Ik kan je wel wat foodblogs aanraden als je wilquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:25 schreef Barreltje het volgende: [..] Ja goed idee.. alleen totaal geen inspiratie
Ik ben altijd een redelijke drol met wat ik wil eten..K. heeft notmaal gesproken de inspiratie.. en ik koet ook even aanpassen naar een 1 persoons huishouden.. Ik zit nu maar een beetje folders door te ploegen om te kijken wat er in de reclame is.
Ik ga voor vanavond iets met veel groenten doen denk ik.. ratatouille met feta en een hamburger ofzo.. Net al een zak bugles weggevreten..
![]()
Ja graag!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat foodblogs aanraden als je wil
https://chickslovefood.com/quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja graag!
Ik wil ook Vega en vis maaltijden proberen te maken.. Ik ga dit weekend eens zitten voor een week schema..
Ik heb het ook even gemist.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:52 schreef minilot het volgende:
Uhm @:AnneX wat vroeg je dan? Ik zag zo terugscrollend niks!
De allerlekkerste kapsalon die ik ooit heb gehad was een vegetarische kapsalonquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:46 schreef Clubsoda het volgende:
Ik eet 'kapsalon', met zoete aardappel en vegablokjes
Lama.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:52 schreef minilot het volgende:
Uhm @:AnneX wat vroeg je dan? Ik zag zo terugscrollend niks!
Hier gaat er zo één in de ovenquote:
Die zijn stiekem ook gewoon lekkerquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier gaat er zo één in de ovenWant stiekem vind ik de goedkope pizza's van Dr. Oetker veeeeel lekkerder dan NYpizza of Domino's oid.
Ik heb nog nooit een gewone kapsalon gegetenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De allerlekkerste kapsalon die ik ooit heb gehad was een vegetarische kapsalonDat was geweldig
![]()
(ok, ik lust geen shoarma en dergelijke, dus dat schiet al niet op)
Deze was ook met zoete aardappel en dan allemaal lekkere groente er over. En gesmolten kaasquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:02 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb nog nooit een gewone kapsalon gegetenWant ook geen shoarmafan en het is me al snel te vet en te veel. Ik at ooit een vegan-versie buiten de deur, die smaakte ook heel goed, en sinds een poosje zit deze zelfgemaakte in het repetoire.
Dit dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:03 schreef Myraela het volgende:
Dagelijks naar foodblogs? Jeetje.Ik kom pas op blogs als ik echt een recept zoek.
Ja juist om nooit zonder inspiratie te zittenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:03 schreef Myraela het volgende:
Dagelijks naar foodblogs? Jeetje.Ik kom pas op blogs als ik echt een recept zoek. Maar ik kook ook nooit meer iets tofs.
De mijne heeft ook kaas hoor, wantquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze was ook met zoete aardappel en dan allemaal lekkere groente er over. En gesmolten kaas![]()
Veel kaas
![]()
(dus niet vegan)
Ja, volgens mij werkt dat ook beter. Als ik nú recepten wil hebben omdat de boodschappen geregeld moeten worden dan bevalt het me allemaal veel minder dan wanneer ik gewoon over recepten struikel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja juist om nooit zonder inspiratie te zitten
Duurt ook niet langer dan 5min in totaal.
Ja, maar dan moest ik er weer uit, en er komen zo mensen om mijn oude kastje op te halenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier gaat er zo één in de ovenWant stiekem vind ik de goedkope pizza's van Dr. Oetker veeeeel lekkerder dan NYpizza of Domino's oid.
Ja dit. Met shoarmaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:07 schreef minilot het volgende:
Ik heb 'wat is dit belachelijk lekkeerrrr![]()
![]()
'-associaties bij gyros en shoarma enzo wegens voornamelijk gegeten om half vijf 's morgens in benevelde toestand in de stad
Boven een fucking trapgat in een aftandse plakzaakquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:07 schreef minilot het volgende:
![]()
'-associaties bij gyros en shoarma enzo wegens voornamelijk gegeten om half vijf 's morgens in benevelde toestand in de stad
Dat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:07 schreef minilot het volgende:
![]()
Hmm hier kreeg op zo’n avond de opmerking “shit hits the fan” een subtiele verbastering.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:07 schreef minilot het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet ver genoeg heen. Jij verstandigerdquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:24 schreef Isabeau het volgende:
Oh, zo herinner ik me vooral 'getver, shoarma, heef u ook een pitabroodje met kaas voor mij?' nachten
Hmm had je laatst niet heel fijn geveggie-bbqt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:03 schreef Myraela het volgende:
Dagelijks naar foodblogs? Jeetje.Ik kom pas op blogs als ik echt een recept zoek. Maar ik kook ook nooit meer iets tofs.
Ik deed ook wel kaas & ananas pitabroodje. Een gruwel voor sommigen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:27 schreef minilot het volgende:
Niet ver genoeg heen. Jij verstandigerd
Ik heb het gevoel dat we daar ooit een nachtelijke erg gezellige fokmeet hebben gehad. Op zoek naar geestverschijningen bij dat in de grond gezakte klooster. Niet dat ik geloof in geesten, maar het was super gezellig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:41 schreef minilot het volgende:
Oh ja, ik kwam even polsen bij al jullie oostelijke lui.. Ik sta echtgenoot en broedsel wederom een paar nachten in een tentje slapen toe, over een paar weken. Dit keer middenin het fraaie en zeer oude Speulderbos in de Veluwe. Klaarblijkelijk knettervol rondscharrelende everzwijnen en mooie kromme beuken:
[ afbeelding ]
Verder vlakbij onze kampeerspot een flinke leemkuil waar volgens Veluwse overlevering ooit een duivelaanbiddend klooster de grond in is gezakt
Wat zijn nou verder op die Veluwe de wat obscuurdere tips, dus niet zijnde Het Loo, Openluchtmuseum, Apenheul en dergelijke. Verder hoor ik ook graag wat we er absoluut moeten eten. De CUL-tips voor Limburg laatst, met die progrestaart en kekke ijssalon bevielen zeer
Ik denk het wel. Veel meer zin dan ik om 'm weer af te moeten leverenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
G. groeit hard. Heeft hij weer zin in school?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat we daar ooit een nachtelijke erg gezellige fokmeet hebben gehad. Op zoek naar geestverschijningen bij dat in de grond gezakte klooster. Niet dat ik geloof in geesten, maar het was super gezellig.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat werd me laatst als typisch Tilburg of Den Bosch geserveerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |