Onze kinderen doen altijd een deur achter zich dicht. Is er zo "ingeramd" omdat de katten alleen in de kamer en keuken mochten komen. Ook niet buiten.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja.. deze zijn net kauwgom
Als ik in de keuken ben.. zijn ze daar ook.
Same voor andere plekken in huis.
En nu geen deur in de slaapkamer... dus minimaal bruut geweld als iemand ze wil weren.
Ja hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klinkt goed, spelen is een prima begin toch?
Ik vroeger ook hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:36 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Onze kinderen doen altijd een deur achter zich dicht. Is er zo "ingeramd" omdat de katten alleen in de kamer en keuken mochten komen. Ook niet buiten.
Ik deed dat in het begin, maar al die nutteloze chat uren met dames waarvan je weet dat het hem niet gaat worden zijn zoooo zonde van de tijd.. ik ben inmiddels echt best selectief, of ik moet een like krijgen van een vrouw die ik gewoon interessant vind omdat ze 'anders' of bijzonder is in mijn ogen wil ik nog wel eens het gesprek aan gaan, maar ik like echt lang niet meer zoveel als in het begin, want dat backfiret vrij vlotjes in de vorm van 32 chats waarvan je er van 30 weet dat het bij voorbaat kansloos is.. zit je hele dagen te tiepselen.. been there, done that, no T-shirt.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:27 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Haha, ik sleepnet dan schijnbaar ook. Alleen zijn er niet zoveel mannen waarmee ik het zou doen 😂.
Vroeger had ik buitenkatten, die sliepen vaak buiten, in de winter kwamen ze wat vaker binnen maffen, maar niet in de slaapkamer, de honden ook niet.. slaapkamer is off-territory, bank ook voor honden, honden horen op de grond. In mijn laatste relatie hadden we ook binnenkatten, die kwamen wel in de achtertuin, maar wilden daar alleen zijn als minimaal één van ons 2en buiten was.. ging je naar binnen, deden zij dat meestal ook. En dan was beneden van hen, en boven gewoon off limits. Tussendeur was gewoon dicht.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:36 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Onze kinderen doen altijd een deur achter zich dicht. Is er zo "ingeramd" omdat de katten alleen in de kamer en keuken mochten komen. Ook niet buiten.
Haha lekker dan.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vroeger had ik buitenkatten, die sliepen vaak buiten, in de winter kwamen ze wat vaker binnen maffen, maar niet in de slaapkamer, de honden ook niet.. slaapkamer is off-territory, bank ook voor honden, honden horen op de grond. In mijn laatste relatie hadden we ook binnenkatten, die kwamen wel in de achtertuin, maar wilden daar alleen zijn als minimaal één van ons 2en buiten was.. ging je naar binnen, deden zij dat meestal ook. En dan was beneden van hen, en boven gewoon off limits. Tussendeur was gewoon dicht.
Ik háát haar op mijn kussen.. mocht het voorkomen dat ik ergens blijf slapen waar haarballen op het bed bivakkeren, draai ik voor het slapen mijn kussensloop binnenstebuiten, want die ettertjes slapen zelden op het voeteneind, maar meestal op je kussen, want dat ruikt naar de baas/bazin.
Is dat een uitnodiging?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:54 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Haha lekker dan.
Je kunt hier beter gewoon met je hoofd op het kussen slapen hoor. Want ze slapen OF op mijn arm.. OF bij mn voeten.
Aai was kiddink ehquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:05 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nou die plek is vanavond al vergeven vrees ik
En niet eens aan de kat
Die ligt er OOK al nietquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Aai was kiddink ehIk weet dat je bezet bent
Oeh, now it's getting kinky I guessquote:
En dan hoor je straks dat het gewoon om der kind gaatquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oeh, now it's getting kinky I guess![]()
Ach, je slaaf bij het voeteneind hebben liggen is nog niet eens zo heel erg volgens mij.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oeh, now it's getting kinky I guess![]()
Dat zou ook nog kunnen iddquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
En dan hoor je straks dat het gewoon om der kind gaat
Djeez, rlly?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach, je slaaf bij het voeteneind hebben liggen is nog niet eens zo heel erg volgens mij.
Heb wel ergere verhalen gehoord
There's a lot of strange things goin' on in the worldquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:32 schreef Womanly het volgende:
Zo mensen hun fantasie slaat op hol
Wanhopigheid muchquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:32 schreef Womanly het volgende:
Ik hou mn mond... dit is veel leukerquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:32 schreef Womanly het volgende:
Of ‘hey knapperd’.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:08 schreef Avianflu het volgende:
Nieuwe Tinder openingszin:
Hey, lekker ding.
Waarom niet iets leuks uit mijn bio Of foto’s haha, daar staat echt wel iets in waar je mee kan werken.
Hoe is het?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Of ‘hey knapperd’.
Of nog erger: ‘hey knappert’
Het een sluit het ander niet uit toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:48 schreef Avianflu het volgende:
Hey you’re beautiful, I like you.
Jammer voor hem dat ik een b*tch ben dan.....
Helaas geen humor, ik typte terug “with a rotten personality” maar hij snapte de grap niet 🤷♀
Een verspilde superlike voor hem
Maybe 😬quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb je Faxie inmiddels al gevonden overigens?
Mijn Lexa profiel is veel leuker dan mijn Tinder profiel; Tinder: 500 tekens, Lexa: 2000quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:56 schreef Brybry het volgende:
Kunnen we niet een 'Raad het Tinder profiel' gaan doen ofzo?
Ben wel nieuwsgierig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |