Ik snap nooit dat ze iemand zijn dingetje afnemenquote:

Typischquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:51 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
zo geweldig. Stiekem verkruimelen, en de damp die dat gaf. De uren van wisseling van de dienst, hij wist dat precies, dit is mijn tijd.

Hahahaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:51 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
zo geweldig. Stiekem verkruimelen, en de damp die dat gaf. De uren van wisseling van de dienst, hij wist dat precies, dit is mijn tijd.

Dat had hij al snel door waarschijnlijk. Slimquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:51 schreef Gooddeal het volgende:
[..]

Tja ik snap het wel, risico's, anderen die er last van kunnen hebben en waar trek je de grens?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat ze iemand zijn dingetje afnemen

Mo heeft alles gehad wat hij wilde. Tot zijn Gulpener op het laatst.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tja ik snap het wel, risico's, anderen die er last van kunnen hebben en waar trek je de grens?
Maar het is wel jammer dat je in die allerlaatste levensfase niet meer kunt doen wat je altijd al deed.

Oh dat is fijn!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:56 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mo heeft alles gehad wat hij wilde. Tot zijn Gulpener op het laatst.
En dat snapte iedereen daar.

Ja dat is waar. Mijn vriend lag ooit in het ziekenhuis met TBC, dus ook mondkapjes enz. Maar de verpleegsters lieten hem roken met het raam open.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tja ik snap het wel, risico's, anderen die er last van kunnen hebben en waar trek je de grens?
Maar het is wel jammer dat je in die allerlaatste levensfase niet meer kunt doen wat je altijd al deed.
 Het was ook een charmeur hoor
  Het was ook een charmeur hoor

Wat een mazzel!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Mijn vriend lag ooit in het ziekenhuis met TBC, dus ook mondkapjes enz. Maar de verpleegsters lieten hem roken met het raam open.Het was ook een charmeur hoor

Gaat het verder goed met je? Heb je steun van de familiequote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:56 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mo heeft alles gehad wat hij wilde. Tot zijn Gulpener op het laatst.
En dat snapte iedereen daar.

quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:51 schreef Gooddeal het volgende:
[..]

Vroeger was alles andersquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Mijn vriend lag ooit in het ziekenhuis met TBC, dus ook mondkapjes enz. Maar de verpleegsters lieten hem roken met het raam open.Het was ook een charmeur hoor

Ja dat is alweer 15 jaar geledenquote:

Ja ouwe sokquote:

Geen enkel probleemquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:01 schreef Gooddeal het volgende:
welterusten allemaal.
Ik vond het wel fijn om eens iets te kunnen delen.
De afgelopen tijd was zwaar. Het was ook zwaar om te moeten zwijgen.
Maar fijn om te kunnen delen wat je de laatste tijd hebt doorgemaakt.

Ik heb steun. Het gemis zal ik zelf moeten verwerken, dat kan niemand voor mij doen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat het verder goed met je? Heb je steun van de familie

Voor ons is het ook fijn om over Mo te praten.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:01 schreef Gooddeal het volgende:
welterusten allemaal.

Fijn dat het nu kan inderdaadquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:01 schreef Gooddeal het volgende:
welterusten allemaal.

Dat is waar. Mo is er voor jequote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:03 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb steun. Het gemis zal ik zelf moeten verwerken, dat kan niemand voor mij doen.

Je keukenkastjes klapperenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij heeft mij beloofd dat als het kan, dat hij bij me komt spoken.
Ben benieuwd.

quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ben benieuwd.

Leg maar een sigaret voor hem klaarquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ben benieuwd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |