Oh maar dat zou dan in de plaats van FOK! komen als het stopt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:54 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind Discord echt ideaal. Het was heel even wennen maar nu is het fijn.
Dan moet ik ook stoppen met werken geloof ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh maar dat zou dan in de plaats van FOK! komen als het stopt.
Nóg een online platform waar ik met mensen kan kletsen heb ik geen tijd voor wil ik geen tijd voor maken naast het lezen op twitter/ fb en lezen van kranten/boeken.
Dat heeft er zéker ook mee te maken idd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Dan moet ik ook stoppen met werken geloof ik![]()
Oh wat naar! Kan je uberhaupt nog iets daarmeequote:Getsie, heb last van netvliesmirgraine en moet ook even weg om boodschappen te doen maar iets te gevaarlijk om nu op de fiets te stappen
Staat er dan verplicht gepland dat je 'het' weer moet doen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:13 schreef Candaasje het volgende:
Ja joh golfer, wrijf nog even in dat ik mijn vriend pas weer maandagavond zie
Jij bent niet vies van vleesvervangers toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:13 schreef Candaasje het volgende:
Ja joh golfer, wrijf nog even in dat ik mijn vriend pas weer maandagavond zie
Het is voor ons geen 'moetje'quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat er dan verplicht gepland dat je 'het' weer moet doen?
Nee, maar dat gaat toch wel vervelen. The real deal is toch leukerquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij bent niet vies van vleesvervangers toch?
We kunnen een CUL discord aanmakenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:47 schreef Blues het volgende:
Oh sommige dingen doen het weer.
Ik heb jullie niet gemistHeb wel zonder fok meer tijd voor kranten/boeken/wetenschaps etc dingen om na te lezen
Wat is dat toch dat FOK! toch in mijn dagelijkse rijtje hoort en ik het niet gewoon een weekje kan overslaan.. hebben jullie dat ook? Ben toch nieuwsgierig naar de culsc en wil ook in andere topics dingetjes delen of lezen..
Moeten we een alternatief bedenken voor als het echt stuk-stuk gaat?
Sterkte Kaatquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Getsie, heb last van netvliesmirgraine en moet ook even weg om boodschappen te doen maar iets te gevaarlijk om nu op de fiets te stappen
Ik zou ook nu niet weg gaan als je er nog last van hebt. Kan je iets doen waardoor het afneemt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Getsie, heb last van netvliesmirgraine en moet ook even weg om boodschappen te doen maar iets te gevaarlijk om nu op de fiets te stappen
Is het Forum inmiddels weer geopend? Vind het van buiten best lelijk, zeker als je de Oale Grieze er achter ziet staan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:12 schreef borisz het volgende:
Code Oranje.... Dan maar geen buitenland dit najaar.
Ik denk dat ik voor eind oktober/begin november maar een tripje naar Grunn ga plannen. Incluis eerste twee etappes Pieterpad en een bezoek aan het Forum.
Forum was ongeveer het eerste dat weer openging, nog tijdens het vorige collegejaar. Best lastig, want de UB was nog wel dicht, dus het werd overspoeld met studenten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is het Forum inmiddels weer geopend? Vind het van buiten best lelijk, zeker als je de Oale Grieze er achter ziet staan.
Weer een USA datagrabbelaar. Met we houden de info net zo lang als we nodig achten, lees altijd. En we mogen/kunnen/zullen deze data verkopen. Kun je net zo goed op gezichtenbook gaan zitten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sterkte Kaat![]()
Ik heb laatst ook voor het eerst Discord gebruikt en het was redelijk ok.
Klopt helemaal. Maar ik doelde op de interface en gebruiksvriendelijkheid die wel ok isquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:21 schreef z80 het volgende:
[..]
Weer een USA datagrabbelaar. Met we houden de info net zo lang als we nodig achten, lees altijd. En we mogen/kunnen/zullen deze data verkopen. Kun je net zo goed op gezichtenbook gaan zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#liefdagboek
Ging ook meer over als Fok ooit stopt. Of als het vaker down is, is het wel een leuke uitvalsbasis.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We kunnen een CUL discord aanmakenKan je chatten, foto's en linkjes delen en zelfs echt live kletsen (geluid, niet typen) als je daar zin in hebt. En je kan hem openbaar gooien, zodat er ook af en toe nieuwe aanwas is
Maar liever niet zolang FOK nog leeft, want eh, dat wordt te druk. Elke dag even FOK checken is meer dan genoeg.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:28 schreef Aure het volgende:
M'n baby doet het nog steeds mensentoch wel een opluchting steeds, maar ik moet wel weer bij de gynaecoloog lopen wegens te hoge bloeddruk (140/90). Was bij Jip ook, kwam toen helemaal goed, dus nu vast ook wel
Alien onder de spoilerCUL-alienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#liefdagboek
Spoilers!
Huh dat hoeft toch ook niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:23 schreef sigme het volgende:
Discord heb ik niks mee, ik wil helemaal niet praten met mensen.
Kan je d'r niet verplaatsen naar een hoekje?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:29 schreef fietsie het volgende:
Er zit een dame heel opzichtig met dr haar te spelen als middelste tegeltje in 9 camera tegeltjes van mn teams vergadering.
M'n baby doet het nog steeds mensentoch wel een opluchting steeds, maar ik moet wel weer bij de gynaecoloog lopen wegens te hoge bloeddruk (140/90). Was bij Jip ook, kwam toen helemaal goed, dus nu vast ook wel
Alien onder de spoilerLeuke alienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#liefdagboek
Krijg je nu medicijnen?
Iemand riep in de openbare chat dat ze er mee op moest houdenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:30 schreef Aure het volgende:
[..]
Kan je d'r niet verplaatsen naar een hoekje?
Ik denk het wel ja, maar eerst wachten op een afspraak met het ziekenhuis en dan gaan ze daar weer meten en prikken en etc etc. Vorige keer hebben ze het nog even gerekt tot een week of 20, voordat ze medicatie gaven. Even afwachten wat ze nu doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuke allen
Krijg je nu medicijnen?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Iemand riep in de openbare chat dat ze er mee op moest houden
Alien onder de spoilerYay, fijn dat het nog goed gaat! Op hoeveel zit je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#liefdagboek
Daar heb je ook wel een puntquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:41 schreef Myraela het volgende:
Zou misschien eigenlijk ook helemaal niet erg zijn wanneer FOK! een beetje uit m'n ritme zou raken. Ik blijf hier maar hangen terwijl de laatste keer dat ik me écht heb vermaakt al een hele tijd terug is. Nu is het meer een automatisme bij verveling geworden.
11 weken! Bijna door dat afschuwelijke eerste trimester heenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Yay, fijn dat het nog goed gaat! Op hoeveel zit je?
Oh, ik kijk heel anders tegen deze slowchat aan. Inmiddels ken ik veel mensen hier. De één beter dan de ander. En ik ben om ze gaan geven. Het zou zo raar zijn als al dat (vaak dagelijks) contact ineens weg zou vallen. Ik zou toch best veel mensen serieus missen. En het is gewoon fijn om hier wat te kunnen vertellen. Van iets heel stoms en futiels tot iets wat heel belangrijk is. Uitlaatklep, klankbord, ideeën delen, meningen delen, bemoedigend toespreken, helpen. Ik vind het eigenlijk allemaal leuk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:41 schreef Myraela het volgende:
Een nieuw forum zie ik nooit zo snel gebeuren. FOK! begint eigenlijk al wat stil te worden. Als slowchat zou Discord inderdaad wel beter werken. Al denk ik dat het ook dan wel gewoon stil gaat vallen.
Zou misschien eigenlijk ook helemaal niet erg zijn wanneer FOK! een beetje uit m'n ritme zou raken. Ik blijf hier maar hangen terwijl de laatste keer dat ik me écht heb vermaakt al een hele tijd terug is. Nu is het meer een automatisme bij verveling geworden.
Zo kijk ik er ook wel tegenaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ik kijk heel anders tegen deze slowchat aan. Inmiddels ken ik veel mensen hier. De één beter dan de ander. En ik ben om ze gaan geven. Het zou zo raar zijn als al dat (vaak dagelijks) contact ineens weg zou vallen. Ik zou toch best veel mensen serieus missen. En het is gewoon fijn om hier wat te kunnen vertellen. Van iets heel stoms en futiels tot iets wat heel belangrijk is. Uitlaatklep, klankbord, ideeën delen, meningen delen, bemoedigend toespreken, helpen. Ik vind het eigenlijk allemaal leuk.
Ik heb je maar 1x ontmoet, maar ik leef toch best met je mee. Ik ken een deel van je familieomstandigheden, je studie, nu je vakantie als vrijwilliger. Dat schept toch een band. Dus in die zin een veel zinniger interactie jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:19 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb hier op fok iig veel zinnigere interactie met mensen dan wanneer ik Reddit of Facebook af aan het scrollen ben.
We leven ook intens met je mee over het gebrek aan regen en de contradictie met de voorspellingen hierover de afgelopen weken; daarin zijn we hopelijk ook uniek.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb je maar 1x ontmoet, maar ik leef toch best met je mee. Ik ken een deel van je familieomstandigheden, je studie, nu je vakantie als vrijwilliger. Dat schept toch een band. Dus in die zin een veel zinniger interactie jaIk heb op FB vooral interactie via chatkanaaltjes en de rest is...tsja...heel erg anders dan hier
Ik ken mijn meeste FB vrienden en familieleden lang zo goed niet als ik veel van de mensen hier ken
En jullie weten ook véél meer van mij dan mijn directe familie.
Er is niemand tegen wie ik daar verder over heb geklaagdquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:27 schreef fietsie het volgende:
We leven ook intens met je mee over het gebrek aan regen en de contradictie met de voorspellingen hierover de afgelopen weken; daarin zijn we hopelijk ook uniek.
Superfijn! Was het echt zo vervelend, ja? Veel last gehad?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:18 schreef Aure het volgende:
[..]
11 weken! Bijna door dat afschuwelijke eerste trimester heen
En gister kwam ik tot de ontdekking dat een volkomen vreemde in het Noorden van het land, een connectie is via Uniek.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ik kijk heel anders tegen deze slowchat aan. Inmiddels ken ik veel mensen hier. De één beter dan de ander. En ik ben om ze gaan geven. Het zou zo raar zijn als al dat (vaak dagelijks) contact ineens weg zou vallen. Ik zou toch best veel mensen serieus missen. En het is gewoon fijn om hier wat te kunnen vertellen. Van iets heel stoms en futiels tot iets wat heel belangrijk is. Uitlaatklep, klankbord, ideeën delen, meningen delen, bemoedigend toespreken, helpen. Ik vind het eigenlijk allemaal leuk.
Oh, ik vind het ook wel leuk om de verhalen van de mensen hier te lezen en tegelijkertijd deze plek soms te hebben om m'n verhaal kwijt te kunnen. Al heb ik die binding niet zo sterk en toch verspil ik hier veel te veel tijd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:19 schreef Isabeau het volgende:
Deze keer (nog) niet gecrasht, zie ik aan jouw post na de mijne.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:38 schreef fietsie het volgende:
Uniek heeft t vast druk in dr liefdesnestje
Dat laatste ben ik het ook wel mee eensquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:40 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik vind het ook wel leuk om de verhalen van de mensen hier te lezen en tegelijkertijd deze plek soms te hebben om m'n verhaal kwijt te kunnen. Al heb ik die binding niet zo sterk en toch verspil ik hier veel te veel tijd.
Hallo, welkomquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:37 schreef anndb het volgende:
Ga hier ook maar wat meer mee posten. Tijd over nu (vakantie) en voor de rest in cul weinig te beleven. Nu aan het kiezen wat vanavond te eten of griek of sushi. Ik heb meer zin in sushi.
Die herken ik; ik deed er net al even verslag van hierquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb al de hele dag bloeddrukverhogende Teams-meetings. Ik zal blij zijn als het 17 uur is.
Ik heb helaas nog niet alles bijgelezenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die herken ik; ik deed er net al even verslag van hier
Zoveel kan het niet zijn; er is toch nog steeds iets geks gaande me dunkt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb helaas nog niet alles bijgelezen
Wat voor dingen gebeuren er dan waar je je dan druk over maakt? Of gewoon domme opmerkingen, onlogische voorstellen etc?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb al de hele dag bloeddrukverhogende Teams-meetings. Ik zal blij zijn als het 17 uur is.
Ja, de TT blijft actueelquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:15 schreef fietsie het volgende:
Zoveel kan het niet zijn; er is toch nog steeds iets geks gaande me dunkt.
Ik heb hier thuis al de hele dag Russische IP-nummers die exploits afvuren op mn firewallquote:
Er nadert een hele, hele forse deadline. En mensen beginnen paniekvoetbal te spelen en komen af en toe met additionele specificaties of veranderen eigenhandig de planning en vragen vervolgens of we dat kunnen halen........quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat voor dingen gebeuren er dan waar je je dan druk over maakt? Of gewoon domme opmerkingen, onlogische voorstellen etc?
Ja, dat klinkt wel bloeddruk verhogendquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:21 schreef PdeHoog het volgende:
Er nadert een hele, hele forse deadline. En mensen beginnen paniekvoetbal te spelen en komen af en toe met additionele specificaties of veranderen eigenhandig de planning en vragen vervolgens of we dat kunnen halen........
"Wat denk je zelf, prutsende projectleider![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Winsumquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben moe. F. heeft eindelijk een vakantie gepland! Dan nu de volgende issue: we willen nog een paar daagjes weg. Met Dora. Wandelen, hapje eten, leuk stadje/dorp bekijken. Waarschijnlijk in NL.
Wie heeft er een Heel Goed Idee? Dat mag varieren van welk dorp tot een toffe B&B. Alle inspiratie is welkom.
Zit hier iets bij voor je? https://mamisdehortop.nl/(...)inn-een-hotelhuisje/quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben moe. F. heeft eindelijk een vakantie gepland! Dan nu de volgende issue: we willen nog een paar daagjes weg. Met Dora. Wandelen, hapje eten, leuk stadje/dorp bekijken. Waarschijnlijk in NL.
Wie heeft er een Heel Goed Idee? Dat mag varieren van welk dorp tot een toffe B&B. Alle inspiratie is welkom.
Kijk nou wat een prima leuk blazertje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:28 schreef Myraela het volgende:
Ik voel me ineens intens burgerlijk. Ik ben naar de Zeeman geweest, en daar heb ik lekker gierig in een bak met koopjes lopen grijpen. Was een actie dat je voor 2,50 euro een tasje mocht vullen. En ze hadden een supertoffe blazer in die actie.Die wilde ik, maarja, dan vul je de rest van dat tasje toch ook met troep die je waarschijnlijk nooit gaat gebruiken.
Doesburg ben je vast al wel eens geweest? Knus stadje, vast wel een leuke B&B te vinden. Veel chocolaterieën. Probeer eens mosterdijsquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:20 schreef Lonaa het volgende:
Ahh staat je heel leuk!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kijk nou wat een prima leuk blazertje.En dan dus nog 4 placemats en klein tuingereedschap setje erbij voor maar 2,50 euro.
Ik kan echt blij worden van koopjes.
[ afbeelding ]
2,50quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:40 schreef Myraela het volgende:
Kijk nou wat een prima leuk blazertje.En dan dus nog 4 placemats en klein tuingereedschap setje erbij voor maar 2,50 euro.
[ afbeelding ]
Kan mij voorstellen dat je die eruit haalt. Leuk. 👍🏼quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh god, haha, dat klinkt inderdaad niet fijn. Heb je de hele dag door last, of is het vooral in de ochtend? Dat lijkt me echt een van de naarste dingen aan zwanger zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:42 schreef Aure het volgende:
Ahh staat je heel leuk!
En ja ik ben op dit moment veel misselijker dan toen bij Jip. Maar het gaat al beter. Ik kots nog maar max 3 x per dag
Ik kom uit de Achterhoek.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Doesburg ben je vast al wel eens geweest? Knus stadje, vast wel een leuke B&B te vinden. Veel chocolaterieën. Probeer eens mosterdijs
Of Bronkhorst, al is alles daar wel gek duur. Wel leuke omgeving, met de IJssel.
Hier ga ik even naar loeren!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zit hier iets bij voor je? https://mamisdehortop.nl/(...)inn-een-hotelhuisje/
Wil je strand? Bossen? Stad als Leeuwarden of Middelburg? Eiland als Texel?
Limburg?
Lijkt mij wel leuk https://www.qurios.nl/str(...)LEAAYAiAAEgKk5_D_BwE
http://www.strandhuisjes.info/lm.slaapstrandhuisjes.html
Vele leuke stadjes in Zeeland!
Even kijken!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Winsum![]()
Maaruh, uurtje de grens over bij jullie. Tecklenburg, beetje heuvels enzo voor het vakantie gevoel. Leuke omgeving vind ik en volgens mij veel wandelpaden enzo om Dora uit te laten.
Dag Lenny.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier sta ik niet van te kijken.
Gave blazerquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik post regelmatig in CUL, maar slechts in 1 topic/reeks. Ik weet eigenlijk niet hoe deze sc in MYAT is gekomen. Ik hoop dat ik welkom ben.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat maakt dat je af en toe in de SC een plasje komt doen?
Ik weet dat je in de Speciaalbieren-reeks post. Speciaalbierquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik post regelmatig in CUL, maar slechts in 1 topic/reeks. Ik weet eigenlijk niet hoe deze sc in MYAT is gekomen. Ik hoop dat ik welkom ben.
Daar schrik ik altijd weer van als ik in Nederland weg wil. Vaak zo duur, en dan heb ik nog steeds niet helemaal het 'even er tussenuit' gevoel. Zal nu meer mensen in Nederland blijven ook wel niet goedkoper geworden zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:05 schreef Lonaa het volgende:
@:AnneX , al die strandhuisjes kosten 200 euro per nacht ofzo![]()
![]()
op scheveningen mag je geloof ik pas weer vanaf 1 oktober met honden op het strand ( tenminste bepaalde plekken) dat is idd wel een dingetje om even te checken ( al is er geen haan die er naar kraait als het guur weer is natuurlijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:09 schreef Blues het volgende:
221 euro voor 4 nachten? Ik had net een link. /zoekt... bij Haarlem genoeg leuks voor hond (spaarnwoude) en strand in de buurt!
Kut geen honden toegestaan![]()
![]()
Die komen hier donderdag weer met Albert mee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:55 schreef Myraela het volgende:
Het was vanavond weer kaasschnitzel-avond.Blijft te lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |