Een decennium geleden wel, “vroeger” kwam ik gewoon mensen tegen offline.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:08 schreef ludovico het volgende:
[..]
Int wild tegenkomen? Does that work?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:26 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Een decennium geleden wel, “vroeger” kwam ik gewoon mensen tegen offline.
Nu spreekt iemand me niet aan in de kroeg maar hello’d me de dag daarna op happen, wasda?
Oh, zo eens ook ja haha. Ik heb enkele korte relaties overgehouden aan zulke sites ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:35 schreef Spirit82 het volgende:
10 jaar geleden was het ook gewoon internetdaten hoor. Tinder bestond toen nog niet, maar relatieplanet en Lexa enzo waren toen best populair. Als je het hebt over 20 jaar geleden, toen werd internetdaten als iets voor wanhopige, contactgestoorde gekkies gezien.
We worden oud
Ik wil niet oud zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:35 schreef Spirit82 het volgende:
10 jaar geleden was het ook gewoon internetdaten hoor. Tinder bestond toen nog niet, maar relatieplanet en Lexa enzo waren toen best populair. Als je het hebt over 20 jaar geleden, toen werd internetdaten als iets voor wanhopige, contactgestoorde gekkies gezien.
We worden oud
Jij kan toch ook iets zeggen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:35 schreef Brybry het volgende:
[..]![]()
Is toch stom?! Social skills zijn echt beperkt de laatste tijd.
Ik merk het ook, man flirt maar durft niks te zeggen...en ik heb zoiets van , je kunt me gerust aanspreken hoor
Goed concept behalve dat ik als vrouw dus nooit geel zou dragen want dat geeft elke engerd een goed excuus om een poging te wagen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wil niet oud zijn
Vroeger had je ook al cu2, sugababes/superdudes/hyves waar je contacten kon opdoen. Op zich ook wel mooie tijden.
Wel eens dat in the wild wel leuker is maar denk dat de kansen gewoon kleiner zijn. Het is minder gericht zeg maar. Niet lang terug schreef iemand in een plaatselijk krantje een column (leuk detail, ze had mij recent op tinder een like gegeven) over vrijgezel zijn en het idee waarbij vrijgezellen in de supermarkt een kleur mandje konden dragen om zo te showen in het blauw laat mij met rust engerd of geel voor ik ben beschikbaar en wil graag met je op stap
Wat grappig!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wil niet oud zijn
Vroeger had je ook al cu2, sugababes/superdudes/hyves waar je contacten kon opdoen. Op zich ook wel mooie tijden.
Wel eens dat in the wild wel leuker is maar denk dat de kansen gewoon kleiner zijn. Het is minder gericht zeg maar. Niet lang terug schreef iemand in een plaatselijk krantje een column (leuk detail, ze had mij recent op tinder een like gegeven) over vrijgezel zijn en het idee waarbij vrijgezellen in de supermarkt een kleur mandje konden dragen om zo te showen in het blauw laat mij met rust engerd of geel voor ik ben beschikbaar en wil graag met je op stap
Smooth.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:40 schreef Amee het volgende:
Mijn relaties waren gewoon in het wild. Dat is van ongeveer 5 jaar geleden.
De laatste in een restaurant. We zagen elkaar, ik gaf een glimlach en een knipoog en toen kwam hij naar mijn tafeltje.
Best wel een goed ideequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wil niet oud zijn
Die is wel leuk jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wil niet oud zijn
Ja, anders gebeurt er niets. Haha!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:53 schreef Womanly het volgende:
[..]
Smooth.
[..]
Best wel een goed idee
Hello'd?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:26 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Een decennium geleden wel, “vroeger” kwam ik gewoon mensen tegen offline.
Nu spreekt iemand me niet aan in de kroeg maar hello’d me de dag daarna op happen, wasda?
Hoe bedoel je flirt zonder iets te zeggen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:35 schreef Brybry het volgende:
[..]![]()
Is toch stom?! Social skills zijn echt beperkt de laatste tijd.
Ik merk het ook, man flirt maar durft niks te zeggen...en ik heb zoiets van , je kunt me gerust aanspreken hoor
Dan pakt iedereen gewoon het blauwe mandje hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wil niet oud zijn
In de supermarkt is er normaliter niet echt een aanleiding..quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Goed concept behalve dat ik als vrouw dus nooit geel zou dragen want dat geeft elke engerd een goed excuus om een poging te wagen.
Draag ik een blauw mandje.. denkt iedereen dat ik voorzien ben. Ook die leuke vent waardoor ik best aangesproken had willen worden
En dan op haar aflopen, strak aankijken, en een bus slagroom in haar mandje leggen. Dan een knipoog geven en doorlopen.quote:
Hmm ben jij al zo oud dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, zo eens ook ja haha. Ik heb enkele korte relaties overgehouden aan zulke sites ookEn dat was idd 20 jaar terug, misschien zelfs langer
38quote:
Flirten kan ook gewoon in de supermarkt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 10:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
In de supermarkt is er normaliter niet echt een aanleiding..
Als man heb je daar over het algemeen wat minder last van.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die is wel leuk ja
Maar ook wel wat Uhmmpie zegt
Zelfs online wordt ik jonger geschatquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 10:09 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik dacht.... een jaar of 8 jonger minstens
Leuk
Mja maar alleen mannen met een geel mandje heb je ook weinig aan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 10:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als man heb je daar over het algemeen wat minder last van.
Allemaal gele mandjes want geilquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 10:15 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja maar alleen mannen met een geel mandje heb je ook weinig aan.
Dat is best wel een leuk idee! Hey maar ze heeft je geliked, heb je haar al een berichtje gedaan??quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wil niet oud zijn
Komt door je kinderlijke spellingsfoutenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 10:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zelfs online wordt ik jonger geschat![]()
Even huilen hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:16 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Komt door je kinderlijke spellingsfouten![]()
![]()
![]()
![]()
Geintje natuurlijk!
Krijg je gezeik thuis, want de buuf zag je met een geel mandje in de supermarktquote:
Lekker is dat he?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 10:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zelfs online wordt ik jonger geschat![]()
Behoorlijk jaquote:
"JE BENT BESCHIKBAAR VUILE VENT!"quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Krijg je gezeik thuis, want de buuf zag je met een geel mandje in de supermarkt
quote:
Die kunnen samen bier gaan zuipen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 10:15 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja maar alleen mannen met een geel mandje heb je ook weinig aan.
Ik heb dat ook, alleen komt dat foto-share moment natuurlijk een keer, en ik ben niet zo handig met die filtertjesquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Behoorlijk ja
[..]
"JE BENT BESCHIKBAAR VUILE VENT!"
"De rest was op-"
"IK GA HET JE VROUW VERTELLEN!"
[..]
Gelukkig geen last van hier in Rotterdamquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Open, eerlijk en recht voor zijn raap is hier not done, dan ben je een aso.
I know, werk de laatste tijd regelmatig een beetje die kant op, en god was is dat altijd weer lekker als je weer gewoon je bek open kunt trekken tegen iemand zonder elk woord op een weegschaaltje te leggenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:39 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van hier in Rotterdam
Gisteren zijn veel vragen beantwoordquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:56 schreef Gruj0 het volgende:
Hier wordt flink over en weer geflirt zeg.
Stiekem is hier iedereen benieuwd naar hoe iedereen eruit ziet.
Ik merkte het vanochtend.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:03 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Gisteren zijn veel vragen beantwoord
Klinkt niet echt als een happy camperquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:07 schreef Prisha het volgende:
Ik heb mijn tweede blok te pakken, gaat goed zo![]()
Wat gesprekken met die man gehad maar ik kon er niks mee. Hij communiceert vreemd, zinnen zonder hoofdletters en interpunctie. Geen leuk gesprek. En klagen over vrouwen. Dat die wel de eerste stap mogen zetten en meer van dat soort dingen.
Heb uiteindelijk een vriendelijk bericht gestuurd en aangegeven dat ik een verdere vervolg niet zat zitten en het hier bij wilde laten. Wenste hem ook nog eens veel succes in zijn verdere zoektocht.
Antwoord van hem: "Bla bla bla. Je leest niet eens". En een blok![]()
Bla bla bla echtToch wel een passief agressief dingetje, zo'n blok. Man3
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:07 schreef Prisha het volgende:
Wat gesprekken met die man gehad maar ik kon er niks mee. Hij communiceert vreemd, zinnen zonder hoofdletters en interpunctie. Geen leuk gesprek. En klagen over vrouwen. Dat die wel de eerste stap mogen zetten en meer van dat soort dingen.
Heb uiteindelijk een vriendelijk bericht gestuurd en aangegeven dat ik een verdere vervolg niet zat zitten en het hier bij wilde laten. Wenste hem ook nog eens veel succes in zijn verdere zoektocht.
Gewoon niet de juiste persoon die je weet te boeien/interesseren. Het overanalyseren van jezelf is echt nutteloos en voegt niet veel toe.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:06 schreef Brybry het volgende:
Ik kan mijn date maar moeilijk peilen en hij mij waarschijnlijk ook niet , en ik heb toch iets aan mezelf gemerkt; M'n mannelijke autistenbrein is soms echt fucked up.
Dus ik weet een zeer aantrekkelijke man van Tinder te hengelen, heb daar dates mee. Er gebeurt het e.a. en dan ben ik weer uitgekeken...denk echt dat ik meer geniet van de jacht dan van de trofee
Zou het?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Gewoon niet de juiste persoon die je weet te boeien/interesseren.
neequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als een happy camper
Hoe kun je nou voor of tegen lengte zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
neeHij wilde weten of ik tegen mannen met motoren was. En toen wilde hij weten of ik voor of tegen lengte was
Wait whut?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
neeHij wilde weten of ik tegen mannen met motoren was. En toen wilde hij weten of ik voor of tegen lengte was
Dat was precies mijn antwoordquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:10 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hoe kun je nou voor of tegen lengte zijn.
Iedereen heeft toch EEN lengte...
Nou datquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:08 schreef Brybry het volgende:
[..]![]()
Jij even blij dat je daar niet mee hebt afgesproken
Hebben jullie dat ook al uitgesproken naar elkaar of kijk je het nog even aan ook al is dat gevoel weg? Heb je het idee dat het echt iets is bij jezelf wat dat veroorzaakt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:10 schreef Brybry het volgende:
[..]
Zou het?
Ik heb voor dat er intimiteit is dan echt vlinders en ben helemaal enthousiast en *Poef, het is weg*
Ik rijm die 'mannelijke autisten-brein' remark niet helemaal?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:06 schreef Brybry het volgende:
Ik kan mijn date maar moeilijk peilen en hij mij waarschijnlijk ook niet , en ik heb toch iets aan mezelf gemerkt; M'n mannelijke autistenbrein is soms echt fucked up.
Dus ik weet een zeer aantrekkelijke man van Tinder te hengelen, heb daar dates mee. Er gebeurt het e.a. en dan ben ik weer uitgekeken...denk echt dat ik meer geniet van de jacht dan van de trofee
Wel een beetje negatief ingeschoten van hem. Hij kan ook gewoon enthousiast vertellen dat hij into motorrijden is en als jij daar echt iets op tegen zou hebben komt dat vanzelf wel naar voren toch.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb denk ik op 2 apps, in totaal, 3 blocks staan ofzo? Ik vind het ook steeds bijzonder dat mensen zo graag op dat knoppie rammelen. Blijkbaar een lange tijd onderdrukt geweest in de relatie ofzo, en dat gevoel van 'macht' dat je dat kunt is blijkbaar dan onweerstaanbaar ofzo.. ik maak me er al niet eens meer druk omquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:07 schreef Prisha het volgende:
Ik las overigens dat veel mensen vooral op zoek zijn naar de highs in een relatie. Ondanks dat die vaak gepaard gaan met dieptepunten warbij je heel veel moeite moet doen weer terug naar een high te komen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hebben jullie dat ook al uitgesproken naar elkaar of kijk je het nog even aan ook al is dat gevoel weg? Heb je het idee dat het echt iets is bij jezelf wat dat veroorzaakt?
overgang?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:10 schreef Brybry het volgende:
[..]
Zou het?
Ik heb voor dat er intimiteit is dan echt vlinders en ben helemaal enthousiast en *Poef, het is weg*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
We hebben niet uitgesproken dat we een relatie met elkaar zien zitten , meer in algemeen gepraat over hoe we daten en relaties zien...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hebben jullie dat ook al uitgesproken naar elkaar of kijk je het nog even aan ook al is dat gevoel weg? Heb je het idee dat het echt iets is bij jezelf wat dat veroorzaakt?
Dat zou ook kunnen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik rijm die 'mannelijke autisten-brein' remark niet helemaal?![]()
Maar blijkbaar heeft die desbetreffende kerel niet wat ik noem; 'de X-factor', de factor die iemand interessant maakt voor meer dan een weekendje fun
In het begin is het toch altijd helemaal leuk en geweldig, en gek doen, en lekker impulsief, grenzen opzoeken enzo... maar na verloop van tijd moet je een 'normaal' vinden, balans, en dan lijkt het ineens saaier.. maar je kunt ook niet all day every day feest vieren en gek doen de rest van je leven..quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:23 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik las overigens dat veel mensen vooral op zoek zijn naar de highs in een relatie. Ondanks dat die vaak gepaard gaan met dieptepunten warbij je heel veel moeite moet doen weer terug naar een high te komen.
Ipv dat ze gaan voor een stabiele relatie... want dat is saai.
En dan het vervolgens gek vinden... als die highs... na een tijd minder worden...
dus dan gaan ze weer opnieuw zoeken naar iemand die soms heel leuk en spannend is.. en de rest van de tijd eigenlijk niet zo past.
Oh, kewl, zin om de ketting van mijn motor effe te smeren?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:27 schreef Brybry het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen.
Bedoel dat ik door m'n autisme wat mannelijker denk over het algemeen.
Poah, zet het bier maar koud piem.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oh, kewl, zin om de ketting van mijn motor effe te smeren?
Maar kennelijk zoeken veel mensen dat wel.. en als het dan geen feest meer is moeten ze een nieuw feestbeestje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In het begin is het toch altijd helemaal leuk en geweldig, en gek doen, en lekker impulsief, grenzen opzoeken enzo... maar na verloop van tijd moet je een 'normaal' vinden, balans, en dan lijkt het ineens saaier.. maar je kunt ook niet all day every day feest vieren en gek doen de rest van je leven..
Bedoelde meer of je dat poef is weg stuk bij hem hebt neergelegd. Zou ergens wel zonde zijn als je zo'n toffe man laat schieten. Niet dat je hem aan het lijntje moet houden maar misschien is hij wel echt heel leuk als jij jezelf kan aanleren het net vanuit een ander perspectief kan zien. Had wel het idee dat die man wel iets met je deed. Is het echt enkel lust dan uiteraard hem niet aan de lijn houden of hij moet er ook okay mee zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:25 schreef Brybry het volgende:
[..]
We hebben niet uitgesproken dat we een relatie met elkaar zien zitten , meer in algemeen gepraat over hoe we daten en relaties zien...
Heb wel het idee dat iets is wat bij mij ligt, snel uitgekeken zijn. Heb sowieso veel over mezelf geleerd en ik denk dat ik oprecht nog nooit echt verliefd ben geweest en heel vaak lust voor liefde verwar
Klopt hoor wat je zegt. Hoewel, in mijn geval merk ik dat ik m'n interesse verlies als ik sex heb gehad, of het nou fantastisch of niet was.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:32 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar kennelijk zoeken veel mensen dat wel.. en als het dan geen feest meer is moeten ze een nieuw feestbeestje.
Mensen willen geen standaard saai leven, maar dat is het leven. Zelfs voor de meest bekende acteurs wordt het leven op een gegeven moment "saai" alles went. Het punt is dat mensen dat moeten accepteren en dat het gewoon is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:32 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar kennelijk zoeken veel mensen dat wel.. en als het dan geen feest meer is moeten ze een nieuw feestbeestje.
Hmkayquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:32 schreef Brybry het volgende:
[..]
Poah, zet het bier maar koud piem.
Ja, zou inderdaad zonde zijn, hij leek wel echt iets met me te doen en ik vind het nog steeds een leuke man maar vind het lastig zulke dingen uit te spreken...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bedoelde meer of je dat poef is weg stuk bij hem hebt neergelegd. Zou ergens wel zonde zijn als je zo'n toffe man laat schieten. Niet dat je hem aan het lijntje moet houden maar misschien is hij wel echt heel leuk als jij jezelf kan aanleren het net vanuit een ander perspectief kan zien. Had wel het idee dat die man wel iets met je deed. Is het echt enkel lust dan uiteraard hem niet aan de lijn houden of hij moet er ook okay mee zijn natuurlijk.
Ik denk dat het daar ook ligt bij jezelf goed leren kennen en niet "op zoek" zijn naar iets. Als iemand leuk is, fine ga er dan voor en ga het niet overanalyseren. Als het leuk is is het leuk en ga geen zelfanalyse toepassen, want dan wordt het een self fulfilling prophecy uiteindelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:25 schreef Brybry het volgende:
[..]
We hebben niet uitgesproken dat we een relatie met elkaar zien zitten , meer in algemeen gepraat over hoe we daten en relaties zien...
Heb wel het idee dat iets is wat bij mij ligt, snel uitgekeken zijn. Heb sowieso veel over mezelf geleerd en ik denk dat ik oprecht nog nooit echt verliefd ben geweest en heel vaak lust voor liefde verwar
Ja, dat zijn dus zogenaamde happy singles, die zitten gewoon niet te wachten op een relatie en en willen alleen maar lollen..Ik hang er een beetje tussenin denk ik.. ik wil heus een leuke relatie, maar tot die tijd doe ik gewoon lekker waar ik zin in heb.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:32 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Als ik zo om me heen kijk in dit topic.. mis ik dergelijke acceptatie toch een beetjequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mensen willen geen standaard saai leven, maar dat is het leven. Zelfs voor de meest bekende acteurs wordt het leven op een gegeven moment "saai" alles went. Het punt is dat mensen dat moeten accepteren en dat het gewoon is.
Misschien is het ook wel een soort 'in control' dingetje. Zolang het beetje gezellig is, soms afspreken, soort fwb dan heb je veel controle. Kan je een keer niet geen man of vrouw overboord. Kletsen gaat makkelijk want ondanks dat het misschien wat oppervlakkig blijft is het veelal gezellige praat. Maar zodra je uitspreekt meer te voelen komen er andere factoren bij kijken en heb je niet alles meer echt zelf in de hand. Natuurlijk kan je er dan nog steeds altijd zelf de stekker uittrekken of juist er nog meer aan doen, maar een deel van de controle valt wel weg omdat je meer afbuigt naar je laten meevoeren met de stroom in zo'n geval.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:35 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ja, zou inderdaad zonde zijn, hij leek wel echt iets met me te doen en ik vind het nog steeds een leuke man maar vind het lastig zulke dingen uit te spreken...
Da's idd wel bijzonder; meestal is het bij vrouwsels precies andersom; als die sex eenmaal een feit is, wordt het serieusquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:33 schreef Brybry het volgende:
[..]
Klopt hoor wat je zegt. Hoewel, in mijn geval merk ik dat ik m'n interesse verlies als ik sex heb gehad, of het nou fantastisch of niet was.
Die "saaiheid" vind ik geweldig, want dat is precies wat iemand gewoon relaxed maakt. En dus niet altijd looking for the next rush, dat zijn leuke relaties in het begin, maar nooit lange termijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Als ik zo om me heen kijk in dit topic.. mis ik dergelijke acceptatie toch een beetje
In de regel is het wel zo dat een vrouw sex heeft als ze verliefd is en dat de man sex nodig heeft om verliefd te blijven.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's idd wel bijzonder; meestal is het bij vrouwsels precies andersom; als die sex eenmaal een feit is, wordt het serieusIs iig wel mijn ervaring.
Ik heb juist nu het idee dat mijn leven zo'n 'saai' (ik ervaar het niet zo, voel mij er prima bij) burgerlijk leventje isquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mensen willen geen standaard saai leven, maar dat is het leven. Zelfs voor de meest bekende acteurs wordt het leven op een gegeven moment "saai" alles went. Het punt is dat mensen dat moeten accepteren en dat het gewoon is.
Het is zó gruwelijk lekker om dat gewoon tóch te doen, wat heb je te verliezen? Nu sta je dadelijk ook met lege handen, je kunt er alleen maar mee winnenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:35 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ja, zou inderdaad zonde zijn, hij leek wel echt iets met me te doen en ik vind het nog steeds een leuke man maar vind het lastig zulke dingen uit te spreken...
Hahaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is zó gruwelijk lekker om dat gewoon tóch te doen, wat heb je te verliezen? Nu sta je dadelijk ook met lege handen, je kunt er alleen maar mee winnen. App die kerel en stort gewoon je hartje uit, wat kan er gebeuren? dattie ineens heel begripvol is?
Straks pleur een goudklompie weg, zonde toch?
Ik zeg altijd tegen mensen wat ik van ze vindt. Wel de positieve dingen hoor. Zal niet zeggen dat iemand viesdik isquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is zó gruwelijk lekker om dat gewoon tóch te doen, wat heb je te verliezen? Nu sta je dadelijk ook met lege handen, je kunt er alleen maar mee winnen. App die kerel en stort gewoon je hartje uit, wat kan er gebeuren? dattie ineens heel begripvol is?
Straks pleur een goudklompie weg, zonde toch?
Mjah, mensen zijn verschillend... ik heb geen sex nodig om verliefd te blijven.. ik heb een mattie nodig, een echte betere helft, we need to be a team.. sex is een extraatje.. Veel mensen meten de kwaliteit van hun relatie in het aantal keren sex per periode, maar ik vind juist al het andere vele malen belangrijker.. Maar ik ben denk ik niet uit dezelfde template getrokken als de rest van het manvolk, sowieso ben ik nogal een beetje 'anders' volgens mij.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
In de regel is het wel zo dat een vrouw sex heeft als ze verliefd is en dat de man sex nodig heeft om verliefd te blijven.
En ik zeg "in de regel", dus een generieke gedachte die vaak van toepassing kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |