abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194711782
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194712048
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 10:54 schreef Sarabi het volgende:

Ik vind Discord echt ideaal. Het was heel even wennen maar nu is het fijn.
Oh maar dat zou dan in de plaats van FOK! komen als het stopt.

Nóg een online platform waar ik met mensen kan kletsen heb ik geen tijd voor wil ik geen tijd voor maken naast het lezen op twitter/ fb en lezen van kranten/boeken.
pi_194712079
:W

Ik had het gisteren ook zonder fok al druk zat. Ik heb 7 wassen gedraaid :')

Vandaag rustiger: ik hoef de campingwinkel niet meer te runnen. Scheelt me 2,5 uur per dag ^O^

Het zou hier 31 graden en zonnig worden, maar het heeft tot nu geduurd tot de zon door was en ook nu begint het pas op te warmen. Ook prima :s)
pi_194712201
Ja joh golfer, wrijf nog even in dat ik mijn vriend pas weer maandagavond zie }:|
pi_194712213
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:06 schreef Blues het volgende:

[..]

Oh maar dat zou dan in de plaats van FOK! komen als het stopt.

Nóg een online platform waar ik met mensen kan kletsen heb ik geen tijd voor wil ik geen tijd voor maken naast het lezen op twitter/ fb en lezen van kranten/boeken.
Dan moet ik ook stoppen met werken geloof ik :P

Getsie, heb last van netvliesmirgraine en moet ook even weg om boodschappen te doen maar iets te gevaarlijk om nu op de fiets te stappen
We have far more in common than that which devides us..
pi_194712292
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:14 schreef Kaatje1 het volgende:

Dat heeft er zéker ook mee te maken idd.
quote:
Getsie, heb last van netvliesmirgraine en moet ook even weg om boodschappen te doen maar iets te gevaarlijk om nu op de fiets te stappen
Oh wat naar! Kan je uberhaupt nog iets daarmee :X Sterkte :*
pi_194712352
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:13 schreef Candaasje het volgende:
Ja joh golfer, wrijf nog even in dat ik mijn vriend pas weer maandagavond zie }:|
Staat er dan verplicht gepland dat je 'het' weer moet doen? :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:53:37 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194712369
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:13 schreef Candaasje het volgende:
Jij bent niet vies van vleesvervangers toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194712398
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:52 schreef golfer het volgende:

[..]

Staat er dan verplicht gepland dat je 'het' weer moet doen? :')
Het is voor ons geen 'moetje' O-)

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Jij bent niet vies van vleesvervangers toch?
Nee, maar dat gaat toch wel vervelen. The real deal is toch leuker ;)
pi_194712406
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 10:47 schreef Blues het volgende:
Oh sommige dingen doen het weer.
Ik heb jullie niet gemist :@ Heb wel zonder fok meer tijd voor kranten/boeken/wetenschaps etc dingen om na te lezen :D
Wat is dat toch dat FOK! toch in mijn dagelijkse rijtje hoort en ik het niet gewoon een weekje kan overslaan.. hebben jullie dat ook? Ben toch nieuwsgierig naar de culsc en wil ook in andere topics dingetjes delen of lezen..
Moeten we een alternatief bedenken voor als het echt stuk-stuk gaat?
We kunnen een CUL discord aanmaken :7 Kan je chatten, foto's en linkjes delen en zelfs echt live kletsen (geluid, niet typen) als je daar zin in hebt. En je kan hem openbaar gooien, zodat er ook af en toe nieuwe aanwas is *)

Maar liever niet zolang FOK nog leeft, want eh, dat wordt te druk. Elke dag even FOK checken is meer dan genoeg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194712408
quote:

[..]

Sterkte Kaat :*

Ik heb laatst ook voor het eerst Discord gebruikt en het was redelijk ok.
Spoilers!
pi_194712432
quote:

Ik zou ook nu niet weg gaan als je er nog last van hebt. Kan je iets doen waardoor het afneemt?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:58:34 #13
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194712436
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 09:12 schreef borisz het volgende:
Code Oranje.... Dan maar geen buitenland dit najaar.

Ik denk dat ik voor eind oktober/begin november maar een tripje naar Grunn ga plannen. Incluis eerste twee etappes Pieterpad en een bezoek aan het Forum :+.
Is het Forum inmiddels weer geopend? Vind het van buiten best lelijk, zeker als je de Oale Grieze er achter ziet staan.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194712480
Ik leef nog! Gesport, koekje gekregen en gegeten O+ , gedoucht, gewandeld, Dora met Dex laten spelen, croissant gekregen en gegeten.

Prima eetdag tot nu toe. :D :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194712702
Gezoomd, gezoomd, nu snel indo eten en dan sporten.
Dan medicatie in de kittens, kroelen etc en via ophaaltijd bij het asiel door naar verjaardag neefje. Het voelt als een ont-zet-tend drukke dag /niksmeergewend
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194712708
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Is het Forum inmiddels weer geopend? Vind het van buiten best lelijk, zeker als je de Oale Grieze er achter ziet staan.
Forum was ongeveer het eerste dat weer openging, nog tijdens het vorige collegejaar. Best lastig, want de UB was nog wel dicht, dus het werd overspoeld met studenten.
In de zomervakantie was het er goed te doen, ik heb er een paar dagen gekantoorwerkt.

Van binnen vind ik het beter dan van buiten, ik vind het hele stadshart nogal achteruitgegaan met Vindicat pal voor de Martinitoren.

Ik sprak een medewerker van de bieb, die ik nog ken van toen ik nog bij de bieb werkte, 28 jaar geleden(!). Die vond het maar een klotegebouw om in te werken/een bieb in te hebben.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:21:01 #17
63722 z80
I fink you freaky
pi_194712726
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Sterkte Kaat :*

Ik heb laatst ook voor het eerst Discord gebruikt en het was redelijk ok.
Weer een USA datagrabbelaar. Met we houden de info net zo lang als we nodig achten, lees altijd. En we mogen/kunnen/zullen deze data verkopen. Kun je net zo goed op gezichtenbook gaan zitten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194712749
Als fok echt stuk-stuk gaat heb ik nog wel een forum achter de hand, dan zal ik de whatsapplijst wel even aanslingeren. Wie onszelf dan teveel mist kan zich daar heruitvinden.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194712763
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 13:21 schreef z80 het volgende:

[..]

Weer een USA datagrabbelaar. Met we houden de info net zo lang als we nodig achten, lees altijd. En we mogen/kunnen/zullen deze data verkopen. Kun je net zo goed op gezichtenbook gaan zitten.
Klopt helemaal. Maar ik doelde op de interface en gebruiksvriendelijkheid die wel ok is ;) Dat is bij Facebook absoluut niet zo.
Spoilers!
pi_194712764
Discord heb ik niks mee, ik wil helemaal niet praten met mensen.
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:24:44 #21
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194712790
Ik ken discord echt alleen als gamertalk :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194712800
Praten met mensen, brrr :P
pi_194712855
M'n baby doet het nog steeds mensen O+ toch wel een opluchting steeds, maar ik moet wel weer bij de gynaecoloog lopen wegens te hoge bloeddruk (140/90). Was bij Jip ook, kwam toen helemaal goed, dus nu vast ook wel :P

Alien onder de spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#liefdagboek
pi_194712856
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We kunnen een CUL discord aanmaken :7 Kan je chatten, foto's en linkjes delen en zelfs echt live kletsen (geluid, niet typen) als je daar zin in hebt. En je kan hem openbaar gooien, zodat er ook af en toe nieuwe aanwas is *)

Maar liever niet zolang FOK nog leeft, want eh, dat wordt te druk. Elke dag even FOK checken is meer dan genoeg.
Ging ook meer over als Fok ooit stopt. Of als het vaker down is, is het wel een leuke uitvalsbasis.
pi_194712870
Beter blijft fok maar gewoon bestaan O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')