Oh maar dat zou dan in de plaats van FOK! komen als het stopt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:54 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind Discord echt ideaal. Het was heel even wennen maar nu is het fijn.
Dan moet ik ook stoppen met werken geloof ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh maar dat zou dan in de plaats van FOK! komen als het stopt.
Nóg een online platform waar ik met mensen kan kletsen heb ik geen tijd voor wil ik geen tijd voor maken naast het lezen op twitter/ fb en lezen van kranten/boeken.
Dat heeft er zéker ook mee te maken idd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Dan moet ik ook stoppen met werken geloof ik![]()
Oh wat naar! Kan je uberhaupt nog iets daarmeequote:Getsie, heb last van netvliesmirgraine en moet ook even weg om boodschappen te doen maar iets te gevaarlijk om nu op de fiets te stappen
Staat er dan verplicht gepland dat je 'het' weer moet doen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:13 schreef Candaasje het volgende:
Ja joh golfer, wrijf nog even in dat ik mijn vriend pas weer maandagavond zie
Jij bent niet vies van vleesvervangers toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:13 schreef Candaasje het volgende:
Ja joh golfer, wrijf nog even in dat ik mijn vriend pas weer maandagavond zie
Het is voor ons geen 'moetje'quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat er dan verplicht gepland dat je 'het' weer moet doen?
Nee, maar dat gaat toch wel vervelen. The real deal is toch leukerquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij bent niet vies van vleesvervangers toch?
We kunnen een CUL discord aanmakenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:47 schreef Blues het volgende:
Oh sommige dingen doen het weer.
Ik heb jullie niet gemistHeb wel zonder fok meer tijd voor kranten/boeken/wetenschaps etc dingen om na te lezen
Wat is dat toch dat FOK! toch in mijn dagelijkse rijtje hoort en ik het niet gewoon een weekje kan overslaan.. hebben jullie dat ook? Ben toch nieuwsgierig naar de culsc en wil ook in andere topics dingetjes delen of lezen..
Moeten we een alternatief bedenken voor als het echt stuk-stuk gaat?
Sterkte Kaatquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Getsie, heb last van netvliesmirgraine en moet ook even weg om boodschappen te doen maar iets te gevaarlijk om nu op de fiets te stappen
Ik zou ook nu niet weg gaan als je er nog last van hebt. Kan je iets doen waardoor het afneemt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Getsie, heb last van netvliesmirgraine en moet ook even weg om boodschappen te doen maar iets te gevaarlijk om nu op de fiets te stappen
Is het Forum inmiddels weer geopend? Vind het van buiten best lelijk, zeker als je de Oale Grieze er achter ziet staan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:12 schreef borisz het volgende:
Code Oranje.... Dan maar geen buitenland dit najaar.
Ik denk dat ik voor eind oktober/begin november maar een tripje naar Grunn ga plannen. Incluis eerste twee etappes Pieterpad en een bezoek aan het Forum.
Forum was ongeveer het eerste dat weer openging, nog tijdens het vorige collegejaar. Best lastig, want de UB was nog wel dicht, dus het werd overspoeld met studenten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is het Forum inmiddels weer geopend? Vind het van buiten best lelijk, zeker als je de Oale Grieze er achter ziet staan.
Weer een USA datagrabbelaar. Met we houden de info net zo lang als we nodig achten, lees altijd. En we mogen/kunnen/zullen deze data verkopen. Kun je net zo goed op gezichtenbook gaan zitten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sterkte Kaat![]()
Ik heb laatst ook voor het eerst Discord gebruikt en het was redelijk ok.
Klopt helemaal. Maar ik doelde op de interface en gebruiksvriendelijkheid die wel ok isquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:21 schreef z80 het volgende:
[..]
Weer een USA datagrabbelaar. Met we houden de info net zo lang als we nodig achten, lees altijd. En we mogen/kunnen/zullen deze data verkopen. Kun je net zo goed op gezichtenbook gaan zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#liefdagboek
Ging ook meer over als Fok ooit stopt. Of als het vaker down is, is het wel een leuke uitvalsbasis.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We kunnen een CUL discord aanmakenKan je chatten, foto's en linkjes delen en zelfs echt live kletsen (geluid, niet typen) als je daar zin in hebt. En je kan hem openbaar gooien, zodat er ook af en toe nieuwe aanwas is
Maar liever niet zolang FOK nog leeft, want eh, dat wordt te druk. Elke dag even FOK checken is meer dan genoeg.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:28 schreef Aure het volgende:
M'n baby doet het nog steeds mensentoch wel een opluchting steeds, maar ik moet wel weer bij de gynaecoloog lopen wegens te hoge bloeddruk (140/90). Was bij Jip ook, kwam toen helemaal goed, dus nu vast ook wel
Alien onder de spoilerCUL-alienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#liefdagboek
Spoilers!
Huh dat hoeft toch ook niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:23 schreef sigme het volgende:
Discord heb ik niks mee, ik wil helemaal niet praten met mensen.
Kan je d'r niet verplaatsen naar een hoekje?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:29 schreef fietsie het volgende:
Er zit een dame heel opzichtig met dr haar te spelen als middelste tegeltje in 9 camera tegeltjes van mn teams vergadering.
M'n baby doet het nog steeds mensentoch wel een opluchting steeds, maar ik moet wel weer bij de gynaecoloog lopen wegens te hoge bloeddruk (140/90). Was bij Jip ook, kwam toen helemaal goed, dus nu vast ook wel
Alien onder de spoilerLeuke alienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#liefdagboek
Krijg je nu medicijnen?
Iemand riep in de openbare chat dat ze er mee op moest houdenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:30 schreef Aure het volgende:
[..]
Kan je d'r niet verplaatsen naar een hoekje?
Ik denk het wel ja, maar eerst wachten op een afspraak met het ziekenhuis en dan gaan ze daar weer meten en prikken en etc etc. Vorige keer hebben ze het nog even gerekt tot een week of 20, voordat ze medicatie gaven. Even afwachten wat ze nu doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuke allen
Krijg je nu medicijnen?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Iemand riep in de openbare chat dat ze er mee op moest houden
Alien onder de spoilerYay, fijn dat het nog goed gaat! Op hoeveel zit je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#liefdagboek
Daar heb je ook wel een puntquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:41 schreef Myraela het volgende:
Zou misschien eigenlijk ook helemaal niet erg zijn wanneer FOK! een beetje uit m'n ritme zou raken. Ik blijf hier maar hangen terwijl de laatste keer dat ik me écht heb vermaakt al een hele tijd terug is. Nu is het meer een automatisme bij verveling geworden.
11 weken! Bijna door dat afschuwelijke eerste trimester heenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Yay, fijn dat het nog goed gaat! Op hoeveel zit je?
Oh, ik kijk heel anders tegen deze slowchat aan. Inmiddels ken ik veel mensen hier. De één beter dan de ander. En ik ben om ze gaan geven. Het zou zo raar zijn als al dat (vaak dagelijks) contact ineens weg zou vallen. Ik zou toch best veel mensen serieus missen. En het is gewoon fijn om hier wat te kunnen vertellen. Van iets heel stoms en futiels tot iets wat heel belangrijk is. Uitlaatklep, klankbord, ideeën delen, meningen delen, bemoedigend toespreken, helpen. Ik vind het eigenlijk allemaal leuk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:41 schreef Myraela het volgende:
Een nieuw forum zie ik nooit zo snel gebeuren. FOK! begint eigenlijk al wat stil te worden. Als slowchat zou Discord inderdaad wel beter werken. Al denk ik dat het ook dan wel gewoon stil gaat vallen.
Zou misschien eigenlijk ook helemaal niet erg zijn wanneer FOK! een beetje uit m'n ritme zou raken. Ik blijf hier maar hangen terwijl de laatste keer dat ik me écht heb vermaakt al een hele tijd terug is. Nu is het meer een automatisme bij verveling geworden.
Zo kijk ik er ook wel tegenaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ik kijk heel anders tegen deze slowchat aan. Inmiddels ken ik veel mensen hier. De één beter dan de ander. En ik ben om ze gaan geven. Het zou zo raar zijn als al dat (vaak dagelijks) contact ineens weg zou vallen. Ik zou toch best veel mensen serieus missen. En het is gewoon fijn om hier wat te kunnen vertellen. Van iets heel stoms en futiels tot iets wat heel belangrijk is. Uitlaatklep, klankbord, ideeën delen, meningen delen, bemoedigend toespreken, helpen. Ik vind het eigenlijk allemaal leuk.
Ik heb je maar 1x ontmoet, maar ik leef toch best met je mee. Ik ken een deel van je familieomstandigheden, je studie, nu je vakantie als vrijwilliger. Dat schept toch een band. Dus in die zin een veel zinniger interactie jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:19 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb hier op fok iig veel zinnigere interactie met mensen dan wanneer ik Reddit of Facebook af aan het scrollen ben.
We leven ook intens met je mee over het gebrek aan regen en de contradictie met de voorspellingen hierover de afgelopen weken; daarin zijn we hopelijk ook uniek.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb je maar 1x ontmoet, maar ik leef toch best met je mee. Ik ken een deel van je familieomstandigheden, je studie, nu je vakantie als vrijwilliger. Dat schept toch een band. Dus in die zin een veel zinniger interactie jaIk heb op FB vooral interactie via chatkanaaltjes en de rest is...tsja...heel erg anders dan hier
Ik ken mijn meeste FB vrienden en familieleden lang zo goed niet als ik veel van de mensen hier ken
En jullie weten ook véél meer van mij dan mijn directe familie.
Er is niemand tegen wie ik daar verder over heb geklaagdquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:27 schreef fietsie het volgende:
We leven ook intens met je mee over het gebrek aan regen en de contradictie met de voorspellingen hierover de afgelopen weken; daarin zijn we hopelijk ook uniek.
Superfijn! Was het echt zo vervelend, ja? Veel last gehad?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:18 schreef Aure het volgende:
[..]
11 weken! Bijna door dat afschuwelijke eerste trimester heen
En gister kwam ik tot de ontdekking dat een volkomen vreemde in het Noorden van het land, een connectie is via Uniek.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ik kijk heel anders tegen deze slowchat aan. Inmiddels ken ik veel mensen hier. De één beter dan de ander. En ik ben om ze gaan geven. Het zou zo raar zijn als al dat (vaak dagelijks) contact ineens weg zou vallen. Ik zou toch best veel mensen serieus missen. En het is gewoon fijn om hier wat te kunnen vertellen. Van iets heel stoms en futiels tot iets wat heel belangrijk is. Uitlaatklep, klankbord, ideeën delen, meningen delen, bemoedigend toespreken, helpen. Ik vind het eigenlijk allemaal leuk.
Oh, ik vind het ook wel leuk om de verhalen van de mensen hier te lezen en tegelijkertijd deze plek soms te hebben om m'n verhaal kwijt te kunnen. Al heb ik die binding niet zo sterk en toch verspil ik hier veel te veel tijd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:19 schreef Isabeau het volgende:
Deze keer (nog) niet gecrasht, zie ik aan jouw post na de mijne.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:38 schreef fietsie het volgende:
Uniek heeft t vast druk in dr liefdesnestje
Dat laatste ben ik het ook wel mee eensquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:40 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik vind het ook wel leuk om de verhalen van de mensen hier te lezen en tegelijkertijd deze plek soms te hebben om m'n verhaal kwijt te kunnen. Al heb ik die binding niet zo sterk en toch verspil ik hier veel te veel tijd.
Hallo, welkomquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:37 schreef anndb het volgende:
Ga hier ook maar wat meer mee posten. Tijd over nu (vakantie) en voor de rest in cul weinig te beleven. Nu aan het kiezen wat vanavond te eten of griek of sushi. Ik heb meer zin in sushi.
Die herken ik; ik deed er net al even verslag van hierquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb al de hele dag bloeddrukverhogende Teams-meetings. Ik zal blij zijn als het 17 uur is.
Ik heb helaas nog niet alles bijgelezenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die herken ik; ik deed er net al even verslag van hier
Zoveel kan het niet zijn; er is toch nog steeds iets geks gaande me dunkt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb helaas nog niet alles bijgelezen
Wat voor dingen gebeuren er dan waar je je dan druk over maakt? Of gewoon domme opmerkingen, onlogische voorstellen etc?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb al de hele dag bloeddrukverhogende Teams-meetings. Ik zal blij zijn als het 17 uur is.
Ja, de TT blijft actueelquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:15 schreef fietsie het volgende:
Zoveel kan het niet zijn; er is toch nog steeds iets geks gaande me dunkt.
Ik heb hier thuis al de hele dag Russische IP-nummers die exploits afvuren op mn firewallquote:
Er nadert een hele, hele forse deadline. En mensen beginnen paniekvoetbal te spelen en komen af en toe met additionele specificaties of veranderen eigenhandig de planning en vragen vervolgens of we dat kunnen halen........quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat voor dingen gebeuren er dan waar je je dan druk over maakt? Of gewoon domme opmerkingen, onlogische voorstellen etc?
Ja, dat klinkt wel bloeddruk verhogendquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:21 schreef PdeHoog het volgende:
Er nadert een hele, hele forse deadline. En mensen beginnen paniekvoetbal te spelen en komen af en toe met additionele specificaties of veranderen eigenhandig de planning en vragen vervolgens of we dat kunnen halen........
"Wat denk je zelf, prutsende projectleider![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Winsumquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben moe. F. heeft eindelijk een vakantie gepland! Dan nu de volgende issue: we willen nog een paar daagjes weg. Met Dora. Wandelen, hapje eten, leuk stadje/dorp bekijken. Waarschijnlijk in NL.
Wie heeft er een Heel Goed Idee? Dat mag varieren van welk dorp tot een toffe B&B. Alle inspiratie is welkom.
Zit hier iets bij voor je? https://mamisdehortop.nl/(...)inn-een-hotelhuisje/quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben moe. F. heeft eindelijk een vakantie gepland! Dan nu de volgende issue: we willen nog een paar daagjes weg. Met Dora. Wandelen, hapje eten, leuk stadje/dorp bekijken. Waarschijnlijk in NL.
Wie heeft er een Heel Goed Idee? Dat mag varieren van welk dorp tot een toffe B&B. Alle inspiratie is welkom.
Kijk nou wat een prima leuk blazertje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:28 schreef Myraela het volgende:
Ik voel me ineens intens burgerlijk. Ik ben naar de Zeeman geweest, en daar heb ik lekker gierig in een bak met koopjes lopen grijpen. Was een actie dat je voor 2,50 euro een tasje mocht vullen. En ze hadden een supertoffe blazer in die actie.Die wilde ik, maarja, dan vul je de rest van dat tasje toch ook met troep die je waarschijnlijk nooit gaat gebruiken.
Doesburg ben je vast al wel eens geweest? Knus stadje, vast wel een leuke B&B te vinden. Veel chocolaterieën. Probeer eens mosterdijsquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:20 schreef Lonaa het volgende:
Ahh staat je heel leuk!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kijk nou wat een prima leuk blazertje.En dan dus nog 4 placemats en klein tuingereedschap setje erbij voor maar 2,50 euro.
Ik kan echt blij worden van koopjes.
[ afbeelding ]
2,50quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:40 schreef Myraela het volgende:
Kijk nou wat een prima leuk blazertje.En dan dus nog 4 placemats en klein tuingereedschap setje erbij voor maar 2,50 euro.
[ afbeelding ]
Kan mij voorstellen dat je die eruit haalt. Leuk. 👍🏼quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh god, haha, dat klinkt inderdaad niet fijn. Heb je de hele dag door last, of is het vooral in de ochtend? Dat lijkt me echt een van de naarste dingen aan zwanger zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:42 schreef Aure het volgende:
Ahh staat je heel leuk!
En ja ik ben op dit moment veel misselijker dan toen bij Jip. Maar het gaat al beter. Ik kots nog maar max 3 x per dag
Ik kom uit de Achterhoek.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Doesburg ben je vast al wel eens geweest? Knus stadje, vast wel een leuke B&B te vinden. Veel chocolaterieën. Probeer eens mosterdijs
Of Bronkhorst, al is alles daar wel gek duur. Wel leuke omgeving, met de IJssel.
Hier ga ik even naar loeren!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zit hier iets bij voor je? https://mamisdehortop.nl/(...)inn-een-hotelhuisje/
Wil je strand? Bossen? Stad als Leeuwarden of Middelburg? Eiland als Texel?
Limburg?
Lijkt mij wel leuk https://www.qurios.nl/str(...)LEAAYAiAAEgKk5_D_BwE
http://www.strandhuisjes.info/lm.slaapstrandhuisjes.html
Vele leuke stadjes in Zeeland!
Even kijken!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Winsum![]()
Maaruh, uurtje de grens over bij jullie. Tecklenburg, beetje heuvels enzo voor het vakantie gevoel. Leuke omgeving vind ik en volgens mij veel wandelpaden enzo om Dora uit te laten.
Dag Lenny.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier sta ik niet van te kijken.
Gave blazerquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik post regelmatig in CUL, maar slechts in 1 topic/reeks. Ik weet eigenlijk niet hoe deze sc in MYAT is gekomen. Ik hoop dat ik welkom ben.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat maakt dat je af en toe in de SC een plasje komt doen?
Ik weet dat je in de Speciaalbieren-reeks post. Speciaalbierquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik post regelmatig in CUL, maar slechts in 1 topic/reeks. Ik weet eigenlijk niet hoe deze sc in MYAT is gekomen. Ik hoop dat ik welkom ben.
Daar schrik ik altijd weer van als ik in Nederland weg wil. Vaak zo duur, en dan heb ik nog steeds niet helemaal het 'even er tussenuit' gevoel. Zal nu meer mensen in Nederland blijven ook wel niet goedkoper geworden zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:05 schreef Lonaa het volgende:
@:AnneX , al die strandhuisjes kosten 200 euro per nacht ofzo![]()
![]()
op scheveningen mag je geloof ik pas weer vanaf 1 oktober met honden op het strand ( tenminste bepaalde plekken) dat is idd wel een dingetje om even te checken ( al is er geen haan die er naar kraait als het guur weer is natuurlijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:09 schreef Blues het volgende:
221 euro voor 4 nachten? Ik had net een link. /zoekt... bij Haarlem genoeg leuks voor hond (spaarnwoude) en strand in de buurt!
Kut geen honden toegestaan![]()
![]()
Die komen hier donderdag weer met Albert mee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:55 schreef Myraela het volgende:
Het was vanavond weer kaasschnitzel-avond.Blijft te lekker.
Boe.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:05 schreef Lonaa het volgende:
@:AnneX , al die strandhuisjes kosten 200 euro per nacht ofzo![]()
![]()
Die ga ik even uitchecken!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:08 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa qua niet-Achterhoek kan ik alleen Lottum aanraden, middenin Limburg aan de Maas.
- kasteeltuinen Arcen
- uiterwaarden en bos om te wandelen
- het is daar altijd mooi weer
- je kunt naar de legendarische ijssalon Clevers (die ik minilot ook aanraadde)
- het dorp zelf heeft veel tuinen en oude huisjes en rozenstruiken
Nai.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:22 schreef Kreator het volgende:
Hele dag strand. Nu roodachtig. Tevens hele dag gratis bier.
Nu eten.
Scooter gehuurd. Voor een paar dagen.
Warm.
Doei.
P.s. Grieks is best een pittige taal om te leren.
Goede buren zijn erg belangrijk.quote:[b]Op dinsdag 25 augustus 2020 17:54 schreef Barreltje het volgende:[/b
verder besloten welk huis het wordt ( die met de buren) en zo maar eens een restje opwarmen van eergister..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Goede buren zijn erg belangrijk.kan jeg få en kop sukkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ik heb liever øl.quote:
dit sla ik op voor opties deze week!quote:
Ben je nog steeds van de drank af?quote:
ik ken het ook uit het drents.. ik had ooit een relatie met iemand die uit hooghalen komt. ( dezelfde als die van " de winkel "quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ik vond het al grappig dat Barrel die kendeDacht dat het Drents was.
Ja. Nog steeds vanaf 2-2-2020 vrijwel helemaal alcoholvrij. Alleen bij etentje in een restaurant soms een glaasje witte wijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:49 schreef derLudolf het volgende:
Ben je nog steeds van de drank af?
Dit klinkt verkeerdMaar dankt dat je tijdje geen alcohol en nog wat zaken meer nam voor de gezondheid?
Laatst de 1000 unieke op untappd gehaald. Ik weet niet of ik daar nou zo trots op moet zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet dat je in de Speciaalbieren-reeks post. Speciaalbier
Je hebt helemaal nergens zin in?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb echt geen zin in mijn avondeten. Maar nog minder zin in iets anders dus ik ga het maar maken. Het wordt garnalen, boontjes, taugé en paksoi met Surinaamse trafasiesaus en rijst.
Beetje zuipen, beetje scooter rijden. Moet kunnen toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:22 schreef Kreator het volgende:
Nu eten.
Warm.
Doei.
Terecht. Die Belgen kunnen opzich best wel brouwen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:59 schreef Candaasje het volgende:
Ik bedacht me zojuist in de winkel dat ondanks dat ik al een tijdje in België vertoef, en ik verder geen bierdrinker ben, het toch wel ergens maf is dat ik juist híer ook nog niks geprobeerd heb. Toch maar eens doen.
Amateurquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laatst de 1000 unieke op untappd gehaald. Ik weet niet of ik daar nou zo trots op moet zijn.
Nog nooit bij Westvleteren geweest?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Amateur
Morgen eindelijk naar Westvleteren
Ik heb een aantal jaar niet gelogd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laatst de 1000 unieke op untappd gehaald. Ik weet niet of ik daar nou zo trots op moet zijn.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:22 schreef Kreator het volgende:
Nu eten.
Warm.
Doei.
Nope, nog nooit geweest maar nu tijd voor een road trip. Ik heb nog geen vergelijkbaar bier gevonden in de supermarkt, jammer genoeg.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog nooit bij Westvleteren geweest?
Amateur.
Ik kom daar trouwens niet meer. Opzich prima bier. Maar vergelijkbaar bier haal je gewoon in de supermarkt.
Gewoon de St Bernardus 12. Amper verschil.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nope, nog nooit geweest maar nu tijd voor een road trip. Ik heb nog geen vergelijkbaar bier gevonden in de supermarkt, jammer genoeg.
Onee die vind ik dan weer helemaal niet lekker.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon de St Bernardus 12. Amper verschil.
Hoe vaak heb je moeten bellen?
Vertel! DMquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
En gister kwam ik tot de ontdekking dat een volkomen vreemde in het Noorden van het land, een connectie is via Uniek.
Die ik trouwens al langer niet heb gezien hiero. Uniek![]()
P.S. even kijken of fok weer crasht na een post van mij.
En Westvleteren 12 wel? Bijzonder. Voor mij is dat vrijwel hetzelfde.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Onee die vind ik dan weer helemaal niet lekker.
Zo zie je maar weer over smaak valt niet te twisten.
Het gaat nu online, 2 weken geleden kwamen we er niet door maar afgelopen donderdag wel.
Ik zie ook veel verschillen op Untappd. Of mensen vinden het op elkaar lijken of vinden juist 1 een stuk minder.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En Westvleteren 12 wel? Bijzonder. Voor mij is dat vrijwel hetzelfde.
Veel plezier morgen.
Favoriete brouwerij is Jopen. En 3 fonteinen vind ik ook wel heel goed.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zie ook veel verschillen op Untappd. Of mensen vinden het op elkaar lijken of vinden juist 1 een stuk minder.
Ik denk dat bij de Bernardus net iets in zit wat mij tegenstaat.
Thanks
Wat is trouwens je favoriete brouwerij of biertje?
Favoriete brouwerij mijn eigen natuurlijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Favoriete brouwerij is Jopen. En 3 fonteinen vind ik ook wel heel goed.
Favo bier tot nu toe:
Dont trye this @:home 2018 BA cognac. Van Jopen. Al vind ik dat lastiger te zeggen aangezien je dan compleet verschillende stijlen vergelijkt.
Bij jou?
Hooooooi!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Kijken of plaatsen lukt.
hoi @:Anndb (Had dit al 3x getypt).
quote:
Owwwwquote:
De hele dag doorquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh god, haha, dat klinkt inderdaad niet fijn. Heb je de hele dag door last, of is het vooral in de ochtend? Dat lijkt me echt een van de naarste dingen aan zwanger zijn.
Hou eens op met posten jijquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Al weer vergeten, iets met een A en collega kwf collecte.![]()
Hoest met de liefde? DM.😎
Jij bent het steedsquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Al weer vergeten, iets met een A en collega kwf collecte.![]()
Hoest met de liefde? DM.😎
Ik kreeg nieuwe antihistaminica met als -doel- niet steeds aan de test-criteria te voldoen...quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Iets wat in België goed gaat, binnen 24 uur resultaat van covid test. Gelukkig negatief. Nu kan ik vrolijk verder snotteren zonder meer schuldig te voelen... De dokter grapte al, waarschijnlijk een ander corona virus...
Fijn! Hoe gaat het bij jullie met de scholen? Zijn die al begonnen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Iets wat in België goed gaat, binnen 24 uur resultaat van covid test. Gelukkig negatief. Nu kan ik vrolijk verder snotteren zonder meer schuldig te voelen... De dokter grapte al, waarschijnlijk een ander corona virus...
Wat heb je nu als werkzame stof?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kreeg nieuwe antihistaminica met als -doel- niet steeds aan de test-criteria te voldoen...
Nee,1 september... Tot nu toe gaan ze open en zeggen ze dat ze ook open blijven, Lets see..quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fijn! Hoe gaat het bij jullie met de scholen? Zijn die al begonnen?
fluticason propionaat, verstuiver in de neusquote:
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:36 schreef golfer het volgende:
Francis waait lang niet zo hard als ze beloofd hadden.
Ja, flink briesje nu aan de kust, maar nog niet die windkracht 10 of daaromtrent.
Kan toch nog komen? Ik hoop dat het zo rustig blijft dat de bomen voor m’n huis blijven staan. Ik word liever niet wakker van een boom op t balkonquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:36 schreef golfer het volgende:
Ja, flink briesje nu aan de kust, maar nog niet die windkracht 10 of daaromtrent.
Ja, lees net dat het hoogtepunt ergens rond 4:00 vannacht wordt verwacht.quote:
Toch waait ie aardig door hoor hier.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:36 schreef golfer het volgende:
oh, die heb ik ook op het moment.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:59 schreef fietsie het volgende:
fluticason propionaat, verstuiver in de neus
Mja het waait hier ook echt wel flink..quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:27 schreef Lienekien het volgende:
De waarschuwing is voor zware windstoten tot xx kilometer per uur. Ik heb me laten uitleggen dat dat iets anders is dan bijv. een storm van windkracht 10.
Ja, dat bedoel ik. Windstoten druk je uit in xx kilometer per uur. Qua windkracht voorspellen ze volgens mij hooguit 5.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:29 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja het waait hier ook echt wel flink..
Tot 100km/uur voorspellen ze hier.
Dat is toch een aardige woei
Uhu.. het is ook niet continu.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Windstoten druk je uit in xx kilometer per uur. Qua windkracht voorspellen ze volgens mij hooguit 5.
Enjoy sigmequote:Op woensdag 26 augustus 2020 06:53 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb als het goed is de geplande post van gister nog onder m'n Ctrl-v hangen:
'navond.
Het was een lange dag vandaag. Maar morgen vrij, dus dan lekker sporten, naar de stort, boodschappen doen en een kippenhok verplaatsen.
Pics?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 07:11 schreef Uhmmpie het volgende:
Wel lekker wakker worden vandaag..
half 7.. katten honger.
Dus ik sta op... voer.. kruip terug in bed.
Kotst 1 van de heren over mn nachtkastje.
Precies natuurlijk over mn boek en koptelefoon
Dankbaarheid van die beestjes... oneindig.
Lekker weer daar?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 07:48 schreef Lonaa het volgende:
Psychisch voorbereiden op minimaal 6x natregenen vandaag
Ksssssst, ga weg jij.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 07:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lekker weer daar?
Hier ook weer buffelen. 26 graden momenteel. Geen wolkje aan de hemel. Ontbijt werd door de personeelsslaven gepakt.
Zwaar leven.
Ochtend!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 07:11 schreef Uhmmpie het volgende:
Wel lekker wakker worden vandaag..
half 7.. katten honger.
Dus ik sta op... voer.. kruip terug in bed.
Kotst 1 van de heren over mn nachtkastje.
Precies natuurlijk over mn boek en koptelefoon
Dankbaarheid van die beestjes... oneindig.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 07:58 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
24/7 stroom en airco op de kamer dankzij Appie.
Dat is ook fijn wakker wordenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 07:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ochtend!
Herkenbaar!
Ik durfde vannacht ivm de woei het raam in de kitten kamer niet open te zetten. Rond half zes werd ik wakker en ging dat ‘even’ alsnog doen.
Moeder had voor de tweede nacht op rij alles ondergekotst. En heeft nog steeds diarree dus daar ook rijkelijk sporen van achter gelaten. Dadelijk de kattenbak maar eens gaan doen, had ik vanmorgen zo vroeg nog geen kracht voor nadat ik de rest had opgeruimd.
Ik neem hier altijd speciaal een klantenkaart oid voor meequote:
Hier is de herfst begonnen. Blijf maar in Griekenland.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 07:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lekker weer daar?
Hier ook weer buffelen. 26 graden momenteel. Geen wolkje aan de hemel. Ontbijt werd door de personeelsslaven gepakt.
Zwaar leven.
Klinkt fijnquote:Op woensdag 26 augustus 2020 08:19 schreef Lonaa het volgende:
Natgeregend: 1/6
Extra uitdaging: het is plastic-ophaal-dag. Dat komt nog in plastic zakken hier. Die heeft iedereen gisterenavond gewoon z'n deur uitgeflikkerd op de stoep.
Ergo: de straat ziet eruit als een vuilnisbelt. Overal zakken, al dan niet opengewaaid, met overal afval.
Nope. Sommige mensen hebben zelf wat bedacht of hangen het aan hun hekje ofzo.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 08:21 schreef Myraela het volgende:
Hier is plastic ook gewoon in zakken. Maar hebben ze bij jullie geen verzamelpunten? Hier staan op een aantal plekken korte palen waar je de volle tassen dan aan vast kunt binden.
Ik zou het nu gewoon houden bij de 20% die ze wel gaan gebruiken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:23 schreef Candaasje het volgende:
Hier beetje miezer af en toe. Wel veel wind, benieuwd of alle gevelplaten er nog op zitten. Die waaien er nog wel eens af. (Maar niet mijn probleem verder)
Ik ben mezelf nog even onder het genot van een kop thee aan het voorbereiden voor een lange dag figuurlijk sterven. En dan morgen en overmorgen ook nog.En dan wel hopen dat ik geluk heb met de vragen. Van de 64 mogelijke open vragen stellen ze er 2. De vorige keer kende ik 80% en stelden ze er 2 uit die overige 20%.
Ja dat vind ik ook wel een strak plan! Scheelt denk ik heel wat qua afsterven van mijn hersencellen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het nu gewoon houden bij de 20% die ze wel gaan gebruiken.
Ik vind thuiswerken ook echt niks. Ben blij dat ik komende week weer op locatie mag werken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:23 schreef Myraela het volgende:
Vanavond pizzaretten met vriendinnen, echt zin in.Ik heb alweer veel te lang geen andere mensen gezien. Merk wel dat nu ik mijn collega's nog steeds niet zie, dat ik soms echt een veel sterkere behoefte heb om af te spreken.
Dit is een beetje hetzelfde idee. Om eerlijk te zijn snap ik van de helft van de tekst eigenlijk niet wat er écht staat. Het is dat ik dankzij een ander vak iets meer notie heb gekregen, maar nog steeds is het een ramp. Ik kán fantastisch leren, als ik weet wat ik aan het doen ben.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:36 schreef Myraela het volgende:
Wij kregen op de middelbare een keer de toets met de antwoorden, een week voordat we de toets hadden. Wilde de docenten eens uittesten. Hele klas een geweldig cijfer, en ik iets van een 4.Ik kon mezelf echt niet motiveren om alleen maar antwoorden te stampen.
Slik jij ook nog antihistaminica erbij?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh, die heb ik ook op het moment.
Terecht wel. Enige rode zijn mijn voeten.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:28 schreef Candaasje het volgende:
*Iets verder teruggelezen*
Al opgedroogd @:Lonaaa, of mag je zo weer?
Succes met opruimen Uhmp!
Goed insmeren hè Krea. Vergeet de randjes van je oren niet(/moeke . Ik ben stiekem wel een beetje jaloers)
Natgeregend 3/6: van miezer word je ook nat.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:28 schreef Candaasje het volgende:
*Iets verder teruggelezen*
Al opgedroogd @:Lonaaa, of mag je zo weer?
Succes met opruimen Uhmp!
Goed insmeren hè Krea. Vergeet de randjes van je oren niet(/moeke . Ik ben stiekem wel een beetje jaloers)
Je voeten? Dat zijn nou de enige lichaamsdelen die bij mij NIET verbranden.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Terecht wel. Enige rode zijn mijn voeten.
Aii.... met recht dus hondenweerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Natgeregend 3/6: van miezer word je ook nat.
Even droge broek aantrekken en andere jas en danlange ronde met Dora.
Wil Dora dit wel?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Natgeregend 3/6: van miezer word je ook nat.
Even droge broek aantrekken en andere jas en danlange ronde met Dora.
Ja, bedankt. Daarna moet ik nog met Dex.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je voeten? Dat zijn nou de enige lichaamsdelen die bij mij NIET verbranden.
En alles verbrandt verder(en wordt op mijn schouders en neus na, weer direct wit...)
[..]
Aii.... met recht dus hondenweerSterkte!
Waarschijnlijk niet. Ze heeft weinig te willen.quote:
Haha, dankjewel. Maar het is nogal breed, niet echt 1 onderwerp (algemene cytologie, histologie en transport/verdediging. Het gaat van het beschrijven van de vormen van gereguleerde celdood tot de opbouw van epithelen en het cytoskelet, tot het proces van contractie van spieren (heel dat gedoe met myosine/actine), tot de werking van de verschillende miscroscopen. Echt van hot naar her. Globaal is het prima te begrijpen, maar het gaat nogal diep in detailquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:47 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje mocht je nog prangende vragen hebben, dan wil ik wel een poging doen![]()
Ik zie meestal wel wat er leuk is aan dat soort eiwitten
Ik heb alleen een hekel aan het hele kankerverhaal, al die dingen in de celcyclus die stuk kunnen gaan
hahah nou gelukkig maar zegquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:52 schreef Tele6 het volgende:
Er kwam vanochtend vroeg een meneer naar me toe. (Mensen komen vaker 's ochtends naar me toe - ik ben de enige campingmedewerker die om 7 uur al bezig is.)
"Wat is er vannacht voor ongeluk gebeurd? Er ligt allemaal bloed bij het stenen trappetje!"
Nou is dat trappetje erg slecht aangelegd, met ongelijke treden en glibberige natuursteen. Een paar weken geleden, toen het ook 's nachts regende, brak iemand daar haar pols. Sindsdien noemen we het dat achterlijke trappetje als we het er met de medewerkers over hebben.
Dus ik ben er gaan kijken - al is het maar om het bloed op te ruimen.
Het was bietensoep.
Dat trappetje leidt naar het toiletgebouw, en dan de kant van het toiletgebouw waar de afwasbakken staan. Iemand had duidelijk gemorst gisteravond. Ik heb er maar een plens water overheen gegooid.
Juist, zo moet het!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Advies van de zuster: Regenpak en laarzen.
Graag gedaan
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:52 schreef Tele6 het volgende:
Er kwam vanochtend vroeg een meneer naar me toe. (Mensen komen vaker 's ochtends naar me toe - ik ben de enige campingmedewerker die om 7 uur al bezig is.)
"Wat is er vannacht voor ongeluk gebeurd? Er ligt allemaal bloed bij het stenen trappetje!"
Nou is dat trappetje erg slecht aangelegd, met ongelijke treden en glibberige natuursteen. Een paar weken geleden, toen het ook 's nachts regende, brak iemand daar haar pols. Sindsdien noemen we het dat achterlijke trappetje als we het er met de medewerkers over hebben.
Dus ik ben er gaan kijken - al is het maar om het bloed op te ruimen.
Het was bietensoep.
Dat trappetje leidt naar het toiletgebouw, en dan de kant van het toiletgebouw waar de afwasbakken staan. Iemand had duidelijk gemorst gisteravond. Ik heb er maar een plens water overheen gegooid.
Gezellig!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:23 schreef Myraela het volgende:
Vanavond pizzaretten met vriendinnen, echt zin in.Ik heb alweer veel te lang geen andere mensen gezien. Merk wel dat nu ik mijn collega's nog steeds niet zie, dat ik soms echt een veel sterkere behoefte heb om af te spreken.
Heb je dan niet dat er gewoon water uit de binnenkant van je regenpak komt lopen?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Juist, zo moet het!
Ik ben zojuist waterdicht ingepakt naar de sportschool gefietst. En weer terug. Nu thuis even ongekleed uitdampen met een verse espresso, en dan kan ik zo echte kleren aan en op pad voor de stort en de boodschappen.
Sterkte met sterven, Candaas, zolang het enkel figuurlijk is.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Had toch een spannend verhaal kunnen worden. (Ik herinner me een aflevering van Lucifer waarin ze op een nudistencamping onderzoek moesten doen. Dat waren fijne scènes)
SPOILER: Speciaal voor CandaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Vergeet je knieholten niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:54 schreef Tele6 het volgende:
De bovenkant van mijn voeten heb ik aan het begin van mijn tijd hier ook flink verbrand. Nu zijn m'n voeten het allerbruinst van m'n hele lijfof een gedeelde eerste plaats met m'n nek.
Als je veel op je buik gaat liggen, moet je ook je voetzolen goed insmeren.
Eigenlijk is leven een soort van langzaam stervenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Juist, zo moet het!
Ik ben zojuist waterdicht ingepakt naar de sportschool gefietst. En weer terug. Nu thuis even ongekleed uitdampen met een verse espresso, en dan kan ik zo echte kleren aan en op pad voor de stort en de boodschappen.
Sterkte met sterven, Candaas, zolang het enkel figuurlijk is.
Nee, ik heb een ontzettend geweldig goed ventilerende regenbroek. En een grote regenjas waarvan de rits stuk is, maar met veel drukknopen, dus dat ventileert ook goed. Alleen heeft die regenjas geen goede capuchon.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je dan niet dat er gewoon water uit de binnenkant van je regenpak komt lopen?
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:57 schreef fietsie het volgende:
[..]Dit kan ik ook wel waarderen.SPOILER: Speciaal voor CandaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat kan beroerder.quote:
Dat zou ook kunnenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:08 schreef fietsie het volgende:
Of zit je tussen de Lama's in het stro voor je uit te brabbelen?
Thuis lunchen ga ik ook wel echt missen. Naar kantoor neem ik meestal simpel boterhammen met pindakaas mee. Hier lunch ik juist zelden brood en bijna altijd iets warms erbij.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
En ik ga mijn lunchkroket missen, als ik daar weer met mijn broodtrommeltje zit![]()
Vandaag maar doen dan
Wat een leuk idee! Heb je ook hunebedjes?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
KrokettenIk heb net voor zaterdag onze eerste krokettenparty georganiseerd. Misschien ook met zelfgemaakte friet. Vers frituurvet wordt morgen bezorgd.
Laten we het zo stellen: ik ben er inmiddels achter dat ik geen dagelijkse boterham nodig heb voor een regelmatige stoelgangquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Thuis lunchen ga ik ook wel echt missen. Naar kantoor neem ik meestal simpel boterhammen met pindakaas mee. Hier lunch ik juist zelden brood en bijna altijd iets warms erbij.
Nee, alleen kroketten in 9 smaken. De 'party' is trouwens gewoon voor ons samen. Maar we willen er wel echt van genieten en een schoongemaakte frituurpan hebben. Zaterdag wordt het toch rotweer dus dat is een mooie dag om niet de bbq aan te zetten.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat een leuk idee! Heb je ook hunebedjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne...Lonaa...je hebt dm. Succes in het hondenweer.
Myra...vinden de collega’s de pindakaas ruiken lekker?
Geen idee.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:40 schreef AnneX het volgende:
Myra...vinden de collega’s de pindakaas ruiken lekker?
He memoquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen bijna middag, hoe gaat 't met iedereen hier?
Vandaag 'n vrije dag, Ik had vier dagen achter elkaar vrij, morgen en vrijdag weer naar kantoor. Probeer mezelf wat vaker te laten zien daar voor ik over 'n maand weg ga. Gister moest ik in Eindhoven een nieuwe pas laten maken voor m'n nieuwe baan, komt nu steeds dichterbij.
Die bezit ik dus nietquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Advies van de zuster: Regenpak en laarzen.
Graag gedaan
Neem je ontslag? Dan maakt het niet zoveel uit of je je nog laat zien toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen bijna middag, hoe gaat 't met iedereen hier?
Vandaag 'n vrije dag, Ik had vier dagen achter elkaar vrij, morgen en vrijdag weer naar kantoor. Probeer mezelf wat vaker te laten zien daar voor ik over 'n maand weg ga. Gister moest ik in Eindhoven een nieuwe pas laten maken voor m'n nieuwe baan, komt nu steeds dichterbij.
Den Bosch. Ga ook samenwonen danquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
He memoOp welke locatie ga je werken? Eindhoven?
Ik ga ergens anders werken en klopt maar ik vind m'n collega's wel gezellig dus vind het ook wel leuk om hen te zien.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Neem je ontslag? Dan maakt het niet zoveel uit of je je nog laat zien toch?
Ik ga zelf deze week ook ontslag nemen trouwens.
Goede hoteltip!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 07:58 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
24/7 stroom en airco op de kamer dankzij Appie.
Dat herken ik wel. Maar alleen voor de gezelligheid naar kantoor is niet echt oke in deze tijd toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ga ergens anders werken en klopt maar ik vind m'n collega's wel gezellig dus vind het ook wel leuk om hen te zien.
Het is ook niet alleen voor de gezelligheid, er zijn bepaalde werkzaamheden die thuis niet gedaan kunnen worden, waarbij het steeds moeilijker is om die onder te brengen ivm thuiswerkers dus ik geef op tijd aan wanneer ik naar kantoor kom zodat anderen weer thuis kunnen blijven.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat herken ik wel. Maar alleen voor de gezelligheid naar kantoor is niet echt oke in deze tijd toch?
Hopelijk komt er een vaccin en kan het daarna weer.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:08 schreef golfer het volgende:
Het afstand houden zit er hier al zo ingebakken dat, wanneer we TV kijken en iets zien dat pré-corona is opgenomen en dan mensen handen zien schudden of knuffelen of vlak bij elkaar zien zitten, wij steeds al bijna hardop zeggen: "dat kan nu echt niet meer."
Misschien is dat wel echt voltooid verleden tijd?
Ik snap het wel hoor. Op "kantoor" merk ik wel dat die 1,5 meter echt heel lastig is.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Het is ook niet alleen voor de gezelligheid, er zijn bepaalde werkzaamheden die thuis niet gedaan kunnen worden, waarbij het steeds moeilijker is om die onder te brengen ivm thuiswerkers dus ik geef op tijd aan wanneer ik naar kantoor kom zodat anderen weer thuis kunnen blijven.
Ik neem aan dat je dat toch ook op een naaktcamping moet doen, dat afstand houden?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:13 schreef Tele6 het volgende:
Ik was net aan het afleren om terug te deinzen / te schrikken als iemand binnen een armlengte van me kwam
Dat is toch juist hip?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:11 schreef Tele6 het volgende:
Het vorige gat heb ik gerepareerd met een plaksetje voor een luchtbed, maar dit gat zit op een opvallendere plek, dus dan zou nog een stuk luchtbed erop nogal stom staan
Oh nee hoor dat afstand houden gaat prima, bureaus staan 1.5meter uitelkaar, in de kantine zijn tafels in de lengte geplaatst waarbij je aan beide eindes kunt zitten, is ook ruim 1,5m uitelkaar, overal stickers om te herinneren en het zit er bij mij ook gewoon echt wel in.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Op "kantoor" merk ik wel dat die 1,5 meter echt heel lastig is.
Deze week quarantaine maar ik ben toch wel blij als ik volgende week weer mag gaan.
Dank je, straks even kijken. Ik heb me een levenslange Amazon-boycot voorgenomen dus waarschijnlijk bestel ik niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:24 schreef golfer het volgende:
Oh ja, voor de lactose-deuken onder ons: de LactoJoy Lactase-tabletten 14500 FCC met alleen plantaardige ingrediënten, zijn per 2 doosjes van 80 stuks bij Amazon.nl voor een prima prijs, zonder verzendkosten te verkrijgen.
/einde mededeling.
Ja hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat toch ook op een naaktcamping moet doen, dat afstand houden?
Ah, op die fiets (nee, niet die user).quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:27 schreef Tele6 het volgende:
Ik was net aan het leren om mensen toe te laten in m'n buurt: sinds 1-2 jaar, sinds ik therapie heb en sinds ik een relatie heb met A en B. Eerder schrok ik eigenlijk altijd als iemand ook maar in m'n richting bewoog. Vermoeiend.
Dat is dus nu anders. Nu zijn A en B nog de enigen die bij me in de buurt komen en het is "normaal" om te schrikken als iemand binnen anderhalve meter van je probeert te komen.
Nou ja, dit wordt op een gegeven moment toch te armoeiig. Het is niet alsof de jas eromheen er nog een beetje uit ziet. Er zitten ook rafels bij de mouwen en zo.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is toch juist hip?
Dus met een hippe Engelse naam, want anders is het niet echt hip: visual mending. Google staat er vol mee!
Dank! Collegaatje kreeg afgelopen weken te horen dat ze toch echt lactose intolerant is en ik zei 'daar zijn tabletjes voor die je voor het eten kan innemen'. Maar ik wist geen namen oid. Dus zal dit even noteren en de volgende keer dat ik haar zie vertellen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:24 schreef golfer het volgende:
Oh ja, voor de lactose-deuken onder ons: de LactoJoy Lactase-tabletten 14500 FCC met alleen plantaardige ingrediënten, zijn per 2 doosjes van 80 stuks bij Amazon.nl voor een prima prijs, zonder verzendkosten te verkrijgen.
/einde mededeling.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Den Bosch. Ga ook samenwonen dan
Mocht ze wat minder sterke tabletten willen hebben dan zijn de Disolactpillen ook prima (wel duur)quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:36 schreef Isabeau het volgende:
Dank! Collegaatje kreeg afgelopen weken te horen dat ze toch echt lactose intolerant is en ik zei 'daar zijn tabletjes voor die je voor het eten kan innemen'. Maar ik wist geen namen oid. Dus zal dit even noteren en de volgende keer dat ik haar zie vertellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staan voorbeelden van die wikipedia pagina's en hjet is hilarisch slechthttps://imgur.com/gallery/OoZrNBS
7 jaar lang, 20.000 artikelen in brabbeltaalquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:01 schreef Lienekien het volgende:
![]()
https://gizmodo.com/alleg(...)ith-thous-1844845086
#teamvijfdagenindeweeknaarkantoorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat herken ik wel. Maar alleen voor de gezelligheid naar kantoor is niet echt oke in deze tijd toch?
Ik ook hoor. Ofja, 4 in mijn geval. Ik werk maar 4 dagen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
#teamvijfdagenindeweeknaarkantoor
100% thuis werken. Ben er best blij mee. Vanaf volgende week gaat het kantoor wat meer open, maar echt wanneer je zelf wil gaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
#teamvijfdagenindeweeknaarkantoor
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Mocht ze wat minder sterke tabletten willen hebben dan zijn de Disolactpillen ook prima (wel duur)Of gewoon die van het Kruidvat, die zijn lekker goedkoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Geeft de betrouwbaarheid (...) van dat medium maar weer eens aan.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:07 schreef Isabeau het volgende:
7 jaar lang, 20.000 artikelen in brabbeltaal
Als je het uitrekenen gaat per tablet en alles terugrekent naar 10.000 FCC zijn die van het Kruidvat 0,384 per tablet. De disolact van Disolut 0,491 per tablet en de lactojoy van Amazon 0,206 per tablet.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Of gewoon die van het Kruidvat, die zijn lekker goedkoop
Ja precies. Het valt me op dat meer mensen 'op kantoor' opeens moeite hebben met afstand houden. Bij ons is de helft van de bureaus afgeplakt, er zijn overal looprichtingen en iedereen let verder ook goed op de afstand. In overleggen gaat ook iedereen ver uit elkaar zitten.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh nee hoor dat afstand houden gaat prima, bureaus staan 1.5meter uitelkaar, in de kantine zijn tafels in de lengte geplaatst waarbij je aan beide eindes kunt zitten, is ook ruim 1,5m uitelkaar, overal stickers om te herinneren en het zit er bij mij ook gewoon echt wel in.
Maar als je aan die lagere dosering van de Kruidvat genoeg hebt...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je het uitrekenen gaat per tablet en alles terugrekent naar 10.000 FCC zijn die van het Kruidvat 0,384 per tablet. De disolact van Disolut 0,491 per tablet en de lactojoy van Amazon 0,206 per tablet.
Je kunt eventueel de Lactojoy ook door midden breken (er zit zo'n breukstreepje op) en dan heb je dus 7.250 FCC (nog altijd meer dan de 4.500 van het Kruidvat) voor minder geld per pilletje dan die van het Kruidvat.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:51 schreef derLudolf het volgende:
Maar als je aan die lagere dosering van de Kruidvat genoeg hebt...
Krokettenparty?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
KrokettenIk heb net voor zaterdag onze eerste krokettenparty georganiseerd. Misschien ook met zelfgemaakte friet. Vers frituurvet wordt morgen bezorgd.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De 'party' is trouwens gewoon voor ons samen.
Net als eieren.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:47 schreef AnneX het volgende:
Oef salami. Dat moet je niet ruiken, dat moet je eten.
haha ja heb ik met films als ik een grote groep (leger of mensen op een markt ofzo zie) dan denk ik alleen 'uit elkaar!' voor ik besef dat het daarvoor allang was opgenomen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:08 schreef golfer het volgende:
Het afstand houden zit er hier al zo ingebakken dat, wanneer we TV kijken en iets zien dat pré-corona is opgenomen en dan mensen handen zien schudden of knuffelen of vlak bij elkaar zien zitten, wij steeds al bijna hardop zeggen: "dat kan nu echt niet meer."
Misschien is dat wel echt voltooid verleden tijd?
Spannend, een nieuwe baan en samenwonenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Het is ook niet alleen voor de gezelligheid, er zijn bepaalde werkzaamheden die thuis niet gedaan kunnen worden, waarbij het steeds moeilijker is om die onder te brengen ivm thuiswerkers dus ik geef op tijd aan wanneer ik naar kantoor kom zodat anderen weer thuis kunnen blijven.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben trouwens voor de 3e keer tante geworden afgelopen maandag
Ga of vrijdag, of zondag langs om te kijken naar m'n nieuwe nichtje.
Gefeliciteerd! Wat leukquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben trouwens voor de 3e keer tante geworden afgelopen maandag
Ga of vrijdag, of zondag langs om te kijken naar m'n nieuwe nichtje.
Krokettenparty?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
En hij/zij weet van de prince geen kwaad?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
HoiProjectleiders
![]()
![]()
![]()
![]()
Net uit frustratie maar eens draadjesvlees a la Julius Jaspers in de slowcooker gestopt. Ben benieuwd vanavond
Prince Albert?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:31 schreef z80 het volgende:
En hij/zij weet van de prince geen kwaad?
Ik vind het thuiswerken ook best oké. Zou in de toekomst 1 of 2 (van de 3) dagen best huis willen blijven werken. Volgende week voor het eerst sinds maart naar kantoorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
100% thuis werken. Ben er best blij mee. Vanaf volgende week gaat het kantoor wat meer open, maar echt wanneer je zelf wil gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |