Buiten spelquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:29 schreef ieniminimuis het volgende:
11 spelers, nog eens 11 spelers. Balletje erbij. Strenge vent met fluitje. Acteren maar!
IK KRIJG EEN NATTE POES VAN JE BANKREKENING.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:34 schreef chufi het volgende:
Paar blondjes langs de kant en uitsloven dat ze doen
TikTok !! Kijk mijquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
IK KRIJG EEN NATTE POES VAN JE BANKREKENING.
OOOHHHH PAK ME!!!!!!!!!!
Gaat het goed met je?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
OOOHHHH PAK ME!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
OOOHHHH PAK ME!!!!!!!!!!
Het lijkt mij trouwens niets, voetbalvrouw zijn.quote:
je bent wel in 1 klap bekend en beroemdquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het lijkt mij trouwens niets, voetbalvrouw zijn.
Nou ja het wonen in het buitenland wel, als dat onderdeel is van zijn werk.
Ja leuk in je bikini op de fotoquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je bent wel in 1 klap bekend en beroemd
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je bent wel in 1 klap bekend en beroemd
Wie zijn we? Ik wel hoorquote:
Je paast niks muisquote:
Daarom heb je geen ventquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Het werkwoord schijn passen te zijn en dan ik passt, hij passt, wij passen. Ik heb gepasst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |