Heeft niks te maken met kwetsbaar zijn, jij bent gewoon jij. Je zegt wat je denkt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:50 schreef Brybry het volgende:
[..]
Nou, bij de derde date zorg ik dat ik mij tijdens die date kwetsbaar opstel![]()
ik deel jouw mening wel hoor!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, mensen zijn verschillend... ik heb geen sex nodig om verliefd te blijven.. ik heb een mattie nodig, een echte betere helft, we need to be a team.. sex is een extraatje.. Veel mensen meten de kwaliteit van hun relatie in het aantal keren sex per periode, maar ik vind juist al het andere vele malen belangrijker.. Maar ik ben denk ik niet uit dezelfde template getrokken als de rest van het manvolk, sowieso ben ik nogal een beetje 'anders' volgens mij.
Ik heb er geen problemen mee om dat tijdens de chat al te doen.. ik ben in de chat exact zo als irl.. geen filtertjes, geen voorzichtig gedoe, geen verrassingen.. ik ben ik, you like, or GTFO,.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:50 schreef Brybry het volgende:
[..]
HahaDie schop onder m'n kont kan ik goed gebruiken
![]()
Nou, bij de derde date zorg ik dat ik mij tijdens die date kwetsbaar opstel![]()
Sex is best wel een belangrijk onderdeel vind ik voor de band die je hebt. En daar zit geen minimale frequentie op als het maar vaak genoeg gebeurd voor beide.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, mensen zijn verschillend... ik heb geen sex nodig om verliefd te blijven.. ik heb een mattie nodig, een echte betere helft, we need to be a team.. sex is een extraatje.. Veel mensen meten de kwaliteit van hun relatie in het aantal keren sex per periode, maar ik vind juist al het andere vele malen belangrijker.. Maar ik ben denk ik niet uit dezelfde template getrokken als de rest van het manvolk, sowieso ben ik nogal een beetje 'anders' volgens mij.
Daar is toch helemaal niks mis mee? En zijn we niet allemaal opzoek naar een maatje?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
maatjes heb ik genoegquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:53 schreef Brybry het volgende:
[..]
Daar is toch helemaal niks mis mee? En zijn we niet allemaal opzoek naar een maatje?
Joh, ik ook. Maar ik heb geen sex met m'n maatjesquote:
Wil je geen maatje zijn met je partner?quote:
Me too, het heeft gewoon echt 0,0 zin om verstoppertje te gaan spelen.. mocht je date iets worden, gaat daarna sowieso de giftwrap en het strikje eraf, dus waarom toneelspelen of dingen achterhouden of mooier maken dan ze zijn? Dat zijn achteraf alleen maar tegenvallertjes die gaan opstapelen en ervoor zorgen dat het 'tegenvalt' .. Mensen zijn al zo onrealistisch af en toe.. het leven is niet zwart-wit, het leven is tienmiljoentrilbiljard˛ shades of grey.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik zeg altijd tegen mensen wat ik van ze vindt. Wel de positieve dingen hoor. Zal niet zeggen dat iemand viesdik is, maar als ik vind dat iemand een bepaalde positieve eigenschap heeft zeg ik dat altijd.
Ik denk dat dat belangrijk is om te delen niet alleen naar een date toe, maar in het algemeen.
Ja, op happen kan je elkaar liken en matchen zoals op Tinder . Maar je kan iemand ook een hello sturen om zijn/haar aandacht te trekken. Helaas zijn dat meestal niet echt mijn typesquote:
Psiesquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Sex is best wel een belangrijk onderdeel vind ik voor de band die je hebt. En daar zit geen minimale frequentie op als het maar vaak genoeg gebeurd voor beide.
Blijkbaar niet, als je kijkt naar die party-animalsquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:53 schreef Brybry het volgende:
[..]
Daar is toch helemaal niks mis mee? En zijn we niet allemaal opzoek naar een maatje?
Nope.. er zijn ook mensen die hun relatie afmeten aan de frequentie van seks.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:55 schreef Brybry het volgende:
[..]
Joh, ik ook. Maar ik heb geen sex met m'n maatjes![]()
Jij wel?
Uiteindelijk wil ik gewoon een beste vriend waar ik ook spannende avonturen mee kan beleven. Ik dacht dat iedereen zo dacht
Of hij is gewoon druk met iets anders.. of een antwoord aan het overwegen..quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:08 schreef Brybry het volgende:
Denk toch echt dat ik m'n date wat heb afgeschrikt, hoor al even niets meer
Niet eens een t-shirtquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nope.. er zijn ook mensen die hun relatie afmeten aan de frequentie van seks.
Been there, done that.. en kreeg niet eens een tshirt.
Ja, kan allerlei redenen hebben. Ik stuur morgen wel een berichtje wat er loos isquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Of hij is gewoon druk met iets anders.. of een antwoord aan het overwegen..
geef het tijd
En in het ergste geval.. heb je niks verloren wat je anders niet ook kwijt was geweest.
Of kreeg je je t-shirt niet terug?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik kreeg op happen vooral berichtjes van mensen die 20 jaar of meer jonger waren dan ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:58 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja, op happen kan je elkaar liken en matchen zoals op Tinder . Maar je kan iemand ook een hello sturen om zijn/haar aandacht te trekken. Helaas zijn dat meestal niet echt mijn types
Ik kreeg wel meer niet terugquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of kreeg je je t-shirt niet terug?
Rust? Energie? Je nier?quote:
Ik zou hem blockenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:08 schreef Brybry het volgende:
Denk toch echt dat ik m'n date wat heb afgeschrikt, hoor al even niets meer
Uitzoeken hier in de kast; rechtse stapel is availablequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo eentje die de tshirts houdt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uitzoeken hier in de kast; rechtse stapel is available
"ik zoek niks, want ik ben niks kwijt-profiel" gespot!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Of hij is gewoon druk met iets anders.. of een antwoord aan het overwegen..
geef het tijd
En in het ergste geval.. heb je niks verloren wat je anders niet ook kwijt was geweest.
Vraag volgende keer de namen en rugnummers van die beschikbare 18-jarige speeltjes effe? 2 keer 18 is ook 36, en dat vind ik best acceptabelquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:15 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik kreeg op happen vooral berichtjes van mensen die 20 jaar of meer jonger waren dan ik.
En ik ben geen 50 zegmaar...
En dan wijzen op mijn leeftijd en kind.. geen probleem.. want mensen van hun eigen leeftijd waren veel te speels.
Nou eh... bedankt. Maar toch maar niet.
ik telde pas mijn T-shirtsquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo eentje die de tshirts houdt?
En ze dan later heel nonchalant weg geven?
Wat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
"ik zoek niks, want ik ben niks kwijt-profiel" gespot!
Van je exen? Waarom heb je die nogquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:36 schreef Sounddragon het volgende:
En ik pas per definitie de T-shirts van mijn dates niet; if so, dan gaat er ergens iets niet helemaal goed
Ik ging er eigenlijk vanuit dat je wel voor de dames ging..quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vraag volgende keer de namen en rugnummers van die beschikbare 18-jarige speeltjes effe? 2 keer 18 is ook 36, en dat vind ik best acceptabel
Ken je die niet? wemelt ervan... : "Ik zoek niks, want ik ben niks kwijt".. standaard profieltekst.quote:
Goed lezen... mijn vrouwen zijn per definitie kleiner dan ik... wat moet ik met die dingetjes?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Van je exen? Waarom heb je die nog
Hun leeftijdgenoten waren te speels... die knullegies hoef ik idd niet, auto wassen doe ik zelf wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:44 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk vanuit dat je wel voor de dames ging..
Wn dit waren doorgaans “jongetjes”.
Kun je ze nog wel achterhouden voor die stapel in de kast.. zodat je ze later heel genereus weg kunt gevenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik telde pas mijn T-shirts... time to let some of them go
En ik pas per definitie de T-shirts van mijn dates niet; if so, dan gaat er ergens iets niet helemaal goed![]()
Neh, geen ruimte voor, zou niet weten waarom ik shirtjes van exen in mijn kast moetquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Kun je ze nog wel achterhouden voor die stapel in de kast.. zodat je ze later heel genereus weg kunt geven
Deze kende ik idd niet.......ik lees juist in profielen: ik haak af als je zegt dat je niet op zoek bent, als je niet op zoek bent zet je jezelf niet op een datingappquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ken je die niet? wemelt ervan... : "Ik zoek niks, want ik ben niks kwijt".. standaard profieltekst.
[..]
Goed lezen... mijn vrouwen zijn per definitie kleiner dan ik... wat moet ik met die dingetjes?
Vrouwen die 3/4XL Tshirts dragen swipe ik gewoon links![]()
Ik heb gewoon een shitload aan T-shirts![]()
Zijn gewoon speledaters.. zoeken geen relatie, en dus wel wat anders.. en dat zijn er best veel onder de single momsquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Deze kende ik idd niet.......ik lees juist in profielen: ik haak af als je zegt dat je niet op zoek bent, als je niet op zoek bent zet je jezelf niet op een datingapp
Dat laatste ben ik wel mee eens inderdaadquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zijn gewoon speledaters.. zoeken geen relatie, en dus wel wat anders.. en dat zijn er best veel onder de single moms![]()
Sowieso werkt zoeken naar een relatie niet.. relaties ontstaan, die vind je niet.
Staat letterlijk zo in mijn profiel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik wel mee eens inderdaad
Goed zoquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Staat letterlijk zo in mijn profiel.
Enige is dat nieuwe mensen ontmoeten wel de kans op een voltreffer verhoogdquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zijn gewoon speledaters.. zoeken geen relatie, en dus wel wat anders.. en dat zijn er best veel onder de single moms![]()
Sowieso werkt zoeken naar een relatie niet.. relaties ontstaan, die vind je niet.
Ja psies, dat ben je dus ook in feite aan het doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:45 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Enige is dat nieuwe mensen ontmoeten wel de kans op een voltreffer verhoogd
Daar ben ik tot dusver... niet heel succesvol inquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja psies, dat ben je dus ook in feite aan het doen
Alleen is het probleem dat de mensen die in dat vijvertje rondzwemmen, vaak dus die playdates zijn die lekker aan het rondhuppelen zijn; en als je er dan eentje vindt waar je een goed gevoel bij hebt om iets mee te beginnen, die dat nou nét niet willen![]()
Een heleboel vrouwen zitten volgens mij domweg te wachten tot ze Mr. Perfect kunnen liken, en Mr perfect weet dattie popi is, en die maakt daar lekker misbruik van.
Als je een beetje realistisch denkt en analyseert wat er nou eigenlijk gebeurt in die apps, ga je tot de conclusie komen dat de kans dat je echt een lifetime partner gaat vinden op die apps best wel heel erg klein. maar het is een leuk tijdverdrijf op zich, en je weet het maar nooit; de staatsloterij is ook te winnen
Haha, ik heb wel een keer 10 jaar jonger gedate, nog wel acceptabel vond ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:15 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik kreeg op happen vooral berichtjes van mensen die 20 jaar of meer jonger waren dan ik.
En ik ben geen 50 zegmaar...
En dan wijzen op mijn leeftijd en kind.. geen probleem.. want mensen van hun eigen leeftijd waren veel te speels.
Nou eh... bedankt. Maar toch maar niet.
Filter open zetten doe ik niet meer. Krijg dan alleen 50+quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:17 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Haha, ik heb wel een keer 10 jaar jonger gedate, nog wel acceptabel vond ik.
Ik heb ook een keer mijn filter helemaal open gezet op Tinder. Allemaal superlikes van 18-jarigen en 55+![]()
Ja, het is allemaal niet meer zo simpel als het was voor Covid, maar op zich wel te doen.. als je kijkt naar hoeveel 'risico's' je loopt tijdens domweg boodschappen doen of een openbaar gebouw betreden, is een one on one meeting op zich een aanvaardbaar risico vind ik. Ik ben wel redelijk kritisch over wat iemand bijvoorbeeld voor werk doet.. als dat een risicootje is, denk ik wel even twee keer na.. Als ze leuk genoeg is, stel ik vooraf alvast voor dat als we we elkaar besmetten, dat we samen in Q gaan natuurlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Daar ben ik tot dusver... niet heel succesvol in
En nieuwe mensen leren kennen.. is op het moment ook lastiger dan laten we zeggen.. een jaar geleden
10 jaar jonger is prima, heb ik echt 0 problemen mee. Voorkeur zelfs; mijn leeftijdsgenotes vind ik doorgaans behoorlijk stoffig. Filter staat op max mijn eigen leeftijd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:17 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Haha, ik heb wel een keer 10 jaar jonger gedate, nog wel acceptabel vond ik.
Ik heb ook een keer mijn filter helemaal open gezet op Tinder. Allemaal superlikes van 18-jarigen en 55+![]()
Hier op 30 tm 40.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:36 schreef xFriendx het volgende:
Hier 28 tot 55+ als filter. Maar geen hele gekke dingen als iemand van 60 of zo die mij liked. Jongste date was 29 en oudste 44. Geen hele bijzondere dingen eigenlijk.
Vrouwen willen toch lange mannen zodat ze hakken kunnen dragen zonder dat ze denken ik zie er belachelijk uit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel een beetje negatief ingeschoten van hem. Hij kan ook gewoon enthousiast vertellen dat hij into motorrijden is en als jij daar echt iets op tegen zou hebben komt dat vanzelf wel naar voren toch.
Dat lengte ding is vreemd... Misschien is hij erg lang en doelt hij op als je voor lengte bent dat je het niet erg vind als hij uitzonderlijk lang is (zeg 2 meter of meer). Maar goed, next.
Hetzelfde als ik verwacht een originele reaktie van een verder leeg profiel. Of mannen die met een kind op de foto staan met de tekst die is niet van mij.quote:
Ja er staan aardig wat klassiekers op datingappsquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:57 schreef vipergts het volgende:
[..]
Hetzelfde als ik verwacht een originele reaktie van een verder leeg profiel. Of mannen die met een kind op de foto staan met de tekst die is niet van mij.
Ik 25-45, mijn voorkeur is eigenlijk een paaar jaar jongerquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hier op 30 tm 40.
Gewoon de date pool die ik wil.
Liever een dikke vechtscheiding met getraumatiseerde kinderen....quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:32 schreef Brybry het volgende:
Wooooooooooow.
Dus ik spreek met een match over kinderen/exen en geef aan dat ik een hele goede relatie heb met m'n ex.
Zegt ie dat dat m'n kansen op de datingmarkt aardig verkleind want tja, wie zit daar nou op te wachten![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft ie ergens toch wel een punt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:32 schreef Brybry het volgende:
Wooooooooooow.
Dus ik spreek met een match over kinderen/exen en geef aan dat ik een hele goede relatie heb met m'n ex.
Zegt ie dat dat m'n kansen op de datingmarkt aardig verkleind want tja, wie zit daar nou op te wachten![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou niet kunnen daten met iemand met een slechte relatie met een ex je hoeft de deur niet plat te lopen maar gewoon als volwassen met elkaar omgaan als je kinderen hebt hoort er gewoon bij.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:32 schreef Brybry het volgende:
Wooooooooooow.
![]()
![]()
![]()
Nee. Het ging niet over de kinderen, die heeft hij zelf ook. Het ging specifiek over het hebben van een goede relatie met m'n ex. Zelf heeft ie namelijk een heks als ex , zoals hij het zelf zegt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:38 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Heeft ie ergens toch wel een punt?
Veel mannen zien vrouwen met kinderen niet als relatiemateriaal.
Er zijn zoveel factoren die meespelen voor zowel mannen als vrouwen. Fysieke kenmerken en eerdere levenskeuzes bijvoorbeeld. Dit is er een van.
Dat het geen populaire mening is en liever niet wil horen is een andere discussie.
Rare gedachte. Ik vind het juist fijn als de relatie met de ex goed is. Als je zo'n zure ex hebt dan gunnen die ander vaak het geluk niet en blijven irritant doen naar je date en soms zelfs naar jezelf toe. Bij 1 date lang terug wel een keer gehad dat ze zei dat haar ex had gezegd dat hij mij wel een keer zou opzoeken. Ook niet echt om blij van te worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:32 schreef Brybry het volgende:
Wooooooooooow.
![]()
![]()
![]()
Dat is wel raar jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:39 schreef Brybry het volgende:
[..]
Nee. Het ging niet over de kinderen, die heeft hij zelf ook. Het ging specifiek over het hebben van een goede relatie met m'n ex. Zelf heeft ie namelijk een heks als ex , zoals hij het zelf zegt.
Echt hčquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:38 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Liever een dikke vechtscheiding met getraumatiseerde kinderen....
Precies, na die opmerking dat z'n ex een heks is was ik er wel klaar mee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:38 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik zou niet kunnen daten met iemand met een slechte relatie met een ex je hoeft de deur niet plat te lopen maar gewoon als volwassen met elkaar omgaan als je kinderen hebt hoort er gewoon bij.
Ik zie het juist als positief, een goede band hebben. En jou opzoeken? WTF?!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Rare gedachte. Ik vind het juist fijn als de relatie met de ex goed is. Als je zo'n zure ex hebt dan gunnen die ander vaak het geluk niet en blijven irritant doen naar je date en soms zelfs naar jezelf toe. Bij 1 date lang terug wel een keer gehad dat ze zei dat haar ex had gezegd dat hij mij wel een keer zou opzoeken. Ook niet echt om blij van te worden.
Ja, hij was jaloers en hij kon het niet hebben dat een ander met haar aan het daten was dus was min of meer soort bedreiging van wegwezen. Maar goed, gelukkig nooit iets gebeurdquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:41 schreef Brybry het volgende:
[..]
Echt hč
[..]
Precies, na die opmerking dat z'n ex een heks is was ik er wel klaar mee.
[..]
Ik zie het juist als positief, een goede band hebben. En jou opzoeken? WTF?!
Je weet dat ondanks dat men soms graag wil het niet altijd mogelijk is he? Sommige mensen zijn gewoon gestoord.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:39 schreef Brybry het volgende:
[..]
Nee. Het ging niet over de kinderen, die heeft hij zelf ook. Het ging specifiek over het hebben van een goede relatie met m'n ex. Zelf heeft ie namelijk een heks als ex , zoals hij het zelf zegt.
Wowquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, hij was jaloers en hij kon het niet hebben dat een ander met haar aan het daten was dus was min of meer soort bedreiging van wegwezen. Maar goed, gelukkig nooit iets gebeurd
Ja hoor, dat besef ik me al te goed maar deze gast....quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je weet dat ondanks dat men soms graag wil het niet altijd mogelijk is he? Sommige mensen zijn gewoon gestoord.
wutquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:44 schreef Brybry het volgende:
[..]
Wow![]()
Nou jongens, ik heb een reden waarom ie dat helemaal niks vind. 'Want dan weet ik dat ik niet de enige ben'
Werk aan je onzekerheid of gooi jezelf weg
Lijkt mij echt zo'n figuur die jou voor zichzelf wil hebben op de verkeerde manier. Altijd willen weten waar je bent, wat je gedaan hebt etc. Want z'n onzekerheid schiet door het dak als je met een kennis een bak koffie gaat doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:44 schreef Brybry het volgende:
[..]
Wow![]()
Nou jongens, ik heb een reden waarom ie dat helemaal niks vind. 'Want dan weet ik dat ik niet de enige ben'
Werk aan je onzekerheid of gooi jezelf weg
Weet niet hoe de gesprekken waren en welke indicaties er waren maar mannen zijn daar wel een tikkeltje erger/gestoorder in heb ik het idee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:45 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ja hoor, dat besef ik me al te goed maar deze gast....
Dit ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lijkt mij echt zo'n figuur die jou voor zichzelf wil hebben op de verkeerde manier. Altijd willen weten waar je bent, wat je gedaan hebt etc. Want z'n onzekerheid schiet door het dak als je met een kennis een bak koffie gaat doen.
weer die blockquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:48 schreef Brybry het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik ben inmiddels geblocktHij was me net voor.
Dat is wel snel!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:48 schreef Brybry het volgende:
[..]
Dit ja.
Nog een stammenoorlog erbij, vindt ie dus erg leuk?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:39 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ahw.......niet leukquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:10 schreef Faxie het volgende:
Had ik net een leuke match erbij, ben ik opeens geblockt
Waarom sowieso blokken, je kan toch ook niks zeggen op een gegeven moment als iemand debiel doet. Vind dat altijd zo kinderachtig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:48 schreef Brybry het volgende:
[..]
Dit ja.
Wat heb je gezegd dat haar zo afschrikt dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:10 schreef Faxie het volgende:
Had ik net een leuke match erbij, ben ik opeens geblockt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |