haags_kwartiertje & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.✝✝✝quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezier
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had je beter eerder hier muziek kunnen luisteren..![]()
![]()
![]()
Moeten we niet te veel posten, het is best druk nuquote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:59 schreef shiitake het volgende:
In ieder geval een vers topic om voor de dt te gaan.
Nog 38 minuten zeker. Maar waar is iedereen?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:01 schreef shiitake het volgende:
Nou valt wel mee. Er is bijna niemand hier. En ik blijf ook niet lang meer hangen.
Vakanties voorbij? Morgen weer gewoon vroeg op? Geen idee. Of er valt toch niets meer in te halen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog 38 minuten zeker. Maar waar is iedereen?
Dat laatste klopt wel, maar dat heeft nog nooit iemand weer houden om hier 's nachts te posten. Heeft chufi opgegeven en is hij weer terug in 40+?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:07 schreef shiitake het volgende:
[..]
Vakanties voorbij? Morgen weer gewoon vroeg op? Geen idee. Of er valt toch niets meer in te halen.
Was ff thee makenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog 38 minuten zeker. Maar waar is iedereen?
En toch stiekem wat te snacken gepakt zekerquote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:10 schreef Flory het volgende:
[..]
Was ff thee maken![]()
En tegen mezelf zeggen dat ik niks meer mocht eten![]()
Nee, nog nietquote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:11 schreef devzero het volgende:
[..]
En toch stiekem wat te snacken gepakt zeker
Wortels? Op dieet?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:16 schreef devzero het volgende:
[..]
-Stukje kaas? Nootjes? Chips? Koekjes? Wortels
Nee, die laatste zijn voor mij
Rauwe?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee niet echt. Maar overdag snack ik meestal op wortels
Heb nog pringlesquote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Verder gewoon pistache nootjes en zo. Vind chips eigenlijk niets.
Pistache is wel lekker maar wortel verteert niet echt in je mond ofzo vink kut.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Verder gewoon pistache nootjes en zo. Vind chips eigenlijk niets.
cocainequote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:25 schreef possetje het volgende:
mij eten noooooit pringles kan niet tegen een bepaald stofje dat daarinzit, niet helemaal duidelijk wat precies
Krijg je jeuk aan je neus toevallig? 🤣quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:25 schreef possetje het volgende:
mij eten noooooit pringles kan niet tegen een bepaald stofje dat daarinzit, niet helemaal duidelijk wat precies
Mijn verzamelingquote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:22 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik zag de link in je onderschrift met leuke smileys.
over heel mn lijf raar en in mn buik ook, terwijl ik verder wel veel snack enzoquote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:26 schreef Azula het volgende:
[..]
Krijg je jeuk aan je neus toevallig? 🤣
Nee meen je? Wauw.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gebruik daarvoor een uitermate nuttige functie van de menselijke mond: kauwen
Je denkt dat hij ze in zijn neus probeert te duwen?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:26 schreef Azula het volgende:
[..]
Krijg je jeuk aan je neus toevallig? 🤣
Oh. Ik krijg van sommige producten met olie jeuk aan m’n neus. Echt insta ook. Zodra het in mijn mond zit begint het maargoed day was het dan ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:27 schreef possetje het volgende:
[..]
over heel mn lijf raar en in mn buik ook, terwijl ik verder wel veel snack enzo
rozevla.nl?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:27 schreef Flory het volgende:
[..]
Mijn verzameling.
Uit de hand gelopen hobby
Ben je dom ofzoquote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Je denkt dat hij ze in zijn neus probeert te duwen?
quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Je denkt dat hij ze in zijn neus probeert te duwen?
Een beetje clichee deze vraag, maar eh wiens kloon ben jij?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:31 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee, ik ontdekte vandaag pas dat het een user op Fok was![]()
zolang het maar roze is.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:33 schreef shiitake het volgende:
Ja nu krijg ik zin in vanillevla.....
Ben na naamswijziging op anoniem gegaan, niemand die je kent ofzoquote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Een beetje clichee dit, maar eh wiens kloon ben jij?
Ok, zal ik er niet verder naar vragenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Ben na naamswijziging op anoniem gegaan, niemand die je kent ofzo
Huh??quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:36 schreef devzero het volgende:
[..]
De DT was vroeg vanavond, je hebt het gemist.
Jaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Brand nieuw account en dan al de DT
Slaap lekker!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:14 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja![]()
Was niet eens de bedoeling om hieraan mee te doen![]()
Maar nu beetje slapen![]()
Ach, het blijft een grote loterijquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:14 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja![]()
Was niet eens de bedoeling om hieraan mee te doen![]()
Maar nu beetje slapen![]()
Ja kunnen de ballen weer in de boom. Met mij prima hoor , thanksquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja hoor. Prima. Nog maar een paar maandjes en het is weer kerst. Met jou ook alles goed?
Kan haags weer in zijn kerstman pakje gaan rondrennen in de treinquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:34 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja kunnen de ballen weer in de boom. Met mij prima hoor , thanks
Jawel maar niet voor 7 uurquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Je drinkt geen koffie of thee in de ochtend?
Jezusquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:40 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zit nu aan de croissants met kaas al.
Bijna 1ste wat ik doe in de ochtend: espresso machine aan doen en kopje zetten. Is dan ook direct laatste koffie, de rest van de dag drink ik theequote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel maar niet voor 7 uur
Lekker.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:40 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zit nu aan de croissants met kaas al.
Ja maar ik ga echt poepen ervan als ik te vroeg begin met koffie. Moet ik niet hebben onderweg...quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Bijna 1ste wat ik doe in de ochtend: espresso machine aan doen en kopje zetten. Is dan ook direct laatste koffie, de rest van de dag drink ik thee
Zit ook caffeine in dus. Koffie vind mijn maag niks meerquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Bijna 1ste wat ik doe in de ochtend: espresso machine aan doen en kopje zetten. Is dan ook direct laatste koffie, de rest van de dag drink ik thee
Lolquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:42 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zit ook caffeine in dus. Koffie vind mijn maag niks meer
Oh zo.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar ik ga echt poepen ervan als ik te vroeg begin met koffie. Moet ik niet hebben onderweg...
Groene thee zit amper cafeïne inquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:42 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zit ook caffeine in dus. Koffie vind mijn maag niks meer
Kurk erin?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar ik ga echt poepen ervan als ik te vroeg begin met koffie. Moet ik niet hebben onderweg...
Wat is jullie bezettingsgraad? Zit de helft van je personeel daar?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nja na gisteravond weet ik dat naar kantoor gaan met zijn allen op 1 sept hem nog niet gaat worden. Haha.
Nee kloptquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nja na gisteravond weet ik dat naar kantoor gaan met zijn allen op 1 sept hem nog niet gaat worden. Haha.
Nu vakantie tijd dus zit bijna alleen haha. Maar anders max 3.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat is jullie bezettingsgraad? Zit de helft van je personeel daar?
Ja veel beter.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:49 schreef devzero het volgende:
Ergens ben ik wel blij dat ik niet vast zit aan dingen als bouwvakvakantie en gewoon zelf kan bepalen wanneer ik vakantie neem
Dit topic zit het dan ook vol met experts die het allemaal wel wetenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wisten we eigenlijk al een beetje natuurlijk
Haha ja heel Nederland is expert.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit topic zit het dan ook vol met experts die het allemaal wel weten
Gaat nog wel half jaar zo. En dan vaccin, maarja. Inenten of niet? Weet jij wat ze je inspuiten...quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wisten we eigenlijk al een beetje natuurlijk
Nee maar ik kies er sowieso niet voor om dat te krijgen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:52 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Gaat nog wel half jaar zo. En dan vaccin, maarja. Inenten of niet? Weet jij wat ze je inspuiten...
Gaan we die lui ook nog allemaal krijgen: corona vaccinatie? Daar krijg je autisme van.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:52 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Gaat nog wel half jaar zo. En dan vaccin, maarja. Inenten of niet? Weet jij wat ze je inspuiten...
Iedereen ingeënt, na 3 jaar 80% doodquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Gaan we die lui ook nog allemaal krijgen: corona vaccinatie? Daar krijg je autisme van.
In rusland zal het geen 80%, maar die gaan wel een beetje te snel nuquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedereen ingeënt, na 3 jaar 80% dood
Sowieso griepprik elk jaar ik.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee maar ik kies er sowieso niet voor om dat te krijgen.
Sowieso denk ik dat als je jaarlijks opgeroepen wordt voor de griepprik dat je hem wel moet nemen.
Nou, zal hem wel nemen. Maar als één van de laatste. Ja, gekkies genoeg met hun waanbeelden over coronaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Gaan we die lui ook nog allemaal krijgen: corona vaccinatie? Daar krijg je autisme van.
Ja is ook niet gekeurd door WHOquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:56 schreef devzero het volgende:
[..]
In rusland zal het geen 80%, maar die gaan wel een beetje te snel nu
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:57 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Sowieso griepprik elk jaar ik.
[..]
Nou, zal hem wel nemen. Maar als één van de laatste. Ja, gekkies genoeg met hun waanbeelden over corona
Waarom?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet dat ook maar eens gaan doen
Ik heb nooit het voordeel gezien van een griepprik, maar begin langzaam te geloven dat het wel zal helpen.quote:
Mja kweetnie, ik val voor zover ik weet zelf niet in een risicogroep.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nooit het voordeel gezien van een griepprik, maar begin langzaam te geloven dat het wel zal helpen.
Bijna niemand hierquote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mja kweetnie, ik val voor zover ik weet zelf niet in een risicogroep.
Ahwquote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Bijna niemand hierMaar mijn dochtertje nog wel Toch niet, is onder de 5 jaar.
Onder de 5 risicogroep?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn dochter is net 10 en risicogroep is onder de 5 en boven de 65
Ja, omdat kinderen tot die leeftijd nog niet een voldoende sterk immuunsysteem hebben ontwikkeld.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Onder de 5 risicogroep?
Ah zo. Ik dacht juist dat kinderen tot die leeftijd er fluitend doorheen gingen qua griepjes e.d.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, omdat kinderen tot die leeftijd nog niet een voldoende sterk immuunsysteem hebben ontwikkeld.
Fluitend zou ik het niet noemen. Maar ik ben ook opgegroeid zonder jaarlijkse griepprikken en ik leef ook nogquote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah zo. Ik dacht juist dat kinderen tot die leeftijd er fluitend doorheen gingen qua griepjes e.d.
Hoi plymouthquote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:10 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Af en toe ff neuzen. Zo werken
Wij zijn een sterk rasquote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Fluitend zou ik het niet noemen. Maar ik ben ook opgegroeid zonder jaarlijkse griepprikken en ik leef ook nog
Nicequote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:10 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Af en toe ff neuzen. Zo werken
Geen last van. Aan de andere kant, fok doet wel vaker raar.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:15 schreef PlymouthFury het volgende:
Fok doet raar. Zwart beeld soms en jullie?
Nopequote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:15 schreef PlymouthFury het volgende:
Fok doet raar. Zwart beeld soms en jullie?
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:17 schreef devzero het volgende:
[..]
omdat jullie allemaal mijn vriendjes zijn
Betetquote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar was je? Het was erg rustig vanavond
wanneer vanavond?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar was je? Het was erg rustig vanavond
Mario hoeft geen punten meer, heb al teveelquote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Een beetje drukje is ook wel leuk hoor. Vind mijn #6 wel goed zo
dan jijquote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:24 schreef mario390 het volgende:
dat moet heeft teveel
ik sprek beter nederlands dann jou
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:31 schreef devzero het volgende:
[..]
sp3c vliegt bij KLM. Ik weet niet of ze zo blij zijn als hij zich verslaapt
Nog niet gedaan dan? Hij woont toch ook in den haag?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga een keer meeten met @:sp3c
Nu ook rustig voor hem denkquote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:31 schreef devzero het volgende:
[..]
sp3c vliegt bij KLM. Ik weet niet of ze zo blij zijn als hij zich verslaapt
Yup.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog niet gedaan dan? Hij woont toch ook in den haag?
Idd, verdient hij nog watquote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan hij misschien wat extra "bagage" meenemen
Ik ook niet, maar kilo vast heel watquote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee wat cocaïne tegenwoordig opbrengt per kg.
Voldoende om snel den haag te kunnen ontvluchten?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:43 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kilo vast heel wat
LOL, Truste devquote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:49 schreef devzero het volgende:
[..]
En nu moet je even gaan opletten, anders pakt ferro alle puntjes!![]()
kijk waar hij staatquote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:49 schreef devzero het volgende:
[..]
En nu moet je even gaan opletten, anders pakt ferro alle puntjes!![]()
Ik ben nog niet wakkerquote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:52 schreef mario390 het volgende:
lern erst de naam richtig schrijven
Mogge mupskequote:
Wat danquote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou we treffen het niet jongens.
Je was al weer vroeg wakker Ferrous.quote:
Vertelquote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou we treffen het niet jongens.
Had je DT Mario?quote:
Ja kon niet slapenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je was al weer vroeg wakker Ferrous.
Vervelend, Maar gelukkig is DTS daarquote:
O lekker, beter toch.quote:
Dat is moeilijk als je met zijn 2 en zit.quote:
je geef me 2 min ,ik gev je ookquote:Op woensdag 19 augustus 2020 06:16 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ik geef je net 3 minuten hoor, jij mij niks
Zal wat wezen zegquote:Op woensdag 19 augustus 2020 06:23 schreef Dotteke het volgende:
Amsterdam UMC vindt antistoffen tegen coronavirus in moedermelk
https://www.telegraaf.nl/(...)avirus-in-moedermelk
Ja, maar dan moeten die moeders wel corona gehad hebben, Er zal dus nooit veel productie zijn lijkt mijquote:
Nee, maar wel misschien weer een stap in de goede richtingquote:Op woensdag 19 augustus 2020 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten die moeders wel corona gehad hebben, Er zal dus nooit veel productie zijn lijkt mij
Dat zeker.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 06:36 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nee, maar wel misschien weer een stap in de goede richting
Hoe is het met je nek Ferrous?quote:
Ja stilt de pijn maar geneest niet. Kijk maar uit dat je niet te veel doet als je pijnstilling hebtquote:Op woensdag 19 augustus 2020 07:07 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja redelijk wel gelukkig. Tramadol voor
Morguh Mortaxxquote:
Mario iedereen mag posten. Je hebt nu zoveel punten gehad. Wees blijquote:Op woensdag 19 augustus 2020 07:20 schreef mario390 het volgende:
je staat op 67 ofzo en
komt nu onnodig blokken
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-08-2020 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Morguh DJMO, ga je weer aan de wandel vandaag?quote:
Ga naar m'n kinderen vanmiddag.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh DJMO, ga je weer aan de wandel vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |