Oh maar dat zou dan in de plaats van FOK! komen als het stopt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:54 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind Discord echt ideaal. Het was heel even wennen maar nu is het fijn.
Dan moet ik ook stoppen met werken geloof ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh maar dat zou dan in de plaats van FOK! komen als het stopt.
Nóg een online platform waar ik met mensen kan kletsen heb ik geen tijd voor wil ik geen tijd voor maken naast het lezen op twitter/ fb en lezen van kranten/boeken.
Dat heeft er zéker ook mee te maken idd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Dan moet ik ook stoppen met werken geloof ik![]()
Oh wat naar! Kan je uberhaupt nog iets daarmeequote:Getsie, heb last van netvliesmirgraine en moet ook even weg om boodschappen te doen maar iets te gevaarlijk om nu op de fiets te stappen
Staat er dan verplicht gepland dat je 'het' weer moet doen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:13 schreef Candaasje het volgende:
Ja joh golfer, wrijf nog even in dat ik mijn vriend pas weer maandagavond zie
Jij bent niet vies van vleesvervangers toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:13 schreef Candaasje het volgende:
Ja joh golfer, wrijf nog even in dat ik mijn vriend pas weer maandagavond zie
Het is voor ons geen 'moetje'quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat er dan verplicht gepland dat je 'het' weer moet doen?
Nee, maar dat gaat toch wel vervelen. The real deal is toch leukerquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij bent niet vies van vleesvervangers toch?
We kunnen een CUL discord aanmakenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:47 schreef Blues het volgende:
Oh sommige dingen doen het weer.
Ik heb jullie niet gemistHeb wel zonder fok meer tijd voor kranten/boeken/wetenschaps etc dingen om na te lezen
Wat is dat toch dat FOK! toch in mijn dagelijkse rijtje hoort en ik het niet gewoon een weekje kan overslaan.. hebben jullie dat ook? Ben toch nieuwsgierig naar de culsc en wil ook in andere topics dingetjes delen of lezen..
Moeten we een alternatief bedenken voor als het echt stuk-stuk gaat?
Sterkte Kaatquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Getsie, heb last van netvliesmirgraine en moet ook even weg om boodschappen te doen maar iets te gevaarlijk om nu op de fiets te stappen
Ik zou ook nu niet weg gaan als je er nog last van hebt. Kan je iets doen waardoor het afneemt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Getsie, heb last van netvliesmirgraine en moet ook even weg om boodschappen te doen maar iets te gevaarlijk om nu op de fiets te stappen
Is het Forum inmiddels weer geopend? Vind het van buiten best lelijk, zeker als je de Oale Grieze er achter ziet staan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:12 schreef borisz het volgende:
Code Oranje.... Dan maar geen buitenland dit najaar.
Ik denk dat ik voor eind oktober/begin november maar een tripje naar Grunn ga plannen. Incluis eerste twee etappes Pieterpad en een bezoek aan het Forum.
Forum was ongeveer het eerste dat weer openging, nog tijdens het vorige collegejaar. Best lastig, want de UB was nog wel dicht, dus het werd overspoeld met studenten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is het Forum inmiddels weer geopend? Vind het van buiten best lelijk, zeker als je de Oale Grieze er achter ziet staan.
Weer een USA datagrabbelaar. Met we houden de info net zo lang als we nodig achten, lees altijd. En we mogen/kunnen/zullen deze data verkopen. Kun je net zo goed op gezichtenbook gaan zitten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sterkte Kaat![]()
Ik heb laatst ook voor het eerst Discord gebruikt en het was redelijk ok.
Klopt helemaal. Maar ik doelde op de interface en gebruiksvriendelijkheid die wel ok isquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:21 schreef z80 het volgende:
[..]
Weer een USA datagrabbelaar. Met we houden de info net zo lang als we nodig achten, lees altijd. En we mogen/kunnen/zullen deze data verkopen. Kun je net zo goed op gezichtenbook gaan zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#liefdagboek
Ging ook meer over als Fok ooit stopt. Of als het vaker down is, is het wel een leuke uitvalsbasis.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We kunnen een CUL discord aanmakenKan je chatten, foto's en linkjes delen en zelfs echt live kletsen (geluid, niet typen) als je daar zin in hebt. En je kan hem openbaar gooien, zodat er ook af en toe nieuwe aanwas is
Maar liever niet zolang FOK nog leeft, want eh, dat wordt te druk. Elke dag even FOK checken is meer dan genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |