Helemaal waar. Ik vind mijn spelling kunsten ook niet om over naar huis te schrijven.quote:
Ach wat maakt het uit, ik ben ook beter met cijfersquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Helemaal waar. Ik vind mijn spelling kunsten ook niet om over naar huis te schrijven.
Uitgerekend hier gaat het foutquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Helemaal waar. Ik vind mijn spelling kunsten ook niet om over naar huis te schrijven.
Ja en?quote:
Pfff, dat snap ik!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:48 schreef Koen66 het volgende:
Ben nog steeds behoorlijk beduusd door dood Mo
Ja ik ook wel. Het is raarquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:48 schreef Koen66 het volgende:
Ben nog steeds behoorlijk beduusd door dood Mo
We hebben Moots al voor al onze verkeerde en mis spellingenquote:
Nou wen er maar aan.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
We hebben Moots al voor al onze verkeerde en mis spellingen
Neequote:
Vooral ook omdat ik hem best vaak sprak en ik geen idee had dat ie zo ziek wasquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff, dat snap ik!
Vind het ook gek, een Mo-loos forum.
Nee hoor lekker zeiken jij dus. Ik hoop dat je niet lang blijft als ik eerlijk benquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ook goed hoor.
Lekker zuren jij!
Ook wel typisch Mo, volgens mij, om zoiets grotendeels voor zichzelf te houden.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vooral ook omdat ik hem best vaak sprak en ik geen idee had dat ie zo ziek was
Mo wilde ook niet dat iemand het wist. Er waren 3 users die het wisten, meer niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vooral ook omdat ik hem best vaak sprak en ik geen idee had dat ie zo ziek was
Als je daar behoefte aan hebt tuurlijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:55 schreef Gooddeal het volgende:
Mag ik hier dan meelullen, want ik ben behoorlijk de weg kwijt na de dood van Mo.
Hopen mag altijdquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor lekker zeiken jij dus. Ik hoop dat je niet lang blijft als ik eerlijk ben
Ja zo vreemd is dat nietquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:55 schreef Gooddeal het volgende:
Mag ik hier dan meelullen, want ik ben behoorlijk de weg kwijt na de dood van Mo.
Lukt het een beetje om het verhaal op papier te krijgen?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:55 schreef Gooddeal het volgende:
Ergens eind vorig jaar deed ie uit de doeken hoe geweldig ie zich voelde dankzij jouquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:56 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mo wilde ook niet dat iemand het wist. Er waren 3 users die het wisten, meer niet.
Toch is het snel gegaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:56 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mo wilde ook niet dat iemand het wist. Er waren 3 users die het wisten, meer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |