SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Zeeuwse bolus wel, bolus als los woord kan ook gewoon 'drol' betekenenquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:45 schreef Cee het volgende:
Een bolus is toch zo’n plakbroodje, met kaneel? Boh!-lus
Wel vreselijk om hele tijd in je hoofd te hebben hangen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:45 schreef Meke het volgende:
Haha oja @:Cee ik kijk ook wel eens alleen het eerste deel, maar stop dan meestal na de message from the King
Ja wij denken misschien ook wel dat we een stukje misschien verkeerd geïnterpreteerd hebbenquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Binnen de familie hebben we ook dit spel
[ afbeelding ]
Je moet met boten spullen halen voor je van een waterval af lazert. Best een aardig idee, maar we hebben het niet vaak gespeeld. Dus elke keer moeten we opzoeken wat de regels ook weer waren, niemand die echt een strategie heeft en zo verder. Hoewel het best een aardig spel is, komt het er meestal op neer dat we gewoon een bekend spel uit de kast halen en dus weer Rummikub of Cluedo spelen
Ja dat bedoel ik met plakbroodjequote:Op zondag 23 augustus 2020 00:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeeuwse bolus wel, bolus als los woord kan ook gewoon 'drol' betekenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja dat is waar. Ik heb ook wel vaak the declaration van Angelica in m'n hoofdquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel vreselijk om hele tijd in je hoofd te hebben hangen.
Ja, dat heb ik nu dus al een hele tijd.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja dat is waar. Ik heb ook wel vaak the declaration van Angelica in m'n hoofd
Dat heb ik ook wel eens met een nieuw spel.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja wij denken misschien ook wel dat we een stukje misschien verkeerd geïnterpreteerd hebben![]()
![]()
Ik vind nieuwe spellen juist altijd ook wel heel leuk om te doen
And when I meet Thomas Jefferson I'mma compel him to conclude women in the sequel!quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nu dus al een hele tijd.![]()
Work!
Haha ja je moest hier steeds kaarten pakken en in de handleiding stond dat je er dan al punten voor kreegquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens met een nieuw spel.
'Eh, jongens, ik denk dat ik twee beurten geleden mogelijk vals gespeeld heb. Hoe zit regel X ook weer?'
Bij nieuwe spellen vind ik het wel gruwelijk irritant als mensen te vroeg vragen gaan stellen, of vragen over dingen die je NET hebt uitgelegd. Als het even kan lees ik de regels solo vooraf, en neem ik ze daarna pas door met de groep
Oh die ken ik niet, maar dat klinkt echt leukquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens vind ik Fluxx echt topDe basis is vrij goed te begrijpen, maar er is ook ruimte voor ingewikkeld gekloot waardoor iemand ineens met wat slimmigheden het spel heeft gewonnen of compleet heeft omgedraaid
Er zijn heel veel edities van Fluxx, maar wat ze gemeenschappelijk hebben is dat de regels tijdens het spel veranderen. Helemaal aan het begin is het pak 1 kaart, speel 1 kaart en is het nog niet mogelijk om het spel te winnen. Daarvoor moet iemand eerst een doel-kaart spelen. Als iemand het doel bereikt heeft (meestal twee attributen tegelijk voor je hebben liggen) is het spel meteen afgelopen. Ook al is die speler niet op dat moment aan de beurt.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet, maar dat klinkt echt leuk![]()
no worries matequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:29 schreef usagi414 het volgende:
Ik wil een second option van @:Prisha of @:Thefreshprince voordat je dat doet
Good meurning. Oeh...klinkt goed, lekker wandelen, het is heerlijk weer voorquote:Op zondag 23 augustus 2020 08:00 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Gisteren tijdens en na de Fok!crash heerlijk gebbqd bij vrienden. En straks gaan we de lange wandeling maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |