Ik heb juist nu het idee dat mijn leven zo'n 'saai' (ik ervaar het niet zo, voel mij er prima bij) burgerlijk leventje isquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mensen willen geen standaard saai leven, maar dat is het leven. Zelfs voor de meest bekende acteurs wordt het leven op een gegeven moment "saai" alles went. Het punt is dat mensen dat moeten accepteren en dat het gewoon is.
Het is zó gruwelijk lekker om dat gewoon tóch te doen, wat heb je te verliezen? Nu sta je dadelijk ook met lege handen, je kunt er alleen maar mee winnenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:35 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ja, zou inderdaad zonde zijn, hij leek wel echt iets met me te doen en ik vind het nog steeds een leuke man maar vind het lastig zulke dingen uit te spreken...
Hahaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is zó gruwelijk lekker om dat gewoon tóch te doen, wat heb je te verliezen? Nu sta je dadelijk ook met lege handen, je kunt er alleen maar mee winnen. App die kerel en stort gewoon je hartje uit, wat kan er gebeuren? dattie ineens heel begripvol is?
Straks pleur een goudklompie weg, zonde toch?
Ik zeg altijd tegen mensen wat ik van ze vindt. Wel de positieve dingen hoor. Zal niet zeggen dat iemand viesdik isquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is zó gruwelijk lekker om dat gewoon tóch te doen, wat heb je te verliezen? Nu sta je dadelijk ook met lege handen, je kunt er alleen maar mee winnen. App die kerel en stort gewoon je hartje uit, wat kan er gebeuren? dattie ineens heel begripvol is?
Straks pleur een goudklompie weg, zonde toch?
Mjah, mensen zijn verschillend... ik heb geen sex nodig om verliefd te blijven.. ik heb een mattie nodig, een echte betere helft, we need to be a team.. sex is een extraatje.. Veel mensen meten de kwaliteit van hun relatie in het aantal keren sex per periode, maar ik vind juist al het andere vele malen belangrijker.. Maar ik ben denk ik niet uit dezelfde template getrokken als de rest van het manvolk, sowieso ben ik nogal een beetje 'anders' volgens mij.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
In de regel is het wel zo dat een vrouw sex heeft als ze verliefd is en dat de man sex nodig heeft om verliefd te blijven.
En ik zeg "in de regel", dus een generieke gedachte die vaak van toepassing kan zijn.
Heeft niks te maken met kwetsbaar zijn, jij bent gewoon jij. Je zegt wat je denkt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:50 schreef Brybry het volgende:
[..]
Nou, bij de derde date zorg ik dat ik mij tijdens die date kwetsbaar opstel![]()
ik deel jouw mening wel hoor!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, mensen zijn verschillend... ik heb geen sex nodig om verliefd te blijven.. ik heb een mattie nodig, een echte betere helft, we need to be a team.. sex is een extraatje.. Veel mensen meten de kwaliteit van hun relatie in het aantal keren sex per periode, maar ik vind juist al het andere vele malen belangrijker.. Maar ik ben denk ik niet uit dezelfde template getrokken als de rest van het manvolk, sowieso ben ik nogal een beetje 'anders' volgens mij.
Ik heb er geen problemen mee om dat tijdens de chat al te doen.. ik ben in de chat exact zo als irl.. geen filtertjes, geen voorzichtig gedoe, geen verrassingen.. ik ben ik, you like, or GTFO,.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:50 schreef Brybry het volgende:
[..]
HahaDie schop onder m'n kont kan ik goed gebruiken
![]()
Nou, bij de derde date zorg ik dat ik mij tijdens die date kwetsbaar opstel![]()
Sex is best wel een belangrijk onderdeel vind ik voor de band die je hebt. En daar zit geen minimale frequentie op als het maar vaak genoeg gebeurd voor beide.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, mensen zijn verschillend... ik heb geen sex nodig om verliefd te blijven.. ik heb een mattie nodig, een echte betere helft, we need to be a team.. sex is een extraatje.. Veel mensen meten de kwaliteit van hun relatie in het aantal keren sex per periode, maar ik vind juist al het andere vele malen belangrijker.. Maar ik ben denk ik niet uit dezelfde template getrokken als de rest van het manvolk, sowieso ben ik nogal een beetje 'anders' volgens mij.
Daar is toch helemaal niks mis mee? En zijn we niet allemaal opzoek naar een maatje?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
maatjes heb ik genoegquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:53 schreef Brybry het volgende:
[..]
Daar is toch helemaal niks mis mee? En zijn we niet allemaal opzoek naar een maatje?
Joh, ik ook. Maar ik heb geen sex met m'n maatjesquote:
Wil je geen maatje zijn met je partner?quote:
Me too, het heeft gewoon echt 0,0 zin om verstoppertje te gaan spelen.. mocht je date iets worden, gaat daarna sowieso de giftwrap en het strikje eraf, dus waarom toneelspelen of dingen achterhouden of mooier maken dan ze zijn? Dat zijn achteraf alleen maar tegenvallertjes die gaan opstapelen en ervoor zorgen dat het 'tegenvalt' .. Mensen zijn al zo onrealistisch af en toe.. het leven is niet zwart-wit, het leven is tienmiljoentrilbiljard² shades of grey.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik zeg altijd tegen mensen wat ik van ze vindt. Wel de positieve dingen hoor. Zal niet zeggen dat iemand viesdik is, maar als ik vind dat iemand een bepaalde positieve eigenschap heeft zeg ik dat altijd.
Ik denk dat dat belangrijk is om te delen niet alleen naar een date toe, maar in het algemeen.
Ja, op happen kan je elkaar liken en matchen zoals op Tinder . Maar je kan iemand ook een hello sturen om zijn/haar aandacht te trekken. Helaas zijn dat meestal niet echt mijn typesquote:
Psiesquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Sex is best wel een belangrijk onderdeel vind ik voor de band die je hebt. En daar zit geen minimale frequentie op als het maar vaak genoeg gebeurd voor beide.
Blijkbaar niet, als je kijkt naar die party-animalsquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:53 schreef Brybry het volgende:
[..]
Daar is toch helemaal niks mis mee? En zijn we niet allemaal opzoek naar een maatje?
Nope.. er zijn ook mensen die hun relatie afmeten aan de frequentie van seks.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:55 schreef Brybry het volgende:
[..]
Joh, ik ook. Maar ik heb geen sex met m'n maatjes![]()
Jij wel?
Uiteindelijk wil ik gewoon een beste vriend waar ik ook spannende avonturen mee kan beleven. Ik dacht dat iedereen zo dacht
Of hij is gewoon druk met iets anders.. of een antwoord aan het overwegen..quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:08 schreef Brybry het volgende:
Denk toch echt dat ik m'n date wat heb afgeschrikt, hoor al even niets meer
Niet eens een t-shirtquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nope.. er zijn ook mensen die hun relatie afmeten aan de frequentie van seks.
Been there, done that.. en kreeg niet eens een tshirt.
Ja, kan allerlei redenen hebben. Ik stuur morgen wel een berichtje wat er loos isquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Of hij is gewoon druk met iets anders.. of een antwoord aan het overwegen..
geef het tijd
En in het ergste geval.. heb je niks verloren wat je anders niet ook kwijt was geweest.
Of kreeg je je t-shirt niet terug?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nope.. er zijn ook mensen die hun relatie afmeten aan de frequentie van seks.
Been there, done that.. en kreeg niet eens een tshirt.
Ik kreeg op happen vooral berichtjes van mensen die 20 jaar of meer jonger waren dan ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:58 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja, op happen kan je elkaar liken en matchen zoals op Tinder . Maar je kan iemand ook een hello sturen om zijn/haar aandacht te trekken. Helaas zijn dat meestal niet echt mijn types
Ik kreeg wel meer niet terugquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of kreeg je je t-shirt niet terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |