Genoeg van die hipsters op tinder hoor met een kale kop, best wel schattig hoor en miauw moet het sowieso van haar brains hebbenquote:

quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Genoeg van die hipsters op tinder hoor met een kale kop, best wel schattig hoor en miauw met het sowieso van haar brains hebben

Het is al lang met mij gedaan joh.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Echt ga weg uit dit topic hoor, dan is het echt met je gedaan.

Doe maar gewoon. Dat gekke als je eruit ziet als een ouwe aardappel schiet ook niet opquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:22 schreef -Miauw- het volgende:
Mensen, ik wil uiting geven aan mijn midlifecrisis. Maandag moet ik naar de kapper, blauw haar of niet?

Het rare kleurtjes gedoe maakt vrouwen wat debiel en onzeker.quote:

Ik zou het niet doen, maar moet ieder voor zich weten toch..quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Het rare kleurtjes gedoe maakt vrouwen wat debiel en onzeker.

Heb je het aldoor blauw, of ook wel eens andere kleuren gehad?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als je het goed laat doen, zeker niet!

Nee hoor ,ik heb nu gewoon mijn natuurlijke haarkleur, donkerbruin.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je het aldoor blauw, of ook wel eens andere kleuren gehad?

O vond altijd dat je juist hoog van de toren blies.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is al lang met mij gedaan joh.

Kun je nagaan hóe hoog ik van de toren blies zegquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O vond altijd dat je juist hoog van de toren blies.
Nou leuk dat soury er nu is, kan je een beetje zien hoe je over 20 jaar bent.

Ah ok, en waarom wil je het nu weer blauw doen dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee hoor ,ik heb nu gewoon mijn natuurlijke haarkleur, donkerbruin.
Vroeger heb ik wel veel kleuren gehad, voor mijn aardappeltijd weliswaar.

Oh vind het gewoon mooi, niets meer niets minder.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, en waarom wil je het nu weer blauw doen dan?

En hoe laag ik mijzelf zetquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je nagaan hóe hoog ik van de toren blies zeg
Jij heb anders ook al aardig een maximale zuurtegraad bereikt zeg.

Business as usual dus voor jou.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En hoe laag ik mijzelf zet
Ja ik ben blij dat ik nog leef, verder weinig ruimte voor joy.

Joee, en ontkleuren etc.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga ervoor! Houd er wel rekening mee dat blauw nog langer blijft zitten dan je lief is

De beker moet leeg blijkbaar.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Business as usual dus voor jou.
Rot.

Haha je durft niet, of wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Joee, en ontkleuren etc.
Ik weet niet hoe blij mijn haar daar van wordt
Nou ja, we gaan het zien, of niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |