abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194666738

In Frankrijk hebben ze vast ook brandnetels :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194666745
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 18:25 schreef Barreltje het volgende: [..] Ja goed idee.. alleen totaal geen inspiratie |:( Ik ben altijd een redelijke drol met wat ik wil eten..K. heeft notmaal gesproken de inspiratie.. en ik koet ook even aanpassen naar een 1 persoons huishouden.. Ik zit nu maar een beetje folders door te ploegen om te kijken wat er in de reclame is. :+ Ik ga voor vanavond iets met veel groenten doen denk ik.. ratatouille met feta en een hamburger ofzo.. Net al een zak bugles weggevreten.. :@
Ik kan je wel wat foodblogs aanraden als je wil
pi_194666787
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 18:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik kan je wel wat foodblogs aanraden als je wil
Ja graag!

Ik wil ook Vega en vis maaltijden proberen te maken.. Ik ga dit weekend eens zitten voor een week schema..
pi_194666905
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 18:30 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ja graag!

Ik wil ook Vega en vis maaltijden proberen te maken.. Ik ga dit weekend eens zitten voor een week schema..
https://chickslovefood.com/
https://uitpaulineskeuken.nl/
https://brendakookt.nl/
https://bettyskitchen.nl/
https://www.francescakookt.nl/
https://www.ohmyfoodness.nl/
https://www.lekkerensimpel.com/

Elke ochtend check ik eerst deze blogs :D en ook echt altijd in deze volgorde :')
pi_194666923
@Barreltje toen ik daar woonde, kocht ik vaak een kilozak wortelgroenten. Daar zitten wortels, pastinaak, peterseliewortel en bietjes in, als ik me goed herinner. Roosteren in de oven, in een groentestoofpotje, of in een salade :9

(Als je iets zoekt om te eten wat je in NL niet zou eten. Voor het buitenlandgevoel. ;) )
pi_194666949
Dora had 1 teek. Nu nog een halve want soms ben ik een sukkel met het verwijderen van die dingen. Dat het kopje er maar snel uit mag zweren. :') :7

@Barreltje inspiratie is hier ook zo zo. Heb een lijstje met gerechten waar ik alles of bijna alles voor in huis heb, dat wordt het komende week want restjes-vriezer-week.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194666957
Hmm hier ook koos inspiratieloos.
Heb nog kip die minstens gebakken moet.. en salade erbij gehaald.

Vind het wel prima.
Morgen paksoi en kip in oestersaus

En eens gluren of ik nog zwarte bonensaus heb.
Want zag vandeweek dat mijn lief dat hij dat ook kan eten.
pi_194667009
Wij hadden voor gisteren en vandaag (zoals elke donderdag en vrijdag laten we iets komen) een nieuwe Thai. Errug lekker!
pi_194667024
Morgen naar de filmschuur en daarna een hapje eten in de stad O+
pi_194667028
Ook totaal geen inspiratie. Heb mezelf een schop onder de kont gegeven dat het vanaf morgen anders moet.
Maar geen eetzin zit volgens mij in huis, de diva’s reageerden ook niet.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 augustus 2020 @ 18:44:19 #11
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194667034
Ik ben ook vaak inspiratieloos.
Ik heb meestal wel wortel, bleekselderij, paprika en iets van bieten ofzo in huis.
En blikjes tomaat in vele soorten natuurlijk :P.

Afijn. Ik laat de turk komen vanavond. :9~
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_194667077
Ik had sperziebonen. Maar ik heb troep in de airfryer gegooid :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_194667081
Ik eet 'kapsalon', met zoete aardappel en vegablokjes :9
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194667113
Wij hadden vandaag zoete aardappel burgers :9

Sinds ik die blogs elke dag check heb ik altijd wel inspiratie, hele app vol met recepten die ik ooit wil maken :D

Ik kook ook bijna elke dag iets anders, maar weinig herhaling.
pi_194667166
Hier is een pizza onderweg.
pi_194667191
Uhm @AnneX wat vroeg je dan? Ik zag zo terugscrollend niks! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_194667198
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 18:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Altijd goed :9
Wij mogen morgen weer *O* ben nog aan het twijfelen welke ik wil.
pi_194667214
Ik had vanmiddag al een boel gelunched en het daar behoudens wat salade bij gehouden vanavond, maar voor J. bakte ik net:
http://www.thesugarhit.co(...)-burgers-recipe.html
pi_194667232
Wij eten wat er groeit. Vandaag dus puntpaprika, pepers, boontjes en courgette op de BBQ.
Spoilers!
pi_194667252
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 18:52 schreef minilot het volgende:
Uhm @:AnneX wat vroeg je dan? Ik zag zo terugscrollend niks! :*
Ik heb het ook even gemist.

Welke prangende vraag kunnen we voor je beantwoorden AnneX?
Spoilers!
pi_194667281
Dagelijkse blogcheck hier wel flink afgenomen de laatste jaren, maar meermaals per week toch nog steeds wel:
https://thewoksoflife.com/
https://www.davidlebovitz.com/
https://iamafoodblog.com/
https://smittenkitchen.com
https://www.seriouseats.com/
pi_194667291
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 18:46 schreef Clubsoda het volgende:
Ik eet 'kapsalon', met zoete aardappel en vegablokjes :9
De allerlekkerste kapsalon die ik ooit heb gehad was een vegetarische kapsalon _O_ Dat was geweldig O+
(ok, ik lust geen shoarma en dergelijke, dus dat schiet al niet op)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194667320
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 18:52 schreef minilot het volgende:
Uhm @:AnneX wat vroeg je dan? Ik zag zo terugscrollend niks! :*
Lama.

Nieuw aardappelmesje - appel schillen - au - scherp.

G. groeit hard. Heeft hij weer zin in school?
pi_194667322
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 18:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier gaat er zo één in de oven O+ Want stiekem vind ik de goedkope pizza's van Dr. Oetker veeeeel lekkerder dan NYpizza of Domino's oid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194667352
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 19:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier gaat er zo één in de oven O+ Want stiekem vind ik de goedkope pizza's van Dr. Oetker veeeeel lekkerder dan NYpizza of Domino's oid.
Die zijn stiekem ook gewoon lekker :Y

Maar ik ben sowieso niet de moeilijkste.
pi_194667355
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 18:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De allerlekkerste kapsalon die ik ooit heb gehad was een vegetarische kapsalon _O_ Dat was geweldig O+
(ok, ik lust geen shoarma en dergelijke, dus dat schiet al niet op)
Ik heb nog nooit een gewone kapsalon gegeten :D Want ook geen shoarmafan en het is me al snel te vet en te veel. Ik at ooit een vegan-versie buiten de deur, die smaakte ook heel goed, en sinds een poosje zit deze zelfgemaakte in het repetoire.
pi_194667365
Dagelijks naar foodblogs? Jeetje. :D Ik kom pas op blogs als ik echt een recept zoek. Maar ik kook ook nooit meer iets tofs.
pi_194667370
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 19:02 schreef Clubsoda het volgende:

Ik heb nog nooit een gewone kapsalon gegeten :D Want ook geen shoarmafan en het is me al snel te vet en te veel. Ik at ooit een vegan-versie buiten de deur, die smaakte ook heel goed, en sinds een poosje zit deze zelfgemaakte in het repetoire.
Deze was ook met zoete aardappel en dan allemaal lekkere groente er over. En gesmolten kaas O+ O+ Veel kaas O+ O+ (dus niet vegan)
pi_194667378
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 19:03 schreef Myraela het volgende:
Dagelijks naar foodblogs? Jeetje. :D Ik kom pas op blogs als ik echt een recept zoek.
Dit dus :Y

Waarom kook je niets tofs meer?
pi_194667390
quote:
Dagelijks naar foodblogs? Jeetje. :D Ik kom pas op blogs als ik echt een recept zoek. Maar ik kook ook nooit meer iets tofs.
Ja juist om nooit zonder inspiratie te zitten :)
Duurt ook niet langer dan 5min in totaal.
pi_194667391
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 19:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Deze was ook met zoete aardappel en dan allemaal lekkere groente er over. En gesmolten kaas O+ O+ Veel kaas O+ O+ (dus niet vegan)
De mijne heeft ook kaas hoor, want O+ kaas O+
pi_194667398
@Bloes Welke film ga je zien? *O*
pi_194667411
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 19:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja juist om nooit zonder inspiratie te zitten :)
Duurt ook niet langer dan 5min in totaal.
Ja, volgens mij werkt dat ook beter. Als ik nú recepten wil hebben omdat de boodschappen geregeld moeten worden dan bevalt het me allemaal veel minder dan wanneer ik gewoon over recepten struikel. :+
pi_194667441
Ik heb 'wat is dit belachelijk lekkeerrrr :9 :9 :9 '-associaties bij gyros en shoarma enzo wegens voornamelijk gegeten om half vijf 's morgens in benevelde toestand in de stad :')
pi_194667573
quote:

[..]

Ja, maar dan moest ik er weer uit, en er komen zo mensen om mijn oude kastje op te halen
pi_194667606
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 19:07 schreef minilot het volgende:
Ik heb 'wat is dit belachelijk lekkeerrrr :9 :9 :9 '-associaties bij gyros en shoarma enzo wegens voornamelijk gegeten om half vijf 's morgens in benevelde toestand in de stad :')
Ja dit. Met shoarma :9
pi_194667686
quote:
Boven een fucking trapgat in een aftandse plakzaak :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194667694
quote:
Dat.
En dan de "volgende" dag geen idee hebben waar die knoflooklucht vandaan komt :')
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194667732
Oh, zo herinner ik me vooral 'getver, shoarma, heef u ook een pitabroodje met kaas voor mij?' nachten 8-)
pi_194667764
quote:
Hmm hier kreeg op zo’n avond de opmerking “shit hits the fan” een subtiele verbastering.
Namelijk: knoflook hits the fan.

Ik kan je verklappen... dat dat een hele snelle aftocht uit de shoarmazaak was. _O-

En wij deden het niet eens maar ivm algehele ontkenning dat IEMAND het gedaan had.. kon natuurlijk iedereen vertrekken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194667770
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 19:24 schreef Isabeau het volgende:
Oh, zo herinner ik me vooral 'getver, shoarma, heef u ook een pitabroodje met kaas voor mij?' nachten 8-)
Niet ver genoeg heen. Jij verstandigerd :*
pi_194667774
quote:
Hmm had je laatst niet heel fijn geveggie-bbqt?
pi_194667784
Bah @Uhmmpie, bijna net zo jakkes qua schoonmaak als de recente olieramp van @Isabeau!
pi_194667792
Boven een trapgat Poebs, instant herkenbaar! :')
pi_194667807
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 19:27 schreef minilot het volgende:

Niet ver genoeg heen. Jij verstandigerd :*
Ik deed ook wel kaas & ananas pitabroodje. Een gruwel voor sommigen.
pi_194667945
Oh ja, ik kwam even polsen bij al jullie oostelijke lui.. Ik sta echtgenoot en broedsel wederom een paar nachten in een tentje slapen toe, over een paar weken. Dit keer middenin het fraaie en zeer oude Speulderbos in de Veluwe. Klaarblijkelijk knettervol rondscharrelende everzwijnen en mooie kromme beuken:

Verder vlakbij onze kampeerspot een flinke leemkuil waar volgens Veluwse overlevering ooit een duivelaanbiddend klooster de grond in is gezakt :+

Wat zijn nou verder op die Veluwe de wat obscuurdere tips, dus niet zijnde Het Loo, Openluchtmuseum, Apenheul en dergelijke? Verder hoor ik ook graag wat we er absoluut moeten eten. De CUL-tips voor Limburg laatst, met die progrestaart en kekke ijssalon bevielen zeer O+
pi_194667982
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 19:41 schreef minilot het volgende:
Oh ja, ik kwam even polsen bij al jullie oostelijke lui.. Ik sta echtgenoot en broedsel wederom een paar nachten in een tentje slapen toe, over een paar weken. Dit keer middenin het fraaie en zeer oude Speulderbos in de Veluwe. Klaarblijkelijk knettervol rondscharrelende everzwijnen en mooie kromme beuken:
[ afbeelding ]
Verder vlakbij onze kampeerspot een flinke leemkuil waar volgens Veluwse overlevering ooit een duivelaanbiddend klooster de grond in is gezakt :+

Wat zijn nou verder op die Veluwe de wat obscuurdere tips, dus niet zijnde Het Loo, Openluchtmuseum, Apenheul en dergelijke. Verder hoor ik ook graag wat we er absoluut moeten eten. De CUL-tips voor Limburg laatst, met die progrestaart en kekke ijssalon bevielen zeer O+
Ik heb het gevoel dat we daar ooit een nachtelijke erg gezellige fokmeet hebben gehad. Op zoek naar geestverschijningen bij dat in de grond gezakte klooster. Niet dat ik geloof in geesten, maar het was super gezellig.
pi_194667995
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 19:00 schreef AnneX het volgende:

[..]

G. groeit hard. Heeft hij weer zin in school?
Ik denk het wel. Veel meer zin dan ik om 'm weer af te moeten leveren -O-

Kus voor je zere vinger!
pi_194668008
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 19:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat we daar ooit een nachtelijke erg gezellige fokmeet hebben gehad. Op zoek naar geestverschijningen bij dat in de grond gezakte klooster. Niet dat ik geloof in geesten, maar het was super gezellig.
:D O+
  Moderator vrijdag 21 augustus 2020 @ 19:46:07 #50
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194668013
quote:
met die progrestaart
Dat werd me laatst als typisch Tilburg of Den Bosch geserveerd :(
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194668024
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 19:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat werd me laatst als typisch Tilburg of Den Bosch geserveerd :(
:o
pi_194668050
quote:
[ afbeelding ]

Wat zijn nou verder op die Veluwe de wat obscuurdere tips, dus niet zijnde Het Loo, Openluchtmuseum, Apenheul en dergelijke. Verder hoor ik ook graag wat we er absoluut moeten eten. De CUL-tips voor Limburg laatst, met die progrestaart en kekke ijssalon bevielen zeer O+
Hmm wij waren bij Loenen.
Daar zit de grootste waterval van Nederland.
Bucketlist itempje.. afvinken en door.

Vanaf de parkeerplaats loop je links naar de grootste waterval. 5 minuten lopen ofzo..
5 minuten lol ook.
Alhoewel de mini-mini het vast leuk vind om er even doorheen te lopen. Hij is afgegraven en in beton gestort en ong 1,5cm diep.. dus dat gaat prima :)
(Sorry als mijn enthousiasme niet helemaal overkomt :D )

Maar er zit aan de rechterkant (overkant van de weg..) ook een kleine waterval.
En dat bleek echt onwijs lekker wandelen in een leeg bos te zijn.
Met een beduidend mooier uitziend klein watervalletje.

Maar vooral de rust en leegte... was heerlijk :)
Hebben met zn allen ook dapper nauwelijks op het pad gelopen want op zoek naar paddenstoelen en dochterlief en oma probeerden ons ongezien te volgen.
(Dus dan hoor... “en dan zo en dan zo... ja NU”
Hoop gedempt gelach en gegniffel en vervolgens oma die over een tak struikelt veel kabaal... dan dochter die zegt “oma! SSSST kijk dat doe je zo!”
Om vervolgens lichtvoetig met bijkans net zo veel lawaai hetzelfde stuk over te steken _O-)

Allemaal heerlijk in het bos gespeeld dus.
Ook de grote mensen O+

En vervolgens terug in ons huisje... hoop commentaar te krijgen op de foto’s van de momenten dat ze dachten ongezien van struik naar struik te zijn geglipt _O-

En @AnneX had laatst een leuke tip over witte fietsen en pizza bij het kroller muller.
Die wil ze vast voor jullie herhalen.
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 19:50:31 #53
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_194668073
quote:
[ afbeelding ]

Wat zijn nou verder op die Veluwe de wat obscuurdere tips, dus niet zijnde Het Loo, Openluchtmuseum, Apenheul en dergelijke? Verder hoor ik ook graag wat we er absoluut moeten eten. De CUL-tips voor Limburg laatst, met die progrestaart en kekke ijssalon bevielen zeer O+
Ah, het Solse Gat :P
pi_194668097
In Garderen (volgens mij) ben ik ca 10 jaar geleden bij een ijssalon geweest. Ik had er zo willen wonen (in de ijssalon niet in garderen), en in Putten gegeten bij Fat Alice. Daar deden ze aan Amerikaans porties. Wel heel veel vlees.

Radio Kootwijk en Jachtslot Hubertus, Kasteel Doornenburg (kasteel van Floris)

[ Bericht 6% gewijzigd door Kaatje1 op 21-08-2020 19:58:08 ]
  Moderator vrijdag 21 augustus 2020 @ 19:53:00 #55
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194668116
Groeten vanaf de waterkant van Uniekjes oude woonplaats. Of het meer dat naar die plaats is vernoemd.
pi_194668210
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 19:51 schreef Kaatje1 het volgende:.
Radio Kootwijk
Betonnnn O+ Toch wel één van de toffere bouwsels van Nederland, dat Gebouw A :9
Al wel al een aantal keer geweest nu en natuurlijk eigenlijk heel bekend :)

Thanks Uhmp, die 'waterval', daar kwam de Atlas Obscura inderdaad ook mee ja :Y Verder niet zo op zoek naar dingen die specifiek leuk zijn voor de peuter hoor, die mag allang blij zijn dat we alweer in een tent gaan slapen ;)

@Tele6 Wat was ook alweer jouw tip voor een goed slaapmatje? Of was het een tip van @Candaasje? In elk geval één van onze huisveganisten O+ Ben niet van plan mijn ouwe en nu lekke luchtbed nog te gaan plakken :{w
pi_194668224
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 19:50 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Juistem!
pi_194668297
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Dit dus :Y

Waarom kook je niets tofs meer?
Al veel te lang geen zin meer in. Soms heb ik ineens iets in m'n hoofd om te maken, zoals binnenkort eens zelf paneer maken. Maar voor het normale avondeten hou ik het lekker simpel. Dan is het vaak ook gewoon gezonder.
pi_194668306
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 19:28 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm had je laatst niet heel fijn geveggie-bbqt?
Met zo ongeveer niets zelfgemaakts, ja. :D Dat noem ik geen koken.
pi_194668653
@minilot ik heb een matje van Therm-A-Rest. Heel blij mee, gaat al 10+ jaar mee, blaast zichzelf nog steeds in een paar minuten op. Wat fijn is, is dat hij niet gauw koud/klam wordt, hij isoleert goed. Je hebt ze in allerlei diktes, breedtes en lengtes. Jullie zijn met de auto, dus neem vooral niet een te korte en dunne ;)

Oh en de eerste keren vergt het wat oefening om alle lucht eruit te krijgen zodat-ie weer terug in z'n hoesje kan. Houd vol. Een keer stevig de lucht eruit rollen en daarna voor het echie nog een keer rollen.

Thuis uitgerold, met het dopje open bewaren op een droge plek. (Dat laatste tegen schimmel :r )
pi_194668660
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 19:04 schreef minilot het volgende:
@:Bloes Welke film ga je zien? *O*

*G*
pi_194668691
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 19:50 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Oh ja!
Was er niet bij maar de verhalen waren wel :9 Vooral vantevoren :D
pi_194668746
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 20:34 schreef Tele6 het volgende:
@:minilot ik heb een matje van Therm-A-Rest. Heel blij mee, gaat al 10+ jaar mee, blaast zichzelf nog steeds in een paar minuten op. Wat fijn is, is dat hij niet gauw koud/klam wordt, hij isoleert goed. Je hebt ze in allerlei diktes, breedtes en lengtes. Jullie zijn met de auto, dus neem vooral niet een te korte en dunne ;)

Oh en de eerste keren vergt het wat oefening om alle lucht eruit te krijgen zodat-ie weer terug in z'n hoesje kan. Houd vol. Een keer stevig de lucht eruit rollen en daarna voor het echie nog een keer rollen.

Thuis uitgerold, met het dopje open bewaren op een droge plek. (Dat laatste tegen schimmel :r )
Mijn thermarest is denk ik meer dan 30 jaar oud; het is er nog eentje met een individueel nummer _O-
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194668759
Oh @Aure mooie foto en @minilotO+

En weer een werkweek stukgeslagen. En mezelf weer wat kleine projectjes toegeeīgend :9 waardoor het werkleven weer wat leuker wordt O+
pi_194668763
quote:
Met ananas :9
Spoilers!
pi_194668783
Pita kaas :9~
pi_194668793
quote:

[..]

bedoel je de witte wieven?
pi_194668841
Ik had vrij veel sushi besteld, maar toen k het eenmaal had zag ik dat er overal avocado miste. Over gebeld, lang en vaag verhaal met 3 oorzaken maar hij zou het goed met me maken volgende keer.

Ok prima.

Gaat net de bel. DIKKE SUSHI ROL met avocado. Nalevering.

:') Ik heb mezelf al tot de nok toe vol gegeten dus uh aardig maar uh ja.
pi_194668897
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 20:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik had vrij veel sushi besteld, maar toen k het eenmaal had zag ik dat er overal avocado miste. Over gebeld, lang en vaag verhaal met 3 oorzaken maar hij zou het goed met me maken volgende keer.

Ok prima.

Morgen sushi lunch *O*
Spoilers!
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 20:53:52 #70
63722 z80
I fink you freaky
pi_194668904
quote:

[..]

mijn voorkeur gaat uit voor het eigen merk van de lidl.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194668913
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 20:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Morgen sushi lunch *O*
Sowieso. Maar ik had al over. :') Morgen ook maar volvreten dan. :7
  Moderator vrijdag 21 augustus 2020 @ 20:59:18 #72
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194668981
quote:
Die staat bij "zeumtien vattien" als broodje Henk op de kaart _O-
pi_194669022
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 20:50 schreef Lonaa het volgende:

Ok prima.

Lekker man alles met avocado is smulllll :9
pi_194669083
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 21:01 schreef Blues het volgende:

[..]

Lekker man alles met avocado is smulllll :9
Ja zeker! :9 Ik baalde er ook wel van dat er nergens avocado op zat. Lief dat ie het nu al wilde goedmaken, maar ik was denk ik gelukkiger geweest met korting of wat extra de volgende keer. Dit voelt wat... zonde ofzo.

Heb gewoon wel alsnog 2 stukjes in mn mond gestopt zonet :') De rest voor morgen. :9
pi_194669218
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 20:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Met zo ongeveer niets zelfgemaakts, ja. :D Dat noem ik geen koken.
Ah nee.. dat is net jammer dan.

Tijd voor courgette burger dus.
Snel klaar, goedkoop, lekker en toch echt zelf gemaakt.

https://beaufood.nl/courgette-burgers-met-parmezaanse-kaas/
pi_194669330
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 19:59 schreef minilot het volgende:

[..]

Betonnnn O+ Toch wel één van de toffere bouwsels van Nederland, dat Gebouw A :9
Al wel al een aantal keer geweest nu en natuurlijk eigenlijk heel bekend :)

Thanks Uhmp, die 'waterval', daar kwam de Atlas Obscura inderdaad ook mee ja :Y Verder niet zo op zoek naar dingen die specifiek leuk zijn voor de peuter hoor, die mag allang blij zijn dat we alweer in een tent gaan slapen ;)

@:Tele6 Wat was ook alweer jouw tip voor een goed slaapmatje? Of was het een tip van @:Candaasje? In elk geval één van onze huisveganisten O+ Ben niet van plan mijn ouwe en nu lekke luchtbed nog te gaan plakken :{w
Nouja.. het is vooral dat ik denk dat de peuter het nog wel leuk gaat vinden.
En dat jullie wat minder onder de indruk zullen zijn.

Maar de andere kant op was wel erg leuk..
En gezien iedereen bij dje grote waterval staat... is het daar heerlijk rustig en leeg.

Op de terugweg patatjes gegeten op de parkeerplaats.
Toch heel de middag door het bos gehopt.
(Gewandeld is niet direct de juiste omschrijving... waar we op de heenweg ruim 2,5 uur liepen.. waren we op de terugweg met een kwartier weer bij de auto)
pi_194669568
De kok van het campingrestaurant - mijn overbuurman in ons groepje stacaravans - kwam net langs met verse brownie :9~ volgens zijn eigen recept, met noten en rozijnen, knapperige buitenkant en net niet fudge aan de binnenkant :9 en nog een beetje warm :9~

Waar ik dat allemaal aan verdiend had, begreep ik pas na een heleboel gedoe. Die man mompelt en praat véél te snel. Hij heeft het uiteindelijk op een briefje geschreven voor me, want ik kon er niks van maken anders.

Gisteravond hadden de kok en de barman nog tot laat zitten kletsen buiten voor de stacaravan. (Het was hier net zo'n warme nacht als bij jullie.) Ik had campingbazin verteld dat het geluid van de kok en barman niet bepaald hielp bij mijn toch al slechte nachtrust, maar dat ik de volgende keer er wel zelf wat van zou gaan zeggen. Nou heeft zij toch iets tegen de kok gezegd. Wat mij betreft had hij geen sorry hoeven zeggen, maar aan de andere kant, deze manier van excuses maken vind ik helemáál niet erg :9
pi_194669609
@Lonaa ik heb geloof ik nog nooit sushi met avocado op. Is de avocado niet heel glibberig in zoiets? Dat staat me altijd een beetje tegen bij avocado :@

Mijn A noemt het altijd advocado, de lieve sufferd O+ (zo ook rontonde, verfromfraaid en pendaal)
pi_194669637
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 21:26 schreef Tele6 het volgende:
De kok van het campingrestaurant - mijn overbuurman in ons groepje stacaravans - kwam net langs met verse brownie :9~ volgens zijn eigen recept, met noten en rozijnen, knapperige buitenkant en net niet fudge aan de binnenkant :9 en nog een beetje warm :9~

Waar ik dat allemaal aan verdiend had, begreep ik pas na een heleboel gedoe. Die man mompelt en praat véél te snel. Hij heeft het uiteindelijk op een briefje geschreven voor me, want ik kon er niks van maken anders.

Gisteravond hadden de kok en de barman nog tot laat zitten kletsen buiten voor de stacaravan. (Het was hier net zo'n warme nacht als bij jullie.) Ik had campingbazin verteld dat het geluid van de kok en barman niet bepaald hielp bij mijn toch al slechte nachtrust, maar dat ik de volgende keer er wel zelf wat van zou gaan zeggen. Nou heeft zij toch iets tegen de kok gezegd. Wat mij betreft had hij geen sorry hoeven zeggen, maar aan de andere kant, deze manier van excuses maken vind ik helemáál niet erg :9
Zo mag hij vaker sorry zeggen :)

Wel heel lief :)
pi_194670203
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 21:26 schreef Tele6 het volgende:

Wat lief. En het kletsen zal niet meer gebeuren waarschijnlijk, maar hopelijk krijg je nog wel brownies
pi_194670297
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 21:28 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa ik heb geloof ik nog nooit sushi met avocado op. Is de avocado niet heel glibberig in zoiets? Dat staat me altijd een beetje tegen bij avocado :@

Mijn A noemt het altijd advocado, de lieve sufferd O+ (zo ook rontonde, verfromfraaid en pendaal)
Nee, het is maar klein beetje, geen glibberige hap.
Ik vind het juist lekker smeuiig en zorgen dat het het geheel wat meer bindt, zeg maar. Het wordt er wat meer een gehaal van, als je eet. Vind ik.
pi_194670909
Avocado ouds heerlijk in sushi. En mango. :9 en een kloddertje mayo.

Nu heb ik zin in sushi...

@minilot : ik slaap op een luchtbed tijdens het kamperen, dus dat moet Tele zijn geweest :Y

Ik ben brak. Mega file op de weg tussen Antwerpen en Breda. (Volgens google duurde dat ritje 1uur een 54 minuten door een gekantelde vrachtwagen en omleiding).

Net geen 3 uur onderweg geweest (ipv 1,5) , maar vooral de hitte was ruk (vol in de zon, tussen de 35 en 38 graden zonder airco en nauwelijks rijwind...) En het feit dat we vlak voor de grens van de snelweg werden geleid maar er enkel een bordje met een D naar Zundert stond en een C naar Meersnogwat. En ik had geen internet (baggerbereik daar altijd }:| ) dus maar op goed geluk gekozen. Het was chaos in het dorpje en uiteindelijk halverwege de auto omgekeerd en een andere NL via een of ander weggetje gevolgd... dat bleek de juiste keuze.

Gelukkig had vriend eten en drinken klaarstaan O+ , aflevering gekeken en nu ga ik even afspoelen.
pi_194671475
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 21:28 schreef Tele6 het volgende:

Wat grappig :D
pi_194671784
quote:

[..]

Vind het om het even maar dan is diepvries stuk goedkoper.

@Lonaa; aardig van sushimeneer en is morgen goed te eten! Lekker toch zo'n lunch?

Ik had voor de 3e week lang weekend. Donderdag en vrijdag vrij. Gisteren gelopen en aan de vliet gelegen, vandaag dag gefietst met ouders nog voor pa's verjaardag. Wijk bij Duurstede gestart en zo door verschillende plaatsjes en bossen en langs wateren en dijken gefietst. Heel mooi en echt veel leuke terrassen. Pan mosselen besteld 's avonds (mijn eerste hele pan) en wou dat er meer was :9 Lekker met brood en patat en goede bediening. Al met al weer genoten van t mooie weer.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_194671865
Tele; wat fijn dat ie dat kwam brengen bij je! Niet mis zo'n kok :P

@Candaasje; file in de bloedhitte zonder airco, omg, dat je nog niet bent verdampt :{
pi_194671873
FFT ...was in Wijk...over de dijk gingen jullie welke kant op? richting Amerongen? of Beusichem?
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 23:18:57 #87
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_194672391
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 22:53 schreef AnneX het volgende:
FFT ...was in Wijk...over de dijk gingen jullie welke kant op? richting Amerongen? of Beusichem?
Heb je niet even gezwaaid? *)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_194672468
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 22:53 schreef AnneX het volgende:
Amerongen. Heel veel plaatsjes gezien en terrasjes gepakt.
pi_194672944
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 23:23 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Amerongen. Heel veel plaatsjes gezien en terrasjes gepakt.
Leuke plek! Buitenlust, bijna gekocht. Ooit. 😎
pi_194672952
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 23:18 schreef Muck het volgende:

[..]

Heb je niet even gezwaaid? *)
Als ik geweten had, ja :W
pi_194672962
Buitenlust in Amerongen.. ken ik ook nog wel :)
Mooie fietstocht FFT!
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 00:01:46 #92
112545 Muck
pi_194672998
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 23:58 schreef AnneX het volgende:

[..]

Als je over de dijk rijdt, kun je het huisje zien waar ik geboren ben en waar mijn ouders nog steeds wonen :D

Na wat omzwervingen door half Nederland, ben ik weer terug waar ik begonnen ben en woon ik nu alweer 5 jaar in Cothen en daarvoor met mijn ex in Wijk :)
pi_194673071
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 00:01 schreef Muck het volgende:

[..]

Als je over de dijk rijdt, kun je het huisje zien waar ik geboren ben en waar mijn ouders nog steeds wonen :D

Na wat omzwervingen door half Nederland, ben ik weer terug waar ik begonnen ben en woon ik nu alweer 5 jaar in Cothen en daarvoor met mijn ex in Wijk :)
Dan wonen wij op fietsafstand van elkaar.😉
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 02:29:34 #94
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194673775
:O }:|
Als ik nou toch eens 1 nacht door zou kunnen slapen.. |:(
pi_194673795
O+ verfromfraaid O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 03:22:45 #96
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194673885
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 02:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
O+ verfromfraaid O+
Wat is het juiste woord? :@
pi_194674106
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 03:22 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Wat is het juiste woord? :@
-r..
pi_194674227
vefomfaaid?

Mogge!
pi_194674253
(ik zeg ook verfromfraaid en avocado :@ )

Mijn grote mini zonet: "mama, mama! Kijk, ik kan een kunstje. Als ik hier op de bank ga liggen en adem, dan gaat mijn buik op en neer *O* *O* *O* " O+
pi_194674254
Hej Barrel! Ben je al in je nieuwe land aangekomen? Moet je ook in quarantaine?
  Official ESF Kreviewer zaterdag 22 augustus 2020 @ 08:18:34 #101
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194674373
Kon niet slapen. Half vier nog gezien.

Toen ik gisteravond naar huis wilde, bleken de enige twee opritten van Deventer naar de snelweg afgesloten voor werkzaamheden. Heel Overijssel gezien.
pi_194674384
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 08:18 schreef Kreator het volgende:

Toen ik gisteravond naar huis wilde, bleken de enige twee opritten van Deventer naar de snelweg afgesloten voor werkzaamheden. Heel Overijssel gezien.
Toch een boel dingen gezien dan, gisteren en vannacht.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 22 augustus 2020 @ 08:30:30 #103
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194674416
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 08:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Toch een boel dingen gezien dan, gisteren en vannacht.
Zeker. Zoals zalm met mosterd en bastard-suiker.

Parijs's buikspek

Marshmallows en chocola vd bbq, met koekjes:

En er was een egel.

pi_194674418
quote:
81s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 08:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Parijs's buikspek
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En er was een egel.

[ afbeelding ]
Bohh. Zalm O+ Big O+ Egel O+

Marshmallows mag je houden.
pi_194674502
Die zalm ziet er echt top uit. :9
pi_194674522
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Parijs's buikspek
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En er was een egel.

[ afbeelding ]
Niet slecht :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator zaterdag 22 augustus 2020 @ 08:55:46 #107
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194674562
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 08:18 schreef Kreator het volgende:

Was je daar nog niet eerder langs gereden? Meestal staat dat wel al twee weken aangegeven :Y
  Moderator zaterdag 22 augustus 2020 @ 09:04:59 #108
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194674618
Dat filmpje met de scootmobiel vrouw, vinden jullie daar iets van?

De mensen die het heel boos op FB vinden zo'n aanpak prima bij zo'n Marokkaanse relschopper in Den Haag, dus dat is het punt niet...

M'n ma merkte op "zit gelukkig niet in een scootmobiel, maar ik wou dat ik zo snel op stond
pi_194674650
Mogguh.

Egel O+

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 09:04 schreef derLudolf het volgende:
Dat filmpje met de scootmobiel vrouw, vinden jullie daar iets van?

De mensen die het heel boos op FB vinden zo'n aanpak prima bij zo'n Marokkaanse relschopper in Den Haag, dus dat is het punt niet...

M'n ma merkte op "zit gelukkig niet in een scootmobiel, maar ik wou dat ik zo snel op stond
Ik begreep dat deze vrouw al een tijd lang de weg blokkeerde, en zelf een politie-agent begon te meppen toen deze haar scootmobiel weg wilde halen (zodat er een politiebusje langs kon). Vervolgens zou ze meerdere malen gewaarschuwd zijn dat de politie geweld mocht gaan gebruiken. Het filmpje weergeeft enkel het laatste deel van het verhaal.

Ik was er niet bij, en deze info las ik ook natuurlijkenkel op feesboek :+ maar euh ja, als je zelf geweld gaat gebruiken en de politie doelbewust gaat provoceren, dan kun je dit wel verwachten.
pi_194674664
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Parijs's buikspek
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En er was een egel.

[ afbeelding ]
Zo dan. Daar zou ik wel een uurtje nachtelijk omrijden voor over hebben.

Wil ik weten wat er met een scootmobiel is? Ik gok van niet.

Wij gaan weer aan de slag vandaag. Gelukkig is de temperatuur weer normaal. Ik ga de boeiborden achter de dakgoot schilderen en hopelijk de dakgoot beter bevestigen. Voor J is er gisteren een 10 kuubs puincontainer bezorgd dus hij kan zijn lol op met de kruiwagen en de sloophamer.
En er is spek dat porcetta gaat worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lucky_Strike op 22-08-2020 09:24:48 ]
Spoilers!
pi_194674667
Welk filmpje? Ik ken alleen het filmpje van de 'oudere' vrouw die met een wapenstok werd geslagen.
pi_194674682
Maar er zijn belangrijkere dingen, tijd om voor trouwringen te gaan kijken. O+ Toedels!
pi_194674685
Mogge. Lekker met de krant en koffie op de bank, een fijn begin van het weekend.

Vwb filmpje, zag op fb (maar kan het niet terugvinden) die dame sneller uit de scootmobiel stappen dan ik nu kan opstaan van de bank. En dat hele groepje mensen om haar heen heeft een tour “mep de politie in Den Haag” gedaan. Je zag ze overal vooraan staan
pi_194674690
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 09:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Zo dan. Daar zou ik wel een uurtje nachtelijk omrijden voor over hebben.

Wil ik weten wat er met een scootmobiel is? Ik gok van niet.

Wij gaan weer aan de slag vandaag. Gelukkig is de temperatuur weer normaal. Ik ga de boeiborden achter de dakgoot schilderen en hopelijk de dakgoot beter bevestigen. Voor J is er gisteren een 10 kuubs puin container bezorgd dus hij kan zijn lol op met de kruiwagen en de sloophamer.
En er is spek dat porcetta gaat worden.
En ik las container puin ipv puin container :D
pi_194674754
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 09:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En ik las container puin ipv puin container :D
The horror :o
Spoilers!
pi_194674809
Die marshmellows zou ik ook proberen :9

Goedemorgen!
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 09:41:01 #117
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194674892
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 07:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Hej Barrel! Ben je al in je nieuwe land aangekomen? Moet je ook in quarantaine?
Ja aangekomen, nee geen quarentaine. Het is hier een stuk relaxter dan in NL.. we moeten hier 1 m afstand houden ( En dat gebeurt ook niet) en vanaf vandaag zijn mondkapjes in het OV verplicht.. :+
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 09:41:27 #118
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194674896
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 09:34 schreef Isabeau het volgende:
Die marshmellows zou ik ook proberen :9

Goedemorgen!
Nou zeker! Is daar ergens een recept van Krea?
pi_194674915
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 09:41 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ja aangekomen, nee geen quarentaine. Het is hier een stuk relaxter dan in NL.. we moeten hier 1 m afstand houden ( En dat gebeurt ook niet) en vanaf vandaag zijn mondkapjes in het OV verplicht.. :+
Ik moest gisteren weer een vlucht afzeggen, onze ceo woont in “jouw” land maar mag Noorwegen niet in
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 10:09:01 #120
370431 drakin
vurig typje
pi_194675235
Ik mag niet naar sport zometeen -O-

Ze zitten vol, dus mijn reservering eruit.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194675313
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 23:58 schreef AnneX het volgende:

[..]

Sorry, ik wist helemaal niet meer dat er iemand van cul hier woont. Ben sowieso heel slecht in waar mensen van hier wonen. Volgens mij weet ik er 3 te vertellen. Stom hoofd :@

Nu nog ff aan de schoonmaak en dan straks de lekkerste oliebollen halen *O* Van de kermis die niet door is gegaan maar de oliebollenkraam is er wel gelukkig O+
pi_194675335
Goedemorgen :W

@FFT konden ze het niet goed regelen? Hier is er wel kermis in het dorp dit weekend.
pi_194675359
Ooooh @ Krea! Ziet er echt goed uit allemaal :9~ Dat marshmallowgerecht heet Smores.

@Myraela; veel plezier vandaag met trouwringen uitzoeken O+

@Lucky; succes met alles! Na het ruimen is porchetta een goede beloning.
pi_194675374
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 10:17 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

@:FFT konden ze het niet goed regelen? Hier is er wel kermis in het dorp dit weekend.
Ze hebben het geprobeerd maar is niet gelukt. Ik mis het ook niet, stelt niet veel voor. Feesttent was leuk maar dat kan sowieso niet.
Vind jij kermis bij jou leuk? Ik alleen de Tilburgse vanwege de gezelligheid in het centrum.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 10:34:05 #125
370431 drakin
vurig typje
pi_194675517
Oliebollen zijn er al?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194675558
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 10:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ze hebben het geprobeerd maar is niet gelukt. Ik mis het ook niet, stelt niet veel voor. Feesttent was leuk maar dat kan sowieso niet.
Vind jij kermis bij jou leuk? Ik alleen de Tilburgse vanwege de gezelligheid in het centrum.
Ik kan niet herinneren wanneer ik voor het laatst op een kermis ben geweest :D zelfs als kind vond ik er niets aan. Behalve het gokken hahaha.
pi_194675796
Uurtje poweryoga. Zwéten :o :') Nu ben ik moed aan het verzamelen de nieuwe gordijnen op te hangen. Nog meer zweten. :{w
pi_194675912
Motivational issues hier.

Maar moet even wat doen want vanmiddag al andere plannen :)
  Official ESF Kreviewer zaterdag 22 augustus 2020 @ 11:23:07 #129
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194676123
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 09:41 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Nou zeker! Is daar ergens een recept van Krea?
Was echt gewoon laagje chocolade korrels of hoe heten die dingen en dan een laag marshmallows. Tijd op een afkoelende BBQ. Pak koekjes erbij en dan dippen. Het zag er mooier dan het smaakte.
pi_194676368
quote:

Mijn grote mini zonet: "mama, mama! Kijk, ik kan een kunstje. Als ik hier op de bank ga liggen en adem, dan gaat mijn buik op en neer *O* *O* *O* " O+
Wow _O_
pi_194676390
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Parijs's buikspek
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En er was een egel.

[ afbeelding ]
Behalve de zalm heerlijk! En een egel die pepernoten eet O+ oO/
pi_194676396
Oe Danny toch mag dit nog wel :o 8}
pi_194676405
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 09:14 schreef Myraela het volgende:
Maar er zijn belangrijkere dingen, tijd om voor trouwringen te gaan kijken. O+ Toedels!
^)

Ik zou inmiddels wel andere willen... ben nooit helemaaaaal 100% blij geweest met deze :@
pi_194676441
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 10:55 schreef Clubsoda het volgende:
Uurtje poweryoga. Zwéten :o :') Nu ben ik moed aan het verzamelen de nieuwe gordijnen op te hangen. Nog meer zweten. :{w
Wat is het verschil met gewone yoga?
En ik ben nog steeds niet begonnen met yoga op te zoeken zonder dat je op je knieën moet. :@
pi_194676442
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 11:46 schreef Blues het volgende:

[..]

^)

Ik zou inmiddels wel andere willen... ben nooit helemaaaaal 100% blij geweest met deze :@
Ga voor de mijne, vind hem perfect :D voel er nooit iets van, kan niet kwijt raken en past bij alles :D
pi_194676550
quote:

[..]

^)

Ik draag de mijne al niet meer :@
Daarom ook niet veel geld aan uitgegeven want ik wist dat dit ging gebeuren.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 augustus 2020 @ 12:12:48 #137
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194676662
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 11:50 schreef Blues het volgende:

[..]

En ik ben nog steeds niet begonnen met yoga op te zoeken zonder dat je op je knieën moet. :@
Veel houdingen in hoog tempo achter elkaar :+. Kortom Power :P.
Tenminste dat is mijn ervaring met die paar keer dat ik die les gevolgd heb. Warming up, dan een half uur stevig aan de slag, daarna nog rustige strekoefeningen en tenslotte de de eindontspanning.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 22 augustus 2020 @ 12:17:44 #138
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194676715
Iemand nog tips voor een goed boek dat je niet na een uurtje uit hebt?
pi_194676725
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 11:50 schreef Blues het volgende:

[..]

Er is denk ik niet zoiets als 'gewone yoga', er zijn veel verschillende stromingen. Maar poweryoga is over het algemeen in een hoog tempo, gerichte op oefeningen die (ook) kracht vragen (i.t.t. oefeningen die primair om soepelheid gaan) en vaak ook wat uitdagendere oefeningen.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 12:23:54 #140
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194676758
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 12:17 schreef Kreator het volgende:
Inspiratie voor je:
TTK / Wat lees je nu? #75 een boek
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_194676836
@Blues, er is niet een type yoga waarbij je nooit op je knieën hoeft, maar met wat zoeken zijn er best wel wat filmpjes te vinden. Heb je vooral last van de druk op je knieën of van de buiging die je moet maken zeg maar? Want in het eerste geval kan een goede dikke mat, of een dekentje onder je knieën misschien helpen?

pi_194676940
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 12:28 schreef Clubsoda het volgende:
@:Blues, er is niet een type yoga waarbij je nooit op je knieën hoeft, maar met wat zoeken zijn er best wel wat filmpjes te vinden. Heb je vooral last van de druk op je knieën of van de buiging die je moet maken zeg maar? Want in het eerste geval kan een goede dikke mat, of een dekentje onder je knieën misschien helpen?

Tnx. Ik ga ze vanmiddag op de iPad even bekijken.
Ik ben ooit op mijn knieën op een tramrails gevallen en het bindweefsel is onherstelbaar beschadigd. Vandaar :)
Als ik maar 2 seconde op mijn knieën zou willen zitten (vooral links) dan loopt ie meteen vol met vocht.
pi_194677058
Ik heb vorige week stoelyoga gedaan onder de partytent van het restaurant, omdat het enorm regende. Onder die tent liggen tegels, dus dat ligt niet lekker op je matje of (bij de meeste deelnemers) handdoekje :X
Dat zou nog wel wat voor jou zijn geweest @Blues ;)

Ik doe thuis ook vaak poweryoga / vinyasa yoga / ashtanga yoga. De soorten yoga waarvoor je vaak maar kort in houdingen blijft, veel zonnegroeten en soortgelijke series van houdingen met op iedere ademhaling weer een andere houding. Goed voor je buik-, arm- en schouderspieren vooral O+

Hier op de camping doe ik wat mensen "gewone yoga" zouden noemen. Dat is denk ik ongeveer hatha yoga, soms richting yin yoga als ik een slome ochtend heb :+ (dan blijf je héél lang en relaxt in houdingen). Ik doe graag langzame yoga met de campinggasten want ze zijn vaak oud (hier en daar pijntjes en kwalen, niet veel kracht), er zit soms een taalbarričre tussen (dus meer tijd nodig voor uitleggen en gebaren), het is soms hartstikke warm, en ik wil ook een rondje door de groep kunnen doen om individuele aanwijzingen te geven. Lijkt prima te bevallen zo O+
pi_194677140
quote:

^)

Wat heb je nu voor ring?
pi_194677187
Ik heb deze ring uitgezocht. O+ Verlovingsring met een aansluitend trouwringetje.

pi_194677198
quote:
Ik ben nog steeds bezig in het IT boek :')

Aangezien we weg geregend zijn in Madurodam denk ik dat ik het straks maar weer eens pak.
pi_194677321
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 12:45 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb vorige week stoelyoga gedaan onder de partytent van het restaurant, omdat het enorm regende. Onder die tent liggen tegels, dus dat ligt niet lekker op je matje of (bij de meeste deelnemers) handdoekje :X
Dat zou nog wel wat voor jou zijn geweest @:Blues ;)

Ik doe thuis ook vaak poweryoga / vinyasa yoga / ashtanga yoga. De soorten yoga waarvoor je vaak maar kort in houdingen blijft, veel zonnegroeten en soortgelijke series van houdingen met op iedere ademhaling weer een andere houding. Goed voor je buik-, arm- en schouderspieren vooral O+

Hier op de camping doe ik wat mensen "gewone yoga" zouden noemen. Dat is denk ik ongeveer hatha yoga, soms richting yin yoga als ik een slome ochtend heb :+ (dan blijf je héél lang en relaxt in houdingen). Ik doe graag langzame yoga met de campinggasten want ze zijn vaak oud (hier en daar pijntjes en kwalen, niet veel kracht), er zit soms een taalbarričre tussen (dus meer tijd nodig voor uitleggen en gebaren), het is soms hartstikke warm, en ik wil ook een rondje door de groep kunnen doen om individuele aanwijzingen te geven. Lijkt prima te bevallen zo O+
Ik hou eigenlijk helemaal niet zo van zonnegroeten :') Ik kom ook maar zelden echt lekker in de flow. Maar goed, dat is precies de reden dat ik het wel moet doen natuurlijk. Het liefste deed ik alleen de flexibiliteits- en balansoefeningen O+ En warriors, die vind ik ook altijd tof.

Hatha kwalificeert denk ik ook het beste als 'gewoon'. Ik kan me goed voorstellen dat dat het beste werkt bij jouw groep. Mij gaat het iets te langzaam. Van echte yin kan ik dan wel weer genieten, helemaal in combinatie met poweryoga of pilates, of aerial O+
  Moderator zaterdag 22 augustus 2020 @ 13:13:36 #148
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194677340
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 10:55 schreef Clubsoda het volgende:
Uurtje poweryoga. Zwéten :o :')
Beton draaien/storten ook
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 13:34:37 #149
370431 drakin
vurig typje
pi_194677536
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 12:45 schreef Tele6 het volgende:
Dat zou nog wel wat voor jou zijn geweest @:Blues ;)

Leuk! Ooit een proefles gedaan die ik vreselijk vond, 1 of andere guru uit New York die zijn yoga kunstjes toonde.
Later YinYoga gedaan wat wel fijn was, uur lang liggend yoga doen en oefeningen die je een paar minuten moet volhouden.
Volgende week begin ik met Kundalini Yoga, ben benieuwd hoe die is, geen proefles meteen een abonnement voor 2 maanden.
pi_194677577
Kundalini is me iets te veel 'adem door je oranje chakra' :+ Maar dat kan ook komen omdat ik de dame die het bij ons geeft niet zo tof vind. Ik zat een keer enorm mijn best te doen op een ingewikkelde ademhalingsoefening toen ze heel passief-agressief voorbij schuifelde met een 'eeeen, wil jij het ook proberen?' :6
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 13:43:21 #151
370431 drakin
vurig typje
pi_194677606
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 13:39 schreef Clubsoda het volgende:
Kundalini is me iets te veel 'adem door je oranje chakra' :+ Maar dat kan ook komen omdat ik de dame die het bij ons geeft niet zo tof vind. Ik zat een keer enorm mijn best te doen op een ingewikkelde ademhalingsoefening toen ze heel passief-agressief voorbij schuifelde met een 'eeeen, wil jij het ook proberen?' :6
O dat klinkt als je moet nu loslaten, dan ga je juist averechts ertegenin.

Een goede ontspanning, yoga, massage, meditatie valt en staat bij de juiste woorden en prettig persoon/stem.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 13:44:33 #152
370431 drakin
vurig typje
pi_194677617
oranje chakra, oftewel gewoon een rustige buikademhaling.
pi_194677750
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 12:57 schreef Myraela het volgende:
Ik heb deze ring uitgezocht. O+ Verlovingsring met een aansluitend trouwringetje.

[ afbeelding ]
Oh leuk vind ik dat, van die setjes. Ik wil later ook een setje :P
pi_194677780
We zijn er weer *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 18:06:13 #155
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194677880
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
We zijn er weer *O*
*O*

Ik had al bijna een leven.. :o
pi_194677956
Kaatje bedankt voor de tip van de kledingroedes *O* Na wat gestuntel met de eerste ging de rest als een tierelier *O*

Nu de hele wand opnieuw aan het indelen O+
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 18:13:36 #157
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194678028
Ik heb eindelijk ook mijn koffers uitgepakt.. je moet wat als er geen FOK is :+

En leuke combi myr!
Ik ben nog aan het twijfelen of ik in mn trouwring een zwarte of witte diamant wil... de setting en het verdere ontwerp wordt gebaseerd op mn verlovingsring..en dan aan elke hand 1 ring. Ze zijn te dik om beiden op 1 vinger te doen vermoed ik.. O-)
pi_194678053
Yeahhh hallo allen!

Druk geweest en nog lang niet klaar. 5 dozen gevuld met boeken, tafel in de kleine kamer hoger gezet en verplaatst, vriezer verplaatst nu de deur dichtgedaan. Morgen verder opruimen en een extra tafelblad bestellen.
Een huis met nauwelijks rechte hoeken is best wel speels maar ook knap onhandig

Nu even denken, ga ik koken of gooi ik 2 kroketten in de airfryer
pi_194678081
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kaatje bedankt voor de tip van de kledingroedes *O* Na wat gestuntel met de eerste ging de rest als een tierelier *O*

Nu de hele wand opnieuw aan het indelen O+
Fijn, leek me best een handig systeem, heb er hier allen weinig aan
pi_194678137
Hoi 8-) Vandaag weer naar de Oude Warande geweest :o Veel te druk dus maar twee grondeekhoorns gespot -O-

Vandaag een jaar geleden was ook mijn eerste date met G O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194678156
Afkickverschijnselen alles.
pi_194678193
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:06 schreef Barreltje het volgende:

[..]

*O*

Ik had al bijna een leven.. :o
Ik vandaag niet ;(

Bijkomdagje van Walibi. Had ik gisteren neefje en nichtjes mee naartoe genomen.

Ik was aangenaam verrast over hun aanpak. Virtuele wachtrijen waar je je voor kon aanmelden, dus ipv een uur in een rij te staan, ga je lekker eten, hangen, kleine attractie doen etc. Zodra de QR code vrijkomt richting attractie, deze laten scannen en dan wandel je in een kwartiertje je achtbaan in (intussen je volgende achtbaan reserverend). Iedereen hield ook keurig afstand. En het park was uiteraard een stuk minder druk.
Wel minder eettentjes open, maar ja, het is toch allemaal vette troep :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194678202
quote:

[ afbeelding ]
Mooi O+
pi_194678252
quote:

O+ *O*

Neefje (10) ziet een pikzwarte man lopen: ‘och, ik kan er niet naar kijken, mijn ogen doen pijn, niet om aan te zien :X :(
Ik :o

Toen keek ik nog een keer: de man bleek een Ajax shirt te dragen, waardoor het grote PSV hart naast mij een fikse deuk opliep _O- Volgens mij was de huidskleur mijn neefje helemaal niet opgevallen, en in ieder geval niet van belang O+
Maar even rondgeloerd of er meer geīndoctrineerde mensen zoals ik rondliepen zodat ik wat moest repareren, maar we waren gelukkig voor iedereen buiten gehoorsafstand.
pi_194678281
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Yeahhh hallo allen!

Druk geweest en nog lang niet klaar. 5 dozen gevuld met boeken, tafel in de kleine kamer hoger gezet en verplaatst, vriezer verplaatst nu de deur dichtgedaan. Morgen verder opruimen en een extra tafelblad bestellen.
Een huis met nauwelijks rechte hoeken is best wel speels maar ook knap onhandig

Nu even denken, ga ik koken of gooi ik 2 kroketten in de airfryer
Druk geweest!
Ik deed rondje markt, koffie bij mijn ouders, daar wat kroketten afgeleverd in de hoop meer fans te kweken.
En bij de markt-indo een lekker schoteltje voor vanavond (en morgen) gehaald. :9

Avond eten: KROKETTEN doen :Y
pi_194678333
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:13 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb eindelijk ook mijn koffers uitgepakt.. je moet wat als er geen FOK is :+

En leuke combi myr!
Ik ben nog aan het twijfelen of ik in mn trouwring een zwarte of witte diamant wil... de setting en het verdere ontwerp wordt gebaseerd op mn verlovingsring..en dan aan elke hand 1 ring. Ze zijn te dik om beiden op 1 vinger te doen vermoed ik.. O-)
Heb je foto's? O+

Ik vond zo'n bijzetring echt ideaal. Want klassieke verlovingsringen vind ik echt prachtig, maar tussen alle trouwringen kon ik echt niets vinden. Dus zo kan ik gewoon de verlovingsring als trouwring dragen, maar heb ik toch ook nog een ring erbij echt vanaf het trouwen.
pi_194678348
En nu heb ik net de kerstboom opgezet. :D Benieuwd hoe m'n vriend reageert wanneer hij thuiskomt.
pi_194678450
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:32 schreef Myraela het volgende:
En nu heb ik net de kerstboom opgezet. :D Benieuwd hoe m'n vriend reageert wanneer hij thuiskomt.
_O-
pi_194678558
Ik voel me opeens echt compleet en belachelijk 'normaal' nu O+

_O-

Ik deed een rondje kapper, lunch met vriend bij 'Gys' (niet ver van Janskerkhof) en outdoorwinkel want ik moest nog een rugtas. (Vriend loopt al jaren met mijn waterfles te zeulen in de bergen, maar ik kon er maar geen vinden die fatsoenlijk zat met die rare rug van me. Toevallig vandaag wel een modelletje gevonden dat wel redelijk prima lijkt te zitten :) ).
pi_194678563
quote:
Ik ben een beetje verliefd op je nu.

Ik neem me ieder jaar voor om dit een keer te doen omdat we nooit thuis zijn met kerst. Maarja, 2 keer ogen knipperen en het is weer kerst :')
pi_194678657
quote:
Tof!
pi_194678811
quote:
_O-
pi_194679077
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:21 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi 8-) Vandaag weer naar de Oude Warande geweest :o Veel te druk dus maar twee grondeekhoorns gespot -O-

Vandaag een jaar geleden was ook mijn eerste date met G O+
We zitten redelijk op hetzelfde schema O+

Zat me net te bedenken dat we vorig jaar rond deze tijd net daadwerkelijk hadden uitgesproken elkaar toch echt wel heel leuk te vinden.
En vandaag gingen we samen winkelen om te kijken welke prijscategorie een nieuwe badkamer is en wat we überhaupt leuk zouden vinden.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 22 augustus 2020 @ 19:18:44 #174
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194679086
quote:
"Wtf. Ben je weer aan de crack?"
  Official ESF Kreviewer zaterdag 22 augustus 2020 @ 19:19:10 #175
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194679091
Ik ben in elk geval corona-negatief. Dat scheelt weer.
pi_194679268
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 19:19 schreef Kreator het volgende:
Of je virusload is nu nog te laag om te detecteren :+

Gelukkig heb jij de uitslag wel op tijd binnen. Het regent verhalen van verpeste vakanties.
pi_194679346
quote:
Houwe zo
pi_194679395
quote:
Nu is de grote vraag: je vriendin ook? :+
  Moderator zaterdag 22 augustus 2020 @ 20:03:56 #179
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_194679693
quote:
Toch prettig.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_194680014
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 19:18 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

We zitten redelijk op hetzelfde schema O+

Zat me net te bedenken dat we vorig jaar rond deze tijd net daadwerkelijk hadden uitgesproken elkaar toch echt wel heel leuk te vinden.
En vandaag gingen we samen winkelen om te kijken welke prijscategorie een nieuwe badkamer is en wat we überhaupt leuk zouden vinden.
:D
  Official ESF Kreviewer zaterdag 22 augustus 2020 @ 20:48:04 #181
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194680284
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 19:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Of je virusload is nu nog te laag om te detecteren :+

Gelukkig heb jij de uitslag wel op tijd binnen. Het regent verhalen van verpeste vakanties.
Ja I know. Ik zit wel op het randje van 72 uur. Dus als er vertraging is, of het duurt lang bij de douane, is mijn test ouder dan 72 uur en kan ik alsnog daar een probleem hebben maar ga er niet vanuit dat de soep zo heet gegeten wordt.

Had al gehoord dat het heel druk was dus ik heb maar zo uitgerekend dat ze tijd genoeg hadden.

@Candaasje die heeft paar uur later gedaan dus zal wel morgen krijgen hopelijk. En anders moet ik maar alleen. B-)
pi_194680341
Herfst ! voor een half uurtje.

Vanaf de burostoel aan de administratie. :W

Edit: bovenstaande is een bericht van vlak voor fok down ging.
Ondertussen administratief goed bezig geweest met datgene wat op de achtergrond de basis moet worden voor de KWF collecte.
Even telefonisch overlegd met de collega in het volgende dorp en dat werkte zo aanstekelijk, dat zij alsnog in haar dorp opstart. w/
pi_194680518
@Myraela : wat een leuk concept van de ringen.

Yoga is aan mij niet besteed. Dan val ik gewoon in slaap.
Dat deed ik op mijn vrije dag, vond het jammer van de tijd en ging maar weer fulltime werken.
Met diensten draaien kwam ik wel aan overuren om extra vrij te zijn voor leuke dingen.
En vrij zijn om te gaan huishouden was niet de bedoeling.
pi_194680613
Myraela mooie ringen!

Ik heb zo gezellig geborreld met buren vanmiddag, echt fijn. Ik merk dat ik soms wel op zie tegen als ex echt hier weggaat (per 1okt heeft ie iets gevonden waarschijnlijk). Niet meer iemand thuis als ik thuis kom, niet meer dat "makkelijke sociale contact", waarbij ik helemaal op m'n gemak ben, geen moeite hoef te doen om het op te zoeken, het niet per se hoeft maar wel altijd kan, wat geen energie kost en waarvoor ik me niet fatsoenlijk hoef aan te kleden oid. Dit soort momenten met de buren in de tuin gezellig borrelen (op afstand uiteraard), waar ik me ook echt helemaal op m'n gemak voel, geeft me toch een beetje het vertrouwen dat het ook wel goed komt als hij weg is straks.

Krea, fijne vakantie!

[ Bericht 4% gewijzigd door vlindertje89 op 22-08-2020 21:18:03 ]
pi_194680640
En hoe beviel kerst in huize Myraela? :D

Wij zijn vandaag bij de buytenhof appels en peren gaan plukken. Zo leuk! Jip vond het ook helemaal fantastisch om met een mandje rond te sjouwen, maar op een gegeven moment kon ie hem niet meer tillen natuurlijk :')

Nu appeltaart gebakken. Net een stukje nog warm gegeten :9~ :9~ Moet moeite doen om niet nog een stuk te pakken :')
pi_194680692
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 21:13 schreef Aure het volgende:
En hoe beviel kerst in huize Myraela? :D

Ik zit nog te wachten tot hij weer thuiskomt. Ik heb een geurbrandertje met een kerstgeur aan. De lichtjes branden mooi. O+ Ik vind het al wel lekker knus. :D
pi_194680694
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 12:52 schreef Myraela het volgende:

Wat heb je nu voor ring?
Een gladde met goud/witgoud/goude ring. Smal.
Ik heb te snel beslist toen.. g valt niets te verwijten verder, want we gingen samen. Ik had liever een wat bijzonderderdere meer door een kunstenaarachtige zilveren ring gehad. Toch is deze vanaf de dag dat we trouwden nooit van mijn vinger gegaan en is ie me dierbaar.

Foto weg

[ Bericht 15% gewijzigd door Blues op 22-08-2020 23:44:50 ]
pi_194680705
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

O+ *O*

Neefje (10) ziet een pikzwarte man lopen: ‘och, ik kan er niet naar kijken, mijn ogen doen pijn, niet om aan te zien :X :(
Ik :o

Toen keek ik nog een keer: de man bleek een Ajax shirt te dragen, waardoor het grote PSV hart naast mij een fikse deuk opliep _O- Volgens mij was de huidskleur mijn neefje helemaal niet opgevallen, en in ieder geval niet van belang O+
Maar even rondgeloerd of er meer geīndoctrineerde mensen zoals ik rondliepen zodat ik wat moest repareren, maar we waren gelukkig voor iedereen buiten gehoorsafstand.
_O-
pi_194680712
Trouwens : @Tele ...wat klinkt het ondertussen relaxed over jouw yogalessen!
Had je al ervaring in het lesgeven van yoga en dan ook de diverse richtingen.?

En inderdaad: Myra...heb je ook kerstmuziek gedraaid? Mallerd.
pi_194680727
Oh en Myraela ik heb niks met kerst maar vind je actie wel _O_ en ben benieuwd naar de reactie!
pi_194680775
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 21:05 schreef AnneX het volgende:
@:Myraela : wat een leuk concept van de ringen.

Yoga is aan mij niet besteed. Dan val ik gewoon in slaap.
Dat deed ik op mijn vrije dag, vond het jammer van de tijd en ging maar weer fulltime werken.
Met diensten draaien kwam ik wel aan overuren om extra vrij te zijn voor leuke dingen.
En vrij zijn om te gaan huishouden was niet de bedoeling.
Nee zeg! :D
Fulltime vind ik wel wat 'veel' maar 3dgn in de week is prima de laatste (ouwe) jaren.
Waar is de tijd gebleven dat ik na een avonddienst in het verpleeghuis en wetende dat er te weinig dagdiensten waren de volgende dag, ik gewoon toch maar om 2315 uur naar huis fietste om om 715 de nachtdienst weer af ging lossen.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 21:23:44 #192
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194680789
Filmschuur (bioscoop) bezoek met aardige muziekdocu over The Band bekeken en daarna in het drukke Haarlem (er is Haarlem Jazz and More) toch keurig op afstand van andere mensen in een van te voren gereserveerd restaurant lekker gegeten.
Verslagje daarvan volgt morgen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_194680806
quote:
Absoluut een aanrader:

Fijn dat je negatief bent.
pi_194680808
quote:
Kan je lekker daten op vak. *)

Coll van me heeft net een date die leuk is gevonden op relatieplanet.. mag ze niet zoenen ;( Wat een gekut als je niet mag zoenen! of meer.
Ik adviseerde dan maar een covidtest én een soatest :+ Vond ze wel een goed idee voor dit weekend. Hij is té leuk :9 :D
pi_194680820
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 21:22 schreef Blues het volgende:

Fulltime vind ik wel wat 'veel' maar 3dgn in de week is prima de laatste (ouwe) jaren.
Waar is de tijd gebleven dat ik na een avonddienst in het verpleeghuis en wetende dat er te weinig dagdiensten waren de volgende dag, ik gewoon toch maar om 2315 uur naar huis fietste om om 715 de nachtdienst weer af ging lossen.
Dat gebeurt hier nog best vaak, dat de collega die ik 's avonds aflos mij de volgende ochtend weer komt aflossen :X
pi_194680822
quote:

[ afbeelding ]
Mooi hoor :)

Mijn smaak ligt heel ergens anders :)
pi_194680846
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 21:22 schreef Blues het volgende:

[..]

Tja...those were the days.😢
Om 4 uur thuis uit de Woo en om 8 uur weer achter de ok.tafel.
Probleemloos. B-)

Oh ja...of ‘s nachts gewerkt in de bereikbare dienst, in een bed op de lege recovery geslapen en om 8 uur helpen starten en om 12 uur naar huis.
pi_194680857
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 21:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat gebeurt hier nog best vaak, dat de collega die ik 's avonds aflos mij de volgende ochtend weer komt aflossen :X
Moest niet té veel gebeuren hoor.. vond het niet écht leuk. Maar die bewoners.. tja.. die moeten verzorgd.
Dus ik zorgde wel voor een goede continuīteit. Alles lag bij mijn bewoners al klaar voor de volgende dag, dus degenen die ik in bed had gelegd ging ik er dan wel weer de volgende dag uithalen *)
Als het dan ipv 5... 15 werden door personeelstekort was dat wel wat minder trouwens :(
pi_194680869
Hmm voor het eerst sinds we muizen hebben.. hebben we een echte knager geloof ik _O-

Eerste huisje met extra gat... is een feit :)
pi_194680969
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 21:28 schreef Blues het volgende:

Moest niet té veel gebeuren hoor.. vond het niet écht leuk. Maar die bewoners.. tja.. die moeten verzorgd.
Dus ik zorgde wel voor een goede continuīteit. Alles lag bij mijn bewoners al klaar voor de volgende dag, dus degenen die ik in bed had gelegd ging ik er dan wel weer de volgende dag uithalen *)
Als het dan ipv 5... 15 werden door personeelstekort was dat wel wat minder trouwens :(
Oh, dat is dan wel sort of grappig. Dat je dezelfde mensen naar bed brengt en er uit haalt :7 Uitstekende continuiteit van zorg :+ (voor de bewoners, niet voor de verzorgende)
pi_194680995
Jullie zijn er weer O+ Ik heb jullie gemist. Ik moest vanmiddag echt enorm mopperen over de verf in mijn haar en de wind die stukken conifeer in mijn verfbakje waaide.

En nu moet ik mopperen over het restaurant waar we net waren. Die deden niet aan een corona-vragenlijst of -check. Vind ik stom.
Spoilers!
pi_194681040
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jullie zijn er weer O+ Ik heb jullie gemist. Ik moest vanmiddag echt enorm mopperen over de verf in mijn haar en de wind die stukken conifeer in mijn verfbakje waaide.

En nu moet ik mopperen over het restaurant waar we net waren. Die deden niet aan een corona-vragenlijst of -check. Vind ik stom.
Dat is niet alleen stom, maar ook niet legaal volgens mij. Dan kan de burgemeester het restaurant sluiten. Niet heel handig van ze.

Verf in haar en conifeer in verf is ķķk stom.
pi_194681083
Oh, over restaurants gesproken. Ik was vanmiddag lunchen bij Guliano en nu snap ik de hype. Wat een heerlijke broodjes. _O_
pi_194681147
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 21:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is niet alleen stom, maar ook niet legaal volgens mij. Dan kan de burgemeester het restaurant sluiten. Niet heel handig van ze.

Ja toch?

We hebben vanmiddag gereserveerd, toen hebben ze wel mijn nummer genoteerd. Bij binnenkomst is niets gevraagd. Ik zag vanaf onze tafel wel een tafeltje met formulieren en pennen staan dus na het eten heb ik dat ingevuld. Het kan gebeuren dat ze dat even waren vergeten te vragen in de drukte ofzo.

Halverwege het formulier vroegen ze naar een aankomst- en vertrekdatum. Toen besefte ik pas dat ik geen coronaformulier in aan het vullen was maar een registratie voor hotelgasten. Ik ben gaan zeggen bij de bar dat ik een verkeerd formulier ingevuld heb en ze begreep niet wat ik bedoelde. Restaurantgasten hoeven geen formulier in te vullen.

:{
Spoilers!
pi_194681156
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 21:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben de afgelopen week drie keer uit eten geweest (inhalen van afspraken, liep een beetje samen) en nergens deden ze een check.
Alles op reservering, dus de gegevens van de boeker hadden ze wel. Maar nergens is mij persoonlijk mondeling of schriftelijk een lijstje afgenomen. Vond ik ook matig.
Maar uiteindelijk zit je daar met de tafels verder uit elkaar dan in een supermarkt (waar je geen vragen krijgt) en vertrouw ik er toch maar op dat de verkouden mensen ook écht thuis blijven. Maar voor nu wel weer even klaar met buiten de deur eten.
pi_194681208
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 21:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ik ben de afgelopen week drie keer uit eten geweest (inhalen van afspraken, liep een beetje samen) en nergens deden ze een check.
Alles op reservering, dus de gegevens van de boeker hadden ze wel. Maar nergens is mij persoonlijk mondeling of schriftelijk een lijstje afgenomen. Vond ik ook matig.
Maar uiteindelijk zit je daar met de tafels verder uit elkaar dan in een supermarkt (waar je geen vragen krijgt) en vertrouw ik er toch maar op dat de verkouden mensen ook écht thuis blijven. Maar voor nu wel weer even klaar met buiten de deur eten.
Ik heb echt overal iets ingevuld de afgelopen 2 weken :o Drie plekken geloof ik.

En in de supermarkt blijven mensen niet een uur oid in je buurt zoals in een restaurant.
pi_194681219
Ik heb werkelijk overal mijn gegevens ingevuld de laatste weken. Zelfs bij de Subway.
Spoilers!
pi_194681224
Ik vond het in België echt superfijn. Dan vroegen ze je gewoon buiten al om een QR code te scannen en dan kon je het online even invullen. Veel fijner dan al die papiertjes waar je eigenlijk geen ruimte hebt om te schrijven.
pi_194681257
Tevens schrijf ik niet graag. Want ik heb een lelijk handschrift en dat is er de laatste jaren niet beter op geworden sinds ik letterlijk 3x in een jaar een pen vast heb.
pi_194681263
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 21:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb echt overal iets ingevuld de afgelopen 2 weken :o Drie plekken geloof ik.

En in de supermarkt blijven mensen niet een uur oid in je buurt zoals in een restaurant.
Dan doen ze het bij jullie beter :D

En klopt, van die supermarkt. Ik was blij dat ik twee van die drie keer buiten zat. En de derde keer was met weinig mensen in de ruimte.
pi_194681283
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 21:54 schreef Myraela het volgende:
Tevens schrijf ik niet graag. Want ik heb een lelijk handschrift en dat is er de laatste jaren niet beter op geworden sinds ik letterlijk 3x in een jaar een pen vast heb.
Ik vraag me ook altijd wel af of ze me wel kunnen bereiken als ze me moeten bellen of zo :') Ook erg matig handschrift.
Nou ja, ook corona-app geinstalleerd, dus misschien werkt dat dan wel.
pi_194681295
Ik moet ook wel vaak iets invullen. Alleen bij afhaal niet altijd, maar ik weet ook niet of het dan verplicht is?
pi_194681301
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 21:57 schreef Aure het volgende:
Ik moet ook wel vaak iets invullen. Alleen bij afhaal niet altijd, maar ik weet ook niet of het dan verplicht is?
Nope, dat kan gewoon.
pi_194681302
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 21:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vraag me ook altijd wel af of ze me wel kunnen bereiken als ze me moeten bellen of zo :') Ook erg matig handschrift.
Ben benieuwd!
pi_194681317
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 21:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wacht nog even met die app tot er wat meer gebruikers ervaringen zijn. Hier in de regio doen ze er sowieso nog niks mee.
pi_194681367
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:43 schreef Candaasje het volgende:
Ik voel me opeens echt compleet en belachelijk 'normaal' nu O+

_O-

Ik deed een rondje kapper, lunch met vriend bij 'Gys' (niet ver van Janskerkhof) en outdoorwinkel want ik moest nog een rugtas. (Vriend loopt al jaren met mijn waterfles te zeulen in de bergen, maar ik kon er maar geen vinden die fatsoenlijk zat met die rare rug van me. Toevallig vandaag wel een modelletje gevonden dat wel redelijk prima lijkt te zitten :) ).
Janskerkhof. Daar vaak zitten kaas fonduen bij een tent waar ik de naam van kwijt ben.

In sept gaan we met de lift de dom op ^O^
pi_194681413
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 21:52 schreef Myraela het volgende:
Ik vond het in België echt superfijn. Dan vroegen ze je gewoon buiten al om een QR code te scannen en dan kon je het online even invullen. Veel fijner dan al die papiertjes waar je eigenlijk geen ruimte hebt om te schrijven.
Dit is op het terras van hotel new york ook!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 augustus 2020 @ 22:04:58 #218
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194681421
Ik heb wel een formulier moeten invullen bij de Italiaan vandaag. :Y

Tijd voor Umbrella cademy s1e1
pi_194681508
Totaal geen ervaring nog met uit-eten en formulieren.
Van jullie ervaringen leer ik graag.

Stom hé Lucky...wil je iets kwijt en zijn ‘wij’ er niet. -O-
Verf in je haar. Hopelijk verfde je binnen.

Daardoor kon ik wel weer lekker doorwerken. Niet meer gewend.
pi_194681558
Daarover mag je mopperen LS. Is het verfwerk wel afgekomen?

App heb ik vrijwel meteen geīnstalleerd, hoorde er goede dingen over van tester Sunny

Ik lig halfdood op de bank na de verbouwactie van vanmiddag, en dan kan/moet ik morgen nog verder.ook.

Maar als ik nu naar bed ga ben ik 5 uur klaarwakker
pi_194681590
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 22:11 schreef AnneX het volgende:
Totaal geen ervaring nog met uit-eten en formulieren.
Van jullie ervaringen leer ik graag.

Leg me even uit: welk voordeel is er aan verfhaar binnen itt tot buiten :? Ik zou zelf dan liever buiten verven, want er zullen vast ook druppels naast heur haar zijn gevallen.
En verder denk ik dat er in ieder geval een deel buiten is geverfd. Anders best knap om binnen stukken conifeer in een verfbakje gewaaid te krijgen ;)

Verder is verfhaar gewoon STOM :Y :(
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 22:18:51 #222
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194681600
Mooi, de boel is dus weer online.

Ik installeerde een switch op een zolder achter een knieschot.

"Omdat het vast zaterdagavond wel weer wat koeler zal zijn daar....."
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194681613
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 22:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Leg me even uit: welk voordeel is er aan verfhaar binnen itt tot buiten :? Ik zou zelf dan liever buiten verven, want er zullen vast ook druppels naast heur haar zijn gevallen.
En verder denk ik dat er in ieder geval een deel buiten is geverfd. Anders best knap om binnen stukken conifeer in een verfbakje gewaaid te krijgen ;)

Binnenverf is op wateterbasis, buitenverf niet
pi_194681631
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 22:11 schreef AnneX het volgende:

Ja, ik miste jullie echt al snel.

Ik verfde buiten dus alkyd verf. Ik stapte lomp van mijn trap en lanceerde daarbij de natte verfroller die eerst op mijn hoofd en daarna tussen de aarde en blaadjes terecht kwam. Niet mijn beste moment.

En ja, we liggen op schema. Morgen nog 1 laag. Als het goed is kan daarna de dakgoot weer op de muur.

quote:
Een FOK!loos bestaan heeft ook kleine voordelen :)

Kan je nog wel collectanten vinden dit jaar?
Spoilers!
pi_194681635
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 22:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oh :D :@
pi_194681686
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 22:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Binnen kan alkyd ook. Maar dan slaap ik niet door de lucht en Piep moet er van braken.

Over een paar maanden moet er nog wel binnen met alkyd geverfd worden op oppervlakken die daar al eens mee zijn geverfd. Ik zie er een beetje tegenop.
Spoilers!
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 22:45:51 #227
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194681965
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Heb je foto's? O+

Dit is mn verlovingsring:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan wordt de trouwring dus zo breed als een steentje aan de zijkant .. en de zetting dus ook zoals aan de zijkant, met een steentje even groot.. maar ik twijfel dan dus nog wel over zwart of "gewoon" :+

De trouwring betaal ik overigens zelf, en hij die van hem. Hij heeft al de verlovingsring betaald ..
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 22:48:18 #228
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194682002
Tevens wilde ik vandaag ook mopperen over het feit dat de fietsen hier een terug-trap-rem hebben 8)7
pi_194682108
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 22:48 schreef Barreltje het volgende:
Tevens wilde ik vandaag ook mopperen over het feit dat de fietsen hier een terug-trap-rem hebben 8)7
Dat kan ik me voorstellen, best eng lijkt me
pi_194682155
Nou, vriend vindt me een idioot, maar wel een leuke idioot. :D
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 22:58:45 #231
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194682164
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 22:58 schreef Myraela het volgende:
^O^
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194682262
quote:
Valide mopper.
Spoilers!
pi_194682282
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 22:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Omdat het vanmiddag keihard herfstweer was met stormvlagen en hoosbuien.
Behalve heur haar, is dat waardeloos schilderen.
pi_194682358
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 23:04 schreef AnneX het volgende:

[..]

De eerste laag zat er voor de bui op, de tweede laag er na. Tijdens de bui aten we lunch en deed ik een verfklusje in de schuur. Ging verbazingwekkend goed allemaal. Op die wind na dus }:|
Spoilers!
pi_194682413
quote:
>:O ~:) en de kadootjes?
pi_194682485
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 23:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

De eerste laag zat er voor de bui op, de tweede laag er na. Tijdens de bui aten we lunch en deed ik een verfklusje in de schuur. Ging verbazingwekkend goed allemaal. Op die wind na dus }:|
👍🏼

Wat betreft collectanten staat alles op de rails.
In mijn voorlopig laatste mail met rivm adviezen etc. staat dat men moet handelen waarbij men zich prettig voelt. Dat ik dat het allerbelangrijkste vind.
Stukjes tekst voor het digitale sufferdje staan klaar.
En ik zoek wel al weer twee jaar een opvolger. Heb er nu twee op het oog.
Die ga ik in het Voorjaar benaderen. Jonge vrouwen, die goed kunnen organiseren.
pi_194682751
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 23:04 schreef AnneX het volgende:

[..]

Nee, dat is geen schilderweer :D
Hier was het de hele dag droog met regelmatig zon. Wel veel wind.
pi_194682758
quote:
Schokkend :X

Stom is dat hoe je hoofd en vooral je voeten dan moeten omschakelen. Geen (bijna)ongelukken gehad?
  Official ESF Kreviewer zaterdag 22 augustus 2020 @ 23:37:10 #239
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194682769
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 21:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Absoluut een aanrader:
[ afbeelding ]

Fijn dat je negatief bent.
Ik heb em gelezen. En de serie gezien. Sgoed.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 22 augustus 2020 @ 23:37:40 #240
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194682775
quote:
Ik heb een voorspellende gave.
  Moderator zaterdag 22 augustus 2020 @ 23:40:32 #241
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194682814
quote:
Hij heeft nog geen woorden van afgelopen week teruggenomen?
pi_194682872
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 21:43 schreef Myraela het volgende:
Oh, over restaurants gesproken. Ik was vanmiddag lunchen bij Guliano en nu snap ik de hype. Wat een heerlijke broodjes. _O_
Ja, mijn favoriete lunchplek in de stad! Jammer dat ze altijd heel snel vol zitten en ik vaak moest uitwijken naar iets anders.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 22:04 schreef borisz het volgende:
Ik heb wel een formulier moeten invullen bij de Italiaan vandaag. :Y

Tijd voor Umbrella cademy s1e1
Veel plezier! Gisteren seizoen 2 uitgekeken
quote:
Maar wat vond hij van de cadeautjes?
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 augustus 2020 @ 00:15:45 #243
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194683215
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 23:45 schreef Yinny het volgende:

Veel plezier! Gisteren seizoen 2 uitgekeken
Aflevering 1 smaakt naar meer. Maar vervolgens tegen beter weten in toch Hongerspelen II aangezet. Net zoals voor deel I geldt dat het een oppervlakkige versie van het boek is :+.
pi_194683761
Hoi *O* wij bingen op NF Dirty John s02. Hoe gestoord kan je zijn |:)
pi_194683836
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2020 01:50 schreef Blues het volgende:
Hoi *O* wij bingen op NF Dirty John s02. Hoe gestoord kan je zijn |:)
Geen flauw idee welke serie dat is of waar dat over gaat.

Ik begon aan 'Good Girls' want ik zocht iets wat Engels was, luchtig en waar ik mijn aandacht niet heel erg bij hoefde te houden. En alle series die ik nog wilde kijken zijn of niet-Engels of waar ik wel absoluut mijn aandacht bij wil houden. En dan kan ik niet iets saais in World of Warcraft combineren met Netflix. Dus dan maar Good Girls. Het voldoet aan de verwachting :+
pi_194683844
Dirty John even opgezocht. Christian Slater O+ (heb je Mr. Robot al afgekeken, Lucky?) En gebaseerd op een echt verhaal. En over een gestoord iemand, dus? Of zijn jullie gestoord omdat je aan het bingen bent? *)
pi_194684531
Mogguh :O
pi_194684604
quote:
Oh ja :') :X

Er zijn er ook wel zonder hoor. Waar je even op moet letten is dat de fiets twee handremmen heeft, dan hebben ze soms geen terugtraprem. De "sportieve" fietsen. (Zo sportief was de mijne niet eens, gewoon een 7-versnellingsnaaf en een bagagedrager.)
pi_194684616
@AnneX je vroeg naar of ik al eerder yogales had gegeven. Amper: ik heb A en B een aantal keer yogales gegeven, en ik heb toen ik opgenomen was twee keer de yogales over mogen nemen van de therapeute die het eigenlijk zou doen. En bij de survivalrun gebruik ik elementen van yoga in de warming-up en de cooling-down.
Leuke uitdaging was het dus om hier meteen 4 weken 6 dagen per week yogales te gaan geven _O-
pi_194684621
goedemorgen. Ik moet S2 van Dirty John ook nog kijke. :Y
pi_194684748
Mogge.
Spoilers!
pi_194684767
Morning!
pi_194684785
Goedemorgen
pi_194684895
Goedemorgen :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_194684900
Mogguh! (Bedolven onder kittens, nagels overal :X O+ )
  zondag 23 augustus 2020 @ 09:35:56 #256
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194684987
Morguh! Spierpijn van al het lopen.. :X
Vandaag maar eens een taxi zien te regelen ( of een ov-chipkaart) :{
pi_194685000
Mogguh!

Ik heb echt nog teringveel te doen voor studie, maar 0,0% zin. Maar goed, gaan we zo wel maken, want het mķet.
pi_194685024
quote:
7s.gif Op zondag 23 augustus 2020 09:37 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

Ik heb echt nog teringveel te doen voor studie, maar 0,0% zin. Maar goed, gaan we zo wel maken, want het mķet.
Ik keek net om het hoekje van de kleine kamer, ik hoef me vandaag ook niet te vervelen
pi_194685047
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 09:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik keek net om het hoekje van de kleine kamer, ik hoef me vandaag ook niet te vervelen
Je bedoelt niet de wc toch? :D :')
pi_194685072
quote:
11s.gif Op zondag 23 augustus 2020 09:45 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D
pi_194685077
Ik heb nog steeds buikpijn, dus denk Netflix + bank vandaag. Misschien emmertje of 2 onkruid uit de tuin halen. Vanavond spelletje doen bij vrienden.
pi_194685089
quote:
11s.gif Op zondag 23 augustus 2020 09:45 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Haha, nee. Ik ben bezig een kamertje op te ruimen zodat niet alleen mijn naaimachines er staan, maar ik er ook kan werken. Na bijna een half jaar computer op de eettafel heb ik er wel genoeg van. Maar het moet eerst erger worden voordat het opgeruimd is
pi_194685117
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 09:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Haha, nee. Ik ben bezig een kamertje op te ruimen zodat niet alleen mijn naaimachines er staan, maar ik er ook kan werken. Na bijna een half jaar computer op de eettafel heb ik er wel genoeg van. Maar het moet eerst erger worden voordat het opgeruimd is
Wel fijner hoor dan is die kamer voor werk en de rest van je huis weer gewoon voor relaxen :)
  Official ESF Kreviewer zondag 23 augustus 2020 @ 10:01:26 #264
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194685154
Wakker worden, douchen, ontbijten, richting Utrecht, trein in, Schiphol, hotel, eten, slapen, vliegen.

Vriendin ook negatief getest. Dus de papierwinkel is gelukt.
pi_194685169
quote:
14s.gif Op zondag 23 augustus 2020 10:01 schreef Kreator het volgende:
Wakker worden, douchen, ontbijten, richting Utrecht, trein in, Schiphol, hotel, eten, slapen, vliegen.

Fijne vakantie! *O*
pi_194685200
quote:

Fijn! Nu genieten. Hoe lang gaan jullie?
pi_194685222
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 09:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wel fijner hoor dan is die kamer voor werk en de rest van je huis weer gewoon voor relaxen :)
Ja, en mochten we ooit weer fulltime op kantoor gaan zitten (betwijfel ik), dan heb ik hier ook mooi veel werkruimte. Van de week nog wat dingen bestellen bij Ikea en een collega vragen om mijn bureaustoel op te halen.
pi_194685242
quote:
2s.gif Op zondag 23 augustus 2020 09:49 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog steeds buikpijn, dus denk Netflix + bank vandaag. Misschien emmertje of 2 onkruid uit de tuin halen. Vanavond spelletje doen bij vrienden.
Hoe is het met je enkel?

Enjoy, Krea.
Spoilers!
pi_194685249
quote:

Goede vlucht en fijne vakantie!
Hoe lang gaan jullie?
pi_194685343
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 10:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hoe is het met je enkel?

Enjoy, Krea.
Ik negeer dat het zeer doet. :{

Die enkel deed al zeer en het was onduidelijk wat/waar precies, dus nu is het nog meer fucked up.
pi_194685349
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 10:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, en mochten we ooit weer fulltime op kantoor gaan zitten (betwijfel ik), dan heb ik hier ook mooi veel werkruimte. Van de week nog wat dingen bestellen bij Ikea en een collega vragen om mijn bureaustoel op te halen.
Altijd leuk nieuwe spulletjes. Ik wou dat de Pax kasten eens in de aanbieding kwamen _O-
pi_194685353
Ugh. Ik herinnerde me een awesome recept, moest flink zoeken en graven om het linkje te vinden op Foodgawker, is de site waar het recept vandaan komt uit de lucht :'(
pi_194685365
quote:
2s.gif Op zondag 23 augustus 2020 10:24 schreef Lonaa het volgende:
Ugh. Ik herinnerde me een awesome recept, moest flink zoeken en graven om het linkje te vinden op Foodgawker, is de site waar het recept vandaan komt uit de lucht :'(
https://archive.org/web/ ! ^O^
En wat voor recept? :9
pi_194685376
Vakantie voor Kreaaaaaa! *O*
#updateszin
pi_194685448
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 10:26 schreef minilot het volgende:
Vakantie voor Kreaaaaaa! *O*
#updateszin
Wanneer gaan jullie kamperen?
pi_194685493
Fijne vakantie Krea!

Mijn vier-jarige blijft maar extreem schattig. Hij had het in z'n hoofd dat gister 'papadag' was en vandaag 'mamadag'. Gister mocht de duutser uitslapen en vandaag ik. Midden in het ontbijt springt hij van tafel en zegt dat hij iets helemaal vergeten is. Hij bukt zich, en springt overeind met z'n handen in de lucht 'Überaschung!". Vervolgens zegt hij 'nu voor jou mama', bukt zich en springt in de lucht met z'n handen overeind 'verrassing!'. De schat. O+
  Official ESF Kreviewer zondag 23 augustus 2020 @ 10:38:08 #277
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194685540
Thx. 15 dagen. Is wel vrij lang voor een klein eiland en all inclusive. Maar twee boeken mee en dan hoef je niet elke dag iets te doen. In theorie komen we zen thuis.
pi_194685559
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 10:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Fijne vakantie Krea!

Mijn vier-jarige blijft maar extreem schattig. Hij had het in z'n hoofd dat gister 'papadag' was en vandaag 'mamadag'. Gister mocht de duutser uitslapen en vandaag ik. Midden in het ontbijt springt hij van tafel en zegt dat hij iets helemaal vergeten is. Hij bukt zich, en springt overeind met z'n handen in de lucht 'Überaschung!". Vervolgens zegt hij 'nu voor jou mama', bukt zich en springt in de lucht met z'n handen overeind 'verrassing!'. De schat. O+
Och wat lief
pi_194685677
quote:
Fijne vakantie Krea!

*;
  zondag 23 augustus 2020 @ 10:52:59 #280
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194685751
quote:
14s.gif Op zondag 23 augustus 2020 10:38 schreef Kreator het volgende:
Thx. 15 dagen. Is wel vrij lang voor een klein eiland en all inclusive. Maar twee boeken mee en dan hoef je niet elke dag iets te doen. In theorie komen we zen thuis.
2 weken! Oh heerlijk!
En ook een paar dagen een autootje huren en rond crossen?
Veel plezier ^O^
  zondag 23 augustus 2020 @ 10:55:04 #281
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194685771
Wat schattig Jäger!
Hebben ze het heel goed door tegen wie ze welke taal kunnen spreken?

En in welke taal zijn ze dan bijvoorbeeld boos?
Mijn tante nu 4p jaar in Spanje en spreekt de taal vloeiend is nog steeds in het Nederlands ons en telt/rekent ook in het Nederlands.. zo grappig hoe dat werkt
pi_194685812
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 10:25 schreef minilot het volgende:

[..]

https://archive.org/web/ ! ^O^
En wat voor recept? :9
Die kon hem dus niet vinden :'(

https://www.cookingwithewa.eu/polish-cube-steaks-with-gravy/

Deze ;(
pi_194685965
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 10:55 schreef Barreltje het volgende:
Wat schattig Jäger!
Hebben ze het heel goed door tegen wie ze welke taal kunnen spreken?

En in welke taal zijn ze dan bijvoorbeeld boos?
Mijn tante nu 4p jaar in Spanje en spreekt de taal vloeiend is nog steeds in het Nederlands ons en telt/rekent ook in het Nederlands.. zo grappig hoe dat werkt
Ja, oudste is echt heel duidelijk. Die zal nooit Duits tegen mij spreken. Vaak vertaalt hij ook wat de andere gezegd heeft. Ik geloof dat hij nog niet echt door heeft dat we allebei de andere taal goed spreken...

Jongste spreekt nog weinig, dus dat is nog niet duidelijk. Maar komt vast ook goed!

Ik heb trouwens ook altijd in het Nederlands geteld en gevloekt, na jaren in het buitenland...
  Official ESF Kreviewer zondag 23 augustus 2020 @ 11:19:27 #284
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194686028
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 10:52 schreef Barreltje het volgende:

[..]

2 weken! Oh heerlijk!
En ook een paar dagen een autootje huren en rond crossen?
Veel plezier ^O^
Denk scooter of motor. Is maar een klein eiland.
pi_194686398
Veel plezier @Kreator
  zondag 23 augustus 2020 @ 11:52:47 #286
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194686476
Oeh. Lokale kaas heeft net een andere smaak..
pi_194686523
Ha, net voor de plensbui klaar met hollen ^O^
pi_194686525
quote:
Fijne vakantie Krea!

O+

De tropenjaren met de kinderen lijken wel over he?
Spoilers!
  zondag 23 augustus 2020 @ 12:02:00 #289
112545 Muck
pi_194686608
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 11:52 schreef Barreltje het volgende:
Oeh. Lokale kaas heeft net een andere smaak..
Is dat positief of negatief? :P
pi_194686839
@Barreltje gewoon alleen nog blauwe kaas eten :9
Zo duur allemaal hč? Voor een fles olie betaal je je ook al te pletter.

@Kreator fijne vakantie! *O*

@Jagärtrut ik kan me voorstellen dat je in het Nederlands blijft tellen ja. Ik moet in de winkel nu regelmatig hardop Frans tellen en manmanman dat is schakelen, want ik krijg het niet in het Frans binnenin m'n hoofd :')
De beginnersfouten zijn er gelukkig nu wel uit, zoals quatorze en quarante door elkaar halen (14 en 40).
Het is m'n eer te na om het op een briefje te schrijven en zo aan de mensen te laten zien, ik ga het echt wel in het Frans doen 8-)
pi_194687343
@derLudolf, ben je al door je pruimen heen (tja :D ) in het NRC staat een heerlijk recept van een pruimenvlaai, ik kan het voor je kopiëren
pi_194687502
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 10:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Lekker bezig jij ^O^
pi_194687507
quote:
14s.gif Op zondag 23 augustus 2020 10:38 schreef Kreator het volgende:
Gemist welk eiland. Have fun!
  zondag 23 augustus 2020 @ 13:19:11 #294
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194687544
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2020 12:02 schreef Muck het volgende:

[..]

Is dat positief of negatief? :P
Ik hou wel van smaak aan kaas.. dus dat is prima..

Nu eens kijken hoe de lokale treinen werken :+ (voor 2 haltes maar te lui om 4.7 km te lopen)
pi_194687601
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 13:19 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik hou wel van smaak aan kaas.. dus dat is prima..

Nu eens kijken hoe de lokale treinen werken :+ (voor 2 haltes maar te lui om 4.7 km te lopen)
Als de nieuwe taal nog lastig is, doen die info sites het ook in engels?
Het is een soort werkvakantie met alles uitvinden.😉

@Kreator en vriendin: goeie vakantie samen op een eiland!
Gaan jullie ook nog eiland hoppen?
  zondag 23 augustus 2020 @ 13:24:43 #296
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194687618
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2020 13:23 schreef AnneX het volgende:

[..]

Als de nieuwe taal nog lastig is, doen die info sites het ook in engels?
Het is een soort werkvakantie met alles uitvinden.😉

@:Kreator en vriendin: goeie vakantie samen op een eiland!
Gaan jullie ook nog eiland hoppen?
Lezen is nog niet zo lastig.. Ik heb al eerder in een Scandinavisch land gewoon. En dan fonetisch oplezen en dan kom je een eind. Praten en verstaan daarentegen :X
pi_194687625
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 13:19 schreef Barreltje het volgende:

Spannend en leuk tegelijk je nieuwe habitat ontdekken.
  zondag 23 augustus 2020 @ 13:31:58 #298
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194687760
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 13:24 schreef Barreltje het volgende:

Lezen is nog niet zo lastig.. Ik heb al eerder in een Scandinavisch land gewoon. En dan fonetisch oplezen en dan kom je een eind. Praten en verstaan daarentegen :X
Dat pik je vast wel snel op.
Ik vind het nog steeds een makkelijke taal om te verstaan en te begrijpen, terwijl het intussen ruim 40 jaar geleden is dat ik een relatie had met iemand uit dat land. Spreken vind ik wel wat lastiger.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_194688643
quote:
Fijne vakantie Krea!

:D O+
De tweetaligheid zit er als vanzelf in, jij praat NL met hem en de Duutser duuts dus?
  Official ESF Kreviewer zondag 23 augustus 2020 @ 14:55:58 #300
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194688928
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2020 13:14 schreef Blues het volgende:

[..]

Gemist welk eiland. Have fun!
Samos.
pi_194689244
niemand die hem dicht durft te schoppen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')