abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194711782
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194712048
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 10:54 schreef Sarabi het volgende:

Ik vind Discord echt ideaal. Het was heel even wennen maar nu is het fijn.
Oh maar dat zou dan in de plaats van FOK! komen als het stopt.

Nóg een online platform waar ik met mensen kan kletsen heb ik geen tijd voor wil ik geen tijd voor maken naast het lezen op twitter/ fb en lezen van kranten/boeken.
pi_194712079
:W

Ik had het gisteren ook zonder fok al druk zat. Ik heb 7 wassen gedraaid :')

Vandaag rustiger: ik hoef de campingwinkel niet meer te runnen. Scheelt me 2,5 uur per dag ^O^

Het zou hier 31 graden en zonnig worden, maar het heeft tot nu geduurd tot de zon door was en ook nu begint het pas op te warmen. Ook prima :s)
pi_194712201
Ja joh golfer, wrijf nog even in dat ik mijn vriend pas weer maandagavond zie }:|
pi_194712213
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:06 schreef Blues het volgende:

[..]

Oh maar dat zou dan in de plaats van FOK! komen als het stopt.

Nóg een online platform waar ik met mensen kan kletsen heb ik geen tijd voor wil ik geen tijd voor maken naast het lezen op twitter/ fb en lezen van kranten/boeken.
Dan moet ik ook stoppen met werken geloof ik :P

Getsie, heb last van netvliesmirgraine en moet ook even weg om boodschappen te doen maar iets te gevaarlijk om nu op de fiets te stappen
We have far more in common than that which devides us..
pi_194712292
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:14 schreef Kaatje1 het volgende:

Dat heeft er zéker ook mee te maken idd.
quote:
Getsie, heb last van netvliesmirgraine en moet ook even weg om boodschappen te doen maar iets te gevaarlijk om nu op de fiets te stappen
Oh wat naar! Kan je uberhaupt nog iets daarmee :X Sterkte :*
pi_194712352
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:13 schreef Candaasje het volgende:
Ja joh golfer, wrijf nog even in dat ik mijn vriend pas weer maandagavond zie }:|
Staat er dan verplicht gepland dat je 'het' weer moet doen? :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:53:37 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194712369
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:13 schreef Candaasje het volgende:
Jij bent niet vies van vleesvervangers toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194712398
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:52 schreef golfer het volgende:

[..]

Staat er dan verplicht gepland dat je 'het' weer moet doen? :')
Het is voor ons geen 'moetje' O-)

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Jij bent niet vies van vleesvervangers toch?
Nee, maar dat gaat toch wel vervelen. The real deal is toch leuker ;)
pi_194712406
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 10:47 schreef Blues het volgende:
Oh sommige dingen doen het weer.
Ik heb jullie niet gemist :@ Heb wel zonder fok meer tijd voor kranten/boeken/wetenschaps etc dingen om na te lezen :D
Wat is dat toch dat FOK! toch in mijn dagelijkse rijtje hoort en ik het niet gewoon een weekje kan overslaan.. hebben jullie dat ook? Ben toch nieuwsgierig naar de culsc en wil ook in andere topics dingetjes delen of lezen..
Moeten we een alternatief bedenken voor als het echt stuk-stuk gaat?
We kunnen een CUL discord aanmaken :7 Kan je chatten, foto's en linkjes delen en zelfs echt live kletsen (geluid, niet typen) als je daar zin in hebt. En je kan hem openbaar gooien, zodat er ook af en toe nieuwe aanwas is *)

Maar liever niet zolang FOK nog leeft, want eh, dat wordt te druk. Elke dag even FOK checken is meer dan genoeg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194712408
quote:

[..]

Sterkte Kaat :*

Ik heb laatst ook voor het eerst Discord gebruikt en het was redelijk ok.
Spoilers!
pi_194712432
quote:

Ik zou ook nu niet weg gaan als je er nog last van hebt. Kan je iets doen waardoor het afneemt?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:58:34 #13
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194712436
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 09:12 schreef borisz het volgende:
Code Oranje.... Dan maar geen buitenland dit najaar.

Ik denk dat ik voor eind oktober/begin november maar een tripje naar Grunn ga plannen. Incluis eerste twee etappes Pieterpad en een bezoek aan het Forum :+.
Is het Forum inmiddels weer geopend? Vind het van buiten best lelijk, zeker als je de Oale Grieze er achter ziet staan.
pi_194712480
Ik leef nog! Gesport, koekje gekregen en gegeten O+ , gedoucht, gewandeld, Dora met Dex laten spelen, croissant gekregen en gegeten.

Prima eetdag tot nu toe. :D :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194712702
Gezoomd, gezoomd, nu snel indo eten en dan sporten.
Dan medicatie in de kittens, kroelen etc en via ophaaltijd bij het asiel door naar verjaardag neefje. Het voelt als een ont-zet-tend drukke dag /niksmeergewend
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194712708
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Is het Forum inmiddels weer geopend? Vind het van buiten best lelijk, zeker als je de Oale Grieze er achter ziet staan.
Forum was ongeveer het eerste dat weer openging, nog tijdens het vorige collegejaar. Best lastig, want de UB was nog wel dicht, dus het werd overspoeld met studenten.
In de zomervakantie was het er goed te doen, ik heb er een paar dagen gekantoorwerkt.

Van binnen vind ik het beter dan van buiten, ik vind het hele stadshart nogal achteruitgegaan met Vindicat pal voor de Martinitoren.

Ik sprak een medewerker van de bieb, die ik nog ken van toen ik nog bij de bieb werkte, 28 jaar geleden(!). Die vond het maar een klotegebouw om in te werken/een bieb in te hebben.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:21:01 #17
63722 z80
I fink you freaky
pi_194712726
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Sterkte Kaat :*

Ik heb laatst ook voor het eerst Discord gebruikt en het was redelijk ok.
Weer een USA datagrabbelaar. Met we houden de info net zo lang als we nodig achten, lees altijd. En we mogen/kunnen/zullen deze data verkopen. Kun je net zo goed op gezichtenbook gaan zitten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194712749
Als fok echt stuk-stuk gaat heb ik nog wel een forum achter de hand, dan zal ik de whatsapplijst wel even aanslingeren. Wie onszelf dan teveel mist kan zich daar heruitvinden.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194712763
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 13:21 schreef z80 het volgende:

[..]

Weer een USA datagrabbelaar. Met we houden de info net zo lang als we nodig achten, lees altijd. En we mogen/kunnen/zullen deze data verkopen. Kun je net zo goed op gezichtenbook gaan zitten.
Klopt helemaal. Maar ik doelde op de interface en gebruiksvriendelijkheid die wel ok is ;) Dat is bij Facebook absoluut niet zo.
Spoilers!
pi_194712764
Discord heb ik niks mee, ik wil helemaal niet praten met mensen.
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:24:44 #21
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194712790
Ik ken discord echt alleen als gamertalk :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194712800
Praten met mensen, brrr :P
pi_194712855
M'n baby doet het nog steeds mensen O+ toch wel een opluchting steeds, maar ik moet wel weer bij de gynaecoloog lopen wegens te hoge bloeddruk (140/90). Was bij Jip ook, kwam toen helemaal goed, dus nu vast ook wel :P

Alien onder de spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#liefdagboek
pi_194712856
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We kunnen een CUL discord aanmaken :7 Kan je chatten, foto's en linkjes delen en zelfs echt live kletsen (geluid, niet typen) als je daar zin in hebt. En je kan hem openbaar gooien, zodat er ook af en toe nieuwe aanwas is *)

Maar liever niet zolang FOK nog leeft, want eh, dat wordt te druk. Elke dag even FOK checken is meer dan genoeg.
Ging ook meer over als Fok ooit stopt. Of als het vaker down is, is het wel een leuke uitvalsbasis.
pi_194712870
Beter blijft fok maar gewoon bestaan O+
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:29:21 #26
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194712873
Er zit een dame heel opzichtig met dr haar te spelen als middelste tegeltje in 9 camera tegeltjes van mn teams vergadering.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194712878
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 13:28 schreef Aure het volgende:
M'n baby doet het nog steeds mensen O+ toch wel een opluchting steeds, maar ik moet wel weer bij de gynaecoloog lopen wegens te hoge bloeddruk (140/90). Was bij Jip ook, kwam toen helemaal goed, dus nu vast ook wel :P

Alien onder de spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#liefdagboek
CUL-alien O+
Spoilers!
pi_194712880
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 13:23 schreef sigme het volgende:
Discord heb ik niks mee, ik wil helemaal niet praten met mensen.
Huh dat hoeft toch ook niet?
Daar moet ik ook niet aan denken :X
pi_194712887
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 13:29 schreef fietsie het volgende:
Er zit een dame heel opzichtig met dr haar te spelen als middelste tegeltje in 9 camera tegeltjes van mn teams vergadering.
Kan je d'r niet verplaatsen naar een hoekje?
pi_194712891
quote:

Alien onder de spoiler
SPOILER
#liefdagboek
Leuke alien :D

Krijg je nu medicijnen?
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:31:21 #31
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194712905
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 13:30 schreef Aure het volgende:

[..]

Kan je d'r niet verplaatsen naar een hoekje?
Iemand riep in de openbare chat dat ze er mee op moest houden :D
pi_194712956
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 13:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuke allen :D

Krijg je nu medicijnen?
Ik denk het wel ja, maar eerst wachten op een afspraak met het ziekenhuis en dan gaan ze daar weer meten en prikken en etc etc. Vorige keer hebben ze het nog even gerekt tot een week of 20, voordat ze medicatie gaven. Even afwachten wat ze nu doen.
pi_194712961
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 13:31 schreef fietsie het volgende:

[..]

Iemand riep in de openbare chat dat ze er mee op moest houden :D
_O_ :D
pi_194712962
Ik zit de laatste regendruppels weg te kijken. Ik heb dringend dingen te doen buiten.
Spoilers!
pi_194712978
quote:

Alien onder de spoiler
SPOILER
#liefdagboek
Yay, fijn dat het nog goed gaat! Op hoeveel zit je?
pi_194712989
Een nieuw forum zie ik nooit zo snel gebeuren. FOK! begint eigenlijk al wat stil te worden. Als slowchat zou Discord inderdaad wel beter werken. Al denk ik dat het ook dan wel gewoon stil gaat vallen.

Zou misschien eigenlijk ook helemaal niet erg zijn wanneer FOK! een beetje uit m'n ritme zou raken. Ik blijf hier maar hangen terwijl de laatste keer dat ik me écht heb vermaakt al een hele tijd terug is. Nu is het meer een automatisme bij verveling geworden.
pi_194712994
Ah...een mini-aure. Hoorde net dat kennissen een dochter hebben gekregen, gisteren of vandaag (kreeg het om 9 uur te horen). Ze heet Hala. (betekenis is halo rond de maan)

Wat nauwelijks voorkomt, de netvliesmigraine is toch ook hoofdpijn geworden. Paracetamol is aan het inwerken maar voor de zekerheid wel een instructie meeting afgezegd, neem niet echt veel op momenteel
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 14:05:33 #38
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194713014
-plop-
pi_194713038
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 13:41 schreef Myraela het volgende:
Zou misschien eigenlijk ook helemaal niet erg zijn wanneer FOK! een beetje uit m'n ritme zou raken. Ik blijf hier maar hangen terwijl de laatste keer dat ik me écht heb vermaakt al een hele tijd terug is. Nu is het meer een automatisme bij verveling geworden.
Daar heb je ook wel een punt
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 14:15:11 #40
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194713151
Automatisme bij verveling? Neuh dat deel ik niet.
pi_194713206
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 13:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Yay, fijn dat het nog goed gaat! Op hoeveel zit je?
11 weken! Bijna door dat afschuwelijke eerste trimester heen *O*
pi_194713213
Ik merk dat fok ook een beetje mijn go to plek is bij verveling :P
pi_194713216
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 13:41 schreef Myraela het volgende:
Een nieuw forum zie ik nooit zo snel gebeuren. FOK! begint eigenlijk al wat stil te worden. Als slowchat zou Discord inderdaad wel beter werken. Al denk ik dat het ook dan wel gewoon stil gaat vallen.

Oh, ik kijk heel anders tegen deze slowchat aan. Inmiddels ken ik veel mensen hier. De één beter dan de ander. En ik ben om ze gaan geven. Het zou zo raar zijn als al dat (vaak dagelijks) contact ineens weg zou vallen. Ik zou toch best veel mensen serieus missen. En het is gewoon fijn om hier wat te kunnen vertellen. Van iets heel stoms en futiels tot iets wat heel belangrijk is. Uitlaatklep, klankbord, ideeën delen, meningen delen, bemoedigend toespreken, helpen. Ik vind het eigenlijk allemaal leuk.
pi_194713226
Ik heb hier op fok iig veel zinnigere interactie met mensen dan wanneer ik Reddit of Facebook af aan het scrollen ben. :s)
pi_194713248
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, ik kijk heel anders tegen deze slowchat aan. Inmiddels ken ik veel mensen hier. De één beter dan de ander. En ik ben om ze gaan geven. Het zou zo raar zijn als al dat (vaak dagelijks) contact ineens weg zou vallen. Ik zou toch best veel mensen serieus missen. En het is gewoon fijn om hier wat te kunnen vertellen. Van iets heel stoms en futiels tot iets wat heel belangrijk is. Uitlaatklep, klankbord, ideeën delen, meningen delen, bemoedigend toespreken, helpen. Ik vind het eigenlijk allemaal leuk.
Zo kijk ik er ook wel tegenaan.

T leven zou, zeker de afgelopen maanden, een stuk vervelender zijn geweest zonder het contact met de mensen hier. Voor mij tenminste, geen partner, geen ouders, en liever geen mensen over de vloer momenteel.
pi_194713267
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:19 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb hier op fok iig veel zinnigere interactie met mensen dan wanneer ik Reddit of Facebook af aan het scrollen ben. :s)
Ik heb je maar 1x ontmoet, maar ik leef toch best met je mee. Ik ken een deel van je familieomstandigheden, je studie, nu je vakantie als vrijwilliger. Dat schept toch een band. Dus in die zin een veel zinniger interactie ja :Y Ik heb op FB vooral interactie via chatkanaaltjes en de rest is...tsja...heel erg anders dan hier :D Ik ken mijn meeste FB vrienden en familieleden lang zo goed niet als ik veel van de mensen hier ken _O- En jullie weten ook véél meer van mij dan mijn directe familie.
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 14:27:17 #47
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194713346
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb je maar 1x ontmoet, maar ik leef toch best met je mee. Ik ken een deel van je familieomstandigheden, je studie, nu je vakantie als vrijwilliger. Dat schept toch een band. Dus in die zin een veel zinniger interactie ja :Y Ik heb op FB vooral interactie via chatkanaaltjes en de rest is...tsja...heel erg anders dan hier :D Ik ken mijn meeste FB vrienden en familieleden lang zo goed niet als ik veel van de mensen hier ken _O- En jullie weten ook véél meer van mij dan mijn directe familie.
We leven ook intens met je mee over het gebrek aan regen en de contradictie met de voorspellingen hierover de afgelopen weken; daarin zijn we hopelijk ook uniek.
pi_194713368
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:27 schreef fietsie het volgende:

We leven ook intens met je mee over het gebrek aan regen en de contradictie met de voorspellingen hierover de afgelopen weken; daarin zijn we hopelijk ook uniek.
Er is niemand tegen wie ik daar verder over heb geklaagd O+ Dus alleen jullie weten dit deel van mijn leven.
pi_194713370
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:18 schreef Aure het volgende:

[..]

11 weken! Bijna door dat afschuwelijke eerste trimester heen *O*
Superfijn! Was het echt zo vervelend, ja? Veel last gehad?
pi_194713483
Ik vind het wel jammer dat ik zo anal blijf mbt privacy.

Als ik zie wat sommige van jullie online gooien krijg ik het Spaans benauwd.

Dan blijft het natuurlijk ook allemaal wat oppervlakkiger. Maar goed, oppervlakkigheid past me goed *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194713505
En als ik depri ben ontwijk ik iedereen die ik irl ken, dus zijn onlineplekken zonder verplichtingen fijne dingen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_194713533
Ga hier ook maar wat meer mee posten. Tijd over nu (vakantie) en voor de rest in cul weinig te beleven. Nu aan het kiezen wat vanavond te eten of griek of sushi. Ik heb meer zin in sushi.
pi_194713545
quote:

[..]

En gister kwam ik tot de ontdekking dat een volkomen vreemde in het Noorden van het land, een connectie is via Uniek.

Die ik trouwens al langer niet heb gezien hiero. Uniek :{w

P.S. even kijken of fok weer crasht na een post van mij. |:)
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 14:38:55 #54
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194713566
Uniek heeft t vast druk in dr liefdesnestje
pi_194713578
quote:
Oh, ik vind het ook wel leuk om de verhalen van de mensen hier te lezen en tegelijkertijd deze plek soms te hebben om m'n verhaal kwijt te kunnen. Al heb ik die binding niet zo sterk en toch verspil ik hier veel te veel tijd. :D
pi_194713587
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:38 schreef fietsie het volgende:
Uniek heeft t vast druk in dr liefdesnestje
Deze keer (nog) niet gecrasht, zie ik aan jouw post na de mijne.
pi_194713595
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:40 schreef Myraela het volgende:

Oh, ik vind het ook wel leuk om de verhalen van de mensen hier te lezen en tegelijkertijd deze plek soms te hebben om m'n verhaal kwijt te kunnen. Al heb ik die binding niet zo sterk en toch verspil ik hier veel te veel tijd. :D
Dat laatste ben ik het ook wel mee eens :') Ik hoef niet 10x op een dag te checken hoe het met mijn culvriendjes en vriendinnetjes gaat :+
pi_194713649
@Aure...leuk dat je er nu een plaatje bij hebt.
Verder is de wereld van zwangerschap volkomen vreemd voor mij voor zinnige reacties...
Gefeliciteerd heb ik je wel al, volgens mij. En anders. Alsnog feli.
pi_194713818
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:37 schreef anndb het volgende:
Ga hier ook maar wat meer mee posten. Tijd over nu (vakantie) en voor de rest in cul weinig te beleven. Nu aan het kiezen wat vanavond te eten of griek of sushi. Ik heb meer zin in sushi.
Hallo, welkom :W
Spoilers!
pi_194713892
Het is eindelijk droog dus ik moet de tuin in. En nu heb ik geen zin meer, ik heb een enorme inkakker. Ik ga toch maar.
Spoilers!
pi_194713999
Ik heb al de hele dag bloeddrukverhogende Teams-meetings. Ik zal blij zijn als het 17 uur is -O-.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 16:03:29 #62
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194714039
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb al de hele dag bloeddrukverhogende Teams-meetings. Ik zal blij zijn als het 17 uur is -O-.
Die herken ik; ik deed er net al even verslag van hier :P
pi_194714311
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:03 schreef fietsie het volgende:

[..]

Die herken ik; ik deed er net al even verslag van hier :P
Ik heb helaas nog niet alles bijgelezen -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 16:15:58 #64
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194714341
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb helaas nog niet alles bijgelezen -O-
Zoveel kan het niet zijn; er is toch nog steeds iets geks gaande me dunkt.
pi_194714356
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
Wat voor dingen gebeuren er dan waar je je dan druk over maakt? Of gewoon domme opmerkingen, onlogische voorstellen etc?
pi_194714366
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:15 schreef fietsie het volgende:

Zoveel kan het niet zijn; er is toch nog steeds iets geks gaande me dunkt.
Ja, de TT blijft actueel :+
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 16:18:09 #67
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194714394
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, de TT blijft actueel :+
Ik heb hier thuis al de hele dag Russische IP-nummers die exploits afvuren op mn firewall
Het lijkt wel of er sowieso op 't moment veel van die activiteit is, op het werk ook al.
pi_194714448
Ik ben moe. F. heeft eindelijk een vakantie gepland! Dan nu de volgende issue: we willen nog een paar daagjes weg. Met Dora. Wandelen, hapje eten, leuk stadje/dorp bekijken. Waarschijnlijk in NL.

Wie heeft er een Heel Goed Idee? Dat mag varieren van welk dorp tot een toffe B&B. Alle inspiratie is welkom.
pi_194714482
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat voor dingen gebeuren er dan waar je je dan druk over maakt? Of gewoon domme opmerkingen, onlogische voorstellen etc?
Er nadert een hele, hele forse deadline. En mensen beginnen paniekvoetbal te spelen en komen af en toe met additionele specificaties of veranderen eigenhandig de planning en vragen vervolgens of we dat kunnen halen........

"Wat denk je zelf, prutsende projectleider o|O 8)7 |:( 8)7 |:( o|O 8)7 |:( "
pi_194714613
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:21 schreef PdeHoog het volgende:

Er nadert een hele, hele forse deadline. En mensen beginnen paniekvoetbal te spelen en komen af en toe met additionele specificaties of veranderen eigenhandig de planning en vragen vervolgens of we dat kunnen halen........

"Wat denk je zelf, prutsende projectleider o|O 8)7 |:( 8)7 |:( o|O 8)7 |:( "
Ja, dat klinkt wel bloeddruk verhogend :')
pi_194714627
Ik voel me ineens intens burgerlijk. Ik ben naar de Zeeman geweest, en daar heb ik lekker gierig in een bak met koopjes lopen grijpen. Was een actie dat je voor 2,50 euro een tasje mocht vullen. En ze hadden een supertoffe blazer in die actie. O+ Die wilde ik, maarja, dan vul je de rest van dat tasje toch ook met troep die je waarschijnlijk nooit gaat gebruiken. :')
  Moderator dinsdag 25 augustus 2020 @ 16:29:23 #72
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194714648
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben moe. F. heeft eindelijk een vakantie gepland! Dan nu de volgende issue: we willen nog een paar daagjes weg. Met Dora. Wandelen, hapje eten, leuk stadje/dorp bekijken. Waarschijnlijk in NL.

Wie heeft er een Heel Goed Idee? Dat mag varieren van welk dorp tot een toffe B&B. Alle inspiratie is welkom.
Winsum 8-)

Maaruh, uurtje de grens over bij jullie. Tecklenburg, beetje heuvels enzo voor het vakantie gevoel. Leuke omgeving vind ik en volgens mij veel wandelpaden enzo om Dora uit te laten.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 augustus 2020 @ 16:33:28 #73
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194714739
Wij hebben de dagelijkse zoommeeting teruggebracht naar 2x in de week *O*
Op maandag een 'ouderwets' weekoverleg en op donderdag nog een updaterondje. Niet meer iedere dag gelukkig. De functie die het had heeft het wel verloren nu er weer meer op kantoor gewerkt wordt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_194714793
quote:

Zit hier iets bij voor je? https://mamisdehortop.nl/(...)inn-een-hotelhuisje/
Wil je strand? Bossen? Stad als Leeuwarden of Middelburg? Eiland als Texel?
Limburg?
Lijkt mij wel leuk https://www.qurios.nl/str(...)LEAAYAiAAEgKk5_D_BwE
http://www.strandhuisjes.info/lm.slaapstrandhuisjes.html
Vele leuke stadjes in Zeeland!

[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 25-08-2020 16:43:39 ]
pi_194714880
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:28 schreef Myraela het volgende:
Ik voel me ineens intens burgerlijk. Ik ben naar de Zeeman geweest, en daar heb ik lekker gierig in een bak met koopjes lopen grijpen. Was een actie dat je voor 2,50 euro een tasje mocht vullen. En ze hadden een supertoffe blazer in die actie. O+ Die wilde ik, maarja, dan vul je de rest van dat tasje toch ook met troep die je waarschijnlijk nooit gaat gebruiken. :')
Kijk nou wat een prima leuk blazertje. O+ En dan dus nog 4 placemats en klein tuingereedschap setje erbij voor maar 2,50 euro. :') Ik kan echt blij worden van koopjes.

pi_194714900
quote:

Doesburg ben je vast al wel eens geweest? Knus stadje, vast wel een leuke B&B te vinden. Veel chocolaterieën. Probeer eens mosterdijs :P
Of Bronkhorst, al is alles daar wel gek duur. Wel leuke omgeving, met de IJssel.
pi_194714905
Ik schrik trouwens altijd van m'n handen op zulke spiegelfoto's. Omdat m'n hand zo dichterbij is, lijkt het alsof ik een enorme klauw heb. :')
pi_194714943
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Kijk nou wat een prima leuk blazertje. O+ En dan dus nog 4 placemats en klein tuingereedschap setje erbij voor maar 2,50 euro. :') Ik kan echt blij worden van koopjes.

[ afbeelding ]
Ahh staat je heel leuk! O+

En ja ik ben op dit moment veel misselijker dan toen bij Jip. Maar het gaat al beter. Ik kots nog maar max 3 x per dag :')
pi_194714954
quote:

[ afbeelding ]
2,50 :D dat is absoluut een gave blazer en 2,50 is geen geld.
pi_194715003
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Kan mij voorstellen dat je die eruit haalt. Leuk. 👍🏼
pi_194715026
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:42 schreef Aure het volgende:
Ahh staat je heel leuk! O+

En ja ik ben op dit moment veel misselijker dan toen bij Jip. Maar het gaat al beter. Ik kots nog maar max 3 x per dag :')
Oh god, haha, dat klinkt inderdaad niet fijn. Heb je de hele dag door last, of is het vooral in de ochtend? Dat lijkt me echt een van de naarste dingen aan zwanger zijn.
pi_194715224
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:41 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Doesburg ben je vast al wel eens geweest? Knus stadje, vast wel een leuke B&B te vinden. Veel chocolaterieën. Probeer eens mosterdijs :P
Of Bronkhorst, al is alles daar wel gek duur. Wel leuke omgeving, met de IJssel.
Ik kom uit de Achterhoek. :7
pi_194715237
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:36 schreef AnneX het volgende:

[..]

Zit hier iets bij voor je? https://mamisdehortop.nl/(...)inn-een-hotelhuisje/
Wil je strand? Bossen? Stad als Leeuwarden of Middelburg? Eiland als Texel?
Limburg?
Lijkt mij wel leuk https://www.qurios.nl/str(...)LEAAYAiAAEgKk5_D_BwE
http://www.strandhuisjes.info/lm.slaapstrandhuisjes.html
Vele leuke stadjes in Zeeland!
Hier ga ik even naar loeren!

Het liefst wil ik strand. O+ Maar strand is takkeduur. -O-
pi_194715244
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Winsum 8-)

Maaruh, uurtje de grens over bij jullie. Tecklenburg, beetje heuvels enzo voor het vakantie gevoel. Leuke omgeving vind ik en volgens mij veel wandelpaden enzo om Dora uit te laten.
Even kijken!
pi_194715255
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hier sta ik niet van te kijken.
pi_194715286
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Hier sta ik niet van te kijken.
Dag Lenny.
pi_194715292
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Gave blazer
pi_194715302
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dag Lenny.
Hallo moderator @Lonaa :)
pi_194715350
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Hallo moderator @:lonaa :)
Wat maakt dat je af en toe in de SC een plasje komt doen? :)
pi_194715401
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wat maakt dat je af en toe in de SC een plasje komt doen? :)
Ik post regelmatig in CUL, maar slechts in 1 topic/reeks. Ik weet eigenlijk niet hoe deze sc in MYAT is gekomen. Ik hoop dat ik welkom ben. :)
pi_194715437
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik post regelmatig in CUL, maar slechts in 1 topic/reeks. Ik weet eigenlijk niet hoe deze sc in MYAT is gekomen. Ik hoop dat ik welkom ben. :)
Ik weet dat je in de Speciaalbieren-reeks post. Speciaalbier O+
pi_194715458
@AnneX , al die strandhuisjes kosten 200 euro per nacht ofzo :D :'( :')
pi_194715520
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:05 schreef Lonaa het volgende:
@:AnneX , al die strandhuisjes kosten 200 euro per nacht ofzo :D :'( :')
Daar schrik ik altijd weer van als ik in Nederland weg wil. Vaak zo duur, en dan heb ik nog steeds niet helemaal het 'even er tussenuit' gevoel. Zal nu meer mensen in Nederland blijven ook wel niet goedkoper geworden zijn.
pi_194715526
221 euro voor 4 nachten? Ik had net een link. /zoekt... bij Haarlem genoeg leuks voor hond (spaarnwoude) en strand in de buurt!

Kut geen honden toegestaan -O- ):O

[ Bericht 59% gewijzigd door Blues op 25-08-2020 17:44:36 ]
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 17:51:05 #95
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194715714
Mooi, maar eens koken Pasta con Kaas. :P
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 17:51:39 #96
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194715722
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:09 schreef Blues het volgende:
221 euro voor 4 nachten? Ik had net een link. /zoekt... bij Haarlem genoeg leuks voor hond (spaarnwoude) en strand in de buurt!

Kut geen honden toegestaan -O- ):O
op scheveningen mag je geloof ik pas weer vanaf 1 oktober met honden op het strand ( tenminste bepaalde plekken) dat is idd wel een dingetje om even te checken ( al is er geen haan die er naar kraait als het guur weer is natuurlijk :+ )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 17:54:38 #97
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194715788
vandaag eerste werkdag gehad.. meteen een itressante, met een workshop over hoe we ons nieuwe onderdeel in de organisatie gaan zetten.. wat we wel en wat we vooral ook NIET meer gaan doen :o het wekte nogal wat weerstand op :D

verder besloten welk huis het wordt ( die met de buren) en zo maar eens een restje opwarmen van eergister..

tevens cool jasje myr! en goede alien @ Aure.. wat vervelend dat je er zo'n last van hebt!

oh en ik zou wel een beetje balen als fok er niet meer is, helemaal nu ik hier zit ;) is toch wel fijn om ook een beetje feeling te houden met wat er in Nl gebeurt..
pi_194715803
Kijken of plaatsen lukt.
hoi @anndb (Had dit al 3x getypt).

Leuk colbert @Myraela. Zeeman (en Wibra) hebben af en toe best leuke kleren. 2 jaar geleden daar een heel leuk vest gekocht, maar veel te warm op kantoor, maar bij thuiswerken stook ik het huis heus niet naar 24 gr dus kan m vast wel aan.

Heb om 15 uur de computer uitgezet, was naar binnen gehaald en naar bed gegaan, klein uurtje gellegen en nu gaat het weer.

@Lonaa, zou een hotel een idee zijn, soms hebben ze leuke aanbiedingen.
Niet zo leuk qua prijs denk ik, maar een oud collega ging 1x per jaar naar Huis ter Duin en omdat ze een hond hadden kregen ze, als die vrij was, een suite, die lagen aan het eind van de gang dus weinig overlast voor andere gasten (wel dezelfde prijs als een gewone kamer).
pi_194715810
Het was vanavond weer kaasschnitzel-avond. :9 Blijft te lekker. :9
pi_194715872
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:55 schreef Myraela het volgende:
Het was vanavond weer kaasschnitzel-avond. :9 Blijft te lekker. :9
Die komen hier donderdag weer met Albert mee.

@Lonaa, in Monster mogen honden het hele jaar op het strand. En ik weer nog een leuke B&B in Enschede.
Spoilers!
pi_194715937
Wij hadden quesadillas :9
pi_194715942
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja nou ik ook dus ik heb niet veel tips voor andere plekken :')
pi_194715950
Het mag gaan regenen, desnoods de rest van de week. In ben bij in de tuin. Of ten minste met de prioriteiten. Alle bakken zijn weer spic en span en ik heb weer een berg vruchten geoogst. In de bijkeuken en serre hangen nu overal stukken plant waarvan ik zaden wil oogsten.
Spoilers!
pi_194716019
@Myraela goeie kleur heeft je blazer O+
pi_194716069
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:05 schreef Lonaa het volgende:
@:AnneX , al die strandhuisjes kosten 200 euro per nacht ofzo :D :'( :')
Boe. :X
Ietsjes ervandaan is misschien minder duur.
Ik vraag wel even aan iemand in Middelburg.
De b&b’s zijn allemaal wel aan de prijs, zie ik in dat tv programma...vanaf ¤85/nacht.
Zoeken: ik weet je data niet.
https://hotelscan.com/nl/(...)gEAAYAiAAEgJ-5fD_BwE

[ Bericht 8% gewijzigd door AnneX op 25-08-2020 18:15:14 ]
pi_194716079
@Lonaa qua niet-Achterhoek kan ik alleen Lottum aanraden, middenin Limburg aan de Maas.
- kasteeltuinen Arcen
- uiterwaarden en bos om te wandelen
- het is daar altijd mooi weer
- je kunt naar de legendarische ijssalon Clevers (die ik minilot ook aanraadde)
- het dorp zelf heeft veel tuinen en oude huisjes en rozenstruiken
pi_194716288
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:08 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa qua niet-Achterhoek kan ik alleen Lottum aanraden, middenin Limburg aan de Maas.
- kasteeltuinen Arcen
- uiterwaarden en bos om te wandelen
- het is daar altijd mooi weer
- je kunt naar de legendarische ijssalon Clevers (die ik minilot ook aanraadde)
- het dorp zelf heeft veel tuinen en oude huisjes en rozenstruiken
Die ga ik even uitchecken!
pi_194716306
@Lonaa...strand voor de deur en de giga schepen varen ongeveer door je kamer!
https://www.voordeeluitje(...)=last-minute-zeeland
  Official ESF Kreviewer dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:22:32 #109
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194716342
Hele dag strand. Nu roodachtig. Tevens hele dag gratis bier.
Nu eten.

Scooter gehuurd. Voor een paar dagen.

Warm.

Doei.

P.s. Grieks is best een pittige taal om te leren.
  Moderator dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:24:01 #110
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194716364
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:22 schreef Kreator het volgende:
Nu eten.

Warm.

Doei.

Nai.
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:24:47 #111
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194716385
quote:
7s.gif [b]Op dinsdag 25 augustus 2020 17:54 schreef Barreltje het volgende:[/b

verder besloten welk huis het wordt ( die met de buren) en zo maar eens een restje opwarmen van eergister..

Goede buren zijn erg belangrijk. :Y
SPOILER
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:32:05 #112
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194716505
Het gaat binnenkort nog een keer mis. Vandaag al meerdere filmpjes gezien van bewoners van het AZC die werden aangesproken op hun ongewenste gedrag, op terrein van een ander "op zoek naar iets" en iets van een aanhanger jatten.

Ze worden nu nog netjes aangesproken... Als er een tik wordt uitgedeeld zullen we hier wel uitgemaakt worden voor racisten in alle media ;(
  Moderator dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:33:52 #113
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194716532
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Goede buren zijn erg belangrijk. :Y
SPOILER
kan jeg få en kop sukker
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:34:45 #114
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194716549
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:33 schreef derLudolf het volgende:

kan jeg få en kop sukker
Ik heb liever øl. :6
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:35:16 #115
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194716555
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:01 schreef Sarabi het volgende:
Wij hadden quesadillas :9
dit sla ik op voor opties deze week!
  Moderator dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:38:06 #116
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194716591
Vandaag nasi goreng met (kippendij) saté.

Morgen ragu bolognese
  Moderator dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:49:46 #117
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194716781
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik heb liever øl. :6
Ben je nog steeds van de drank af?

Dit klinkt verkeerd :P Maar dankt dat je tijdje geen alcohol en nog wat zaken meer nam voor de gezondheid? :)
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:52:18 #118
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194716842
ik deed nog even een teruglees ( gelukkig zo klaar ;) )

quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 22:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, ik vond het al grappig dat Barrel die kende :D Dacht dat het Drents was.
ik ken het ook uit het drents.. ik had ooit een relatie met iemand die uit hooghalen komt. ( dezelfde als die van " de winkel " :P ) daar heb ik dus wel wat dreents op gepikt.. en deze ook..

@AnneX, het huis is ongemeubileerd. dus nu alvast wat meubels aan het bekijken. as weekend is K er en dan gaan we in wat winkels kijken :Y en verder is er natuurlijk ikea O+
pi_194716849
Broodjes 'burger' hier. Eenvoudig maar vast prima. Vanmiddag nog tajine op met veel groenten.

Gefeli Barrel! ^O^

Verder nog niet teruggelezen. Beetje teveel heen en weer aan het rennen. Morgen en overmorgen even verder niks op de planning waarvoor ik de deur uit moet, of het moet een boodschapje zijn.
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:53:25 #120
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194716871
quote:
12s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:49 schreef derLudolf het volgende:

Ben je nog steeds van de drank af?

Dit klinkt verkeerd :P Maar dankt dat je tijdje geen alcohol en nog wat zaken meer nam voor de gezondheid? :)
Ja. Nog steeds vanaf 2-2-2020 vrijwel helemaal alcoholvrij. Alleen bij etentje in een restaurant soms een glaasje witte wijn.
Poef.....gone! ©golfer
pi_194716962
Ik heb echt geen zin in mijn avondeten. Maar nog minder zin in iets anders dus ik ga het maar maken. Het wordt garnalen, boontjes, taugé en paksoi met Surinaamse trafasiesaus en rijst.
Spoilers!
pi_194716967
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik weet dat je in de Speciaalbieren-reeks post. Speciaalbier O+
Laatst de 1000 unieke op untappd gehaald. Ik weet niet of ik daar nou zo trots op moet zijn. :{
pi_194716987
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb echt geen zin in mijn avondeten. Maar nog minder zin in iets anders dus ik ga het maar maken. Het wordt garnalen, boontjes, taugé en paksoi met Surinaamse trafasiesaus en rijst.
Je hebt helemaal nergens zin in? :o
pi_194717003
Goeie datum! En goed resultaat! *O*

@lonaa...vanuit Middelburg: Zeeland is zeer prijzig momenteel. -O-
pi_194717014
Ik bedacht me zojuist in de winkel dat ondanks dat ik al een tijdje in België vertoef, en ik verder geen bierdrinker ben, het toch wel ergens maf is dat ik juist híer ook nog niks geprobeerd heb. Toch maar eens doen. :')
pi_194717031
quote:
Nu eten.

Warm.

Doei.

Beetje zuipen, beetje scooter rijden. Moet kunnen toch?
pi_194717057
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:59 schreef Candaasje het volgende:
Ik bedacht me zojuist in de winkel dat ondanks dat ik al een tijdje in België vertoef, en ik verder geen bierdrinker ben, het toch wel ergens maf is dat ik juist híer ook nog niks geprobeerd heb. Toch maar eens doen. :')
Terecht. Die Belgen kunnen opzich best wel brouwen.
pi_194717082
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Laatst de 1000 unieke op untappd gehaald. Ik weet niet of ik daar nou zo trots op moet zijn. :{
Amateur ;)

Morgen eindelijk naar Westvleteren *O*
pi_194717139
Ik had carne asada met pico de gallo, komkommer, gegrilde mais en avocado-zure room dip. In een wrap. :9
pi_194717144
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 19:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Amateur ;)

Morgen eindelijk naar Westvleteren *O*
Nog nooit bij Westvleteren geweest?

Amateur. ;)

Ik kom daar trouwens niet meer. Opzich prima bier. Maar vergelijkbaar bier haal je gewoon in de supermarkt.
pi_194717166
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik heb een aantal jaar niet gelogd. ;( En ik drink maar weinig thuis 'gewoon'. Geen 1000 unieke op untapped dus. Wel, op 3 bier na, alleen maar unieke.
pi_194717181
quote:
Nu eten.

Warm.

Doei.

pi_194717188

[ Bericht 100% gewijzigd door Yinny op 25-08-2020 19:06:38 (Beetje veel) ]
pi_194717199
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 19:05 schreef Yinny het volgende:

[..]

quote:
:D
pi_194717258
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 19:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Nog nooit bij Westvleteren geweest?

Amateur. ;)

Ik kom daar trouwens niet meer. Opzich prima bier. Maar vergelijkbaar bier haal je gewoon in de supermarkt.
Nope, nog nooit geweest maar nu tijd voor een road trip. Ik heb nog geen vergelijkbaar bier gevonden in de supermarkt, jammer genoeg.
pi_194717357
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 19:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nope, nog nooit geweest maar nu tijd voor een road trip. Ik heb nog geen vergelijkbaar bier gevonden in de supermarkt, jammer genoeg.
Gewoon de St Bernardus 12. Amper verschil.

Hoe vaak heb je moeten bellen? :)
pi_194717402
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 19:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Gewoon de St Bernardus 12. Amper verschil.

Hoe vaak heb je moeten bellen? :)
Onee die vind ik dan weer helemaal niet lekker.
Zo zie je maar weer over smaak valt niet te twisten.

Het gaat nu online, 2 weken geleden kwamen we er niet door maar afgelopen donderdag wel.
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 19:15:50 #138
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_194717432
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:37 schreef AnneX het volgende:

[..]

En gister kwam ik tot de ontdekking dat een volkomen vreemde in het Noorden van het land, een connectie is via Uniek.

Die ik trouwens al langer niet heb gezien hiero. Uniek :{w

P.S. even kijken of fok weer crasht na een post van mij. |:)
Vertel! DM
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_194717502
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 19:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Onee die vind ik dan weer helemaal niet lekker.
Zo zie je maar weer over smaak valt niet te twisten.

Het gaat nu online, 2 weken geleden kwamen we er niet door maar afgelopen donderdag wel.
En Westvleteren 12 wel? Bijzonder. Voor mij is dat vrijwel hetzelfde. :o

Veel plezier morgen. :)
pi_194717545
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

En Westvleteren 12 wel? Bijzonder. Voor mij is dat vrijwel hetzelfde. :o

Veel plezier morgen. :)
Ik zie ook veel verschillen op Untappd. Of mensen vinden het op elkaar lijken of vinden juist 1 een stuk minder.
Ik denk dat bij de Bernardus net iets in zit wat mij tegenstaat.

Wat is trouwens je favoriete brouwerij of biertje?
pi_194717630
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 19:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik zie ook veel verschillen op Untappd. Of mensen vinden het op elkaar lijken of vinden juist 1 een stuk minder.
Ik denk dat bij de Bernardus net iets in zit wat mij tegenstaat.

Wat is trouwens je favoriete brouwerij of biertje?
Favoriete brouwerij is Jopen. En 3 fonteinen vind ik ook wel heel goed.

Favo bier tot nu toe:
Dont trye this @home 2018 BA cognac. Van Jopen. Al vind ik dat lastiger te zeggen aangezien je dan compleet verschillende stijlen vergelijkt.

Bij jou?
pi_194717694
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 19:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Favoriete brouwerij is Jopen. En 3 fonteinen vind ik ook wel heel goed.

Favo bier tot nu toe:
Dont trye this @:home 2018 BA cognac. Van Jopen. Al vind ik dat lastiger te zeggen aangezien je dan compleet verschillende stijlen vergelijkt.

Bij jou?
Favoriete brouwerij mijn eigen natuurlijk ;)
Maar verder heb ik pas voor het eerst iets van 3 Fonteinen op en ben erg onder de indruk.
Kees is ook altijd goed.

Op dit moment ben ik erg van de Dessert in a Can series, ookal voegt de BA daar niets toe.

Jopen ben ik niet zo'n fan van maar het BA pakket was echt goed.

De Toasted Maple Stout van Lervig heeft van mij de hoogste rating gehad.
pi_194717696
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Kijken of plaatsen lukt.
hoi @:Anndb (Had dit al 3x getypt).

Hooooooi!!

Nou net sushi gegeten, net weer thuis. Moet zo nog met de auto weg (ja zo laat nog...) die ze gaan proberen te polijsten. Iemand vond het leuk om met zijn sleutel of iets anders de hele zijkant vol te krassen paar dagen terug toen ik ergens geparkeerd stond voor een verjaardag. Hoop dat ze het eruit krijgen. Wil eigenlijk in bed tv kijken maargoed, zo maar even weg nog.
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 20:02:39 #144
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194718235
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 19:15 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Vertel! DM

dinsdag 25 augustus 2020 @ 20:06:06 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_194718299
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 20:02 schreef fietsie het volgende:

[..]

Owwww :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_194718319
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh god, haha, dat klinkt inderdaad niet fijn. Heb je de hele dag door last, of is het vooral in de ochtend? Dat lijkt me echt een van de naarste dingen aan zwanger zijn.
De hele dag door :'(

De vorige keer helemaal niet zoveel last gehad hoor en sommigen hebben er nooit last van, dus het kan ook meevallen ;)
pi_194718664
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 19:15 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Vertel! DM

Al weer vergeten, iets met een A en collega kwf collecte. w/

Hoest met de liefde? DM.😎
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 21:22:57 #148
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194719186
Niemand iets cullerigs vanavond?
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 21:24:52 #149
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194719224
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 20:25 schreef AnneX het volgende:

[..]

Hou eens op met posten jij }:| :+
pi_194719232
Iets wat in België goed gaat, binnen 24 uur resultaat van covid test. Gelukkig negatief. Nu kan ik vrolijk verder snotteren zonder meer schuldig te voelen... De dokter grapte al, waarschijnlijk een ander corona virus...
pi_194719238
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 20:25 schreef AnneX het volgende:

[..]

Jij bent het steeds _O-
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 21:26:32 #152
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194719261
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 21:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Iets wat in België goed gaat, binnen 24 uur resultaat van covid test. Gelukkig negatief. Nu kan ik vrolijk verder snotteren zonder meer schuldig te voelen... De dokter grapte al, waarschijnlijk een ander corona virus...
Ik kreeg nieuwe antihistaminica met als -doel- niet steeds aan de test-criteria te voldoen...
pi_194719304
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 21:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Fijn! Hoe gaat het bij jullie met de scholen? Zijn die al begonnen?
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 21:54:18 #154
63722 z80
I fink you freaky
pi_194719784
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 21:26 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik kreeg nieuwe antihistaminica met als -doel- niet steeds aan de test-criteria te voldoen...
Wat heb je nu als werkzame stof?
pi_194719888
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 21:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Fijn! Hoe gaat het bij jullie met de scholen? Zijn die al begonnen?
Nee,1 september... Tot nu toe gaan ze open en zeggen ze dat ze ook open blijven, Lets see..
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 21:59:40 #156
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194719893
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 21:54 schreef z80 het volgende:

[..]

Wat heb je nu als werkzame stof?
fluticason propionaat, verstuiver in de neus
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 23:36:29 #157
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194721079
Francis waait lang niet zo hard als ze beloofd hadden.
Ja, flink briesje nu aan de kust, maar nog niet die windkracht 10 of daaromtrent.
Poef.....gone! ©golfer
pi_194721115
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 23:36 schreef golfer het volgende:
Ja, flink briesje nu aan de kust, maar nog niet die windkracht 10 of daaromtrent.
Gelukkig maar.
Alle ramen dicht, want het was een gierende wind. Een naar geluid, vooral in het donker.
De bomen gaan flink heen en weer.
pi_194721122
quote:
Kan toch nog komen? Ik hoop dat het zo rustig blijft dat de bomen voor m’n huis blijven staan. Ik word liever niet wakker van een boom op t balkon
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 23:48:50 #160
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194721250
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 23:39 schreef Kaatje1 het volgende:

Kan toch nog komen?
Ja, lees net dat het hoogtepunt ergens rond 4:00 vannacht wordt verwacht.
Testcase voor onze, net een paar weken geleden geplaatste, nieuwe schutting
Poef.....gone! ©golfer
pi_194721648
quote:
Toch waait ie aardig door hoor hier.

Exotische storm... misschien wat overdreven.
Maar als ik dat zo zie verwacht ik wel wat schade aan de bomen hier tegenover eigenlijk.
Kwam net ook al een behoorlijke tak omlaag.

En onweer in de verte.

Zo slapen... slaapt lekker zo’n beetje boos weer buiten. O+
  woensdag 26 augustus 2020 @ 00:27:43 #162
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194721668
De waarschuwing is voor zware windstoten tot xx kilometer per uur. Ik heb me laten uitleggen dat dat iets anders is dan bijv. een storm van windkracht 10.
The love you take is equal to the love you make.
pi_194721681
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 21:59 schreef fietsie het volgende:
fluticason propionaat, verstuiver in de neus
oh, die heb ik ook op het moment.
pi_194721683
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 00:27 schreef Lienekien het volgende:
De waarschuwing is voor zware windstoten tot xx kilometer per uur. Ik heb me laten uitleggen dat dat iets anders is dan bijv. een storm van windkracht 10.
Mja het waait hier ook echt wel flink..
Tot 100km/uur voorspellen ze hier.

Dat is toch een aardige woei :)
  woensdag 26 augustus 2020 @ 00:32:22 #165
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194721697
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 00:29 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja het waait hier ook echt wel flink..
Tot 100km/uur voorspellen ze hier.

Dat is toch een aardige woei :)
Ja, dat bedoel ik. Windstoten druk je uit in xx kilometer per uur. Qua windkracht voorspellen ze volgens mij hooguit 5.
pi_194721737
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 00:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik. Windstoten druk je uit in xx kilometer per uur. Qua windkracht voorspellen ze volgens mij hooguit 5.
Uhu.. het is ook niet continu.
Vandaar het concept windstoten denk ik :)

En dat is best genoeg om iets om te waaien na al die warmte lijkt me.
Laatst toen het zo onweerde sneuvelde er ook best wat takken en dergelijke.

We gaan het merken.
  woensdag 26 augustus 2020 @ 00:42:35 #167
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194721743
Ja, precies.
pi_194721781
De mannen zijn klaar met mijn uitstelgedrag..
tijd om in bed te kruipen, kroelen en dan slapen.

Tot morgen :)
pi_194722437
Ik heb ook fluticasonpropionaat, fijne neusspray vind ik.

Jagär fijn van je negatieve test!

Brr, ik had een nare droom. Ik was een CSI (Morgan, voor degenen die CSI kijken) en was in m'n eentje ergens om onderzoek te doen. Ik liep ergens in een gang met glazen wand en toen zag ik ineens heel heel grote golven buiten (echt tsunami-groot). Vervolgens liep ik die gang uit, naar buiten, waar ineens nog een vrouw naast me liep. We waren vlak aan het strand, en de golven kwamen steeds wat hoger, maar nog net dat we wel konden blijven staan. Toen waren er ineens twee mannen, met een helikopter, die ons kwamen redden, dus gingen we die helikopter in. Maar we waren met vier en dat was eigenlijk te zwaar voor de helikopter en het stormde ook erg. We gingen proberen op te stijgen en toen werd ik wakker.

Ik heb vliegangst en ben bang voor natuurgeweld (tsunami/stormen/alles waar je niks tegen kunt beginnen zegmaar) dus brr drie in één droom niet fijn. Nu maar even Fok!ken om goed wakker te worden, anders droom ik meestal zo verder.
  woensdag 26 augustus 2020 @ 06:01:02 #170
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194722543
Bah vlinder.. dat zijn niet de beste dromen..

Ik was om 4:20 wakker en kon daarna de slaap niet meer vatten.. ook wel handig :{
Dus nu maar er uit en op naar het werk.. lang leve lange werkdagen -O- *O*
pi_194722608
Jeetje vlinder :(

Hier wakker want katers hebben trek.
Nu weer terug in bed. Vakantie O+
pi_194722621
Goedemorgen!

Ik heb als het goed is de geplande post van gister nog onder m'n Ctrl-v hangen:

'navond.

Het was een lange dag vandaag. Maar morgen vrij, dus dan lekker sporten, naar de stort, boodschappen doen en een kippenhok verplaatsen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 augustus 2020 @ 07:03:42 #173
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194722653
Heerlijk geslapen door dat briesje heen vannacht :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_194722668
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 06:53 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

Ik heb als het goed is de geplande post van gister nog onder m'n Ctrl-v hangen:

'navond.

Het was een lange dag vandaag. Maar morgen vrij, dus dan lekker sporten, naar de stort, boodschappen doen en een kippenhok verplaatsen.
Enjoy sigme :)

Hier vanmiddag ergens mn moeder de deur weer uitkieperen... groente kopen en dan rond 18.00 staat mijn lief weer hier.
pi_194722672
Wel lekker wakker worden vandaag..
half 7.. katten honger.
Dus ik sta op... voer.. kruip terug in bed.

Kotst 1 van de heren over mn nachtkastje.
Precies natuurlijk over mn boek en koptelefoon -O-

Dankbaarheid van die beestjes... oneindig.
pi_194722735
Moe.
pi_194722742
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 07:11 schreef Uhmmpie het volgende:
half 7.. katten honger.

Pics?
pi_194722779
Psychisch voorbereiden op minimaal 6x natregenen vandaag *O*
pi_194722781
Het is altijd extra moeilijk om op te staan en te beginnen met werken wanneer m'n vriend gewoon vrij is.
  Official ESF Kreviewer woensdag 26 augustus 2020 @ 07:55:31 #180
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194722815
quote:
2s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 07:48 schreef Lonaa het volgende:
Psychisch voorbereiden op minimaal 6x natregenen vandaag *O*
Lekker weer daar?

Hier ook weer buffelen. 26 graden momenteel. Geen wolkje aan de hemel. Ontbijt werd door de personeelsslaven gepakt.

Zwaar leven.
pi_194722824
quote:
81s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 07:55 schreef Kreator het volgende:

[..]

Lekker weer daar?

Hier ook weer buffelen. 26 graden momenteel. Geen wolkje aan de hemel. Ontbijt werd door de personeelsslaven gepakt.

Zwaar leven.
Ksssssst, ga weg jij.
pi_194722830
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 07:11 schreef Uhmmpie het volgende:
half 7.. katten honger.

Ochtend!

Herkenbaar!

Ik durfde vannacht ivm de woei het raam in de kitten kamer niet open te zetten. Rond half zes werd ik wakker en ging dat ‘even’ alsnog doen.

Moeder had voor de tweede nacht op rij alles ondergekotst. En heeft nog steeds diarree dus daar ook rijkelijk sporen van achter gelaten. Dadelijk de kattenbak maar eens gaan doen, had ik vanmorgen zo vroeg nog geen kracht voor nadat ik de rest had opgeruimd.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Official ESF Kreviewer woensdag 26 augustus 2020 @ 07:58:26 #183
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194722835

24/7 stroom en airco op de kamer dankzij Appie.
pi_194722841
quote:
14s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 07:58 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]

:D :D :D
pi_194722853
Appie O+

Slecht geslapen. Francis waaide de losse rommel op het balkon steeds heen en weer }:| vandaag maar ff opruimen :O
pi_194722861
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 07:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ochtend!

Herkenbaar!

Ik durfde vannacht ivm de woei het raam in de kitten kamer niet open te zetten. Rond half zes werd ik wakker en ging dat ‘even’ alsnog doen.

Moeder had voor de tweede nacht op rij alles ondergekotst. En heeft nog steeds diarree dus daar ook rijkelijk sporen van achter gelaten. Dadelijk de kattenbak maar eens gaan doen, had ik vanmorgen zo vroeg nog geen kracht voor nadat ik de rest had opgeruimd.
Dat is ook fijn wakker worden :(

Dan is mijn drama toch in ieder geval van kleinere omvang.

Al ben ik heel blij met de wasbare hoofdband van mn koptelefoon.
Maar het zat natuurlijk precies tussen naadjes en kiertjes.

Was nog even terug in bed gekropen want iedereen sliep nog. Nu toch maar op de bank.
Wakker..
pi_194722891
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 08:00 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:D :D :D
Ik neem hier altijd speciaal een klantenkaart oid voor mee :Y
  woensdag 26 augustus 2020 @ 08:17:32 #188
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_194722905
quote:
81s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 07:55 schreef Kreator het volgende:

[..]

Lekker weer daar?

Zwaar leven.
Hier is de herfst begonnen. Blijf maar in Griekenland.
pi_194722917
Natgeregend: 1/6

Extra uitdaging: het is plastic-ophaal-dag. Dat komt nog in plastic zakken hier. Die heeft iedereen gisterenavond gewoon z'n deur uitgeflikkerd op de stoep.

Ergo: de straat ziet eruit als een vuilnisbelt. Overal zakken, al dan niet opengewaaid, met overal afval.
pi_194722929
Hier is plastic ook gewoon in zakken. Maar hebben ze bij jullie geen verzamelpunten? Hier staan op een aantal plekken korte palen waar je de volle tassen dan aan vast kunt binden.
pi_194722931
quote:
2s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 08:19 schreef Lonaa het volgende:
Natgeregend: 1/6

Extra uitdaging: het is plastic-ophaal-dag. Dat komt nog in plastic zakken hier. Die heeft iedereen gisterenavond gewoon z'n deur uitgeflikkerd op de stoep.

Ergo: de straat ziet eruit als een vuilnisbelt. Overal zakken, al dan niet opengewaaid, met overal afval.
Klinkt fijn :(
pi_194722949
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 08:21 schreef Myraela het volgende:
Hier is plastic ook gewoon in zakken. Maar hebben ze bij jullie geen verzamelpunten? Hier staan op een aantal plekken korte palen waar je de volle tassen dan aan vast kunt binden.
Nope. Sommige mensen hebben zelf wat bedacht of hangen het aan hun hekje ofzo.

Volgens mij krijgen we dit najaar een container voor plastic.
pi_194722952
F. heeft het plastic helemaal niet buiten gezet, geloof ik. :') ^O^
pi_194723029
Goedemorgen :W

Road trip tijd *O* misschien dat we nog naar de Belgische of Franse kust doorrijden, als we niet wegwaaien.
pi_194723089
Je kunt van die ringen met noppen krijgen voor aan een lantaarnpaal en daar kun je dan je zakken aan hangen. Misschien aan je gemeente vragen?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_194723103
Wij moeten het plastic ook gewoon op straat zetten, maar we doen dat al tijden niet meer de avond van te voren want de buurtkatten raggen altijd al die zakken open }:| Als ze niet bezig zijn met schijten in je tuin of keihard nachtelijk krijsen, that is :6 Of je huis binnenwandelen om op de bank te gaan zitten 8)7
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194723250
Natgeregend 2/6
Heel Erg Nat
pi_194723253
Inb4 gruwelijk nat GIF
pi_194723263
Goedemorgen SC O+

Het waait hier goed. Zo te zien is er niets omgewaaid hier. In onze vorige wijk hadden we ook regelmatig zo'n plasticfestijn :X

Knappe wind trouwens die de drie kliko's met tuinafval omver krijgt. Deze week is de laatste week dat het groenafval wekelijks opgehaald wordt, straks weer om de week. Dat mag van ons nog wel twee maanden langer duren.
Spoilers!
pi_194723279
Ik ga vandaag de hele dag inmaken en wecken en ik heb er zin in O+
Spoilers!
pi_194723339
Mogge allen. Ben weer een beetje mens geworden na een nacht doorslapen.

Arme @Lonaa, ik bedacht me net dat het wel fijn is dat ik niet naar kantoor hoef te fietsen vandaag.

Weinig gemerkt van de woei, verbaasde me net wel over een koolmeesje die er zo tegenin vloog richting voer. Je zou toch denken dat zo'n minibeestje achteruit zou waaien.
Plastic gaat bij ons in een ondergrondse container. Maar man oh man wat doen veel mensen dat niet. Heel veel mensen "begrijpen" het systeem niet en zetten alle zooi er maar naast.

Ik zet ook zo de droger aan, gisteren een aanbieding frambozen meegenomen.
pi_194723464
@Lonaa @Cat-astrophe sterkte met weer en met kattenbak

@Uhmmpie bah :o

Hier was verschrikkelijk veel blad in het zwembad gewaaid, ik ben dubbel zo lang bezig geweest met stofzuigen. :(

Er zitten ook hier al wat herfstigere dagen tussen, met regen, onstuimige wind. Het is 's avonds vroeger donker en sneller afgekoeld.
pi_194723500
Vanavond pizzaretten met vriendinnen, echt zin in. O+ Ik heb alweer veel te lang geen andere mensen gezien. Merk wel dat nu ik mijn collega's nog steeds niet zie, dat ik soms echt een veel sterkere behoefte heb om af te spreken.
pi_194723502
Hier beetje miezer af en toe. Wel veel wind, benieuwd of alle gevelplaten er nog op zitten. Die waaien er nog wel eens af. (Maar niet mijn probleem verder)

Ik ben mezelf nog even onder het genot van een kop thee aan het voorbereiden voor een lange dag figuurlijk sterven. En dan morgen en overmorgen ook nog. *O* En dan wel hopen dat ik geluk heb met de vragen. Van de 64 mogelijke open vragen stellen ze er 2. De vorige keer kende ik 80% en stelden ze er 2 uit die overige 20%. :')
pi_194723575
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 09:23 schreef Candaasje het volgende:
Hier beetje miezer af en toe. Wel veel wind, benieuwd of alle gevelplaten er nog op zitten. Die waaien er nog wel eens af. (Maar niet mijn probleem verder)

Ik ben mezelf nog even onder het genot van een kop thee aan het voorbereiden voor een lange dag figuurlijk sterven. En dan morgen en overmorgen ook nog. *O* En dan wel hopen dat ik geluk heb met de vragen. Van de 64 mogelijke open vragen stellen ze er 2. De vorige keer kende ik 80% en stelden ze er 2 uit die overige 20%. :')
Ik zou het nu gewoon houden bij de 20% die ze wel gaan gebruiken.
pi_194723614
quote:
14s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 09:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zou het nu gewoon houden bij de 20% die ze wel gaan gebruiken.
Ja dat vind ik ook wel een strak plan! Scheelt denk ik heel wat qua afsterven van mijn hersencellen.
Ik ben alleen mijn glazen bol kwijt ;(
pi_194723685
Wij kregen op de middelbare een keer de toets met de antwoorden, een week voordat we de toets hadden. Wilde de docenten eens uittesten. Hele klas een geweldig cijfer, en ik iets van een 4. :') Ik kon mezelf echt niet motiveren om alleen maar antwoorden te stampen.
pi_194723694
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 09:23 schreef Myraela het volgende:
Vanavond pizzaretten met vriendinnen, echt zin in. O+ Ik heb alweer veel te lang geen andere mensen gezien. Merk wel dat nu ik mijn collega's nog steeds niet zie, dat ik soms echt een veel sterkere behoefte heb om af te spreken.
Ik vind thuiswerken ook echt niks. Ben blij dat ik komende week weer op locatie mag werken. :)
pi_194723872
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 09:36 schreef Myraela het volgende:
Wij kregen op de middelbare een keer de toets met de antwoorden, een week voordat we de toets hadden. Wilde de docenten eens uittesten. Hele klas een geweldig cijfer, en ik iets van een 4. :') Ik kon mezelf echt niet motiveren om alleen maar antwoorden te stampen.
Dit is een beetje hetzelfde idee. Om eerlijk te zijn snap ik van de helft van de tekst eigenlijk niet wat er écht staat. Het is dat ik dankzij een ander vak iets meer notie heb gekregen, maar nog steeds is het een ramp. Ik kán fantastisch leren, als ik weet wat ik aan het doen ben. :P

Het erge is ook dat ze nogal van de details zijn, dus een antwoord half stampen heeft geen zin.
En elk antwoord volledig uitpluizen zodat je het wel volledig snapt kost belachelijk veel tijd (elk antwoord is 2-3 A4tjes volgestampt met eiwitje zus en eiwitje zo. En dan allemaal biochemische processen erbij beschreven die echt vast fantastisch zijn als je er onderzoek naar doet, maar waarbij ik vaak nog zit van "Que?' :? )
  woensdag 26 augustus 2020 @ 10:28:10 #210
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194724424
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 00:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

oh, die heb ik ook op het moment.
Slik jij ook nog antihistaminica erbij?

Ik kreeg nu de vraag van de HA of ik dat wilde blijven doen, of daar dan over een week of wat mee stoppen
pi_194724435
*Iets verder teruggelezen*

Al opgedroogd @Lonaaa, of mag je zo weer?

Succes met opruimen Uhmp!

Goed insmeren hè Krea. Vergeet de randjes van je oren niet :+ (/moeke . Ik ben stiekem wel een beetje jaloers)
  Official ESF Kreviewer woensdag 26 augustus 2020 @ 10:34:57 #212
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194724526
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 10:28 schreef Candaasje het volgende:

Al opgedroogd @:Lonaaa, of mag je zo weer?

Goed insmeren hè Krea. Vergeet de randjes van je oren niet :+ (/moeke . Ik ben stiekem wel een beetje jaloers)
Terecht wel. Enige rode zijn mijn voeten.
pi_194724564
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 10:28 schreef Candaasje het volgende:

Al opgedroogd @:Lonaaa, of mag je zo weer?

Natgeregend 3/6: van miezer word je ook nat.

Even droge broek aantrekken en andere jas en danlange ronde met Dora. :')
pi_194724687
@Candaasje mocht je nog prangende vragen hebben, dan wil ik wel een poging doen ;)
Ik zie meestal wel wat er leuk is aan dat soort eiwitten O+
Ik heb alleen een hekel aan het hele kankerverhaal, al die dingen in de celcyclus die stuk kunnen gaan :r
pi_194724706
quote:
81s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 10:34 schreef Kreator het volgende:

[..]

Terecht wel. Enige rode zijn mijn voeten.
Je voeten? Dat zijn nou de enige lichaamsdelen die bij mij NIET verbranden.
En alles verbrandt verder :') (en wordt op mijn schouders en neus na, weer direct wit...)

quote:
2s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 10:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Aii.... met recht dus hondenweer :P Sterkte!
  woensdag 26 augustus 2020 @ 10:49:41 #216
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194724713
quote:
2s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 10:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wil Dora dit wel?
pi_194724725
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 10:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Je voeten? Dat zijn nou de enige lichaamsdelen die bij mij NIET verbranden.
En alles verbrandt verder :') (en wordt op mijn schouders en neus na, weer direct wit...)
[..]

Aii.... met recht dus hondenweer :P Sterkte!
Ja, bedankt. Daarna moet ik nog met Dex. :+
pi_194724732
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 10:49 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wil Dora dit wel?
Waarschijnlijk niet. Ze heeft weinig te willen. :7 Als we het niet doen breekt ze binnen de tent af.
pi_194724737
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 08:59 schreef Lonaa het volgende:
Natgeregend 2/6
Heel Erg Nat
Advies van de zuster: Regenpak en laarzen.

Graag gedaan :Y)
pi_194724758
Er kwam vanochtend vroeg een meneer naar me toe. (Mensen komen vaker 's ochtends naar me toe - ik ben de enige campingmedewerker die om 7 uur al bezig is.)

"Wat is er vannacht voor ongeluk gebeurd? Er ligt allemaal bloed bij het stenen trappetje!" :o

Nou is dat trappetje erg slecht aangelegd, met ongelijke treden en glibberige natuursteen. Een paar weken geleden, toen het ook 's nachts regende, brak iemand daar haar pols. Sindsdien noemen we het dat achterlijke trappetje als we het er met de medewerkers over hebben. *)

Dus ik ben er gaan kijken - al is het maar om het bloed op te ruimen.

Het was bietensoep. _O-

Dat trappetje leidt naar het toiletgebouw, en dan de kant van het toiletgebouw waar de afwasbakken staan. Iemand had duidelijk gemorst gisteravond. Ik heb er maar een plens water overheen gegooid. :D
pi_194724783
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 10:47 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje mocht je nog prangende vragen hebben, dan wil ik wel een poging doen ;)
Ik zie meestal wel wat er leuk is aan dat soort eiwitten O+
Ik heb alleen een hekel aan het hele kankerverhaal, al die dingen in de celcyclus die stuk kunnen gaan :r
Haha, dankjewel. Maar het is nogal breed, niet echt 1 onderwerp (algemene cytologie, histologie en transport/verdediging. Het gaat van het beschrijven van de vormen van gereguleerde celdood tot de opbouw van epithelen en het cytoskelet, tot het proces van contractie van spieren (heel dat gedoe met myosine/actine), tot de werking van de verschillende miscroscopen. Echt van hot naar her. Globaal is het prima te begrijpen, maar het gaat nogal diep in detail :') )
pi_194724790
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 10:52 schreef Tele6 het volgende:
Er kwam vanochtend vroeg een meneer naar me toe. (Mensen komen vaker 's ochtends naar me toe - ik ben de enige campingmedewerker die om 7 uur al bezig is.)

"Wat is er vannacht voor ongeluk gebeurd? Er ligt allemaal bloed bij het stenen trappetje!" :o

Nou is dat trappetje erg slecht aangelegd, met ongelijke treden en glibberige natuursteen. Een paar weken geleden, toen het ook 's nachts regende, brak iemand daar haar pols. Sindsdien noemen we het dat achterlijke trappetje als we het er met de medewerkers over hebben. *)

Het was bietensoep. _O-

Dat trappetje leidt naar het toiletgebouw, en dan de kant van het toiletgebouw waar de afwasbakken staan. Iemand had duidelijk gemorst gisteravond. Ik heb er maar een plens water overheen gegooid. :D
hahah nou gelukkig maar zeg :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_194724794
De bovenkant van mijn voeten heb ik aan het begin van mijn tijd hier ook flink verbrand. Nu zijn m'n voeten het allerbruinst van m'n hele lijf :D of een gedeelde eerste plaats met m'n nek.

Als je veel op je buik gaat liggen, moet je ook je voetzolen goed insmeren. :X
pi_194724804
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 10:51 schreef Blues het volgende:

[..]

Juist, zo moet het!
Ik ben zojuist waterdicht ingepakt naar de sportschool gefietst. En weer terug. Nu thuis even ongekleed uitdampen met een verse espresso, en dan kan ik zo echte kleren aan en op pad voor de stort en de boodschappen.

Sterkte met sterven, Candaas, zolang het enkel figuurlijk is.
pi_194724809
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 10:52 schreef Tele6 het volgende:

Het was bietensoep. _O-

Had toch een spannend verhaal kunnen worden. (Ik herinner me een aflevering van Lucifer waarin ze op een nudistencamping onderzoek moesten doen. Dat waren fijne scènes :P )
pi_194724814
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 09:23 schreef Myraela het volgende:
Gezellig!
Ik mis het ook maar durf echt nog niet zo bij elkaar te gaan zitten, alleen bij m'n ouders.
Heb over 2 weken een verjaardag en we zijn met 5. Maar ik ga echt vragen om als zij op de bank gaan dat ik dan aan de eettafel zit denk. Durf het nog niet. Weet niet of ik dit, als het voorbij is, zo los kan laten.
  woensdag 26 augustus 2020 @ 10:56:13 #227
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194724815
quote:
6s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 10:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Juist, zo moet het!
Ik ben zojuist waterdicht ingepakt naar de sportschool gefietst. En weer terug. Nu thuis even ongekleed uitdampen met een verse espresso, en dan kan ik zo echte kleren aan en op pad voor de stort en de boodschappen.

Heb je dan niet dat er gewoon water uit de binnenkant van je regenpak komt lopen?
  woensdag 26 augustus 2020 @ 10:57:31 #228
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194724829
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 10:55 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Had toch een spannend verhaal kunnen worden. (Ik herinner me een aflevering van Lucifer waarin ze op een nudistencamping onderzoek moesten doen. Dat waren fijne scènes :P )
SPOILER: Speciaal voor Canda
pi_194724841
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 10:54 schreef Tele6 het volgende:
De bovenkant van mijn voeten heb ik aan het begin van mijn tijd hier ook flink verbrand. Nu zijn m'n voeten het allerbruinst van m'n hele lijf :D of een gedeelde eerste plaats met m'n nek.

Als je veel op je buik gaat liggen, moet je ook je voetzolen goed insmeren. :X
Vergeet je knieholten niet.

Dat is echt ZO ruk om te verbranden. Normaal ben je je nooit zo bewust van je knieholten......dan wel.... met élke stap. Elke keer als je ze buigt. Elke keer als je gaat zitten en ze tegen de zitting aankomen.

:X

quote:
6s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 10:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Juist, zo moet het!

Eigenlijk is leven een soort van langzaam sterven :P
pi_194724853
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 10:56 schreef fietsie het volgende:

[..]

Heb je dan niet dat er gewoon water uit de binnenkant van je regenpak komt lopen?
Nee, ik heb een ontzettend geweldig goed ventilerende regenbroek. En een grote regenjas waarvan de rits stuk is, maar met veel drukknopen, dus dat ventileert ook goed. Alleen heeft die regenjas geen goede capuchon.
pi_194724869
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 10:57 schreef fietsie het volgende:

[..]

SPOILER: Speciaal voor Canda
Dit kan ik ook wel waarderen. :9
pi_194724961
quote:
14s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 11:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dit kan ik ook wel waarderen. :9
Ja dat kan beroerder.

Goed, ik ga weer wat doen. Ajuus luitjes! Als ik over 3 dagen nog niet terug ben dan ben ik denk ik wel in algehele apoptose toestand gegaan vrees ik.
  woensdag 26 augustus 2020 @ 11:08:52 #233
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194724970
Of zit je tussen de Lama's in het stro voor je uit te brabbelen?
pi_194724987
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 11:08 schreef fietsie het volgende:
Of zit je tussen de Lama's in het stro voor je uit te brabbelen?
Dat zou ook kunnen :Y . Ik weet niet of Lamatherapie al een ding is.
pi_194725195
Sterkte studeerders, natregenenden, snuffelaars, bietensoepruimenden en algehele malaisemensen!

Ben ik dan compleet?

Vandaag rustig thuiswerkdagje. Eerste en enige meet al gehad. Ik denk dat ik dadelijk een geurmelt aan ga zetten, zo herfstig voelt het.

Volgende week een kantoordagje, voor het eerst sinds maart :D

Maar met mijn andere werk kwam ik al regelmatig op locatie, zogezegd, familie en een vriendin zie ik ook regelmatig, dus het ‘onder de mensen zijn’ is me niet meer zo vreemd.

Ik denk dat vooral het vroege opstaan en de reistijd me gaat tegenvallen _O-
pi_194725202
En ik ga mijn lunchkroket missen, als ik daar weer met mijn broodtrommeltje zit ;(

Vandaag maar doen dan :Y)
pi_194725300
Kroketten :9 Ik heb net voor zaterdag onze eerste krokettenparty georganiseerd. Misschien ook met zelfgemaakte friet. Vers frituurvet wordt morgen bezorgd.
Spoilers!
pi_194725303
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 11:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
En ik ga mijn lunchkroket missen, als ik daar weer met mijn broodtrommeltje zit ;(

Vandaag maar doen dan :Y)
Thuis lunchen ga ik ook wel echt missen. Naar kantoor neem ik meestal simpel boterhammen met pindakaas mee. Hier lunch ik juist zelden brood en bijna altijd iets warms erbij. :9
pi_194725311
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 11:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kroketten :9 Ik heb net voor zaterdag onze eerste krokettenparty georganiseerd. Misschien ook met zelfgemaakte friet. Vers frituurvet wordt morgen bezorgd.
Wat een leuk idee! Heb je ook hunebedjes? :+
pi_194725328
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 11:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Thuis lunchen ga ik ook wel echt missen. Naar kantoor neem ik meestal simpel boterhammen met pindakaas mee. Hier lunch ik juist zelden brood en bijna altijd iets warms erbij. :9
Laten we het zo stellen: ik ben er inmiddels achter dat ik geen dagelijkse boterham nodig heb voor een regelmatige stoelgang :7
Nog minder redenen dus om brood mee te nemen naar het werk :')
pi_194725336
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 11:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wat een leuk idee! Heb je ook hunebedjes? :+
Nee, alleen kroketten in 9 smaken. De 'party' is trouwens gewoon voor ons samen. Maar we willen er wel echt van genieten en een schoongemaakte frituurpan hebben. Zaterdag wordt het toch rotweer dus dat is een mooie dag om niet de bbq aan te zetten.
Spoilers!
pi_194725348
Mijn enige reden om brood mee te nemen is gewoon luiheid. Ik smeer in het weekend gewoon 1 keer een stapel boterhammen en die vries ik in. :') Elke dag nog een salade maken is toch minder makkelijk. En een magnetron is op kantoor echt ver lopen en voor het hele pand, verder hebben we niets om iets op te warmen.
pi_194725382
@Tele...stom trappetje. Gelukkig bietensap /- soep :D

Au au au voor verbrande borsten. Au au au.

Vandaag een kantoordagje
SPOILER
Enne...Lonaa...je hebt dm. Succes in het hondenweer.

Myra...vinden de collega’s de pindakaas ruiken lekker?
pi_194725439
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 11:40 schreef AnneX het volgende:
Myra...vinden de collega’s de pindakaas ruiken lekker?
Geen idee. :D Zou me ook bijzonder weinig uitmaken overigens. Maar ik zit meestal tegenover een collega die zelf vaak stinkende salami eet. En voor de rest zijn de meeste tijdens de lunch wel weg van hun bureau.
pi_194725472
Oef salami. Dat moet je niet ruiken, dat moet je eten.

@Lonaa :{w de hond is welkom en jullie mogen ook mee.
Adres in dm.
pi_194725560
Goedemorgen bijna middag, hoe gaat 't met iedereen hier?

Vandaag 'n vrije dag, Ik had vier dagen achter elkaar vrij, morgen en vrijdag weer naar kantoor. Probeer mezelf wat vaker te laten zien daar voor ik over 'n maand weg ga. Gister moest ik in Eindhoven een nieuwe pas laten maken voor m'n nieuwe baan, komt nu steeds dichterbij. :)
pi_194725601
Zo, meeting achter de rug, haastdingen gedaan, zo even virtueel lunchen met een collega en dan vanmiddag door met minder haastdingen.

Het is bij ons niet direct uitgesproken, niet terug naar kantoor, maar we moeten de overheid volgen. En die zeggen "zoveel mogelijk thuiswerken". En dat doen de meesten braaf.

Ik gebruikte vroeger vaak zelfgemaakte pesto op brood, nooit bij nagedacht dat daar knoflook in gaat totdat ik een keer commentaar kreeg. Kon het me wel voorstellen.
Vroegere kamergenote was (is) echt een zeikerd op eetgebied, alles is "vies". Wij hadden geen kantine in de buurt, dus of buiten eten (niet zo fijn met regen) of achter je bureau.
En ja kauwen maakt geluid, appel eten maakt geluitd (en dan heb ik het niet over smakken), ook brood ruikt, sla ruikt. En dan altijd zo'n "snuif". Zelf wel crackers eten, ei op crackers, of zalm.
pi_194725621
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 11:53 schreef Memento-Mori het volgende:

Vandaag 'n vrije dag, Ik had vier dagen achter elkaar vrij, morgen en vrijdag weer naar kantoor. Probeer mezelf wat vaker te laten zien daar voor ik over 'n maand weg ga. Gister moest ik in Eindhoven een nieuwe pas laten maken voor m'n nieuwe baan, komt nu steeds dichterbij. :)
He memo :W Op welke locatie ga je werken? Eindhoven?
pi_194725636
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 10:51 schreef Blues het volgende:

[..]

Die bezit ik dus niet ;(
pi_194725687
Natgeregend 4/6. Beduidend minder miezer, maar daar word je in een uur ook nat van.

Dora vond t allemaal wel prima. Miezer druppelt niet op de Grote Oren dus is niet naar. Wind is gaaf want alles beweegt en rolt en waait. Er was niemand in het park (goh) behalve konijnen. Wandeling 10/10
pi_194725699
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 11:53 schreef Memento-Mori het volgende:

Neem je ontslag? Dan maakt het niet zoveel uit of je je nog laat zien toch?

Ik ga zelf deze week ook ontslag nemen trouwens. :@
pi_194725734
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 11:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

He memo :W Op welke locatie ga je werken? Eindhoven?
Den Bosch. Ga ook samenwonen dan *O*
pi_194725760
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Neem je ontslag? Dan maakt het niet zoveel uit of je je nog laat zien toch?

Ik ga zelf deze week ook ontslag nemen trouwens. :@
Ik ga ergens anders werken en klopt maar ik vind m'n collega's wel gezellig dus vind het ook wel leuk om hen te zien.
  woensdag 26 augustus 2020 @ 12:05:13 #254
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194725765
quote:
14s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 07:58 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]

Goede hoteltip! ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_194725788
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:04 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Ik ga ergens anders werken en klopt maar ik vind m'n collega's wel gezellig dus vind het ook wel leuk om hen te zien.
Dat herken ik wel. Maar alleen voor de gezelligheid naar kantoor is niet echt oke in deze tijd toch?
  woensdag 26 augustus 2020 @ 12:08:22 #256
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194725823
Het afstand houden zit er hier al zo ingebakken dat, wanneer we TV kijken en iets zien dat pré-corona is opgenomen en dan mensen handen zien schudden of knuffelen of vlak bij elkaar zien zitten, wij steeds al bijna hardop zeggen: "dat kan nu echt niet meer."

Misschien is dat wel echt voltooid verleden tijd?
Poef.....gone! ©golfer
pi_194725847
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dat herken ik wel. Maar alleen voor de gezelligheid naar kantoor is niet echt oke in deze tijd toch?
Het is ook niet alleen voor de gezelligheid, er zijn bepaalde werkzaamheden die thuis niet gedaan kunnen worden, waarbij het steeds moeilijker is om die onder te brengen ivm thuiswerkers dus ik geef op tijd aan wanneer ik naar kantoor kom zodat anderen weer thuis kunnen blijven.
pi_194725860
@Lonaa fijn O+

En misschien wordt het dan eens tijd om een regenpak aan te schaffen. Of op z'n minst een prettige waterdichte jas.

Ik heb al bijna 10 jaar dezelfde jas; met speciaal wasmiddel wassen en dan met impregneermiddel en zo blijft hij waterdicht. O+

Ik moet helaas binnenkort een nieuwe jas zoeken, want er is nog een gat in gekomen. Het vorige gat heb ik gerepareerd met een plaksetje voor een luchtbed, maar dit gat zit op een opvallendere plek, dus dan zou nog een stuk luchtbed erop nogal stom staan :')
pi_194725894
quote:
11s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:08 schreef golfer het volgende:
Het afstand houden zit er hier al zo ingebakken dat, wanneer we TV kijken en iets zien dat pré-corona is opgenomen en dan mensen handen zien schudden of knuffelen of vlak bij elkaar zien zitten, wij steeds al bijna hardop zeggen: "dat kan nu echt niet meer."

Hopelijk komt er een vaccin en kan het daarna weer.

Ik was net aan het afleren om terug te deinzen / te schrikken als iemand binnen een armlengte van me kwam, en nu moet ik dat toch weer doen. Ik vind het niet leuk.
pi_194725956
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:10 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Het is ook niet alleen voor de gezelligheid, er zijn bepaalde werkzaamheden die thuis niet gedaan kunnen worden, waarbij het steeds moeilijker is om die onder te brengen ivm thuiswerkers dus ik geef op tijd aan wanneer ik naar kantoor kom zodat anderen weer thuis kunnen blijven.
Ik snap het wel hoor. Op "kantoor" merk ik wel dat die 1,5 meter echt heel lastig is.

Deze week quarantaine maar ik ben toch wel blij als ik volgende week weer mag gaan.
  woensdag 26 augustus 2020 @ 12:17:29 #261
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194725961
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:13 schreef Tele6 het volgende:

Ik was net aan het afleren om terug te deinzen / te schrikken als iemand binnen een armlengte van me kwam
Ik neem aan dat je dat toch ook op een naaktcamping moet doen, dat afstand houden?
Poef.....gone! ©golfer
pi_194726043
Ok, alles is uitgeschreven en gepland. Tijd voor een dagje huisvrouwenvlijt. Ik ga maken:

weck:
Gezeefde tomaat
Tomatenketchup
Harissa
Cherrytomaatjes op eigen saus

inmaak:
Jalapenos
Kappertjes
Surinaamse komkommer

overig:
gedroogde tomaat op olie
gedroogde tomaat in vriezer
gedroogde snijbiet
gedroogde courgette
zuurkool
slowcookermaaltijd voor als ik vanavond afgedraaid ben.
Spoilers!
  woensdag 26 augustus 2020 @ 12:24:05 #263
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194726079
Oh ja, voor de lactose-deuken onder ons: de LactoJoy Lactase-tabletten 14500 FCC met alleen plantaardige ingrediënten, zijn per 2 doosjes van 80 stuks bij Amazon.nl voor een prima prijs, zonder verzendkosten te verkrijgen.

/einde mededeling.
Poef.....gone! ©golfer
pi_194726097
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:11 schreef Tele6 het volgende:
Het vorige gat heb ik gerepareerd met een plaksetje voor een luchtbed, maar dit gat zit op een opvallendere plek, dus dan zou nog een stuk luchtbed erop nogal stom staan
Dat is toch juist hip?
Dus met een hippe Engelse naam, want anders is het niet echt hip: visual mending. Google staat er vol mee!
pi_194726114
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik snap het wel hoor. Op "kantoor" merk ik wel dat die 1,5 meter echt heel lastig is.

Deze week quarantaine maar ik ben toch wel blij als ik volgende week weer mag gaan.
Oh nee hoor dat afstand houden gaat prima, bureaus staan 1.5meter uitelkaar, in de kantine zijn tafels in de lengte geplaatst waarbij je aan beide eindes kunt zitten, is ook ruim 1,5m uitelkaar, overal stickers om te herinneren en het zit er bij mij ook gewoon echt wel in.
pi_194726125
quote:
3s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:24 schreef golfer het volgende:
Oh ja, voor de lactose-deuken onder ons: de LactoJoy Lactase-tabletten 14500 FCC met alleen plantaardige ingrediënten, zijn per 2 doosjes van 80 stuks bij Amazon.nl voor een prima prijs, zonder verzendkosten te verkrijgen.

/einde mededeling.
Dank je, straks even kijken. Ik heb me een levenslange Amazon-boycot voorgenomen dus waarschijnlijk bestel ik niet.
Spoilers!
pi_194726126
quote:
11s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:17 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je dat toch ook op een naaktcamping moet doen, dat afstand houden?
Ja hoor :*

Ik was net aan het leren om mensen toe te laten in m'n buurt: sinds 1-2 jaar, sinds ik therapie heb en sinds ik een relatie heb met A en B. Eerder schrok ik eigenlijk altijd als iemand ook maar in m'n richting bewoog. Vermoeiend.

Dat is dus nu anders. Nu zijn A en B nog de enigen die bij me in de buurt komen en het is "normaal" om te schrikken als iemand binnen anderhalve meter van je probeert te komen. :{
  woensdag 26 augustus 2020 @ 12:29:19 #268
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194726141
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:27 schreef Tele6 het volgende:

Ik was net aan het leren om mensen toe te laten in m'n buurt: sinds 1-2 jaar, sinds ik therapie heb en sinds ik een relatie heb met A en B. Eerder schrok ik eigenlijk altijd als iemand ook maar in m'n richting bewoog. Vermoeiend.

Dat is dus nu anders. Nu zijn A en B nog de enigen die bij me in de buurt komen en het is "normaal" om te schrikken als iemand binnen anderhalve meter van je probeert te komen. :{
Ah, op die fiets (nee, niet die user).
Goed dat je al een beetje over die angsten heen aan het komen bent. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_194726160
quote:
3s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat is toch juist hip?
Dus met een hippe Engelse naam, want anders is het niet echt hip: visual mending. Google staat er vol mee!
Nou ja, dit wordt op een gegeven moment toch te armoeiig. Het is niet alsof de jas eromheen er nog een beetje uit ziet. Er zitten ook rafels bij de mouwen en zo.

Ik bedoel, het is een jas kindermaat 170 die m'n broer heeft gedragen tot hij eruit groeide en die ik daarna mocht. Dat ding is al door minstens negen levens heen.
pi_194726247
quote:
3s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:24 schreef golfer het volgende:

/einde mededeling.
Dank! Collegaatje kreeg afgelopen weken te horen dat ze toch echt lactose intolerant is en ik zei 'daar zijn tabletjes voor die je voor het eten kan innemen'. Maar ik wist geen namen oid. Dus zal dit even noteren en de volgende keer dat ik haar zie vertellen.
pi_194726366
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:03 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Den Bosch. Ga ook samenwonen dan *O*
^O^
  woensdag 26 augustus 2020 @ 12:46:43 #272
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194726391
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:36 schreef Isabeau het volgende:

Dank! Collegaatje kreeg afgelopen weken te horen dat ze toch echt lactose intolerant is en ik zei 'daar zijn tabletjes voor die je voor het eten kan innemen'. Maar ik wist geen namen oid. Dus zal dit even noteren en de volgende keer dat ik haar zie vertellen.
Mocht ze wat minder sterke tabletten willen hebben dan zijn de Disolactpillen ook prima (wel duur)
SPOILER
Poef.....gone! ©golfer
pi_194726437

Hier staan voorbeelden van die wikipedia pagina's en hjet is hilarisch slecht _O- https://imgur.com/gallery/OoZrNBS
pi_194726519
Ik wil wel investeren in goede jas, maar graag over -10 kg. :')

Overigens: natgeregend 4,5/6
Amper miezer, toxh wel vochtig
  woensdag 26 augustus 2020 @ 13:01:47 #275
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194726596
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]

Hier staan voorbeelden van die wikipedia pagina's en hjet is hilarisch slecht _O- https://imgur.com/gallery/OoZrNBS
:o

https://gizmodo.com/alleg(...)ith-thous-1844845086
pi_194726656
quote:
7 jaar lang, 20.000 artikelen in brabbeltaal _O-
pi_194726693
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

#teamvijfdagenindeweeknaarkantoor :'(
pi_194726843
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 13:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ook hoor. Ofja, 4 in mijn geval. Ik werk maar 4 dagen. :)
pi_194726872
De stort heeft een middagpauze en wij hadden best trek, dus we hebben maar even alvast gegeten.
Piepers, wasboontjes, rollade, alles afkomstig van eigen land.
Toe chocoladeding & marcapone met dulce de leche.

't Was een best maal.
pi_194726896
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 13:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

100% thuis werken. Ben er best blij mee. Vanaf volgende week gaat het kantoor wat meer open, maar echt wanneer je zelf wil gaan.
  woensdag 26 augustus 2020 @ 13:32:55 #281
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194726916
Hier ook gewoon op kantoor.. vanaf volgende week 4 dagen kantoor en 1 dag thuis werken.. ^O^
pi_194726919
quote:
3s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Mocht ze wat minder sterke tabletten willen hebben dan zijn de Disolactpillen ook prima (wel duur)
SPOILER
Of gewoon die van het Kruidvat, die zijn lekker goedkoop ^O^
Spoilers!
  woensdag 26 augustus 2020 @ 13:37:50 #283
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194726981
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 13:07 schreef Isabeau het volgende:

7 jaar lang, 20.000 artikelen in brabbeltaal _O-
Geeft de betrouwbaarheid (...) van dat medium maar weer eens aan. :')
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 26 augustus 2020 @ 13:50:02 #284
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194727148
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 13:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

Of gewoon die van het Kruidvat, die zijn lekker goedkoop ^O^
Als je het uitrekenen gaat per tablet en alles terugrekent naar 10.000 FCC zijn die van het Kruidvat 0,384 per tablet. De disolact van Disolut 0,491 per tablet en de lactojoy van Amazon 0,206 per tablet. :6
Poef.....gone! ©golfer
pi_194727168
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:26 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Oh nee hoor dat afstand houden gaat prima, bureaus staan 1.5meter uitelkaar, in de kantine zijn tafels in de lengte geplaatst waarbij je aan beide eindes kunt zitten, is ook ruim 1,5m uitelkaar, overal stickers om te herinneren en het zit er bij mij ook gewoon echt wel in.
Ja precies. Het valt me op dat meer mensen 'op kantoor' opeens moeite hebben met afstand houden. Bij ons is de helft van de bureaus afgeplakt, er zijn overal looprichtingen en iedereen let verder ook goed op de afstand. In overleggen gaat ook iedereen ver uit elkaar zitten.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator woensdag 26 augustus 2020 @ 13:51:25 #286
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194727177
quote:
85s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 13:50 schreef golfer het volgende:

[..]

Als je het uitrekenen gaat per tablet en alles terugrekent naar 10.000 FCC zijn die van het Kruidvat 0,384 per tablet. De disolact van Disolut 0,491 per tablet en de lactojoy van Amazon 0,206 per tablet. :6
Maar als je aan die lagere dosering van de Kruidvat genoeg hebt... ;)
  woensdag 26 augustus 2020 @ 13:57:21 #287
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194727291
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 13:51 schreef derLudolf het volgende:

Maar als je aan die lagere dosering van de Kruidvat genoeg hebt... ;)
Je kunt eventueel de Lactojoy ook door midden breken (er zit zo'n breukstreepje op) en dan heb je dus 7.250 FCC (nog altijd meer dan de 4.500 van het Kruidvat) voor minder geld per pilletje dan die van het Kruidvat.
/disclaimer: ik heb helaas geen aandelen Amazon. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194727300
quote:
Krokettenparty? *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

De 'party' is trouwens gewoon voor ons samen.
-O-

quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 11:47 schreef AnneX het volgende:
Oef salami. Dat moet je niet ruiken, dat moet je eten.

Net als eieren.
pi_194727331
Hoi }:| Projectleiders o|O 8)7 :R |:(

Net uit frustratie maar eens draadjesvlees a la Julius Jaspers in de slowcooker gestopt. Ben benieuwd vanavond :9~
pi_194727346
quote:
11s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:08 schreef golfer het volgende:

haha ja heb ik met films als ik een grote groep (leger of mensen op een markt ofzo zie) dan denk ik alleen 'uit elkaar!' voor ik besef dat het daarvoor allang was opgenomen.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:10 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Spannend, een nieuwe baan en samenwonen :o
Gefeliciteerd!
pi_194727367
Ik ben trouwens voor de 3e keer tante geworden afgelopen maandag :)
Ga of vrijdag, of zondag langs om te kijken naar m'n nieuwe nichtje.
  woensdag 26 augustus 2020 @ 14:08:26 #292
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194727477
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 14:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Gefeliciteerd! *O*
Van welk zusje?
Poef.....gone! ©golfer
pi_194727500
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 14:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Gefeliciteerd! Wat leuk
pi_194727502
quote:
Krokettenparty? _O_

Allemaal verschillende kroketten?
pi_194727703
Droog overgekomen!!!
pi_194727749
Ik was bijna uitgevallen tegen een onwillige ambu-chauffeur >:)
pi_194727755
Zorgmedewerker BLIJF MET JE POTEN VAN zorgmedewerkers })
pi_194727840
Ik werd bijna doodgereden op een rotonde. Was wel vlakbij het ziekenhuis, was handig geweest.
  woensdag 26 augustus 2020 @ 14:31:03 #299
63722 z80
I fink you freaky
pi_194727844
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi }:| Projectleiders o|O 8)7 :R |:(

Net uit frustratie maar eens draadjesvlees a la Julius Jaspers in de slowcooker gestopt. Ben benieuwd vanavond :9~
En hij/zij weet van de prince geen kwaad?
  woensdag 26 augustus 2020 @ 14:40:29 #300
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194728020
quote:
6s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 14:31 schreef z80 het volgende:

En hij/zij weet van de prince geen kwaad?
Prince Albert? O-)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194728415
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

100% thuis werken. Ben er best blij mee. Vanaf volgende week gaat het kantoor wat meer open, maar echt wanneer je zelf wil gaan.
Ik vind het thuiswerken ook best oké. Zou in de toekomst 1 of 2 (van de 3) dagen best huis willen blijven werken. Volgende week voor het eerst sinds maart naar kantoor :D Eens kijken of ik mijn sleutel nog kan vinden. En hoe het met mijn thee is die ik achterliet.

Mijn werkgever is erg voorzichtig, ik verwacht dit jaar sowieso niet meer standaard naar kantoor te hoeven, alleen voor afspraken of regelzaken die echt niet anders kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')