik woon in het noorden. Avianflu niet vermoed ik ;)
Ik woon in de Betuwe , kom regelmatig in Hoogeveen 🙃
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 20:48:03 #128
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194751742
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:50 schreef Sounddragon het volgende:
Eigenlijk zou het leuk zijn om als FOK!k(st)ers iets in onze profielen te zetten waardoor we elkaar kunnen spotten..

(R&P) ofzo :P
Grapjas.
pi_194751866
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:50 schreef Sounddragon het volgende:
Eigenlijk zou het leuk zijn om als FOK!k(st)ers iets in onze profielen te zetten waardoor we elkaar kunnen spotten..

(R&P) ofzo :P
Veel te opvallend, doe dan je usernummer 😉 weet je ook gelijk wie het is 😋
pi_194751939
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 20:38 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik woon in de Betuwe , kom regelmatig in Hoogeveen 🙃
Oh ik kwam gister nog langs de Betuwe, komt wel dichtbij zo. 😅
  donderdag 27 augustus 2020 @ 21:00:41 #131
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194752011
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 20:57 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Oh ik kwam gister nog langs de Betuwe, komt wel dichtbij zo. 😅
Afgelopen week bijna elke dag, gisteravond nog. :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194752137
Iedereen daten met avianflu :P
pi_194752309
Niemand komt hier in de buurt ;(
pi_194752584
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:13 schreef Faxie het volgende:
Niemand komt hier in de buurt ;(
We zijn in elk geval provinciegenoten :)
pi_194752619
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:13 schreef Faxie het volgende:
Niemand komt hier in de buurt ;(
Ik was gister in Brabant?
pi_194752774
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:23 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik was gister in Brabant?
:o
pi_194752999
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

:o
Silent Disco Bingo in Eindhoven 😋
pi_194753032
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 20:38 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik woon in de Betuwe , kom regelmatig in Hoogeveen 🙃
Alsnog te ver weg voor mij ;)
pi_194753055
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:13 schreef Faxie het volgende:
Niemand komt hier in de buurt ;(
Je overdrijft. Ik woon in het hoge noorden, daar komt pas niemand ;)
pi_194753193
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:13 schreef Faxie het volgende:
Niemand komt hier in de buurt ;(
afgelopen zaterdag in Yerseke :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194753210
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:42 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Je overdrijft. Ik woon in het hoge noorden, daar komt pas niemand ;)
Groningen of Friesland?
pi_194753220
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:49 schreef Amee het volgende:

[..]

Groningen of Friesland?
Groningen.
pi_194753244
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:49 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Groningen.
Buur
pi_194753282
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:50 schreef Amee het volgende:

[..]

Buur
Fryslan?
pi_194753302
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:52 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Fryslan?
Ja
pi_194753367
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:39 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Silent Disco Bingo in Eindhoven 😋
Da's de verkeerde kant
pi_194753369
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:53 schreef Amee het volgende:

[..]

Ja
Neuken?
pi_194753374
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:48 schreef Prisha het volgende:

[..]

afgelopen zaterdag in Yerseke :P
Ja verdorie!
pi_194753397
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:56 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Neuken?
Waarom verwachtte ik deze vraag al? Haaha!
pi_194753415
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:57 schreef Amee het volgende:

[..]

Waarom verwachtte ik deze vraag al? Haaha!
Verwachtte of hoopte? ;)
  donderdag 27 augustus 2020 @ 21:58:04 #151
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194753420
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:53 schreef Amee het volgende:

[..]

Ja
Te ver ;(
pi_194753442
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:57 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Verwachtte of hoopte? ;)
Er staat duidelijk verwachtte :P
Leer me fok kennen ;)
pi_194753443
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:56 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Neuken?
Smooth
pi_194753452
quote:
9s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:58 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Te ver ;(
Binnen Nederland is nooit te ver :P
pi_194753471
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:59 schreef Amee het volgende:

[..]

Binnen Nederland is nooit te ver :P
Tot morgen dan O+
  donderdag 27 augustus 2020 @ 22:01:22 #156
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194753512
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:59 schreef Amee het volgende:

[..]

Binnen Nederland is nooit te ver :P
Wel als je elkaar nog nooit hebt gezien :P
pi_194753532
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tot morgen dan O+
Morgen al? Ik heb tijd nodig om me toonbaar te maken! :P
pi_194753547
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:02 schreef Amee het volgende:

[..]

Morgen al? Ik heb tijd nodig om me toonbaar te maken! :P
Ik doe de lichten wel uit
pi_194753548
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:01 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Wel als je elkaar nog nooit hebt gezien :P
Waar woon jij dan?
pi_194753557
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik doe de lichten wel uit
Whaha!
pi_194753566
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Smooth
Dat is mijn middelnaam :p
  donderdag 27 augustus 2020 @ 22:03:50 #162
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194753572
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:02 schreef Amee het volgende:

[..]

Waar woon jij dan?
Omgeving Leiden
pi_194753609
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:59 schreef Amee het volgende:

[..]

Er staat duidelijk verwachtte :P
Leer me fok kennen ;)
Wat er staat is niet altijd wat er bedoeld wordt ;)
Leer me fok kennen?
pi_194753652
quote:
14s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:03 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Omgeving Leiden
2-3 uur rijden?
pi_194753664
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tot morgen dan O+
🤨😂
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194753669
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:05 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Wat er staat is niet altijd wat er bedoeld wordt ;)
Leer me fok kennen?
Ken je die uitdrukking niet?
pi_194753681
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:05 schreef Womanly het volgende:
Iedereen daten met avianflu :P
🤩🥳
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194753686
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:07 schreef Avianflu het volgende:

[..]

🤨😂
Bed is groot genoeg voor 3
pi_194753695
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:07 schreef Avianflu het volgende:

[..]

🤨😂
:D
pi_194753713
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:07 schreef Avianflu het volgende:

[..]

🤩🥳
Je hebt waarschijnlijk een iPhone waardoor ik die smileys niet kan zien :P
pi_194753728
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:07 schreef Amee het volgende:

[..]

Ken je die uitdrukking niet?
Ik vermoed dat je bedoelde dat het typisch FoK is (en je FoK maar al te goed kent), maar ik dacht misschien kan ik er nog leren fokken van maken. Jammer :(
pi_194753732
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:02 schreef Amee het volgende:

[..]

Morgen al? Ik heb tijd nodig om me toonbaar te maken! :P
Daar heb je toch geen hele dag voor nodig?
pi_194753736
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:09 schreef Womanly het volgende:

[..]

Je hebt waarschijnlijk een iPhone waardoor ik die smileys niet kan zien :P
Ik zal de fok emoticons is uit mijn hoofd leren ;)
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 22:09:53 #174
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194753737
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:06 schreef Amee het volgende:

[..]

2-3 uur rijden?
Juah zo ongeveer. Had niet al te lang geleden nog een date met een meid uit groningen, maar door de afstand zagen we er niet echt een toekomst in. Ze moet dus wel erg leuk zijn wil ik steeds 2-3 uur willen rijden :s)
pi_194753781
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:09 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik vermoed dat je bedoelde dat het typisch FoK is (en je FoK maar al te goed kent), maar ik dacht misschien kan ik er nog leren fokken van maken. Jammer :(
Goede woordspeling. Haaha!
pi_194753784
2 a 3 uur rijden voor een date. Word al moe bij de gedachte :P
pi_194753809
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Daar heb je toch geen hele dag voor nodig?
De kapper en de schoonheidsspecialiste is al een hele dag. En dan nog douchen enzo :P
pi_194753811
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:11 schreef Womanly het volgende:
2 a 3 uur rijden voor een date. Word al moe bij de gedachte :P
Same here. Vind een uur al teveel over het algemeen.
pi_194753823
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:11 schreef Amee het volgende:

[..]

Goede woordspeling. Haaha!
Spreek je Fries?
pi_194753824
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:11 schreef Womanly het volgende:
2 a 3 uur rijden voor een date. Word al moe bij de gedachte :P
Waar bevind jij je ergens? :@
  donderdag 27 augustus 2020 @ 22:13:51 #181
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194753837
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:11 schreef Womanly het volgende:
2 a 3 uur rijden voor een date. Word al moe bij de gedachte :P
Goed om te horen dat ik niet de enige ben die er zo over denkt :@
pi_194753839
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:12 schreef Amee het volgende:

[..]

De kapper en de schoonheidsspecialiste is al een hele dag. En dan nog douchen enzo :P
Heb liever dat je wat minder knap bent dan dat je stinkt
pi_194753842
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waar bevind jij je ergens? :@
Utreg
pi_194753850
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:09 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Juah zo ongeveer. Had niet al te lang geleden nog een date met een meid uit groningen, maar door de afstand zagen we er niet echt een toekomst in. Ze moet dus wel erg leuk zijn wil ik steeds 2-3 uur willen rijden :s)
Als je de route via de Afsluitdijk neemt denk ik dat het wel wat minder tijd kost dan naar Groningen.
pi_194753851
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:13 schreef Womanly het volgende:

[..]

Utreg
Dat is maar 1,5 uur *O*
pi_194753858
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:13 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Spreek je Fries?
Nee. Ik versta het wel.
pi_194753860
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:13 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Goed om te horen dat ik niet de enige ben die er zo over denkt :@
Dan kun je ook nooit spontaan afspreken. Lijkt mij erg moeilijk en vermoeiend al dat geplan.
pi_194753864
Oh boy, ik merk net pas dat er een functie zit op Tinder om je profiel te delen met iemand, met een linkje. :D wie durft!? :7
pi_194753877
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat is maar 1,5 uur *O*
In welke uithoek woon jij dan
  donderdag 27 augustus 2020 @ 22:16:11 #190
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194753886
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:14 schreef Amee het volgende:

[..]

Als je de route via de Afsluitdijk neemt denk ik dat het wel wat minder tijd kost dan naar Groningen.
Meer dan een uur reistijd vind ik eigenlijk al teveel :+
pi_194753896
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:15 schreef Womanly het volgende:

[..]

In welke uithoek woon jij dan
Zuidwesten :@
pi_194753897
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:14 schreef Amee het volgende:

[..]

Nee. Ik versta het wel.
Waarom zeg je nou nee? Heb altijd al een keer een vrouw het uit willen laten schreeuwen in het Fries.
pi_194753901
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:15 schreef Themeparktommy het volgende:
Oh boy, ik merk net pas dat er een functie zit op Tinder om je profiel te delen met iemand, met een linkje. :D wie durft!? :7
Klopt. Best handig O-)
  donderdag 27 augustus 2020 @ 22:18:22 #194
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194753936
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:14 schreef Womanly het volgende:

[..]

Dan kun je ook nooit spontaan afspreken. Lijkt mij erg moeilijk en vermoeiend al dat geplan.
Wanneer je een relatie hebt kun je een vaste dag inplannen, dan valt het wel mee. Maar met daten is het vrij lastig ja.
pi_194753946
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:12 schreef Amee het volgende:

[..]

De kapper en de schoonheidsspecialiste is al een hele dag. En dan nog douchen enzo :P
Ahja.. douchen is wel belangrijk... dus dan moet de rest wel gebeurd zijn idd
pi_194753973
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:18 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Wanneer je een relatie hebt kun je een vaste dag inplannen, dan valt het wel mee. Maar met daten is het vrij lastig ja.
Mwa dat vind ik ook niet fijn. Maar goed, de liefde he :P
  donderdag 27 augustus 2020 @ 22:20:19 #197
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194753975
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:12 schreef Amee het volgende:

[..]

De kapper en de schoonheidsspecialiste is al een hele dag. En dan nog douchen enzo :P
Dat doe je voor elke date?
pi_194754001
Heb hier trouwens ook gewoon een douche. Dus even die kapper en schoonheidsspecialiste regelen, en dan zeep ik je rug in.
pi_194754018
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:15 schreef Themeparktommy het volgende:
Oh boy, ik merk net pas dat er een functie zit op Tinder om je profiel te delen met iemand, met een linkje. :D wie durft!? :7
Nou ga maar hoor :P

quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zuidwesten :@
Is dat bij Bergen op Zoom daar?. Dat vond ik echt ver namelijk :P
  donderdag 27 augustus 2020 @ 22:22:21 #200
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194754027
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:20 schreef Womanly het volgende:

[..]

Mwa dat vind ik ook niet fijn. Maar goed, de liefde he :P
Ik juist wel, krijg je geen gezeik als je eens met je maten afspreekt :+
pi_194754028
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:21 schreef Faxie het volgende:
Heb hier trouwens ook gewoon een douche. Dus even die kapper en schoonheidsspecialiste regelen, en dan zeep ik je rug in.
Ik heb een bad, dat is veel relaxter 😜
pi_194754034
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:21 schreef Womanly het volgende:

[..]

Nou ga maar hoor :P
[..]

Is dat bij Bergen op Zoom daar?. Dat vond ik echt ver namelijk :P
Ietsjepietsje verder..... :'(
pi_194754052
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:22 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik heb een bad, dat is veel relaxter 😜
Nee dan lig je in je eigen soep :X
pi_194754061
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:21 schreef Womanly het volgende:

[..]

Nou ga maar hoor :P
[..]
Alleen als ik een super like krijg ;)
pi_194754076
En in een bad kan je iemand niet tegen de muur tillen, voor het geval ze uitglijdt natuurlijk.
pi_194754094
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:22 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Ik juist wel, krijg je geen gezeik als je eens met je maten afspreekt :+
Dat moet gewoon kunnen toch :?
  donderdag 27 augustus 2020 @ 22:24:57 #207
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194754106
Lekker subtiel weer mannen :')
pi_194754113
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee dan lig je in je eigen soep :X
voorgerecht in bad, hoofdgerecht in bed O-) of op de badkamervloer
pi_194754114
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:23 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Alleen als ik een super like krijg ;)
Ik zit niet op Tinder :P
  donderdag 27 augustus 2020 @ 22:26:56 #210
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194754156
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:24 schreef Womanly het volgende:

[..]

Dat moet gewoon kunnen toch :?
Ofc, maar heb helaas wel eens in een relatie gezeten waarbij zij plannen had gemaakt waar ik niks vanaf wist. Toen ik haar vertelde dat ik morgenavond met de mannen wilde afspreken werd ze boos, want ze had bedacht om te doen. :')
pi_194754285
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:26 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Ofc, maar heb helaas wel eens in een relatie gezeten waarbij zij plannen had gemaakt waar ik niks vanaf wist. Toen ik haar vertelde dat ik morgenavond met de mannen wilde afspreken werd ze boos, want ze had bedacht om te doen. :')
Ah ja kan gebeuren. in elke relatie is wel iets. Maar je moet wel de vrijheid voelen om met je vrienden af te spreken vind ik.
pi_194754419
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:25 schreef Womanly het volgende:

[..]

Ik zit niet op Tinder :P
:{
pi_194754565
@Themeparktommy, maar die link dus.... :D
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194754688
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:40 schreef Avianflu het volgende:
@:themeparktommy, maar die link dus.... :D
Fok it, ik ben in een gulle bui. Ik laat hem 5 minuten staan ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door Themeparktommy op 27-08-2020 22:50:06 ]
  donderdag 27 augustus 2020 @ 22:46:49 #215
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194754721
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:30 schreef Womanly het volgende:

[..]

Ah ja kan gebeuren. in elke relatie is wel iets. Maar je moet wel de vrijheid voelen om met je vrienden af te spreken vind ik.
Klopt. Maar daarom vind ik een vaste dag niet erg. Weet ik waar ik aan toe ben :P
pi_194754770
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:40 schreef Avianflu het volgende:
@:themeparktommy, maar die link dus.... :D
:{
pi_194754775
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:44 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Fok it, ik ben in een gulle bui. Ik laat hem 5 minuten staan ;)
Hats off to you sir :Y

Is het de optie die heet webprofiel of zo?
pi_194754802
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:44 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Fok it, ik ben in een gulle bui. Ik laat hem 5 minuten staan ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was te laat :(
pi_194754835
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik was te laat :(
oh shit, nu staat de link nog in jouw quote _O- 8)7
edit: oh, merk net dat het een unieke link is, die maar 1 keer werkt _O- _O-
  donderdag 27 augustus 2020 @ 22:52:33 #220
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194754872
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:51 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

oh shit, nu staat de link nog in jouw quote _O- 8)7
edit: oh, merk net dat het een unieke link is, die maar 1 keer werkt _O- _O-
Wilde net zeggen, hij werkt niet eens
pi_194754877
Pssssst

- knippie op verzoek -

[ Bericht 41% gewijzigd door Sounddragon op 03-09-2020 02:14:48 ]
pi_194754903
Poging twee.. 5 minuten and counting

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 24% gewijzigd door Themeparktommy op 27-08-2020 23:00:31 ]
pi_194754924
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:44 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Fok it, ik ben in een gulle bui. Ik laat hem 5 minuten staan ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-O-
Zo flauwww
pi_194754937
Heren, jullie zijn helden _O_
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194754947
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:55 schreef Womanly het volgende:

[..]

-O-
Zo flauwww
hij staat er terug he
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194754956
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:54 schreef Themeparktommy het volgende:
Poging twee.. 5 minuten and counting

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahh leuke foto *O*
pi_194755011
Leuke foto fax!

Enneh... TPT..
je lijkt erg op de meneer die net mijn bovenbuur aan het verhuizen was :)
pi_194755015
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:52 schreef Faxie het volgende:
Pssssst

- weg -

Leuke (actie) foto *O*

[ Bericht 18% gewijzigd door Sounddragon op 03-09-2020 02:17:44 ]
pi_194755044
Gossie :@
pi_194755055
Het zijn 2 hele leuke foto's!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194755060
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:00 schreef Lenny77 het volgende:
Het zijn 2 hele leuke foto's!
Eens!
pi_194755089
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:52 schreef Faxie het volgende:
Pssssst

- weg -

Hey, ik kan jouw account niet zien :(

[ Bericht 20% gewijzigd door Sounddragon op 03-09-2020 02:18:12 ]
pi_194755093
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:59 schreef Uhmmpie het volgende:
Leuke foto fax!

Enneh... TPT..
je lijkt erg op de meneer die net mijn bovenbuur aan het verhuizen was :)
Ik kan je garanderen, dat was ik niet haha
pi_194755100
Noooooo, gemist :(
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194755106
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:01 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Hey, ik kan jouw account niet zien :(
Misschien omdat je geen mannen wilt zien en ik alleen door vrouwen gezien wil worden? :P
pi_194755113
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:02 schreef Avianflu het volgende:
Noooooo, gemist :’:(
Ha ha !
pi_194755118
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:02 schreef Avianflu het volgende:
Noooooo, gemist :’:(
Ja! Je hebt wat gemist!! :o
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194755124
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

Misschien omdat je geen mannen wilt zien en ik alleen door vrouwen gezien wil worden? :P
hmm... zou kunnen, maar ik ben niet ingelogd als ik naar die link ga.
pi_194755131
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:02 schreef Avianflu het volgende:
Noooooo, gemist :(
-O-
pi_194755134
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

Misschien omdat je geen mannen wilt zien en ik alleen door vrouwen gezien wil worden? :P
Maakt dat wat uit dan? Ik heb niet eens een account en kon de foto ook zien?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194755147
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:02 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik kan je garanderen, dat was ik niet haha
Haha maakt niet uit.

Maar leuke foto :)
Lekker spontaan
  donderdag 27 augustus 2020 @ 23:04:32 #242
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194755152
Ik kan de optie niet vinden :')
pi_194755193
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:04 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Ik kan de optie niet vinden :')
Bij instellingen kun je je gebruikersnaam claimen, vul wat leuks in en die link kun je dan delen.
pi_194755230
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:03 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maakt dat wat uit dan? Ik heb niet eens een account en kon de foto ook zien?
Ow apart
pi_194755288
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow apart
Wel niets anders he, geen uitleg ofzo
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194755297
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Wel niets anders he, geen uitleg ofzo
Geen profieltekst?
pi_194755302
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Geen profieltekst?
Nee, die krijg je alleen als je ingelogd bent.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 23:11:33 #248
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194755309
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:06 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Bij instellingen kun je je gebruikersnaam claimen, vul wat leuks in en die link kun je dan delen.
Thanks, laat hem ook 5 min staan :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194755310
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Wel niets anders he, geen uitleg ofzo
Wel jammer dat je alleen de foto ziet en niet de bio enzo
pi_194755336
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:11 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Thanks, laat hem ook 5 min staan :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Link werkt niet
pi_194755367
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:13 schreef Womanly het volgende:

[..]

Link werkt niet
Even selecteren, kopiëren en plakken. Fok wil er een mention van maken :P
pi_194755376
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:11 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Thanks, laat hem ook 5 min staan :P

:o
pi_194755395
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:11 schreef Womanly het volgende:

[..]

Wel jammer dat je alleen de foto ziet en niet de bio enzo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194755399
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:11 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Thanks, laat hem ook 5 min staan :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke foto's hoor!

Leuke trend gezet zo ook, iedereen zijn of haar Tinder profiel delen :P
pi_194755414
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:14 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Even selecteren, kopiëren en plakken. Fok wil er een mention van maken :P
Werkt niet :P
pi_194755415
Spannend dit allemaal 🤪
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 23:17:02 #257
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194755421
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:13 schreef Womanly het volgende:

[..]

Link werkt niet
Komt door fok, ff link copy-pasten
pi_194755429
Waar kan ik vinden hoe ik die emoticons typ :/
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 23:17:37 #259
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194755431
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:15 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Leuke foto's hoor!

Leuke trend gezet zo ook, iedereen zijn of haar Tinder profiel delen :P
Thanks
pi_194755475
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:13 schreef Womanly het volgende:

[..]

Link werkt niet
Link werkte niet bij mij, ook niet copy paste.
Kreeg een random dude, wel een match 😂😂😂
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194755496
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:20 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Link werkte niet bij mij, ook niet copy paste.
Kreeg een random dude, wel een match 😂😂😂
:')
pi_194755500
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:17 schreef Avianflu het volgende:
Waar kan ik vinden hoe ik die emoticons typ :/
Op je mobiel op je naam klikken, bovenaan in je scherm, dan opties. Daar staat de optie Emoticons bij quickreply, die op aan zetten en dan komen ze er te staan!
pi_194755542
quote:
11s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:15 schreef Faxie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie bio je schept wel een duidelijk beeld van jezelf :)


quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:17 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Komt door fok, ff link copy-pasten
Het is gelukt. Leuke foto *O*
  donderdag 27 augustus 2020 @ 23:24:42 #264
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194755552
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:24 schreef Womanly het volgende:

[..]

Goeie bio je schept wel een duidelijk beeld van jezelf :)
[..]

Het is gelukt. Leuke foto *O*
Thanks :*
pi_194755562
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:21 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Op je mobiel op je naam klikken, bovenaan in je scherm, dan opties. Daar staat de optie Emoticons bij quickreply, die op aan zetten en dan komen ze er te staan!
*O* ^O^
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194755585
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:24 schreef Womanly het volgende:

[..]

Goeie bio je schept wel een duidelijk beeld van jezelf :)
[..]

Het is gelukt. Leuke foto *O*
Helaas te ver ;(
pi_194755623
Wie is dan nu de eerste vrouw die haar profiel gaat delen ? :Y O-)
  donderdag 27 augustus 2020 @ 23:30:10 #268
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194755643
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:29 schreef Themeparktommy het volgende:
Wie is dan nu de eerste vrouw die haar profiel gaat delen ? :Y O-)
+1
pi_194755648
+2
pi_194755675
Ik heb geen Tinder :@
pi_194755697
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:32 schreef Womanly het volgende:
Ik heb geen Tinder :@
-O-

Gelukkig hebben we DM *O*
pi_194755798
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt dit ? :7

Als ik hem zelf bekijk niet ...

Nu wel???

[ Bericht 8% gewijzigd door Avianflu op 27-08-2020 23:50:36 ]
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194755818
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:39 schreef Avianflu het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt dit ? :7

Als ik hem zelf bekijk niet ...
Nope ;(
pi_194755826
Haha ff kijken
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 23:41:29 #275
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194755838
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:06 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Bij instellingen kun je je gebruikersnaam claimen, vul wat leuks in en die link kun je dan delen.
Dit werkte voor mij, was even zoeken.
pi_194755874
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:41 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Dit werkte voor mij, was even zoeken.
Nu denk ik wel bij de spoiler
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194755906
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:43 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Nu denk ik wel bij de spoiler
Jeej het werkt! *O*
Leuke foto's! :D
pi_194755917
Ik heb echt bijna alleen maar selfies haha
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194755934
Sambal badjak op je pizza
  donderdag 27 augustus 2020 @ 23:48:39 #280
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194755952
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:47 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Sambal badjak op je pizza
:9
pi_194755957
Mmm pizza
pi_194755988
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:47 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Sambal badjak op je pizza
Is lekker :@
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194756015
Ja, alleen voor de sambal heb ik je een superlike gegeven natuurlijk.
pi_194756048
quote:
14s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:53 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Ja, alleen voor de sambal heb ik je een superlike gegeven natuurlijk.
:P
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 00:11:48 #285
441859 crew  Lenny77
pi_194756193
Nu heb ik de laatste 2 foto's gemist :'(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 00:12:04 #286
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194756198
quote:
14s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:53 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Ja, alleen voor de sambal heb ik je een superlike gegeven natuurlijk.
Sambal badjak he, geen sambal oelek zoals pussies dat doen.
pi_194756232
Badjak pedis nog beter :9~

[ Bericht 1% gewijzigd door Avianflu op 28-08-2020 01:21:49 ]
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194756979
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 00:12 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Sambal badjak he, geen sambal oelek zoals pussies dat doen.
Mijn gup noemde dat vroeger sambal badjas
pi_194757060
Jongens en meisjes, wat heb ik allemaal gemist :D

Leuk profiel Faxie! Je zult vast een leuk kytevrouwtje vinden :Y
pi_194757224
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:20 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Dat doe je voor elke date?
Nee. Alleen voor Faxie. Haha!
pi_194757231
Ik heb foto's gemist ;(
pi_194757240
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:39 schreef Avianflu het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt dit ? :7

Als ik hem zelf bekijk niet ...

Nu wel???
Ik zie niks :P
pi_194757279
Ja jullie hebbe wat gemist :Y .

Zit een beetje in een paar baal dagen eigenlijk wat betreft daten :@, zal wel door het laatste scharrel fiasco komen.

Die stomme Corona moet gewoon ophouden zodat we iemand in het wild tegen kunnen komen...

Hebben jullie een duidelijk beeld van wat je zoekt in een relatie?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194757280
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 07:48 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik zie niks :P
Te laat :D
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194757307
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 07:54 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Te laat :D
Slide in mn DM.
pi_194757514
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 07:53 schreef Avianflu het volgende:

Hebben jullie een duidelijk beeld van wat je zoekt in een relatie?
Op leeftijd, veel geld en een slecht hart.
pi_194757520
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 06:58 schreef Brybry het volgende:
Jongens en meisjes, wat heb ik allemaal gemist :D

Leuk profiel Faxie! Je zult vast een leuk kytevrouwtje vinden :Y
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik dat hoorde.... ;(
pi_194757671
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 08:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik dat hoorde.... ;(
Ahhhhhw....ik zou je profiel niet liken..niet om je koppie want die is leuk maar omdat het lijkt alsof je echt een kytemeisje zoekt en de rest afvalt....nja , dat was mijn eerste gedachte bij het zien van je profiel :Y
pi_194757791
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 07:53 schreef Avianflu het volgende:
Ja jullie hebbe wat gemist :Y .

Zit een beetje in een paar baal dagen eigenlijk wat betreft daten :@, zal wel door het laatste scharrel fiasco komen.

Die stomme Corona moet gewoon ophouden zodat we iemand in het wild tegen kunnen komen...

Hebben jullie een duidelijk beeld van wat je zoekt in een relatie?
Int wild tegenkomen? Does that work?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194757796
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 08:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik dat hoorde.... ;(
Haha, naja het zal wel. Vaag gedoe :p
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194757836
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Int wild tegenkomen? Does that work?
Haha, een decennium geleden wel.
Nu schijnt iedereen sociaal beperkt te zijn geworden en alleen via internet te kunnen conecten :'(
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')