abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194750929
quote:
Grapperhaus biedt alsnog excuses aan: tijdens bruiloft niet hele tijd 1,5 meter afstand gehouden

Corona-minister Ferd Grapperhaus (Justitie) geeft toe dat hij zelf in de fout is gegaan met de coronaregels tijdens zijn eigen bruiloft. Op foto’s die vandaag opdoken blijkt dat gasten niet de hele tijd 1,5 meter afstand hielden.

De minister zei aanvankelijk dat de coronamaatregelen ‘voortdurend in de gaten zijn gehouden’. In een verklaring aan de Tweede Kamer kwam hij daar later op terug. ,,Ondanks alle genomen maatregelen, zijn er helaas momenten geweest waar de 1,5 meter afstand niet in acht is genomen. Dat spijt me, juist een minister moet altijd het goede voorbeeld geven.”

De beelden van zijn bruiloft van vorige week werden verspreid op Twitter. Onder meer de gewezen Haagse wethouder Richard de Mos deelde dit.
https://twitter.com/Richa(...)-gehoudena7d7f601%2F

Grapperhaus zei eerder op de dag al wel het niet ‘100 procent te kunnen garanderen’ dat de regels constant in acht zijn genomen, maar was naar eigen zeggen ‘de helft van de dag bezig om te kijken of het wel goed ging.’ Later gaf hij toe dat ‘we mensen voortdurend hebben geattendeerd’ op de coronamaatregelen.

Gast
Overigens was een van de gasten op de bruiloft staatssecretaris Ankie Broekers-Knol, zo is op foto’s te zien. Vanwege de coronacrisis was de dag juist kleinschaliger dan gepland, aldus Grapperhaus. ,,Het was een kleine setting met gezinnen en heel goede vrienden.” Op de beelden is het gezelschap op het bordes te zien, waarbij mensen geen 1,5 afstand van elkaar houden.

Maar volgens Grapperhaus werden op die plek mensen die samen een huishouden vormen bij elkaar gezet. ,,Tuurlijk, soms loopt het dan even door elkaar. Maar we hebben telkens gezegd: mensen, let op de regels.”

Juist minister Grapperhaus wordt vanwege de beelden hypocrisie verweten. Hij stelde dat het niet-naleven van 1,5 meter afstand ‘asociaal’ is, omdat het virus zo weer terrein zou kunnen winnen, met alle gevolgen van dien. Dat verwijt snapt hij. ,,Juist omdat ik als minister het belang van de naleving van de maatregelen continu benadruk.”

Volgens de richtlijnen van het kabinet moeten gasten op een bruiloft ook 1,5 meter afstand houden en moet iedereen een eigen vaste zitplaats hebben. Ook mag er op de trouwlocatie ‘niet van plek worden gewisseld of gedanst worden.’

Fout
Eerder gingen koning Willem-Alexander en koningin Máxima tijdens hun vakantie in Griekenland in de fout, toen zij op de foto gingen met een restauranteigenaar. Zij boden daarop eveneens excuses aan.
Bron: AD.nl

Ferd zijn reactie op Twitter.
https://twitter.com/ferdgrapperhaus/status/1298985013367586817

En de gewone burger noemt 'ie een aso en bekeurt 'ie met boetes en een strafblad.
Totaal ongeloofwaardig deze volksvertegenwoordiger.

Poll: Moet Grapperhaus aftreden?
Ja
Neen
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_194750960
Opstappen!!!!1!1!1!1+1111!!
pi_194750979
Één keer een foutje = kop er af

Hij mag blij zijn dat we niet meer in de middeleeuwen leven
pi_194751144
Wacht als wij met zijn vieren in het park met onze ouders een taartje gaan eten dan krijg je 4x400 euro boete met een aantekening op je strafblad. Hoeveel mensen waren er op de bruiloft?
pi_194751357
Tja we kunnen wel rellen maar er zijn er maar weinig die zich wel altijd aan die regel houden. Beetje zelfreflectie is wel op zijn plaats hier.
pi_194751474
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 20:30 schreef smizy het volgende:
Tja we kunnen wel rellen maar er zijn er maar weinig die zich wel altijd aan die regel houden. Beetje zelfreflectie is wel op zijn plaats hier.
Klein verschil.

Ik sta niet dagelijks met mijn opgeblazen kop te dreigen met de politie als je niet braaf doet wat 7 maanden terug nog als ondenkbaar werd gezien.
pi_194751492
Fred mag aftreden of een belachelijke hoge boete en strafblad afschaffen.

Dat zouden heel NL hierom moeten roepen.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_194751540
Er zijn ook mensen met strafblad die dat zonder waarschuwing hebben gekregen.

Hij mag van mij wel blijven, maar wel eerst dit strafbaar feit bestraffen met een strafblad en dan opnieuw VOG overleggen.

Achterlijke idiote debiel dat hij is. Als je zo genadeloos bent tegen laaghangend fruit zoals studenten moet je zelf ook op de blaren gaan zitten.
pi_194751722
Weg met die kale! :W
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 20:50:27 #10
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_194751782
Prima hoor, maar dan ook alle coronaboetes kwijtschelden als mensen bereid zijn sorry te zeggen.

Grapperhaus moet zich realiseren dat hij niet boven de maatschappij staat, maar er middenin zit.
pi_194751813
Waarom deed Rutte dit nou niet, waarom niet!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_194751840
quote:
Te makkelijk bij deze.

Hij moet echt het goede voorbeeld geven met grotendeels zijn regels. En als hem dat niet lukt moeten daar behoorlijke consequenties aan zitten. Aftreden bijvoorbeeld.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_194751846
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 20:51 schreef halfway het volgende:
Waarom deed Rutte dit nou niet, waarom niet!
Deed ‘ie al... met zijn kornuiten in Dokkum.

https://www.rtvnof.nl/pre(...)n-binnenstad-dokkum/
  donderdag 27 augustus 2020 @ 21:01:47 #14
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194752041
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 20:53 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Te makkelijk bij deze.

Hij moet echt het goede voorbeeld geven met grotendeels zijn regels. En als hem dat niet lukt moeten daar behoorlijke consequenties aan zitten. Aftreden bijvoorbeeld.
:')
pi_194752202
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:01 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

:')
Je weet dat er in zijn naam boetes en strafbladen worden uitgedeeld voor minder ernstige delicten?

Gaan richting niveau bananenrepubliek als voor de minister blijkbaar andere regels gelden.

Of is de regel nu dat 1,5m afstand moet, tenzij je achteraf sorry zegt? Zal leuk zijn voor de ondernemers die op omvallen staan.
pi_194752286
Alle gasten een boete geven van 390 euro.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_194752330
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 20:53 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Te makkelijk bij deze.

Dit, je maakt jezelf belachelijk door je zelf niet aan de regels te houden.
Hij had het ook af kunnen lasten of heel sober houden met 6 mensen, net zoals andere mensen moeten doen volgens hem.

Zelfde voor Alexander, je hebt een voorbeeldfunctie.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 21:15:15 #18
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194752352
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:08 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Je weet dat er in zijn naam boetes en strafbladen worden uitgedeeld voor minder ernstige delicten?

Gaan richting niveau bananenrepubliek als voor de minister blijkbaar andere regels gelden.

Of is de regel nu dat 1,5m afstand moet, tenzij je achteraf sorry zegt? Zal leuk zijn voor de ondernemers die op omvallen staan.
Moet hij erop aangesproken worden net als alle andere Nederlanders? Ja
Aftreden omdat hij zijn functie niet goed doet? Nee
pi_194752368
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:15 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Ja want hij krijgt een strafblad.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 21:16:46 #20
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194752392
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:15 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja want hij krijgt een strafblad.
Ik vind het sowieso debiel dat je voor een corona-overtreding een strafblad krijgt.
pi_194752414
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:16 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso debiel dat je voor een corona-overtreding een strafblad krijgt.
Ik ook, maar voor de gewone Nederlander zijn dit ook consequenties dan.
Sorry zeggen kan echt niet in deze.
pi_194752453
quote:

[..]

Direct aftreden niet, boete en strafblad wel. Waarna hij geen VOG meer krijgt. Pas daarna aftreden.

Echt, word hier gewoon boos van. Er werden FFS mensen beboet na een begrafenis in naam van de minister. En mensen die niet op de begrafenis konden komen. Want regels. En zelf viert hij lekker feest.
pi_194752624
Aftreden??? Standrechtelijke executie bedoel je!!!!

/s
pi_194752767
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:23 schreef oheng het volgende:
Aftreden??? Standrechtelijke executie bedoel je!!!!

/s
Ja wat dan ? Jij en ik krijgen ook een strafblad, niets sorry
  Moderator donderdag 27 augustus 2020 @ 21:34:52 #25
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_194752916
Het zijn allemaal net mensen, maar desondanks kun je dit niet maken als Minister van Justitie.

De ambtenaren die onder je werken maar boetes uitdelen die op deze manier niet meer te verantwoorden zijn.

Normaal kan ik mij hier niet zo druk om maken maar gezien zijn functie zou aftreden gepast zijn.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_194752930
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:18 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Direct aftreden niet, boete en strafblad wel. Waarna hij geen VOG meer krijgt. Pas daarna aftreden.

Echt, word hier gewoon boos van. Er werden FFS mensen beboet na een begrafenis in naam van de minister. En mensen die niet op de begrafenis konden komen. Want regels. En zelf viert hij lekker feest.
Dit dus

Dit kun je echt niet verkopen aan het volk.

Maar dit zal wel de zoveelste blunder zijn van een minister, die er vervolgens gewoon mee weg komt zonder consequenties. Echt om te janken.

Morgen weer gewoon lekker boetes vangen voor de gewone burger
pi_194753028
quote:

[..]

Beetje een kutfilmpje, maar hij noemt mensen die zijn soort feesten geeft aso's. Ik wil geen aso als minister van justitie.
pi_194753040
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:35 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Dit dus

Dit kun je echt niet verkopen aan het volk.

Maar dit zal wel de zoveelste blunder zijn van een minister, die er vervolgens gewoon mee weg komt zonder consequenties. Echt om te janken.

Morgen weer gewoon lekker boetes vangen voor de gewone burger
Zal wel inderdaad mee wegkomen. Iets meer ijzeren fractiediscipline. Na Halsema verbaast mij niets meer wat betreft deze regering.

Wat zijn we ver afgezakt als land :{
pi_194753126
Hoe fucking imbeciel kan je zijn man.

Natuurlijk is het allemaal niet zo spannend, maar als je zo hoog van de toren blaast moet je toch snap dat je onder een vergrootglas ligt. Man man man, zo dom.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 22:34:04 #30
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194754392
Ik ken meerdere bruiloften die dit jaar niet zijn doorgegaan want zoiets doe je niet op 1.5 meter.

Daarbij was het volgens deze aso asociaal om feestjes te vieren ten tijden van dit zogenaamde killer virus.

Deze grappenmaker hoef ik dus niet meer serieus te nemen :')
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_194754526
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:41 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Beetje een kutfilmpje, maar hij noemt mensen die zijn soort feesten geeft aso's. Ik wil geen aso als minister van justitie.
Hij is niet alleen een aso maar een crimineel. Net als die mensen die eens strafblad kregen door de 1,5 meter te overtreden.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 22:41:40 #32
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_194754593
Mag hopen dat hij op zijn minst bekeurd is. Hypocriete idioot.
pi_194754720
Lijkt mij dat hij hetzelfde behandeld dient te worden door zijn eigen beleid als iedere andere Nederlander. Strafblad en boete zijn hier dan op zijn plaats. VOG overleggen om minister te blijven, dat kan niet meer, dus aftreden dan maar. Zal er geen traan om laten, kan al snel beter dan deze aso.
pi_194754778
Hij probeert het te downplayen maar is nu aan de beurt. Hoe kan je het volk zo aanspreken en hetzelf wel gaan doen. Totaal niet meer geloofwaardig als hij straks indien nodig een strengere toon aanslaat.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 22:56:06 #35
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194754945
Tja, het overkomt iedereen weleens dat er op een moment de 1,5 meter regel overtreden is. Die foto is maar een moment opname. Een minister is ook maar een mens.

Dat klokkenluidersgedoe, de liquidatie van de advocaat en de smerigheid in het wildersproces was ook niet aftredenswaardig. Dus waarom voor zo'n kleinigheidje wel?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194754987
kun je nu een agent aan spreken als hij de corona boete uitschrijft, dat hij eerst naar zijn baas moet kijken voor hij de boete uitschrijft.
pi_194755013
Tja.
Hun denken dat ze onaantastbaar zijn.
En dat zijn ze ook omdat geen enkele agent of boa een boete zal uit schrijven .

Maar Nederland een strafblad geven wegens corona ?
Zijn ze gek of zo ?
Je maak gelijk iemand zijn leven en naam kapot er door.
pi_194755028
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:48 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Hij probeert het te downplayen maar is nu aan de beurt. Hoe kan je het volk zo aanspreken en hetzelf wel gaan doen. Totaal niet meer geloofwaardig als hij straks indien nodig een strengere toon aanslaat.
Elke keer als hij het volk streng toespreekt hoop ik echt dat er een reporter met de vraag komt hoe het met hem zit en hoe we hem serieus kunnen nemen.
pi_194755042
quote:
84s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:56 schreef Nikonlover het volgende:
Tja, het overkomt iedereen weleens dat er op een moment de 1,5 meter regel overtreden is. Die foto is maar een moment opname. Een minister is ook maar een mens.

Dat klokkenluidersgedoe, de liquidatie van de advocaat en de smerigheid in het wildersproces was ook niet aftredenswaardig. Dus waarom voor zo'n kleinigheidje wel?
Als hij wel vertrekt komt er een nog grotere knuppel voor terug dus tja.
pi_194757078
quote:
Daar gaat het in deze niet echt om. Door het beleid van deze man hebben mensen zonder pardon zeer hoge boetes en een aantekening op hun strafblad gekregen omdat ze te dicht bij elkaar kwamen. En nu geldt voor hem blijkbaar bij hetzelfde vergrijp: beetje dom maar een keer de fout in gaan moet kunnen.
pi_194757092
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:57 schreef MakkieR het volgende:
kun je nu een agent aan spreken als hij de corona boete uitschrijft, dat hij eerst naar zijn baas moet kijken voor hij de boete uitschrijft.
Dit ook. Door Ferd krijgen de toezichthouders het nu weer een stukje moeilijker.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 07:24:11 #42
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_194757143
Elke keer als een politicus zoals iets dit overkomt verbaas ik mij weer over de naïviteit & wereldvreemdheid van zo'n iemand.

Geen neus voor de knip waard zo'n bewindsman. Kan wat mij betreft liever gister dan vandaag opstappen.

Momenteel zitten we in de grootste maatschappelijke crisis in jaren, die vele mensen keihard raakt. Mede door het terechte beleid van deze bewindsman.

En dan juist degene die een van de belangrijkste voorbeeldfuncties heeft, doet iets als dit. Totaal ongeloofwaardig en zelfs gevaarlijk voor extra onrust in de samenleving.

Opstappen, genoeg goede bestuurders om zijn plek te vullen.
pi_194757268
Wat een baas _O_

Heel Nederland huilen _O-
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:09:06 #44
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194757367
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:59 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Elke keer als hij het volk streng toespreekt hoop ik echt dat er een reporter met de vraag komt hoe het met hem zit en hoe we hem serieus kunnen nemen.
Helaas zijn de Nederlandse journalisten bij lange na niet scherp genoeg.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:09:34 #45
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_194757368
quote:
Grapperhaus zei eerder op de dag al wel het niet ‘100 procent te kunnen garanderen’ dat de regels constant in acht zijn genomen, maar was naar eigen zeggen ‘de helft van de dag bezig om te kijken of het wel goed ging.’ Later gaf hij toe dat ‘we mensen voortdurend hebben geattendeerd’ op de coronamaatregelen.
Gezellige boel wel, zo'n bruiloft. :')
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_194757643
quote:

[..]

Een boete zou wel op zijn plaats zijn door medemensen bloot te stellen aan een mogelijke besmetting, waardoor die medemensen een aantal dagen niet zouden kunnen werken. Het is namelijk onverantwoordelijk gedrag van die leidinggevende.
pi_194757887
pi_194758020
Lastig verhaal, ikzelf heb een groot tuinfeest afgezegd. Dit is dan wel weer stom van de minister.

Max Verstappen zit officieel ook in een bubble, gaat die trainen thuis met tig vrienden en Rico Verhoeven. Die een dag eerder met Ricardo aan het trainen was van Renault. Klopt ook niet met de F1 regels...

Kerken zijn hier al vanaf 2 mei op volle touren aan het draaien, hoor je ook niemand over.

Tja tja, hou maar op met die poppenkast. Eigen verantwoordelijkheid, denk ik ondertussen.
pi_194758815
Of we kappen gewoon met die belachelijke kutregels.
pi_194758865
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:17 schreef Specularium het volgende:
Met terugwerkend kracht.. Alle strafblad worden opgeheven en kwijtgescholden..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:37:07 #51
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_194759238
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Kerken zijn hier al vanaf 2 mei op volle touren aan het draaien, hoor je ook niemand over.
Das dan geen landelijke trend. Pas de laatste weken mogen er in mijn kerkgemeenschap een select aantal mensen een dienst bijwonen, in wijken ingedeeld en met heel weinig stoelen in een zaal.

Misschien is dat de reden dat je er niets van hoort :P
Where law ends, tyrrany begins.
pi_194759692
quote:
Lastig verhaal, ikzelf heb een groot tuinfeest afgezegd. Dit is dan wel weer stom van de minister.

Max Verstappen zit officieel ook in een bubble, gaat die trainen thuis met tig vrienden en Rico Verhoeven. Die een dag eerder met Ricardo aan het trainen was van Renault. Klopt ook niet met de F1 regels...

Tja tja, hou maar op met die poppenkast. Eigen verantwoordelijkheid, denk ik ondertussen.
Max Verstappen is geen minister die verantwoordelijk is voor het strafbeleid omtrent de coronaregels. Grapperhaus wel. Nogal een verschil.
pi_194759892
quote:

Je vergelijkt nu appels en bakstenen met elkaar.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_194760422
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:08 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Je vergelijkt nu appels en bakstenen met elkaar.
Dus regels verschillen per persoon?
pi_194760836
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zie post 52
pi_194760847
twitter
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 13:45:33 #57
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_194760886
quote:
Maar ik ben geen minister die roept dat mensen zich aan de regels moeten houden. En het dan zelf niet doen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_194761156
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Van een minister die anderen uitmaakt voor aso voor dit gedrag en met strafbladen strooit moet je meer eisen dan van een F1 coureur.
pi_194761566
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Van een minister die anderen uitmaakt voor aso voor dit gedrag en met strafbladen strooit moet je meer eisen dan van een F1 coureur.
Ze hebben beiden een voorbeeldfunctie en liggen daarom onder een vergrootglas.
pi_194761688
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja dus? Voorbeeldfunctie minister>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>voorbeeldfunctie f1 coureur.
pi_194761791
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nogmaals, Grapperhaus is persoonlijk verantwoordelijk voor het hele strafbeleid rondom corona. Door zijn beleid zijn ondernemers ten onder gegaan vanwege gedwongen sluiting, hebben gewone burgers gigantische boetes en nog eens een aantekening op hun strafblad. Dit heeft toch allemaal geen drol met Max Verstappen te maken? Die moet een F1 auto besturen. Probeer dat verschil eens in te zien voordat je weer gaat reageren dat ze allebei een voorbeeldfunctie hebben.
pi_194761931
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nogmaals, Grapperhaus is persoonlijk verantwoordelijk voor het hele strafbeleid rondom corona. Door zijn beleid zijn ondernemers ten onder gegaan vanwege gedwongen sluiting, hebben gewone burgers gigantische boetes en nog eens een aantekening op hun strafblad. Dit heeft toch allemaal geen drol met Max Verstappen te maken? Die moet een F1 auto besturen. Probeer dat verschil eens in te zien voordat je weer gaat reageren dat ze allebei een voorbeeldfunctie hebben.
In feite staat een wetsovertreding op camera. Waarom hij geen boete achteraf krijgt is mij een raadsel. Plus strafblad natuurlijk.
pi_194762042
*het geluid van honderden coronaboetes die collectief verscheurd worden*
pi_194763520
Waarom moet de bruiloft van die halve tamme dan ook doorgaan? Geef het goede voorbeeld en wacht tot er een vaccin is.

Elitaire lul, schijt aan het volk en Mark zag dat het goed was.

Hopelijk waait deze shitstorm niet over. Iemand die standaard iedereen de maat wil nemen moet gewoon weg na zo'n uitglijder.
pi_194763558
Tja. Op zichzelf vind ik dit niet zo ernstig. Het is in een privé-situatie en echt geen exces. Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.

Maar PR-matig is dit natuurlijk een ramp voor het kabinet. Als hij volgende week weer staat te oreren over het grote belang van de 1,5 meter kun je er van op aan dat ze aan de Basisweg deze foto's weer uit het archief halen...
zie email 27 oktober
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:59:33 #66
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194763572
Weer 17 oma's dood omdat Ferd een feestje wil. Asociaal weer hoor.
pi_194763667
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 16:59 schreef herverwijderd het volgende:
Weer 17 oma's dood omdat Ferd een feestje wil. Asociaal weer hoor.
Een klap in het gezicht van het zorgpersoneel ook.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_194763791
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 16:58 schreef trein2000 het volgende:
Tja. Op zichzelf vind ik dit niet zo ernstig. Het is in een privé-situatie en echt geen exces. Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.

Maar PR-matig is dit natuurlijk een ramp voor het kabinet. Als hij volgende week weer staat te oreren over het grote belang van de 1,5 meter kun je er van op aan dat ze aan de Basisweg deze foto's weer uit het archief halen...
In dit geval is de werper van tienduizenden stenen Ferdje. Bovendien noemde hij mensen die dit soort feestjes hielden niet lang gelden asociaal. Ik wil geen asociaal als minister van justitie. Jij wel?
pi_194763870
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 15:10 schreef Dutchguy het volgende:
*het geluid van honderden coronaboetes die collectief verscheurd worden*
Strafblad lijkt mij het minste voor deze CDA minister.
quote:
Een Kamermeerderheid eist nu toch dat het kabinet formeel regelt dat er geen ‘corona-strafbladen’ ontstaan. Alleen VVD en CDA stemden tegen de motie van Denk, Forum voor Democratie, Partij voor de Dieren en de Kamerleden Krol en Van Haga.
Rules for thee, not for me.
pi_194763984
Zijn er hier mensen die een Corona- boete hebben gehad?
pi_194764007
Hij moet NU aftreden
pi_194764091
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:17 schreef Specularium het volgende:
Tja, als zelfs de leidinggevenden van het land zich niet aan de door henzelf bedachte regels houden, dan heeft het geeneens zin om daarover te praten, want dan is een heel leger onverantwoordelijk bezig.
pi_194764370
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 17:18 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Strafblad lijkt mij het minste voor deze CDA minister.

Ja, en een minister zonder strafblad het minste voor het ministerie van justitie.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_194769027
All animals are equal, but some animals are more equal than others.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_194769377
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:32 schreef AchJa het volgende:
Do as i say, not as i do.
Gelukkig zal dat met helden Thierry en Geert heel anders gaan. Dan wordt het normbesef hersteld en hebben de hautaine klassenjustitie regenten niet langer vrij spel.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_194770275
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:37 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Gelukkig zal dat met helden Thierry en Geert heel anders gaan. Dan wordt het normbesef hersteld en hebben de hautaine klassenjustitie regenten niet langer vrij spel.
"Ik vind de pvv en fvd kut, dus mogen politici van de gevestigde partijen wat mij betreft overal mee weg komen."
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_194774450
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 23:26 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

"Ik vind de pvv en fvd kut, dus mogen politici van de gevestigde partijen wat mij betreft overal mee weg komen."
Eerder: met de populisten zal het nog slechter gaan. Wil je het beter hebben, stem dan niet op conservatieve regenten.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_194775025
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:37 schreef Klopkoek het volgende:

Het interesseert me werkelijk waar geen reet hoeveel afstand die Grapperhaus houdt tov anderen als hij maar niet zo hoog van de "ordnung muss sein" toren had geblazen.

Dit doet me denken aan Bert Woudenberg van VVN die iedereen als kopstuk van die vereniging de maat nam maar zelf alle verkeersregels aan zijn laars lapte.

pi_194775514
Grappiewappie moet een boete + strafblad krijgen. We moeten wel consistent blijven he. En dan mag je je gaan afvragen of we een baas van veiligheid en justitie willen hebben die zelf met een strafblad rondloopt. Hoe haalde hij het überhaupt in z'n hoofd om nu die bruiloft te organiseren?
pi_194775787
Dat laatste is al ongepast, hij moet het goede voorbeeld geven en ga dan trouwen zonder al die mensen erbij, net als een hoop andere Nederlanders die zich aanpassen.

Nu geef je 2x het verkeerde signaal af en zeggen mensen ja doei dan doe ik het ook
pi_194775831
quote:

En dat is ook het meest logisch. Mensen kiezen uiteindelijk toch voor zichzelf (of hun gezin).
pi_194775839
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:45 schreef jameshond7 het volgende:
Grappiewappie moet een boete + strafblad krijgen. We moeten wel consistent blijven he. En dan mag je je gaan afvragen of we een baas van veiligheid en justitie willen hebben die zelf met een strafblad rondloopt. Hoe haalde hij het überhaupt in z'n hoofd om nu die bruiloft te organiseren?
Een strafblad is geen punt in de politiek. Zelfs een VOG hoeft niet.

quote:
Geen wet tegen politici met strafblad

ARNHEM - De regering ziet geen reden om een nieuwe wet in te voeren om gekozen politici met een strafblad uit hun ambt te zetten. Dat stelt Piet Hein Donner in zijn laatste brief als minister van Binnenlandse Zaken in antwoord op vragen van de PvdA-fractie in de Tweede Kamer.

De kamerleden Jeroen Dijsselbloem en Pierre Heijnen pleiten voor 'opheffing van het recht om verkozen te worden, vanwege de voorbeeldfunctie van een volksvertegenwoordiger', ook bij veroordeling tot een gevangenisstraf korter dan een jaar.

Dit naar aanleiding van de terugkeer van de wegens verspreiding en bezit van kinderporno veroordeelde politicus Martin van Meurs in de gemeenteraad van Arnhem.

Donner verwerpt dit voorstel, ook namens minister Opstelten van Veiligheid en Justitie. 'De wetgever heeft willen voorkomen dat bij het begaan van lichte delicten het kiesrecht kan worden ontnomen', zo schrijft hij.

De PvdA-kamerleden pleiten tevergeefs voor invoering van een verklaring omtrent gedrag voor politici als eis om hun functie in parlement, provincie of gemeenteraden te mogen bekleden.

Donner, afgelopen vrijdag benoemd tot vicevoorzitter van de Raad van State, noemt dit 'ongrondwettelijk'. Hij concludeert: 'In het geval van het gemeenteraadslid uit Arnhem is geen sprake van een delict waarvoor ontzetting van het kiesrecht als bijkomende straf kan worden opgelegd. De wet verhindert betrokkene dus niet zijn ambt als volksvertegenwoordiger te blijven uitoefenen.'
pi_194775851
quote:
Boete gaat hem geen pijn doen want hij verdient genoeg. Strafblad ook niet, deze man krijgt gewoon een mooi baantje na het ministerschap.
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:14:50 #85
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_194775918
Regels gelden immers alleen voor het klootjesvolk. :')
pi_194776611
quote:
Precies, we hebben leidinggevenden zonder strafblad nodig. Maar waar zijn die nog te vinden? zeer zeker nooit tussen de geüniformeerden of tussen de mensen in pakken.
pi_194776942
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 20:15 schreef opgebaarde het volgende:

Kijk deze man. Een foutje noemt ie dat. Anderen een boete + dik strafblad opleggen omdat ze jouw regels overtreden en er vervolgens zelf niet aan houden. Alle schaamte voorbij. En nee, het is geen ongelukje. Het is niet per ongeluk iemand van iets te dichtbij te woord staan of per ongeluk een te drukke ruimte binnenwandelen. Het gaat hier om een groepsfoto met tientallen mensen. Ik snap werkelijkwaar niet hoe hij dit in zijn hoofd heeft kunnen halen.
pi_194777013
pi_194777651
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:31 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Kijk deze man. Een foutje noemt ie dat. Anderen een boete + dik strafblad opleggen omdat ze jouw regels overtreden en er vervolgens zelf niet aan houden. Alle schaamte voorbij. En nee, het is geen ongelukje. Het is niet per ongeluk iemand van iets te dichtbij te woord staan of per ongeluk een te drukke ruimte binnenwandelen. Het gaat hier om een groepsfoto met tientallen mensen. Ik snap werkelijkwaar niet hoe hij dit in zijn hoofd heeft kunnen halen.
Ik had alleen een lullige foto gezien en ik ken het AD en als die iets willen is wel een politicus offeren. Dus ik neem schreeuwende teksten een stuk minder serieus.

Ik heb nu wat meer gezien en dit is inderdaad, bij nader inzien, echt minister onwaardig.
pi_194785808
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:31 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Eerder: met de populisten zal het nog slechter gaan. Wil je het beter hebben, stem dan niet op conservatieve regenten.
Als je het beter wil hebben is er niet één nederlandse partij je stem waard...
pi_194787251
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 22:21 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Als je het beter wil hebben is er niet één nederlandse partij je stem waard...
Stem dan minste op een partij die nog nooit in kabinet heeft gezeten. o.a. SP, DENK, Partij van dieren etc.
Ik zou toch op SP kiezen in deze geval.

Of richt zelf eigen partij op en probeer in 2e kamer te komen.
pi_194787689
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 20:15 schreef opgebaarde het volgende:

https://www.facebook.com/(...)278271528116/?type=3

Het gaat vooral daar om. En hopelijk ziet hij de stupiditeit van de opgelegde regels in en doet hij daar wat aan.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_194787758
quote:
Deze dus. Volledig terecht dat ze zo reageren. Boetes omdat een of andere gefrustreerde nazi heeft gezien dat er iemand toevallig minder dan 1.5m afstand hield en gedwongen sluiting.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  zondag 30 augustus 2020 @ 00:28:49 #94
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_194787771
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 00:20 schreef Harlon het volgende:

[..]

https://www.facebook.com/(...)278271528116/?type=3

Het gaat vooral daar om. En hopelijk ziet hij de stupiditeit van de opgelegde regels in en doet hij daar wat aan.
Hear Hear
pi_194788348
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:09 schreef AchJa het volgende:

[..]

Een strafblad is geen punt in de politiek. Zelfs een VOG hoeft niet.
[..]

Voor bijna geen enkel beroep is een strafblad een probleem, een VOG stelt ook weinig voor, de terugkijk tijd is maar zeer beperkt (6 jaar zo uit mijn hoofd), en heeft alleen betrekking op de sector waar je werkt, overigens vraag ik me af of een Minister van Justitie een schoon strafblad dient te hebben, voor werken bij Justitie zelf is dat namelijk wel een geval, daar mag je de laatste 20 jaar geen antecedenten hebben.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_194816639
BOA's schrijven nu minder boetes uit en waarschuwen meer door het gedrag van hun baas.

Ja daar heb je wat aan als jij de lul bent....
pi_194817784
Is dhr. Grapperhaus op heterdaad betrapt door het bevoegd gezag? Volgens mij is hij alleen betrapt op een vanuit de bosjes geschoten foto. Dan is het maar de vraag of je achteraf nog een boete voor het niet houden van afstand mag opleggen. Juristen op dit forum die er meer van weten?
pi_194818067
https://nos.nl/artikel/23(...)tap-grapperhaus.html

Onze handhavers zijn (begrijpelijk) gestopt met mensen boetes en strafbladen geven. Aangezien de maatregel echt heel belangrijk is om levens te redden en Grapperhaus dit echt helemaal zelf veroorzaakt heeft met zijn plofkop, is de beste man niet alleen een aso in zijn eigen woorden, hij gaat zelfs over lijken voor zijn baantje.
pi_194818204
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 21:49 schreef Magister_Artium het volgende:
Is dhr. Grapperhaus op heterdaad betrapt door het bevoegd gezag? Volgens mij is hij alleen betrapt op een vanuit de bosjes geschoten foto. Dan is het maar de vraag of je achteraf nog een boete voor het niet houden van afstand mag opleggen. Juristen op dit forum die er meer van weten?
Probleem is juist dat hij zelf hoofd van het "bevoegd gezag" is.
pi_194818268
Ze hebben excuses aangeboden en geld overgemaakt naar het Rode Kruis, ja boeiend.

Ze snappen het nog steeds niet, want ze vergelijken het met boodschappen doen bij AH, maar volgens mij is mensen uitnodigen voor een huwelijk bewust en ze hebben blijkbaar nog langere tijd ook naast/bij elkaar gestaan.
pi_194818287
quote:
Hij zelf vindt van wel blijkbaar

Verdient de minister zelf een boete? "Dat is niet aan mij, dat zal altijd door de autoriteiten en door de rechtspraak moeten worden beslist, misschien wel aan de hand van de foto's".
pi_194818372
Die tent is natuurlijk wel gesloten met een dikke boete...
pi_194822854
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:05 schreef macca728 het volgende:
Dat laatste is al ongepast, hij moet het goede voorbeeld geven en ga dan trouwen zonder al die mensen erbij, net als een hoop andere Nederlanders die zich aanpassen.

Nu geef je 2x het verkeerde signaal af en zeggen mensen ja doei dan doe ik het ook
Dit idd. Hij mag het allemaal zelf weten maar als minister kun je dit gewoon niet maken.
Op andere bruiloften moet iedereen stil blijven zitten.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 1 september 2020 @ 09:59:48 #104
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_194823422
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 22:18 schreef ootjekatootje het volgende:
Die tent is natuurlijk wel gesloten met een dikke boete...
en de minister heeft een ton boete gekregen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 1 september 2020 @ 10:01:59 #105
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_194823440
quote:
Is Rapper Boef ( :') ) ook niet eens gepakt op basis van een youtube-filmpje waarin is stoer deed over z'n hardrijden? dan kan dit ook natuurlijk bestraft worden.
pi_194823969
Goh ik zie geen jongeren op die trouwerij. Dat was toch de groep die het meest schijt had aan de maatregelen? :')
pi_194824162
of:

De Minister is incapabel omdat hij wetten maakt die niet uitvoerbaar zijn (het had een advies moeten zijn, geen wet) voor de gemiddelde burger en voor hemzelf;

of:

De Minister respecteert de wet niet die hij wel oplegt aan anderen.

In elk geval, reden genoeg om op te stappen
  dinsdag 1 september 2020 @ 11:09:24 #108
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194824305
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:55 schreef zoost het volgende:
of:

De Minister is incapabel omdat hij wetten maakt die niet uitvoerbaar zijn (het had een advies moeten zijn, geen wet) voor de gemiddelde burger en voor hemzelf;

of:

De Minister respecteert de wet niet die hij wel oplegt aan anderen.

In elk geval, reden genoeg om op te stappen
Of: De minister is ook maar een mens en zo goed als geen enkel mens houdt zich overal strak aan de regels en adviezen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 1 september 2020 @ 11:12:16 #109
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194824345
quote:
19s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:01 schreef Gunner het volgende:

[..]

Is Rapper Boef ( :') ) ook niet eens gepakt op basis van een youtube-filmpje waarin is stoer deed over z'n hardrijden? dan kan dit ook natuurlijk bestraft worden.
Maar op die foto overtreedt hij toch geen regels? Of zijn er meerdere foto’s?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_194824406
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:09 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Of: De minister is ook maar een mens en zo goed als geen enkel mens houdt zich overal strak aan de regels en adviezen.
Nee.

Als minister dien je de wet na te leven. Zeker als je hem zelf heb geïntroduceerd.

Maar deze wet is nauwelijks na te leven. Dan is het een overbodige wet. Wie is daar dan verantwoordelijk voor? Reden om op te stappen.
  dinsdag 1 september 2020 @ 11:23:24 #111
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194824460
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:18 schreef zoost het volgende:

[..]

Nee.

Als minister dien je de wet na te leven. Zeker als je hem zelf heb geïntroduceerd.

Maar deze wet is nauwelijks na te leven. Dan is het een overbodige wet. Wie is daar dan verantwoordelijk voor? Reden om op te stappen.
Zo zwart wit zie ik het niet.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_194824489
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:23 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Zo zwart wit zie ik het niet.
Dat is jammer. We leven in een rechtsstaat. Dat is ons grootste goed. Als de minister die daarvoor verantwoordelijk is wegkomt met een "sorry" dan functioneert de rechtsstaat niet.

Maar het is een slechte wet, niet uitvoerbaar, iedereen heeft er moeite mee. Ook daarvoor is hij verantwoordelijk. Dan had je geen minister moeten worden.
  dinsdag 1 september 2020 @ 11:27:38 #113
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194824515
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:26 schreef zoost het volgende:

[..]

Dat is jammer. We leven in een rechtsstaat. Dat is ons grootste goed. Als de minister die daarvoor verantwoordelijk is wegkomt met een "sorry" dan functioneert de rechtsstaat niet.

Maar het is een slechte wet, niet uitvoerbaar, iedereen heeft er moeite mee. Ook daarvoor is hij verantwoordelijk. Dan had je geen minister moeten worden.
De wet werkt prima. Niet iedereen houdt zich er altijd aan, maar velen proberen het wel zoveel mogelijk. Dat sorteert ook gewoon effect.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  dinsdag 1 september 2020 @ 11:30:41 #114
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_194824556
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:27 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

De wet werkt prima. Niet iedereen houdt zich er altijd aan, maar velen proberen het wel zoveel mogelijk. Dat sorteert ook gewoon effect.
Als je je niet overal aan een wet kunt houden en je, wanneer je dat niet kunt overgeleverd bent aan het humeur van een BOA, deugt de wet misschien niet.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  dinsdag 1 september 2020 @ 11:30:56 #115
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_194824562
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:27 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

De wet werkt prima zeg je? ken je die 4 mensen uit rijswijk die zonder pardon 390 boete kregen de man incl strafblad voor het eten van een gebakje buiten? die gaan nu terecht vragen stellen natuurlijk over de houdbaarheid van hun boete

https://www.telegraaf.nl/(...)-kwijtschelden-boete
  dinsdag 1 september 2020 @ 11:36:23 #116
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194824667
quote:
19s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:30 schreef Gunner het volgende:

[..]

De wet werkt prima zeg je? ken je die 4 mensen uit rijswijk die zonder pardon 390 boete kregen de man incl strafblad voor het eten van een gebakje buiten? die gaan nu terecht vragen stellen natuurlijk over de houdbaarheid van hun boete

https://www.telegraaf.nl/(...)-kwijtschelden-boete
Moeten ze lekker doen.

Als Van Nieuwenhuizen te hard rijdt ga ik ook mijn snelheidsboetes aanvechten.
Want ja, niet iedereen houdt zich eraan, het zal wel niet deugen!
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  dinsdag 1 september 2020 @ 11:37:29 #117
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_194824687
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:36 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Moeten ze lekker doen.

Wat een waardeloze whataboutisme

als van nieuwenhuize op de A2 met 200 gesnapt wordt dan is dat inderdaad een reactie die je kan verwachten
  dinsdag 1 september 2020 @ 11:38:57 #118
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194824713
quote:
19s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:37 schreef Gunner het volgende:

[..]

Wat een waardeloze whataboutisme

als van nieuwenhuize op de A2 met 200 gesnapt wordt dan is dat inderdaad een reactie die je kan verwachten
En daar ben ik het dus niet met je eens ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_194824725
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:18 schreef zoost het volgende:

[..]

Nee.

Eens, maar dat gaat niet gebeuren denk ik. Als Femke ermee wegkomt, dan Ferd ook. Er gelden andere regels voor hen blijkbaar.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  dinsdag 1 september 2020 @ 11:48:58 #120
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_194824934
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:38 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

En daar ben ik het dus niet met je eens ;)
Dat respecteer ik. Alleen ik, en vele anderen, hekelen de dubbele standaard die er lijkt te bestaan. Grapperhaus komt weg met het zeggen van sorry.
pi_194829580
Twee van de vier kinderen van minister Grapperhaus (Justitie en Veiligheid) blijken eerder deze zomer het coronavirus onder de leden te hebben gehad. Volgens de CDA-minister was dat in juli, ruim voor zijn veelbesproken trouwerij waarbij de afstandsregel van anderhalve meter werd geschonden.

Dit word met de dag sappiger.
pi_194829775
quote:
Grapperhaus is nog niet af van bruiloftsrel: Tweede Kamer roept hem op het matje
De Tweede Kamer wil nog deze week in debat met het kabinet over het geloofwaardigheidsprobleem van minister Ferd Grapperhaus (Jusititie), die tijdens zijn huwelijk de 1,5 meterregel overtrad. De minister, die vorige week excuses aanbood, kan de kwestie nog niet achter zich laten.

Eind vorige week leek de bruiloftsrel rond Grapperhaus nog met een politieke sisser af te lopen: de meeste oppositiepartijen wilden de uitglijder de minister niet inwrijven. ,,Er ligt een schaduw over zijn huwelijk’’, zei ook premier Rutte, die vond dat Grapperhaus al genoeg was gestraft door alle beroering.

Maar alles is anders geworden, nu blijkt dat boa’s minder coronaboetes zeggen uit te delen vanwege de commotie rond Grapperhaus. ,,Het is ingewikkeld om uit te leggen waarom mensen een coronaboete kunnen krijgen als de verantwoordelijke minister zich niet aan de regels houdt’’, zegt een woordvoerder van vakbond BOA ACP.

Asscher
PvdA-leider Lodewijk Asscher reageert verbolgen. ,,We zien dat het gezag van het kabinet lijdt onder het feit dat de handhavingsminister zelf een fout heeft gemaakt’’, zegt hij in de Tweede Kamer. Hij heeft daarom gevraagd om een debat met het kabinet, waarin ook de andere problemen rond de coronacrisis aan bod zullen komen.

Het debat wordt waarschijnlijk woensdag of donderdag gehouden. Naast premier Rutte en coronaminister Hugo de Jonge moet ook Grapperhaus bij het debat aanwezig zijn. De Tweede Kamerleden Femke Merel van Kooten en PVV-leider Geert Wilders hebben op de aanwezigheid van Grapperhaus aangedrongen.

Excuses
De minister van Justitie bood vorige week zijn excuses aan, nadat beelden van zijn bruiloft waren opgedoken. ,,Ondanks alle genomen maatregelen, zijn er helaas momenten geweest waar de 1,5 meter afstand niet in acht genomen is. Dat spijt me, juist een minister moet altijd het goede voorbeeld geven’’, zei hij in een verklaring. Hij maakte afgelopen vrijdag twee keer 390 euro over naar het Rode Kruis, ook namens zijn vrouw, als boetedoening.
Bron: AD.nl
pi_194830809
Triest, dat mensen met veel geld een strafblad kunnen afkopen, door simpelweg sorry te zeggen,nadat ze zijn betrapt op het niet naleven van de door henzelf gemaakte regels. Voor iemand met weinig geld zou men nooit zo genadig zijn.
pi_194831053
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:36 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Moeten ze lekker doen.

Dan krijgt die ook gewoon een boete, ook al wordt hij wellicht kwijtgescholden
pi_194831093
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:26 schreef zoost het volgende:

[..]

Hij is wel uitvoerbaar op zich, alleen niet te verdedigen want bijna iedereen geeft geen 1,5 meter afstand.

Maar Grappenhaus had het huwelijk sober moeten houden, de staatssecretaris was er bv ook en niemand hield zich aan zijn wet. Ja dan is het draagvlak helemaal weg.
pi_194831104
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:09 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Nee alleen die andere mensen krijgen een strafblad en hij en de staatssecretaris zeggen sorry....
  dinsdag 1 september 2020 @ 18:33:53 #127
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194831590
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 18:01 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee alleen die andere mensen krijgen een strafblad en hij en de staatssecretaris zeggen sorry....
Ja? Iedereen die ergens op de foto staat waarop een corona overtreding te zien is krijgt een strafblad? Is dat überhaupt voorgekomen?

En sowieso, op basis van de foto, waar zou hij een strafblad voor moeten krijgen ?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_194832034
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 18:33 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ja? Iedereen die ergens op de foto staat waarop een corona overtreding te zien is krijgt een strafblad? Is dat überhaupt voorgekomen?

En sowieso, op basis van de foto, waar zou hij een strafblad voor moeten krijgen ?
Het niet inachtnemen van de 1,5 meter maatregel natuurlijk. Dat is immers zijn eigen beleid, om mensen daar een strafblad voor te geven.
  dinsdag 1 september 2020 @ 19:02:46 #129
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194832065
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 19:01 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het niet inachtnemen van de 1,5 meter maatregel natuurlijk. Dat is immers zijn eigen beleid, om mensen daar een strafblad voor te geven.
Op die foto uit het artikel van de OP zie ik hem die regel echter niet overtreden
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_194836342
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:39 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Eens, maar dat gaat niet gebeuren denk ik. Als Femke ermee wegkomt, dan Ferd ook. Er gelden andere regels voor hen blijkbaar.
Ze worden niet voor niets "boven ons gestelden" genoemd. Regels zijn er alleen maar om belastingslaafjes zoals jou en mij in het gareel te houden en hen in het gunstigste geval zelfs flink veel geld afhandig te kunnen maken.
pi_194836886
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 19:02 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Op die foto uit het artikel van de OP zie ik hem die regel echter niet overtreden
Dan heeft hij zijn excuses voor Jan Joker aangeboden zeker
  dinsdag 1 september 2020 @ 23:12:30 #132
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194837576
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 22:43 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dan heeft hij zijn excuses voor Jan Joker aangeboden zeker
Nee hoor.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_194838476
https://nos.nl/artikel/23(...)gels-overtreedt.html

Meneer blijkt ook handen te hebben geschud en zijn schoonmoeder te hebben geknuffeld. En daar zijn beelden van.

Bye bye Ferd :W
zie email 27 oktober
pi_194838757
Ik kwam hier voor de foto’s

Edit; hier zijn “de beelden”.

https://www.shownieuws.nl(...)erhaus-coronaregels/
  woensdag 2 september 2020 @ 02:56:04 #135
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_194838766
Mensen die denken dat Gapperhaus zelf ook in het virus gelooft. :') _O-

Ik waardeer zeker Gapperhaus zijn intelligentie, hij speelt het geweldig.
  woensdag 2 september 2020 @ 06:05:23 #136
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194839069
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 01:02 schreef trein2000 het volgende:

Meneer blijkt ook handen te hebben geschud en zijn schoonmoeder te hebben geknuffeld. En daar zijn beelden van.

Die man gaat nergens heen hoor, stel je toch niet zo aan.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  woensdag 2 september 2020 @ 06:22:39 #137
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_194839090
Ik had eigenlijk eerlijk gezegd al gehoopt dat er meer foto's zouden uitlekken.

Niemand geloofde die onzin dat ze alleen tijdens dat bordesmoment even toevallig de regels vergeten waren. En dat de rest van het feest iedereen afstand had gehouden en met alles rekening had gehouden.

Rutte beweerde dit ook dat ze er alles aan gedaan hadden. Hoe geloofwaardig is hijzelf nog? En hoe weet hij dit? Was hij er bij ofzo? Hoe kan hij het volk iets vertellen wat hij helemaal niet weet?
  woensdag 2 september 2020 @ 06:24:55 #138
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_194839096
De man ging toch in gesprek met BOAs en agenten? Is er dan geen enkele boa die bij dat gesprek even de foto’s van grapperhaus zijn huwelijk erbij pakt, en gewoon een prent uitschrijft? Laat hem zich dan maar voor de rechter verantwoorden.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 2 september 2020 @ 06:30:13 #139
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194839119
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 06:24 schreef nixxx het volgende:
De man ging toch in gesprek met BOAs en agenten? Is er dan geen enkele boa die bij dat gesprek even de foto’s van grapperhaus zijn huwelijk erbij pakt, en gewoon een prent uitschrijft? Laat hem zich dan maar voor de rechter verantwoorden.
Die hebben al aangegeven in bovenstaande situatie bij een bruiloft niet gelijk te gaan schrijven maar eerst te waarschuwen etc.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_194839122
Vind het wel bijzonder dat het type mens op zijn minister post continue dezelfde soort figuren zijn.

Zeg maar mensen die niet zouden misstaan bij de Stasi.
  woensdag 2 september 2020 @ 06:38:35 #141
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_194839150
Die laatste tweet van hem van 27-8 waarin hij letterlijk zegt dat de rest van de dag er rekening mee is gehouden en dat er continu mensen zijn aangesproken is een keiharde leugen.

Fouten maken is menselijk.
Grove fouten m.b.t. je eigen regels zijn discutabel.
Aantoonbaar liegen is aftreden. Geen discussie, klaar.
  woensdag 2 september 2020 @ 06:42:29 #142
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_194839168
Er zijn er voor minder opgerot, dit is allemaal wel erg pijnlijk. 0 geloofwaardigheid.
pi_194839180
Hij maakt nu iedere BOA het werk is onmogelijk. :W
.
pi_194839260
Shownieuws _O_
  woensdag 2 september 2020 @ 07:17:39 #145
22565 asco
Los in deze tent
pi_194839309
Hoe DOM ben je dan? _O-

8)7
pi_194839314
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 01:02 schreef trein2000 het volgende:

Jeetje, wat erg zeg!!
pi_194839335
Hoe bekrompen is dit land. Hij doet hetzelfde wat je in elke supermarkt en winkelstraat tegen komt.
Geef ze dan een boete en hou er verder over op.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  woensdag 2 september 2020 @ 07:27:11 #148
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194839360
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 07:23 schreef Bloemkool het volgende:
Hoe bekrompen is dit land. Hij doet hetzelfde wat je in elke supermarkt en winkelstraat tegen komt.
Dit is natuurlijk prachtig jankmateriaal voor het voetvolluk, gun hen dat online verzetje dan ook.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_194839389
Pek en veren! _O_
  woensdag 2 september 2020 @ 07:33:17 #150
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_194839399
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 07:27 schreef Dven het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk prachtig jankmateriaal voor het voetvolluk, gun hen dat online verzetje dan ook.
Het gaat om gelijke behandeling, toch best een belangrijk principe in een democratische rechtsstaat. Hoe kun je daar als vertegenwoordiger van justitie, rechtvaardigheid, staan en denken dat je ervan af kunt komen met een donatie aan een goed doel, terwijl je anderen aantekeningen op hun strafblad bezorgt voor hetzelfde “vergrijp”.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_194839402
quote:
Die man heeft een beste voorbeeldfunctie in deze tijd. Hij pleit voor handhaving en de uitvoering daarvan wanneer nodig.

Met het zelf overtreden ervan, maak je het de handhavers van je beleid extra moeilijk. Dat in een tijd waar al veel weerstand is tegen het beleid en de opvolging van het beleid steeds minder wordt.

Dat is op z'n minst onhandig te noemen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2020 07:33:57 ]
pi_194839437
Weg met die man.
  woensdag 2 september 2020 @ 07:42:37 #153
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_194839453
quote:
De symboolpolitiek in deze casus niet snappen :') mokerdom zijn :')

Toevallig familie van de Grapperhausjes? :P
pi_194839553
quote:
Waarom missen mensen zoals jij steeds volledig het punt? Het gaat hier om de minister die verantwoordelijk is voor het strafbeleid rondom de coronaregels. Henk in de supermarkt en Astrid in de winkelstraat zijn dat niet. Een minister die sorry zeggen genoeg vindt terwijl vele andere Nederlanders geen sorry konden zeggen maar 2 weken hun winkel dicht moesten doen en met een strafblaf zitten door het beleid van meneer Grapperhaus zelf, die nu blijkbaar ook nog eens gelogen heeft want eerst zei hij dat het alleen bij het fotomoment was misgegaan.
pi_194839566
Die kapt er wel mee na die nieuwe foto's. Is niet meer vol te houden zo.
pi_194839575
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dat lijkt me ook niet inderdaad. Volstrekt ongeloofwaardig.
pi_194839597
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hij heeft er al 2 keer over gelogen. Eerst was er niks fout gegaan, toen alleen bij het fotomoment. Beide keren een leugen. Maar Nederland kennende mag deze liegende engnek vast wel weer blijven zitten. Morgen roept ie weer dat justitie toegang moet krijgen tot alle versleutelde WhatsApps om pedofielen op te kunnen sporen en is het weer goed voor t telegraafvolk.
pi_194839679
Geef de beste man een uitbrander en laat hem alsjeblieft gewoon weer aan het werk gaan. Wat een komkommernieuws.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  woensdag 2 september 2020 @ 08:22:38 #159
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194839686
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:21 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Geef de beste man een uitbrander en laat hem alsjeblieft gewoon weer aan het werk gaan. Wat een komkommernieuws.
Dit dus. Wat een gezeik om het zeiken. Je merkt dat mensen te lang binnen zitten ofzo.

Hopelijk is er in de tweede kamer wat meer relativeringsvermogen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_194839689
Positie is nu echt onhoudbaar. Dom dom dom.
  woensdag 2 september 2020 @ 08:30:46 #161
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_194839751
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:21 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Geef hem de boete en dezelfde aantekening op zijn strafblad als de normale burger krijgt en ga vanaf daar verder. Het lijkt me een politiek besluit of die aantekening gevolgen heeft voor het aanblijven of niet. Maar dat staat er wmb los van. Hij verdient dezelfde consequenties als iedere andere burger. Daar heeft hij zich zelf in zeer harde bewoordingen over uitgelaten, dus accepteer die consequenties nou maar.

Een vriend van mij is vorige week getrouwd, had groot feest gepland, is nu maar in heel kleine kring op stadhuis getrouwd. Dat is verantwoordelijkheid nemen..
pi_194839795
Het gaat erom dat de baas van de BOAs ervoor gezorgd heeft dat diezelfde BOAs de opdracht die zij gekregen hebben van die baas niet meer fatsoenlijk kunnen uitvoeren of er stukken meer weerstand bij hebben gekregen. Dan heb je KEIHARD gefaald. Elke integere en kritische professional zou zelf tot de conclusie komen om op te stappen, als je kritisch in de spiegel naar jezelf kijkt. Maar daar is de VVD en co niet zo sterk in. Heel typerend.
pi_194839853
Niemand die hem nog serieus kan nemen. Ik denk dat het tijd wordt om op te stappen.
pi_194839860
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:29 schreef LXIV het volgende:
Wat een drama om niks. Een staat waarin het verboden is je familie aan te raken, zo dol heeft zelfs de Soviet-Unie het niet gemaakt. Al die mensen die lekker willen deugen door met het vingertje naar die man te wijzen..
Dat is een omgedraaide redenatie. Hij is eerder de deuger die met het vingertje wijst naar anderen. Totdat blijkt dat de deuger zelf ook niet zo deugt.

Overigens ben ik zelf geen deuger want ik neem het verder niet zo heel nauw. Maar ik heb dan ook geen positie waar ik de BOA's regels opleg.
pi_194839869
quote:
Anderen krijgen hier een bekeuring voor. Anderen worden voor aso uitgemaakt als ze zich er niet aan houden. Anderen worden streng toegesproken door hem over juist dit punt.
pi_194839977
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik gun het jou ook
En daarom steun je de man die daar strafbladen voor geeft?
pi_194839984
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:40 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Dat is een omgedraaide redenatie. Hij is eerder de deuger die met het vingertje wijst naar anderen. Totdat blijkt dat de deuger zelf ook niet zo deugt.

Overigens ben ik zelf geen deuger want ik neem het verder niet zo heel nauw. Maar ik heb dan ook geen positie waar ik de BOA's regels opleg.
Dit dus. Het is niet te verantwoorden dat er mensen zijn beboet omdat ze iets te dicht bij elkaar zaten in een park, maar dat de minister op privéterrein gewoon de regels aan zijn laars lapt.

Nu is het op een bruiloft ook heel lastig, daarom hebben talloze gewone burgers hun bruiloft uitgesteld of echt echt heel kleinschalig gevierd met het idee dan later nog eens een feest te geven. Die gedragen zich dus verantwoordelijker dan de bestuurder die boetes laat opleggen.

Aftreden hoeft van mij niet, want dat ministerie wisselt al veel te vaak van poppetje, maar nu moet hij ook zijn bek houden over andere mensen die aso zouden zijn en zorgen dat alle boetes worden kwijtgescholden.
pi_194839994
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:29 schreef LXIV het volgende:
Wat een drama om niks. Een staat waarin het verboden is je familie aan te raken, zo dol heeft zelfs de Soviet-Unie het niet gemaakt. Al die mensen die lekker willen deugen door met het vingertje naar die man te wijzen..
De Sovjetunie was juist heel goed in regels verzinnen die wel golden voor hun burgers maar niet voor de bewindsliden van het regime. Kijk, ik vind het ook op sommige punten onzinregels maar het gaat me niet om de inhoud van de regel; het gaat me erom dat de minister... naja laat ook maar... zie (mijn) post 157.

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 02-09-2020 09:14:45 ]
pi_194839995
Liegen is gewoon oliedom als minister. Als hij na de 1e beelden gewoon had gezegd: "Ja sorry, tijdens mijn bruiloft corona maatregelen overtreden, oliedom." hadden deze nieuwe foto's weinig los gemaakt. Door nu al twee keer te liegen maak je het jezelf wel heel moeilijk.
pi_194840011
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hij heeft er al 2 keer over gelogen. Eerst was er niks fout gegaan, toen alleen bij het fotomoment. Beide keren een leugen. Maar Nederland kennende mag deze liegende engnek vast wel weer blijven zitten. Morgen roept ie weer dat justitie toegang moet krijgen tot alle versleutelde WhatsApps om pedofielen op te kunnen sporen en is het weer goed voor t telegraafvolk.
Was dat niet een minister en tevens de trouwambtenaar die voor haar beurt praatte?
pi_194840043
Gezeik om niks...? Het is ook gezeik om niks. Uiteraard is het dat. Maar hoe droevig ook, je kan niet, op geen enkele manier, verkopen dat je een burger 390 euro laat betalen + strafblad, om vervolgens als minister die verantwoordelijk is voor exact dát beleid daar niet aan mee te doen. Kan het gezeik zijn om niks, het haalt je eigen gemaakte beleid gewoon onderuit.
pi_194840059
Niet meer serieus te nemen dus die man
pi_194840248
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Gezeik om niks...? Het is ook gezeik om niks. Uiteraard is het dat. Maar hoe droevig ook, je kan niet, op geen enkele manier, verkopen dat je een burger 390 euro laat betalen + strafblad, om vervolgens als minister die verantwoordelijk is voor exact dát beleid daar niet aan mee te doen. Kan het gezeik zijn om niks, het haalt je eigen gemaakte beleid gewoon onderuit.
komt bij dat de minister aangetoond heeft dat de regels gewoon niet na te leven zijn in dit soort situaties... en dat begrijp ik heel goed, dat zal iedereen wel eens overkomen... maar dat hij de dag erna met een stalen gezicht weer gewoon allerlei handhavers erop uit stuurt om mensen een boete + strafblad aan te smeren voor regels die - zoals hij zelf bewezen heeft - niet na te leven zijn is totaal ongeloofwaardig.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2020 09:14:40 ]
pi_194840267
Liegen is het nieuwe normaal bij deze regering.
  woensdag 2 september 2020 @ 09:17:07 #175
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194840304
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:52 schreef Platinumgoat het volgende:
Liegen is gewoon oliedom als minister. Als hij na de 1e beelden gewoon had gezegd: "Ja sorry, tijdens mijn bruiloft corona maatregelen overtreden, oliedom." hadden deze nieuwe foto's weinig los gemaakt. Door nu al twee keer te liegen maak je het jezelf wel heel moeilijk.
Die reflex lijkt elke politicus te bezitten, ten alle tijden alleen toegeven wat je denkt dat ze kunnen bewijzen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_194840319
De Coronatijd was juist de redding van Grapperhaus... De keiharde drugscriminaliteit en voortdurende Marokkaanse straatterreur kon hij totaal niet aan, maar onschuldige burgers die per ongeluk te dicht bij elkaar stonden kon hij mooi hard aanpakken! En nu verneukt hij zelfs dat nog want door zijn manier van met de regels omgaan schrijven BOA's geen boetes meer uit... Wat een faalhaas.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2020 09:20:35 ]
pi_194840337
Zou Femke Halsema hem al een appje hebben gestuurd? :P
pi_194840370
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 09:19 schreef Aurelius het volgende:
Zou Femke Halsema hem al een appje hebben gestuurd? :P
Ik hoop ergens dat Bruls dat heeft gedaan. Iets in de trant van ' kan gebeuren pik, zou het ook doen' .
Die man gun ik dat.
pi_194840441
Laat deze Aso maar aftreden. Niets geen afstand tot kwetsbare groepen Of die wet per direct afschaffen. Klassejustitie :r

pi_194840471
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hij kan ook toegeven dat dat beleid nogal faalt en hypocriet is en die boetes kwijtschelden.
pi_194840532
Het idiote vind ik ook nog dat hij ¤ 780,- overmaakt aan het Rode Kruis, onder het motto van ik betaal het boetebedrag 2x als een zeer ruimhartig gebaar, en dat hij denk dat iedereen het voor zoete koek slikt. Terwijl deze overtreding bij Jan met de pet 30 (of hoe veel mensen waren er) x 399 + ¤ 4000,- voor het etablissement en 2 twee weken sluiting had gekost.

Dat is toch mooi een besparing van ¤ 15190.
pi_194840535
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 09:27 schreef Chia het volgende:

[..]

Hij kan ook toegeven dat dat beleid nogal faalt en hypocriet is en die boetes kwijtschelden.
Helemaal mee eens! Over hypocriet gesproken. Moet je echt goed kunnen liegen om in de politiek te functioneren?

pi_194840567
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 09:32 schreef zoost het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Over hypocriet gesproken. Moet je echt goed kunnen liegen om in de politiek te functioneren?

[ afbeelding ]
Heeft Ankie de foto's al gezien? Wat een dom wicht
pi_194840612
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Staat ze op 1 van de uitgelekte foto's? Dan is ze dadelijk na de feitelijke voltrekking van het huwelijk vertrokken, kon ze dit echt niet weten en is ze verkeerd geciteerd......

..... totdat over 2 dagen ook foto's van haar opduiken.
pi_194840634
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 09:35 schreef BeriBeri het volgende:

[..]

Heeft Ankie de foto's al gezien? Wat een dom wicht
Ankie hoeft de foto's niet te zien want die was er de hele dag zelf bij en heeft dus met haar eigen ogen gezien dat er helemaal NIETS is fout gegaan....
pi_194840680
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ankie moet hoognodig langs Hans Anders.

Vanmiddag het coronadebat. Dan zal de positie van Grapperhaus ook wel ter discussie gesteld worden.
pi_194840703
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Verbaast me niets, Broekers-Knol was bij de situatie omtrent afspraken met Marokko ook al aan het jokken (of in ieder geval bewust vaag). Een van de (diverse) incapabele bewindslieden in dit kabinet.
pi_194840727
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 09:32 schreef maan_man het volgende:
Het idiote vind ik ook nog dat hij ¤ 780,- overmaakt aan het Rode Kruis, onder het motto van ik betaal het boetebedrag 2x als een zeer ruimhartig gebaar, en dat hij denk dat iedereen het voor zoete koek slikt. Terwijl deze overtreding bij Jan met de pet 30 (of hoe veel mensen waren er) x 399 + ¤ 4000,- voor het etablissement en 2 twee weken sluiting had gekost.

Dat is toch mooi een besparing van ¤ 15190.
En strafblad
pi_194840737
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Die sprak ook voor haar beurt. Ze houden elkaar daar allemaal de hand boven het hoofd. Gaat nu ook gebeuren. Wat mij betreft kan Ankie ook haar spullen pakken.

Voor beide ook een strafblad, zoals de rest van het volk. Neem aan dat je dan ook niets meer in de politiek kan doen met een strafblad?
pi_194840746
Wie zou eigenlijk zijn opvolger kunnen zijn?
pi_194840763
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 09:26 schreef zoost het volgende:
Laat deze Aso maar aftreden. Niets geen afstand tot kwetsbare groepen Of die wet per direct afschaffen. Klassejustitie :r

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zelfs op zijn bruiloft kijkt hij intens boos, wauw.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_194840766
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 09:52 schreef Stoorzendert het volgende:
eigenlijk denk ik dat iedereen capabeler is op dit departement dan deze kerel... wat een aanfluiting, al jaren. telkens maar weer dat stokpaardje dat hij wil dat de AIVD toegang krijgt tot versleutelde whatsappgesprekken onder het mom van "ja dan kunnen we pedofielen aanpakken", zijn enorme falen tegen drugscriminaliteit maar wel heel hard foei roepen tegen recreatieve gebruikers die eens in de paar maanden een pil nemen, de marokaanse straattereur die zich enkel lijkt uit te breiden en dan dit er nog eens overheen...
  woensdag 2 september 2020 @ 09:56:16 #193
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_194840779
Prachtig dat zijn geloofwaardigheid nu oprecht op het spel staat. Dat ze deze man finaal afbranden in de media. Heb hem altijd al een bijzonder onsympathieke man gevonden.

^O^
pi_194840830
quote:
6s.gif Op woensdag 2 september 2020 09:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]

eigenlijk denk ik dat iedereen capabeler is op dit departement dan deze kerel... wat een aanfluiting, al jaren. telkens maar weer dat stokpaardje dat hij wil dat de AIVD toegang krijgt tot versleutelde whatsappgesprekken onder het mom van "ja dan kunnen we pedofielen aanpakken", zijn enorme falen tegen drugscriminaliteit maar wel heel hard foei roepen tegen recreatieve gebruikers die eens in de paar maanden een pil nemen, de marokaanse straattereur die zich enkel lijkt uit te breiden en dan dit er nog eens overheen...
We hebben al diverse kabinetsperiodes onbenullen op Justitie gehad. Het duo Teeven & Opstelten was ook om te huilen.
pi_194840842
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 09:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Bruls. _O-
pi_194841179
Op Radio 1 nu een discussie over de achterbakse manier hoe men aan die foto's gekomen is.
pi_194841392
En dat dicht bij elkaar staan, dat gebeurd iedereen, dat kan je ook overkomen.
Maar handen schudden doe je heel bewust en was volgens mij de 1e essentiele regel die in Nederland werd ingevoerd.

Dat is wel heel erg onhandig natuurlijk.
pi_194841531
Einde carrière van The Ferd?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_194841569
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 10:49 schreef superniger het volgende:
Einde carrière van The Ferd?
Nee joh, begin van weer heel snel terug naar normaal. The Ferd heeft het startschot gegeven, laten we zijn trouwdag vieren als nationale Bevrijdingsdag!
pi_194841579
quote:
80s.gif Op woensdag 2 september 2020 10:41 schreef F.Sinatra het volgende:
En dat dicht bij elkaar staan, dat gebeurd iedereen, dat kan je ook overkomen.
Maar handen schudden doe je heel bewust en was volgens mij de 1e essentiele regel die in Nederland werd ingevoerd.

Dat is wel heel erg onhandig natuurlijk.
Bekijk het positief, als ze niemand besmet hebben, dan kan het dus gewoon weer.
pi_194841590
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 10:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Bekijk het positief, als ze niemand besmet hebben, dan kan het dus gewoon weer.
Dat zou ik ook prima vinden hoor. Maar volgens mij zijn er al talloze voorbeelden geweest waarbij overtredingen niet tot besmettingen hebben geleid.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2020 10:53:39 ]
pi_194841651
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 10:24 schreef Idisrom het volgende:
Op Radio 1 nu een discussie over de achterbakse manier hoe men aan die foto's gekomen is.
Dat is ook weer schandalig ja. De foto's spreken voor zich, maar de kerel die ze gemaakt heeft, en nog even vastgehouden om de timing van openbaring uit te kienen, dan ben je wel van een bijzonder triest kaliber. :P
-nee-
pi_194841694
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 10:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee joh, begin van weer heel snel terug naar normaal. The Ferd heeft het startschot gegeven, laten we zijn trouwdag vieren als nationale Bevrijdingsdag!
Dat zeiden ze ook toen Femke stond te demonstreren op de Dam...

Maar als Ferd mag blijven gebeurd er ook niets hoor... De BOA’s krijgen het wat moeilijker, maar mensen gaan echt niet op de barricades staan om het ontslag van Ferd te eisen. Hoewel ik ontslag wel terecht zou vinden in deze situatie.
pi_194842193
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 10:58 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Dat zeiden ze ook toen Femke stond te demonstreren op de Dam...

Maar als Ferd mag blijven gebeurd er ook niets hoor... De BOA’s krijgen het wat moeilijker, maar mensen gaan echt niet op de barricades staan om het ontslag van Ferd te eisen. Hoewel ik ontslag wel terecht zou vinden in deze situatie.
Femke is gewoon ongeschikt, maar Amsterdam is er blij mee dus ze zoeken het maar uit daar.

Fred is gewoon dom, politici worden al jaren overschat.

Wie neemt zijn taken waar dan bij ontslag? Het zal twee weken duren voordat van de “nieuwe” ook foto’s opduiken van overtredingen van de Corona richtlijnen.
  woensdag 2 september 2020 @ 11:29:21 #205
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_194842226
quote:
14s.gif Op woensdag 2 september 2020 10:56 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Dat is ook weer schandalig ja. De foto's spreken voor zich, maar de kerel die ze gemaakt heeft, en nog even vastgehouden om de timing van openbaring uit te kienen, dan ben je wel van een bijzonder triest kaliber. :P
Hoezo? Juist toch om de achterbaksheid van Ferdi G. aan te tonen? Geweldige actie die de hypocrisie van het kabinet aantoont.
  woensdag 2 september 2020 @ 11:29:56 #206
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194842233
Ik ben wel benieuwd of hier nog een debat over gaat komen
pi_194842281
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 11:29 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben wel benieuwd of hier nog een debat over gaat komen
Vanmiddag is er een debat
  woensdag 2 september 2020 @ 11:36:08 #208
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194842351
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 11:32 schreef BeriBeri het volgende:

[..]

Vanmiddag is er een debat
Aha ja het kan natuurlijk ook bij het algemene debat worden meegenomen.

Hopelijk laten ze Grapperhaus even kruipen
pi_194842410
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 11:29 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Hoezo? Juist toch om de achterbaksheid van Ferdi G. aan te tonen? Geweldige actie die de hypocrisie van het kabinet aantoont.
Ik snap dat dit een algemeen nut kan dienen, maar iemand anders zijn bruiloft fotograferen hiervoor, in de bosjes rondhangen ergens? Nee, dan vind ik je echt een loser. Ik zou niet trots kunnen zijn op mezelf, ik zou me schamen tegenover mijn vrouw en kinderen als ik thuiskwam.
-nee-
pi_194842454
twitter

lol
pi_194842506
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 09:17 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Die reflex lijkt elke politicus te bezitten, ten alle tijden alleen toegeven wat je denkt dat ze kunnen bewijzen.
Precies, en dat is ook het hele politiek spel. Hoort er allemaal bij. Maar als je dan nu een fotograaf hebt die heel sluw in etappes je fouten opbouwt (steeds iets erger, van geen afstand naar handen schudden etc.) dan heb je dit probleem aan je zelf te wijten en moet je de verantwoordelijkheden ook dragen.
pi_194842938
quote:
14s.gif Op woensdag 2 september 2020 10:56 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Als fotograaf is het nu eenmaal niet altijd een vetpot. Als je dan een keer de kip met gouden eieren tegen komt dan is het slim om dat uit te melken (tot zover je een kip kan melken).

En de grap is (pun inteded) dat Grapperhaus de kans heeft gehad om eerlijk te zijn. Hij dacht waarschijnlijk de schade te kunnen beperken aan de hand van de foto's die eerder naar buiten waren gekomen.

Dat komt hem nu mogelijk duur te staan, compleet niet meer geloofwaardig in zijn functie, keihard betrapt op downplayen / liegen over wat er heeft plaatsgevonden.
pi_194842980
toch wel jammer dat een goede minister en bestuurder hier door zou moeten aftreden.
pi_194842991
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:09 schreef Evertjan het volgende:
toch wel jammer dat een goede minister en bestuurder hier door zou moeten aftreden.
Indien, wel volledig aan zichzelf te danken.
pi_194843030
quote:
80s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:09 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Indien, wel volledig aan zichzelf te danken.
Als de coalitie hem steunt kan hij trouwens gewoon blijven zitten. Vind het ook allemaal erg ver gaan dat een minister zijn bruiloft word besproken in de TK.
pi_194843038
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 11:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Femke is gewoon ongeschikt, maar Amsterdam is er blij mee dus ze zoeken het maar uit daar.

Fred is gewoon dom, politici worden al jaren overschat.

Wie neemt zijn taken waar dan bij ontslag? Het zal twee weken duren voordat van de “nieuwe” ook foto’s opduiken van overtredingen van de Corona richtlijnen.
Femke is geschikter dan die dooie advocaat.
.
pi_194843041
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:12 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Als de coalitie hem steunt kan hij trouwens gewoon blijven zitten. Vind het ook allemaal erg ver gaan dat een minister zijn bruiloft word besproken in de TK.
Het is niet zozeer die bruiloft ansich natuurlijk. Het is zijn gedrag.
pi_194843049
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:12 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om de coalitie. Boa's geven nu al aan moeilijker boetes uit te kunnen schrijven. Dit is een maatschappelijk probleem geworden.
pi_194843051
quote:
80s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:12 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Het is niet zozeer die bruiloft ansich natuurlijk. Het is zijn gedrag.
dat hij zijn schoonmoeder een knuffel geeft is idd verwerpelijk
pi_194843062
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:13 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Wel als opperhoofd van de handhaver die zijn regels moeten handhaven ja.
pi_194843140
nou jah al die schuimbekkende reacties hier en op social media zijn ook wel vermakelijk om te lezen. Van mij mag de beste man blijven. Hij zal wel spijt als haren op zijn hoofd er van hebben. We moeten nu ook niet allemaal doen alsof we zelf roomser dan de paus zijn. Niemand houd zich eigen toch continue aan die 1.5 meter regels. Gewoon je gezond verstand gebruiken.
pi_194843151
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:13 schreef Evertjan het volgende:

[..]

dat hij dat als mens doet is uiteraard niet verwerpelijk en zelfs begrijpelijk... dat hij dat doet als de bewindspersoon (want dat is hij nu eenmaal, 24 uur per dag) die enkele maanden geleden dit knuffelen strafbaar heeft gesteld en sindsdien iedereen die zich niet aan zijn regels houdt uitmaakt voor aso's die ouderen in gevaar brengen is zeker verwerpelijk. er zijn mensen die geen afscheid hebben kunnen nemen van overleden dierbaren vanwege de regels waarop grapperhaus een straf heeft gezet indien deze niet worden nageleefd. dat maakt zijn acties politiek gezien zeker verwerpelijk. waarom is dit punt zo moeilijk voor sommigen?
pi_194843155
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:19 schreef Evertjan het volgende:
Hij zal wel spijt als haren op zijn hoofd er van hebben.
Die heeft 'ie niet.
pi_194843178
quote:
nou jah al die schuimbekkende reacties hier en op social media zijn ook wel vermakelijk om te lezen. Van mij mag de beste man blijven. Hij zal wel spijt als haren op zijn hoofd er van hebben. We moeten nu ook niet allemaal doen alsof we zelf roomser dan de paus zijn. Niemand houd zich eigen toch continue aan die 1.5 meter regels. Gewoon je gezond verstand gebruiken.
Het gaat er ook niet om of wij met z'n allen die regels wel of niet naleven.
Hij bedenkt de regels, hij is verantwoordelijk voor de handhaving van die regels.

Handhaver merken al dat de draagkracht afneemt, helemaal na zijn actie. Dat was na de 1e gelekte foto's. Vervolgens liegt de beste man 2 keer, en volgen er foto's waar hij nog een stapje verder gaat.

Dan maak je het jezelf wel heul erg lastig he.
  woensdag 2 september 2020 @ 12:21:30 #225
489305 Borisboemboem
Boris boem boem bam bam boem!
pi_194843181
Hij heet ook niet voor niets "grappenhause" natuurlijk
Boem <br />Bam <br />Boem<br />Boem
pi_194843184
quote:
Nogmaals, het gaat er niet om wat Henk, Astrid, jij en ik doen als we elkaar in de supermarkt tegen komen of bij elkaar op visite gaan. Wij zijn geen bewindspersonen die de afgelopen maanden verantwoordelijk waren voor de handhaving van de 1,5 meter wet, met alle nare gevolgen van die handhaving van dien (hoge boetes, strafbladen, gesloten winkels).
pi_194843206
quote:
80s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:21 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Het gaat er ook niet om of wij met z'n allen die regels wel of niet naleven.
Hij bedenkt de regels, hij is verantwoordelijk voor de handhaving van die regels.

Handhaver merken al dat de draagkracht afneemt, helemaal na zijn actie. Dat was na de 1e gelekte foto's. Vervolgens liegt de beste man 2 keer, en volgen er foto's waar hij nog een stapje verder gaat.

Dan maak je het jezelf wel heul erg lastig he.
van mij mogen ze die boetes ook afschaffen hoor, zeker in de buitenlucht zouden mensen elkaar gewoon moeten opzoeken
pi_194843212
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:22 schreef Evertjan het volgende:

[..]

van mij mogen ze die boetes ook afschaffen hoor, zeker in de buitenlucht zouden mensen elkaar gewoon moeten opzoeken
Ja, eens, maar dat is een andere discussie. Hij moet ze dan eerst afschaffen alvorens ze zelf te overtreden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2020 12:23:44 ]
pi_194843219
quote:
6s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:21 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nogmaals, het gaat er niet om wat Henk, Astrid, jij en ik doen als we elkaar in de supermarkt tegen komen of bij elkaar op visite gaan. Wij zijn geen bewindspersonen die de afgelopen maanden verantwoordelijk waren voor de handhaving van de 1,5 meter wet, met alle nare gevolgen van die handhaving van dien (hoge boetes, strafbladen, gesloten winkels).
Ik denk niet dat wanneer hij aftreed er iets gaat veranderen aan die regels
pi_194843233
quote:
Ik vind het een tikje vreemd en heb soms de indruk dat dezelfde mensen die heilig voor de 1.5 meter regels zijn, net zo soepel omspringen met arme Grapperhaus.

Alsof deze mensen niet zelf nadenken maar gewoon heilig vertrouwen hebben in de regering o.i.d.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194843248
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:24 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Ik denk niet dat wanneer hij aftreed er iets gaat veranderen aan die regels
Die regels komen dan ook voornamelijk van Hugo en Rutte denk ik. Een paar leraar achtige types.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194843252
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:41 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Anderen krijgen hier een bekeuring voor. Anderen worden voor aso uitgemaakt als ze zich er niet aan houden. Anderen worden streng toegesproken door hem over juist dit punt.
Klopt. Dus geef hem dan een boete en een reprimande.
Naamtopic.
pi_194843258
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:22 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Nee nee, in de buitenlucht mondkapje op, noodverordening.
pi_194843263
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind het een tikje vreemd en heb soms de indruk dat dezelfde mensen die heilig voor de 1.5 meter regels zijn, net zo soepel omspringen met arme Grapperhaus.

Alsof deze mensen niet zelf nadenken maar gewoon heilig vertrouwen hebben in de regering o.i.d.
ik heb meer vertrouwen in mijn eigen gezonde verstand.
pi_194843319
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:27 schreef Evertjan het volgende:

[..]

ik heb meer vertrouwen in mijn eigen gezonde verstand.
Okay.

Dat is prima.
Je snapt wel dat het een behoorlijk bewuste fout is van Grapperhaus / hij in ieder geval niet dermate in de doemscenario's gelooft dat die koste wat het kost het handenschudden wilt ontwijken?

En dat je een dikke aso bent... Dat is hij dan zelf ook, maar dat maakt zijn geloofwaardigheid een beetje zwak als die zich sterk uitdrukt voor corona maatregelen etc.

Dus daarom verliest hij dus zijn gezicht op zijn functie.
pi_194843483
Het handen schudden is echt de genadeklap. Per ongeluk tegen iemand aanstaan, ala, maar handen schudden doet niemand meer per ongeluk. Hij heeft er schijt aan.
pi_194843511
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:26 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

[..]

En een strafblad.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_194843534
Dus de rest van de Tweede kamer (mis)gebruikt de Coronacrisis om schoonmoeder maar niet hoeven aan te raken.
  woensdag 2 september 2020 @ 12:45:10 #239
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194843556
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:26 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

[..]

Neh. Anderen krijgen toch ook geen boete op basis van een foto in een krant? Of überhaupt op basis van een foto?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_194843609
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:42 schreef raptorix het volgende:

[..]

En een strafblad.
Nederland is wat dit betreft veel erger dan China. Liever twee weken opgesloten zitten in een Coronahotel, dan dit soort eeuwigdurende aantijgingen.
pi_194843632
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:45 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Neh. Anderen krijgen toch ook geen boete op basis van een foto in een krant? Of überhaupt op basis van een foto?
Nee, anderen verzinnen die regels ook niet. Als je dat verschil niet ziet of wilt zien houdt het op.
Als minister mag je dat verschil wel zien en merken.
pi_194843634
Vraag me af wat hem bezield heeft. In dat soort kringen zal domheid geen factor zijn. Dan moet het wel arrogantie zijn geweest. Keer de mist in gaan omdat het gaat om een geluksmoment is tot daar aan toe maar die hele kliek gaat constant de mist in.

Grapperhaus is loslopend wild nu, zo iemand kan niet aanblijven. Imagoprobleem is te groot.
pi_194843648
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:41 schreef Confetti het volgende:
Het handen schudden is echt de genadeklap. Per ongeluk tegen iemand aanstaan, ala, maar handen schudden doet niemand meer per ongeluk. Hij heeft er schijt aan.
Ja, dat is wel echt dom.

Doet me denken aan die VVN voorlichter die betrapt werd op te hard rijden in een woonwijk, nadat zijn voorganger om dezelfde reden het veld moest ruimen.

Heel menselijk dat het gebeurt maar in je functie compleet niet meer geloofwaardig.

edit: filmpje ter vermaeck

woensdag 2 september 2020 @ 12:52:43 #244
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194843692
quote:
80s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:49 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Nee, anderen verzinnen die regels ook niet. Als je dat verschil niet ziet of wilt zien houdt het op.
Als minister mag je dat verschil wel zien en merken.
Als je het verschil niet ziet tussen de minister Grapperhaus en de mens Grapperhaus dan houdt het op.

Hij is daar niet om te trouwen als minister. Daarnaast is hij niet diegene die deze regels heeft verzonnen, maar dat is een andere discussie.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_194843706
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:52 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Als je het verschil niet ziet tussen de minister Grapperhaus en de mens Grapperhaus dan houdt het op.

Hij is daar niet om te trouwen als minister. Daarnaast is hij niet diegene die deze regels heeft verzonnen, maar dat is een andere discussie.
Ja, minister ben je niet van 9-5.
Hij heeft in ieder geval een hele dikke vinger in de pap, en is verantwoordelijk voor de handving. Ruim voldoende om zelf onberispelijk gedrag te vertonen in dit opzicht.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2020 12:53:52 ]
  woensdag 2 september 2020 @ 12:55:38 #246
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194843766
quote:
80s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:53 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ja, minister ben je niet van 9-5.
Hij heeft in ieder geval een hele dikke vinger in de pap, en is verantwoordelijk voor de handving. Ruim voldoende om zelf onberispelijk gedrag te vertonen in dit opzicht.
Precies, en op die bruiloft was hij niet als minister. Werk en privé gescheiden houden.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_194843802
quote:

[..]

Minister ben je 24/7. Een minister die verkeersveiligheid in de portefeuille heeft ook geen vrijbrief om in de eigen vrije tijd het gas even flink in te kunnen trappen op de snelweg als er toch niet gecontroleerd wordt en het rustig is.
pi_194843811
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:55 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Precies, en op die bruiloft was hij niet als minister. Werk en privé gescheiden houden.
Dit is een non-discussie. Of hij daar nu als prive persoon was of als minister doet weinig ter zake als iedereen je ziet als minister. Het kwaad heb je dan over jezelf afgeroepen. Dat weet je als je een publieke functie bekleed.

Je bent minister 24/7.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2020 12:58:03 ]
  woensdag 2 september 2020 @ 12:58:05 #249
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194843817
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:57 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Minister ben je 24/7. Een minister die verkeersveiligheid in de portefeuille heeft ook geen vrijbrief om in de eigen vrije tijd het gas even flink in te kunnen trappen op de snelweg als er toch niet gecontroleerd wordt en het rustig is.
Je hebt ook geen vrijbrief, maar gelijk dat geroep om aftreden. Stel je niet zo aan mensen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_194843838
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:58 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Je hebt ook geen vrijbrief, maar gelijk dat geroep om aftreden. Stel je niet zo aan mensen.
Omdat het maatschappelijk doorwerkt omdat BOA's nu geen boetes meer durven te schrijven. Dit raakt direct het beleid.
pi_194843844
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:58 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Precies. Mensen hebben echt geen zak te doen op het moment, dan krijg je dit soort gezuig.
De beste man heeft zijn schoonmoeder omhelsd op 1 van de meest belangrijke dagen van zijn leven, Nounou, poehpoeh..
Naamtopic.
  woensdag 2 september 2020 @ 13:01:22 #252
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194843886
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:59 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Omdat het maatschappelijk doorwerkt omdat BOA's nu geen boetes meer durven te schrijven.
Dat is al net zo kinderachtig als de reacties op die bruiloft. Overigens is hij in gesprek geweest met BOA’s om die reden en die gaven al aan dat ze op een bruiloft sowieso niet gelijk zouden gaan schrijven maar eerst waarschuwen etc.

Storm in een glas water. Maar hee, dat is mijn mening. We zien komende dagen wel of die overeenkomt met die van het kabinet en de TK.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_194843931
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 13:01 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dat is al net zo kinderachtig als de reacties op die bruiloft. Overigens is hij in gesprek geweest met BOA’s om die reden en die gaven al aan dat ze op een bruiloft sowieso niet gelijk zouden gaan schrijven maar eerst waarschuwen etc.

Storm in een glas water. Maar hee, dat is mijn mening. We zien komende dagen wel of die overeenkomt met die van het kabinet en de TK.
Dat BOA's meer moeite hadden het met het schrijven van boetes was dus nog vóór bleek dat Grapperhaus gelogen had. Was het bij de eerste foto's gebleven dan was het ws. met een sisser afgelopen maar hij verklaarde toen dat hij verder er op toe gezien had dat regels nageleefd werden. Dat blijkt dus niet waar. En daarom is er nu een probleem.
  woensdag 2 september 2020 @ 13:07:17 #254
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194843973
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 13:04 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Dat BOA's meer moeite hadden het met het schrijven van boetes was dus nog vóór bleek dat Grapperhaus gelogen had. Was het bij de eerste foto's gebleven dan was het ws. met een sisser afgelopen maar hij verklaarde toen dat hij verder er op toe gezien had dat regels nageleefd werden. Dat blijkt dus niet waar. En daarom is er nu een probleem.
En daar zijn we het dus niet met elkaar eens.

We zullen zien waar het schip strandt :) Van mij mag hij aanblijven iig.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_194844026
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 13:07 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

En daar zijn we het dus niet met elkaar eens.

We zullen zien waar het schip strandt :) Van mij mag hij aanblijven iig.
Ik heb zoiets van het is aan de Tweede Kamer wat ze hiermee willen. We gaan het zien.
pi_194844183
Ferry de Kok, de fotograaf, gaat nog meer foto's publiceren. Maar zal mondjesmaat blijven omdat hij er anders niet goed aan verdient.

Wel ironisch dat Grapperhaus misschien het veld moet ruimen door iemand die voorkomt uit het criminele circuit. De Kok was voordat hij fotograaf werd niet heel zuiver op de graat
pi_194844203
quote:

[..]

Een bewindspersoon ben je 24 uur per dag, daar krijg je ook naar betaald. En ik gaf eerder al aan dat ik het van de mens Grapperhaus echt wel begrijp, maar iedereen heeft het recht om de minister Grapperhaus erop aan te spreken.

Hij heeft 1,5 meter inderdaad niet verzonnen, maar hij is wel betrokken geweest bij het betrekken van deze maatregel in het strafrecht en verantwoordelijk voor de handhaving ervan. Hij mocht dat toen zelfs nog heel trots komen vertellen op de persconferentie.
pi_194844327
AFTREDEN
pi_194844337
quote:

[..]

Niemand neemt hem nog serieus
pi_194844398
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 13:18 schreef Ericr het volgende:
Ferry de Kok, de fotograaf, gaat nog meer foto's publiceren. Maar zal mondjesmaat blijven omdat hij er anders niet goed aan verdient.

Wel ironisch dat Grapperhaus misschien het veld moet ruimen door iemand die voorkomt uit het criminele circuit. De Kok was voordat hij fotograaf werd niet heel zuiver op de graat
Criminelen die elkaar opruimen. Altijd goed.
pi_194844474
Geen fan van Wilders en Baudet maar ik hoop dat ze deze hypocriet keihard aanpakken in de TK.
pi_194844542
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 13:31 schreef Confetti het volgende:

[..]

Criminelen die elkaar opruimen. Altijd goed.
De meeste van z'n vriendjes zijn al weg.
pi_194844586
quote:
De Kok zegt op Radio 538 dat hij "nog honderden foto's" van het huwelijk heeft liggen, waarop dingen "in dezelfde trant" zijn te zien. Hij zegt bewust niet alle foto's in één keer te publiceren. "Als ik alle foto's in een keer naar buiten gooi, verdien ik maar één keer wat."
pi_194844604
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 13:18 schreef Ericr het volgende:

Ik dacht al een bekende naam. Zijn bedrijfsnaam ook. Ishootpeople _O-
pi_194844630
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 13:45 schreef StephanL het volgende:

[..]

Ik dacht al een bekende naam. Zijn bedrijfsnaam ook. Ishootpeople _O-
Niet te verwarren met Martin Kok ;)
pi_194844641
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 13:44 schreef BeriBeri het volgende:

[..]

Natuurlijk ook onzin, want als hij vandaag zou aftreden zijn die foto's ook waardeloos.
pi_194845153
maar is er al iemand besmet geraakt met het COVID virus op die bruiloft??
pi_194845264
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2020 14:15 schreef Evertjan het volgende:
maar is er al iemand besmet geraakt met het COVID virus op die bruiloft??
Is dat relevant?
pi_194845282
Het is onhandig, hij heeft letterlijk (en figuurlijk in de pers) de haren al uit zijn kop getrokken, en het boetebedrag, keer twee, over gemaakt naar een goed doel. Dan mag hij nu nog het politieke equivalent ondergaan van op een schavot op het marktplein moeten staan, terwijl de buurtkinderen je met eieren bekogelen.

Zullen we dat van alle personen die "een Grapperhausje" hebben gedaan de laatste tijd, en die dit niet zelden met een soort zelfaangemeten geuzenmentaliteit breed uitmeten op social media ook, dan ook vragen? Hoeven we de foto's niet van te publiceren, en ze hoeven ook niet zoals Grapperhaus wel moet, op nationale TV de kont van alles en iedereen te kussen, maar gewoon even vragen of ze het boetebedrag, wat veruit de meesten ook niet hoefden te betalen, want er wordt veel meer gewaarschuwd dan beboet, overmaken naar een zelfgekozen goed doel.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_194845311
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 14:20 schreef fruityloop het volgende:
Het is onhandig, hij heeft letterlijk (en figuurlijk in de pers) de haren al uit zijn kop getrokken, en het boetebedrag, keer twee, over gemaakt naar een goed doel. Dan mag hij nu nog het politieke equivalent ondergaan van op een schavot op het marktplein moeten staan, terwijl de buurtkinderen je met eieren bekogelen.

Zullen we dat van alle personen die "een Grapperhausje" hebben gedaan de laatste tijd, en die dit niet zelden met een soort zelfaangemeten geuzenmentaliteit breed uitmeten op social media ook, dan ook vragen? Hoeven we de foto's niet van te publiceren, en ze hoeven ook niet zoals Grapperhaus wel moet, op nationale TV de kont van alles en iedereen te kussen, maar gewoon even vragen of ze het boetebedrag, wat veruit de meesten ook niet hoefden te betalen, want er wordt veel meer gewaarschuwd dan beboet, overmaken naar een zelfgekozen goed doel.
Je kunt het verschil niet maken tussen Henk en Ingrid en diegene die verantwoordelijk is voor het uitvoerende handhavende orgaan?
pi_194845392
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:12 schreef Fer het volgende:

[..]

Femke is geschikter dan die dooie advocaat.
Sow!
pi_194845427
quote:
80s.gif Op woensdag 2 september 2020 14:22 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Je kunt het verschil niet maken tussen Henk en Ingrid en diegene die verantwoordelijk is voor het uitvoerende handhavende orgaan?
Oh jawel, zoals ik schreef, maar jij blijkbaar niet gelezen hebt, verwacht ik niet dat Henk of Ingrid die gang langs de publieke inquisitie maakt zoals hij nu moet doen in de 2e kamer, live and in color op TV, en alles van iedereen maar over zich heen moet laten komen op social media. Zag hier en daar ook wel wat comments die je als doodsverwensing kan classificeren.

Ja hij wordt, terecht, langs een hogere lat gelegd qua voorbeeldgedrag dan een Henk of Ingrid, maar het slaat nu wel wat door met deze heksenjacht, vind ik.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_194845458
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 14:27 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Oh jawel, zoals ik schreef, maar jij blijkbaar niet gelezen hebt, verwacht ik niet dat Henk of Ingrid die gang langs de publieke inquisitie maakt zoals hij nu moet doen in de 2e kamer, live and in color op TV, en alles van iedereen maar over zich heen moet laten komen op social media. Zag hier en daar ook wel wat comments die je als doodsverwensing kan classificeren.

Ja hij wordt, terecht, langs een hogere lat gelegd qua voorbeeldgedrag dan een Henk of Ingrid, maar het slaat nu wel wat door met deze heksenjacht, vind ik.
Ik heb je post prima gelezen. Maar dan nog mis ik het verschil tussen Henk en Ingrid en een minister. Het publiekelijke komt simpelweg vanwege het feit dat hij een publieke functie heeft.

Hij had het ook vrij simpel kunnen voorkomen natuurlijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2020 14:29:14 ]
  woensdag 2 september 2020 @ 14:30:32 #275
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_194845501
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 14:27 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Tja, had hij maar geen minister moeten worden als hij die hogere verantwoordelijkheid blijkbaar niet aankan.
pi_194845852
De moraalridders in dit topic :')

En die Ferry de Kok zit zich al 2 dagen af te trekken om alle #ophef.
Naamtopic.
pi_194846053
quote:
13s.gif Op woensdag 2 september 2020 14:45 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
De moraalridders in dit topic :')

En die Ferry de Kok zit zich al 2 dagen af te trekken om alle #ophef.
Die lul is zelf een moraalridder. Als een soort SS'er strafbladen uitdelen aan arme jongeren.
pi_194846061
Weg met die kale knikker *O*
Zonder wrijving geen glans
pi_194846690
Als Rutte Grapjeshuis blijft verdedigen is zijn geloofwaardigheid ook stukken minder
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_194846817
quote:
2s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
Het zijn allemaal net mensen
Dat zijn het ook en het merendeel van de mensen zal tot op zekere hoogte ook best begrijpen dat dit nu eenmaal gebeurt op een bruiloftsfeest. Alleen toen diezelfde mensen diezelfde mening een paar maanden geleden hadden, waren zij laconieke asocialen volgens Grapperhaus. Tja, dan word je ook volgens je eigen normen afgerekend als je vervolgens handenschuddend en knuffelend over je eigen bruiloft loopt.

Het achteraf ook nog eens een keer liegen maakt zijn positie niet bepaald sterker.

Van mij hoeft hij verder niet per se op te stappen hierom, maar het zou in bredere zin niet verkeerd zijn. Eng conservatief reguleringsdriftig mannetje.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_194846884
Wat ik ook leuk vind, is dat je in en rond het binnenhof Grapperhaus kan spotten terwijl hij joviaal elleboogboksen uitdeelt, dat is zeg maar een beetje 'zijn ding' op het plein, daar zal hij nu ook wel mee ophouden _O-
-nee-
pi_194846914
Livestream aub :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_194846948
quote:
7s.gif Op woensdag 2 september 2020 15:45 schreef vosss het volgende:
Livestream aub :)
Gewoon tweedekamer.nl
Ze zijn nu over de app bezig.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_194846969
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 15:34 schreef TLC het volgende:
Als Rutte Grapjeshuis blijft verdedigen is zijn geloofwaardigheid ook stukken minder
Hoezo? De minister is onderdeel van zijn kabinet. Die hoort hij te verdedigen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_194846982
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 15:46 schreef capricia het volgende:

[..]

Gewoon tweedekamer.nl
Ze zijn nu over de app bezig.
Ik heb nu NPO politiek op staan. Klopt het dat dit live is? :@
vosss is de naam,
  woensdag 2 september 2020 @ 15:48:45 #286
323876 michaelmoore
pi_194846995
Het was wel gezellig daar

Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_194847039
quote:
7s.gif Op woensdag 2 september 2020 15:48 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik heb nu NPO politiek op staan. Klopt het dat dit live is? :@
Ze zijn nu met de app bezig. Dus als dag bij jou ook is, zal het wel.kloppen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_194847144
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 15:50 schreef capricia het volgende:

[..]

Ze zijn nu met de app bezig. Dus als dag bij jou ook is, zal het wel.kloppen.
Dan klopt het.

Wanneer leggen ze Grapperhaus op het slachtblok? :9
vosss is de naam,
pi_194847167
quote:
7s.gif Op woensdag 2 september 2020 15:55 schreef vosss het volgende:

[..]

Dan klopt het.

Vanavond pas denk ik.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 2 september 2020 @ 15:57:45 #290
323876 michaelmoore
pi_194847205
quote:

[..]

Dan klopt het.

Ze gaan hem vierendelen en veroordelen tot een boete van 2 x 4000 euro te betalen aan de corona stichting
pi_194847215
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 15:56 schreef capricia het volgende:

[..]

Vanavond pas denk ik.
Goddomme. Dan heb ik mn bier veel te vroeg koud gelegd :(
vosss is de naam,
pi_194847707
quote:
6s.gif Op woensdag 2 september 2020 09:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Heeft ie dat gezegd? De AIVD houdt zich niet eens bezig met pedofilie en ook niet met "gewone" misdaad.
pi_194847751
quote:

[..]

Dan klopt het.

17u
pi_194847753
Heeft Grappie al geappt naar Femke? Haar antwoord zal wel zijn' 'de T is nu eenmaal de T'
pi_194847770
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 16:27 schreef BeriBeri het volgende:

[..]

17u
Ok thanks kan niet wachten :9
vosss is de naam,
pi_194847771
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 16:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Heeft Grappie al geappt naar Femke? Haar antwoord zal wel zijn' 'de T is nu eenmaal de T'
Die zal het met enig leedvermaak aanschouwen.
pi_194848325
de vergadering is heropend
pi_194848469
Jaaa weg met die strafblad :P

meerdanapplaus.nl effe pluggen :D
  woensdag 2 september 2020 @ 17:17:50 #299
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194848588
Grapperhaus moet blijven!
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 2 september 2020 @ 17:19:29 #300
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194848620
Daar komt denk!
  woensdag 2 september 2020 @ 17:19:34 #301
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194848624
LAPO
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')