SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Ja en dat dat meisje dus bloed heeft geprikt als bijbaan zonder dat ze daar enige ervaring in had?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind het misschien nog wel het opvallendst dan die vriend niets doorhad.
Goede smaak! Nina is tof inderdaad, in die categorie ben ik overigens niet zo’n fan van Yviequote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh die heb ik dan allebei nog niet gezien geloof ikIk kijk ze een beetje willekeurig
![]()
Ik ben vooral fan van alternatieve queens zoals Nina Flores of Milk
Nee, maar daar is een oplossing voorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:21 schreef molloot200 het volgende:
@:Strani maar je zou de discord helemaal niet terug meer kunnen vinden toch, als ik de link niet heb?
Ja nouja dat zou ik misschien ook nog wel kunnen faken hoor. Gewoon zeggen; 'ik vind het echt heel spannend, ondanks dat ik het natuurlijk op m'n opleiding heb gehad, zou je het nog eens goed uit willen leggen?'. En ze heeft wel het eerste jaar gevolgd, toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja en dat dat meisje dus bloed heeft geprikt als bijbaan zonder dat ze daar enige ervaring in had?
Hee deze post had ik nog onder m'n copypastequote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:20 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Goede smaak! Nina is tof inderdaad, in die categorie ben ik overigens niet zo’n fan van Yvie
Maar 5 is wel heel tof. Dan leer je ook Lil Pound Cake kennen
Oh ja daar zit wel wat in ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nouja dat zou ik misschien ook nog wel kunnen faken hoor. Gewoon zeggen; 'ik vind het echt heel spannend, ondanks dat ik het natuurlijk op m'n opleiding heb gehad, zou je het nog eens goed uit willen leggen?'. En ze heeft wel het eerste jaar gevolgd, toch?
Je hebt m'n Insta als je echt in nood zitquote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:21 schreef molloot200 het volgende:
@:Strani maar je zou de discord helemaal niet terug meer kunnen vinden toch, als ik de link niet heb?
Oh ja!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Je hebt m'n Insta als je echt in nood zit![]()
Zes is met Bianca. Haar wit is wel ongeëvenaardquote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Hee deze post had ik nog onder m'n copypasteMaar Yvie ken ik ook nog niet. Volgens mij heb ik 1 en 2 gezien, nu net bezig met drie. En dan zes (is dat Bianca del Rio? Die in elk geval) en zeven?? Zoiets
Ja ik vond haar echt fantastischquote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:25 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zes is met Bianca. Haar wit is wel ongeëvenaard
En eventueel is er nog het ESF twitteraccount als er echt paniek is.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja slimquote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
En eventueel is er nog het ESF twitteraccount als er echt paniek is.
Hey jullie zijn echt slimquote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
En eventueel is er nog het ESF twitteraccount als er echt paniek is.
We zullen elkaar nooit kwijtrakenquote:
Afgelopen jaar (of het jaar ervoor) speeldeze nog met Jesters Joke in Nederland. Had ik graag willen zien, maar was ausverkauftquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
We zullen elkaar nooit kwijtrakenmensen die ook dagen achterelkaar naar een hoofd zitten te kijken tijdens repetitieweken moet je altijd koesteren.
[..]
We zullen elkaar nooit kwijtrakenmensen die ook dagen achterelkaar naar een hoofd zitten te kijken tijdens repetitieweken moet je altijd koesteren.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah, opgelost!quote:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |