Thanks!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk je weer hier te zien
 Ook leuk om jou weer te zien!
  Ook leuk om jou weer te zien! 

Ja graag!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Thanks!Ook leuk om jou weer te zien!
Misschien blijf ik nog wel even.

True!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Zoals zelf al zegt het is niet goed voor je haar teveel gedoe en uitgroei.. Dus meer nadelen dan voordelen

Denk er nog maar over na, je hebt nog evenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
True!
Nou ja, ik ga er nog eens goed over nadenken.
Ik zie mezelf niet iedere 6 weken bij de kapper voor een opfrisbeurt etc

Ik ga morgen even, onder werktijd naar de kapper.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
True!
Nou ja, ik ga er nog eens goed over nadenken.
Ik zie mezelf niet iedere 6 weken bij de kapper voor een opfrisbeurt etc

quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk er nog maar over na, je hebt nog even

Oh nee, wat zegt je baas daarvan?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga morgen even, onder werktijd naar de kapper.

Ik vind het zelf prima.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Oh nee, wat zegt je baas daarvan?

quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het zelf prima.

De maanden maart-april en mei waren dramatisch. Vanaf ongeveer half mei begon het weer op te krabbelen. Het is nog niet zoals het was uiteraard.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was het voor jou een beetje te doen met de crisis?

Aandacht bedoel jequote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, compleet radeloos. Daarom kom ik op FOK!, voor advies

Nee, dat kan ik me voorstellen. Hopelijk blijft het een beetje stabiel de aankomende periode.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De maanden maart-april en mei waren dramatisch. Vanaf ongeveer half mei begon het weer op te krabbelen. Het is nog niet zoals het was uiteraard.

Hoe is het bij jou dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik me voorstellen. Hopelijk blijft het een beetje stabiel de aankomende periode.

Oh goeie tip!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Blauw heb je ook in een spoeling en volgens mij hoef je voor donker haar niet te ontkleuren.
Probeer dat uit, zit je er niet aan vast.

Auberginequote:

Druk! We hebben het een tijdje best druk gehad met het hele coronagebeuren en we maken ons op voor de tweede ronde.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe is het bij jou dan?

Ja heftig!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Druk! We hebben het een tijdje best druk gehad met het hele coronagebeuren en we maken ons op voor de tweede ronde.

Heb je een a-symsterische bob? Of lijkt dat zo?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Aubergine

Mijn haar ligt nog steeds goed, heb het vandaag voor het eerst weer gewassen.
[ afbeelding ]

"Ze" zeggen van wel, maar who knows...quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja heftig!!!
Verwacht je een heftige tweede golf?

Hmm ja. Sterkte!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
"Ze" zeggen van wel, maar who knows...
We zien het wel weer.

Mijn haar springt naar alle kanten en ik heb sinds maandag een balayage.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je een a-symsterische bob? Of lijkt dat zo?

Pics?!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mijn haar springt naar alle kanten en ik heb sinds maandag een balayage.

Leuke foto dit.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Aubergine

Mijn haar ligt nog steeds goed, heb het vandaag voor het eerst weer gewassen.
[ afbeelding ]

Wild haarquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mijn haar springt naar alle kanten en ik heb sinds maandag een balayage.

Ik krijg mijn aandacht niet alléén van FOK! hèquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En dan weer een jaar verdwijnen
Yolo ja toch

quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik krijg mijn aandacht niet alléén van FOK! hè

Nee ook van die spuitgasten tochquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik krijg mijn aandacht niet alléén van FOK! hè

Nee, andere mensen toch wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee ook van die spuitgasten toch

Dat is zo kinderachtigquote:

Wel en beter dan die van jouquote:

Heb je ook een tonquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben een spreekstal meester !!!

Nou best welquote:

Mmmquote:

Die gaat de Ligt en Virgil van Dijk halenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:50 schreef chufi het volgende:
Net ff de persco van Koeman gekeken ... Deed het goed , maar geen concrete dingen

we wachten het afquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die gaat de Ligt en Virgil van Dijk halen

Nou ja gewoon de beste spelers er uit pikken en een aantal de deur wijzen ...quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt me een heerlijke klus. Alles vanaf 0 opbouwen.

en de selectie voorzien van nieuwe impulsenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ja gewoon de beste spelers er uit pikken en een aantal de deur wijzen ...

En Messi ff flink onder handen nemenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
en de selectie voorzien van nieuwe impulsen

Die moet naar Interquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
En Messi ff flink onder handen nemen

Buiten spelquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:29 schreef ieniminimuis het volgende:
11 spelers, nog eens 11 spelers. Balletje erbij. Strenge vent met fluitje. Acteren maar!

IK KRIJG EEN NATTE POES VAN JE BANKREKENING.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:34 schreef chufi het volgende:
Paar blondjes langs de kant en uitsloven dat ze doen

TikTok !! Kijk mijquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
IK KRIJG EEN NATTE POES VAN JE BANKREKENING.
OOOHHHH PAK ME!!!!!!!!!!

Gaat het goed met je?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
OOOHHHH PAK ME!!!!!!!!!!

quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
OOOHHHH PAK ME!!!!!!!!!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |