abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194711782
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194712048
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 10:54 schreef Sarabi het volgende:

Ik vind Discord echt ideaal. Het was heel even wennen maar nu is het fijn.
Oh maar dat zou dan in de plaats van FOK! komen als het stopt.

Nóg een online platform waar ik met mensen kan kletsen heb ik geen tijd voor wil ik geen tijd voor maken naast het lezen op twitter/ fb en lezen van kranten/boeken.
pi_194712079
:W

Ik had het gisteren ook zonder fok al druk zat. Ik heb 7 wassen gedraaid :')

Vandaag rustiger: ik hoef de campingwinkel niet meer te runnen. Scheelt me 2,5 uur per dag ^O^

Het zou hier 31 graden en zonnig worden, maar het heeft tot nu geduurd tot de zon door was en ook nu begint het pas op te warmen. Ook prima :s)
pi_194712201
Ja joh golfer, wrijf nog even in dat ik mijn vriend pas weer maandagavond zie }:|
pi_194712213
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:06 schreef Blues het volgende:

[..]

Oh maar dat zou dan in de plaats van FOK! komen als het stopt.

Nóg een online platform waar ik met mensen kan kletsen heb ik geen tijd voor wil ik geen tijd voor maken naast het lezen op twitter/ fb en lezen van kranten/boeken.
Dan moet ik ook stoppen met werken geloof ik :P

Getsie, heb last van netvliesmirgraine en moet ook even weg om boodschappen te doen maar iets te gevaarlijk om nu op de fiets te stappen
We have far more in common than that which devides us..
pi_194712292
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:14 schreef Kaatje1 het volgende:

Dat heeft er zéker ook mee te maken idd.
quote:
Getsie, heb last van netvliesmirgraine en moet ook even weg om boodschappen te doen maar iets te gevaarlijk om nu op de fiets te stappen
Oh wat naar! Kan je uberhaupt nog iets daarmee :X Sterkte :*
pi_194712352
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:13 schreef Candaasje het volgende:
Ja joh golfer, wrijf nog even in dat ik mijn vriend pas weer maandagavond zie }:|
Staat er dan verplicht gepland dat je 'het' weer moet doen? :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:53:37 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194712369
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:13 schreef Candaasje het volgende:
Jij bent niet vies van vleesvervangers toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194712398
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:52 schreef golfer het volgende:

[..]

Staat er dan verplicht gepland dat je 'het' weer moet doen? :')
Het is voor ons geen 'moetje' O-)

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Jij bent niet vies van vleesvervangers toch?
Nee, maar dat gaat toch wel vervelen. The real deal is toch leuker ;)
pi_194712406
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 10:47 schreef Blues het volgende:
Oh sommige dingen doen het weer.
Ik heb jullie niet gemist :@ Heb wel zonder fok meer tijd voor kranten/boeken/wetenschaps etc dingen om na te lezen :D
Wat is dat toch dat FOK! toch in mijn dagelijkse rijtje hoort en ik het niet gewoon een weekje kan overslaan.. hebben jullie dat ook? Ben toch nieuwsgierig naar de culsc en wil ook in andere topics dingetjes delen of lezen..
Moeten we een alternatief bedenken voor als het echt stuk-stuk gaat?
We kunnen een CUL discord aanmaken :7 Kan je chatten, foto's en linkjes delen en zelfs echt live kletsen (geluid, niet typen) als je daar zin in hebt. En je kan hem openbaar gooien, zodat er ook af en toe nieuwe aanwas is *)

Maar liever niet zolang FOK nog leeft, want eh, dat wordt te druk. Elke dag even FOK checken is meer dan genoeg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194712408
quote:

[..]

Sterkte Kaat :*

Ik heb laatst ook voor het eerst Discord gebruikt en het was redelijk ok.
Spoilers!
pi_194712432
quote:

Ik zou ook nu niet weg gaan als je er nog last van hebt. Kan je iets doen waardoor het afneemt?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:58:34 #13
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194712436
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 09:12 schreef borisz het volgende:
Code Oranje.... Dan maar geen buitenland dit najaar.

Ik denk dat ik voor eind oktober/begin november maar een tripje naar Grunn ga plannen. Incluis eerste twee etappes Pieterpad en een bezoek aan het Forum :+.
Is het Forum inmiddels weer geopend? Vind het van buiten best lelijk, zeker als je de Oale Grieze er achter ziet staan.
pi_194712480
Ik leef nog! Gesport, koekje gekregen en gegeten O+ , gedoucht, gewandeld, Dora met Dex laten spelen, croissant gekregen en gegeten.

Prima eetdag tot nu toe. :D :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194712702
Gezoomd, gezoomd, nu snel indo eten en dan sporten.
Dan medicatie in de kittens, kroelen etc en via ophaaltijd bij het asiel door naar verjaardag neefje. Het voelt als een ont-zet-tend drukke dag /niksmeergewend
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194712708
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Is het Forum inmiddels weer geopend? Vind het van buiten best lelijk, zeker als je de Oale Grieze er achter ziet staan.
Forum was ongeveer het eerste dat weer openging, nog tijdens het vorige collegejaar. Best lastig, want de UB was nog wel dicht, dus het werd overspoeld met studenten.
In de zomervakantie was het er goed te doen, ik heb er een paar dagen gekantoorwerkt.

Van binnen vind ik het beter dan van buiten, ik vind het hele stadshart nogal achteruitgegaan met Vindicat pal voor de Martinitoren.

Ik sprak een medewerker van de bieb, die ik nog ken van toen ik nog bij de bieb werkte, 28 jaar geleden(!). Die vond het maar een klotegebouw om in te werken/een bieb in te hebben.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:21:01 #17
63722 z80
I fink you freaky
pi_194712726
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Sterkte Kaat :*

Ik heb laatst ook voor het eerst Discord gebruikt en het was redelijk ok.
Weer een USA datagrabbelaar. Met we houden de info net zo lang als we nodig achten, lees altijd. En we mogen/kunnen/zullen deze data verkopen. Kun je net zo goed op gezichtenbook gaan zitten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194712749
Als fok echt stuk-stuk gaat heb ik nog wel een forum achter de hand, dan zal ik de whatsapplijst wel even aanslingeren. Wie onszelf dan teveel mist kan zich daar heruitvinden.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194712763
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 13:21 schreef z80 het volgende:

[..]

Weer een USA datagrabbelaar. Met we houden de info net zo lang als we nodig achten, lees altijd. En we mogen/kunnen/zullen deze data verkopen. Kun je net zo goed op gezichtenbook gaan zitten.
Klopt helemaal. Maar ik doelde op de interface en gebruiksvriendelijkheid die wel ok is ;) Dat is bij Facebook absoluut niet zo.
Spoilers!
pi_194712764
Discord heb ik niks mee, ik wil helemaal niet praten met mensen.
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:24:44 #21
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194712790
Ik ken discord echt alleen als gamertalk :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194712800
Praten met mensen, brrr :P
pi_194712855
M'n baby doet het nog steeds mensen O+ toch wel een opluchting steeds, maar ik moet wel weer bij de gynaecoloog lopen wegens te hoge bloeddruk (140/90). Was bij Jip ook, kwam toen helemaal goed, dus nu vast ook wel :P

Alien onder de spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#liefdagboek
pi_194712856
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We kunnen een CUL discord aanmaken :7 Kan je chatten, foto's en linkjes delen en zelfs echt live kletsen (geluid, niet typen) als je daar zin in hebt. En je kan hem openbaar gooien, zodat er ook af en toe nieuwe aanwas is *)

Maar liever niet zolang FOK nog leeft, want eh, dat wordt te druk. Elke dag even FOK checken is meer dan genoeg.
Ging ook meer over als Fok ooit stopt. Of als het vaker down is, is het wel een leuke uitvalsbasis.
pi_194712870
Beter blijft fok maar gewoon bestaan O+
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:29:21 #26
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194712873
Er zit een dame heel opzichtig met dr haar te spelen als middelste tegeltje in 9 camera tegeltjes van mn teams vergadering.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194712878
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 13:28 schreef Aure het volgende:
M'n baby doet het nog steeds mensen O+ toch wel een opluchting steeds, maar ik moet wel weer bij de gynaecoloog lopen wegens te hoge bloeddruk (140/90). Was bij Jip ook, kwam toen helemaal goed, dus nu vast ook wel :P

Alien onder de spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#liefdagboek
CUL-alien O+
Spoilers!
pi_194712880
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 13:23 schreef sigme het volgende:
Discord heb ik niks mee, ik wil helemaal niet praten met mensen.
Huh dat hoeft toch ook niet?
Daar moet ik ook niet aan denken :X
pi_194712887
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 13:29 schreef fietsie het volgende:
Er zit een dame heel opzichtig met dr haar te spelen als middelste tegeltje in 9 camera tegeltjes van mn teams vergadering.
Kan je d'r niet verplaatsen naar een hoekje?
pi_194712891
quote:

Alien onder de spoiler
SPOILER
#liefdagboek
Leuke alien :D

Krijg je nu medicijnen?
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:31:21 #31
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194712905
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 13:30 schreef Aure het volgende:

[..]

Kan je d'r niet verplaatsen naar een hoekje?
Iemand riep in de openbare chat dat ze er mee op moest houden :D
pi_194712956
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 13:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuke allen :D

Krijg je nu medicijnen?
Ik denk het wel ja, maar eerst wachten op een afspraak met het ziekenhuis en dan gaan ze daar weer meten en prikken en etc etc. Vorige keer hebben ze het nog even gerekt tot een week of 20, voordat ze medicatie gaven. Even afwachten wat ze nu doen.
pi_194712961
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 13:31 schreef fietsie het volgende:

[..]

Iemand riep in de openbare chat dat ze er mee op moest houden :D
_O_ :D
pi_194712962
Ik zit de laatste regendruppels weg te kijken. Ik heb dringend dingen te doen buiten.
Spoilers!
pi_194712978
quote:

Alien onder de spoiler
SPOILER
#liefdagboek
Yay, fijn dat het nog goed gaat! Op hoeveel zit je?
pi_194712989
Een nieuw forum zie ik nooit zo snel gebeuren. FOK! begint eigenlijk al wat stil te worden. Als slowchat zou Discord inderdaad wel beter werken. Al denk ik dat het ook dan wel gewoon stil gaat vallen.

Zou misschien eigenlijk ook helemaal niet erg zijn wanneer FOK! een beetje uit m'n ritme zou raken. Ik blijf hier maar hangen terwijl de laatste keer dat ik me écht heb vermaakt al een hele tijd terug is. Nu is het meer een automatisme bij verveling geworden.
pi_194712994
Ah...een mini-aure. Hoorde net dat kennissen een dochter hebben gekregen, gisteren of vandaag (kreeg het om 9 uur te horen). Ze heet Hala. (betekenis is halo rond de maan)

Wat nauwelijks voorkomt, de netvliesmigraine is toch ook hoofdpijn geworden. Paracetamol is aan het inwerken maar voor de zekerheid wel een instructie meeting afgezegd, neem niet echt veel op momenteel
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 14:05:33 #38
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194713014
-plop-
pi_194713038
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 13:41 schreef Myraela het volgende:
Zou misschien eigenlijk ook helemaal niet erg zijn wanneer FOK! een beetje uit m'n ritme zou raken. Ik blijf hier maar hangen terwijl de laatste keer dat ik me écht heb vermaakt al een hele tijd terug is. Nu is het meer een automatisme bij verveling geworden.
Daar heb je ook wel een punt
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 14:15:11 #40
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194713151
Automatisme bij verveling? Neuh dat deel ik niet.
pi_194713206
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 13:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Yay, fijn dat het nog goed gaat! Op hoeveel zit je?
11 weken! Bijna door dat afschuwelijke eerste trimester heen *O*
pi_194713213
Ik merk dat fok ook een beetje mijn go to plek is bij verveling :P
pi_194713216
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 13:41 schreef Myraela het volgende:
Een nieuw forum zie ik nooit zo snel gebeuren. FOK! begint eigenlijk al wat stil te worden. Als slowchat zou Discord inderdaad wel beter werken. Al denk ik dat het ook dan wel gewoon stil gaat vallen.

Oh, ik kijk heel anders tegen deze slowchat aan. Inmiddels ken ik veel mensen hier. De één beter dan de ander. En ik ben om ze gaan geven. Het zou zo raar zijn als al dat (vaak dagelijks) contact ineens weg zou vallen. Ik zou toch best veel mensen serieus missen. En het is gewoon fijn om hier wat te kunnen vertellen. Van iets heel stoms en futiels tot iets wat heel belangrijk is. Uitlaatklep, klankbord, ideeën delen, meningen delen, bemoedigend toespreken, helpen. Ik vind het eigenlijk allemaal leuk.
pi_194713226
Ik heb hier op fok iig veel zinnigere interactie met mensen dan wanneer ik Reddit of Facebook af aan het scrollen ben. :s)
pi_194713248
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, ik kijk heel anders tegen deze slowchat aan. Inmiddels ken ik veel mensen hier. De één beter dan de ander. En ik ben om ze gaan geven. Het zou zo raar zijn als al dat (vaak dagelijks) contact ineens weg zou vallen. Ik zou toch best veel mensen serieus missen. En het is gewoon fijn om hier wat te kunnen vertellen. Van iets heel stoms en futiels tot iets wat heel belangrijk is. Uitlaatklep, klankbord, ideeën delen, meningen delen, bemoedigend toespreken, helpen. Ik vind het eigenlijk allemaal leuk.
Zo kijk ik er ook wel tegenaan.

T leven zou, zeker de afgelopen maanden, een stuk vervelender zijn geweest zonder het contact met de mensen hier. Voor mij tenminste, geen partner, geen ouders, en liever geen mensen over de vloer momenteel.
pi_194713267
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:19 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb hier op fok iig veel zinnigere interactie met mensen dan wanneer ik Reddit of Facebook af aan het scrollen ben. :s)
Ik heb je maar 1x ontmoet, maar ik leef toch best met je mee. Ik ken een deel van je familieomstandigheden, je studie, nu je vakantie als vrijwilliger. Dat schept toch een band. Dus in die zin een veel zinniger interactie ja :Y Ik heb op FB vooral interactie via chatkanaaltjes en de rest is...tsja...heel erg anders dan hier :D Ik ken mijn meeste FB vrienden en familieleden lang zo goed niet als ik veel van de mensen hier ken _O- En jullie weten ook véél meer van mij dan mijn directe familie.
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 14:27:17 #47
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194713346
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb je maar 1x ontmoet, maar ik leef toch best met je mee. Ik ken een deel van je familieomstandigheden, je studie, nu je vakantie als vrijwilliger. Dat schept toch een band. Dus in die zin een veel zinniger interactie ja :Y Ik heb op FB vooral interactie via chatkanaaltjes en de rest is...tsja...heel erg anders dan hier :D Ik ken mijn meeste FB vrienden en familieleden lang zo goed niet als ik veel van de mensen hier ken _O- En jullie weten ook véél meer van mij dan mijn directe familie.
We leven ook intens met je mee over het gebrek aan regen en de contradictie met de voorspellingen hierover de afgelopen weken; daarin zijn we hopelijk ook uniek.
pi_194713368
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:27 schreef fietsie het volgende:

We leven ook intens met je mee over het gebrek aan regen en de contradictie met de voorspellingen hierover de afgelopen weken; daarin zijn we hopelijk ook uniek.
Er is niemand tegen wie ik daar verder over heb geklaagd O+ Dus alleen jullie weten dit deel van mijn leven.
pi_194713370
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:18 schreef Aure het volgende:

[..]

11 weken! Bijna door dat afschuwelijke eerste trimester heen *O*
Superfijn! Was het echt zo vervelend, ja? Veel last gehad?
pi_194713483
Ik vind het wel jammer dat ik zo anal blijf mbt privacy.

Als ik zie wat sommige van jullie online gooien krijg ik het Spaans benauwd.

Dan blijft het natuurlijk ook allemaal wat oppervlakkiger. Maar goed, oppervlakkigheid past me goed *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194713505
En als ik depri ben ontwijk ik iedereen die ik irl ken, dus zijn onlineplekken zonder verplichtingen fijne dingen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194713533
Ga hier ook maar wat meer mee posten. Tijd over nu (vakantie) en voor de rest in cul weinig te beleven. Nu aan het kiezen wat vanavond te eten of griek of sushi. Ik heb meer zin in sushi.
pi_194713545
quote:

[..]

En gister kwam ik tot de ontdekking dat een volkomen vreemde in het Noorden van het land, een connectie is via Uniek.

Die ik trouwens al langer niet heb gezien hiero. Uniek :{w

P.S. even kijken of fok weer crasht na een post van mij. |:)
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 14:38:55 #54
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194713566
Uniek heeft t vast druk in dr liefdesnestje
pi_194713578
quote:
Oh, ik vind het ook wel leuk om de verhalen van de mensen hier te lezen en tegelijkertijd deze plek soms te hebben om m'n verhaal kwijt te kunnen. Al heb ik die binding niet zo sterk en toch verspil ik hier veel te veel tijd. :D
pi_194713587
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:38 schreef fietsie het volgende:
Uniek heeft t vast druk in dr liefdesnestje
Deze keer (nog) niet gecrasht, zie ik aan jouw post na de mijne.
pi_194713595
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:40 schreef Myraela het volgende:

Oh, ik vind het ook wel leuk om de verhalen van de mensen hier te lezen en tegelijkertijd deze plek soms te hebben om m'n verhaal kwijt te kunnen. Al heb ik die binding niet zo sterk en toch verspil ik hier veel te veel tijd. :D
Dat laatste ben ik het ook wel mee eens :') Ik hoef niet 10x op een dag te checken hoe het met mijn culvriendjes en vriendinnetjes gaat :+
pi_194713649
@Aure...leuk dat je er nu een plaatje bij hebt.
Verder is de wereld van zwangerschap volkomen vreemd voor mij voor zinnige reacties...
Gefeliciteerd heb ik je wel al, volgens mij. En anders. Alsnog feli.
pi_194713818
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:37 schreef anndb het volgende:
Ga hier ook maar wat meer mee posten. Tijd over nu (vakantie) en voor de rest in cul weinig te beleven. Nu aan het kiezen wat vanavond te eten of griek of sushi. Ik heb meer zin in sushi.
Hallo, welkom :W
Spoilers!
pi_194713892
Het is eindelijk droog dus ik moet de tuin in. En nu heb ik geen zin meer, ik heb een enorme inkakker. Ik ga toch maar.
Spoilers!
pi_194713999
Ik heb al de hele dag bloeddrukverhogende Teams-meetings. Ik zal blij zijn als het 17 uur is -O-.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 16:03:29 #62
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194714039
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb al de hele dag bloeddrukverhogende Teams-meetings. Ik zal blij zijn als het 17 uur is -O-.
Die herken ik; ik deed er net al even verslag van hier :P
pi_194714311
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:03 schreef fietsie het volgende:

[..]

Die herken ik; ik deed er net al even verslag van hier :P
Ik heb helaas nog niet alles bijgelezen -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 16:15:58 #64
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194714341
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb helaas nog niet alles bijgelezen -O-
Zoveel kan het niet zijn; er is toch nog steeds iets geks gaande me dunkt.
pi_194714356
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
Wat voor dingen gebeuren er dan waar je je dan druk over maakt? Of gewoon domme opmerkingen, onlogische voorstellen etc?
pi_194714366
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:15 schreef fietsie het volgende:

Zoveel kan het niet zijn; er is toch nog steeds iets geks gaande me dunkt.
Ja, de TT blijft actueel :+
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 16:18:09 #67
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194714394
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, de TT blijft actueel :+
Ik heb hier thuis al de hele dag Russische IP-nummers die exploits afvuren op mn firewall
Het lijkt wel of er sowieso op 't moment veel van die activiteit is, op het werk ook al.
pi_194714448
Ik ben moe. F. heeft eindelijk een vakantie gepland! Dan nu de volgende issue: we willen nog een paar daagjes weg. Met Dora. Wandelen, hapje eten, leuk stadje/dorp bekijken. Waarschijnlijk in NL.

Wie heeft er een Heel Goed Idee? Dat mag varieren van welk dorp tot een toffe B&B. Alle inspiratie is welkom.
pi_194714482
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat voor dingen gebeuren er dan waar je je dan druk over maakt? Of gewoon domme opmerkingen, onlogische voorstellen etc?
Er nadert een hele, hele forse deadline. En mensen beginnen paniekvoetbal te spelen en komen af en toe met additionele specificaties of veranderen eigenhandig de planning en vragen vervolgens of we dat kunnen halen........

"Wat denk je zelf, prutsende projectleider o|O 8)7 |:( 8)7 |:( o|O 8)7 |:( "
pi_194714613
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:21 schreef PdeHoog het volgende:

Er nadert een hele, hele forse deadline. En mensen beginnen paniekvoetbal te spelen en komen af en toe met additionele specificaties of veranderen eigenhandig de planning en vragen vervolgens of we dat kunnen halen........

"Wat denk je zelf, prutsende projectleider o|O 8)7 |:( 8)7 |:( o|O 8)7 |:( "
Ja, dat klinkt wel bloeddruk verhogend :')
pi_194714627
Ik voel me ineens intens burgerlijk. Ik ben naar de Zeeman geweest, en daar heb ik lekker gierig in een bak met koopjes lopen grijpen. Was een actie dat je voor 2,50 euro een tasje mocht vullen. En ze hadden een supertoffe blazer in die actie. O+ Die wilde ik, maarja, dan vul je de rest van dat tasje toch ook met troep die je waarschijnlijk nooit gaat gebruiken. :')
  Moderator dinsdag 25 augustus 2020 @ 16:29:23 #72
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194714648
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben moe. F. heeft eindelijk een vakantie gepland! Dan nu de volgende issue: we willen nog een paar daagjes weg. Met Dora. Wandelen, hapje eten, leuk stadje/dorp bekijken. Waarschijnlijk in NL.

Wie heeft er een Heel Goed Idee? Dat mag varieren van welk dorp tot een toffe B&B. Alle inspiratie is welkom.
Winsum 8-)

Maaruh, uurtje de grens over bij jullie. Tecklenburg, beetje heuvels enzo voor het vakantie gevoel. Leuke omgeving vind ik en volgens mij veel wandelpaden enzo om Dora uit te laten.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 augustus 2020 @ 16:33:28 #73
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194714739
Wij hebben de dagelijkse zoommeeting teruggebracht naar 2x in de week *O*
Op maandag een 'ouderwets' weekoverleg en op donderdag nog een updaterondje. Niet meer iedere dag gelukkig. De functie die het had heeft het wel verloren nu er weer meer op kantoor gewerkt wordt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_194714793
quote:

Zit hier iets bij voor je? https://mamisdehortop.nl/(...)inn-een-hotelhuisje/
Wil je strand? Bossen? Stad als Leeuwarden of Middelburg? Eiland als Texel?
Limburg?
Lijkt mij wel leuk https://www.qurios.nl/str(...)LEAAYAiAAEgKk5_D_BwE
http://www.strandhuisjes.info/lm.slaapstrandhuisjes.html
Vele leuke stadjes in Zeeland!

[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 25-08-2020 16:43:39 ]
pi_194714880
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:28 schreef Myraela het volgende:
Ik voel me ineens intens burgerlijk. Ik ben naar de Zeeman geweest, en daar heb ik lekker gierig in een bak met koopjes lopen grijpen. Was een actie dat je voor 2,50 euro een tasje mocht vullen. En ze hadden een supertoffe blazer in die actie. O+ Die wilde ik, maarja, dan vul je de rest van dat tasje toch ook met troep die je waarschijnlijk nooit gaat gebruiken. :')
Kijk nou wat een prima leuk blazertje. O+ En dan dus nog 4 placemats en klein tuingereedschap setje erbij voor maar 2,50 euro. :') Ik kan echt blij worden van koopjes.

pi_194714900
quote:

Doesburg ben je vast al wel eens geweest? Knus stadje, vast wel een leuke B&B te vinden. Veel chocolaterieën. Probeer eens mosterdijs :P
Of Bronkhorst, al is alles daar wel gek duur. Wel leuke omgeving, met de IJssel.
pi_194714905
Ik schrik trouwens altijd van m'n handen op zulke spiegelfoto's. Omdat m'n hand zo dichterbij is, lijkt het alsof ik een enorme klauw heb. :')
pi_194714943
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Kijk nou wat een prima leuk blazertje. O+ En dan dus nog 4 placemats en klein tuingereedschap setje erbij voor maar 2,50 euro. :') Ik kan echt blij worden van koopjes.

[ afbeelding ]
Ahh staat je heel leuk! O+

En ja ik ben op dit moment veel misselijker dan toen bij Jip. Maar het gaat al beter. Ik kots nog maar max 3 x per dag :')
pi_194714954
quote:

[ afbeelding ]
2,50 :D dat is absoluut een gave blazer en 2,50 is geen geld.
pi_194715003
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Kan mij voorstellen dat je die eruit haalt. Leuk. 👍🏼
pi_194715026
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:42 schreef Aure het volgende:
Ahh staat je heel leuk! O+

En ja ik ben op dit moment veel misselijker dan toen bij Jip. Maar het gaat al beter. Ik kots nog maar max 3 x per dag :')
Oh god, haha, dat klinkt inderdaad niet fijn. Heb je de hele dag door last, of is het vooral in de ochtend? Dat lijkt me echt een van de naarste dingen aan zwanger zijn.
pi_194715224
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:41 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Doesburg ben je vast al wel eens geweest? Knus stadje, vast wel een leuke B&B te vinden. Veel chocolaterieën. Probeer eens mosterdijs :P
Of Bronkhorst, al is alles daar wel gek duur. Wel leuke omgeving, met de IJssel.
Ik kom uit de Achterhoek. :7
pi_194715237
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:36 schreef AnneX het volgende:

[..]

Zit hier iets bij voor je? https://mamisdehortop.nl/(...)inn-een-hotelhuisje/
Wil je strand? Bossen? Stad als Leeuwarden of Middelburg? Eiland als Texel?
Limburg?
Lijkt mij wel leuk https://www.qurios.nl/str(...)LEAAYAiAAEgKk5_D_BwE
http://www.strandhuisjes.info/lm.slaapstrandhuisjes.html
Vele leuke stadjes in Zeeland!
Hier ga ik even naar loeren!

Het liefst wil ik strand. O+ Maar strand is takkeduur. -O-
pi_194715244
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Winsum 8-)

Maaruh, uurtje de grens over bij jullie. Tecklenburg, beetje heuvels enzo voor het vakantie gevoel. Leuke omgeving vind ik en volgens mij veel wandelpaden enzo om Dora uit te laten.
Even kijken!
pi_194715255
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik kom uit de Achterhoek. :7
Hier sta ik niet van te kijken.
pi_194715286
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Hier sta ik niet van te kijken.
Dag Lenny.
pi_194715292
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Gave blazer
pi_194715302
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dag Lenny.
Hallo moderator @Lonaa :)
pi_194715350
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Hallo moderator @:lonaa :)
Wat maakt dat je af en toe in de SC een plasje komt doen? :)
pi_194715401
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wat maakt dat je af en toe in de SC een plasje komt doen? :)
Ik post regelmatig in CUL, maar slechts in 1 topic/reeks. Ik weet eigenlijk niet hoe deze sc in MYAT is gekomen. Ik hoop dat ik welkom ben. :)
pi_194715437
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik post regelmatig in CUL, maar slechts in 1 topic/reeks. Ik weet eigenlijk niet hoe deze sc in MYAT is gekomen. Ik hoop dat ik welkom ben. :)
Ik weet dat je in de Speciaalbieren-reeks post. Speciaalbier O+
pi_194715458
@AnneX , al die strandhuisjes kosten 200 euro per nacht ofzo :D :'( :')
pi_194715520
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:05 schreef Lonaa het volgende:
@:AnneX , al die strandhuisjes kosten 200 euro per nacht ofzo :D :'( :')
Daar schrik ik altijd weer van als ik in Nederland weg wil. Vaak zo duur, en dan heb ik nog steeds niet helemaal het 'even er tussenuit' gevoel. Zal nu meer mensen in Nederland blijven ook wel niet goedkoper geworden zijn.
pi_194715526
221 euro voor 4 nachten? Ik had net een link. /zoekt... bij Haarlem genoeg leuks voor hond (spaarnwoude) en strand in de buurt!

Kut geen honden toegestaan -O- ):O

[ Bericht 59% gewijzigd door Blues op 25-08-2020 17:44:36 ]
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 17:51:05 #95
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194715714
Mooi, maar eens koken Pasta con Kaas. :P
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 17:51:39 #96
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194715722
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:09 schreef Blues het volgende:
221 euro voor 4 nachten? Ik had net een link. /zoekt... bij Haarlem genoeg leuks voor hond (spaarnwoude) en strand in de buurt!

Kut geen honden toegestaan -O- ):O
op scheveningen mag je geloof ik pas weer vanaf 1 oktober met honden op het strand ( tenminste bepaalde plekken) dat is idd wel een dingetje om even te checken ( al is er geen haan die er naar kraait als het guur weer is natuurlijk :+ )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 17:54:38 #97
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194715788
vandaag eerste werkdag gehad.. meteen een itressante, met een workshop over hoe we ons nieuwe onderdeel in de organisatie gaan zetten.. wat we wel en wat we vooral ook NIET meer gaan doen :o het wekte nogal wat weerstand op :D

verder besloten welk huis het wordt ( die met de buren) en zo maar eens een restje opwarmen van eergister..

tevens cool jasje myr! en goede alien @ Aure.. wat vervelend dat je er zo'n last van hebt!

oh en ik zou wel een beetje balen als fok er niet meer is, helemaal nu ik hier zit ;) is toch wel fijn om ook een beetje feeling te houden met wat er in Nl gebeurt..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194715803
Kijken of plaatsen lukt.
hoi @anndb (Had dit al 3x getypt).

Leuk colbert @Myraela. Zeeman (en Wibra) hebben af en toe best leuke kleren. 2 jaar geleden daar een heel leuk vest gekocht, maar veel te warm op kantoor, maar bij thuiswerken stook ik het huis heus niet naar 24 gr dus kan m vast wel aan.

Heb om 15 uur de computer uitgezet, was naar binnen gehaald en naar bed gegaan, klein uurtje gellegen en nu gaat het weer.

@Lonaa, zou een hotel een idee zijn, soms hebben ze leuke aanbiedingen.
Niet zo leuk qua prijs denk ik, maar een oud collega ging 1x per jaar naar Huis ter Duin en omdat ze een hond hadden kregen ze, als die vrij was, een suite, die lagen aan het eind van de gang dus weinig overlast voor andere gasten (wel dezelfde prijs als een gewone kamer).
pi_194715810
Het was vanavond weer kaasschnitzel-avond. :9 Blijft te lekker. :9
pi_194715872
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:55 schreef Myraela het volgende:
Het was vanavond weer kaasschnitzel-avond. :9 Blijft te lekker. :9
Die komen hier donderdag weer met Albert mee.

@Lonaa, in Monster mogen honden het hele jaar op het strand. En ik weer nog een leuke B&B in Enschede.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')