Ja chapeau, maar af en toe een Nuts of een broodje extra mag bestquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
D. is een eckte fitgirl natuurlijk.

Roze, doe het rozequote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:22 schreef -Miauw- het volgende:
Mensen, ik wil uiting geven aan mijn midlifecrisis. Maandag moet ik naar de kapper, blauw haar of niet?

Dit ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja chapeau, maar af en toe een Nuts of een broodje extra mag best

Af en toe danquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja chapeau, maar af en toe een Nuts of een broodje extra mag best

Ik haal de helft nog nietquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit ja.
Als je 18 uur per dag sport kan het bést wel.

Roze haar is hip in deze scquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik maakte een grapje.
Ik heb een slecht gevoel voor humor

Joh.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:ieniminimuis
Maar het was niet helemaal gelukt.

Waarom niet?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:22 schreef -Miauw- het volgende:
Mensen, ik wil uiting geven aan mijn midlifecrisis. Maandag moet ik naar de kapper, blauw haar of niet?

Wel met picca's afkomen natuurlijk. Ienie deed dat ookquote:

quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel met picca's afkomen natuurlijk. Ienie deed dat ook

Haha top!!quote:

Oh dat geeft natuurlijk af als een malle.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:11 schreef Laysa het volgende:
Mijn nichtjes maken altijd dips met crêpe papier en dat blijft verrassend lang zitten

Logischquote:

Nee bij Ieni was het niet helemaal goed gegaanquote:

quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat geeft natuurlijk af als een malle.

quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:22 schreef -Miauw- het volgende:

Wat voorn kleur?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:05 schreef chufi het volgende:
Ik heb mn haar ook wel eens laten verfen ... vroeger toen ik nog jong was ...

Doet ie het niet meer dan ?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:40 schreef Laysa het volgende:
Ik moet een nwe telefoon omdat Huawei geen updates meer gaat krijgen.

Nog wel, maar ik wil het voor zijn dat ik bv de bank niet meer kan gebruiken. Was het ff gaan vragen in zo'n telefoon zaak. Waren ze dus net een mevrouw aan het helpen die hetzelfde hadquote:

Gewoon kaal johquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:22 schreef -Miauw- het volgende:

Genoeg van die hipsters op tinder hoor met een kale kop, best wel schattig hoor en miauw moet het sowieso van haar brains hebbenquote:

quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Genoeg van die hipsters op tinder hoor met een kale kop, best wel schattig hoor en miauw met het sowieso van haar brains hebben

Het is al lang met mij gedaan joh.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Echt ga weg uit dit topic hoor, dan is het echt met je gedaan.

Doe maar gewoon. Dat gekke als je eruit ziet als een ouwe aardappel schiet ook niet opquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:22 schreef -Miauw- het volgende:

Het rare kleurtjes gedoe maakt vrouwen wat debiel en onzeker.quote:

Ik zou het niet doen, maar moet ieder voor zich weten toch..quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Het rare kleurtjes gedoe maakt vrouwen wat debiel en onzeker.

Heb je het aldoor blauw, of ook wel eens andere kleuren gehad?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als je het goed laat doen, zeker niet!

Nee hoor ,ik heb nu gewoon mijn natuurlijke haarkleur, donkerbruin.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je het aldoor blauw, of ook wel eens andere kleuren gehad?

O vond altijd dat je juist hoog van de toren blies.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is al lang met mij gedaan joh.

Kun je nagaan hóe hoog ik van de toren blies zegquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O vond altijd dat je juist hoog van de toren blies.
Nou leuk dat soury er nu is, kan je een beetje zien hoe je over 20 jaar bent.

Ah ok, en waarom wil je het nu weer blauw doen dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee hoor ,ik heb nu gewoon mijn natuurlijke haarkleur, donkerbruin.
Vroeger heb ik wel veel kleuren gehad, voor mijn aardappeltijd weliswaar.

Oh vind het gewoon mooi, niets meer niets minder.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, en waarom wil je het nu weer blauw doen dan?

En hoe laag ik mijzelf zetquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je nagaan hóe hoog ik van de toren blies zeg
Jij heb anders ook al aardig een maximale zuurtegraad bereikt zeg.

Business as usual dus voor jou.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En hoe laag ik mijzelf zet
Ja ik ben blij dat ik nog leef, verder weinig ruimte voor joy.

Joee, en ontkleuren etc.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga ervoor! Houd er wel rekening mee dat blauw nog langer blijft zitten dan je lief is

De beker moet leeg blijkbaar.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Business as usual dus voor jou.
Rot.

Haha je durft niet, of wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Joee, en ontkleuren etc.
Ik weet niet hoe blij mijn haar daar van wordt
Nou ja, we gaan het zien, of niet.

in het ergste geval verf ik (of de kapper dan) er weer overheen.quote:

Heb je geen plan b,c etcetc in deze crisis?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
in het ergste geval verf ik (of de kapper dan) er weer overheen.
Maar het is veel gedoe, uitgroei etc. en die behandeling is niet héél goed voor je haar.
Daar zit 'm de twijfel vooral.

Lukt het?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je geen plan b,c etcetc in deze crisis?

Nee, compleet radeloos. Daarom kom ik op FOK!, voor adviesquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je geen plan b,c etcetc in deze crisis?

Ik vind het leuk je weer hier te zienquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, compleet radeloos. Daarom kom ik op FOK!, voor advies

Thanks!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk je weer hier te zien
 Ook leuk om jou weer te zien!
  Ook leuk om jou weer te zien! 

Ja graag!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Thanks!Ook leuk om jou weer te zien!
Misschien blijf ik nog wel even.

True!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Zoals zelf al zegt het is niet goed voor je haar teveel gedoe en uitgroei.. Dus meer nadelen dan voordelen

Denk er nog maar over na, je hebt nog evenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
True!
Nou ja, ik ga er nog eens goed over nadenken.
Ik zie mezelf niet iedere 6 weken bij de kapper voor een opfrisbeurt etc

Ik ga morgen even, onder werktijd naar de kapper.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
True!
Nou ja, ik ga er nog eens goed over nadenken.
Ik zie mezelf niet iedere 6 weken bij de kapper voor een opfrisbeurt etc

quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk er nog maar over na, je hebt nog even

Oh nee, wat zegt je baas daarvan?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga morgen even, onder werktijd naar de kapper.

Ik vind het zelf prima.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Oh nee, wat zegt je baas daarvan?

quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het zelf prima.

De maanden maart-april en mei waren dramatisch. Vanaf ongeveer half mei begon het weer op te krabbelen. Het is nog niet zoals het was uiteraard.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was het voor jou een beetje te doen met de crisis?

Aandacht bedoel jequote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, compleet radeloos. Daarom kom ik op FOK!, voor advies

Nee, dat kan ik me voorstellen. Hopelijk blijft het een beetje stabiel de aankomende periode.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De maanden maart-april en mei waren dramatisch. Vanaf ongeveer half mei begon het weer op te krabbelen. Het is nog niet zoals het was uiteraard.

Hoe is het bij jou dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik me voorstellen. Hopelijk blijft het een beetje stabiel de aankomende periode.

Oh goeie tip!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Blauw heb je ook in een spoeling en volgens mij hoef je voor donker haar niet te ontkleuren.
Probeer dat uit, zit je er niet aan vast.

Auberginequote:

Druk! We hebben het een tijdje best druk gehad met het hele coronagebeuren en we maken ons op voor de tweede ronde.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe is het bij jou dan?

Ja heftig!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Druk! We hebben het een tijdje best druk gehad met het hele coronagebeuren en we maken ons op voor de tweede ronde.

Heb je een a-symsterische bob? Of lijkt dat zo?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Aubergine

Mijn haar ligt nog steeds goed, heb het vandaag voor het eerst weer gewassen.
[ afbeelding ]

"Ze" zeggen van wel, maar who knows...quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja heftig!!!
Verwacht je een heftige tweede golf?

Hmm ja. Sterkte!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
"Ze" zeggen van wel, maar who knows...
We zien het wel weer.

Mijn haar springt naar alle kanten en ik heb sinds maandag een balayage.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je een a-symsterische bob? Of lijkt dat zo?

Pics?!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mijn haar springt naar alle kanten en ik heb sinds maandag een balayage.

Leuke foto dit.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Aubergine

Mijn haar ligt nog steeds goed, heb het vandaag voor het eerst weer gewassen.
[ afbeelding ]

Wild haarquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mijn haar springt naar alle kanten en ik heb sinds maandag een balayage.

Ik krijg mijn aandacht niet alléén van FOK! hèquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En dan weer een jaar verdwijnen
Yolo ja toch

quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik krijg mijn aandacht niet alléén van FOK! hè

Nee ook van die spuitgasten tochquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik krijg mijn aandacht niet alléén van FOK! hè

Nee, andere mensen toch wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee ook van die spuitgasten toch

Dat is zo kinderachtigquote:

Wel en beter dan die van jouquote:

Heb je ook een tonquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben een spreekstal meester !!!

Nou best welquote:

Mmmquote:

Die gaat de Ligt en Virgil van Dijk halenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:50 schreef chufi het volgende:
Net ff de persco van Koeman gekeken ... Deed het goed , maar geen concrete dingen

we wachten het afquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die gaat de Ligt en Virgil van Dijk halen

Nou ja gewoon de beste spelers er uit pikken en een aantal de deur wijzen ...quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt me een heerlijke klus. Alles vanaf 0 opbouwen.

en de selectie voorzien van nieuwe impulsenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ja gewoon de beste spelers er uit pikken en een aantal de deur wijzen ...

En Messi ff flink onder handen nemenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
en de selectie voorzien van nieuwe impulsen

Die moet naar Interquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
En Messi ff flink onder handen nemen

Buiten spelquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:29 schreef ieniminimuis het volgende:
11 spelers, nog eens 11 spelers. Balletje erbij. Strenge vent met fluitje. Acteren maar!

IK KRIJG EEN NATTE POES VAN JE BANKREKENING.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:34 schreef chufi het volgende:
Paar blondjes langs de kant en uitsloven dat ze doen

TikTok !! Kijk mijquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
IK KRIJG EEN NATTE POES VAN JE BANKREKENING.
OOOHHHH PAK ME!!!!!!!!!!

Gaat het goed met je?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
OOOHHHH PAK ME!!!!!!!!!!

quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
OOOHHHH PAK ME!!!!!!!!!!

Het lijkt mij trouwens niets, voetbalvrouw zijn.quote:

je bent wel in 1 klap bekend en beroemdquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het lijkt mij trouwens niets, voetbalvrouw zijn.
Nou ja het wonen in het buitenland wel, als dat onderdeel is van zijn werk.

Ja leuk in je bikini op de fotoquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je bent wel in 1 klap bekend en beroemd

quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je bent wel in 1 klap bekend en beroemd

Wie zijn we? Ik wel hoorquote:

Je paast niks muisquote:

Daarom heb je geen ventquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Het werkwoord schijn passen te zijn en dan ik passt, hij passt, wij passen. Ik heb gepasst

Helemaal waar. Ik vind mijn spelling kunsten ook niet om over naar huis te schrijven.quote:

Ach wat maakt het uit, ik ben ook beter met cijfersquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Helemaal waar. Ik vind mijn spelling kunsten ook niet om over naar huis te schrijven.

Uitgerekend hier gaat het foutquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Helemaal waar. Ik vind mijn spelling kunsten ook niet om over naar huis te schrijven.

Ja en?quote:

Pfff, dat snap ik!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:48 schreef Koen66 het volgende:
Ben nog steeds behoorlijk beduusd door dood Mo

Ja ik ook wel. Het is raarquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:48 schreef Koen66 het volgende:
Ben nog steeds behoorlijk beduusd door dood Mo

We hebben Moots al voor al onze verkeerde en mis spellingenquote:

Nou wen er maar aan.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
We hebben Moots al voor al onze verkeerde en mis spellingen

Neequote:

Vooral ook omdat ik hem best vaak sprak en ik geen idee had dat ie zo ziek wasquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff, dat snap ik!
Vind het ook gek, een Mo-loos forum.

Nee hoor lekker zeiken jij dus. Ik hoop dat je niet lang blijft als ik eerlijk benquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ook goed hoor.
Lekker zuren jij!

Ook wel typisch Mo, volgens mij, om zoiets grotendeels voor zichzelf te houden.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vooral ook omdat ik hem best vaak sprak en ik geen idee had dat ie zo ziek was

Mo wilde ook niet dat iemand het wist. Er waren 3 users die het wisten, meer niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vooral ook omdat ik hem best vaak sprak en ik geen idee had dat ie zo ziek was

Als je daar behoefte aan hebt tuurlijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:55 schreef Gooddeal het volgende:
Mag ik hier dan meelullen, want ik ben behoorlijk de weg kwijt na de dood van Mo.

Hopen mag altijdquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor lekker zeiken jij dus. Ik hoop dat je niet lang blijft als ik eerlijk ben

Ja zo vreemd is dat nietquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:55 schreef Gooddeal het volgende:
Mag ik hier dan meelullen, want ik ben behoorlijk de weg kwijt na de dood van Mo.

Lukt het een beetje om het verhaal op papier te krijgen?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:55 schreef Gooddeal het volgende:

Ergens eind vorig jaar deed ie uit de doeken hoe geweldig ie zich voelde dankzij jouquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:56 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mo wilde ook niet dat iemand het wist. Er waren 3 users die het wisten, meer niet.

Toch is het snel gegaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:56 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mo wilde ook niet dat iemand het wist. Er waren 3 users die het wisten, meer niet.

quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:59 schreef Gooddeal het volgende:
Het ging enorm snel. In Juni kregen we de eindconclusie, nog een paar weken, meer niet.
Door zijn wilskracht heeft hij het gerekt.
Hij is ver over de grens gegaan, helemaal op.
 hoe lang wist hij dat hij het had?
 hoe lang wist hij dat hij het had?

Begin juni dusquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]hoe lang wist hij dat hij het had?

Wow, ik had verwacht dat ie wel langer wist dat ie ziek was. Damn dan is het inderdaad heel snel gegaanquote:

Dat is niet te beseffenquote:

Maar sinds de dood van zn moeder liep ie wel te klagen dat ie pijn had .... en dat bleef maar ...quote:

Ja, want het was een agressieve vorm van kanker. En teveel uitgezaaid. Hij noemde het een explosie.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow, ik had verwacht dat ie wel langer wist dat ie ziek was. Damn dan is het inderdaad heel snel gegaan

Wat een afschuwelijke klote ziekte.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:06 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, want het was een agressieve vorm van kanker. En teveel uitgezaaid. Hij noemde het een explosie.

Dat is vaak al een slecht teken, niet overgaande onverklaarbare pijnquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar sinds de dood van zn moeder liep ie wel te klagen dat ie pijn had .... en dat bleef maar ...

Wat sneuquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:06 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, want het was een agressieve vorm van kanker. En teveel uitgezaaid. Hij noemde het een explosie.

yep, en de huisarts constateerde dat het een zenuwontsteking tussen de ribben was. Dat moest vanzelf over gaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar sinds de dood van zn moeder liep ie wel te klagen dat ie pijn had .... en dat bleef maar ...

Waaraan zat de kanker?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:06 schreef Gooddeal het volgende:
[..]

Wat een lijdendsweg voor hem en ook voor jou om dat aan te zien en horen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
yep, en de huisarts constateerde dat het een zenuwontsteking tussen de ribben was. Dat moest vanzelf over gaan.
Ik heb hem horen huilen aan de telefoon van de pijn.
Ik hoop echt dat niemand van jullie dit ooit mee hoeft te maken.

Ik weet niet wat ik moet zeggen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
yep, en de huisarts constateerde dat het een zenuwontsteking tussen de ribben was. Dat moest vanzelf over gaan.

quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
 huisartsen hebben sowieso vaak de neiging pijn af te doen met rare oorzaken en je moet maar een paracetamol nemen
 huisartsen hebben sowieso vaak de neiging pijn af te doen met rare oorzaken en je moet maar een paracetamol nemen

Dat is niet helemaal eerlijk. Huisartsen kunnen niet alles zienquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]huisartsen hebben sowieso vaak de

Dit dus, zo machteloosquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een lijdendsweg voor hem en ook voor jou om dat aan te zien en horen.

Longkanker, en uitgezaaid in een ruggenwervel. En als kanker in je botten zit, dan is dat de ergste pijn die je je voor kan stellenquote:

Als je iets niet weet geef dat dan toe en verwijs iemand snelquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal eerlijk. Huisartsen kunnen niet alles zien

Het is vaak een questie van met je vuist op tafel slaan. Je bent jong dus zo'n vaart zal het niet lopen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je iets niet weet geef dat dan toe en verwijs iemand snel

we hadden corona tijd. Niemand werd erg snel doorgestuurdquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je iets niet weet geef dat dan toe en verwijs iemand snel

Inderdaad. Klote corona ookquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:15 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
we hadden corona tijd. Niemand werd erg snel doorgestuurd

Maar Mo was al te ver heen ?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:15 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
we hadden corona tijd. Niemand werd erg snel doorgestuurd

Ja. De einduitslag was vernietigend. Door die aangetaste ruggewervel liep hij een dwarsleasy op.quote:

quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja. De einduitslag was vernietigend. Door die aangetaste ruggewervel liep hij een dwarsleasy op.
Hij belandde in een rolstoel. Kon niks meer.

Dat was voor hem ook wel een eindpunt neem ik aanquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja. De einduitslag was vernietigend. Door die aangetaste ruggewervel liep hij een dwarsleasy op.

Nee. Hij heeft vanuit zijn rolstoel nog 6 weken volgehouden.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was voor hem ook wel een eindpunt neem ik aan

Ahh roken. Mo ten voeten uitquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:23 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft vanuit zijn rolstoel nog 6 weken volgehouden.
Totdat de doorligwonden te ernstig werden. Van de verpleging moest hij meer op bed, liggen.
Maar dat wilde hij niet, hij wilde nog contact, via internet en facebook, en roken natuurlijk.

Hij moest om 23.00 zijn tabak inleveren, policy van dat hospice, maar als je de hele nacht op blijft, dan snap je hoe zwaar dat voor hem was.quote:

Ja dan denk ik laat hemquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:28 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij moest om 23.00 zijn tabak inleveren, policy van dat hospice, maar als je de hele nacht op blijft, dan snap je hoe zwaar dat voor hem was.

quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:28 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij moest om 23.00 zijn tabak inleveren, policy van dat hospice, maar als je de hele nacht op blijft, dan snap je hoe zwaar dat voor hem was.
 waarom nou zou je zeggen
 waarom nou zou je zeggen

Brandveiligheid misschien, minder toezicht, minder snel ingrijpen als het misgaat?quote:

Ja best kut laat lekkerquote:

ach jesusquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]

Ja dat kan maar dat is de hele dag al zo. Plus dat Gooddeal bij hem wasquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Brandveiligheid misschien, minder toezicht, minder snel ingrijpen als het misgaat?

Je kan wel zien waar jij werkt, maar ik denk ook dat het met veiligheid te maken heeft.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Brandveiligheid misschien, minder toezicht, minder snel ingrijpen als het misgaat?

Beroepsdeformatie inderdaadquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan wel zien waar jij werkt, maar ik denk ook dat het met veiligheid te maken heeft.

Overdag zijn er waarschijnlijk meer medewerkers op de been. Bovendien draagt Gooddeal geen eindverantwoordelijkheid voor de veiligheid.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat kan maar dat is de hele dag al zo. Plus dat Gooddeal bij hem was

Dat snap ikquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Overdag zijn er waarschijnlijk meer medewerkers op de been. Bovendien draagt Gooddeal geen eindverantwoordelijkheid voor de veiligheid.

Dat ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:43 schreef Gooddeal het volgende:
er is al eens iemand levend verbrand daar.
Dus ik snap die regel wel.
En bedenk dat iemand die onder de morfine zit niet helemaal helder meer is.

Daarom zeg ik dat er iemand bij is.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:43 schreef Gooddeal het volgende:
er is al eens iemand levend verbrand daar.
Dus ik snap die regel wel.
En bedenk dat iemand die onder de morfine zit niet helemaal helder meer is.

Het was een klein kindquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:44 schreef Gooddeal het volgende:
En Mo stelde het op bed liggen erg uit. Want hij wist dat wanneer hij eenmaal op bed lag, dat het uren zou duren voor hij weer kon roken

Pfff die uren moet ontzettend lang hebben geduurd voor hem. Hij mocht zeker niet zijn bong daar?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:44 schreef Gooddeal het volgende:
En Mo stelde het op bed liggen erg uit. Want hij wist dat wanneer hij eenmaal op bed lag, dat het uren zou duren voor hij weer kon roken

Wat denk je zelfquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pfff die uren moet ontzettend lang hebben geduurd voor hem. Hij mocht zeker niet zijn bong daar?

nee, zeker niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pfff die uren moet ontzettend lang hebben geduurd voor hem. Hij mocht zeker niet zijn bong daar?

LOLquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
nee, zeker niet.
Maar hij had wel wat bij zich, verstopt, en stiekem kon hij wel wat roken.

Heerlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
nee, zeker niet.

Mooiquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
nee, zeker niet.

zo geweldig. Stiekem verkruimelen, en de damp die dat gaf. De uren van wisseling van de dienst, hij wist dat precies, dit is mijn tijd.quote:

Ik snap nooit dat ze iemand zijn dingetje afnemenquote:

Typischquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:51 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
zo geweldig. Stiekem verkruimelen, en de damp die dat gaf. De uren van wisseling van de dienst, hij wist dat precies, dit is mijn tijd.

Hahahaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:51 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
zo geweldig. Stiekem verkruimelen, en de damp die dat gaf. De uren van wisseling van de dienst, hij wist dat precies, dit is mijn tijd.

Dat had hij al snel door waarschijnlijk. Slimquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:51 schreef Gooddeal het volgende:
[..]

Tja ik snap het wel, risico's, anderen die er last van kunnen hebben en waar trek je de grens?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat ze iemand zijn dingetje afnemen

Mo heeft alles gehad wat hij wilde. Tot zijn Gulpener op het laatst.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tja ik snap het wel, risico's, anderen die er last van kunnen hebben en waar trek je de grens?
Maar het is wel jammer dat je in die allerlaatste levensfase niet meer kunt doen wat je altijd al deed.

Oh dat is fijn!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:56 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mo heeft alles gehad wat hij wilde. Tot zijn Gulpener op het laatst.
En dat snapte iedereen daar.

Ja dat is waar. Mijn vriend lag ooit in het ziekenhuis met TBC, dus ook mondkapjes enz. Maar de verpleegsters lieten hem roken met het raam open.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tja ik snap het wel, risico's, anderen die er last van kunnen hebben en waar trek je de grens?
Maar het is wel jammer dat je in die allerlaatste levensfase niet meer kunt doen wat je altijd al deed.
 Het was ook een charmeur hoor
  Het was ook een charmeur hoor

Wat een mazzel!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Mijn vriend lag ooit in het ziekenhuis met TBC, dus ook mondkapjes enz. Maar de verpleegsters lieten hem roken met het raam open.Het was ook een charmeur hoor

Gaat het verder goed met je? Heb je steun van de familiequote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:56 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mo heeft alles gehad wat hij wilde. Tot zijn Gulpener op het laatst.
En dat snapte iedereen daar.

quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:51 schreef Gooddeal het volgende:
[..]

Vroeger was alles andersquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Mijn vriend lag ooit in het ziekenhuis met TBC, dus ook mondkapjes enz. Maar de verpleegsters lieten hem roken met het raam open.Het was ook een charmeur hoor

Ja dat is alweer 15 jaar geledenquote:

Ja ouwe sokquote:

Geen enkel probleemquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:01 schreef Gooddeal het volgende:
welterusten allemaal.
Ik vond het wel fijn om eens iets te kunnen delen.
De afgelopen tijd was zwaar. Het was ook zwaar om te moeten zwijgen.
Maar fijn om te kunnen delen wat je de laatste tijd hebt doorgemaakt.

Ik heb steun. Het gemis zal ik zelf moeten verwerken, dat kan niemand voor mij doen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat het verder goed met je? Heb je steun van de familie

Voor ons is het ook fijn om over Mo te praten.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:01 schreef Gooddeal het volgende:
welterusten allemaal.

Fijn dat het nu kan inderdaadquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:01 schreef Gooddeal het volgende:
welterusten allemaal.

Dat is waar. Mo is er voor jequote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:03 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb steun. Het gemis zal ik zelf moeten verwerken, dat kan niemand voor mij doen.

Je keukenkastjes klapperenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij heeft mij beloofd dat als het kan, dat hij bij me komt spoken.
Ben benieuwd.

quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ben benieuwd.

Leg maar een sigaret voor hem klaarquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ben benieuwd.

Nee daar komt hij niet voor uit. Dikke jointquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leg maar een sigaret voor hem klaar

Zou gek staan te kijken als je de volgende ochtend een peuk vindtquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leg maar een sigaret voor hem klaar

Ha dat zou ie doen ookquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ben benieuwd.

Alleen bij jou mag ik hopen .....quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ben benieuwd.

Goede zak weed klaarleggenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ben benieuwd.

Die zijn bij zijn zoon. Maar het gaat niet zo best onderling, dus er is een kans dat Iggy in de toekomst bij mij komt.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha dat zou ie doen ook
GD zijn de poezebeestjes nu bij jou?

Iggy en Pixel waren toch altijd wel matties? Misschien door de verandering van omgeving en als het elke keer bonje is is het misschien inderdaad beter om ze uit elkaar te halen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:15 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die zijn bij zijn zoon. Maar het gaat niet zo best onderling, dus er is een kans dat Iggy in de toekomst bij mij komt.

ah oké. Dat zou wel fijn zijn ergens, of niet? Hij was er zo gek op ook. Hij heeft veel foto's gepost hier.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:15 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die zijn bij zijn zoon. Maar het gaat niet zo best onderling, dus er is een kans dat Iggy in de toekomst bij mij komt.

ja, zoiets. die zijn echt van de leg.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iggy en Pixel waren toch altijd wel matties? Misschien door de verandering van omgeving en als het elke keer bonje is is het misschien inderdaad beter om ze uit elkaar te halen.

Was Iggy nou die ene waar hij soms mee overhoop lag?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:15 schreef Gooddeal het volgende:
[..]

Pakje op je balkonquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:17 schreef Gooddeal het volgende:
Sinds ik dinsdag ochtend terugkwam vanuit Heerlen zit er een postduif hier.
Heel tam. Ik vraag mij af................

Iggy is moeilijk ja. Pix is een allemansvriendquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was Iggy nou die ene waar hij soms mee overhoop lag?

Die verhalen altijdquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:20 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Iggy is moeilijk ja. Pix is een allemansvriend

Ze horen toch wel bij elkaarquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:20 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Iggy is moeilijk ja. Pix is een allemansvriend

Maar soms gaat het ineens niet meer samen, dat had ik ook met die twee van mij en dan is het voor allebei beter om ze uit elkaar te halen.quote:

Raar... Mo zijn poezels waren dikquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar soms gaat het ineens niet meer samen, dat had ik ook met die twee van mij en dan is het voor allebei beter om ze uit elkaar te halen.

Nee hoor nooit te laatquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:24 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb van Mo een ring gekregen, met zijn vingerafdruk erin gegraveerd.
Het is zo mooi geworden.
Hij wilde vorige week ook zo'n ring, met mijn vingerafdruk.
Hij dacht dat dat geluk zou brengen.
Vanavond ging ik mijn post ophalen, en vond een pakketje met die ring.
Te laat.

Herkenbaar. Twee van mij konden het na een verhuizing niet meer met elkaar vinden, is ook echt nooit meer iets geworden. Ik had ze echt beter uit elkaar kunnen halen inderdaad.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar soms gaat het ineens niet meer samen, dat had ik ook met die twee van mij en dan is het voor allebei beter om ze uit elkaar te halen.

Ochquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:24 schreef Gooddeal het volgende:
Het is zo mooi geworden.
Te laat.

Mooi dat je in ieder geval zoiets tastbaars van hem hebt.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:24 schreef Gooddeal het volgende:
Het is zo mooi geworden.
Te laat.

Typisch he, ook na een verandering, tussen die twee van mij is het mis gegaan na de penisamputatie van de rooie. Na een tijdje begon de ellende, geruzie, terroriseren, toen is die rooie naar mijn dochter verhuisd, dat is een goede beslissing geweest.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Herkenbaar. Twee van mij konden het na een verhuizing niet meer met elkaar vinden, is ook echt nooit meer iets geworden. Ik had ze echt beter uit elkaar kunnen halen inderdaad.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |