Lelystad tochquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:33 schreef Arizona het volgende:
En dat Strani gewoon in Almere-Buiten woont is inmiddels wel duidelijk
Wel als je het eerst over vibrators hebt!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zie alles echt nietis de boel opschudden zo dubbelzinnig?
Eén pot natquote:
Oh. Ik dacht in Kerkrade.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:33 schreef Arizona het volgende:
En dat Strani gewoon in Almere-Buiten woont is inmiddels wel duidelijk
Ja , 3 zijn er uit verkocht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:12 schreef Cee het volgende:
Extra concert van Floor Jansen aangekondigd lees ik net!
Hab ze zoe voak mèj un aksent gepöst dan?quote:
Vergelijkbaar met voetbal waar je niet mag juichen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja , 3 zijn er uit verkocht.
Deze is net in de verkoop gegaan:
https://www.ticketmaster.nl/event/260533
Wel bijzonder al die regels, je mag niet meezingen
Dit is gewoon niet te controleren eigenlijk. Er staat dat je inprincipe niet tijdens de show naar de WC moet gaan tenzij nood echt hoog is, allemaal looproutes die je moet volgen. Temperatuur check bij binnenkomst. Een heel gedoe, maar al lang blij dat we weer naar een concert kunnen gaan en de prijs gewoon normaal isquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met voetbal waar je niet mag juichen.
Wat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:16 schreef Meke het volgende:
Ik sta in elk geval niet zoals Jobi met reviews op de Vivasite
Het zit ver genoeg van Nederlands af dat het kan kloppenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hab ze zoe voak mèj un aksent gepöst dan?
(Ik vermoed dat dit goed Kerkraads is)
Op papier lijkt het vaak wel ingewikkelder dan in de praktijk, waar het gewoon een kwestie van pijltjes volgen en afstand houden is. Temperatuur meten is uiteraard ook niet met een thermometer in je achterwerkquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet te controleren eigenlijk. Er staat dat je inprincipe niet tijdens de show naar de WC moet gaan tenzij nood echt hoog is, allemaal looproutes die je moet volgen. Temperatuur check bij binnenkomst. Een heel gedoe, maar al lang blij dat we weer naar een concert kunnen gaan en de prijs gewoon normaal is
Dat is wel vaak zo inderdaad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op papier lijkt het vaak wel ingewikkelder dan in de praktijk, waar het gewoon een kwestie van pijltjes volgen en afstand houden is.
quote:Temperatuur meten is uiteraard ook niet met een thermometer in je achterwerk
Dat is ook niet te controleren nee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet te controleren eigenlijk. Er staat dat je inprincipe niet tijdens de show naar de WC moet gaan tenzij nood echt hoog is, allemaal looproutes die je moet volgen. Temperatuur check bij binnenkomst. Een heel gedoe, maar al lang blij dat we weer naar een concert kunnen gaan en de prijs gewoon normaal is
Hè? Hoe? Waarom? 4 sterrenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:16 schreef Meke het volgende:
Ik sta in elk geval niet zoals Jobi met reviews op de Vivasite
Okee misschien postte ze alleen maar dit soort filmpjes maar het is niet 100% uitgesloten dat ze er zelf ook in zatquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat?Nieuwe informatie. Vanwaar staat ze op de Vivasite?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Vier sterren? Lijkt me niet gezond, meeste mensen houden het bij eenquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Okee misschien postte ze alleen maar dit soort filmpjes maar het is niet 100% uitgesloten dat ze er zelf ook in zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon reclame maken voor haarzelf ook gewoon, kan echt niet!
Nee, nee. Je ziet vier sterren doordat je bij het gebruik buiten westen raakt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Vier sterren? Lijkt me niet gezond, meeste mensen houden het bij eenMisschien moet je even naar de dokter voor een grondige inspectie
Ik het hoorde het gewoon toen ik het las. Klinkt als goed Kirchroajs.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hab ze zoe voak mèj un aksent gepöst dan?
(Ik vermoed dat dit goed Kerkraads is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |