abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194761259
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Rust? Energie? Je nier?
Die kreeg ik uiteindelijk wel terug ja.
Duurde even... maar toch :)
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:31:25 #102
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194761382
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:08 schreef Brybry het volgende:
Denk toch echt dat ik m'n date wat heb afgeschrikt, hoor al even niets meer :D
Ik zou hem blocken >:)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:32:27 #103
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194761398
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nope.. er zijn ook mensen die hun relatie afmeten aan de frequentie van seks.

Been there, done that.. en kreeg niet eens een tshirt.
Uitzoeken hier in de kast; rechtse stapel is available ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194761419
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Uitzoeken hier in de kast; rechtse stapel is available ^O^
Jij bent er ook zo eentje die de tshirts houdt?
En ze dan later heel nonchalant weg geven? _O-
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:33:36 #105
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194761423
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Of hij is gewoon druk met iets anders.. of een antwoord aan het overwegen..
geef het tijd :)

En in het ergste geval.. heb je niks verloren wat je anders niet ook kwijt was geweest.
"ik zoek niks, want ik ben niks kwijt-profiel" gespot!
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:35:20 #106
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194761459
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:15 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik kreeg op happen vooral berichtjes van mensen die 20 jaar of meer jonger waren dan ik.
En ik ben geen 50 zegmaar...

En dan wijzen op mijn leeftijd en kind.. geen probleem.. want mensen van hun eigen leeftijd waren veel te speels.

Nou eh... bedankt. Maar toch maar niet.
Vraag volgende keer de namen en rugnummers van die beschikbare 18-jarige speeltjes effe? 2 keer 18 is ook 36, en dat vind ik best acceptabel O-)
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:36:37 #107
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194761479
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:33 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Jij bent er ook zo eentje die de tshirts houdt?
En ze dan later heel nonchalant weg geven? _O-
ik telde pas mijn T-shirts :X ... time to let some of them go :|W

En ik pas per definitie de T-shirts van mijn dates niet; if so, dan gaat er ergens iets niet helemaal goed :')
pi_194761508
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

"ik zoek niks, want ik ben niks kwijt-profiel" gespot!
Wat? _O-
pi_194761527
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:36 schreef Sounddragon het volgende:

En ik pas per definitie de T-shirts van mijn dates niet; if so, dan gaat er ergens iets niet helemaal goed
Van je exen? Waarom heb je die nog
pi_194761607
quote:
80s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Vraag volgende keer de namen en rugnummers van die beschikbare 18-jarige speeltjes effe? 2 keer 18 is ook 36, en dat vind ik best acceptabel O-)
Ik ging er eigenlijk vanuit dat je wel voor de dames ging..
Wn dit waren doorgaans “jongetjes”.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:44:30 #111
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194761610
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Wat? _O-
Ken je die niet? wemelt ervan... : "Ik zoek niks, want ik ben niks kwijt".. standaard profieltekst.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:38 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Van je exen? Waarom heb je die nog
Goed lezen... mijn vrouwen zijn per definitie kleiner dan ik... wat moet ik met die dingetjes?

Vrouwen die 3/4XL Tshirts dragen swipe ik gewoon links _O-

Ik heb gewoon een shitload aan T-shirts :@ :X
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:45:59 #112
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194761633
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik ging er eigenlijk vanuit dat je wel voor de dames ging..
Wn dit waren doorgaans “jongetjes”.
Hun leeftijdgenoten waren te speels... die knullegies hoef ik idd niet, auto wassen doe ik zelf wel. O-)
pi_194761635
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:36 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik telde pas mijn T-shirts :X ... time to let some of them go :|W

En ik pas per definitie de T-shirts van mijn dates niet; if so, dan gaat er ergens iets niet helemaal goed :')
Kun je ze nog wel achterhouden voor die stapel in de kast.. zodat je ze later heel genereus weg kunt geven :)
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:50:31 #114
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194761704
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Kun je ze nog wel achterhouden voor die stapel in de kast.. zodat je ze later heel genereus weg kunt geven :)
Neh, geen ruimte voor, zou niet weten waarom ik shirtjes van exen in mijn kast moet :') Maar ik heb nog wel shirtjes die vroeger 'slim-fit' waren, maar nu zitten als een te kort zwangerschapsjurkje :D , die worden meestal ingepikt als slaap-tee's. Alles wat in mijn kast ligt is gewoon original van mij-mij.
pi_194761748
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ken je die niet? wemelt ervan... : "Ik zoek niks, want ik ben niks kwijt".. standaard profieltekst.
[..]

Goed lezen... mijn vrouwen zijn per definitie kleiner dan ik... wat moet ik met die dingetjes?

Vrouwen die 3/4XL Tshirts dragen swipe ik gewoon links _O-

Ik heb gewoon een shitload aan T-shirts :@ :X
Deze kende ik idd niet.......ik lees juist in profielen: ik haak af als je zegt dat je niet op zoek bent, als je niet op zoek bent zet je jezelf niet op een datingapp :)
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:56:30 #116
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194761803
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Deze kende ik idd niet.......ik lees juist in profielen: ik haak af als je zegt dat je niet op zoek bent, als je niet op zoek bent zet je jezelf niet op een datingapp :)
Zijn gewoon speledaters.. zoeken geen relatie, en dus wel wat anders.. en dat zijn er best veel onder de single moms O-)

Sowieso werkt zoeken naar een relatie niet.. relaties ontstaan, die vind je niet.
pi_194761819
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:56 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Zijn gewoon speledaters.. zoeken geen relatie, en dus wel wat anders.. en dat zijn er best veel onder de single moms O-)

Sowieso werkt zoeken naar een relatie niet.. relaties ontstaan, die vind je niet.
Dat laatste ben ik wel mee eens inderdaad :Y
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:59:05 #118
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194761851
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik wel mee eens inderdaad :Y
Staat letterlijk zo in mijn profiel. :)
pi_194761875
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Staat letterlijk zo in mijn profiel. :)
Goed zo :D
pi_194762542
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:56 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Enige is dat nieuwe mensen ontmoeten wel de kans op een voltreffer verhoogd :)
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:54:44 #121
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194762638
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 15:45 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Enige is dat nieuwe mensen ontmoeten wel de kans op een voltreffer verhoogd :)
Ja psies, dat ben je dus ook in feite aan het doen :Y

Alleen is het probleem dat de mensen die in dat vijvertje rondzwemmen, vaak dus die playdates zijn die lekker aan het rondhuppelen zijn; en als je er dan eentje vindt waar je een goed gevoel bij hebt om iets mee te beginnen, die dat nou nét niet willen :{
Een heleboel vrouwen zitten volgens mij domweg te wachten tot ze Mr. Perfect kunnen liken, en Mr perfect weet dattie popi is, en die maakt daar lekker misbruik van.
Als je een beetje realistisch denkt en analyseert wat er nou eigenlijk gebeurt in die apps, ga je tot de conclusie komen dat de kans dat je echt een lifetime partner gaat vinden op die apps best wel heel erg klein. maar het is een leuk tijdverdrijf op zich, en je weet het maar nooit; de staatsloterij is ook te winnen :+
pi_194762871
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 15:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja psies, dat ben je dus ook in feite aan het doen :Y

Alleen is het probleem dat de mensen die in dat vijvertje rondzwemmen, vaak dus die playdates zijn die lekker aan het rondhuppelen zijn; en als je er dan eentje vindt waar je een goed gevoel bij hebt om iets mee te beginnen, die dat nou nét niet willen :{
Een heleboel vrouwen zitten volgens mij domweg te wachten tot ze Mr. Perfect kunnen liken, en Mr perfect weet dattie popi is, en die maakt daar lekker misbruik van.
Als je een beetje realistisch denkt en analyseert wat er nou eigenlijk gebeurt in die apps, ga je tot de conclusie komen dat de kans dat je echt een lifetime partner gaat vinden op die apps best wel heel erg klein. maar het is een leuk tijdverdrijf op zich, en je weet het maar nooit; de staatsloterij is ook te winnen :+
Daar ben ik tot dusver... niet heel succesvol in :)

En nieuwe mensen leren kennen.. is op het moment ook lastiger dan laten we zeggen.. een jaar geleden :)
pi_194762945
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:15 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik kreeg op happen vooral berichtjes van mensen die 20 jaar of meer jonger waren dan ik.
En ik ben geen 50 zegmaar...

En dan wijzen op mijn leeftijd en kind.. geen probleem.. want mensen van hun eigen leeftijd waren veel te speels.

Nou eh... bedankt. Maar toch maar niet.
Haha, ik heb wel een keer 10 jaar jonger gedate, nog wel acceptabel vond ik O-).

Ik heb ook een keer mijn filter helemaal open gezet op Tinder. Allemaal superlikes van 18-jarigen en 55+ :{w _O-
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194762967
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 16:17 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Haha, ik heb wel een keer 10 jaar jonger gedate, nog wel acceptabel vond ik O-).

Ik heb ook een keer mijn filter helemaal open gezet op Tinder. Allemaal superlikes van 18-jarigen en 55+ :{w _O-
Filter open zetten doe ik niet meer. Krijg dan alleen 50+ :'(
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:34:03 #125
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194763195
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 16:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Daar ben ik tot dusver... niet heel succesvol in :)

En nieuwe mensen leren kennen.. is op het moment ook lastiger dan laten we zeggen.. een jaar geleden :)
Ja, het is allemaal niet meer zo simpel als het was voor Covid, maar op zich wel te doen.. als je kijkt naar hoeveel 'risico's' je loopt tijdens domweg boodschappen doen of een openbaar gebouw betreden, is een one on one meeting op zich een aanvaardbaar risico vind ik. Ik ben wel redelijk kritisch over wat iemand bijvoorbeeld voor werk doet.. als dat een risicootje is, denk ik wel even twee keer na.. Als ze leuk genoeg is, stel ik vooraf alvast voor dat als we we elkaar besmetten, dat we samen in Q gaan natuurlijk 8-) :7

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 16:17 schreef Avianflu het volgende:

[..]

10 jaar jonger is prima, heb ik echt 0 problemen mee. Voorkeur zelfs; mijn leeftijdsgenotes vind ik doorgaans behoorlijk stoffig. Filter staat op max mijn eigen leeftijd.

Als je ergens in de 30 bent is dat wel al tricky natuurlijk :P
pi_194763234
Hier 28 tot 55+ als filter. Maar geen hele gekke dingen als iemand van 60 of zo die mij liked. Jongste date was 29 en oudste 44. Geen hele bijzondere dingen eigenlijk.
pi_194763255
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 16:36 schreef xFriendx het volgende:
Hier 28 tot 55+ als filter. Maar geen hele gekke dingen als iemand van 60 of zo die mij liked. Jongste date was 29 en oudste 44. Geen hele bijzondere dingen eigenlijk.
Hier op 30 tm 40.

Gewoon de date pool die ik wil.
pi_194763366
Voorheen op Paiq had ik regelmatig mannen van rond de 50 die mij een fotoreactie chatverzoek stuurden. Dat is mij toch wel wat te oud :P
pi_194764326
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:23 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Wel een beetje negatief ingeschoten van hem. Hij kan ook gewoon enthousiast vertellen dat hij into motorrijden is en als jij daar echt iets op tegen zou hebben komt dat vanzelf wel naar voren toch.
Dat lengte ding is vreemd... Misschien is hij erg lang en doelt hij op als je voor lengte bent dat je het niet erg vind als hij uitzonderlijk lang is (zeg 2 meter of meer). Maar goed, next.
Vrouwen willen toch lange mannen zodat ze hakken kunnen dragen zonder dat ze denken ik zie er belachelijk uit.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_194764498
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Wat? _O-
Hetzelfde als ik verwacht een originele reaktie van een verder leeg profiel. Of mannen die met een kind op de foto staan met de tekst die is niet van mij.
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_194764595
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 17:57 schreef vipergts het volgende:

[..]

Hetzelfde als ik verwacht een originele reaktie van een verder leeg profiel. Of mannen die met een kind op de foto staan met de tekst die is niet van mij.
Ja er staan aardig wat klassiekers op datingapps :D
pi_194765092
Wooooooooooow.

Dus ik spreek met een match over kinderen/exen en geef aan dat ik een hele goede relatie heb met m'n ex.

Zegt ie dat dat m'n kansen op de datingmarkt aardig verkleind want tja, wie zit daar nou op te wachten _O- _O- _O- _O- _O-
pi_194765195
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 16:38 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Hier op 30 tm 40.

Gewoon de date pool die ik wil.
Ik 25-45, mijn voorkeur is eigenlijk een paaar jaar jonger :7
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194765212
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:32 schreef Brybry het volgende:
Wooooooooooow.

Dus ik spreek met een match over kinderen/exen en geef aan dat ik een hele goede relatie heb met m'n ex.

Zegt ie dat dat m'n kansen op de datingmarkt aardig verkleind want tja, wie zit daar nou op te wachten _O- _O- _O- _O- _O-
Liever een dikke vechtscheiding met getraumatiseerde kinderen....
pi_194765216
quote:
Wooooooooooow.

Heeft ie ergens toch wel een punt?

Veel mannen zien vrouwen met kinderen niet als relatiemateriaal. En andersom.

Er zijn zoveel factoren die meespelen voor zowel mannen als vrouwen. Fysieke kenmerken en eerdere levenskeuzes bijvoorbeeld. Dit is er een van.

Dat het geen populaire mening is en liever niet wil horen is een andere discussie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2020 18:39:19 ]
pi_194765218
quote:
Wooooooooooow.

Ik zou niet kunnen daten met iemand met een slechte relatie met een ex je hoeft de deur niet plat te lopen maar gewoon als volwassen met elkaar omgaan als je kinderen hebt hoort er gewoon bij.
pi_194765233
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:38 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Heeft ie ergens toch wel een punt?

Veel mannen zien vrouwen met kinderen niet als relatiemateriaal.

Er zijn zoveel factoren die meespelen voor zowel mannen als vrouwen. Fysieke kenmerken en eerdere levenskeuzes bijvoorbeeld. Dit is er een van.

Dat het geen populaire mening is en liever niet wil horen is een andere discussie.
Nee. Het ging niet over de kinderen, die heeft hij zelf ook. Het ging specifiek over het hebben van een goede relatie met m'n ex. Zelf heeft ie namelijk een heks als ex , zoals hij het zelf zegt.
pi_194765237
quote:
Wooooooooooow.

Rare gedachte. Ik vind het juist fijn als de relatie met de ex goed is. Als je zo'n zure ex hebt dan gunnen die ander vaak het geluk niet en blijven irritant doen naar je date en soms zelfs naar jezelf toe. Bij 1 date lang terug wel een keer gehad dat ze zei dat haar ex had gezegd dat hij mij wel een keer zou opzoeken. Ook niet echt om blij van te worden.
pi_194765241
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:39 schreef Brybry het volgende:

[..]

Nee. Het ging niet over de kinderen, die heeft hij zelf ook. Het ging specifiek over het hebben van een goede relatie met m'n ex. Zelf heeft ie namelijk een heks als ex , zoals hij het zelf zegt.
Dat is wel raar ja :D
pi_194765262
De vermoeiendste bio’s vind ik degene die niet overeenkomen met de chat.

Bio: ik ben op zoek naar een serieuze relatie

Chat: neuken 😏
pi_194765266
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:38 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Liever een dikke vechtscheiding met getraumatiseerde kinderen....
Echt hč 8)7
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:38 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik zou niet kunnen daten met iemand met een slechte relatie met een ex je hoeft de deur niet plat te lopen maar gewoon als volwassen met elkaar omgaan als je kinderen hebt hoort er gewoon bij.
Precies, na die opmerking dat z'n ex een heks is was ik er wel klaar mee.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:39 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Rare gedachte. Ik vind het juist fijn als de relatie met de ex goed is. Als je zo'n zure ex hebt dan gunnen die ander vaak het geluk niet en blijven irritant doen naar je date en soms zelfs naar jezelf toe. Bij 1 date lang terug wel een keer gehad dat ze zei dat haar ex had gezegd dat hij mij wel een keer zou opzoeken. Ook niet echt om blij van te worden.
Ik zie het juist als positief, een goede band hebben. En jou opzoeken? WTF?!
pi_194765288
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:41 schreef Brybry het volgende:

[..]

Echt hč 8)7
[..]

Precies, na die opmerking dat z'n ex een heks is was ik er wel klaar mee.
[..]

Ik zie het juist als positief, een goede band hebben. En jou opzoeken? WTF?!
Ja, hij was jaloers en hij kon het niet hebben dat een ander met haar aan het daten was dus was min of meer soort bedreiging van wegwezen. Maar goed, gelukkig nooit iets gebeurd :)
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 18:43:48 #143
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194765305
quote:

[..]

Je weet dat ondanks dat men soms graag wil het niet altijd mogelijk is he? Sommige mensen zijn gewoon gestoord.
pi_194765321
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:42 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ja, hij was jaloers en hij kon het niet hebben dat een ander met haar aan het daten was dus was min of meer soort bedreiging van wegwezen. Maar goed, gelukkig nooit iets gebeurd :)
Wow :')

Nou jongens, ik heb een reden waarom ie dat helemaal niks vind. 'Want dan weet ik dat ik niet de enige ben'

Werk aan je onzekerheid of gooi jezelf weg 8)7
pi_194765325
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:43 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je weet dat ondanks dat men soms graag wil het niet altijd mogelijk is he? Sommige mensen zijn gewoon gestoord.
Ja hoor, dat besef ik me al te goed maar deze gast.... :')
pi_194765347
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:44 schreef Brybry het volgende:

[..]

Nou jongens, ik heb een reden waarom ie dat helemaal niks vind. 'Want dan weet ik dat ik niet de enige ben'

wut :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194765372
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:44 schreef Brybry het volgende:

[..]

Lijkt mij echt zo'n figuur die jou voor zichzelf wil hebben op de verkeerde manier. Altijd willen weten waar je bent, wat je gedaan hebt etc. Want z'n onzekerheid schiet door het dak als je met een kennis een bak koffie gaat doen.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 18:48:21 #148
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194765383
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:45 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ja hoor, dat besef ik me al te goed maar deze gast.... :')
Weet niet hoe de gesprekken waren en welke indicaties er waren maar mannen zijn daar wel een tikkeltje erger/gestoorder in heb ik het idee.
pi_194765387
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:47 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Lijkt mij echt zo'n figuur die jou voor zichzelf wil hebben op de verkeerde manier. Altijd willen weten waar je bent, wat je gedaan hebt etc. Want z'n onzekerheid schiet door het dak als je met een kennis een bak koffie gaat doen.
Dit ja.

Ik ben inmiddels geblockt :D Hij was me net voor.
pi_194765443
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:48 schreef Brybry het volgende:

[..]

Dit ja.

weer die block _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194765485
Brybry verzamelt blocks :D
pi_194765562
quote:

[..]

Dit ja.

Dat is wel snel!
Negeren ipv blokkeren zou juist de ergste wraak zijn. Niemand kan ertegen genegeerd te worden :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2020 19:00:41 ]
pi_194765793
_O- _O-
pi_194765821
Had ik net een leuke match erbij, ben ik opeens geblockt :{
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:10:46 #155
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_194765822
quote:

[..]

Nog een stammenoorlog erbij, vindt ie dus erg leuk? :?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194765825
Gematcht met een meisje op Paiq en mee gepraat. Ze is wel lief, alleen is het gesprek totaal niet zoals met de dame waar ik volgende week een date mee heb. En voelt het daardoor ook niet echt goed.

En toen haar foto zichtbaar was was ik nou ook niet echt onder de indruk. Sterker nog, ik vind haar totaal niet aantrekkelijk.

Maar ik kan het gewoon niet over m'n hart verkrijgen om haar te verwijderen of te blokkeren. Nu heb ik dan zoiets van, ik log gewoon niet meer in Paiq en hopelijk verwijderd ze mij gewoon.

Struggles dit. Ik heb dan toch liever dat ik dan degene ben die geblock of geghost word. Hoe gek dat ook klinkt.
pi_194765827
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:10 schreef Faxie het volgende:
Ahw.......niet leuk ;(
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:11:16 #158
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194765835
quote:

[..]

Dit ja.

Waarom sowieso blokken, je kan toch ook niks zeggen op een gegeven moment als iemand debiel doet. Vind dat altijd zo kinderachtig.
pi_194765840
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ahw.......niet leuk ;(
_O-
pi_194765844
quote:
Wat heb je gezegd dat haar zo afschrikt dan?
pi_194765859
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

_O-
Oh niet zo erg dus :o :D
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:12:42 #162
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194765868
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:11 schreef Amee het volgende:

[..]

Wat heb je gezegd dat haar zo afschrikt dan?
Faxie kennende is hij waarschijnlijk over zijn transformers begonnen.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:13:08 #163
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_194765877
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:10 schreef Solid-Snake het volgende:
Gematcht met een meisje op Paiq en mee gepraat. Ze is wel lief, alleen is het gesprek totaal niet zoals met de dame waar ik volgende week een date mee heb. En voelt het daardoor ook niet echt goed.

En toen haar foto zichtbaar was was ik nou ook niet echt onder de indruk. Sterker nog, ik vind haar totaal niet aantrekkelijk.

Maar ik kan het gewoon niet over m'n hart verkrijgen om haar te verwijderen of te blokkeren. Nu heb ik dan zoiets van, ik log gewoon niet meer in Paiq en hopelijk verwijderd ze mij gewoon.

Struggles dit. Ik heb dan toch liever dat ik dan degene ben die geblock of geghost word. Hoe gek dat ook klinkt.
Waarom ben je niet gewoon eerlijk. Dat je denkt dat jullie toch geen match zijn.
Uit angst maar niet meer inloggen is ook zo zonde.

Waarom wordt je er zelf onzeker van?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194765884
Ik maakte maar een flauwe grap als referentie naar die post van brybry hoor :') ;(
pi_194765908
quote:
12s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:12 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Faxie kennende is hij waarschijnlijk over zijn transformers begonnen.
Daar is niet mis mee, toch? :P
pi_194765914
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:13 schreef Faxie het volgende:
Ik maakte maar een flauwe grap als referentie naar die post van brybry hoor :') ;(
Keihard ingetuind :@
pi_194765960
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Waarom ben je niet gewoon eerlijk. Dat je denkt dat jullie toch geen match zijn.

Omdat ze mij volgens mij wel leuk vind. En ik het gewoon kut vind om iemand te moeten afwijzen.

Ik snap alleen niet zo goed waar je het onzekere vandaan haalt.
pi_194765990
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:16 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Omdat ze mij volgens mij wel leuk vind. En ik het gewoon kut vind om iemand te moeten afwijzen.

Haar hoop stijgt alleen maar dus langer wachten maakt de klap alleen maar groter.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:18:36 #169
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194766006
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:14 schreef Amee het volgende:

[..]

Daar is niet mis mee, toch? :P
Oh nee, maar je zal ze er best tussen hebben hoor. Vaak genoeg merk je het wel als je dan een bepaalde hobby hebt dat men er niks van moet hebben of het niet in hun straatje past :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:16 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Juist reden om gewoon eerlijk te zijn tegen haar, ook dit hoort erbij.
pi_194766032
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:18 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Oh nee, maar je zal ze er best tussen hebben hoor. Vaak genoeg merk je het wel als je dan een bepaalde hobby hebt dat men er niks van moet hebben of het niet in hun straatje past :P

Op die manier krijg je nooit een partner. Haha!
pi_194766217
quote:
:D _O-
pi_194766357
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:10 schreef Solid-Snake het volgende:

Dit is ook het nadeel van Paiq, omdat je pas later de foto ziet. Als je haar niet wil verwijderen of je wil het niet zeggen dan heb je de keus uit kortaf antwoorden, negeren of niet inloggen.
pi_194766394
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:33 schreef Womanly het volgende:

[..]

Dit is ook het nadeel van Paiq, omdat je pas later de foto ziet. Als je haar niet wil verwijderen of je wil het niet zeggen dan heb je de keus uit kortaf antwoorden, negeren of niet inloggen.
In die zin werkt Tinder eigenlijk gewoon veel beter. Heel leuk in theorie, dat idee dat je elkaar eerst even leert kennen zonder foto. Maar de praktijk is toch anders.
pi_194766456
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:35 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

In die zin werkt Tinder eigenlijk gewoon veel beter. Heel leuk in theorie, dat idee dat je elkaar eerst even leert kennen zonder foto. Maar de praktijk is toch anders.
Idd. Het idee is heel nobel maar voor mij werkte het ook niet.op tinder idem, met slechte fotos of geen fotos meteen naar links.
pi_194766487
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:35 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja vind ik ook hoor. Het gevaar is ook nog dat je een leuk gesprek hebt maar als de foto dan tegenvalt is het zo extra teleurstellend ofzo.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:41:20 #176
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194766503
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:33 schreef Womanly het volgende:

[..]

Je kan ook een tientje er tegenaan gooien en dan eerst kijken of diegene je een beetje ligt, kan je maanden mee voort. :s)
pi_194766530
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:41 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je kan ook een tientje er tegenaan gooien en dan eerst kijken of diegene je een beetje ligt, kan je maanden mee voort. :s)
Mwa weet niet of ik dat zou doen op Paiq. Niet vaak iemand leuks tegengekomen daar. Daarnaast werken die leeftijd filters ook niet altijd correct.
pi_194766563
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:40 schreef Womanly het volgende:

[..]

Ja vind ik ook hoor. Het gevaar is ook nog dat je een leuk gesprek hebt maar als de foto dan tegenvalt is het zo extra teleurstellend ofzo.
Ja dat. Was heel snel klaar met Paiq

huehue
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:47:53 #179
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194766587
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:43 schreef Womanly het volgende:

[..]

Mwa weet niet of ik dat zou doen op Paiq. Niet vaak iemand leuks tegengekomen daar. Daarnaast werken die leeftijd filters ook niet altijd correct.
Vind het zelf gewoon makkelijk, vooral omdat je dan ook niet in situaties zoals bovengenoemd komt :s)
Maar hier heb ik vooral het probleem dat ze op 150km+ wonen. _O-
pi_194766608
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:47 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Vind het zelf gewoon makkelijk, vooral omdat je dan ook niet in situaties zoals bovengenoemd komt :s)
Maar hier heb ik vooral het probleem dat ze op 150km+ wonen. _O-
Niemand in Amsterdam zit op Paiq? :P
pi_194766615
quote:

[..]

Ja precies.

In die zin heb ik dan geluk dat de dame waarmee het leuk klikt ze mij een foto reactie had gestuurd. Dus ik zag meteen haar foto.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:52:44 #182
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194766664
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:49 schreef Womanly het volgende:

[..]

Niemand in Amsterdam zit op Paiq? :P
Dat idee krijg ik niet nee, voornamelijk degene die in het oosten van het land wonen. Hoewel dat natuurlijk geen probleem hoeft te zijn als iemand echt leuk is. :)
pi_194766674
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:49 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja precies.

In die zin heb ik dan geluk dat de dame waarmee het leuk klikt ze mij een foto reactie had gestuurd. Dus ik zag meteen haar foto.
Ja nu in het echt nog :P
pi_194766687
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:52 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat idee krijg ik niet nee, voornamelijk degene die in het oosten van het land wonen. Hoewel dat natuurlijk geen probleem hoeft te zijn als iemand echt leuk is. :)
Is wel ver hoor :{w
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:55:57 #185
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194766724
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:53 schreef Womanly het volgende:

[..]

Is wel ver hoor :{w
Het buitenland is ver. :6 :D

Maar jij zou het afkappen als je iemand ver leuk vind en diegene woont zo ver weg?
pi_194766812
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:55 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Maar jij zou het afkappen als je iemand ver leuk vind en diegene woont zo ver weg?
Ik heb weleens wat langere afstand gedaan en dat vond ik niet zo'n succes maar dan waren we alleen afhankelijk van het OV, overstappen enzo. Deed je er nog best een tijdje over. Maar afgezien dat ik liever iemand in de buurt heb dat je spontaan kunt afspreken, kan ik niet echt een antwoord geven op je vraag. Het zal er per persoon vanaf hangen. Als je iemand echt leuk vindt dan lijkt me het moeilijk af te kappen.
pi_194767376
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:58 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat is wel snel!
Negeren ipv blokkeren zou juist de ergste wraak zijn. Niemand kan ertegen genegeerd te worden :P
Genegeerd worden door iemand waar ik kortstondig contact mee heb gehad doet mij niks eigenlijk. :P
pi_194767402
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 20:33 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Genegeerd worden door iemand waar ik kortstondig contact mee heb gehad doet mij niks eigenlijk. :P
Zal jou dan eens keihard negeren :P
pi_194767429
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen slecht met een afwijzing omgaan. Gaan zich slecht gedragen of krijgen een (nog) slechter beeld van zichzelf. Ik denk dat hij in geen van allebei interesse heeft.

Dat is wel het nadeel van Paiq ja. Maar als je die app toch al gebruikt, kan je beter alleen dat foto toernooi gebruiken. Dan weet je direct wie je voor je hebt. Weet alleen niet hoeveel je uit zo'n toernooi kan halen. Liken en berichtje sturen was het? :?
pi_194767439
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 20:35 schreef Amee het volgende:

[..]

Zal jou dan eens keihard negeren :P
Dat doe je nu al niet getuige deze post dusss :P :Y
pi_194768203
Mannen die alleen antwoorden met :

Oké haha :{

Heb “oké haha” teruggestuurd en wacht nu op antwoord
start het gesprek dan niet.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 21:21:48 #192
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194768248
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:39 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Als 'ie wat lekkers meeneemt, zijn ex ofzo, is hij van harte welkom ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 18:40 schreef Avianflu het volgende:
De vermoeiendste bio’s vind ik degene die niet overeenkomen met de chat.

Bio: ik ben op zoek naar een serieuze relatie

Chat: neuken 😏
Wat doe jij met iemand met een 'serieuze relatie-profiel'? :P :+

quote:
Wooooooooooow.

Hmnee, hij verkleint zin eigen markt, kwestie van invalshoek ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:39 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Idd. Het idee is heel nobel maar voor mij werkte het ook niet.op tinder idem, met slechte fotos of geen fotos meteen naar links.
Sowieso :Y, je zit op een datingsite, post foto's. Als je niet wilt dansen, ga je ook niet op de dansvloer staan.

quote:

[..]

Dit.

quote:
6s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 19:55 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Km of 5 hiervandaan, alles is relatief.
pi_194768333
@Sounddragon _O-

Heb besloten dat ik misschien wel weer iemand wil tegen komen met de mogelijkheid tot meer. Dat het niet bij voorbaat al is uitgesloten. *;

Anyway, ik zoek nog een goede omschrijving om de lading te dekken.

Wat denken jullie van dit :
Ik wil graag daten met de mogelijkheid tot meer zonder dingen te overhaasten of forceren.
pi_194768356
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 21:28 schreef Avianflu het volgende:
@:sounddragon _O-

Heb besloten dat ik misschien wel weer iemand wil tegen komen met de mogelijkheid tot meer. Dat het niet bij voorbaat al is uitgesloten. *;

Anyway, ik zoek nog een goede omschrijving om de lading te dekken.

Wat denken jullie van dit :
Ik wil graag daten met de mogelijkheid tot meer zonder dingen te overhaasten of forceren.
Ik had eerst 'Ben niet specifiek op zoek, maar kom graag iets leuks tegen'
pi_194768370
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 21:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik had eerst 'Ben niet specifiek op zoek, maar kom graag iets leuks tegen'
Ja, voor mannen leuk. Maar bij vrouwen leest een man alleen “ down to fuck”
pi_194768389
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 21:31 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja, voor mannen leuk. Maar bij vrouwen leest een man alleen “ down to fuck”
_O-
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 21:44:23 #197
441859 crew  Lenny77
pi_194768548
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 21:19 schreef Avianflu het volgende:
Mannen die alleen antwoorden met :

Oké haha :{

Heb “oké haha” teruggestuurd en wacht nu op antwoord
start het gesprek dan niet.
Alleszins beter dan Oké hihi :r
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194768550
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 21:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

_O-
Nog iets van die Vlaamse dame gehoord eigenlijk?
pi_194768559
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 21:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Alleszins beter dan Oké hihi :r
_O-
Dat wel ja hihihi
pi_194768560
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 21:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nog iets van die Vlaamse dame gehoord eigenlijk?
Nog steeds niks :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')