Nee. Hij heeft vanuit zijn rolstoel nog 6 weken volgehouden.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was voor hem ook wel een eindpunt neem ik aan

Ahh roken. Mo ten voeten uitquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:23 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft vanuit zijn rolstoel nog 6 weken volgehouden.
Totdat de doorligwonden te ernstig werden. Van de verpleging moest hij meer op bed, liggen.
Maar dat wilde hij niet, hij wilde nog contact, via internet en facebook, en roken natuurlijk.

Hij moest om 23.00 zijn tabak inleveren, policy van dat hospice, maar als je de hele nacht op blijft, dan snap je hoe zwaar dat voor hem was.quote:

Ja dan denk ik laat hemquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:28 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij moest om 23.00 zijn tabak inleveren, policy van dat hospice, maar als je de hele nacht op blijft, dan snap je hoe zwaar dat voor hem was.

quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:28 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij moest om 23.00 zijn tabak inleveren, policy van dat hospice, maar als je de hele nacht op blijft, dan snap je hoe zwaar dat voor hem was.
 waarom nou zou je zeggen
 waarom nou zou je zeggen

Brandveiligheid misschien, minder toezicht, minder snel ingrijpen als het misgaat?quote:

Ja best kut laat lekkerquote:

ach jesusquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja. De einduitslag was vernietigend. Door die aangetaste ruggewervel liep hij een dwarsleasy op.
Hij belandde in een rolstoel. Kon niks meer.

Ja dat kan maar dat is de hele dag al zo. Plus dat Gooddeal bij hem wasquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Brandveiligheid misschien, minder toezicht, minder snel ingrijpen als het misgaat?

Je kan wel zien waar jij werkt, maar ik denk ook dat het met veiligheid te maken heeft.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Brandveiligheid misschien, minder toezicht, minder snel ingrijpen als het misgaat?

Beroepsdeformatie inderdaadquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan wel zien waar jij werkt, maar ik denk ook dat het met veiligheid te maken heeft.

Overdag zijn er waarschijnlijk meer medewerkers op de been. Bovendien draagt Gooddeal geen eindverantwoordelijkheid voor de veiligheid.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat kan maar dat is de hele dag al zo. Plus dat Gooddeal bij hem was

Dat snap ikquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Overdag zijn er waarschijnlijk meer medewerkers op de been. Bovendien draagt Gooddeal geen eindverantwoordelijkheid voor de veiligheid.

Dat ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:43 schreef Gooddeal het volgende:
er is al eens iemand levend verbrand daar.
Dus ik snap die regel wel.
En bedenk dat iemand die onder de morfine zit niet helemaal helder meer is.

Daarom zeg ik dat er iemand bij is.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:43 schreef Gooddeal het volgende:
er is al eens iemand levend verbrand daar.
Dus ik snap die regel wel.
En bedenk dat iemand die onder de morfine zit niet helemaal helder meer is.

Het was een klein kindquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:44 schreef Gooddeal het volgende:
En Mo stelde het op bed liggen erg uit. Want hij wist dat wanneer hij eenmaal op bed lag, dat het uren zou duren voor hij weer kon roken

Pfff die uren moet ontzettend lang hebben geduurd voor hem. Hij mocht zeker niet zijn bong daar?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:44 schreef Gooddeal het volgende:
En Mo stelde het op bed liggen erg uit. Want hij wist dat wanneer hij eenmaal op bed lag, dat het uren zou duren voor hij weer kon roken

Wat denk je zelfquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pfff die uren moet ontzettend lang hebben geduurd voor hem. Hij mocht zeker niet zijn bong daar?

nee, zeker niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pfff die uren moet ontzettend lang hebben geduurd voor hem. Hij mocht zeker niet zijn bong daar?

LOLquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
nee, zeker niet.
Maar hij had wel wat bij zich, verstopt, en stiekem kon hij wel wat roken.

Heerlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
nee, zeker niet.

Mooiquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
nee, zeker niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |